abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 juni 2026 @ 16:39:32 #201
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221137556
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:36 schreef V. het volgende:
Is er iets te doen aan al die rot in mijn storage?
Nee, je moet op tijd terug om je vis af te leveren :P

Later kan je ijs meenemen dacht ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:15:54 #202
136 V.
Like tears in rain...
pi_221137808
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nee, je moet op tijd terug om je vis af te leveren :P

Later kan je ijs meenemen dacht ik.
Nee, ik bedoelde hoe ik er vanaf kwam. Met de controller lukte het niet om te discarden, maar met het toetsenbord wel, ontdekte ik net.

Wat zijn die dagen trouwens fucking kort. Ben je lekker aan het vissen is het alweer 22 uur nogwat.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_221137821
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dredge is geweldig. Ik zou de DLC ook nemen :Y
Ja _O_
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 juni 2026 @ 17:59:14 #204
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221138045
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:15 schreef V. het volgende:

[..]
Nee, ik bedoelde hoe ik er vanaf kwam. Met de controller lukte het niet om te discarden, maar met het toetsenbord wel, ontdekte ik net.

Wat zijn die dagen trouwens fucking kort. Ben je lekker aan het vissen is het alweer 22 uur nogwat.
Ah zo.

Tijd gaat straks 'langzamer' als je betere motoren en hengels hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:03:32 #205
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_221138070
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:36 schreef V. het volgende:
Is er iets te doen aan al die rot in mijn storage?
Ja, de vis verkopen :D

Oh, nvm er was een volgende pagina :')

Nou ja, veel plezier dan maar :) Laatst ook weer eens aan begonnen.
pi_221139093
Alien Isolation uitgespeeld, wat mij betreft een Masterpiece. Alien Isolation 2 is ook aangekondigd.

Bekijk deze YouTube-video
greetings and salutations
pi_221139139
Ok ik ben sinds kort weer terug op de pc. Beetje up gegrade enzo.

Ik ben, of was voordat het zo tyfusheet werd op zolder, bezig met Mafia The Old Country.
Zit in chapter 7 dacht ik.

Ik ga soberzo 9 juli BF Resynced doen.
Er van uit gaande dat ik vanaf komende week wel weer op de zolder kan toeven, wat is een toffe game om tussen dan en 9 juli te doen die mijn 9070XT een beetje aan het werk zet met 4k FSR op quality.

Crimson Desert wil ik zeker gaan doen, maar dat red ik op die korte tijd niet. Zoiets wat een uurtje of 20 of 30 ofzo duurt zou wel goed zijn denk ik.

Tips iemands? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221139178
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:20 schreef vosss het volgende:
Ok ik ben sinds kort weer terug op de pc. Beetje up gegrade enzo.

Ik ben, of was voordat het zo tyfusheet werd op zolder, bezig met Mafia The Old Country.
Zit in chapter 7 dacht ik.

Ik ga soberzo 9 juli BF Resynced doen.
Er van uit gaande dat ik vanaf komende week wel weer op de zolder kan toeven, wat is een toffe game om tussen dan en 9 juli te doen die mijn 9070XT een beetje aan het werk zet met 4k FSR op quality.

Crimson Desert wil ik zeker gaan doen, maar dat red ik op die korte tijd niet. Zoiets wat een uurtje of 20 of 30 ofzo duurt zou wel goed zijn denk ik.

Tips iemands? :)
007, een Tomb Raider of twee, nieuwe Wolfenstein of Doom, Cyberpunk, God of War / Spiderman, zoiets
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_221139212
Cyberpunk red je toch niet in 20 uur gek!
Tomb Raiders heb ik allemaal al gedaan. Die 007, is dat wat?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221139233
Nog aanraders? Heb Death Stranding 2 zo goed als uit, maar ik kan nog niet helemaal stoppen omdat ik nog niet alles 5-sterren heb. :')

Gaat nergens over.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221139252
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:20 schreef vosss het volgende:
Ok ik ben sinds kort weer terug op de pc. Beetje up gegrade enzo.

Ik ben, of was voordat het zo tyfusheet werd op zolder, bezig met Mafia The Old Country.
Zit in chapter 7 dacht ik.

Ik ga soberzo 9 juli BF Resynced doen.
Er van uit gaande dat ik vanaf komende week wel weer op de zolder kan toeven, wat is een toffe game om tussen dan en 9 juli te doen die mijn 9070XT een beetje aan het werk zet met 4k FSR op quality.

Crimson Desert wil ik zeker gaan doen, maar dat red ik op die korte tijd niet. Zoiets wat een uurtje of 20 of 30 ofzo duurt zou wel goed zijn denk ik.

Tips iemands? :)
Stellar Blade, RE9 Requiem, 007 First Light, Subnautica 2, Pragmata, Clair Obscur, Dead Space remake, Silent hill 2.
greetings and salutations
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 juni 2026 @ 20:34:10 #212
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221139256
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:20 schreef vosss het volgende:
Ok ik ben sinds kort weer terug op de pc. Beetje up gegrade enzo.

Ik ben, of was voordat het zo tyfusheet werd op zolder, bezig met Mafia The Old Country.
Zit in chapter 7 dacht ik.

Ik ga soberzo 9 juli BF Resynced doen.
Er van uit gaande dat ik vanaf komende week wel weer op de zolder kan toeven, wat is een toffe game om tussen dan en 9 juli te doen die mijn 9070XT een beetje aan het werk zet met 4k FSR op quality.

Crimson Desert wil ik zeker gaan doen, maar dat red ik op die korte tijd niet. Zoiets wat een uurtje of 20 of 30 ofzo duurt zou wel goed zijn denk ik.

Tips iemands? :)
Als je van indiegames houdt, kan ik je Witchfire aanraden. Een soort roguelite singleplayer extraction fps. Ik vermaak me er prima mee. Het is nog in EA maar ze voegen geregeld grote updates door en luisteren naar feedback.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221139266
Ok bedankt allen ik zal wel eens kijken. Eerst die zolder beetje afkoelen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 juni 2026 @ 20:35:49 #214
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221139273
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:35 schreef vosss het volgende:
Ok bedankt allen ik zal wel eens kijken. Eerst die zolder beetje afkoelen.
Slim :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:37:50 #215
136 V.
Like tears in rain...
pi_221140084
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:20 schreef vosss het volgende:
Ok ik ben sinds kort weer terug op de pc. Beetje up gegrade enzo.

Ik ben, of was voordat het zo tyfusheet werd op zolder, bezig met Mafia The Old Country.
Zit in chapter 7 dacht ik.

Ik ga soberzo 9 juli BF Resynced doen.
Er van uit gaande dat ik vanaf komende week wel weer op de zolder kan toeven, wat is een toffe game om tussen dan en 9 juli te doen die mijn 9070XT een beetje aan het werk zet met 4k FSR op quality.

Crimson Desert wil ik zeker gaan doen, maar dat red ik op die korte tijd niet. Zoiets wat een uurtje of 20 of 30 ofzo duurt zou wel goed zijn denk ik.

Tips iemands? :)
A Plague Tale: Innocence
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')