Nee, je moet op tijd terug om je vis af te leverenquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:36 schreef V. het volgende:
Is er iets te doen aan al die rot in mijn storage?
Nee, ik bedoelde hoe ik er vanaf kwam. Met de controller lukte het niet om te discarden, maar met het toetsenbord wel, ontdekte ik net.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, je moet op tijd terug om je vis af te leveren
Later kan je ijs meenemen dacht ik.
Jaquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dredge is geweldig. Ik zou de DLC ook nemen
Ah zo.quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:15 schreef V. het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde hoe ik er vanaf kwam. Met de controller lukte het niet om te discarden, maar met het toetsenbord wel, ontdekte ik net.
Wat zijn die dagen trouwens fucking kort. Ben je lekker aan het vissen is het alweer 22 uur nogwat.
Ja, de vis verkopenquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:36 schreef V. het volgende:
Is er iets te doen aan al die rot in mijn storage?
007, een Tomb Raider of twee, nieuwe Wolfenstein of Doom, Cyberpunk, God of War / Spiderman, zoietsquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:20 schreef vosss het volgende:
Ok ik ben sinds kort weer terug op de pc. Beetje up gegrade enzo.
Ik ben, of was voordat het zo tyfusheet werd op zolder, bezig met Mafia The Old Country.
Zit in chapter 7 dacht ik.
Ik ga soberzo 9 juli BF Resynced doen.
Er van uit gaande dat ik vanaf komende week wel weer op de zolder kan toeven, wat is een toffe game om tussen dan en 9 juli te doen die mijn 9070XT een beetje aan het werk zet met 4k FSR op quality.
Crimson Desert wil ik zeker gaan doen, maar dat red ik op die korte tijd niet. Zoiets wat een uurtje of 20 of 30 ofzo duurt zou wel goed zijn denk ik.
Tips iemands?
Stellar Blade, RE9 Requiem, 007 First Light, Subnautica 2, Pragmata, Clair Obscur, Dead Space remake, Silent hill 2.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:20 schreef vosss het volgende:
Ik ben, of was voordat het zo tyfusheet werd op zolder, bezig met Mafia The Old Country.
Er van uit gaande dat ik vanaf komende week wel weer op de zolder kan toeven, wat is een toffe game om tussen dan en 9 juli te doen die mijn 9070XT een beetje aan het werk zet met 4k FSR op quality.
Crimson Desert wil ik zeker gaan doen, maar dat red ik op die korte tijd niet. Zoiets wat een uurtje of 20 of 30 ofzo duurt zou wel goed zijn denk ik.
Tips iemands?
Als je van indiegames houdt, kan ik je Witchfire aanraden. Een soort roguelite singleplayer extraction fps. Ik vermaak me er prima mee. Het is nog in EA maar ze voegen geregeld grote updates door en luisteren naar feedback.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:20 schreef vosss het volgende:
Tips iemands?
Slimquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:35 schreef vosss het volgende:
Ok bedankt allen ik zal wel eens kijken. Eerst die zolder beetje afkoelen.
A Plague Tale: Innocencequote:Op woensdag 24 juni 2026 20:20 schreef vosss het volgende:
Tips iemands?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |