Veel van mijn lijst in de aanbiedingquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veel van mijn lijst in de aanbieding
Heel aanlokkelijk welquote:
?quote:
Weer een ontslagronde. Gaat lekker.quote:
Voor 59,99 ?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:09 schreef Discombobulate het volgende:
Ja hooooor. Koop ik een game voor 69,99 is ie nu in de aanbieding.![]()
Ik moet wat meer hier om denken.
Kingdom Come Deliverance 2 voor ¤23,99 60% off een jaar na release is niet verkeerd.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
Er begint vandaag weer een sale,
eens kijken hoe teleurstellend deze wordt ......
Is Pacific Drive wat?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kingdom Come Deliverance 2 voor ¤23,99 60% off een jaar na release is niet verkeerd.
Like a Dragon Infinite Wealth: ¤16,62 75% off
Pacific Drive ¤9,89
Phantom Brigade 2.0 voor ¤9,27
The Binding of Isaac Rebirth Complete bundle:¤4,81
Sonic Mania voor ¤1,99
Demo gespeeld. Ik ga hem aanschaffen. Is een keer wat anders. Met een auto door een exclusion zone heen rijden. En onderweg gekke dingen meemaken.quote:
Wel veel grinden hoorde ik in de garage. Ambience leek me wel heel goed, maar verhaal vonden mensen dan weer niet zo goed. Het ziet er heel goed uit, maar ik weet dus niet of ik het wil spelen...quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Demo gespeeld. Ik ga hem aanschaffen. Is een keer wat anders. Met een auto door een exclusion zone heen rijden. En onderweg gekke dingen meemaken.
Volgens mij is hij niet eens zo duur nu.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wel veel grinden hoorde ik in de garage. Ambience leek me wel heel goed, maar verhaal vonden mensen dan weer niet zo goed. Het ziet er heel goed uit, maar ik weet dus niet of ik het wil spelen...
Ik ben te kieskeurig. Ik wil weer een game spelen waarbij ik het gevoel krijg wat ik bij Outer Wilds had.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet eens zo duur nu.
Ritual Edition is nu 26,57.
Gewoon doenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ben te kieskeurig. Ik wil weer een game spelen waarbij ik het gevoel krijg wat ik bij Outer Wilds had.
Misschien Pacific Drive gewoon proberen.
Wellicht. Is die goed story driven?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon doen
Ik speel zelf ook Witchfire, misschien is dat ook iets voor je?
Niet als in cutscenes e.d. maar vooral lore-driven.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wellicht. Is die goed story driven?
Ben nu eerst bezig met Silent Hill 2.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet als in cutscenes e.d. maar vooral lore-driven.
Silent Hill 2 is geweldig (het origineel dan)quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ben nu eerst bezig met Silent Hill 2.
Verder zijn m'n favorieten: Death Stranding 1/2, Reanimal/Little Nightmares, Inscryption, Outer Wilds (all time), Subnautica, Disco Elysium en Dredge. Oja en dingen zoals Firewatch enzo. Die sfeer lijkt Pacific Drive ook wel een beetje op denk ik.
Die games hebben weinig gemeen... Dus ik weet ook niet precies waar ik dan wel naar moet zoeken.
Ja dat is wel tof maar ik heb altijd het idee dat de grote games op keysites dan goedkoper zijn, en die kleinere games zijn altijd wel nice in de sale jaquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kingdom Come Deliverance 2 voor ¤23,99 60% off een jaar na release is niet verkeerd.
Like a Dragon Infinite Wealth: ¤16,62 75% off
Pacific Drive ¤9,89
Phantom Brigade 2.0 voor ¤9,27
The Binding of Isaac Rebirth Complete bundle:¤4,81
Sonic Mania voor ¤1,99
Staat volgens mij vermeld in de store.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:35 schreef Discombobulate het volgende:
Tot wanneer is de summer sale eigenlijk?
Oh 9 juli idd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Staat volgens mij vermeld in de store.
Heb Pacific Drive (+DLC) maar aangeschaft.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet als in cutscenes e.d. maar vooral lore-driven.
Die heb ik ook gekocht.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Heb Pacific Drive (+DLC) maar aangeschaft.
7e ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:35 schreef Discombobulate het volgende:
Tot wanneer is de summer sale eigenlijk?
Vond Death Stranding I en II echt fantastisch.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
Death Stranding Director's Cut
New Heights
Pact of Steel
Mouse P.I. for Hire
Surviving the Aftermath
Mouse is verassend leuk.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
Death Stranding Director's Cut
New Heights
Pact of Steel
Mouse P.I. for Hire
Surviving the Aftermath
quote:HET OFFICIËLE STEAM TOPIC #199
Welkom terug Geralt
Ingeloot toch? Ik ben ook ingeloot. Ik zag dat hij per maandag de 29e te bestellen is.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:45 schreef Drankster het volgende:
Uitgeloot om de Steam Machine te mogen kopen. Ontvang binnen 72u een mail.
Twijfel stiekem nog wel. Benchmarks vallen wat tegen en de CPU en GPU zijn niet te upgraden. Nieuwe games blijf ik sowieso op de PS5 Pro spelen dus koop de Steam Machine vooral voor PC games zoals Heroes of Might and Magic Olden Era en Stronghold 4. Echter, als ik die games op 1440p op low moet spelen om een fatsoenlijke fps te halen slaat het de plank ook mis. Zelf een PC bouwen in deze markt is ook niet te doen.
TWIJFELS.
Niet met dezelfde afmetingen of HDMI-CEC en ik weet niet of quickresume werkt op zelfbouw met SteamOS.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:16 schreef Buitendam het volgende:
Maar waarom zou je een SM kopen als je bent ingeloot? Je kunt toch met zelfbouw voor hetzelfde bedrag iets veel beters in elkaar knutselen?
Valve heeft in Europa (vermoelijk) eerlijk verloot en scalpers enigszins verhinderd. Ja, er is schaarste, maar iedereen heeft dezelfde kans gehad om zich erop in te schrijven.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:41 schreef GertKuyt het volgende:
Een paar droeftoeters hebben 'm alvast op Marktplaats gezet. Kaalscheren.
Niet doen. Reviews zijn zeer matig.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:45 schreef Drankster het volgende:
Uitgeloot om de Steam Machine te mogen kopen. Ontvang binnen 72u een mail.
Twijfel stiekem nog wel. Benchmarks vallen wat tegen en de CPU en GPU zijn niet te upgraden. Nieuwe games blijf ik sowieso op de PS5 Pro spelen dus koop de Steam Machine vooral voor PC games zoals Heroes of Might and Magic Olden Era en Stronghold 4. Echter, als ik die games op 1440p op low moet spelen om een fatsoenlijke fps te halen slaat het de plank ook mis. Zelf een PC bouwen in deze markt is ook niet te doen.
TWIJFELS.
De reviewers zijn vooral geschrokken doordat Valve aanvankelijk zei dat 4K60fps de norm is, terwijl dat het plafond lijkt te zijn... En dat de introductieprijs zo hoog is. Maar is dat niet gewoon de huidige realiteit?quote:
quote:Daarnaast is de levering van onder meer PCIe Gen6 SSD's en hoogwaardige automotive-geheugens voor onder andere robotaxi's opgestart.
chillquote:The company believes AI-driven demand is outpacing the industry's ability to add new supply, with Micron now expecting tight memory market conditions to persist beyond calendar 2027.
"We currently do not have line of sight as to when memory supply will be able to catch up with increasing demand," Mehrotra said. That outlook suggests the next wave of AI hardware may not be defined solely by data-center GPUs from Nvidia Corp., but also by the companies supplying the increasingly critical memory required to power everything from AI servers to autonomous vehicles—and eventually, humanoid robots like Tesla's Optimus.
games komen vanzelf wel weer, alleen zal dat nog een paar jaar durenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
De prijzen gaan niet meer omlaag, alleen maar omhoog.
Zie het Micron nieuws etc.
https://www.dutchitchanne(...)an-41-miljard-dollar
[..]
[..]
chill
Dus geen games meer maar wel robots
Zou me niks verbazen dat we over een jaar lachen om de huidige prijzen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
De prijzen gaan niet meer omlaag, alleen maar omhoog.
Zie het Micron nieuws etc.
https://www.dutchitchanne(...)an-41-miljard-dollar
[..]
[..]
chill
Dus geen games meer maar wel robots
Lullig dat ik nu veel dlc's heb gedownload en sommige gebruik. Als ik nu legaal wil gaan kan ik die allemaal waarschijnlijk niet gebruiken. Ook die extra's van de special edition ben ik dan kwijt. En aangezien ik het al een hele tijd niet meer gespeeld heb laat ik deze maar gaan denk ik.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Bedoel je mods of dlcs?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Lullig dat ik nu veel dlc's heb gedownload en sommige gebruik. Als ik nu legaal wil gaan kan ik die allemaal waarschijnlijk niet gebruiken. Ook die extra's van de special edition ben ik dan kwijt. En aangezien ik het al een hele tijd niet meer gespeeld heb laat ik deze maar gaan denk ik.
dls's met extra missie's enzo, en andere extra's van de pre orders oid , waar ik dan niet zoveel om geef, en die ook bij de gratis versie zitten.quote:
ook een verdrievoudiging voor de 32GB kits.. voor 64GB + zal het wel meer zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen dat we over een jaar lachen om de huidige prijzen.
Mijn 2 TB nvme is verdrievoudigd in prijs sinds augustus vorig jaar, dat is 10 maanden geleden. RAM is helemaal idioot
Altijd verder kijken natuurlijk, maar Steam heeft soms wel aantrekkelijke "Complete Your Collection" deals die je niet ergens anders kan vinden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dat is wel tof maar ik heb altijd het idee dat de grote games op keysites dan goedkoper zijn, en die kleinere games zijn altijd wel nice in de sale ja
Rebirth complete voor 5 euro is echt een dikke steal, maar ik heb hem al
Zou mij niks verbazen als we over een jaar met weemoed terug denken aan hoe goedkoop de prijzen nu zijn!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen dat we over een jaar lachen om de huidige prijzen.
Mijn 2 TB nvme is verdrievoudigd in prijs sinds augustus vorig jaar, dat is 10 maanden geleden. RAM is helemaal idioot
Beide meegepakt. Vooral The Invincble ben ik wel benieuwd naar omdat het zich in een Lem-wereld afspeelt.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Disco Elysium - The Final Cut voor ¤3.79 is volgens mij ook wel een goede deal.
en ik twijfel nog over deze, maar die stond al een lange tijd op mijn wishlist.
The Invincible voor ¤2.99
Zolang de AI-hype blijft bestaan (en alleen maar groter lijkt te worden) gaan de prijzen geen correctie krijgen. Een vriend van me heeft tijdens de cryptohype steeds de aanschaf van een nieuwe game-PC uitgesteld. Daar heeft ie nu wel spijt van, want het zijn niet alleen meer GPUs die door het dak geschoten zijn.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen als we over een jaar met weemoed terug denken aan hoe goedkoop de prijzen nu zijn!
Ik heb gewoon een 2TB TLC M2 schijfje gekocht voor 218 euro. Veel te duur. Dat klopt. Maar ik heb schijfruimte nodig. Niet per se nu, maar over een paar maanden wel en die gaan echt voorlopig niet substantieel goedkoper worden in die korte tijd en als wel dan hooguit een tientje of 2 max gok ik.
Dus beter nu kopen voor te duur geld als je nu nodig hebt dan o er een jaar kopen voor nog veel duurder geld.
Precies. Ik baal daar ook als een stekker van maar heb nu en onlangs een 5800X3D 10th Anniversary Edition, een Gigabyte RX9070XT Gaming OC 16GB, een Be Quiet Dark Rock 5 koeler en een Lexar NM790 2TB gekocht. Ow en een 48 inch OLED TV ipv monitor op op te gamen bij de pc.quote:Op zondag 28 juni 2026 11:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zolang de AI-hype blijft bestaan (en alleen maar groter lijkt te worden) gaan de prijzen geen correctie krijgen. Een vriend van me heeft tijdens de cryptohype steeds de aanschaf van een nieuwe game-PC uitgesteld. Daar heeft ie nu wel spijt van, want het zijn niet alleen meer GPUs die door het dak geschoten zijn.
Die heb ik ook eentje. Heerlijke kaart.quote:Op zondag 28 juni 2026 11:42 schreef MMaRsu het volgende:
Zo blij dat ik vorig jaar die 5070ti heb aangeschaft
Nu hopen dat mmn ddr4 en ssds allemaal lekker blijven
Bij een oudere pc heb ik vaker meegemaakt dat hij vastliep en begon te loeien. Met sirenequote:Op zondag 28 juni 2026 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
Merk dat het koeler is,
mijn pc staat minder hard te blazen bij sommige games
Das wel een aparte optie, zo'n sirenequote:Op zondag 28 juni 2026 18:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij een oudere pc heb ik vaker meegemaakt dat hij vastliep en begon te loeien. Met sirene
Was het moederbord, die begon te loeien toenquote:Op zondag 28 juni 2026 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel een aparte optie, zo'n sirene
Das best knap, lijkt me ook niet helemaal de bedoelingquote:Op zondag 28 juni 2026 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was het moederbord, die begon te loeien toen
Nee, was het ook nietquote:Op zondag 28 juni 2026 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das best knap, lijkt me ook niet helemaal de bedoeling
Jaar of 3-4 geleden een nieuw pc gekocht met een 3080 ti. Die kan ook nog wel even mee.quote:Op zondag 28 juni 2026 11:42 schreef MMaRsu het volgende:
Zo blij dat ik vorig jaar die 5070ti heb aangeschaft
Nu hopen dat mmn ddr4 en ssds allemaal lekker blijven
mijn 7800x3d en 4080 kan ook wel eff mee, al zie ik graag wat extra geheugenquote:Op zondag 28 juni 2026 21:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jaar of 3-4 geleden een nieuw pc gekocht met een 3080 ti. Die kan ook nog wel even mee.
Ik heb nu best een beefy rig. Scheelt een hoop welquote:Op zondag 28 juni 2026 22:02 schreef ems. het volgende:
Ik heb dus ook een 5070ti en ben er dolblij mee. Met mijn domme hoofd had ik dus vol enthousiasme dat 5k 49 inch 240 hz scherm gekocht maar totaal niet bij stilgestaan dat als ik ook daadwerkelijk games in vol ornaat wil runnen dat ik best een beest nodig heb.
Gelukkig is er dlss want zonder was ik 60 fps peasant.
Ik ben vrij lui tegenwoordig en geld is op zich niet echt een beperkende factor. Daarom kocht ik gewoon om de zeg 8 jaar ofzo weer een high end gaming PC. Speel ook meestal geen games die het uiterste vergen van je hardware, dus dan houd je het wel vol.quote:Op maandag 29 juni 2026 06:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb nu best een beefy rig. Scheelt een hoop wel
Ik om de 5-6 jaar meestalquote:Op maandag 29 juni 2026 08:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben vrij lui tegenwoordig en geld is op zich niet echt een beperkende factor. Daarom kocht ik gewoon om de zeg 8 jaar ofzo weer een high end gaming PC. Speel ook meestal geen games die het uiterste vergen van je hardware, dus dan houd je het wel vol.
En het valt me eigenlijk nog wel mee als ik nu kijk. Voor iets meer dan 4K heb je gewoon nog een kant-en-klare game pc met een 5080, 64GB DDR5 etc. Neem je de moeite om zelf losse onderdelen te kopen / vervangen, dan kan het vast nog wel weer goedkoper.
Maar ja, over 8 jaar verspreid ben je dan 500 euro per jaar aan kwijt.
Pas als je staat op een 5090 schieten de prijzen echt omhoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |