SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
En is dat plaatje op de kalender in de OP niet van @Wrapster? Hebben we een dubbele vandaag?quote:
Oh, sorryquote:
Ik ben de 29e jarigquote:Op woensdag 27 mei 2026 10:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En is dat plaatje op de kalender in de OP niet van @:Wrapster? Hebben we een dubbele vandaag?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dank jullie welquote:
quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 mei 2026 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel
Altijd weer die buutnlanders hequote:
Je wilt geen kinderen?quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Ok, het is gewoon bijna pijnlijk om een like te hebben van een leuk iemand met een kind
Twee delen van mijn hersenen zijn heel erg in conflict.
De 29e komt Grmbl's plaatje in beeld?quote:
quote:
Modjes lief aankijken of dit topic even snel volspammenquote:
Echt hequote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Modjes lief aankijken of dit topic even snel volspammen
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eind goed al goed.
Ik hoef het pakket niet meer terug te sturen..
Gefeliciteerd kerelquote:Op woensdag 27 mei 2026 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel
Er posten hier 2 mods, die kunnen het wel aanpassenquote:
Bruhquote:
Geen idee. Dat plaatje is idd één van mijn vorige UI's...quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
De 29e komt Grmbl's plaatje in beeld?
Gefeliciteerd, jongeman. Namens deze vuige buut'nlander.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan ik straks al gaan Lego-en
Voor mij ook, maar tochquote:Op woensdag 27 mei 2026 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor mij was dit altijd een no-go. Hoe leuk ze ook was.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan ik straks al gaan Lego-en
Nee. Ja. En zeker niet nu.quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
Je wilt geen kinderen?
Alleen kinderen van jezelf?
quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er posten hier 2 mods, die kunnen het wel aanpassen
quote:
"Je aanvraag is afgewezen."quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, jongeman. Namens deze vuige buut'nlander.
Ik heb helemaal niks aangevraagdquote:Op woensdag 27 mei 2026 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Je aanvraag is afgewezen."
Dat denk je maarquote:
Geef gratis huis en geld danquote:
GEFELICITEERDquote:Op woensdag 27 mei 2026 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel
Schop onder je hol en inbeslagname van je drank kan je krijgen.quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 mei 2026 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel
/killquote:
Ik ga over je heen rijden met m'n fatbike, broer.quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schop onder je hol en inbeslagname van je drank kan je krijgen.
Dan zou ik heel snel overstappen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga over je heen rijden met m'n fatbike, broer.
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zou ik heel snel overstappen.
quote:
Zijn ze iets op het spoor?quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:11 schreef STING het volgende:
[..]
Morgen hier de hele dag geen stroomevacueren naar kantoor.
Betalen ze je bedorven producten uit je vriezer?quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:11 schreef STING het volgende:
[..]
Morgen hier de hele dag geen stroomevacueren naar kantoor.
Natuurlijk niet. Deal with itquote:Op woensdag 27 mei 2026 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Betalen ze je bedorven producten uit je vriezer?
Bietje vroeg, non?quote:
Werkzaamheden van de netbeheerder om het stroomnet te upgraden en stroomkabels te vervangen. Straat helemaal open en aardig wat herrie, maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 27 mei 2026 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Zijn ze iets op het spoor?
Dit uit jouw mondquote:
Hopelijk is het maar 1 dagquote:Op woensdag 27 mei 2026 11:16 schreef STING het volgende:
[..]
Werkzaamheden van de netbeheerder om het stroomnet te upgraden en stroomkabels te vervangen. Straat helemaal open en aardig wat herrie, maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen
Neequote:Op woensdag 27 mei 2026 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Betalen ze je bedorven producten uit je vriezer?
quote:
Tijd voor Schots ontbijt dan maar.quote:
Haggis?quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Tijd voor Schots ontbijt dan maar.
quote:
Nu nog van de bank horen dat het echt geld is en je bent er klaar meequote:Op woensdag 27 mei 2026 11:51 schreef Nattekat het volgende:
Het goede nieuws: mijn auto is verkocht
Het slechte nieuws: mijn kentekenbewijs is schijnbaar ooit vervangen en ik heb de oude
Hij is alleen nog niet overgeschrevenquote:Op woensdag 27 mei 2026 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
Nu nog van de bank horen dat het echt geld is en je bent er klaar mee
Relatief.quote:
krijg jij straks nog alle boetes binnenquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is alleen nog niet overgeschreven
In dit geval keur ik het goed.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:08 schreef Haags het volgende:
Zo, even terugkomend op al die tering malloten die nu hun auto in mijn wijk stallen om betaald parkeren te ontlopen. Ik heb even nsb'er gespeeld en wat auto's opgezocht waarvan de apk dik verlopen is. Hiervan melding gemaakt.
Ik kan hier echt intens van genieten
Je Caps werkt uitstekend.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef CherryLips het volgende:
WAAROM GAAN COMPUTERMUIZEN NOOIT LANGER DAN EEN HALF JAAR MEE TEGENWOORDIG
Dit toetsenbord is nog redelijk nieuw.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je Caps werkt uitstekend.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
krijg jij straks nog alle boetes binnen
Voor mijn idee had je vorige maand nog een nieuwe muis gekocht.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Nogquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit toetsenbord is nog redelijk nieuw.
November geloof ik, eerst even kijken of nieuwe batterijen de oplossing zijnquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor mijn idee had je vorige maand nog een nieuwe muis gekocht.
mijne heb ik 2 wekgevers geleden gekocht, dus die zit al over de 3 jaarquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef CherryLips het volgende:
hmm ja, ik zie dat jumbo een juichjack heeft. ze hadden laatst spaarkaarten liggen voor t-shirts, maar dat zal dan wel van een bepaald product/merk zijn geweestquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:09 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Dus toch een badjas. En de Jumbo ook al iets warms.
Wat niet? Nooit zin? Of nooit geen zin?quote:
Ja maar ja het is allebei beetje warm om aan te doen in de zomer.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm ja, ik zie dat jumbo een juichjack heeft. ze hadden laatst spaarkaarten liggen voor t-shirts, maar dat zal dan wel van een bepaald product/merk zijn geweest
Ik heb de mijne al een aantal jaren. Alleen de batterij moet regelmatig vervangen worden.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef CherryLips het volgende:
die shirts van stelz zijn wel leuk, maar dat drink ik nietquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ja het is allebei beetje warm om aan te doen in de zomer.Dat van de AH en van de Jumbo.
Hmm ik weet niet hoe die eruit ziet.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die shirts van stelz zijn wel leuk, maar dat drink ik niet
Op kantoor is koud hier. En ik voel me weer zieker dan gisterenquote:
Dat klinkt wel als een termijn waarin batterijen opgaan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
November geloof ik, eerst even kijken of nieuwe batterijen de oplossing zijn
Ik heb draadloze muis thuis en op werk, beiden al jaren op zelfde batterijquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al een aantal jaren. Alleen de batterij moet regelmatig vervangen worden.
Als je vanmiddag snel die date doet en pas vanavond de auto overschrijft kun je het nog spannend makenquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:37 schreef Nattekat het volgende:
Oh verhip, bijna een date geregeld
Was wel heel lastig voor de weddenschap. Auto is wel verkocht, maar nog niet overgeschreven, wat als ik een date binnenhengel voor dat gebeurt? Toch wel belangrijke informatie voor de weddenschappen die lopen.
Deze blijkbaar ookquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al een aantal jaren. Alleen de batterij moet regelmatig vervangen worden.
Bij die vorige gingen de batterijen een eeuwigheid mee.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een termijn waarin batterijen opgaan.
eens kijken of ik binnenkort nog in duitsland boodschappen ga doen. misschien hebben die wel leuke actiesquote:
Voor het WK?quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Waar kun je zien wat ze bij de AH en Jumbo hebben?
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er zat hier een Aziatische hoornaar binnen volgens mij
Dit heeft de AH, een badjas:quote:
Klinkt een beetje als matchfixing.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je vanmiddag snel die date doet en pas vanavond de auto overschrijft kun je het nog spannend maken
daar werkt een vliegenmepper niet bij. beter pak je een vlammenwerperquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er zat hier een Aziatische hoornaar binnen volgens mij
En vooral niet inhouden dan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar werkt een vliegenmepper niet bij. beter pak je een vlammenwerper
Hij minder. Doorgespoeld.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.
Minder hard er mee slaanquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar werkt een vliegenmepper niet bij. beter pak je een vlammenwerper
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij minder. Doorgespoeld.
En nu heeft Khaled zijn auto dus nog niet?quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als matchfixing.
Maar ik moest een nieuw kentekenbewijs aanvragen, dus dat gaat nog 2-3 dagen duren. Nu is heel m'n huis een puinhoop van m'n zoektocht
Ik heb hem vertrouwdquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu heeft Khaled zijn auto dus nog niet?
Vooral benauwd vind ik het eigenlijk.quote:
Nu gaat die er dus een ramkraak mee doen en dan zeggen dat het jouw auto is en dat jij het hebt gedaanquote:
Wat voor shirts? Ik ben nieuwsgierigquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die shirts van stelz zijn wel leuk, maar dat drink ik niet
Dit ja.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vooral benauwd vind ik het eigenlijk.
Als ik erbij was had ie niet gedurfd.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien had ie me anders neergestoken, je weet het niet
Daarom had ie zo veel contantquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu gaat die er dus een ramkraak mee doen en dan zeggen dat het jouw auto is en dat jij het hebt gedaan
Nattekarquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu gaat die er dus een ramkraak mee doen en dan zeggen dat het jouw auto is en dat jij het hebt gedaan
gelukkig zijn er altijd kansloze mensen die hun gratis shit op marktplaats verkopen :https://www.marktplaats.n(...)oranje-nieuw-in-doosquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat voor shirts? Ik ben nieuwsgierig
Die Jumbo jack is wel cool. al zou ik hem niet dragen/sparen
6 7quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig zijn er altijd kansloze mensen die hun gratis shit op marktplaats verkopen :https://www.marktplaats.n(...)oranje-nieuw-in-doos
quote:
Tnx, ik ga in geen van beide lopen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit heeft de AH, een badjas:
[ afbeelding ]
En bij de Jumbo deze vest/jas die de vrouw draagt:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig zijn er altijd kansloze mensen die hun gratis shit op marktplaats verkopen :https://www.marktplaats.n(...)oranje-nieuw-in-doos
Ik zal je even m'n adres dmmen, moment.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Goed, nu al die cash maar snel inleveren.
Zal wel niet meer 'groen' genoeg zijnquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tnx, ik ga in geen van beide lopen.
Wuppies of leeuwtjes of armbandjes ofzo was nog wel leuk geweest.
Ik zag dat de Scapino nu wel van alles met 50% korting heeft. Misschien koop ik daar voor paar euro wel een oranje tshirt.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tnx, ik ga in geen van beide lopen.
Wuppies of leeuwtjes of armbandjes ofzo was nog wel leuk geweest.
Komende twee weken alleen maar geklaag over bekeuringen.quote:
Duurt dat niet meestal een paar weken voor die binnenkomen?quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komende twee weken alleen maar geklaag over bekeuringen.
Oh vier tot zes weken. Oke oke. Over een maand dus klagenquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Duurt dat niet meestal een paar weken voor die binnenkomen?
Waarschijnlijk moet je naar zo'n Geldmaat locatiequote:Op woensdag 27 mei 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Moet ik wel eerst controleren of de betaalautomaat wel gebruikt kan worden om te storten
Gelukkig moest ik er sowieso naartoe voor lunchgenot
Kunnen we daar weer op gaan wedden, hoeveel boetes, de hoogste snelheid, aantal artikeltjes 5quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh vier tot zes weken. Oke oke. Over een maand dus klagen
Door rood kruis rijdenquote:Op woensdag 27 mei 2026 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we daar weer op gaan wedden, hoeveel boetes, de hoogste snelheid, aantal artikeltjes 5
Zin. Nog nooit. Geen dag.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat niet? Nooit zin? Of nooit geen zin?
Kan je het ook niet kwijtraken. Dat is dan weer een voordeel.quote:
Ja die zat er wel, maar niet voor storten.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je naar zo'n Geldmaat locatie
Ligt eraan waarin.quote:
Hij heeft geen zin zei ie toch duidelijkquote:Op woensdag 27 mei 2026 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Jij hebt een opening en ik heb zin huehue
Dan ook geen openingquote:Op woensdag 27 mei 2026 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft geen zin zei ie toch duidelijk
Even samen interfacenquote:Op woensdag 27 mei 2026 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Jij hebt een opening en ik heb zin huehue
Gemakzuchtige.quote:
Die ga ik onthoudenquote:
Sorry.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:27 schreef gianni61 het volgende:
Ik ben mijn schaar kwijt. wie heeft hem gepikt?
En alles was echt? Geen valse briefjes er tussen?quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja die zat er wel, maar niet voor storten.
Maar inmiddels geregeld, ben van dat lugubere cash af.
Het volledige bedrag staat nu op m'n rekeningquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En alles was echt? Geen valse briefjes er tussen?
Jammer dat ze de namen niet in de volgorde hebben gezet van hoe ze er staan.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het volledige bedrag staat nu op m'n rekening
Rijke Tatakatquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het volledige bedrag staat nu op m'n rekening
Dat hebben we toch niet nodig.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer dat ze de namen niet in de volgorde hebben gezet van hoe ze er staan.
Van een aantal namen heb ik nog nooit gehoord.quote:
ik heb er een doorheen gelezen, maar volgens mij zijn summerville en hato de enige 2 waarbij echt totaal geen lampje gaat branden, maar ongeveer 80% zou ik niet het gezicht bij de naam wetenquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van een aantal namen heb ik nog nooit gehoord.
Summerville en Hato hebben een vrij goed Premier league seizoen gedraaid. Hato is toch redelijk bekend want komt uit de opleiding van die club uit de hoofdstad... Heeft daar ook in het eerste gespeeldquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er een doorheen gelezen, maar volgens mij zijn summerville en hato de enige 2 waarbij echt totaal geen lampje gaat branden, maar ongeveer 80% zou ik niet het gezicht bij de naam weten
Frimpong was beter geweest.quote:
Ja bijvoorbeeld. Ik snap het wel want groot sterk en een irritatie voor verdedigers.Maar ik vind het gewoon een misselijke onsympathieke vent.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Frimpong was beter geweest.
als jij het zegtquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Summerville en Hato hebben een vrij goed Premier league seizoen gedraaid. Hato is toch redelijk bekend want komt uit de opleiding van die club uit de hoofdstad... Heeft daar ook in het eerste gespeeld
Dat je SUmmerville niet kent, snap ik dan weer wel
Summerville zegt mij ook niks. Roefs doet hij mij ook geen belletje rinkelen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er een doorheen gelezen, maar volgens mij zijn summerville en hato de enige 2 waarbij echt totaal geen lampje gaat branden, maar ongeveer 80% zou ik niet het gezicht bij de naam weten
die naam heb ik wel eens gehoord, maar dat ik ook 1 die ik niet op het juiste poppetje zou kunnen plakkenquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Summerville zegt mij ook niks. Roefs doet hij mij ook geen belletje rinkelen.
Want dat is zo'n goede pinch-hitter. Dat heeft ie wekelijks bij Ajax laten zien.quote:
Geen volger van de Premier League dusquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:47 schreef Luctor.et.Eemergo het volgende:
[..]
Summerville zegt mij ook niks. Roefs doet hij mij ook geen belletje rinkelen.
Die mag gewoon elleboogstoten uitdelen en er een gele kaart voor krijgen.. Altijd handig zulke spelerss.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want dat is zo'n goede pinch-hitter. Dat heeft ie wekelijks bij Ajax laten zien.
Scoorde 2 keer tegen Argentinië als pinch hitter bij het vorige WK.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want dat is zo'n goede pinch-hitter. Dat heeft ie wekelijks bij Ajax laten zien.
ik heb de champions league finale van de vrouwen gekeken, maar daar heb ik in dit verhaal weinig aanquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb er geen mening over want daar volg ik voetbal te weinig voor.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb de champions league finale van de vrouwen gekeken, maar daar heb ik in dit verhaal weinig aan
Waarom niet? Alsof we hier niet over het WK mogen praten.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:05 schreef dud0r het volgende:
Waarom gaat het hier uberhaupt over voetjebal. ga eens naar VBL met die praat
Wij sturen je toch ook niet naar tweakers als je over je Magic begintquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:05 schreef dud0r het volgende:
Sowquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Wij sturen je toch ook niet naar tweakers als je over je Magic begint
Nee mag nietquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof we hier niet over het WK mogen praten.
Dat is dan ook zeer toepasselijk hier want daardoor stijgt het gemiddelde niveauquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Wij sturen je toch ook niet naar tweakers als je over je Magic begint
Dacht dat jij niet dronkquote:
Klopt maar die blikjes van STËLZ enz zien er wel erg verleidelijk uit de laatste tijd.quote:
Mogen we lachen?quote:
Als je naar iets verleidelijks wil kijken kan ik je ook gewoon een foto sturen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt maar die blikjes van STËLZ enz zien er wel erg verleidelijk uit de laatste tijd.
Dat is niet zo handig Gerriequote:
Vroegâh regelmatig maar mijn slaapkamerraam zat boven de carport dus ging ik via de container daarop klimmen en zo naar binnen. Wel altijd gedacht oh dit is voor inbrekers ook wel mega easy.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overkomt iedereen toch wel een keer.
Ik was 11.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef dud0r het volgende:
Als je naar iets verleidelijks wil kijken kan ik je ook gewoon een foto sturen hoor
Er is zelfs een heel subforum voor het WKquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:05 schreef dud0r het volgende:
Nog nietquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik wil hier praten.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is zelfs een heel subforum voor het WK![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
Vorige week dusquote:
Ik hou je niet tegen en Dud0r ook niet, want die is geen mod meerquote:
Vorig jaar! Had wel sleutel maar die draaide niet in het slot. Ben maar bij mn ouders gaan slapen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat telt niet want je had wel de sleutel. Ik heb ook eens gehad dat het slot het niet meer deed, sta ik daarquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
Vorig jaar! Had wel sleutel maar die draaide niet in het slot. Ben maar bij mn ouders gaan slapen.
Volgende dag de monteur.
Ik geef hem mijn sleutel en hij draait de deur ermee open.
Dat is oprecht de laatste keer dat ik mezelf buiten heb gesloten. Dat ik het nog weet zegt genoegquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo stoer kat, dat is niet geloofwaardig.
woah ben ik geen mod meer? woah. Sinds wanneer?quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen en Dud0r ook niet, want die is geen mod meer
Ik voelde me niet minder buitengesloten hoorquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat telt niet want je had wel de sleutel. Ik heb ook eens gehad dat het slot het niet meer deed, sta ik daarmet m'n boodschappen
Fijn dat je het zelf toegeeftquote:
Deze had je vanaf de maan nog kunnen zien aankomen. Ik was eerder verbaasd geweest als ie niet zo'n opmerking had gemaakt.quote:
Deze rasautist vergeet dat dus wel eens, maar niet iedere autist is hetzelfde, gelukkig niet...quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:17 schreef gianni61 het volgende:
ik ben te autistisch om mezelf buiten te sluiten, want voordat ik de deur open maak heb ik al 2 x gevoeld of ik de sleutel heb en terwijl ik de deur dicht trek heb ik de sleutel in mijn hand om hem van de buitenkant af te kunnen sluiten.
OCD heeft zn voordelen
Dat is een strenge eis voor FOK!, dus weet niet precies wat je hiermee denkt op te schieten.quote:
Als het niet de normale routine is dan vergeet ik het ookquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Het kwam gewoon doordat ik nog naar de berging ben geweest en m'n handen vol had. Beetje uit de routine. Ik zou ook iemand zijn die d'r kind in de auto laat zitten als de routine iets afwijkt.
Ik check de auto ook al 4xquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is oprecht de laatste keer dat ik mezelf buiten heb gesloten. Dat ik het nog weet zegt genoeg
Ik ben altijd heel autistisch in controleren of ik m'n sleutel bij me heb voor ik de deur dicht trek.
Ik zit in de auto en denk HEB IK DE VOORDEUR WEL OP SLOT GEDRAAID en dan sta ik bij het stoplicht in m'n tas naar m'n sleutels te wroeten.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik check de auto ook al 4x
Nee hoor, ik mocht ook gewoon lid wordenquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een strenge eis voor FOK!, dus weet niet precies wat je hiermee denkt op te schieten.
ik heb nog wel eens een drive by langs mn huis gedaan om te kijken of ik de voordeur wel had dicht getrokken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit in de auto en denk HEB IK DE VOORDEUR WEL OP SLOT GEDRAAID en dan sta ik bij het stoplicht in m'n tas naar m'n sleutels te wroeten.
Vroeger ging ik via de garage weg met de fiets en dan zat ik in de trein en dacht ik HEB IK DE GARAGEDEUR WEL DICHT GEDAAN. Hele dag in de stress
het is half vier waarom ga je naar bedquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Nu lig ik in bed en denk ik ZIT DE ACHTERDEUR WEL DICHTEn dan kan ik niet slapen tot ik ben wezen kijken, al maakt het geen zak uit eigenlijk.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mocht ook gewoon lid worden
kloptquote:
De rest moet nog door koken?quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga ook even een tukje doen. Hoofd is gaar
oke ik zal een timer zetten en je vrouw appen dat ze dat moet doenquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog zes uur op 110 graden. Halverwege omdraaien
Dit wel ja. Of als ik ga motorrijden: heb ik alles wel bij me?quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit in de auto en denk HEB IK DE VOORDEUR WEL OP SLOT GEDRAAID en dan sta ik bij het stoplicht in m'n tas naar m'n sleutels te wroeten.
Vroeger ging ik via de garage weg met de fiets en dan zat ik in de trein en dacht ik HEB IK DE GARAGEDEUR WEL DICHT GEDAAN. Hele dag in de stress
Maar ben je inmiddels wel in de banlieues?quote:
Ik wil ook naar huis toequote:Op woensdag 27 mei 2026 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga ook even een tukje doen. Hoofd is gaar
Zit nog in het zakengedeelte; en mijn hotel gelukkig ook. Dus straks rol ik hier de berg af richting hotel en dan doe ik helemaal niets meer.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ben je inmiddels wel in de banlieues?
Ik ookquote:
Ik was vanmorgen heel productief. Nu was het vooral luisteren; en dan laatste meeting tussen 17:00 - 18:00quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook
Wacht, ik ben thuis. En heb een zeer niet productieve werkdag.
We zullen dit doorzetten naar je manager.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook
Wat is dat voor een krankzinnige tijd voor een meetingquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen heel productief. Nu was het vooral luisteren; en dan laatste meeting tussen 17:00 - 18:00
En dan zeker ook nog op Frans tempo met veel wijnquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit nog in het zakengedeelte; en mijn hotel gelukkig ook. Dus straks rol ik hier de berg af richting hotel en dan doe ik helemaal niets meer.
Uiteten vanmiddag had ook niet gehoeven van mij. Met 32 graden beetje buiten gaan eten is echt killing voor mij.
En toch bakken met cash binnengeharktquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook
Lekker wijntje erbij, oestertje, steak tartaarquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit nog in het zakengedeelte; en mijn hotel gelukkig ook. Dus straks rol ik hier de berg af richting hotel en dan doe ik helemaal niets meer.
Uiteten vanmiddag had ook niet gehoeven van mij. Met 32 graden beetje buiten gaan eten is echt killing voor mij.
Mweh snap ik.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met 32 graden beetje buiten gaan eten is echt killing voor mij.
Dit klinkt goedquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker wijntje erbij, oestertje, steak tartaar
Hiervoor was je meer een frikadel in plaats van bitterbal?quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:07 schreef bitterbal het volgende:
ik begin nu een beetje mezelf te worden
je hebt niet mee gekregen dat ik ben gearresteerd en veroordeeld?quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hiervoor was je meer een frikadel in plaats van bitterbal?
Geld verdienen door anderen op hun fouten te wijzenquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wel oke. was op het strand dus dat was fijn
Ik probeerde het luchtig te houdenquote:Op woensdag 27 mei 2026 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt niet mee gekregen dat ik ben gearresteerd en veroordeeld?
Proficiat meneer!quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Hele huis en tuin opgeruimd en vlees voor de barbecue klaargemaakt, heb het wel gelijk weer tyfuswarm
*lokt NK naar buiten*quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik probeerde het luchtig te houden
*kruipt terug in z'n hok*
quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Hele huis en tuin opgeruimd en vlees voor de barbecue klaargemaakt, heb het wel gelijk weer tyfuswarm
ahquote:Op woensdag 27 mei 2026 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik probeerde het luchtig te houden
*kruipt terug in z'n hok*
Die jongen is sociaal wat beperkt dus het ligt niet aan jou dat het niet overkwam als luchtig houden hoor.quote:
weten we dat zeker?quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdag laatste zomerdag. Daarna herfst.
Ik ben niet van het KNMI maar mijn appje zegt dat het volgende week 22 graden met regen is. 22 graden is prima. De regen is minder.quote:
Niet?quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet van het KNMI maar mijn appje zegt dat het volgende week 22 graden met regen is. 22 graden is prima. De regen is minder.
Is goed voor de plantjes.quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet van het KNMI maar mijn appje zegt dat het volgende week 22 graden met regen is. 22 graden is prima. De regen is minder.
ik ben ook geschokt. geschokt zeg ik je.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdag laatste zomerdag. Daarna herfst.
Mijn vierkante meter moestuin is hier blij meequote:Op woensdag 27 mei 2026 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch jammerquote:Op woensdag 27 mei 2026 16:38 schreef bitterbal het volgende:
ik heb al iemand gesproken die de fotos voor mij gaat delen. ik ga het verkopen als het lukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |