abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220896294


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:06:24 #2
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220896304
geen verjaardagsTT voor @LTVDK ?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Designer woensdag 27 mei 2026 @ 10:08:12 #3
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_220896309
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:06 schreef dud0r het volgende:
geen verjaardagsTT voor @:ltvdk ?
En is dat plaatje op de kalender in de OP niet van @Wrapster? Hebben we een dubbele vandaag?
🐙
pi_220896310
Eind goed al goed.

Ik hoef het pakket niet meer terug te sturen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220896315
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:06 schreef dud0r het volgende:
geen verjaardagsTT voor @:ltvdk ?
Oh, sorry ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  FOK!mycroftheld woensdag 27 mei 2026 @ 10:09:50 #6
128465 Wrapster
pi_220896317
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:08 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
En is dat plaatje op de kalender in de OP niet van @:Wrapster? Hebben we een dubbele vandaag?
Ik ben de 29e jarig :Y
heeft FOK verlaten
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 10:10:25 #7
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220896319
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:13 schreef essnhills het volgende:
Gefeliciteerd @:ltvdk *G* *O* *G* *O*

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gefeliciteerd @:ltvdk
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gefeliciteerd @:LTVDK
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gefeliciteerd @:LTVDK
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:
Gefeliciteerd @:LTVDK
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:31 schreef Ama het volgende:
:o

Gefeliciteerd @:ltvdk *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
Gefeliciteerd @:LTVDK .
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:00 schreef bitterbal het volgende:
Gefeliciteerd grmbl!!!!!! *O* O+
Dank jullie wel *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 10:10:50 #8
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220896323
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:06 schreef dud0r het volgende:
geen verjaardagsTT voor @:ltvdk ?
;(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220896330
Geen verjaardagsTT, schande :(
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220896332
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel *G*
Gefeliciteerd *O*
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 10:12:08 #11
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220896335
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:11 schreef essnhills het volgende:
Geen verjaardagsTT, schande :(
Altijd weer die buutnlanders he :(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:12:18 #12
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896336
Zo.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896337
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Ok, het is gewoon bijna pijnlijk om een like te hebben van een leuk iemand met een kind :{

Twee delen van mijn hersenen zijn heel erg in conflict.
Je wilt geen kinderen?
Alleen kinderen van jezelf?
pi_220896339
quote:
11s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:09 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ik ben de 29e jarig :Y
De 29e komt Grmbl's plaatje in beeld?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220896341
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:11 schreef essnhills het volgende:
Geen verjaardagsTT, schande :(
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:06 schreef dud0r het volgende:
geen verjaardagsTT voor @:ltvdk ?
Modjes lief aankijken of dit topic even snel volspammen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220896342
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Altijd weer die buutnlanders he :(
Echt he
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220896346
Oh is al aangepast
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:13:15 #18
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896347
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:12 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
[..]
Modjes lief aankijken of dit topic even snel volspammen
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:13:23 #19
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896350
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh is al aangepast
8-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 10:13:43 #20
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896352
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eind goed al goed.

Ik hoef het pakket niet meer terug te sturen..
*O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:13:47 #21
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220896354
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel *G*
Gefeliciteerd kerel
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 10:14:32 #22
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896356
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh is al aangepast
Er posten hier 2 mods, die kunnen het wel aanpassen ;)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220896357
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
8-)
Bruh _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  FOK!mycroftheld woensdag 27 mei 2026 @ 10:14:42 #24
128465 Wrapster
pi_220896358
quote:
11s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:12 schreef essnhills het volgende:

[..]
De 29e komt Grmbl's plaatje in beeld?
Geen idee. Dat plaatje is idd één van mijn vorige UI's...
heeft FOK verlaten
pi_220896360
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:13 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
*O*
Kan ik straks al gaan Lego-en *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220896363
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
;(
Gefeliciteerd, jongeman. Namens deze vuige buut'nlander.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220896367
*G* *O* *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:17:16 #28
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220896370
Gefeliciteerd @grmbl *G* *O*
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 10:17:22 #29
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896371
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:15 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Kan ik straks al gaan Lego-en *O*
*O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 10:17:33 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896372
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Voor mij was dit altijd een no-go. Hoe leuk ze ook was.
Voor mij ook, maar toch ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:17:46 #31
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220896373
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:15 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Kan ik straks al gaan Lego-en *O*
*O*
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 10:17:47 #32
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896374
Gefeliciteerd @grmbl *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 10:18:05 #33
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896377
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:12 schreef rival het volgende:

[..]
Je wilt geen kinderen?
Alleen kinderen van jezelf?
Nee. Ja. En zeker niet nu.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 10:18:23 #34
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896379
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gefeliciteerd @:grmbl *O*
Tuurlijk is dat een account _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:20:53 #35
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896391
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:14 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Er posten hier 2 mods, die kunnen het wel aanpassen ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
8-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:21:26 #36
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896393
quote:
80s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Gefeliciteerd, jongeman. Namens deze vuige buut'nlander.
"Je aanvraag is afgewezen."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896394
Wel blij met de oplossing, maar toch doet mijn hoofd weer raar, dus ook blij dat woonbegeleider straks komt
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  FOK!mycroftheld woensdag 27 mei 2026 @ 10:25:13 #38
128465 Wrapster
pi_220896401
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dank jullie wel *G*
Van harte gefeliciteerd *O*
heeft FOK verlaten
pi_220896407
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
"Je aanvraag is afgewezen."
Ik heb helemaal niks aangevraagd :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:27:58 #40
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896413
quote:
82s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik heb helemaal niks aangevraagd :{w
Dat denk je maar :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896415
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat denk je maar :P
Geef gratis huis en geld dan :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220896420
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel *G*
GEFELICITEERD *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Tap tap tap
pi_220896427
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee. Ja. En zeker niet nu.
Mja snap het wel.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:36:02 #44
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896437
quote:
16s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Geef gratis huis en geld dan :{w
Schop onder je hol en inbeslagname van je drank kan je krijgen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:38:51 #45
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220896448
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel *G*
Gefeliciteerd *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:49:23 #46
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896478
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Gefeliciteerd *O*
/kill :'(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896481
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Schop onder je hol en inbeslagname van je drank kan je krijgen.
Ik ga over je heen rijden met m'n fatbike, broer.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:51:25 #48
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896483
quote:
87s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik ga over je heen rijden met m'n fatbike, broer.
Dan zou ik heel snel overstappen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:00:02 #49
141482 Q.
JurassiQ
pi_220896512
Gefeliciteerd! *O*
Taart! *O*
For great justice!
pi_220896537
Water afgesloten in de hele straat -O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 11:06:28 #51
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896539
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:06 schreef Barbusse het volgende:
Water afgesloten in de hele straat -O-
quote:
6s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dan zou ik heel snel overstappen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:08:07 #52
141482 Q.
JurassiQ
pi_220896548
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:06 schreef Barbusse het volgende:
Water afgesloten in de hele straat -O-
Gewoon op straat poepen dan maar.
For great justice!
pi_220896552
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220896570
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:06 schreef Barbusse het volgende:
Water afgesloten in de hele straat -O-
Dan moet je wel aan de whiskey :7
pi_220896574
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:06 schreef Barbusse het volgende:
Water afgesloten in de hele straat -O-
Morgen hier de hele dag geen stroom :o evacueren naar kantoor.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 11:12:13 #56
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896576
quote:
18s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:+
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:11 schreef STING het volgende:

[..]
Morgen hier de hele dag geen stroom :o evacueren naar kantoor.
Zijn ze iets op het spoor?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:12:16 #57
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220896577
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:11 schreef STING het volgende:

[..]
Morgen hier de hele dag geen stroom :o evacueren naar kantoor.
Betalen ze je bedorven producten uit je vriezer?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220896582
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:12 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Betalen ze je bedorven producten uit je vriezer?
Natuurlijk niet. Deal with it :D
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 11:13:35 #59
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220896584
Dacht even dat ik mijn telefoon bij de branderij had laten liggen. :')
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 11:13:46 #60
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896586
Buiten inmiddels niet meer lekker koel.

Tot zo ver het doorwaaien. Was leuk zo lang het duurde.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220896594
quote:
12s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:10 schreef rival het volgende:

[..]
Dan moet je wel aan de whiskey :7
Bietje vroeg, non?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220896596
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:+
[..]
Zijn ze iets op het spoor?
Werkzaamheden van de netbeheerder om het stroomnet te upgraden en stroomkabels te vervangen. Straat helemaal open en aardig wat herrie, maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen :P
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:17:00 #63
141482 Q.
JurassiQ
pi_220896598
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Bietje vroeg, non?
Het is ergens in de wereld al 12:00. :{w
For great justice!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 11:17:04 #64
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896599
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Bietje vroeg, non?
Dit uit jouw mond :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 11:17:29 #65
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896601
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:16 schreef STING het volgende:

[..]
Werkzaamheden van de netbeheerder om het stroomnet te upgraden en stroomkabels te vervangen. Straat helemaal open en aardig wat herrie, maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen :P
Hopelijk is het maar 1 dag :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896603
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:12 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Betalen ze je bedorven producten uit je vriezer?
Nee ;(
Nog maar wat extra koelblokken erin gelegd om het enigzins te mitigeren.
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:17:41 #67
141482 Q.
JurassiQ
pi_220896605
Druk bezig om alles om te zetten van Google naar Proton. *O*
For great justice!
pi_220896608
quote:
14s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:17 schreef Q. het volgende:

[..]
Het is ergens in de wereld al 12:00. :{w
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dit uit jouw mond :o
Tijd voor Schots ontbijt dan maar.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:19:05 #69
141482 Q.
JurassiQ
pi_220896614
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[..]
Tijd voor Schots ontbijt dan maar.
Haggis?
For great justice!
pi_220896650
Een machinegeweer in je rug hebben is nooit prettig natuurlijk.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_220896654
quote:
14s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:19 schreef Q. het volgende:

[..]
Haggis?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220896671
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Bietje vroeg, non?
Overmacht.
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:36:14 #73
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220896705
Geen zin meer. :O
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:41:16 #74
141482 Q.
JurassiQ
pi_220896723
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen zin meer. :O
Hele week al niet. :')
For great justice!
pi_220896759
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen zin meer. :O
Nog nooit gehad :D
pi_220896760
Nu al honger.
Tap tap tap
pi_220896763
Water is weer terug *O*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220896767
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Nu al honger.
Tis ook etenstijd. :9
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 11:51:46 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896773
Het goede nieuws: mijn auto is verkocht _O_

Het slechte nieuws: mijn kentekenbewijs is schijnbaar ooit vervangen en ik heb de oude :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220896793
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:51 schreef Nattekat het volgende:
Het goede nieuws: mijn auto is verkocht _O_

Het slechte nieuws: mijn kentekenbewijs is schijnbaar ooit vervangen en ik heb de oude :')
Nu nog van de bank horen dat het echt geld is en je bent er klaar mee :7
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:04:02 #81
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896838
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:55 schreef rival het volgende:

[..]
Nu nog van de bank horen dat het echt geld is en je bent er klaar mee :7
Hij is alleen nog niet overgeschreven
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 12:07:36 #82
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896868
Het is warm
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:07:57 #83
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896872
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is warm
Relatief.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896874
Zo, even terugkomend op al die tering malloten die nu hun auto in mijn wijk stallen om betaald parkeren te ontlopen. Ik heb even nsb'er gespeeld en wat auto's opgezocht waarvan de apk dik verlopen is. Hiervan melding gemaakt.

Ik kan hier echt intens van genieten :7
Zonder wrijving geen glans
pi_220896879
En tevens:

Tiet voor lunch!
Zonder wrijving geen glans
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 12:09:13 #86
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220896880

Dus toch een badjas. En de Jumbo ook al iets warms. :')
Your beauty never ever scared me.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 12:10:39 #87
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896889
Ik mis de wuppies. ;(

Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:15:11 #88
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220896909
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hij is alleen nog niet overgeschreven
krijg jij straks nog alle boetes binnen :Y
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:18:37 #89
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896921
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:08 schreef Haags het volgende:
Zo, even terugkomend op al die tering malloten die nu hun auto in mijn wijk stallen om betaald parkeren te ontlopen. Ik heb even nsb'er gespeeld en wat auto's opgezocht waarvan de apk dik verlopen is. Hiervan melding gemaakt.

Ik kan hier echt intens van genieten :7
In dit geval keur ik het goed.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896935
WAAROM GAAN COMPUTERMUIZEN NOOIT LANGER DAN EEN HALF JAAR MEE TEGENWOORDIG
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:21:42 #91
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896939
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef CherryLips het volgende:
WAAROM GAAN COMPUTERMUIZEN NOOIT LANGER DAN EEN HALF JAAR MEE TEGENWOORDIG
Je Caps werkt uitstekend.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896942
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Je Caps werkt uitstekend.
Dit toetsenbord is nog redelijk nieuw.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:23:01 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896943
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:15 schreef dud0r het volgende:

[..]
krijg jij straks nog alle boetes binnen :Y
:'(

Echt hoor, gezeik.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220896947
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef CherryLips het volgende:
WAAROM GAAN COMPUTERMUIZEN NOOIT LANGER DAN EEN HALF JAAR MEE TEGENWOORDIG
Voor mijn idee had je vorige maand nog een nieuwe muis gekocht. _O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:23:39 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896948
Wel goed moment om even snel het kentekenbewijs van m'n nieuwe auto veilig te stellen, die had ik nog niet in m'n portemonnee.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 12:24:53 #96
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220896954
Weer een toffe kaart toegevoegd aan mijn verzameling. :) Kwam net binnen:

Deze is nog onderweg:

En Dark Vaporeon heb ik al. Zijn oude kaartjes.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:26:20 #97
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896963
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dit toetsenbord is nog redelijk nieuw.
Nog ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896968
En weer terug van het tekenen/schilderen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220896977
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:23 schreef Recce het volgende:

[..]
Voor mijn idee had je vorige maand nog een nieuwe muis gekocht. _O-
November geloof ik, eerst even kijken of nieuwe batterijen de oplossing zijn :@
Tap tap tap
pi_220896979
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef CherryLips het volgende:
WAAROM GAAN COMPUTERMUIZEN NOOIT LANGER DAN EEN HALF JAAR MEE TEGENWOORDIG
mijne heb ik 2 wekgevers geleden gekocht, dus die zit al over de 3 jaar
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 12:29:47 #101
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220896982
Ik heb mijn huidige ook alweer eventjes.
Your beauty never ever scared me.
pi_220896992
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:09 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Dus toch een badjas. En de Jumbo ook al iets warms. :')
hmm ja, ik zie dat jumbo een juichjack heeft. ze hadden laatst spaarkaarten liggen voor t-shirts, maar dat zal dan wel van een bepaald product/merk zijn geweest
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:31:40 #103
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220896998
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:47 schreef rival het volgende:

[..]
Nog nooit gehad :D
Wat niet? Nooit zin? Of nooit geen zin? :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 12:32:26 #104
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220897004
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:31 schreef gianni61 het volgende:

[..]
hmm ja, ik zie dat jumbo een juichjack heeft. ze hadden laatst spaarkaarten liggen voor t-shirts, maar dat zal dan wel van een bepaald product/merk zijn geweest
Ja maar ja het is allebei beetje warm om aan te doen in de zomer. :') Dat van de AH en van de Jumbo.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:32:33 #105
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220897005
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef CherryLips het volgende:
WAAROM GAAN COMPUTERMUIZEN NOOIT LANGER DAN EEN HALF JAAR MEE TEGENWOORDIG
Ik heb de mijne al een aantal jaren. Alleen de batterij moet regelmatig vervangen worden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220897008
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:32 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja maar ja het is allebei beetje warm om aan te doen in de zomer. :') Dat van de AH en van de Jumbo.
die shirts van stelz zijn wel leuk, maar dat drink ik niet
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 12:36:07 #107
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220897021
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:33 schreef gianni61 het volgende:

[..]
die shirts van stelz zijn wel leuk, maar dat drink ik niet
Hmm ik weet niet hoe die eruit ziet. :o
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:37:19 #108
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897024
Oh verhip, bijna een date geregeld :o

Was wel heel lastig voor de weddenschap. Auto is wel verkocht, maar nog niet overgeschreven, wat als ik een date binnenhengel voor dat gebeurt? Toch wel belangrijke informatie voor de weddenschappen die lopen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:37:24 #109
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220897025
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is warm
Op kantoor is koud hier. En ik voel me weer zieker dan gisteren
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220897030
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]
November geloof ik, eerst even kijken of nieuwe batterijen de oplossing zijn :@
Dat klinkt wel als een termijn waarin batterijen opgaan. :')
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:38:22 #111
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220897040
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik heb de mijne al een aantal jaren. Alleen de batterij moet regelmatig vervangen worden.
Ik heb draadloze muis thuis en op werk, beiden al jaren op zelfde batterij
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 12:39:22 #112
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220897058
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:37 schreef Nattekat het volgende:
Oh verhip, bijna een date geregeld :o

Was wel heel lastig voor de weddenschap. Auto is wel verkocht, maar nog niet overgeschreven, wat als ik een date binnenhengel voor dat gebeurt? Toch wel belangrijke informatie voor de weddenschappen die lopen.
Als je vanmiddag snel die date doet en pas vanavond de auto overschrijft kun je het nog spannend maken
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220897099
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik heb de mijne al een aantal jaren. Alleen de batterij moet regelmatig vervangen worden.
Deze blijkbaar ook :@
Tap tap tap
pi_220897108
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:37 schreef Recce het volgende:

[..]
Dat klinkt wel als een termijn waarin batterijen opgaan. :')
Bij die vorige gingen de batterijen een eeuwigheid mee.
Tap tap tap
pi_220897111
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:36 schreef Ama het volgende:

[..]
Hmm ik weet niet hoe die eruit ziet. :o
eens kijken of ik binnenkort nog in duitsland boodschappen ga doen. misschien hebben die wel leuke acties :+
pi_220897118
Waar kun je zien wat ze bij de AH en Jumbo hebben?
Tap tap tap
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 12:43:01 #117
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220897125
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Waar kun je zien wat ze bij de AH en Jumbo hebben?
Voor het WK?
Your beauty never ever scared me.
pi_220897130
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:43 schreef Ama het volgende:

[..]
Voor het WK?
Ja
Tap tap tap
pi_220897140
Wat zal ik voor lunch nemen?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:44:15 #120
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897148
Er zat hier een Aziatische hoornaar binnen volgens mij :{
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220897162
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er zat hier een Aziatische hoornaar binnen volgens mij :{
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 12:45:18 #122
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220897170
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja
Dit heeft de AH, een badjas:

En bij de Jumbo deze vest/jas die de vrouw draagt:
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:45:29 #123
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897174
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:39 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Als je vanmiddag snel die date doet en pas vanavond de auto overschrijft kun je het nog spannend maken
Klinkt een beetje als matchfixing.

Maar ik moest een nieuw kentekenbewijs aanvragen, dus dat gaat nog 2-3 dagen duren. Nu is heel m'n huis een puinhoop van m'n zoektocht :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220897191
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er zat hier een Aziatische hoornaar binnen volgens mij :{
daar werkt een vliegenmepper niet bij. beter pak je een vlammenwerper
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:46:44 #125
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897196
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:46 schreef gianni61 het volgende:

[..]
daar werkt een vliegenmepper niet bij. beter pak je een vlammenwerper
En vooral niet inhouden dan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:46:44 #126
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897197
quote:
9s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.
Hij minder. Doorgespoeld.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:46:57 #127
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220897200
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef CherryLips het volgende:
WAAROM GAAN COMPUTERMUIZEN NOOIT LANGER DAN EEN HALF JAAR MEE TEGENWOORDIG
Minder hard er mee slaan :Y
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:47:10 #128
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897202
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:46 schreef gianni61 het volgende:

[..]
daar werkt een vliegenmepper niet bij. beter pak je een vlammenwerper
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En vooral niet inhouden dan.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hij minder. Doorgespoeld.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 12:48:02 #129
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220897215
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Klinkt een beetje als matchfixing.

Maar ik moest een nieuw kentekenbewijs aanvragen, dus dat gaat nog 2-3 dagen duren. Nu is heel m'n huis een puinhoop van m'n zoektocht :')
En nu heeft Khaled zijn auto dus nog niet?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:49:04 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897228
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:48 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En nu heeft Khaled zijn auto dus nog niet?
Ik heb hem vertrouwd :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:49:18 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897233
Goed, nu al die cash maar snel inleveren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:49:22 #132
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897235
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb hem vertrouwd :@
:o ;( :'(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:51:00 #133
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220897261
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is warm
Vooral benauwd vind ik het eigenlijk.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:51:35 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897271
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:o ;( :'(
Misschien had ie me anders neergestoken, je weet het niet :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 12:51:59 #135
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220897279
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb hem vertrouwd :@
Nu gaat die er dus een ramkraak mee doen en dan zeggen dat het jouw auto is en dat jij het hebt gedaan
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:52:26 #136
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220897288
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:33 schreef gianni61 het volgende:

[..]
die shirts van stelz zijn wel leuk, maar dat drink ik niet
Wat voor shirts? Ik ben nieuwsgierig

Die Jumbo jack is wel cool. al zou ik hem niet dragen/sparen
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:52:40 #137
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897292
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Vooral benauwd vind ik het eigenlijk.
Dit ja.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Misschien had ie me anders neergestoken, je weet het niet :o
Als ik erbij was had ie niet gedurfd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:52:52 #138
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897295
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:51 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nu gaat die er dus een ramkraak mee doen en dan zeggen dat het jouw auto is en dat jij het hebt gedaan
Daarom had ie zo veel contant :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:53:00 #139
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897299
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:51 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nu gaat die er dus een ramkraak mee doen en dan zeggen dat het jouw auto is en dat jij het hebt gedaan
Nattekar ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220897309
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:52 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Wat voor shirts? Ik ben nieuwsgierig

Die Jumbo jack is wel cool. al zou ik hem niet dragen/sparen
gelukkig zijn er altijd kansloze mensen die hun gratis shit op marktplaats verkopen :https://www.marktplaats.n(...)oranje-nieuw-in-doos
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 12:54:28 #141
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220897324
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:53 schreef gianni61 het volgende:

[..]
gelukkig zijn er altijd kansloze mensen die hun gratis shit op marktplaats verkopen :https://www.marktplaats.n(...)oranje-nieuw-in-doos
6 7 :'( :'( :'(
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 12:54:42 #142
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220897328
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Daarom had ie zo veel contant :o
:!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220897336
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:45 schreef Ama het volgende:

[..]
Dit heeft de AH, een badjas:
[ afbeelding ]
En bij de Jumbo deze vest/jas die de vrouw draagt:
[ afbeelding ]
Tnx, ik ga in geen van beide lopen.

Wuppies of leeuwtjes of armbandjes ofzo was nog wel leuk geweest.
Tap tap tap
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:55:03 #144
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220897337
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:53 schreef gianni61 het volgende:

[..]
gelukkig zijn er altijd kansloze mensen die hun gratis shit op marktplaats verkopen :https://www.marktplaats.n(...)oranje-nieuw-in-doos
:{ hij is lelijk dus dat scheelt. Hoef ik me daar ook niet druk over te maken.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220897341
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Goed, nu al die cash maar snel inleveren.
Ik zal je even m'n adres dmmen, moment.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 12:55:52 #146
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220897348
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Tnx, ik ga in geen van beide lopen.

Wuppies of leeuwtjes of armbandjes ofzo was nog wel leuk geweest.
Zal wel niet meer 'groen' genoeg zijn
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 12:56:09 #147
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220897352
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nattekar ;(
Bad kittiy
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 12:56:21 #148
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220897354
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Tnx, ik ga in geen van beide lopen.

Wuppies of leeuwtjes of armbandjes ofzo was nog wel leuk geweest.
Ik zag dat de Scapino nu wel van alles met 50% korting heeft. Misschien koop ik daar voor paar euro wel een oranje tshirt. :+
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:56:24 #149
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220897356
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb hem vertrouwd :@
Komende twee weken alleen maar geklaag over bekeuringen.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 12:58:28 #150
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220897387
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:56 schreef dud0r het volgende:

[..]
Komende twee weken alleen maar geklaag over bekeuringen.
Duurt dat niet meestal een paar weken voor die binnenkomen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:59:31 #151
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220897400
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Duurt dat niet meestal een paar weken voor die binnenkomen?
Oh vier tot zes weken. Oke oke. Over een maand dus klagen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:59:45 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897403
Moet ik wel eerst controleren of de betaalautomaat wel gebruikt kan worden om te storten :')

Gelukkig moest ik er sowieso naartoe voor lunchgenot
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:01:13 #153
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220897420
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Moet ik wel eerst controleren of de betaalautomaat wel gebruikt kan worden om te storten :')

Gelukkig moest ik er sowieso naartoe voor lunchgenot
Waarschijnlijk moet je naar zo'n Geldmaat locatie
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 13:01:41 #154
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220897423
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:59 schreef dud0r het volgende:

[..]
Oh vier tot zes weken. Oke oke. Over een maand dus klagen
Kunnen we daar weer op gaan wedden, hoeveel boetes, de hoogste snelheid, aantal artikeltjes 5 *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220897424
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:01 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Kunnen we daar weer op gaan wedden, hoeveel boetes, de hoogste snelheid, aantal artikeltjes 5 *G*
Door rood kruis rijden *O*
Tap tap tap
pi_220897425
Huehue
Tap tap tap
pi_220897463
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Wat niet? Nooit zin? Of nooit geen zin? :o
Zin. Nog nooit. Geen dag.
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:12:23 #158
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220897477
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:10 schreef rival het volgende:

[..]
Zin. Nog nooit. Geen dag.
Kan je het ook niet kwijtraken. Dat is dan weer een voordeel.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 13:16:51 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897501
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Waarschijnlijk moet je naar zo'n Geldmaat locatie
Ja die zat er wel, maar niet voor storten.

Maar inmiddels geregeld, ben van dat lugubere cash af.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 13:17:02 #160
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897504
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:10 schreef rival het volgende:

[..]
Zin. Nog nooit. Geen dag.
Ligt eraan waarin.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:23:01 #161
501914 Flory-
met streepje!
pi_220897588
Happy Birthday @LTVDK *O* w/ *O*
It's weird being the same age as old people
pi_220897628
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ligt eraan waarin.
Ging voor het gemak van werk uit.
pi_220897639
Ik ben mijn schaar kwijt. wie heeft hem gepikt? :(
pi_220897686
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ligt eraan waarin.
Jij hebt een opening en ik heb zin huehue |:)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 13:34:45 #165
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897726
quote:
9s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:31 schreef STING het volgende:

[..]
Jij hebt een opening en ik heb zin huehue |:)
Hij heeft geen zin zei ie toch duidelijk :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 13:38:24 #166
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897766
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hij heeft geen zin zei ie toch duidelijk :{w
Dan ook geen opening :(
quote:
9s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:31 schreef STING het volgende:

[..]
Jij hebt een opening en ik heb zin huehue |:)
Even samen interfacen ;(
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:26 schreef rival het volgende:

[..]
Ging voor het gemak van werk uit.
Gemakzuchtige.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220897780
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even samen interfacen ;(
Getting turned off and on again ;(
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 13:41:07 #168
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897812
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:39 schreef STING het volgende:

[..]
Getting turned off and on again ;(
Die ga ik onthouden :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 14:05:44 #169
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898046
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:27 schreef gianni61 het volgende:
Ik ben mijn schaar kwijt. wie heeft hem gepikt? :(
Sorry.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:19:49 #170
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220898128
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja die zat er wel, maar niet voor storten.

Maar inmiddels geregeld, ben van dat lugubere cash af.
En alles was echt? Geen valse briefjes er tussen?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 14:21:22 #171
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898144
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 14:23:25 #172
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898158
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
En alles was echt? Geen valse briefjes er tussen?
Het volledige bedrag staat nu op m'n rekening :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:23:40 #173
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220898162
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:21 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze de namen niet in de volgorde hebben gezet van hoe ze er staan. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:23:47 #174
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220898164
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het volledige bedrag staat nu op m'n rekening :Y
*O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 14:24:36 #175
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220898171
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het volledige bedrag staat nu op m'n rekening :Y
Rijke Tatakat *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220898176
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Jammer dat ze de namen niet in de volgorde hebben gezet van hoe ze er staan. :{
Dat hebben we toch niet nodig.
pi_220898185
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:25 schreef rival het volgende:

[..]
Dat hebben we toch niet nodig.
ja, ik zie toch geen verschil
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 14:31:39 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898225
Bedenk me net dat Happn echt de ultieme app is op dat waterpolotoernooi volgende maand :D

Lekker waterpolosters scharrelen _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:32:17 #179
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220898232
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:26 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ja, ik zie toch geen verschil
Van een aantal namen heb ik nog nooit gehoord. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:34:09 #180
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898265
Wout Weghorst :{ :{
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220898271
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Van een aantal namen heb ik nog nooit gehoord. |:)
ik heb er een doorheen gelezen, maar volgens mij zijn summerville en hato de enige 2 waarbij echt totaal geen lampje gaat branden, maar ongeveer 80% zou ik niet het gezicht bij de naam weten
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:37:03 #182
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898290
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ik heb er een doorheen gelezen, maar volgens mij zijn summerville en hato de enige 2 waarbij echt totaal geen lampje gaat branden, maar ongeveer 80% zou ik niet het gezicht bij de naam weten
Summerville en Hato hebben een vrij goed Premier league seizoen gedraaid. Hato is toch redelijk bekend want komt uit de opleiding van die club uit de hoofdstad... Heeft daar ook in het eerste gespeeld

Dat je SUmmerville niet kent, snap ik dan weer wel
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 14:38:15 #183
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220898304
quote:
88s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wout Weghorst :{ :{
Frimpong was beter geweest.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:40:42 #184
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898337
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Frimpong was beter geweest.
Ja bijvoorbeeld. Ik snap het wel want groot sterk en een irritatie voor verdedigers.Maar ik vind het gewoon een misselijke onsympathieke vent.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220898350
quote:
88s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:37 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Summerville en Hato hebben een vrij goed Premier league seizoen gedraaid. Hato is toch redelijk bekend want komt uit de opleiding van die club uit de hoofdstad... Heeft daar ook in het eerste gespeeld

Dat je SUmmerville niet kent, snap ik dan weer wel
als jij het zegt
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:47:13 #186
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220898388
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ik heb er een doorheen gelezen, maar volgens mij zijn summerville en hato de enige 2 waarbij echt totaal geen lampje gaat branden, maar ongeveer 80% zou ik niet het gezicht bij de naam weten
Summerville zegt mij ook niks. Roefs doet hij mij ook geen belletje rinkelen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220898392
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Summerville zegt mij ook niks. Roefs doet hij mij ook geen belletje rinkelen.
die naam heb ik wel eens gehoord, maar dat ik ook 1 die ik niet op het juiste poppetje zou kunnen plakken
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:47:53 #188
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220898394
quote:
88s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wout Weghorst :{ :{
Want dat is zo'n goede pinch-hitter. Dat heeft ie wekelijks bij Ajax laten zien. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:49:38 #189
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898404
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:47 schreef Luctor.et.Eemergo het volgende:

[..]
Summerville zegt mij ook niks. Roefs doet hij mij ook geen belletje rinkelen.
Geen volger van de Premier League dus :P

Roefs (doelman ) heeft het echt uitstekend gedaan bij Sunderland. Hij is meer dan terecht geselecteerd wmb
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:51:15 #190
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898413
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Want dat is zo'n goede pinch-hitter. Dat heeft ie wekelijks bij Ajax laten zien. :')
Die mag gewoon elleboogstoten uitdelen en er een gele kaart voor krijgen.. Altijd handig zulke spelerss.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:58:38 #191
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898467
Even beginnen aan een nieuwe (grote) Lego Set

Lijkt me beter voor nu. ben nog iets te opgelaten/irritant/betweterig enzo
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220898489
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Want dat is zo'n goede pinch-hitter. Dat heeft ie wekelijks bij Ajax laten zien. :')
Scoorde 2 keer tegen Argentinië als pinch hitter bij het vorige WK.
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:01:36 #193
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898527
Ik heb er geen mening over want daar volg ik voetbal te weinig voor. :+
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:02:35 #194
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898544
Ik eet een bakje kibbeling. #liefdagboek
Your beauty never ever scared me.
pi_220898548
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb er geen mening over want daar volg ik voetbal te weinig voor. :+
ik heb de champions league finale van de vrouwen gekeken, maar daar heb ik in dit verhaal weinig aan
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:03:00 #196
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898556
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:02 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ik heb de champions league finale van de vrouwen gekeken, maar daar heb ik in dit verhaal weinig aan
_O-
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:05:36 #197
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898600
Waarom gaat het hier uberhaupt over voetjebal. ga eens naar VBL met die praat
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:06:27 #198
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898619
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:05 schreef dud0r het volgende:
Waarom gaat het hier uberhaupt over voetjebal. ga eens naar VBL met die praat
Waarom niet? Alsof we hier niet over het WK mogen praten. :{
Your beauty never ever scared me.
pi_220898623
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:05 schreef dud0r het volgende:
Waarom gaat het hier uberhaupt over voetjebal. ga eens naar VBL met die praat
Wij sturen je toch ook niet naar tweakers als je over je Magic begint :{w
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:06:58 #200
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898627
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:06 schreef rival het volgende:

[..]
Wij sturen je toch ook niet naar tweakers als je over je Magic begint :{w
Sow
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 15:07:06 #201
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220898630
Mijn collega gaat ook een proefrit doen op een Hayabusa :D

Ik heb hem blijkbaar warm gemaakt _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:08:38 #202
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898653
Ik heb alcohol gekocht. Maar het is eigenlijk gewoon een soort limonade met een héél klein beetje alcohol:
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:09:03 #203
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898661
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:06 schreef Ama het volgende:

[..]
Waarom niet? Alsof we hier niet over het WK mogen praten. :{
Nee mag niet :N
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:06 schreef rival het volgende:

[..]
Wij sturen je toch ook niet naar tweakers als je over je Magic begint :{w
Dat is dan ook zeer toepasselijk hier want daardoor stijgt het gemiddelde niveau :Y
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220898662
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:06 schreef Ama het volgende:

[..]
Sow
Dat kan gewoon hij is niet blauw meer :P
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:09:16 #205
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898666
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:08 schreef Ama het volgende:
Ik heb alcohol gekocht.
Dacht dat jij niet dronk
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220898672
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:09 schreef dud0r het volgende:

[..]
Dacht dat jij niet dronk
Alvast voor het WK :P
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:10:13 #207
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898674
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:09 schreef dud0r het volgende:

[..]
Dacht dat jij niet dronk
Klopt maar die blikjes van STËLZ enz zien er wel erg verleidelijk uit de laatste tijd.
Your beauty never ever scared me.
pi_220898681
Ik had mezelf buitengesloten _O-
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 15:11:10 #209
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220898682
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik had mezelf buitengesloten _O-
Mogen we lachen? :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220898686
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Mogen we lachen? :@
Overkomt iedereen toch wel een keer.
Tap tap tap
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:11:36 #211
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898688
quote:
12s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:10 schreef rival het volgende:

[..]
Alvast voor het WK :P
Nou dan koop ik wel weer nieuwe. *O*
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:11:45 #212
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898689
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:10 schreef Ama het volgende:

[..]
Klopt maar die blikjes van STËLZ enz zien er wel erg verleidelijk uit de laatste tijd.
Als je naar iets verleidelijks wil kijken kan ik je ook gewoon een foto sturen hoor ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik had mezelf buitengesloten _O-
Dat is niet zo handig Gerrie
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:12:29 #213
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898696
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Overkomt iedereen toch wel een keer.
Vroegâh regelmatig maar mijn slaapkamerraam zat boven de carport dus ging ik via de container daarop klimmen en zo naar binnen. Wel altijd gedacht oh dit is voor inbrekers ook wel mega easy. _O-
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 15:12:39 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898698
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Overkomt iedereen toch wel een keer.
Ik was 11.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:12:44 #215
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898699
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef dud0r het volgende:
Als je naar iets verleidelijks wil kijken kan ik je ook gewoon een foto sturen hoor ;)
:{
Your beauty never ever scared me.
pi_220898701
Ik was het plastic buiten leggen, maar moest ook nog wat plastic uit de berging meenemen. De sleutels zaten nog in het slot van de berging :') Gelukkig is er meestal nog wel een buur thuis.
Tap tap tap
pi_220898710
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik was 11.
Niet zo stoer kat, dat is niet geloofwaardig.
Tap tap tap
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:13:49 #218
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898712
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:05 schreef dud0r het volgende:
Waarom gaat het hier uberhaupt over voetjebal. ga eens naar VBL met die praat
Er is zelfs een heel subforum voor het WK :+ :+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220898714
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Overkomt iedereen toch wel een keer.
Nog niet
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:14:17 #220
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898715
quote:
88s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:13 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Er is zelfs een heel subforum voor het WK :+ :+
Maar ik wil hier praten.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:14:49 #221
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898721
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Overkomt iedereen toch wel een keer.
:Y
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:12 schreef Ama het volgende:

[..]
:{
:*
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik was 11.
Vorige week dus
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:15:02 #222
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898723
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:14 schreef Ama het volgende:

[..]
Maar ik wil hier praten.
Ik hou je niet tegen en Dud0r ook niet, want die is geen mod meer
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:15:05 #223
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898724
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:14 schreef dud0r het volgende:
Vorige week dus
Kut ik moest te hard lachen.
Your beauty never ever scared me.
pi_220898728
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Overkomt iedereen toch wel een keer.
Vorig jaar! Had wel sleutel maar die draaide niet in het slot. Ben maar bij mn ouders gaan slapen.

Volgende dag de monteur.
Ik geef hem mijn sleutel en hij draait de deur ermee open.

:@
pi_220898732
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:15 schreef rival het volgende:

[..]
Vorig jaar! Had wel sleutel maar die draaide niet in het slot. Ben maar bij mn ouders gaan slapen.

Volgende dag de monteur.
Ik geef hem mijn sleutel en hij draait de deur ermee open.

:@
Dat telt niet want je had wel de sleutel. Ik heb ook eens gehad dat het slot het niet meer deed, sta ik daar :{ met m'n boodschappen -O-
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 15:16:58 #226
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898736
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Niet zo stoer kat, dat is niet geloofwaardig.
Dat is oprecht de laatste keer dat ik mezelf buiten heb gesloten. Dat ik het nog weet zegt genoeg :P

Ik ben altijd heel autistisch in controleren of ik m'n sleutel bij me heb voor ik de deur dicht trek.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:17:13 #227
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898739
quote:
88s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:15 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik hou je niet tegen en Dud0r ook niet, want die is geen mod meer
woah ben ik geen mod meer? woah. Sinds wanneer?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220898740
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dat telt niet want je had wel de sleutel. Ik heb ook eens gehad dat het slot het niet meer deed, sta ik daar :{ met m'n boodschappen -O-
Ik voelde me niet minder buitengesloten hoor :+
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:17:31 #229
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898741
Ik een half jaar geleden nog. Gelukkig was de woonbegeleiding erbij, die hebben een reservesleutel. Maar natuurlijk niet bij zich. Dus toen moest ze even ca 2 x 10 minuten fietsen om de sleutel te halen en te brengen...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:17:44 #230
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898742
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik ben altijd heel autistisch
Fijn dat je het zelf toegeeft
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220898743
ik ben te autistisch om mezelf buiten te sluiten, want voordat ik de deur open maak heb ik al 2 x gevoeld of ik de sleutel heb en terwijl ik de deur dicht trek heb ik de sleutel in mijn hand om hem van de buitenkant af te kunnen sluiten.
OCD heeft zn voordelen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 15:18:12 #232
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898746
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:15 schreef Ama het volgende:

[..]
Kut ik moest te hard lachen.
Deze had je vanaf de maan nog kunnen zien aankomen. Ik was eerder verbaasd geweest als ie niet zo'n opmerking had gemaakt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:18:44 #233
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898750
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:17 schreef gianni61 het volgende:
ik ben te autistisch om mezelf buiten te sluiten, want voordat ik de deur open maak heb ik al 2 x gevoeld of ik de sleutel heb en terwijl ik de deur dicht trek heb ik de sleutel in mijn hand om hem van de buitenkant af te kunnen sluiten.
OCD heeft zn voordelen
Deze rasautist vergeet dat dus wel eens, maar niet iedere autist is hetzelfde, gelukkig niet...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220898751
Het kwam gewoon doordat ik nog naar de berging ben geweest en m'n handen vol had. Beetje uit de routine. Ik zou ook iemand zijn die d'r kind in de auto laat zitten als de routine iets afwijkt.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 15:18:52 #235
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898752
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:17 schreef dud0r het volgende:

[..]
Fijn dat je het zelf toegeeft
Dat is een strenge eis voor FOK!, dus weet niet precies wat je hiermee denkt op te schieten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220898759
Vandaag kon ik werk niet binnenkomen want druppel niet bij me.

Die zit in mn jas. Vandaag is geen jassenweer. Dus die hangt in de hal.
pi_220898770
Ik ben blij dat ik niet de enige ben :D
De laatste keer was toen ik nog bij m'n ouders woonde, toen was ik naar Lowlands geweest en had ik m'n sleutels thuis gelaten want m'n vader zou vrij zijn en me ophalen.
Moest ie toch werken en er was ook een busstaking en het was 30 graden dus mocht ik drie kwartier lopen met zware tas. En de buren waren er ook niet :') Gelukkig werkte m'n moeder dichtbij.
Tap tap tap
pi_220898775
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Het kwam gewoon doordat ik nog naar de berging ben geweest en m'n handen vol had. Beetje uit de routine. Ik zou ook iemand zijn die d'r kind in de auto laat zitten als de routine iets afwijkt.
Als het niet de normale routine is dan vergeet ik het ook ;(
pi_220898778
:O

Helemaal gaar en doorbakken.
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:23:34 #240
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898785
Heb het hier trouwens ook wel eens gehad. Moest mijn vader vanuit werk hierheen rijden om mijn voordeur te openen. :')
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 15:26:19 #241
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220898799
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is oprecht de laatste keer dat ik mezelf buiten heb gesloten. Dat ik het nog weet zegt genoeg :P

Ik ben altijd heel autistisch in controleren of ik m'n sleutel bij me heb voor ik de deur dicht trek.
Ik check de auto ook al 4x :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220898803
Trek in ijsjes.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220898813
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik check de auto ook al 4x :')
Ik zit in de auto en denk HEB IK DE VOORDEUR WEL OP SLOT GEDRAAID en dan sta ik bij het stoplicht in m'n tas naar m'n sleutels te wroeten.
Vroeger ging ik via de garage weg met de fiets en dan zat ik in de trein en dacht ik HEB IK DE GARAGEDEUR WEL DICHT GEDAAN. Hele dag in de stress :')
Tap tap tap
pi_220898819
Nu lig ik in bed en denk ik ZIT DE ACHTERDEUR WEL DICHT _O- En dan kan ik niet slapen tot ik ben wezen kijken, al maakt het geen zak uit eigenlijk.
Tap tap tap
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:28:26 #245
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898820
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is een strenge eis voor FOK!, dus weet niet precies wat je hiermee denkt op te schieten.
Nee hoor, ik mocht ook gewoon lid worden :Y
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220898825
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik zit in de auto en denk HEB IK DE VOORDEUR WEL OP SLOT GEDRAAID en dan sta ik bij het stoplicht in m'n tas naar m'n sleutels te wroeten.
Vroeger ging ik via de garage weg met de fiets en dan zat ik in de trein en dacht ik HEB IK DE GARAGEDEUR WEL DICHT GEDAAN. Hele dag in de stress :')
ik heb nog wel eens een drive by langs mn huis gedaan om te kijken of ik de voordeur wel had dicht getrokken.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:28:58 #247
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898827
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Nu lig ik in bed en denk ik ZIT DE ACHTERDEUR WEL DICHT _O- En dan kan ik niet slapen tot ik ben wezen kijken, al maakt het geen zak uit eigenlijk.
het is half vier waarom ga je naar bed
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 15:29:55 #248
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898830
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:28 schreef dud0r het volgende:

[..]
Nee hoor, ik mocht ook gewoon lid worden :Y
:')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220898831
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:28 schreef dud0r het volgende:

[..]
het is half vier waarom ga je naar bed
Je bent gewoon jaloers.
Tap tap tap
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:30:08 #250
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220898832
Ik heb mijzelf al zeker twintig keer buitengesloten :')

En een keer bij een oudere auto de deur dichtgegooid met de sleutels er nog in :')
-XOXO-
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:31:56 #251
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898846
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Je bent gewoon jaloers.
klopt :@
ik wil ook een dutje doen.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:32:59 #252
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220898856
Ik ga ook even een tukje doen. Hoofd is gaar :O
-XOXO-
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:35:25 #253
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898868
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga ook even een tukje doen. Hoofd is gaar :O
De rest moet nog door koken?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:37:06 #254
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220898875
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:35 schreef dud0r het volgende:

[..]
De rest moet nog door koken?
Nog zes uur op 110 graden. Halverwege omdraaien
-XOXO-
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:38:21 #255
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898883
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:37 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Nog zes uur op 110 graden. Halverwege omdraaien
oke ik zal een timer zetten en je vrouw appen dat ze dat moet doen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 15:39:56 #256
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220898888
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik zit in de auto en denk HEB IK DE VOORDEUR WEL OP SLOT GEDRAAID en dan sta ik bij het stoplicht in m'n tas naar m'n sleutels te wroeten.
Vroeger ging ik via de garage weg met de fiets en dan zat ik in de trein en dacht ik HEB IK DE GARAGEDEUR WEL DICHT GEDAAN. Hele dag in de stress :')
Dit wel ja. Of als ik ga motorrijden: heb ik alles wel bij me? :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 15:40:27 #257
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220898893
Hele huis en tuin opgeruimd en vlees voor de barbecue klaargemaakt, heb het wel gelijk weer tyfuswarm :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 15:41:23 #258
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220898899
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
:O

Helemaal gaar en doorbakken.
Maar ben je inmiddels wel in de banlieues?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220898900
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga ook even een tukje doen. Hoofd is gaar :O
Ik wil ook naar huis toe :'(
pi_220898909
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:41 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar ben je inmiddels wel in de banlieues?
Zit nog in het zakengedeelte; en mijn hotel gelukkig ook. Dus straks rol ik hier de berg af richting hotel en dan doe ik helemaal niets meer.

Uiteten vanmiddag had ook niet gehoeven van mij. Met 32 graden beetje buiten gaan eten is echt killing voor mij.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 15:42:40 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898910
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik wil ook naar huis toe :'(
Ik ook :'(

Wacht, ik ben thuis. En heb een zeer niet productieve werkdag.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220898916
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik ook :'(

Wacht, ik ben thuis. En heb een zeer niet productieve werkdag.
Ik was vanmorgen heel productief. Nu was het vooral luisteren; en dan laatste meeting tussen 17:00 - 18:00
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:45:10 #263
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898927
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik ook :'(

Wacht, ik ben thuis. En heb een zeer niet productieve werkdag.
We zullen dit doorzetten naar je manager.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220898932
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik was vanmorgen heel productief. Nu was het vooral luisteren; en dan laatste meeting tussen 17:00 - 18:00
Wat is dat voor een krankzinnige tijd voor een meeting :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 15:46:22 #265
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220898934
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Zit nog in het zakengedeelte; en mijn hotel gelukkig ook. Dus straks rol ik hier de berg af richting hotel en dan doe ik helemaal niets meer.

Uiteten vanmiddag had ook niet gehoeven van mij. Met 32 graden beetje buiten gaan eten is echt killing voor mij.
En dan zeker ook nog op Frans tempo met veel wijn
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 15:47:02 #266
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220898939
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik ook :'(

Wacht, ik ben thuis. En heb een zeer niet productieve werkdag.
En toch bakken met cash binnengeharkt :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:48:36 #267
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220898952
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik wil ook naar huis toe :'(
Gewoon doen *O*
-XOXO-
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:49:28 #268
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220898956
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Zit nog in het zakengedeelte; en mijn hotel gelukkig ook. Dus straks rol ik hier de berg af richting hotel en dan doe ik helemaal niets meer.

Uiteten vanmiddag had ook niet gehoeven van mij. Met 32 graden beetje buiten gaan eten is echt killing voor mij.
Lekker wijntje erbij, oestertje, steak tartaar :9
-XOXO-
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:49:52 #269
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898959
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met 32 graden beetje buiten gaan eten is echt killing voor mij.
Mweh snap ik.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:56:12 #270
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220899061
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:49 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Lekker wijntje erbij, oestertje, steak tartaar :9
Dit klinkt goed
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220899129
goede avond allen te samen
pi_220899133
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:06 schreef bitterbal het volgende:
goede avond allen te samen
Is het al avond? :o
Ik ga NU naar huis
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:07:26 #273
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220899135
Ik ga even zelf een soort van pesto maken :9
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220899140
ik begin nu een beetje mezelf te worden
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 16:09:53 #275
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220899149
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:07 schreef bitterbal het volgende:
ik begin nu een beetje mezelf te worden
Hiervoor was je meer een frikadel in plaats van bitterbal?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220899159
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hiervoor was je meer een frikadel in plaats van bitterbal?
je hebt niet mee gekregen dat ik ben gearresteerd en veroordeeld?
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:11:51 #277
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220899164
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:06 schreef bitterbal het volgende:
goede avond allen te samen
Hoe is het daar?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220899168
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Hoe is het daar?
ja wel oke. was op het strand dus dat was fijn
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 16:14:18 #279
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220899174
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En toch bakken met cash binnengeharkt :7
Geld verdienen door anderen op hun fouten te wijzen :7
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:16:47 #280
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220899215
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja wel oke. was op het strand dus dat was fijn
:*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 16:17:39 #281
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220899240
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:10 schreef bitterbal het volgende:

[..]
je hebt niet mee gekregen dat ik ben gearresteerd en veroordeeld?
Ik probeerde het luchtig te houden ;(

*kruipt terug in z'n hok*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Spellchecker woensdag 27 mei 2026 @ 16:17:52 #282
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220899247
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Hele huis en tuin opgeruimd en vlees voor de barbecue klaargemaakt, heb het wel gelijk weer tyfuswarm :')
Proficiat meneer! *O* _O_ w/ O+ B:)B
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:18:47 #283
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220899265
Gefeliciteerd @LTVDK *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 16:19:21 #284
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220899277
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik probeerde het luchtig te houden ;(

*kruipt terug in z'n hok*
*lokt NK naar buiten*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220899291
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Hele huis en tuin opgeruimd en vlees voor de barbecue klaargemaakt, heb het wel gelijk weer tyfuswarm :')
:9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220899300
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik probeerde het luchtig te houden ;(

*kruipt terug in z'n hok*
ah :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 16:24:54 #287
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220899316
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
*lokt NK naar buiten*
Trap ik niet in :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220899332
Vrijdag laatste zomerdag. Daarna herfst.
Tap tap tap
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:28:17 #289
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220899333
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:22 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ah :')
Die jongen is sociaal wat beperkt dus het ligt niet aan jou dat het niet overkwam als luchtig houden hoor.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:28:30 #290
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220899335
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdag laatste zomerdag. Daarna herfst.
weten we dat zeker?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220899348
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:28 schreef dud0r het volgende:

[..]
weten we dat zeker?
Ik ben niet van het KNMI maar mijn appje zegt dat het volgende week 22 graden met regen is. 22 graden is prima. De regen is minder.
Tap tap tap
pi_220899354
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik ben niet van het KNMI maar mijn appje zegt dat het volgende week 22 graden met regen is. 22 graden is prima. De regen is minder.
Niet? :o
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:33:17 #293
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220899356
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik ben niet van het KNMI maar mijn appje zegt dat het volgende week 22 graden met regen is. 22 graden is prima. De regen is minder.
Is goed voor de plantjes.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 16:33:23 #294
388664 crew  Dotteke
pi_220899357
Gefeliciteerd LTVDK :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:33:46 #295
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220899358
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:32 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Niet? :o
ik ben ook geschokt. geschokt zeg ik je.
oke niet zo geschokt. maar toch.
geschokt
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:36:47 #296
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220899377
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdag laatste zomerdag. Daarna herfst.
*O* *O* *O* *O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:37:53 #297
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220899394
🥵 op de fiets.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:38:17 #298
370431 drakin
vurig typje
pi_220899399
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik ben niet van het KNMI maar mijn appje zegt dat het volgende week 22 graden met regen is. 22 graden is prima. De regen is minder.
Mijn vierkante meter moestuin is hier blij mee
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220899409
ik heb al iemand gesproken die de fotos voor mij gaat delen. ik ga het verkopen als het lukt
pi_220899440
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:32 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Niet? :o
Nee maar lijkt me wel leuk :D
Tap tap tap
pi_220899446
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:38 schreef bitterbal het volgende:
ik heb al iemand gesproken die de fotos voor mij gaat delen. ik ga het verkopen als het lukt
Toch jammer ;(
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')