quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zou ik heel snel overstappen.
quote:
Zijn ze iets op het spoor?quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:11 schreef STING het volgende:
[..]
Morgen hier de hele dag geen stroomevacueren naar kantoor.
Betalen ze je bedorven producten uit je vriezer?quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:11 schreef STING het volgende:
[..]
Morgen hier de hele dag geen stroomevacueren naar kantoor.
Natuurlijk niet. Deal with itquote:Op woensdag 27 mei 2026 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Betalen ze je bedorven producten uit je vriezer?
Bietje vroeg, non?quote:
Werkzaamheden van de netbeheerder om het stroomnet te upgraden en stroomkabels te vervangen. Straat helemaal open en aardig wat herrie, maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 27 mei 2026 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Zijn ze iets op het spoor?
Dit uit jouw mondquote:
Hopelijk is het maar 1 dagquote:Op woensdag 27 mei 2026 11:16 schreef STING het volgende:
[..]
Werkzaamheden van de netbeheerder om het stroomnet te upgraden en stroomkabels te vervangen. Straat helemaal open en aardig wat herrie, maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen
Neequote:Op woensdag 27 mei 2026 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Betalen ze je bedorven producten uit je vriezer?
quote:
Tijd voor Schots ontbijt dan maar.quote:
Haggis?quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Tijd voor Schots ontbijt dan maar.
quote:
Nu nog van de bank horen dat het echt geld is en je bent er klaar meequote:Op woensdag 27 mei 2026 11:51 schreef Nattekat het volgende:
Het goede nieuws: mijn auto is verkocht
Het slechte nieuws: mijn kentekenbewijs is schijnbaar ooit vervangen en ik heb de oude
Hij is alleen nog niet overgeschrevenquote:Op woensdag 27 mei 2026 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
Nu nog van de bank horen dat het echt geld is en je bent er klaar mee
Relatief.quote:
krijg jij straks nog alle boetes binnenquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is alleen nog niet overgeschreven
In dit geval keur ik het goed.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:08 schreef Haags het volgende:
Zo, even terugkomend op al die tering malloten die nu hun auto in mijn wijk stallen om betaald parkeren te ontlopen. Ik heb even nsb'er gespeeld en wat auto's opgezocht waarvan de apk dik verlopen is. Hiervan melding gemaakt.
Ik kan hier echt intens van genieten
Je Caps werkt uitstekend.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef CherryLips het volgende:
WAAROM GAAN COMPUTERMUIZEN NOOIT LANGER DAN EEN HALF JAAR MEE TEGENWOORDIG
Dit toetsenbord is nog redelijk nieuw.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je Caps werkt uitstekend.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
krijg jij straks nog alle boetes binnen
Voor mijn idee had je vorige maand nog een nieuwe muis gekocht.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Nogquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit toetsenbord is nog redelijk nieuw.
November geloof ik, eerst even kijken of nieuwe batterijen de oplossing zijnquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor mijn idee had je vorige maand nog een nieuwe muis gekocht.
mijne heb ik 2 wekgevers geleden gekocht, dus die zit al over de 3 jaarquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |