abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220896294


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:06:24 #2
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220896304
geen verjaardagsTT voor @LTVDK ?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Designer woensdag 27 mei 2026 @ 10:08:12 #3
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_220896309
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:06 schreef dud0r het volgende:
geen verjaardagsTT voor @:ltvdk ?
En is dat plaatje op de kalender in de OP niet van @Wrapster? Hebben we een dubbele vandaag?
🐙
pi_220896310
Eind goed al goed.

Ik hoef het pakket niet meer terug te sturen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220896315
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:06 schreef dud0r het volgende:
geen verjaardagsTT voor @:ltvdk ?
Oh, sorry ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  FOK!mycroftheld woensdag 27 mei 2026 @ 10:09:50 #6
128465 Wrapster
pi_220896317
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:08 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
En is dat plaatje op de kalender in de OP niet van @:Wrapster? Hebben we een dubbele vandaag?
Ik ben de 29e jarig :Y
heeft FOK verlaten
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 10:10:25 #7
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220896319
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:13 schreef essnhills het volgende:
Gefeliciteerd @:ltvdk *G* *O* *G* *O*

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gefeliciteerd @:ltvdk
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gefeliciteerd @:LTVDK
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gefeliciteerd @:LTVDK
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:
Gefeliciteerd @:LTVDK
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:31 schreef Ama het volgende:
:o

Gefeliciteerd @:ltvdk *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
Gefeliciteerd @:LTVDK .
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:00 schreef bitterbal het volgende:
Gefeliciteerd grmbl!!!!!! *O* O+
Dank jullie wel *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 10:10:50 #8
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220896323
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:06 schreef dud0r het volgende:
geen verjaardagsTT voor @:ltvdk ?
;(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220896330
Geen verjaardagsTT, schande :(
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220896332
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel *G*
Gefeliciteerd *O*
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 10:12:08 #11
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220896335
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:11 schreef essnhills het volgende:
Geen verjaardagsTT, schande :(
Altijd weer die buutnlanders he :(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:12:18 #12
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896336
Zo.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896337
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Ok, het is gewoon bijna pijnlijk om een like te hebben van een leuk iemand met een kind :{

Twee delen van mijn hersenen zijn heel erg in conflict.
Je wilt geen kinderen?
Alleen kinderen van jezelf?
pi_220896339
quote:
11s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:09 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ik ben de 29e jarig :Y
De 29e komt Grmbl's plaatje in beeld?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220896341
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:11 schreef essnhills het volgende:
Geen verjaardagsTT, schande :(
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:06 schreef dud0r het volgende:
geen verjaardagsTT voor @:ltvdk ?
Modjes lief aankijken of dit topic even snel volspammen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220896342
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Altijd weer die buutnlanders he :(
Echt he
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220896346
Oh is al aangepast
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:13:15 #18
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896347
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:12 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
[..]
Modjes lief aankijken of dit topic even snel volspammen
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:13:23 #19
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896350
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh is al aangepast
8-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 10:13:43 #20
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896352
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eind goed al goed.

Ik hoef het pakket niet meer terug te sturen..
*O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:13:47 #21
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220896354
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel *G*
Gefeliciteerd kerel
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 10:14:32 #22
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896356
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh is al aangepast
Er posten hier 2 mods, die kunnen het wel aanpassen ;)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220896357
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
8-)
Bruh _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  FOK!mycroftheld woensdag 27 mei 2026 @ 10:14:42 #24
128465 Wrapster
pi_220896358
quote:
11s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:12 schreef essnhills het volgende:

[..]
De 29e komt Grmbl's plaatje in beeld?
Geen idee. Dat plaatje is idd één van mijn vorige UI's...
heeft FOK verlaten
pi_220896360
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:13 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
*O*
Kan ik straks al gaan Lego-en *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220896363
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
;(
Gefeliciteerd, jongeman. Namens deze vuige buut'nlander.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220896367
*G* *O* *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:17:16 #28
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220896370
Gefeliciteerd @grmbl *G* *O*
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 10:17:22 #29
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896371
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:15 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Kan ik straks al gaan Lego-en *O*
*O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 10:17:33 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896372
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Voor mij was dit altijd een no-go. Hoe leuk ze ook was.
Voor mij ook, maar toch ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:17:46 #31
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220896373
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:15 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Kan ik straks al gaan Lego-en *O*
*O*
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 10:17:47 #32
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896374
Gefeliciteerd @grmbl *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 10:18:05 #33
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896377
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:12 schreef rival het volgende:

[..]
Je wilt geen kinderen?
Alleen kinderen van jezelf?
Nee. Ja. En zeker niet nu.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 10:18:23 #34
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896379
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gefeliciteerd @:grmbl *O*
Tuurlijk is dat een account _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:20:53 #35
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896391
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:14 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Er posten hier 2 mods, die kunnen het wel aanpassen ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
8-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:21:26 #36
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896393
quote:
80s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Gefeliciteerd, jongeman. Namens deze vuige buut'nlander.
"Je aanvraag is afgewezen."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896394
Wel blij met de oplossing, maar toch doet mijn hoofd weer raar, dus ook blij dat woonbegeleider straks komt
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  FOK!mycroftheld woensdag 27 mei 2026 @ 10:25:13 #38
128465 Wrapster
pi_220896401
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dank jullie wel *G*
Van harte gefeliciteerd *O*
heeft FOK verlaten
pi_220896407
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
"Je aanvraag is afgewezen."
Ik heb helemaal niks aangevraagd :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:27:58 #40
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896413
quote:
82s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik heb helemaal niks aangevraagd :{w
Dat denk je maar :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896415
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat denk je maar :P
Geef gratis huis en geld dan :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220896420
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel *G*
GEFELICITEERD *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Tap tap tap
pi_220896427
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee. Ja. En zeker niet nu.
Mja snap het wel.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:36:02 #44
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896437
quote:
16s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Geef gratis huis en geld dan :{w
Schop onder je hol en inbeslagname van je drank kan je krijgen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:38:51 #45
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220896448
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel *G*
Gefeliciteerd *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:49:23 #46
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896478
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Gefeliciteerd *O*
/kill :'(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896481
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Schop onder je hol en inbeslagname van je drank kan je krijgen.
Ik ga over je heen rijden met m'n fatbike, broer.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:51:25 #48
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896483
quote:
87s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik ga over je heen rijden met m'n fatbike, broer.
Dan zou ik heel snel overstappen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:00:02 #49
141482 Q.
JurassiQ
pi_220896512
Gefeliciteerd! *O*
Taart! *O*
For great justice!
pi_220896537
Water afgesloten in de hele straat -O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 11:06:28 #51
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896539
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:06 schreef Barbusse het volgende:
Water afgesloten in de hele straat -O-
quote:
6s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dan zou ik heel snel overstappen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:08:07 #52
141482 Q.
JurassiQ
pi_220896548
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:06 schreef Barbusse het volgende:
Water afgesloten in de hele straat -O-
Gewoon op straat poepen dan maar.
For great justice!
pi_220896552
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220896570
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:06 schreef Barbusse het volgende:
Water afgesloten in de hele straat -O-
Dan moet je wel aan de whiskey :7
pi_220896574
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:06 schreef Barbusse het volgende:
Water afgesloten in de hele straat -O-
Morgen hier de hele dag geen stroom :o evacueren naar kantoor.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 11:12:13 #56
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896576
quote:
18s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:+
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:11 schreef STING het volgende:

[..]
Morgen hier de hele dag geen stroom :o evacueren naar kantoor.
Zijn ze iets op het spoor?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:12:16 #57
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220896577
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:11 schreef STING het volgende:

[..]
Morgen hier de hele dag geen stroom :o evacueren naar kantoor.
Betalen ze je bedorven producten uit je vriezer?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220896582
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:12 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Betalen ze je bedorven producten uit je vriezer?
Natuurlijk niet. Deal with it :D
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 11:13:35 #59
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220896584
Dacht even dat ik mijn telefoon bij de branderij had laten liggen. :')
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 11:13:46 #60
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896586
Buiten inmiddels niet meer lekker koel.

Tot zo ver het doorwaaien. Was leuk zo lang het duurde.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220896594
quote:
12s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:10 schreef rival het volgende:

[..]
Dan moet je wel aan de whiskey :7
Bietje vroeg, non?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220896596
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:+
[..]
Zijn ze iets op het spoor?
Werkzaamheden van de netbeheerder om het stroomnet te upgraden en stroomkabels te vervangen. Straat helemaal open en aardig wat herrie, maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen :P
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:17:00 #63
141482 Q.
JurassiQ
pi_220896598
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Bietje vroeg, non?
Het is ergens in de wereld al 12:00. :{w
For great justice!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 11:17:04 #64
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896599
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Bietje vroeg, non?
Dit uit jouw mond :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 11:17:29 #65
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896601
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:16 schreef STING het volgende:

[..]
Werkzaamheden van de netbeheerder om het stroomnet te upgraden en stroomkabels te vervangen. Straat helemaal open en aardig wat herrie, maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen :P
Hopelijk is het maar 1 dag :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896603
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:12 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Betalen ze je bedorven producten uit je vriezer?
Nee ;(
Nog maar wat extra koelblokken erin gelegd om het enigzins te mitigeren.
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:17:41 #67
141482 Q.
JurassiQ
pi_220896605
Druk bezig om alles om te zetten van Google naar Proton. *O*
For great justice!
pi_220896608
quote:
14s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:17 schreef Q. het volgende:

[..]
Het is ergens in de wereld al 12:00. :{w
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dit uit jouw mond :o
Tijd voor Schots ontbijt dan maar.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:19:05 #69
141482 Q.
JurassiQ
pi_220896614
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[..]
Tijd voor Schots ontbijt dan maar.
Haggis?
For great justice!
pi_220896650
Een machinegeweer in je rug hebben is nooit prettig natuurlijk.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_220896654
quote:
14s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:19 schreef Q. het volgende:

[..]
Haggis?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220896671
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Bietje vroeg, non?
Overmacht.
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:36:14 #73
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220896705
Geen zin meer. :O
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:41:16 #74
141482 Q.
JurassiQ
pi_220896723
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen zin meer. :O
Hele week al niet. :')
For great justice!
pi_220896759
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen zin meer. :O
Nog nooit gehad :D
pi_220896760
Nu al honger.
Tap tap tap
pi_220896763
Water is weer terug *O*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220896767
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Nu al honger.
Tis ook etenstijd. :9
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 11:51:46 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896773
Het goede nieuws: mijn auto is verkocht _O_

Het slechte nieuws: mijn kentekenbewijs is schijnbaar ooit vervangen en ik heb de oude :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220896793
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:51 schreef Nattekat het volgende:
Het goede nieuws: mijn auto is verkocht _O_

Het slechte nieuws: mijn kentekenbewijs is schijnbaar ooit vervangen en ik heb de oude :')
Nu nog van de bank horen dat het echt geld is en je bent er klaar mee :7
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:04:02 #81
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896838
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:55 schreef rival het volgende:

[..]
Nu nog van de bank horen dat het echt geld is en je bent er klaar mee :7
Hij is alleen nog niet overgeschreven
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 12:07:36 #82
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896868
Het is warm
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:07:57 #83
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896872
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is warm
Relatief.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896874
Zo, even terugkomend op al die tering malloten die nu hun auto in mijn wijk stallen om betaald parkeren te ontlopen. Ik heb even nsb'er gespeeld en wat auto's opgezocht waarvan de apk dik verlopen is. Hiervan melding gemaakt.

Ik kan hier echt intens van genieten :7
Zonder wrijving geen glans
pi_220896879
En tevens:

Tiet voor lunch!
Zonder wrijving geen glans
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 12:09:13 #86
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220896880

Dus toch een badjas. En de Jumbo ook al iets warms. :')
Your beauty never ever scared me.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 12:10:39 #87
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896889
Ik mis de wuppies. ;(

Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:15:11 #88
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220896909
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hij is alleen nog niet overgeschreven
krijg jij straks nog alle boetes binnen :Y
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:18:37 #89
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896921
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:08 schreef Haags het volgende:
Zo, even terugkomend op al die tering malloten die nu hun auto in mijn wijk stallen om betaald parkeren te ontlopen. Ik heb even nsb'er gespeeld en wat auto's opgezocht waarvan de apk dik verlopen is. Hiervan melding gemaakt.

Ik kan hier echt intens van genieten :7
In dit geval keur ik het goed.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896935
WAAROM GAAN COMPUTERMUIZEN NOOIT LANGER DAN EEN HALF JAAR MEE TEGENWOORDIG
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:21:42 #91
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896939
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef CherryLips het volgende:
WAAROM GAAN COMPUTERMUIZEN NOOIT LANGER DAN EEN HALF JAAR MEE TEGENWOORDIG
Je Caps werkt uitstekend.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896942
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Je Caps werkt uitstekend.
Dit toetsenbord is nog redelijk nieuw.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:23:01 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896943
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:15 schreef dud0r het volgende:

[..]
krijg jij straks nog alle boetes binnen :Y
:'(

Echt hoor, gezeik.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220896947
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef CherryLips het volgende:
WAAROM GAAN COMPUTERMUIZEN NOOIT LANGER DAN EEN HALF JAAR MEE TEGENWOORDIG
Voor mijn idee had je vorige maand nog een nieuwe muis gekocht. _O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:23:39 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896948
Wel goed moment om even snel het kentekenbewijs van m'n nieuwe auto veilig te stellen, die had ik nog niet in m'n portemonnee.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 12:24:53 #96
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220896954
Weer een toffe kaart toegevoegd aan mijn verzameling. :) Kwam net binnen:

Deze is nog onderweg:

En Dark Vaporeon heb ik al. Zijn oude kaartjes.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:26:20 #97
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896963
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dit toetsenbord is nog redelijk nieuw.
Nog ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896968
En weer terug van het tekenen/schilderen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220896977
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:23 schreef Recce het volgende:

[..]
Voor mijn idee had je vorige maand nog een nieuwe muis gekocht. _O-
November geloof ik, eerst even kijken of nieuwe batterijen de oplossing zijn :@
Tap tap tap
pi_220896979
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef CherryLips het volgende:
WAAROM GAAN COMPUTERMUIZEN NOOIT LANGER DAN EEN HALF JAAR MEE TEGENWOORDIG
mijne heb ik 2 wekgevers geleden gekocht, dus die zit al over de 3 jaar
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 12:29:47 #101
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220896982
Ik heb mijn huidige ook alweer eventjes.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')