abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 08:32:00 #201
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220895703
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees nu dat m'n auto straks in cash betaald wordt. Niets luguber aan :D
Rijke tata.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220895714
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees nu dat m'n auto straks in cash betaald wordt. Niets luguber aan :D
Allemaal nepbiljetjes
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220895725
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Denk niet dat het hier nog 27 gaat worden vandaag.

Vandaag is doorwaaidag.
Ja

Vrijdag en zaterdag weer nieuwe kansen zie ik
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 08:37:03 #204
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220895727
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees nu dat m'n auto straks in cash betaald wordt. Niets luguber aan :D
Allemaal briefjes van 500 die je nergens kunt gebruiken behalve voor schimmige zaakjes
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:37:43 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895735
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:37 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Allemaal briefjes van 500 die je nergens kunt gebruiken behalve voor schimmige zaakjes
|:)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 08:39:12 #206
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220895750
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
|:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220895768
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
|:)
Zou wel eerst ff opzoeken hoe je echte briefjes herkent.

En dan ook daar een zootje controleren. En niet alleen de bovenste

|:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:41:56 #208
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895780
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:41 schreef essnhills het volgende:

[..]
Zou wel eerst ff opzoeken hoe je echte briefjes herkent.

En dan ook daar een zootje controleren. En niet alleen de bovenste

|:)
Heb net een app daarvoor gevonden.

Gaat zeker gebeuren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:42:55 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895794
Er is schijnbaar een datingapp genaamd boo.

👻
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 08:43:44 #210
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220895806
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:42 schreef Nattekat het volgende:
Er is schijnbaar een datingapp genaamd boo.

👻
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 08:43:55 #211
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220895809
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:42 schreef Nattekat het volgende:
Er is schijnbaar een datingapp genaamd boo.

👻
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:48:13 #212
141482 Q.
JurassiQ
pi_220895849
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]
;(

Je was okay. Relatief.
Een beetje. Relatief.
For great justice!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:48:16 #213
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895851
Wel goed om te weten dat er iets is wat ik kan testen voordat ik toch echt aan Tinder moet.

Tinder is echt een laatste redmiddel :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 08:48:41 #214
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220895854
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:D
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 08:49:05 #215
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220895856
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:48 schreef Nattekat het volgende:
Wel goed om te weten dat er iets is wat ik kan testen voordat ik toch echt aan Tinder moet.

Tinder is echt een laatste redmiddel :{
Nog meer dates voor je.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:49:34 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895862
Ik heb gewoon geen contant geld in huis om die app mee te testen :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:49:58 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895867
Moet in m'n noodpakket zitten eigenlijk
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 08:50:50 #218
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220895871
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gewoon geen contant geld in huis om die app mee te testen :')
Dan pin je toch effe.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:53:51 #219
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220895878
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees nu dat m'n auto straks in cash betaald wordt. Niets luguber aan :D
Even 2500 cash aftikken. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:54:49 #220
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220895880
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:42 schreef Nattekat het volgende:
Er is schijnbaar een datingapp genaamd boo.

👻
Dat is toch voor contactgestoorde gamernerds?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 08:55:36 #221
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220895887
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dat is toch voor contactgestoorde gamernerds?
quote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:56:27 #222
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895890
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dat is toch voor contactgestoorde gamernerds?
Het hier posten maakt automatisch dat ik contactgestoord ben. Ik heb 250 uur in de nieuwe Mario Kart zitten. Ik ben programmeur.

Ik hoor daar thuis :P

Verder geen idee, kende heel die app niet, maar hij werd net aanbevolen in de Play Store.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 08:57:40 #223
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220895895
Oeh we krijgen een Normal hier in Emmen. @CherryLips
Your beauty never ever scared me.
pi_220895910
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:57 schreef Ama het volgende:
Oeh we krijgen een Normal hier in Emmen. @:cherrylips
Hier is ie al even open maar ben nog niet geweest.
Tap tap tap
pi_220895915
Het is in huis afgekoeld naar 26 graden.
Tap tap tap
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:01:44 #226
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220895917
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het hier posten maakt automatisch dat ik contactgestoord ben. Ik heb 250 uur in de nieuwe Mario Kart zitten. Ik ben programmeur.

Ik hoor daar thuis :P

Verder geen idee, kende heel die app niet, maar hij werd net aanbevolen in de Play Store.
Ik heb er wel eens reclame van voorbij zien komen en die reclame vond ik niet echt uitnodigen om de app te gaan gebruiken. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:02:21 #227
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220895921
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Het is in huis afgekoeld naar 26 graden.
Hier ook alweer 26.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:05:05 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895928
Ik voel tocht. Hoe de neuk is dat mogelijk als ik maar aan één kant ramen heb :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220895972
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik voel tocht. Hoe de neuk is dat mogelijk als ik maar aan één kant ramen heb :D
Poltergeist.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:12:40 #230
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895975
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Poltergeist.
quote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:13:03 #231
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895977
22,5 op de thermostaat, whoopwhoop *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220895979
Gefeliciteerd @LTVDK *G* *O* *G* *O*


"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220895981
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[..]

_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220895990
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dat is toch voor contactgestoorde gamernerds?
Klinkt goed.
pi_220895995
quote:
Boo is een innovatieve datingapp die zich richt op diepgaande en betekenisvolle connecties. De app maakt gebruik van een persoonlijkheidstest die gebruikers in 16 verschillende persoonlijkheidstypes delen, gebaseerd op de Myers-Briggs Type Indicator (MBTI). Dit helpt gebruikers om compatibele matches te vinden die goed bij elkaar passen. Boo is vooral geschikt voor jongvolwassenen en millennials die op zoek zijn naar diepgang boven oppervlakkigheid. De app biedt ook een communitylaag buiten de swipe-feed, waardoor gebruikers meer aanknopingspunten hebben. Voor wie Boo aansluiting heeft, kan het een goede keuze zijn, maar voor sommige gebruikers kan het te niche of te oppervlakkig zijn.
Zie niks over gamers :N
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:19:52 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896006
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:16 schreef rival het volgende:

[..]
Zie niks over gamers :N
Lijkt gebaseerd op de foute aanname dat je alleen compatibel bent als je een soortgelijke persoonlijkheid hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:20:41 #237
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896012
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Lijkt gebaseerd op de foute aanname dat je alleen compatibel bent als je een soortgelijke persoonlijkheid hebt.
Even je character sheet aanpassen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:20:41 #238
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220896013
Gefeliciteerd @LTVDK
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220896016
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:16 schreef rival het volgende:

[..]
Zie niks over gamers :N
Daar ging je hoop op een gamerchick ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220896019
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Lijkt gebaseerd op de foute aanname dat je alleen compatibel bent als je een soortgelijke persoonlijkheid hebt.
Ik geloof dat wel.
Zo date ik ook geen vrouwen met bepaalde sterrenbeelden.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:21:50 #241
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896021
Gefeliciteerd @LTVDK
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220896025
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Daar ging je hoop op een gamerchick ;(
Zit ook nooit mee he :D
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:22:39 #243
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896027
Gefeliciteerd @LTVDK
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:23:11 #244
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896032
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Daar ging je hoop op een gamerchick ;(
Niet in haar oor kunnen fluisteren: "Ik speel Mario Kart met 1 hand."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:24:05 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896037
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:21 schreef rival het volgende:

[..]
Ik geloof dat wel.
Zo date ik ook geen vrouwen met bepaalde sterrenbeelden.
:D

Vind dat echt zo'n onzinvraag altijd _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:24:25 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896039
Gefeliciteerd @LTVDK
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:24:41 #247
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896042
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:21 schreef rival het volgende:

[..]
Ik geloof dat wel.
Zo date ik ook geen vrouwen met bepaalde sterrenbeelden.
"Wat is je sterrenbeeld?"

"Maagd."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896043
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:D

Vind dat echt zo'n onzinvraag altijd _O-
Same :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:25:35 #249
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896050
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
"Wat is je sterrenbeeld?"

"Maagd."
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profiel :')

Misschien lukt het daarom wel niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:26:00 #250
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896056
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profiel :')

Misschien lukt het daarom wel niet.
_O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:29:43 #251
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896083
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profiel :')

Misschien lukt het daarom wel niet.
Ik heb bij de ene horoscoop weegschaal als sterrenbeeld en bij de andere maagd.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:30:25 #252
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896091
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profiel :')

Misschien lukt het daarom wel niet.
Misschien je sterrenbeeld veranderen naar Ram en met de tekst erbij dat ramt in bed.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 09:30:42 #253
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220896094
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Hier is ie al even open maar ben nog niet geweest.
:o
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:30:44 #254
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220896095
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profiel :')

Misschien lukt het daarom wel niet.
Ik ben vissen en er heeft nog nooit (een leuk) iemand naar me gehengeld
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:30:54 #255
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896096
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Misschien je sterrenbeeld veranderen naar Ram en met de tekst erbij dat ramt in bed.
Sow :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 09:31:20 #256
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220896098
:o

Gefeliciteerd @LTVDK *O*
Your beauty never ever scared me.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:31:54 #257
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896100
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Sow :D
of iets meer voor KPD subforum? :@
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:31:55 #258
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896101
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:30 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik ben vissen en er heeft nog nooit (een leuk) iemand naar me gehengeld
"Wat is je sterrenbeeld?"

"Nou, ik heb wel een beeld bij jouw ster."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:32:22 #259
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220896107
Gefeliciteerd @LTVDK .
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:33:22 #260
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896112
Bij sterrenbeeld Waterman: Ik probeer een zeemeermin aan de haak te slaan.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:34:44 #261
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896119
Bij sterrenbeeld Boogschutter: Ik probeer raak te schieten.

Bij sterrenbeeld Leeuw: Ik ben een leeuw in bed.

Bij sterrenbeeld Tweelingen: Ik hou van trio's, want ja ik ben een tweeling.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:36:58 #262
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896129
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij sterrenbeeld Boogschutter: Ik probeer raak te schieten.

Bij sterrenbeeld Leeuw: Ik ben een leeuw in bed.


Bij sterrenbeeld Tweelingen: Ik hou van trio's, want ja ik ben een tweeling.
8-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:37:23 #263
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896131
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
8-)
Dan weet ik ook jouw sterrenbeeld :P
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:38:40 #264
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220896141
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij sterrenbeeld Boogschutter: Ik probeer raak te schieten.

Bij sterrenbeeld Leeuw: Ik ben een leeuw in bed.

Bij sterrenbeeld Tweelingen: Ik hou van trio's, want ja ik ben een tweeling.
En welk sterrenbeeld ben jij?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220896142
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:01 schreef Nattekat het volgende:
Onweer :o

@:haags
:?
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:39:21 #266
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220896146
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:38 schreef dud0r het volgende:

[..]
En welk sterrenbeeld ben jij?
Teruglezen is een kleine moeite
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:39:24 #267
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896147
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan weet ik ook jouw sterrenbeeld :P
:7
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:39:57 #268
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896154
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:38 schreef dud0r het volgende:

[..]
En welk sterrenbeeld ben jij?
Geen van 3.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:40:36 #269
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220896156
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:39 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Teruglezen is een kleine moeite
Nee is vet veel moeite.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220896157
Het gaat een heerlijk frisse 31° worden vandaag :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:41:03 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896158
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:38 schreef Haags het volgende:

[..]
:?
Sjongejonge, is er eens noodweer, slaap je erdoorheen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:41:12 #272
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896160
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:7
Daarom werkte we zo goed samen als mods met 3 sterrenbeelden in volgorde. :o
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:41:33 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896162
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:40 schreef Barbusse het volgende:
Het gaat een heerlijk frisse 31° worden vandaag :)
23 genot
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:41:38 #274
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896163
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Sjongejonge, is er eens noodweer, slaap je erdoorheen.
Welk noodweer?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:42:16 #275
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896169
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:40 schreef dud0r het volgende:

[..]
Nee is vet veel moeite.
:+
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Daarom werkte we zo goed samen als mods met 3 sterrenbeelden in volgorde. :o
Uh huh :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:42:31 #276
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896172
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Welk noodweer?
Een heel klein plukje.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:42:41 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896174
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Welk noodweer?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220896175
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
23 genot
Trui, dekentje en warme choco weer :o
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:43:56 #279
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896181
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik mag niet weten waar je woont?

Verder ik kijk naar buiten en strak blauwe lucht.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:43:57 #280
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896182
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Trui, dekentje en warme choco weer :o
Jij bent raar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896184
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Jij bent raar.
"Spesjul" :T
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:44:54 #282
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896188
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]
"Spesjul" :T
Oh ja, dat is de term tegenwoordig.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:45:07 #283
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896191
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:43 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik mag niet weten waar je woont?

Verder ik kijk naar buiten en strak blauwe lucht.
Jij wel, maar je weet maar nooit wie hier verder nog rondhangen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220896206
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Sjongejonge, is er eens noodweer, slaap je erdoorheen.
Ben vanmorgen vroeg vertrokken, ben buiten de stad.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:49:45 #285
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896216
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jij wel, maar je weet maar nooit wie hier verder nog rondhangen.
De kat mafia?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:50:33 #286
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896224
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:49 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
De kat mafia?
Mafkatten?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896228
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:40 schreef Barbusse het volgende:
Het gaat een heerlijk frisse 31° worden vandaag :)
Wij hebben hier een afkoeldag vandaag.

Maar mogen niet klagen na de afgelopen dagen O+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:51:24 #288
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896231
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:49 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
De kat mafia?
Net als de persoon die straks m'n auto koopt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:52:38 #289
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896240
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef rival het volgende:

[..]
Wij hebben hier een afkoeldag vandaag.

Maar mogen niet klagen na de afgelopen dagen O+
Jawel. Dat mogen we wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896241
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef rival het volgende:

[..]
Wij hebben hier een afkoeldag vandaag.

Maar mogen niet klagen na de afgelopen dagen O+
Daar hebben we @Q. voor 14.gif
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:53:17 #291
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896249
quote:
80s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Daar hebben we @:Q. voor 14.gif
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Jawel. Dat mogen we wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896254
quote:
8s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:55:04 #293
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220896255
Toch maar met de klantenservice van Bol verder
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:58:59 #294
141482 Q.
JurassiQ
pi_220896264
quote:
80s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Daar hebben we @:Q. voor 14.gif
Klagen. O+
For great justice!
pi_220896265
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Jawel. Dat mogen we wel.
Alles mag.

Er viel alleen niks te klagen.
pi_220896270
Gefeliciteerd grmbl!!!!!! *O* O+
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:01:41 #297
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896277
quote:
88s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja. Shit's Creek :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:01:56 #298
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896278
quote:
14s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:58 schreef Q. het volgende:

[..]
Klagen. O+
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Jawel. Dat mogen we wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 10:02:34 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896282
Ok, het is gewoon bijna pijnlijk om een like te hebben van een leuk iemand met een kind :{

Twee delen van mijn hersenen zijn heel erg in conflict.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:03:29 #300
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896290
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Ok, het is gewoon bijna pijnlijk om een like te hebben van een leuk iemand met een kind :{

Twee delen van mijn hersenen zijn heel erg in conflict.
Voor mij was dit altijd een no-go. Hoe leuk ze ook was.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')