Rijke tata.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees nu dat m'n auto straks in cash betaald wordt. Niets luguber aan
Allemaal nepbiljetjesquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees nu dat m'n auto straks in cash betaald wordt. Niets luguber aan
Jaquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat het hier nog 27 gaat worden vandaag.
Vandaag is doorwaaidag.
Allemaal briefjes van 500 die je nergens kunt gebruiken behalve voor schimmige zaakjesquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees nu dat m'n auto straks in cash betaald wordt. Niets luguber aan
quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal briefjes van 500 die je nergens kunt gebruiken behalve voor schimmige zaakjes
Zou wel eerst ff opzoeken hoe je echte briefjes herkent.quote:
Heb net een app daarvoor gevonden.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou wel eerst ff opzoeken hoe je echte briefjes herkent.
En dan ook daar een zootje controleren. En niet alleen de bovenste
quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:42 schreef Nattekat het volgende:
Er is schijnbaar een datingapp genaamd boo.
👻
quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:42 schreef Nattekat het volgende:
Er is schijnbaar een datingapp genaamd boo.
👻
Nog meer dates voor je.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:48 schreef Nattekat het volgende:
Wel goed om te weten dat er iets is wat ik kan testen voordat ik toch echt aan Tinder moet.
Tinder is echt een laatste redmiddel
Dan pin je toch effe.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gewoon geen contant geld in huis om die app mee te testen
Even 2500 cash aftikken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees nu dat m'n auto straks in cash betaald wordt. Niets luguber aan
Dat is toch voor contactgestoorde gamernerds?quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:42 schreef Nattekat het volgende:
Er is schijnbaar een datingapp genaamd boo.
👻
quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch voor contactgestoorde gamernerds?
quote:
Het hier posten maakt automatisch dat ik contactgestoord ben. Ik heb 250 uur in de nieuwe Mario Kart zitten. Ik ben programmeur.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch voor contactgestoorde gamernerds?
Hier is ie al even open maar ben nog niet geweest.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:57 schreef Ama het volgende:
Oeh we krijgen een Normal hier in Emmen. @:cherrylips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |