Had Kat weer wat gezegd om de weergoden boos te maken?quote:
Hier is het droog gebleven. Misschien was het @Koen66quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had Kat weer wat gezegd om de weergoden boos te maken?
quote:
Hier is het nu ook lekker aan het doortochten, woonkamer alweer een graadje koelerquote:Op woensdag 27 mei 2026 07:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Wij danken de weergoden voor deze hoosbui
Kan die morgen en vrijdag weer opwarmenquote:Op woensdag 27 mei 2026 07:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het nu ook lekker aan het doortochten, woonkamer alweer een graadje koeler
Watquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klimaatsceptici in Frankrijk![]()
Die klagen dat de weerkaarten te rood zijn.
Hopen dat ze de weerslang van @essnhills niet zien danquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die klagen dat de weerkaarten te rood zijn.
Heeft weerstation Voorschoten de onweer des doods overleefd?quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat ze de weerslang van @:essnhills niet zien dan
quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft weerstation Voorschoten de onweer des doods overleefd?
quote:Voorschoten droog na regen 16.5
Everyone from left to rightquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:25 schreef Ama het volgende:
Oh bij de Jumbo kan je sparen voor een oranje baseball jacket. Ja leuk maar ook veel te warm.
Oh die heb ik eerder ook wel eens voorbij zien komen jaquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klimaatsceptici in Frankrijk![]()
Die klagen dat de weerkaarten te rood zijn.
Vandaag is rood!quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat ze de weerslang van @:essnhills niet zien dan
Denk niet dat het hier nog 27 gaat worden vandaag.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vandaag is rood!
De kleur van gisteren...
quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoor je niet, ik ben dood. RIP aan mn nabestaanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |