nou, 25+ in woonkamer vind ik best (te) warm op dit tijdstipquote:
Is het toch altijd als jij er in ligt huehuehuequote:
Het zou toch gewoon droog blijven de hele dag.quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb uitzicht op een enorme hoosbui
Denk dat die bui de memo gemist heeft.quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zou toch gewoon droog blijven de hele dag.
Zou hem terug naar zee sturenquote:Op woensdag 27 mei 2026 07:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat die bui de memo gemist heeft.
Alleen in de rest van Nederlandquote:Op woensdag 27 mei 2026 07:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zou toch gewoon droog blijven de hele dag.
Gelukkig kon je de weg nog vinden.quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Wtf ik was uitgelogd.
Er zit nog een forum onder die stapel advertenties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |