abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:07:37 #101
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220894685
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Hoofdprijs is maar 1 miljoen, daar ga je tegenwoordig geen villa meer voor vinden :{
Sommige provincies nog wel
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220894689
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:42 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Daarom is het in zulke situaties vaak beter om gewoon je mond te houden :Y
Ja dat doe ik sindsdien ook |:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220894697
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Hoofdprijs is maar 1 miljoen, daar ga je tegenwoordig geen villa meer voor vinden :{
Als jij die miljoen niet wil geef hem dan maar aan mij
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:10:27 #104
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220894709
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Hoofdprijs is maar 1 miljoen, daar ga je tegenwoordig geen villa meer voor vinden :{
Ik zag een appartement van 1,3 miljoen. Wel 130 vierkante meter, maar toch.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:11:09 #105
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894711
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:07 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Sommige provincies nog wel
Maar dan moet je in Groningen of Friesland gaan wonen ofzo
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:11:34 #106
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894713
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:08 schreef essnhills het volgende:

[..]
Als jij die miljoen niet wil geef hem dan maar aan mij
Nee want daar ga jij toch alleen maar garen van kopen :{w
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:12:53 #107
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894723
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik zag een appartement van 1,3 miljoen. Wel 130 vierkante meter, maar toch.
Hier staat een semi-landgoed te koop voor 925k, die heeft 294 m², wel maar 1.836 m² grond
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 22:16:48 #108
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220894739
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik zag een appartement van 1,3 miljoen. Wel 130 vierkante meter, maar toch.
Eitje toch.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:19:28 #109
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220894760
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar dan moet je in Groningen of Friesland gaan wonen ofzo
Het is een soort van Nederland
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:20:33 #110
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220894768
Hoe lopen de bouwplannen op Foqueville of zitten we hier ook al in een huizen crisis
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:23:12 #111
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220894788
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:20 schreef Koen66 het volgende:
Hoe lopen de bouwplannen op Foqueville of zitten we hier ook al in een huizen crisis
Veel leegstand tegenwoordig.
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:26:01 #112
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894808
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Oh god, het is begonnen :')

Bekijk deze YouTube-video
Ik zie Rob Kemps en Soccer staan.

Dat zijn twee rode vlaggen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:26:50 #113
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894812
Ik ga mezelf denk ik maar in slaap huilen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 22:27:31 #114
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220894816
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga mezelf denk ik maar in slaap huilen
Niet doen :*
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:28:30 #115
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220894819
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Veel leegstand tegenwoordig.
Hmmmm idd
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:28:31 #116
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894820
Het zou leuk zijn als het gaat afkoelen. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220894822
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee want daar ga jij toch alleen maar garen van kopen :{w
heul niet!

Ook een huis en kasten om het garen in te stoppen :Y :7
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:36:37 #118
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894856
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:28 schreef essnhills het volgende:

[..]
heul niet!

Ook een huis en kasten om het garen in te stoppen :Y :7
Al die kasten :'(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220894868
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Al die kasten :'(
Alle kasten *)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:38:48 #120
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894869
Ik lig in bed. Nu wachten tot de temp daalt. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 22:40:50 #121
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894876
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar dan moet je in Groningen of Friesland gaan wonen ofzo
Of Zeeland
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 22:41:34 #122
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894879
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lig in bed. Nu wachten tot de temp daalt. ;(
In mijn slaapkamer is het nu warmer dan een uur geleden :')

Saunabuur is weer bezig _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:42:59 #123
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894883
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
In mijn slaapkamer is het nu warmer dan een uur geleden :')

Saunabuur is weer bezig _O_
Ben je lekker mee dan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220894884
2.gif2.gif2.gif2.gif2.gif2.gif2.gif
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:44:05 #125
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894885
Ik ga nog even douchen en nog wat lezen of bedenken wat ik morgen ga tekenen op de dagbesteding
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:45:18 #126
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894892
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Of Zeeland
Maar Zeeland is nog leuk, dan kun je naar het strand
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 22:50:06 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894912
Eigenlijk het enige wat de ramen open heeft bereikt hier is dat de luchtvochtigheid een paar procentpunt lager is nu.

It's something
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:50:41 #128
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894915
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar Zeeland is nog leuk, dan kun je naar het strand
Groningen en Friesland hebben zeker geen strand? Ondanks er wel een kustlijn is
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:52:42 #129
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894923
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Groningen en Friesland hebben zeker geen strand? Ondanks er wel een kustlijn is
Ja vast wel, ben er nog nooit geweest :+ Maar denk wel ander soort strand omdat het aan de Waddenzee ligt en niet aan de open zee
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 22:53:46 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894925
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Groningen en Friesland hebben zeker geen strand? Ondanks er wel een kustlijn is
Volgens mij is er bij de afsluitdijk iets, maar verder is er vrij weinig daar
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:54:57 #131
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894929
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:50 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk het enige wat de ramen open heeft bereikt hier is dat de luchtvochtigheid een paar procentpunt lager is nu.

It's something
Het is hier buiten ook al afgekoeld naar 23 graden *G*

-O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:55:44 #132
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894933
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja vast wel, ben er nog nooit geweest :+ Maar denk wel ander soort strand omdat het aan de Waddenzee ligt en niet aan de open zee
Ik ben er dus ook nooit geweest. Wel staat me vaag iets bij van mijn vakanties op Texel dat het echte strand met zand enzo aan de Noordzee kant was...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 22:56:11 #133
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894936
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:54 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Het is hier buiten ook al afgekoeld naar 23 graden *G*

-O-
Hier is het 18 *O*

Maar ja, hitte-eiland effect dit dat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:57:41 #134
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894943
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik ben er dus ook nooit geweest. Wel staat me vaag iets bij van mijn vakanties op Texel dat het echte strand met zand enzo aan de Noordzee kant was...
Texel is Noord-Holland toch? Maar aan die kant van de Noordzee heb je wel een echt strand ja :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:58:48 #135
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894949
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier is het 18 *O*

Maar ja, hitte-eiland effect dit dat.
In de woonkamer is het 26 :') Boven hopelijk wat koeler want daar staat alles tegen elkaar open, al is de wind natuurlijk wel weer ingekakt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:59:12 #136
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894950
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:57 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Texel is Noord-Holland toch? Maar aan die kant van de Noordzee heb je wel een echt strand ja :Y
Ja dat is Noord-Holland ja
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 23:00:34 #137
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894954
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja dat is Noord-Holland ja
Ben ik ook nooit geweest (Texel dan, Noord-Holland wel :+ )
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 23:03:23 #138
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894966
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]
In de woonkamer is het 26 :') Boven hopelijk wat koeler want daar staat alles tegen elkaar open, al is de wind natuurlijk wel weer ingekakt
24 hier, valt dan nog wel mee. Slaapkamer is weer iets gedaald naar 24,2, zowaar.

Heb me voorgenomen om het gebruik van de airco zo lang mogelijk uit te stellen voor de gewenning, maar zonder natuurlijke koeling gaat dat natuurlijk niet lang duren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 23:04:34 #139
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894969
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
24 hier, valt dan nog wel mee. Slaapkamer is weer iets gedaald naar 24,2, zowaar.

Heb me voorgenomen om het gebruik van de airco zo lang mogelijk uit te stellen voor de gewenning, maar zonder natuurlijke koeling gaat dat natuurlijk niet lang duren.
Ik heb de ventilator er nog niet eens bijgepakt, dus die airco is wel wat voorbarig
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 23:16:01 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894994
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik heb de ventilator er nog niet eens bijgepakt, dus die airco is wel wat voorbarig
Tis hier ook nog prima te doen. Ik slaap alleen vrij beroerd als het warm is, dat voorkom ik graag.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 23:17:25 #141
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894997
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Tis hier ook nog prima te doen. Ik slaap alleen vrij beroerd als het warm is, dat voorkom ik graag.
Mijn straat is de omleidingsroute voor vrachtverkeer, dus denderen er om 05.00 uur alweer zware vrachtwagens door de straat, daar werd ik vanochtend ook wakker van
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 23:21:48 #142
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895007
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:17 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Mijn straat is de omleidingsroute voor vrachtverkeer, dus denderen er om 05.00 uur alweer zware vrachtwagens door de straat, daar werd ik vanochtend ook wakker van
:{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 23:24:34 #143
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220895014
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:{
Ja echt genieten, en is maar voor 2 maanden
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:26:19 #144
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220895019
Best warm in bed.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 23:28:20 #145
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220895024
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:26 schreef CherryLips het volgende:
Best warm in bed.
Lig je weer onder je verzwaarde winterdekbed in pyjama?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:33:03 #146
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220895035
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:28 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Lig je weer onder je verzwaarde winterdekbed in pyjama?
Nee nee dat dekbed had ik juist opgeruimd vrijdag.
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:48:45 #147
501914 Flory-
met streepje!
pi_220895059
TT meepesaant is dat zoals het Zeeuwse impersant? :D
@Nizno
It's weird being the same age as old people
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:50:46 #148
501914 Flory-
met streepje!
pi_220895070
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:26 schreef CherryLips het volgende:
Best warm in bed.
Hier ook, zonder ventilator is het echt niet te doen.
It's weird being the same age as old people
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:53:40 #149
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220895082
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:48 schreef Flory- het volgende:
TT meepesaant is dat zoals het Zeeuwse impersant? :D
@:Nizno
Zie post 3 voor de uitleg in de quote
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 27 mei 2026 @ 00:00:03 #150
501914 Flory-
met streepje!
pi_220895096
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Zie post 3 voor de uitleg in de quote
Ha! klopt helemaal met impersant :Y
It's weird being the same age as old people
pi_220895124
Lieve mensen, zo warm is het niet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220895193
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 00:20 schreef Barbusse het volgende:
Lieve mensen, zo warm is het niet.
nou, 25+ in woonkamer vind ik best (te) warm op dit tijdstip
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 27 mei 2026 @ 05:53:00 #154
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220895279
:O
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 05:54:11 #155
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220895281
24,3 graden nog steeds binnen. |:(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 05:55:00 #156
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220895282
Wel beter dan die 28,5 die het gisteravond was toen ik naar bed ging. :X
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220895285
:O
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 27 mei 2026 @ 06:41:21 #158
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220895320
:W
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 27 mei 2026 @ 06:42:14 #159
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220895323
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:26 schreef CherryLips het volgende:
Best warm in bed.
Is het toch altijd als jij er in ligt huehuehue
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 27 mei 2026 @ 06:44:16 #160
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220895327
Z|o lekker afgekoeld vannacht, gauw alles open *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 27 mei 2026 @ 06:44:25 #161
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220895328
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 07:01:17 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895360
Onweer :o

@Haags
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 07:02:16 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895362
Voorschoten wordt verzopen :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 07:05:42 #164
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220895371
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:01 schreef Nattekat het volgende:
Onweer :o

@:haags
:?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 07:08:20 #165
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220895375
Goedemorgen :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 07:09:49 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895378
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:?


Ik heb uitzicht op een enorme hoosbui :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 07:12:48 #167
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220895384
Wtf ik was uitgelogd.

Er zit nog een forum onder die stapel advertenties 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 07:15:15 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895391
Maar het waait zowaar een beetje :~
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 07:19:24 #169
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895400
Beetje heel erg
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 07:20:19 #170
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220895402
Koeltegenot.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 07:40:12 #171
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220895471
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ik heb uitzicht op een enorme hoosbui :P
Het zou toch gewoon droog blijven de hele dag.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 07:41:15 #172
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895473
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Het zou toch gewoon droog blijven de hele dag.
Denk dat die bui de memo gemist heeft.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 07:41:57 #173
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220895474
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Denk dat die bui de memo gemist heeft.
Zou hem terug naar zee sturen :N
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 27 mei 2026 @ 07:42:09 #174
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220895475
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Het zou toch gewoon droog blijven de hele dag.
Alleen in de rest van Nederland
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220895480
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Wtf ik was uitgelogd.

Er zit nog een forum onder die stapel advertenties 8)7
Gelukkig kon je de weg nog vinden.
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 07:44:12 #176
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220895489
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:42 schreef dud0r het volgende:

[..]
Alleen in de rest van Nederland
Had Kat weer wat gezegd om de weergoden boos te maken?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 07:44:31 #177
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220895491
:W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 07:47:21 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895503
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Had Kat weer wat gezegd om de weergoden boos te maken?
Hier is het droog gebleven. Misschien was het @Koen66
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220895514
hier heeft het wel geregend ja, en onweer :9
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 07:50:11 #180
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220895518
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
:W
:W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 07:52:34 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895526


Wij danken de weergoden voor deze hoosbui _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 07:55:32 #182
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220895530
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Wij danken de weergoden voor deze hoosbui _O_
Hier is het nu ook lekker aan het doortochten, woonkamer alweer een graadje koeler _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:05:10 #183
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220895571
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:55 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hier is het nu ook lekker aan het doortochten, woonkamer alweer een graadje koeler _O_
Kan die morgen en vrijdag weer opwarmen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:11:53 #184
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220895606
Ik vind het benauwd :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:17:41 #185
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220895630
Klimaatsceptici in Frankrijk :')

Die klagen dat de weerkaarten te rood zijn. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:19:53 #186
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895645
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klimaatsceptici in Frankrijk :')

Die klagen dat de weerkaarten te rood zijn. :')
Wat :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 08:19:53 #187
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220895646
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die klagen dat de weerkaarten te rood zijn. :')
Hopen dat ze de weerslang van @essnhills niet zien dan
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:20:31 #188
141482 Q.
JurassiQ
pi_220895649
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 00:20 schreef Barbusse het volgende:
Lieve mensen, zo warm is het niet.
Ik hoor je niet, ik ben dood. RIP aan mn nabestaanden. :(
For great justice!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:20:32 #189
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895650
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hopen dat ze de weerslang van @:essnhills niet zien dan
Heeft weerstation Voorschoten de onweer des doods overleefd?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 08:21:27 #190
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220895652
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Heeft weerstation Voorschoten de onweer des doods overleefd?
quote:
Voorschoten droog na regen 16.5
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:21:52 #191
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895655
Ah, daar is de zon.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 08:25:14 #192
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220895675
Oh bij de Jumbo kan je sparen voor een oranje baseball jacket. Ja leuk maar ook veel te warm. :')
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 08:26:14 #193
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220895679
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:25 schreef Ama het volgende:
Oh bij de Jumbo kan je sparen voor een oranje baseball jacket. Ja leuk maar ook veel te warm. :')
Everyone from left to right
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 08:26:30 #194
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220895680
quote:
9s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:26 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Everyone from left to right
Zo slecht. :')
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 08:27:24 #195
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220895685
Zag dat de Scapino van alles oranje te koop heeft met 50% korting. Misschien voor 8 euro even een tshirtje halen. :+
Your beauty never ever scared me.
pi_220895686
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klimaatsceptici in Frankrijk :')

Die klagen dat de weerkaarten te rood zijn. :')
Oh die heb ik eerder ook wel eens voorbij zien komen ja :')
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220895689
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hopen dat ze de weerslang van @:essnhills niet zien dan
Vandaag is rood!

De kleur van gisteren...
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:29:18 #198
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895692
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:28 schreef essnhills het volgende:

[..]
Vandaag is rood!

De kleur van gisteren...
Denk niet dat het hier nog 27 gaat worden vandaag.

Vandaag is doorwaaidag.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:30:33 #199
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895699
Ik lees nu dat m'n auto straks in cash betaald wordt. Niets luguber aan :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220895701
quote:
8s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:20 schreef Q. het volgende:

[..]
Ik hoor je niet, ik ben dood. RIP aan mn nabestaanden. :(
;(

Je was okay. Relatief.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')