Sommige provincies nog welquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Hoofdprijs is maar 1 miljoen, daar ga je tegenwoordig geen villa meer voor vinden
Ja dat doe ik sindsdien ookquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom is het in zulke situaties vaak beter om gewoon je mond te houden
Als jij die miljoen niet wil geef hem dan maar aan mijquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Hoofdprijs is maar 1 miljoen, daar ga je tegenwoordig geen villa meer voor vinden
Ik zag een appartement van 1,3 miljoen. Wel 130 vierkante meter, maar toch.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Hoofdprijs is maar 1 miljoen, daar ga je tegenwoordig geen villa meer voor vinden
Maar dan moet je in Groningen of Friesland gaan wonen ofzoquote:
Nee want daar ga jij toch alleen maar garen van kopenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als jij die miljoen niet wil geef hem dan maar aan mij
Hier staat een semi-landgoed te koop voor 925k, die heeft 294 m², wel maar 1.836 m² grondquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag een appartement van 1,3 miljoen. Wel 130 vierkante meter, maar toch.
Eitje toch.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag een appartement van 1,3 miljoen. Wel 130 vierkante meter, maar toch.
Het is een soort van Nederlandquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan moet je in Groningen of Friesland gaan wonen ofzo
Veel leegstand tegenwoordig.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:20 schreef Koen66 het volgende:
Hoe lopen de bouwplannen op Foqueville of zitten we hier ook al in een huizen crisis
Ik zie Rob Kemps en Soccer staan.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Oh god, het is begonnen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Niet doenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga mezelf denk ik maar in slaap huilen
heul niet!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want daar ga jij toch alleen maar garen van kopen
Al die kastenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
heul niet!
Ook een huis en kasten om het garen in te stoppen![]()
Alle kastenquote:
Of Zeelandquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan moet je in Groningen of Friesland gaan wonen ofzo
In mijn slaapkamer is het nu warmer dan een uur geledenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lig in bed. Nu wachten tot de temp daalt.
Ben je lekker mee dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn slaapkamer is het nu warmer dan een uur geleden
Saunabuur is weer bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |