Natuurlijk gedoe met systemen wil besparen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
bel ze anders morgenvroeg even in alle rust na een goede nacht slaap en vertel dat jij tevreden bent over het product en graag iedereen de kosten van een bezorgdienst wilt besparen
Er is niks zwaks aan om een bestelling die je wilt houden ook gewoon te houden, kerel. Ze lossen het zelf maar op.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja ik ben een zwak persoon ik weet het
waarschijnlijk dat de medewerker die nu het gesprek heeft gehad zo denkt, grote kans dat diegene die morgen net zo uitgerust is wel snapt hoe het opgelost kan worden zonder extra werkquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Natuurlijk gedoe met systemen wil besparen.
Heh nee joh.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja ik ben een zwak persoon ik weet het
Dat kan met 1 berichtje naar PostNL: "klant geeft aan bestelling ontvangen te hebben, graag status aanpassen van retour naar geleverd."quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk dat de medewerker die nu het gesprek heeft gehad zo denkt, grote kans dat diegene die morgen net zo uitgerust is wel snapt hoe het opgelost kan worden zonder extra werk
ik klik nietquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Oh god, het is begonnen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga slapenmorgen weer naar Le Office allen.
quote:
Verstandige vrouwen hierquote:
Dit is een hele gevaarlijke video om te klikken. Gaan we niet doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Jij ook halloquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga maar eens mijn ps5 aanzetten en kijken welke game ik dit keer wil spelen.
tot morgen
Daarom is het in zulke situaties vaak beter om gewoon je mond te houdenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:41 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook een keer gezeik gehad met bol. Was iets dubbel geleverd, en dat had ik netjes gemeld.
Eentje retour.
En daarna een en al gezeik, tot aan incassobureau aan toe.
Uiteindelijk hebben ze het 'opgelost' toen ik op social media ging klagen. De oplossing was dat ik het incassobureau moest betalen en dan kreeg ik dat bedrag + extra als cadeaubon terug..
Later nog eens iets dubbel bezorgd gekregen. Dat heb ik maar gewoon gehouden.
quote:Je hebt jouw gratis lot geclaimd voor de Jubileumtrekking.
Met deze speciale trekking op 30 mei vieren we de 300e verjaardag van Staatsloterij.
Moet ik hem wel eerst nog winnenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Binnenkort dus KSC meet in jouw villa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |