SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja ik dacht al dat het iets van TIlburgs moest zijn, maar ik kom dus net uit een ander deel van Brabantquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Meepesaant is een typisch Brabants en met name Tilburgs dialectwoord dat 'tegelijkertijd', 'terloops' of 'in het voorbijgaan' betekent. Het is afgeleid van de Franse uitdrukking en passant, dat 'onderwijl' of 'even tussendoor' betekent.
Maily!quote:
Eej Vergeffe! Beter een keer erin dan twee keer erneffe!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat het iets van TIlburgs moest zijn, maar ik kom dus net uit een ander deel van Brabant
Neffe en bekant gebruik ik dan wel weer vaak.
quote:
Maily uit het hooggebergtequote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:27 schreef maily het volgende:
Taal![]()
Ik hou ervan.
Van dialect ook.
Ik zweef tussen 0165 en 0164
Modde gij zeeën meej oewen protogeese gezwetsquote:
Wa zeede gij nou?quote:
Maar jij bent dan ook nep Braboquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zeg nooit houdoe
Motte es goe lustere gij.quote:
Beter dan andersom in ieder gevalquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
PostNL heeft in plaats van mijn pakket als bezorgd geregistreerd als retour..
Ik heb de spullen gewoon hier hoor....
Ja grijze importquote:
Dat wel, maar ik ben wel nu even in contact met de klantenservice, vind ik wel zo netjesquote:
Dus je krijgt het nu gratis?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
PostNL heeft in plaats van mijn pakket als bezorgd geregistreerd als retour..
Ik heb de spullen gewoon hier hoor....
Nee, ik zou mijn geld pas terugkrijgen zodra Bol de producten weer heeft...quote:
Of ze sturen het nog een keertje opquote:
Ik ben weer voor korting op LEGO gegaanquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bol.com wil dat ik mijn select kado selecteer, anders vervalt ie. Ik wete niet eens wat ik wil qua cadeaobon.
Steam.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bol.com wil dat ik mijn select kado selecteer, anders vervalt ie. Ik wete niet eens wat ik wil qua cadeaobon.
Dan moet je gewoon de bol.com bon selecteren, die blijft gewoon in je account staanquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nee, ook niet. Ik zou alles dan opnieuw moeten bestellenquote:
Dat maar 2,50 euro, terwijl ik voor de 5 euro korting voor lego wil gaan. Alleen de lego die ik wil is 100 euro. Afzettersquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon de bol.com bon selecteren, die blijft gewoon in je account staan
met kadobonnen kun je kadobonnen kopen en zijn ze langer houdbaar... althans dat kan met de gewone bonnen. ik heb geen select dus geen idee hoe die werken.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat maar 2,50 euro, terwijl ik voor de 5 euro korting voor lego wil gaan. Alleen de lego die ik wil is 100 euro. Afzetters
Volgens mij moet je de bol.com kadobon bij select ook binnen een maand besteden.
Ik zit al op 7.50 Lego korting. Heb al mijn derde cadeau van dit jaar bijelkaar gespaardquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat maar 2,50 euro, terwijl ik voor de 5 euro korting voor lego wil gaan. Alleen de lego die ik wil is 100 euro. Afzetters
Big spender.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit al op 7.50 Lego korting. Heb al mijn derde cadeau van dit jaar bijelkaar gespaard
Ja als je Lego wilt hebben is die bon wel beter jaquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij moet je de bol.com kadobon bij select ook binnen een maand besteden.
Terugsturen dat je dat niet doetquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik begin nu spijt te krijgen van mijn eerlijkheid. Ze verzoeken me nu het product retour te sturen...
Sommige producten zijn zelfs al uit de verpakking gehaald, dus kunnen ze in principe niet meer aannemenquote:
You sure about that?quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Modde gij zeeën meej oewen protogeese gezwets
quote:
Ja dat gewoon duidelijk maken, niet gaan lopen klooien met retourneren hoor bosquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sommige producten zijn zelfs al uit de verpakking gehaald, dus kunnen ze in principe niet meer aannemen
Dit klinkt bijzonder efficient welquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik begin nu spijt te krijgen van mijn eerlijkheid. Ze verzoeken me nu het product retour te sturen...
Wat was er dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
mailen dat jij niet verzocht hebt aan postNL om de status op retour te zetten, dat dat tussen hun en postnl is om op te lossen als het bij hun een probleem oplevert.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sommige producten zijn zelfs al uit de verpakking gehaald, dus kunnen ze in principe niet meer aannemen
Bem, eu não percebo mesmo nada desta baboseira.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
voor mij is dat niet raar .... ik versta dat .....![]()
krijg je daar een druiper van?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bem, eu não percebo mesmo nada desta baboseira.
dat dan weer niet ...quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bem, eu não percebo mesmo nada desta baboseira.
Dit dus. Jij bent niet verantwoordelijk voor de fuckups van een ander.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
mailen dat jij niet verzocht hebt aan postNL om de status op retour te zetten, dat dat tussen hun en postnl is om op te lossen als het bij hun een probleem oplevert.
Zolang jij tevreden bent met je product gewoon thuis houden.
daar zijn er veel van in het F1 forumquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde op de tv opeens "Hij kan heel goed zuigen"
Toen moest ik wel even kijken waar ze het over hadden.
en? waarover hadden ze het?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde op de tv opeens "Hij kan heel goed zuigen"
Toen moest ik wel even kijken waar ze het over hadden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
en? waarover hadden ze het?Een of andere machine.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
PostNL heeft een bezorgd pakket aangemeld als retour. Ik dus in alle eerlijkheid Bol contacteren....quote:
Ik had laatst in mijn eerlijkheid ook bol.com gebeld met een probleem qua bezorging. Ik kreeg gratis wasdoekjes voor in de wasmachine.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
PostNL heeft een bezorgd pakket aangemeld als retour. Ik dus in alle eerlijkheid Bol contacteren....
even heel goed nadenken wat je volgende stap gaat zijn!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg wel 10 euro een cadeaubon en ze komen het hier kosteloos ophalen...
Dat is wel netjes, maar nu moet ik buiten mijn schuld om iets terug sturen wat ik gewoon wil houdenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had laatst in mijn eerlijkheid ook bol.com gebeld met een probleem qua bezorging. Ik kreeg gratis wasdoekjes voor in de wasmachine.
Ik ook niet, maar de volgende keer laat ik het lekker zoquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:17 schreef Barbusse het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze je vragen om een betaalde, geleverde èn gewenste bestelling te retourneren... Wat is het idee daarachter?
Dit. Ik heb het idee dat ik iets aan context mis.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:17 schreef Barbusse het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze je vragen om een betaalde, geleverde èn gewenste bestelling te retourneren... Wat is het idee daarachter?
Gewoon teruglezen...quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Ik heb het idee dat ik iets aan context mis.
Ja, groot gelijk. Tis niet jouw probleem.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de volgende keer laat ik het lekker zo
Ik denk dat de context een onderbetaalde klantenservice medewerker die dit gewoon over de schutting wilt gooien is.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou gewoon terugsturen 'bedankt voor de bon, maar het is onnodig om het product te retourneren want ik wil het graag houden, grgr bossie'quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon teruglezen...
Ik ga niet meer herhalen ben nu best wel pissed off![]()
Even kortquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Even kort
PostNl heeft hier vanavond een pakket afgegeven
Echter hebben ze dit retour gemeld bij Bol
Ik in alle eerlijkheid dit melden bij Bol
Resultaat ze willen dat ik het pakket terugstuur, ook de al geopende producten...
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
mailen dat jij niet verzocht hebt aan postNL om de status op retour te zetten, dat dat tussen hun en postnl is om op te lossen als het bij hun een probleem oplevert.
Zolang jij tevreden bent met je product gewoon thuis houden.
Dan hou je het gewoon. Je hebt al betaald?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Even kort
PostNl heeft hier vanavond een pakket afgegeven
Echter hebben ze dit retour gemeld bij Bol
Ik in alle eerlijkheid dit melden bij Bol
Resultaat ze willen dat ik het pakket terugstuur, ook de al geopende producten. Na 30 dagen kan je het niet terug sturen.
bel ze anders morgenvroeg even in alle rust na een goede nacht slaap en vertel dat jij tevreden bent over het product en graag iedereen de kosten van een bezorgdienst wilt besparenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nee, ik wil het echt zo laten. Geen zin meer in nog meer shit
Natuurlijk gedoe met systemen wil besparen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
bel ze anders morgenvroeg even in alle rust na een goede nacht slaap en vertel dat jij tevreden bent over het product en graag iedereen de kosten van een bezorgdienst wilt besparen
Er is niks zwaks aan om een bestelling die je wilt houden ook gewoon te houden, kerel. Ze lossen het zelf maar op.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja ik ben een zwak persoon ik weet het
waarschijnlijk dat de medewerker die nu het gesprek heeft gehad zo denkt, grote kans dat diegene die morgen net zo uitgerust is wel snapt hoe het opgelost kan worden zonder extra werkquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Natuurlijk gedoe met systemen wil besparen.
Heh nee joh.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja ik ben een zwak persoon ik weet het
Dat kan met 1 berichtje naar PostNL: "klant geeft aan bestelling ontvangen te hebben, graag status aanpassen van retour naar geleverd."quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk dat de medewerker die nu het gesprek heeft gehad zo denkt, grote kans dat diegene die morgen net zo uitgerust is wel snapt hoe het opgelost kan worden zonder extra werk
ik klik nietquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Oh god, het is begonnen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga slapenmorgen weer naar Le Office allen.
quote:
Verstandige vrouwen hierquote:
Dit is een hele gevaarlijke video om te klikken. Gaan we niet doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Jij ook halloquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga maar eens mijn ps5 aanzetten en kijken welke game ik dit keer wil spelen.
tot morgen
Daarom is het in zulke situaties vaak beter om gewoon je mond te houdenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:41 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook een keer gezeik gehad met bol. Was iets dubbel geleverd, en dat had ik netjes gemeld.
Eentje retour.
En daarna een en al gezeik, tot aan incassobureau aan toe.
Uiteindelijk hebben ze het 'opgelost' toen ik op social media ging klagen. De oplossing was dat ik het incassobureau moest betalen en dan kreeg ik dat bedrag + extra als cadeaubon terug..
Later nog eens iets dubbel bezorgd gekregen. Dat heb ik maar gewoon gehouden.
quote:Je hebt jouw gratis lot geclaimd voor de Jubileumtrekking.
Met deze speciale trekking op 30 mei vieren we de 300e verjaardag van Staatsloterij.
Moet ik hem wel eerst nog winnenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Binnenkort dus KSC meet in jouw villa.
Sommige provincies nog welquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Hoofdprijs is maar 1 miljoen, daar ga je tegenwoordig geen villa meer voor vinden
Ja dat doe ik sindsdien ookquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom is het in zulke situaties vaak beter om gewoon je mond te houden
Als jij die miljoen niet wil geef hem dan maar aan mijquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Hoofdprijs is maar 1 miljoen, daar ga je tegenwoordig geen villa meer voor vinden
Ik zag een appartement van 1,3 miljoen. Wel 130 vierkante meter, maar toch.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Maar dan moet je in Groningen of Friesland gaan wonen ofzoquote:
Nee want daar ga jij toch alleen maar garen van kopenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als jij die miljoen niet wil geef hem dan maar aan mij
Hier staat een semi-landgoed te koop voor 925k, die heeft 294 m², wel maar 1.836 m² grondquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag een appartement van 1,3 miljoen. Wel 130 vierkante meter, maar toch.
Eitje toch.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag een appartement van 1,3 miljoen. Wel 130 vierkante meter, maar toch.
Het is een soort van Nederlandquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan moet je in Groningen of Friesland gaan wonen ofzo
Veel leegstand tegenwoordig.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:20 schreef Koen66 het volgende:
Hoe lopen de bouwplannen op Foqueville of zitten we hier ook al in een huizen crisis
Ik zie Rob Kemps en Soccer staan.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Niet doenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga mezelf denk ik maar in slaap huilen
heul niet!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want daar ga jij toch alleen maar garen van kopen
Al die kastenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
heul niet!
Ook een huis en kasten om het garen in te stoppen![]()
Alle kastenquote:
Of Zeelandquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan moet je in Groningen of Friesland gaan wonen ofzo
In mijn slaapkamer is het nu warmer dan een uur geledenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lig in bed. Nu wachten tot de temp daalt.
Ben je lekker mee dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn slaapkamer is het nu warmer dan een uur geleden
Saunabuur is weer bezig
Maar Zeeland is nog leuk, dan kun je naar het strandquote:
Groningen en Friesland hebben zeker geen strand? Ondanks er wel een kustlijn isquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar Zeeland is nog leuk, dan kun je naar het strand
Ja vast wel, ben er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Groningen en Friesland hebben zeker geen strand? Ondanks er wel een kustlijn is
Volgens mij is er bij de afsluitdijk iets, maar verder is er vrij weinig daarquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Groningen en Friesland hebben zeker geen strand? Ondanks er wel een kustlijn is
Het is hier buiten ook al afgekoeld naar 23 gradenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:50 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk het enige wat de ramen open heeft bereikt hier is dat de luchtvochtigheid een paar procentpunt lager is nu.
It's something
Ik ben er dus ook nooit geweest. Wel staat me vaag iets bij van mijn vakanties op Texel dat het echte strand met zand enzo aan de Noordzee kant was...quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vast wel, ben er nog nooit geweestMaar denk wel ander soort strand omdat het aan de Waddenzee ligt en niet aan de open zee
Hier is het 18quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is hier buiten ook al afgekoeld naar 23 graden
Texel is Noord-Holland toch? Maar aan die kant van de Noordzee heb je wel een echt strand jaquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben er dus ook nooit geweest. Wel staat me vaag iets bij van mijn vakanties op Texel dat het echte strand met zand enzo aan de Noordzee kant was...
In de woonkamer is het 26quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het 18
Maar ja, hitte-eiland effect dit dat.
Ja dat is Noord-Holland jaquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Texel is Noord-Holland toch? Maar aan die kant van de Noordzee heb je wel een echt strand ja
Ben ik ook nooit geweest (Texel dan, Noord-Holland welquote:
24 hier, valt dan nog wel mee. Slaapkamer is weer iets gedaald naar 24,2, zowaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de woonkamer is het 26Boven hopelijk wat koeler want daar staat alles tegen elkaar open, al is de wind natuurlijk wel weer ingekakt
Ik heb de ventilator er nog niet eens bijgepakt, dus die airco is wel wat voorbarigquote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
24 hier, valt dan nog wel mee. Slaapkamer is weer iets gedaald naar 24,2, zowaar.
Heb me voorgenomen om het gebruik van de airco zo lang mogelijk uit te stellen voor de gewenning, maar zonder natuurlijke koeling gaat dat natuurlijk niet lang duren.
Tis hier ook nog prima te doen. Ik slaap alleen vrij beroerd als het warm is, dat voorkom ik graag.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb de ventilator er nog niet eens bijgepakt, dus die airco is wel wat voorbarig
Mijn straat is de omleidingsroute voor vrachtverkeer, dus denderen er om 05.00 uur alweer zware vrachtwagens door de straat, daar werd ik vanochtend ook wakker vanquote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tis hier ook nog prima te doen. Ik slaap alleen vrij beroerd als het warm is, dat voorkom ik graag.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn straat is de omleidingsroute voor vrachtverkeer, dus denderen er om 05.00 uur alweer zware vrachtwagens door de straat, daar werd ik vanochtend ook wakker van
Ja echt genieten, en is maar voor 2 maandenquote:
Lig je weer onder je verzwaarde winterdekbed in pyjama?quote:
Nee nee dat dekbed had ik juist opgeruimd vrijdag.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lig je weer onder je verzwaarde winterdekbed in pyjama?
Hier ook, zonder ventilator is het echt niet te doen.quote:
Zie post 3 voor de uitleg in de quotequote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:48 schreef Flory- het volgende:
TT meepesaant is dat zoals het Zeeuwse impersant?![]()
@:Nizno
Ha! klopt helemaal met impersantquote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zie post 3 voor de uitleg in de quote
nou, 25+ in woonkamer vind ik best (te) warm op dit tijdstipquote:
Is het toch altijd als jij er in ligt huehuehuequote:
Het zou toch gewoon droog blijven de hele dag.quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb uitzicht op een enorme hoosbui
Denk dat die bui de memo gemist heeft.quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zou toch gewoon droog blijven de hele dag.
Zou hem terug naar zee sturenquote:Op woensdag 27 mei 2026 07:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat die bui de memo gemist heeft.
Alleen in de rest van Nederlandquote:Op woensdag 27 mei 2026 07:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zou toch gewoon droog blijven de hele dag.
Gelukkig kon je de weg nog vinden.quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Wtf ik was uitgelogd.
Er zit nog een forum onder die stapel advertenties
Had Kat weer wat gezegd om de weergoden boos te maken?quote:
Hier is het droog gebleven. Misschien was het @Koen66quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had Kat weer wat gezegd om de weergoden boos te maken?
quote:
Hier is het nu ook lekker aan het doortochten, woonkamer alweer een graadje koelerquote:Op woensdag 27 mei 2026 07:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Wij danken de weergoden voor deze hoosbui
Kan die morgen en vrijdag weer opwarmenquote:Op woensdag 27 mei 2026 07:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het nu ook lekker aan het doortochten, woonkamer alweer een graadje koeler
Watquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klimaatsceptici in Frankrijk![]()
Die klagen dat de weerkaarten te rood zijn.
Hopen dat ze de weerslang van @essnhills niet zien danquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft weerstation Voorschoten de onweer des doods overleefd?quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat ze de weerslang van @:essnhills niet zien dan
quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft weerstation Voorschoten de onweer des doods overleefd?
quote:Voorschoten droog na regen 16.5
Everyone from left to rightquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:25 schreef Ama het volgende:
Oh bij de Jumbo kan je sparen voor een oranje baseball jacket. Ja leuk maar ook veel te warm.
Oh die heb ik eerder ook wel eens voorbij zien komen jaquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klimaatsceptici in Frankrijk![]()
Vandaag is rood!quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat ze de weerslang van @:essnhills niet zien dan
Denk niet dat het hier nog 27 gaat worden vandaag.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vandaag is rood!
De kleur van gisteren...
quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoor je niet, ik ben dood. RIP aan mn nabestaanden.
Rijke tata.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees nu dat m'n auto straks in cash betaald wordt. Niets luguber aan
Allemaal nepbiljetjesquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:30 schreef Nattekat het volgende:
Jaquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat het hier nog 27 gaat worden vandaag.
Vandaag is doorwaaidag.
Allemaal briefjes van 500 die je nergens kunt gebruiken behalve voor schimmige zaakjesquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:30 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal briefjes van 500 die je nergens kunt gebruiken behalve voor schimmige zaakjes
Zou wel eerst ff opzoeken hoe je echte briefjes herkent.quote:
Heb net een app daarvoor gevonden.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou wel eerst ff opzoeken hoe je echte briefjes herkent.
En dan ook daar een zootje controleren. En niet alleen de bovenste
quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:42 schreef Nattekat het volgende:
Er is schijnbaar een datingapp genaamd boo.
👻
quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:42 schreef Nattekat het volgende:
👻
Nog meer dates voor je.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:48 schreef Nattekat het volgende:
Wel goed om te weten dat er iets is wat ik kan testen voordat ik toch echt aan Tinder moet.
Tinder is echt een laatste redmiddel
Dan pin je toch effe.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gewoon geen contant geld in huis om die app mee te testen
Even 2500 cash aftikken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:30 schreef Nattekat het volgende:
Dat is toch voor contactgestoorde gamernerds?quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:42 schreef Nattekat het volgende:
👻
quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch voor contactgestoorde gamernerds?
quote:
Het hier posten maakt automatisch dat ik contactgestoord ben. Ik heb 250 uur in de nieuwe Mario Kart zitten. Ik ben programmeur.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is ie al even open maar ben nog niet geweest.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:57 schreef Ama het volgende:
Oeh we krijgen een Normal hier in Emmen. @:cherrylips
Ik heb er wel eens reclame van voorbij zien komen en die reclame vond ik niet echt uitnodigen om de app te gaan gebruiken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het hier posten maakt automatisch dat ik contactgestoord ben. Ik heb 250 uur in de nieuwe Mario Kart zitten. Ik ben programmeur.
Ik hoor daar thuis
Verder geen idee, kende heel die app niet, maar hij werd net aanbevolen in de Play Store.
Hier ook alweer 26.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Het is in huis afgekoeld naar 26 graden.
Poltergeist.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik voel tocht. Hoe de neuk is dat mogelijk als ik maar aan één kant ramen heb
quote:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zie niks over gamersquote:Boo is een innovatieve datingapp die zich richt op diepgaande en betekenisvolle connecties. De app maakt gebruik van een persoonlijkheidstest die gebruikers in 16 verschillende persoonlijkheidstypes delen, gebaseerd op de Myers-Briggs Type Indicator (MBTI). Dit helpt gebruikers om compatibele matches te vinden die goed bij elkaar passen. Boo is vooral geschikt voor jongvolwassenen en millennials die op zoek zijn naar diepgang boven oppervlakkigheid. De app biedt ook een communitylaag buiten de swipe-feed, waardoor gebruikers meer aanknopingspunten hebben. Voor wie Boo aansluiting heeft, kan het een goede keuze zijn, maar voor sommige gebruikers kan het te niche of te oppervlakkig zijn.
Lijkt gebaseerd op de foute aanname dat je alleen compatibel bent als je een soortgelijke persoonlijkheid hebt.quote:
Even je character sheet aanpassen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt gebaseerd op de foute aanname dat je alleen compatibel bent als je een soortgelijke persoonlijkheid hebt.
Daar ging je hoop op een gamerchickquote:
Ik geloof dat wel.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt gebaseerd op de foute aanname dat je alleen compatibel bent als je een soortgelijke persoonlijkheid hebt.
Niet in haar oor kunnen fluisteren: "Ik speel Mario Kart met 1 hand."quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik geloof dat wel.
Zo date ik ook geen vrouwen met bepaalde sterrenbeelden.
"Wat is je sterrenbeeld?"quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik geloof dat wel.
Zo date ik ook geen vrouwen met bepaalde sterrenbeelden.
Samequote:Op woensdag 27 mei 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind dat echt zo'n onzinvraag altijd
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profielquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Wat is je sterrenbeeld?"
"Maagd."
quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profiel
Misschien lukt het daarom wel niet.
Ik heb bij de ene horoscoop weegschaal als sterrenbeeld en bij de andere maagd.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien je sterrenbeeld veranderen naar Ram en met de tekst erbij dat ramt in bed.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is ie al even open maar ben nog niet geweest.
Ik ben vissen en er heeft nog nooit (een leuk) iemand naar me gehengeldquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sowquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien je sterrenbeeld veranderen naar Ram en met de tekst erbij dat ramt in bed.
of iets meer voor KPD subforum?quote:
"Wat is je sterrenbeeld?"quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben vissen en er heeft nog nooit (een leuk) iemand naar me gehengeld
quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij sterrenbeeld Boogschutter: Ik probeer raak te schieten.
Bij sterrenbeeld Leeuw: Ik ben een leeuw in bed.
Bij sterrenbeeld Tweelingen: Ik hou van trio's, want ja ik ben een tweeling.
Dan weet ik ook jouw sterrenbeeldquote:
En welk sterrenbeeld ben jij?quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij sterrenbeeld Boogschutter: Ik probeer raak te schieten.
Bij sterrenbeeld Leeuw: Ik ben een leeuw in bed.
Bij sterrenbeeld Tweelingen: Ik hou van trio's, want ja ik ben een tweeling.
quote:
Geen van 3.quote:
Nee is vet veel moeite.quote:
Daarom werkte we zo goed samen als mods met 3 sterrenbeelden in volgorde.quote:
23 genotquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:40 schreef Barbusse het volgende:
Het gaat een heerlijk frisse 31° worden vandaag
Welk noodweer?quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sjongejonge, is er eens noodweer, slaap je erdoorheen.
quote:
Uh huhquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom werkte we zo goed samen als mods met 3 sterrenbeelden in volgorde.
Een heel klein plukje.quote:
Trui, dekentje en warme choco weerquote:
Ik mag niet weten waar je woont?quote:
Jij bent raar.quote:
"Spesjul"quote:
Oh ja, dat is de term tegenwoordig.quote:
Jij wel, maar je weet maar nooit wie hier verder nog rondhangen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik mag niet weten waar je woont?
Verder ik kijk naar buiten en strak blauwe lucht.
Ben vanmorgen vroeg vertrokken, ben buiten de stad.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sjongejonge, is er eens noodweer, slaap je erdoorheen.
De kat mafia?quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij wel, maar je weet maar nooit wie hier verder nog rondhangen.
Mafkatten?quote:
Wij hebben hier een afkoeldag vandaag.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:40 schreef Barbusse het volgende:
Het gaat een heerlijk frisse 31° worden vandaag
Jawel. Dat mogen we wel.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
Wij hebben hier een afkoeldag vandaag.
Maar mogen niet klagen na de afgelopen dagen
Daar hebben we @Q. voorquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
Wij hebben hier een afkoeldag vandaag.
Maar mogen niet klagen na de afgelopen dagen
quote:
quote:
Ja. Shit's Creekquote:
quote:
quote:
Voor mij was dit altijd een no-go. Hoe leuk ze ook was.quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Ok, het is gewoon bijna pijnlijk om een like te hebben van een leuk iemand met een kind
Twee delen van mijn hersenen zijn heel erg in conflict.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |