abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 20:18:05 #1
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220893946


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 20:18:44 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220893949
* ontlurkt

ik lees mijn dialect O+
pi_220893952
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:17 schreef Nizno het volgende:

[..]
Meepesaant is een typisch Brabants en met name Tilburgs dialectwoord dat 'tegelijkertijd', 'terloops' of 'in het voorbijgaan' betekent. Het is afgeleid van de Franse uitdrukking en passant, dat 'onderwijl' of 'even tussendoor' betekent.
Ja ik dacht al dat het iets van TIlburgs moest zijn, maar ik kom dus net uit een ander deel van Brabant

Neffe en bekant gebruik ik dan wel weer vaak.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 20:20:50 #4
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893962
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:18 schreef maily het volgende:
* ontlurkt

ik lees mijn dialect O+
Maily! O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 20:21:28 #5
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893967
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja ik dacht al dat het iets van TIlburgs moest zijn, maar ik kom dus net uit een ander deel van Brabant

Neffe en bekant gebruik ik dan wel weer vaak.
Eej Vergeffe! Beter een keer erin dan twee keer erneffe!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 20:21:49 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220893968
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Maily! O+
Stiggy ^O^
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 20:22:13 #7
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893972
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:21 schreef maily het volgende:

[..]
Stiggy ^O^
*O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 20:27:06 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220894008
Taal O+
Ik hou ervan.
Van dialect ook.

Ik zweef tussen 0165 en 0164 O+
pi_220894026
Wat praten jullie allemaal raar :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 20:31:08 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220894032
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:30 schreef Barbusse het volgende:
Wat praten jullie allemaal raar :@
welnee, dat lijkt maar zo
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:31:40 #11
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894034
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:27 schreef maily het volgende:
Taal O+
Ik hou ervan.
Van dialect ook.

Ik zweef tussen 0165 en 0164 O+
Maily uit het hooggebergte :W
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:32:22 #12
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894037
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:30 schreef Barbusse het volgende:
Wat praten jullie allemaal raar :@
Modde gij zeeën meej oewen protogeese gezwets
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 20:33:14 #13
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220894043
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:30 schreef Barbusse het volgende:
Wat praten jullie allemaal raar :@
Wa zeede gij nou?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:33:23 #14
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894044
PostNL heeft in plaats van mijn pakket als bezorgd geregistreerd als retour..

Ik heb de spullen gewoon hier hoor....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 20:34:07 #15
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220894050
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wa zeede gij nou?
Docht da gij wa zee :{w
pi_220894057
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zeg nooit houdoe :@
Maar jij bent dan ook nep Brabo
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 20:35:03 #17
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220894061
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:34 schreef maily het volgende:

[..]
Docht da gij wa zee :{w
Motte es goe lustere gij.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 20:36:41 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:37:24 #19
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894077
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
PostNL heeft in plaats van mijn pakket als bezorgd geregistreerd als retour..

Ik heb de spullen gewoon hier hoor....
Beter dan andersom in ieder geval :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:37:38 #20
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894079
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:

[..]
Maar jij bent dan ook nep Brabo
Ja grijze import
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:40:47 #21
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894092
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:37 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Beter dan andersom in ieder geval :+
Dat wel, maar ik ben wel nu even in contact met de klantenservice, vind ik wel zo netjes
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 20:42:31 #22
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220894104
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
PostNL heeft in plaats van mijn pakket als bezorgd geregistreerd als retour..

Ik heb de spullen gewoon hier hoor....
Dus je krijgt het nu gratis? O-)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:43:08 #23
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894109
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:42 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dus je krijgt het nu gratis? O-)
Nee, ik zou mijn geld pas terugkrijgen zodra Bol de producten weer heeft...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220894110
Best warm buiten. Toch nog lekker gefietst
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 20:43:30 #25
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220894112
Bol.com wil dat ik mijn select kado selecteer, anders vervalt ie. Ik wete niet eens wat ik wil qua cadeaobon.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:44:38 #26
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894117
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:42 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dus je krijgt het nu gratis? O-)
Of ze sturen het nog een keertje op :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:44:48 #27
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894118
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bol.com wil dat ik mijn select kado selecteer, anders vervalt ie. Ik wete niet eens wat ik wil qua cadeaobon.
Ik ben weer voor korting op LEGO gegaan
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:45:01 #28
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894119
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bol.com wil dat ik mijn select kado selecteer, anders vervalt ie. Ik wete niet eens wat ik wil qua cadeaobon.
Steam. O-)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:45:13 #29
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894122
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bol.com wil dat ik mijn select kado selecteer, anders vervalt ie. Ik wete niet eens wat ik wil qua cadeaobon.
Dan moet je gewoon de bol.com bon selecteren, die blijft gewoon in je account staan
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:45:58 #30
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894127
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Of ze sturen het nog een keertje op :+
Nee, ook niet. Ik zou alles dan opnieuw moeten bestellen
Dat trucje werkt alleen als het pakket op bezorgd staat en je het niet (zegt) te hebben ontvangen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 20:46:34 #31
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220894130
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dan moet je gewoon de bol.com bon selecteren, die blijft gewoon in je account staan
Dat maar 2,50 euro, terwijl ik voor de 5 euro korting voor lego wil gaan. Alleen de lego die ik wil is 100 euro. Afzetters :(

Volgens mij moet je de bol.com kadobon bij select ook binnen een maand besteden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 20:48:41 #32
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220894139
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat maar 2,50 euro, terwijl ik voor de 5 euro korting voor lego wil gaan. Alleen de lego die ik wil is 100 euro. Afzetters :(

Volgens mij moet je de bol.com kadobon bij select ook binnen een maand besteden.
met kadobonnen kun je kadobonnen kopen en zijn ze langer houdbaar... althans dat kan met de gewone bonnen. ik heb geen select dus geen idee hoe die werken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:48:54 #33
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894140
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat maar 2,50 euro, terwijl ik voor de 5 euro korting voor lego wil gaan. Alleen de lego die ik wil is 100 euro. Afzetters :(
Ik zit al op 7.50 Lego korting. Heb al mijn derde cadeau van dit jaar bijelkaar gespaard
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:49:46 #34
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894145
Ik begin nu spijt te krijgen van mijn eerlijkheid. Ze verzoeken me nu het product retour te sturen...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 20:50:38 #35
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220894149
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik zit al op 7.50 Lego korting. Heb al mijn derde cadeau van dit jaar bijelkaar gespaard
Big spender.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:51:05 #36
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894153
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Big spender.
Ja. schrok er zelf eigenlijk ook van
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:52:23 #37
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894161
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat maar 2,50 euro, terwijl ik voor de 5 euro korting voor lego wil gaan. Alleen de lego die ik wil is 100 euro. Afzetters :(

Volgens mij moet je de bol.com kadobon bij select ook binnen een maand besteden.
Ja als je Lego wilt hebben is die bon wel beter ja :P Maar volgens mij is die 1 jaar geldig, dus kun je die beter kiezen voor je punten vervallen, kun je daarna rustig op een aanbieding wachten
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:52:52 #38
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894164
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik begin nu spijt te krijgen van mijn eerlijkheid. Ze verzoeken me nu het product retour te sturen...
Terugsturen dat je dat niet doet
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:54:39 #39
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894175
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Terugsturen dat je dat niet doet
Sommige producten zijn zelfs al uit de verpakking gehaald, dus kunnen ze in principe niet meer aannemen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:54:53 #40
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894178
echt zucht dit
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:55:13 #41
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894182
Ook goed voor mijn psychische toestand
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220894188
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:31 schreef maily het volgende:

[..]
welnee, dat lijkt maar zo
You sure about that?
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Modde gij zeeën meej oewen protogeese gezwets
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wa zeede gij nou?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:57:20 #43
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894199
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Sommige producten zijn zelfs al uit de verpakking gehaald, dus kunnen ze in principe niet meer aannemen
Ja dat gewoon duidelijk maken, niet gaan lopen klooien met retourneren hoor bos
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 20:57:31 #44
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220894201
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]
You sure about that?
[..]
[..]

voor mij is dat niet raar .... ik versta dat ..... :@ O+
pi_220894205
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik begin nu spijt te krijgen van mijn eerlijkheid. Ze verzoeken me nu het product retour te sturen...
Dit klinkt bijzonder efficient wel :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:59:11 #46
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894211
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik begin nu spijt te krijgen van mijn eerlijkheid. Ze verzoeken me nu het product retour te sturen...
Wat was er dan?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 20:59:55 #47
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220894215
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Sommige producten zijn zelfs al uit de verpakking gehaald, dus kunnen ze in principe niet meer aannemen
mailen dat jij niet verzocht hebt aan postNL om de status op retour te zetten, dat dat tussen hun en postnl is om op te lossen als het bij hun een probleem oplevert.

Zolang jij tevreden bent met je product gewoon thuis houden.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220894219
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:57 schreef maily het volgende:

[..]
voor mij is dat niet raar .... ik versta dat ..... :@ O+
Bem, eu não percebo mesmo nada desta baboseira.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 21:01:39 #49
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220894225
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Bem, eu não percebo mesmo nada desta baboseira.
krijg je daar een druiper van?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 21:02:36 #50
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220894230
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Bem, eu não percebo mesmo nada desta baboseira.
dat dan weer niet ... :@
pi_220894231
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:59 schreef Nizno het volgende:

[..]
mailen dat jij niet verzocht hebt aan postNL om de status op retour te zetten, dat dat tussen hun en postnl is om op te lossen als het bij hun een probleem oplevert.

Zolang jij tevreden bent met je product gewoon thuis houden.
Dit dus. Jij bent niet verantwoordelijk voor de fuckups van een ander.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:02:50 #52
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894233
Ik hoorde op de tv opeens "Hij kan heel goed zuigen"

Toen moest ik wel even kijken waar ze het over hadden. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 21:03:15 #53
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220894234
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde op de tv opeens "Hij kan heel goed zuigen"

Toen moest ik wel even kijken waar ze het over hadden. :@
daar zijn er veel van in het F1 forum
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 21:03:25 #54
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220894236
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde op de tv opeens "Hij kan heel goed zuigen"

Toen moest ik wel even kijken waar ze het over hadden. :@
en? waarover hadden ze het?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220894241
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:01 schreef Nizno het volgende:

[..]
krijg je daar een druiper van?
:')

Nee.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:06:12 #56
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894255
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:03 schreef maily het volgende:

[..]
en? waarover hadden ze het?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een of andere machine.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:07:30 #57
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894265
Ik krijg wel 10 euro een cadeaubon en ze komen het hier kosteloos ophalen...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:07:39 #58
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894267
Ze waren er pluisjes mee aan het opzuigen van het land.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:09:16 #59
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894276
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Wat was er dan?
PostNL heeft een bezorgd pakket aangemeld als retour. Ik dus in alle eerlijkheid Bol contacteren....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 21:11:03 #60
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220894287
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
PostNL heeft een bezorgd pakket aangemeld als retour. Ik dus in alle eerlijkheid Bol contacteren....
Ik had laatst in mijn eerlijkheid ook bol.com gebeld met een probleem qua bezorging. Ik kreeg gratis wasdoekjes voor in de wasmachine.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 21:11:27 #61
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220894293
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg wel 10 euro een cadeaubon en ze komen het hier kosteloos ophalen...
even heel goed nadenken wat je volgende stap gaat zijn!!!
pi_220894333
Ik snap echt niet waarom ze je vragen om een betaalde, geleverde èn gewenste bestelling te retourneren... Wat is het idee daarachter? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:17:50 #63
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894335
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:11 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik had laatst in mijn eerlijkheid ook bol.com gebeld met een probleem qua bezorging. Ik kreeg gratis wasdoekjes voor in de wasmachine.
Dat is wel netjes, maar nu moet ik buiten mijn schuld om iets terug sturen wat ik gewoon wil houden
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:18:43 #64
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894341
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:17 schreef Barbusse het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze je vragen om een betaalde, geleverde èn gewenste bestelling te retourneren... Wat is het idee daarachter? :')
Ik ook niet, maar de volgende keer laat ik het lekker zo
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:18:43 #65
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894342
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:17 schreef Barbusse het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze je vragen om een betaalde, geleverde èn gewenste bestelling te retourneren... Wat is het idee daarachter? :')
Dit. Ik heb het idee dat ik iets aan context mis.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:19:44 #66
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894351
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dit. Ik heb het idee dat ik iets aan context mis.
Gewoon teruglezen...

Ik ga niet meer herhalen ben nu best wel pissed off :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220894353
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik ook niet, maar de volgende keer laat ik het lekker zo
Ja, groot gelijk. Tis niet jouw probleem.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220894359
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dit. Ik heb het idee dat ik iets aan context mis.
Ik denk dat de context een onderbetaalde klantenservice medewerker die dit gewoon over de schutting wilt gooien is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 21:22:12 #69
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894361
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Gewoon teruglezen...

Ik ga niet meer herhalen ben nu best wel pissed off :@ :@
Ik zou gewoon terugsturen 'bedankt voor de bon, maar het is onnodig om het product te retourneren want ik wil het graag houden, grgr bossie'
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:22:55 #70
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894366
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dit. Ik heb het idee dat ik iets aan context mis.
Even kort

PostNl heeft hier vanavond een pakket afgegeven
Echter hebben ze dit retour gemeld bij Bol
Ik in alle eerlijkheid dit melden bij Bol
Resultaat ze willen dat ik het pakket terugstuur, ook de al geopende producten...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 21:23:23 #71
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220894368
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Even kort

PostNl heeft hier vanavond een pakket afgegeven
Echter hebben ze dit retour gemeld bij Bol
Ik in alle eerlijkheid dit melden bij Bol
Resultaat ze willen dat ik het pakket terugstuur, ook de al geopende producten...
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:59 schreef Nizno het volgende:

[..]
mailen dat jij niet verzocht hebt aan postNL om de status op retour te zetten, dat dat tussen hun en postnl is om op te lossen als het bij hun een probleem oplevert.

Zolang jij tevreden bent met je product gewoon thuis houden.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 21:24:00 #72
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220894371
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Even kort

PostNl heeft hier vanavond een pakket afgegeven
Echter hebben ze dit retour gemeld bij Bol
Ik in alle eerlijkheid dit melden bij Bol
Resultaat ze willen dat ik het pakket terugstuur, ook de al geopende producten. Na 30 dagen kan je het niet terug sturen.
Dan hou je het gewoon. Je hebt al betaald?
Ze kunnen je het niet verplichten om het terug te sturen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:24:09 #73
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894372
Nee, ik wil het echt zo laten. Geen zin meer in nog meer shit
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:25:18 #74
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894374
Ja ik ben een zwak persoon ik weet het
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 21:25:58 #75
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220894377
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nee, ik wil het echt zo laten. Geen zin meer in nog meer shit
bel ze anders morgenvroeg even in alle rust na een goede nacht slaap en vertel dat jij tevreden bent over het product en graag iedereen de kosten van een bezorgdienst wilt besparen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 21:27:33 #76
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220894382
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:25 schreef Nizno het volgende:

[..]
bel ze anders morgenvroeg even in alle rust na een goede nacht slaap en vertel dat jij tevreden bent over het product en graag iedereen de kosten van een bezorgdienst wilt besparen
Natuurlijk gedoe met systemen wil besparen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220894387
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja ik ben een zwak persoon ik weet het
Er is niks zwaks aan om een bestelling die je wilt houden ook gewoon te houden, kerel. Ze lossen het zelf maar op.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:28:07 #78
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894390
Morgen komt toch woonbegeleider langs..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 21:28:51 #79
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220894396
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:27 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Natuurlijk gedoe met systemen wil besparen.
waarschijnlijk dat de medewerker die nu het gesprek heeft gehad zo denkt, grote kans dat diegene die morgen net zo uitgerust is wel snapt hoe het opgelost kan worden zonder extra werk
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 21:30:05 #80
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220894400
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja ik ben een zwak persoon ik weet het
Heh nee joh.
Your beauty never ever scared me.
pi_220894410
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:28 schreef Nizno het volgende:

[..]
waarschijnlijk dat de medewerker die nu het gesprek heeft gehad zo denkt, grote kans dat diegene die morgen net zo uitgerust is wel snapt hoe het opgelost kan worden zonder extra werk
Dat kan met 1 berichtje naar PostNL: "klant geeft aan bestelling ontvangen te hebben, graag status aanpassen van retour naar geleverd."
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:33:38 #82
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220894425
Nou ik ga slapen :W morgen weer naar Le Office allen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 21:34:36 #83
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894432
Oh god, het is begonnen :')

Bekijk deze YouTube-video
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 21:35:18 #84
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220894439
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Oh god, het is begonnen :')

Bekijk deze YouTube-video
ik klik niet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 21:35:21 #85
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220894441
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Oh god, het is begonnen :')

Bekijk deze YouTube-video
Niet geklikt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 21:35:31 #86
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220894443
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik klik niet
GMTA
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220894445
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga slapen :W morgen weer naar Le Office allen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 21:36:05 #88
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894446
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik klik niet
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:35 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Niet geklikt.
Verstandige vrouwen hier
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 21:36:38 #89
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220894451
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]
Verstandige vrouwen hier
ik heb ook niet geklikt :+

Bekijk deze YouTube-video
pi_220894463
Er staat soccer in de thumbnail :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220894489
Ik heb ook een keer gezeik gehad met bol. Was iets dubbel geleverd, en dat had ik netjes gemeld.

Eentje retour.

En daarna een en al gezeik, tot aan incassobureau aan toe.

Uiteindelijk hebben ze het 'opgelost' toen ik op social media ging klagen. De oplossing was dat ik het incassobureau moest betalen en dan kreeg ik dat bedrag + extra als cadeaubon terug..


Later nog eens iets dubbel bezorgd gekregen. Dat heb ik maar gewoon gehouden.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 21:41:09 #92
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220894490
Ik ga maar eens mijn ps5 aanzetten en kijken welke game ik dit keer wil spelen.

tot morgen :W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 21:41:09 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894492
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Oh god, het is begonnen :')

Bekijk deze YouTube-video
Dit is een hele gevaarlijke video om te klikken. Gaan we niet doen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 21:41:18 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894495
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga maar eens mijn ps5 aanzetten en kijken welke game ik dit keer wil spelen.

tot morgen :W
Jij ook hallo
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 21:42:49 #95
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894510
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:41 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook een keer gezeik gehad met bol. Was iets dubbel geleverd, en dat had ik netjes gemeld.

Eentje retour.

En daarna een en al gezeik, tot aan incassobureau aan toe.

Uiteindelijk hebben ze het 'opgelost' toen ik op social media ging klagen. De oplossing was dat ik het incassobureau moest betalen en dan kreeg ik dat bedrag + extra als cadeaubon terug..

Later nog eens iets dubbel bezorgd gekregen. Dat heb ik maar gewoon gehouden.
Daarom is het in zulke situaties vaak beter om gewoon je mond te houden :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 21:43:01 #96
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894511
quote:
Je hebt jouw gratis lot geclaimd voor de Jubileumtrekking.

Met deze speciale trekking op 30 mei vieren we de 300e verjaardag van Staatsloterij.
*G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 21:47:56 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894550
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]
*G*
Binnenkort dus KSC meet in jouw villa.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 21:49:35 #98
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220894564
ja de laptop gaat uit.

Gute Nacht Freunde :W
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 21:50:38 #99
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894571
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Binnenkort dus KSC meet in jouw villa.
Moet ik hem wel eerst nog winnen :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:06:04 #100
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894679
Hoofdprijs is maar 1 miljoen, daar ga je tegenwoordig geen villa meer voor vinden :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:07:37 #101
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220894685
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Hoofdprijs is maar 1 miljoen, daar ga je tegenwoordig geen villa meer voor vinden :{
Sommige provincies nog wel
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220894689
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:42 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Daarom is het in zulke situaties vaak beter om gewoon je mond te houden :Y
Ja dat doe ik sindsdien ook |:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220894697
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Hoofdprijs is maar 1 miljoen, daar ga je tegenwoordig geen villa meer voor vinden :{
Als jij die miljoen niet wil geef hem dan maar aan mij
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:10:27 #104
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220894709
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Hoofdprijs is maar 1 miljoen, daar ga je tegenwoordig geen villa meer voor vinden :{
Ik zag een appartement van 1,3 miljoen. Wel 130 vierkante meter, maar toch.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:11:09 #105
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894711
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:07 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Sommige provincies nog wel
Maar dan moet je in Groningen of Friesland gaan wonen ofzo
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:11:34 #106
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894713
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:08 schreef essnhills het volgende:

[..]
Als jij die miljoen niet wil geef hem dan maar aan mij
Nee want daar ga jij toch alleen maar garen van kopen :{w
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:12:53 #107
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894723
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik zag een appartement van 1,3 miljoen. Wel 130 vierkante meter, maar toch.
Hier staat een semi-landgoed te koop voor 925k, die heeft 294 m², wel maar 1.836 m² grond
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 22:16:48 #108
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220894739
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik zag een appartement van 1,3 miljoen. Wel 130 vierkante meter, maar toch.
Eitje toch.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:19:28 #109
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220894760
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar dan moet je in Groningen of Friesland gaan wonen ofzo
Het is een soort van Nederland
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:20:33 #110
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220894768
Hoe lopen de bouwplannen op Foqueville of zitten we hier ook al in een huizen crisis
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:23:12 #111
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220894788
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:20 schreef Koen66 het volgende:
Hoe lopen de bouwplannen op Foqueville of zitten we hier ook al in een huizen crisis
Veel leegstand tegenwoordig.
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:26:01 #112
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894808
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Oh god, het is begonnen :')

Bekijk deze YouTube-video
Ik zie Rob Kemps en Soccer staan.

Dat zijn twee rode vlaggen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:26:50 #113
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894812
Ik ga mezelf denk ik maar in slaap huilen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 22:27:31 #114
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220894816
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga mezelf denk ik maar in slaap huilen
Niet doen :*
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:28:30 #115
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220894819
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Veel leegstand tegenwoordig.
Hmmmm idd
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:28:31 #116
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894820
Het zou leuk zijn als het gaat afkoelen. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220894822
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee want daar ga jij toch alleen maar garen van kopen :{w
heul niet!

Ook een huis en kasten om het garen in te stoppen :Y :7
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:36:37 #118
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894856
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:28 schreef essnhills het volgende:

[..]
heul niet!

Ook een huis en kasten om het garen in te stoppen :Y :7
Al die kasten :'(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220894868
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Al die kasten :'(
Alle kasten *)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:38:48 #120
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894869
Ik lig in bed. Nu wachten tot de temp daalt. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 22:40:50 #121
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894876
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar dan moet je in Groningen of Friesland gaan wonen ofzo
Of Zeeland
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 22:41:34 #122
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894879
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lig in bed. Nu wachten tot de temp daalt. ;(
In mijn slaapkamer is het nu warmer dan een uur geleden :')

Saunabuur is weer bezig _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:42:59 #123
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894883
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
In mijn slaapkamer is het nu warmer dan een uur geleden :')

Saunabuur is weer bezig _O_
Ben je lekker mee dan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220894884
2.gif2.gif2.gif2.gif2.gif2.gif2.gif
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:44:05 #125
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894885
Ik ga nog even douchen en nog wat lezen of bedenken wat ik morgen ga tekenen op de dagbesteding
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:45:18 #126
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894892
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Of Zeeland
Maar Zeeland is nog leuk, dan kun je naar het strand
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 22:50:06 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894912
Eigenlijk het enige wat de ramen open heeft bereikt hier is dat de luchtvochtigheid een paar procentpunt lager is nu.

It's something
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:50:41 #128
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894915
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar Zeeland is nog leuk, dan kun je naar het strand
Groningen en Friesland hebben zeker geen strand? Ondanks er wel een kustlijn is
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:52:42 #129
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894923
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Groningen en Friesland hebben zeker geen strand? Ondanks er wel een kustlijn is
Ja vast wel, ben er nog nooit geweest :+ Maar denk wel ander soort strand omdat het aan de Waddenzee ligt en niet aan de open zee
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 22:53:46 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894925
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Groningen en Friesland hebben zeker geen strand? Ondanks er wel een kustlijn is
Volgens mij is er bij de afsluitdijk iets, maar verder is er vrij weinig daar
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:54:57 #131
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894929
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:50 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk het enige wat de ramen open heeft bereikt hier is dat de luchtvochtigheid een paar procentpunt lager is nu.

It's something
Het is hier buiten ook al afgekoeld naar 23 graden *G*

-O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:55:44 #132
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894933
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja vast wel, ben er nog nooit geweest :+ Maar denk wel ander soort strand omdat het aan de Waddenzee ligt en niet aan de open zee
Ik ben er dus ook nooit geweest. Wel staat me vaag iets bij van mijn vakanties op Texel dat het echte strand met zand enzo aan de Noordzee kant was...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 22:56:11 #133
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894936
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:54 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Het is hier buiten ook al afgekoeld naar 23 graden *G*

-O-
Hier is het 18 *O*

Maar ja, hitte-eiland effect dit dat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:57:41 #134
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894943
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik ben er dus ook nooit geweest. Wel staat me vaag iets bij van mijn vakanties op Texel dat het echte strand met zand enzo aan de Noordzee kant was...
Texel is Noord-Holland toch? Maar aan die kant van de Noordzee heb je wel een echt strand ja :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:58:48 #135
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894949
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier is het 18 *O*

Maar ja, hitte-eiland effect dit dat.
In de woonkamer is het 26 :') Boven hopelijk wat koeler want daar staat alles tegen elkaar open, al is de wind natuurlijk wel weer ingekakt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:59:12 #136
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894950
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:57 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Texel is Noord-Holland toch? Maar aan die kant van de Noordzee heb je wel een echt strand ja :Y
Ja dat is Noord-Holland ja
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 23:00:34 #137
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894954
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja dat is Noord-Holland ja
Ben ik ook nooit geweest (Texel dan, Noord-Holland wel :+ )
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 23:03:23 #138
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894966
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]
In de woonkamer is het 26 :') Boven hopelijk wat koeler want daar staat alles tegen elkaar open, al is de wind natuurlijk wel weer ingekakt
24 hier, valt dan nog wel mee. Slaapkamer is weer iets gedaald naar 24,2, zowaar.

Heb me voorgenomen om het gebruik van de airco zo lang mogelijk uit te stellen voor de gewenning, maar zonder natuurlijke koeling gaat dat natuurlijk niet lang duren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 23:04:34 #139
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894969
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
24 hier, valt dan nog wel mee. Slaapkamer is weer iets gedaald naar 24,2, zowaar.

Heb me voorgenomen om het gebruik van de airco zo lang mogelijk uit te stellen voor de gewenning, maar zonder natuurlijke koeling gaat dat natuurlijk niet lang duren.
Ik heb de ventilator er nog niet eens bijgepakt, dus die airco is wel wat voorbarig
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 23:16:01 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894994
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik heb de ventilator er nog niet eens bijgepakt, dus die airco is wel wat voorbarig
Tis hier ook nog prima te doen. Ik slaap alleen vrij beroerd als het warm is, dat voorkom ik graag.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 23:17:25 #141
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894997
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Tis hier ook nog prima te doen. Ik slaap alleen vrij beroerd als het warm is, dat voorkom ik graag.
Mijn straat is de omleidingsroute voor vrachtverkeer, dus denderen er om 05.00 uur alweer zware vrachtwagens door de straat, daar werd ik vanochtend ook wakker van
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 23:21:48 #142
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895007
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:17 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Mijn straat is de omleidingsroute voor vrachtverkeer, dus denderen er om 05.00 uur alweer zware vrachtwagens door de straat, daar werd ik vanochtend ook wakker van
:{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 23:24:34 #143
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220895014
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:{
Ja echt genieten, en is maar voor 2 maanden
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:26:19 #144
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220895019
Best warm in bed.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 23:28:20 #145
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220895024
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:26 schreef CherryLips het volgende:
Best warm in bed.
Lig je weer onder je verzwaarde winterdekbed in pyjama?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:33:03 #146
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220895035
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:28 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Lig je weer onder je verzwaarde winterdekbed in pyjama?
Nee nee dat dekbed had ik juist opgeruimd vrijdag.
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:48:45 #147
501914 Flory-
met streepje!
pi_220895059
TT meepesaant is dat zoals het Zeeuwse impersant? :D
@Nizno
It's weird being the same age as old people
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:50:46 #148
501914 Flory-
met streepje!
pi_220895070
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:26 schreef CherryLips het volgende:
Best warm in bed.
Hier ook, zonder ventilator is het echt niet te doen.
It's weird being the same age as old people
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:53:40 #149
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220895082
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:48 schreef Flory- het volgende:
TT meepesaant is dat zoals het Zeeuwse impersant? :D
@:Nizno
Zie post 3 voor de uitleg in de quote
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 27 mei 2026 @ 00:00:03 #150
501914 Flory-
met streepje!
pi_220895096
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Zie post 3 voor de uitleg in de quote
Ha! klopt helemaal met impersant :Y
It's weird being the same age as old people
pi_220895124
Lieve mensen, zo warm is het niet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220895193
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 00:20 schreef Barbusse het volgende:
Lieve mensen, zo warm is het niet.
nou, 25+ in woonkamer vind ik best (te) warm op dit tijdstip
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 27 mei 2026 @ 05:53:00 #154
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220895279
:O
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 05:54:11 #155
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220895281
24,3 graden nog steeds binnen. |:(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 05:55:00 #156
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220895282
Wel beter dan die 28,5 die het gisteravond was toen ik naar bed ging. :X
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220895285
:O
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 27 mei 2026 @ 06:41:21 #158
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220895320
:W
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 27 mei 2026 @ 06:42:14 #159
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220895323
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:26 schreef CherryLips het volgende:
Best warm in bed.
Is het toch altijd als jij er in ligt huehuehue
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 27 mei 2026 @ 06:44:16 #160
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220895327
Z|o lekker afgekoeld vannacht, gauw alles open *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 27 mei 2026 @ 06:44:25 #161
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220895328
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 07:01:17 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895360
Onweer :o

@Haags
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 07:02:16 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895362
Voorschoten wordt verzopen :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 07:05:42 #164
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220895371
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:01 schreef Nattekat het volgende:
Onweer :o

@:haags
:?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 07:08:20 #165
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220895375
Goedemorgen :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 07:09:49 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895378
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:?


Ik heb uitzicht op een enorme hoosbui :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 07:12:48 #167
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220895384
Wtf ik was uitgelogd.

Er zit nog een forum onder die stapel advertenties 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 07:15:15 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895391
Maar het waait zowaar een beetje :~
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 07:19:24 #169
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895400
Beetje heel erg
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 07:20:19 #170
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220895402
Koeltegenot.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 07:40:12 #171
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220895471
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ik heb uitzicht op een enorme hoosbui :P
Het zou toch gewoon droog blijven de hele dag.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 07:41:15 #172
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895473
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Het zou toch gewoon droog blijven de hele dag.
Denk dat die bui de memo gemist heeft.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 07:41:57 #173
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220895474
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Denk dat die bui de memo gemist heeft.
Zou hem terug naar zee sturen :N
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 27 mei 2026 @ 07:42:09 #174
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220895475
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Het zou toch gewoon droog blijven de hele dag.
Alleen in de rest van Nederland
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220895480
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Wtf ik was uitgelogd.

Er zit nog een forum onder die stapel advertenties 8)7
Gelukkig kon je de weg nog vinden.
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 07:44:12 #176
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220895489
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:42 schreef dud0r het volgende:

[..]
Alleen in de rest van Nederland
Had Kat weer wat gezegd om de weergoden boos te maken?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 07:44:31 #177
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220895491
:W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 07:47:21 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895503
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Had Kat weer wat gezegd om de weergoden boos te maken?
Hier is het droog gebleven. Misschien was het @Koen66
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220895514
hier heeft het wel geregend ja, en onweer :9
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 07:50:11 #180
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220895518
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
:W
:W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 07:52:34 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895526


Wij danken de weergoden voor deze hoosbui _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 07:55:32 #182
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220895530
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Wij danken de weergoden voor deze hoosbui _O_
Hier is het nu ook lekker aan het doortochten, woonkamer alweer een graadje koeler _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:05:10 #183
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220895571
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:55 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hier is het nu ook lekker aan het doortochten, woonkamer alweer een graadje koeler _O_
Kan die morgen en vrijdag weer opwarmen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:11:53 #184
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220895606
Ik vind het benauwd :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:17:41 #185
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220895630
Klimaatsceptici in Frankrijk :')

Die klagen dat de weerkaarten te rood zijn. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:19:53 #186
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895645
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klimaatsceptici in Frankrijk :')

Die klagen dat de weerkaarten te rood zijn. :')
Wat :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 08:19:53 #187
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220895646
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die klagen dat de weerkaarten te rood zijn. :')
Hopen dat ze de weerslang van @essnhills niet zien dan
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:20:31 #188
141482 Q.
JurassiQ
pi_220895649
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 00:20 schreef Barbusse het volgende:
Lieve mensen, zo warm is het niet.
Ik hoor je niet, ik ben dood. RIP aan mn nabestaanden. :(
For great justice!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:20:32 #189
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895650
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hopen dat ze de weerslang van @:essnhills niet zien dan
Heeft weerstation Voorschoten de onweer des doods overleefd?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 08:21:27 #190
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220895652
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Heeft weerstation Voorschoten de onweer des doods overleefd?
quote:
Voorschoten droog na regen 16.5
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:21:52 #191
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895655
Ah, daar is de zon.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 08:25:14 #192
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220895675
Oh bij de Jumbo kan je sparen voor een oranje baseball jacket. Ja leuk maar ook veel te warm. :')
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 08:26:14 #193
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220895679
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:25 schreef Ama het volgende:
Oh bij de Jumbo kan je sparen voor een oranje baseball jacket. Ja leuk maar ook veel te warm. :')
Everyone from left to right
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 08:26:30 #194
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220895680
quote:
9s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:26 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Everyone from left to right
Zo slecht. :')
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 08:27:24 #195
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220895685
Zag dat de Scapino van alles oranje te koop heeft met 50% korting. Misschien voor 8 euro even een tshirtje halen. :+
Your beauty never ever scared me.
pi_220895686
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klimaatsceptici in Frankrijk :')

Die klagen dat de weerkaarten te rood zijn. :')
Oh die heb ik eerder ook wel eens voorbij zien komen ja :')
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220895689
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hopen dat ze de weerslang van @:essnhills niet zien dan
Vandaag is rood!

De kleur van gisteren...
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:29:18 #198
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895692
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:28 schreef essnhills het volgende:

[..]
Vandaag is rood!

De kleur van gisteren...
Denk niet dat het hier nog 27 gaat worden vandaag.

Vandaag is doorwaaidag.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:30:33 #199
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895699
Ik lees nu dat m'n auto straks in cash betaald wordt. Niets luguber aan :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220895701
quote:
8s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:20 schreef Q. het volgende:

[..]
Ik hoor je niet, ik ben dood. RIP aan mn nabestaanden. :(
;(

Je was okay. Relatief.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 08:32:00 #201
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220895703
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees nu dat m'n auto straks in cash betaald wordt. Niets luguber aan :D
Rijke tata.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220895714
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees nu dat m'n auto straks in cash betaald wordt. Niets luguber aan :D
Allemaal nepbiljetjes
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220895725
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Denk niet dat het hier nog 27 gaat worden vandaag.

Vandaag is doorwaaidag.
Ja

Vrijdag en zaterdag weer nieuwe kansen zie ik
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 08:37:03 #204
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220895727
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees nu dat m'n auto straks in cash betaald wordt. Niets luguber aan :D
Allemaal briefjes van 500 die je nergens kunt gebruiken behalve voor schimmige zaakjes
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:37:43 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895735
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:37 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Allemaal briefjes van 500 die je nergens kunt gebruiken behalve voor schimmige zaakjes
|:)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 08:39:12 #206
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220895750
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
|:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220895768
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
|:)
Zou wel eerst ff opzoeken hoe je echte briefjes herkent.

En dan ook daar een zootje controleren. En niet alleen de bovenste

|:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:41:56 #208
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895780
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:41 schreef essnhills het volgende:

[..]
Zou wel eerst ff opzoeken hoe je echte briefjes herkent.

En dan ook daar een zootje controleren. En niet alleen de bovenste

|:)
Heb net een app daarvoor gevonden.

Gaat zeker gebeuren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:42:55 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895794
Er is schijnbaar een datingapp genaamd boo.

👻
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 08:43:44 #210
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220895806
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:42 schreef Nattekat het volgende:
Er is schijnbaar een datingapp genaamd boo.

👻
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 08:43:55 #211
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220895809
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:42 schreef Nattekat het volgende:
Er is schijnbaar een datingapp genaamd boo.

👻
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:48:13 #212
141482 Q.
JurassiQ
pi_220895849
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]
;(

Je was okay. Relatief.
Een beetje. Relatief.
For great justice!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:48:16 #213
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895851
Wel goed om te weten dat er iets is wat ik kan testen voordat ik toch echt aan Tinder moet.

Tinder is echt een laatste redmiddel :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 08:48:41 #214
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220895854
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:D
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 08:49:05 #215
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220895856
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:48 schreef Nattekat het volgende:
Wel goed om te weten dat er iets is wat ik kan testen voordat ik toch echt aan Tinder moet.

Tinder is echt een laatste redmiddel :{
Nog meer dates voor je.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:49:34 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895862
Ik heb gewoon geen contant geld in huis om die app mee te testen :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:49:58 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895867
Moet in m'n noodpakket zitten eigenlijk
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 08:50:50 #218
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220895871
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gewoon geen contant geld in huis om die app mee te testen :')
Dan pin je toch effe.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:53:51 #219
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220895878
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees nu dat m'n auto straks in cash betaald wordt. Niets luguber aan :D
Even 2500 cash aftikken. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:54:49 #220
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220895880
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:42 schreef Nattekat het volgende:
Er is schijnbaar een datingapp genaamd boo.

👻
Dat is toch voor contactgestoorde gamernerds?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 08:55:36 #221
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220895887
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dat is toch voor contactgestoorde gamernerds?
quote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:56:27 #222
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895890
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dat is toch voor contactgestoorde gamernerds?
Het hier posten maakt automatisch dat ik contactgestoord ben. Ik heb 250 uur in de nieuwe Mario Kart zitten. Ik ben programmeur.

Ik hoor daar thuis :P

Verder geen idee, kende heel die app niet, maar hij werd net aanbevolen in de Play Store.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 08:57:40 #223
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220895895
Oeh we krijgen een Normal hier in Emmen. @CherryLips
Your beauty never ever scared me.
pi_220895910
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:57 schreef Ama het volgende:
Oeh we krijgen een Normal hier in Emmen. @:cherrylips
Hier is ie al even open maar ben nog niet geweest.
Tap tap tap
pi_220895915
Het is in huis afgekoeld naar 26 graden.
Tap tap tap
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:01:44 #226
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220895917
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het hier posten maakt automatisch dat ik contactgestoord ben. Ik heb 250 uur in de nieuwe Mario Kart zitten. Ik ben programmeur.

Ik hoor daar thuis :P

Verder geen idee, kende heel die app niet, maar hij werd net aanbevolen in de Play Store.
Ik heb er wel eens reclame van voorbij zien komen en die reclame vond ik niet echt uitnodigen om de app te gaan gebruiken. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:02:21 #227
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220895921
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Het is in huis afgekoeld naar 26 graden.
Hier ook alweer 26.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:05:05 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895928
Ik voel tocht. Hoe de neuk is dat mogelijk als ik maar aan één kant ramen heb :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220895972
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik voel tocht. Hoe de neuk is dat mogelijk als ik maar aan één kant ramen heb :D
Poltergeist.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:12:40 #230
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895975
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Poltergeist.
quote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:13:03 #231
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895977
22,5 op de thermostaat, whoopwhoop *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220895979
Gefeliciteerd @LTVDK *G* *O* *G* *O*


"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220895981
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[..]

_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220895990
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dat is toch voor contactgestoorde gamernerds?
Klinkt goed.
pi_220895995
quote:
Boo is een innovatieve datingapp die zich richt op diepgaande en betekenisvolle connecties. De app maakt gebruik van een persoonlijkheidstest die gebruikers in 16 verschillende persoonlijkheidstypes delen, gebaseerd op de Myers-Briggs Type Indicator (MBTI). Dit helpt gebruikers om compatibele matches te vinden die goed bij elkaar passen. Boo is vooral geschikt voor jongvolwassenen en millennials die op zoek zijn naar diepgang boven oppervlakkigheid. De app biedt ook een communitylaag buiten de swipe-feed, waardoor gebruikers meer aanknopingspunten hebben. Voor wie Boo aansluiting heeft, kan het een goede keuze zijn, maar voor sommige gebruikers kan het te niche of te oppervlakkig zijn.
Zie niks over gamers :N
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:19:52 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896006
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:16 schreef rival het volgende:

[..]
Zie niks over gamers :N
Lijkt gebaseerd op de foute aanname dat je alleen compatibel bent als je een soortgelijke persoonlijkheid hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:20:41 #237
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896012
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Lijkt gebaseerd op de foute aanname dat je alleen compatibel bent als je een soortgelijke persoonlijkheid hebt.
Even je character sheet aanpassen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:20:41 #238
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220896013
Gefeliciteerd @LTVDK
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220896016
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:16 schreef rival het volgende:

[..]
Zie niks over gamers :N
Daar ging je hoop op een gamerchick ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220896019
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Lijkt gebaseerd op de foute aanname dat je alleen compatibel bent als je een soortgelijke persoonlijkheid hebt.
Ik geloof dat wel.
Zo date ik ook geen vrouwen met bepaalde sterrenbeelden.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:21:50 #241
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896021
Gefeliciteerd @LTVDK
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220896025
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Daar ging je hoop op een gamerchick ;(
Zit ook nooit mee he :D
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:22:39 #243
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896027
Gefeliciteerd @LTVDK
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:23:11 #244
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896032
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Daar ging je hoop op een gamerchick ;(
Niet in haar oor kunnen fluisteren: "Ik speel Mario Kart met 1 hand."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:24:05 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896037
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:21 schreef rival het volgende:

[..]
Ik geloof dat wel.
Zo date ik ook geen vrouwen met bepaalde sterrenbeelden.
:D

Vind dat echt zo'n onzinvraag altijd _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:24:25 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896039
Gefeliciteerd @LTVDK
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:24:41 #247
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896042
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:21 schreef rival het volgende:

[..]
Ik geloof dat wel.
Zo date ik ook geen vrouwen met bepaalde sterrenbeelden.
"Wat is je sterrenbeeld?"

"Maagd."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896043
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:D

Vind dat echt zo'n onzinvraag altijd _O-
Same :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:25:35 #249
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896050
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
"Wat is je sterrenbeeld?"

"Maagd."
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profiel :')

Misschien lukt het daarom wel niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:26:00 #250
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896056
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profiel :')

Misschien lukt het daarom wel niet.
_O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:29:43 #251
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896083
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profiel :')

Misschien lukt het daarom wel niet.
Ik heb bij de ene horoscoop weegschaal als sterrenbeeld en bij de andere maagd.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:30:25 #252
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896091
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profiel :')

Misschien lukt het daarom wel niet.
Misschien je sterrenbeeld veranderen naar Ram en met de tekst erbij dat ramt in bed.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 09:30:42 #253
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220896094
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Hier is ie al even open maar ben nog niet geweest.
:o
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:30:44 #254
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220896095
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profiel :')

Misschien lukt het daarom wel niet.
Ik ben vissen en er heeft nog nooit (een leuk) iemand naar me gehengeld
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:30:54 #255
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896096
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Misschien je sterrenbeeld veranderen naar Ram en met de tekst erbij dat ramt in bed.
Sow :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 09:31:20 #256
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220896098
:o

Gefeliciteerd @LTVDK *O*
Your beauty never ever scared me.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:31:54 #257
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896100
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Sow :D
of iets meer voor KPD subforum? :@
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:31:55 #258
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896101
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:30 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik ben vissen en er heeft nog nooit (een leuk) iemand naar me gehengeld
"Wat is je sterrenbeeld?"

"Nou, ik heb wel een beeld bij jouw ster."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:32:22 #259
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220896107
Gefeliciteerd @LTVDK .
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:33:22 #260
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896112
Bij sterrenbeeld Waterman: Ik probeer een zeemeermin aan de haak te slaan.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:34:44 #261
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896119
Bij sterrenbeeld Boogschutter: Ik probeer raak te schieten.

Bij sterrenbeeld Leeuw: Ik ben een leeuw in bed.

Bij sterrenbeeld Tweelingen: Ik hou van trio's, want ja ik ben een tweeling.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:36:58 #262
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896129
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij sterrenbeeld Boogschutter: Ik probeer raak te schieten.

Bij sterrenbeeld Leeuw: Ik ben een leeuw in bed.


Bij sterrenbeeld Tweelingen: Ik hou van trio's, want ja ik ben een tweeling.
8-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:37:23 #263
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896131
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
8-)
Dan weet ik ook jouw sterrenbeeld :P
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:38:40 #264
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220896141
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij sterrenbeeld Boogschutter: Ik probeer raak te schieten.

Bij sterrenbeeld Leeuw: Ik ben een leeuw in bed.

Bij sterrenbeeld Tweelingen: Ik hou van trio's, want ja ik ben een tweeling.
En welk sterrenbeeld ben jij?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220896142
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:01 schreef Nattekat het volgende:
Onweer :o

@:haags
:?
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:39:21 #266
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220896146
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:38 schreef dud0r het volgende:

[..]
En welk sterrenbeeld ben jij?
Teruglezen is een kleine moeite
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:39:24 #267
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896147
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan weet ik ook jouw sterrenbeeld :P
:7
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:39:57 #268
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896154
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:38 schreef dud0r het volgende:

[..]
En welk sterrenbeeld ben jij?
Geen van 3.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:40:36 #269
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220896156
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:39 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Teruglezen is een kleine moeite
Nee is vet veel moeite.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220896157
Het gaat een heerlijk frisse 31° worden vandaag :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:41:03 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896158
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:38 schreef Haags het volgende:

[..]
:?
Sjongejonge, is er eens noodweer, slaap je erdoorheen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:41:12 #272
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896160
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:7
Daarom werkte we zo goed samen als mods met 3 sterrenbeelden in volgorde. :o
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:41:33 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896162
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:40 schreef Barbusse het volgende:
Het gaat een heerlijk frisse 31° worden vandaag :)
23 genot
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:41:38 #274
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896163
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Sjongejonge, is er eens noodweer, slaap je erdoorheen.
Welk noodweer?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:42:16 #275
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896169
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:40 schreef dud0r het volgende:

[..]
Nee is vet veel moeite.
:+
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Daarom werkte we zo goed samen als mods met 3 sterrenbeelden in volgorde. :o
Uh huh :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:42:31 #276
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896172
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Welk noodweer?
Een heel klein plukje.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:42:41 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896174
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Welk noodweer?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220896175
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
23 genot
Trui, dekentje en warme choco weer :o
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:43:56 #279
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896181
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik mag niet weten waar je woont?

Verder ik kijk naar buiten en strak blauwe lucht.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:43:57 #280
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896182
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Trui, dekentje en warme choco weer :o
Jij bent raar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896184
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Jij bent raar.
"Spesjul" :T
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:44:54 #282
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896188
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]
"Spesjul" :T
Oh ja, dat is de term tegenwoordig.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:45:07 #283
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896191
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:43 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik mag niet weten waar je woont?

Verder ik kijk naar buiten en strak blauwe lucht.
Jij wel, maar je weet maar nooit wie hier verder nog rondhangen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220896206
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Sjongejonge, is er eens noodweer, slaap je erdoorheen.
Ben vanmorgen vroeg vertrokken, ben buiten de stad.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:49:45 #285
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896216
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jij wel, maar je weet maar nooit wie hier verder nog rondhangen.
De kat mafia?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:50:33 #286
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896224
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:49 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
De kat mafia?
Mafkatten?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896228
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:40 schreef Barbusse het volgende:
Het gaat een heerlijk frisse 31° worden vandaag :)
Wij hebben hier een afkoeldag vandaag.

Maar mogen niet klagen na de afgelopen dagen O+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:51:24 #288
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896231
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:49 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
De kat mafia?
Net als de persoon die straks m'n auto koopt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:52:38 #289
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896240
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef rival het volgende:

[..]
Wij hebben hier een afkoeldag vandaag.

Maar mogen niet klagen na de afgelopen dagen O+
Jawel. Dat mogen we wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896241
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef rival het volgende:

[..]
Wij hebben hier een afkoeldag vandaag.

Maar mogen niet klagen na de afgelopen dagen O+
Daar hebben we @Q. voor 14.gif
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:53:17 #291
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896249
quote:
80s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Daar hebben we @:Q. voor 14.gif
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Jawel. Dat mogen we wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896254
quote:
8s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:55:04 #293
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220896255
Toch maar met de klantenservice van Bol verder
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:58:59 #294
141482 Q.
JurassiQ
pi_220896264
quote:
80s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Daar hebben we @:Q. voor 14.gif
Klagen. O+
For great justice!
pi_220896265
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Jawel. Dat mogen we wel.
Alles mag.

Er viel alleen niks te klagen.
pi_220896270
Gefeliciteerd grmbl!!!!!! *O* O+
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:01:41 #297
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896277
quote:
88s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja. Shit's Creek :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:01:56 #298
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896278
quote:
14s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:58 schreef Q. het volgende:

[..]
Klagen. O+
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Jawel. Dat mogen we wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 10:02:34 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896282
Ok, het is gewoon bijna pijnlijk om een like te hebben van een leuk iemand met een kind :{

Twee delen van mijn hersenen zijn heel erg in conflict.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:03:29 #300
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896290
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Ok, het is gewoon bijna pijnlijk om een like te hebben van een leuk iemand met een kind :{

Twee delen van mijn hersenen zijn heel erg in conflict.
Voor mij was dit altijd een no-go. Hoe leuk ze ook was.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220896292
quote:
14s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:58 schreef Q. het volgende:

[..]
Klagen. O+
VROEGER WAS ALLES BETERtm
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')