SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja ik dacht al dat het iets van TIlburgs moest zijn, maar ik kom dus net uit een ander deel van Brabantquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Meepesaant is een typisch Brabants en met name Tilburgs dialectwoord dat 'tegelijkertijd', 'terloops' of 'in het voorbijgaan' betekent. Het is afgeleid van de Franse uitdrukking en passant, dat 'onderwijl' of 'even tussendoor' betekent.
Maily!quote:
Eej Vergeffe! Beter een keer erin dan twee keer erneffe!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat het iets van TIlburgs moest zijn, maar ik kom dus net uit een ander deel van Brabant
Neffe en bekant gebruik ik dan wel weer vaak.
quote:
Maily uit het hooggebergtequote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:27 schreef maily het volgende:
Taal![]()
Ik hou ervan.
Van dialect ook.
Ik zweef tussen 0165 en 0164
Modde gij zeeën meej oewen protogeese gezwetsquote:
Wa zeede gij nou?quote:
Maar jij bent dan ook nep Braboquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zeg nooit houdoe
Motte es goe lustere gij.quote:
Beter dan andersom in ieder gevalquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
PostNL heeft in plaats van mijn pakket als bezorgd geregistreerd als retour..
Ik heb de spullen gewoon hier hoor....
Ja grijze importquote:
Dat wel, maar ik ben wel nu even in contact met de klantenservice, vind ik wel zo netjesquote:
Dus je krijgt het nu gratis?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
PostNL heeft in plaats van mijn pakket als bezorgd geregistreerd als retour..
Ik heb de spullen gewoon hier hoor....
Nee, ik zou mijn geld pas terugkrijgen zodra Bol de producten weer heeft...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |