Ik heb er wel eens reclame van voorbij zien komen en die reclame vond ik niet echt uitnodigen om de app te gaan gebruiken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het hier posten maakt automatisch dat ik contactgestoord ben. Ik heb 250 uur in de nieuwe Mario Kart zitten. Ik ben programmeur.
Ik hoor daar thuis
Verder geen idee, kende heel die app niet, maar hij werd net aanbevolen in de Play Store.
Hier ook alweer 26.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Het is in huis afgekoeld naar 26 graden.
Poltergeist.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik voel tocht. Hoe de neuk is dat mogelijk als ik maar aan één kant ramen heb
quote:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch voor contactgestoorde gamernerds?
Zie niks over gamersquote:Boo is een innovatieve datingapp die zich richt op diepgaande en betekenisvolle connecties. De app maakt gebruik van een persoonlijkheidstest die gebruikers in 16 verschillende persoonlijkheidstypes delen, gebaseerd op de Myers-Briggs Type Indicator (MBTI). Dit helpt gebruikers om compatibele matches te vinden die goed bij elkaar passen. Boo is vooral geschikt voor jongvolwassenen en millennials die op zoek zijn naar diepgang boven oppervlakkigheid. De app biedt ook een communitylaag buiten de swipe-feed, waardoor gebruikers meer aanknopingspunten hebben. Voor wie Boo aansluiting heeft, kan het een goede keuze zijn, maar voor sommige gebruikers kan het te niche of te oppervlakkig zijn.
Lijkt gebaseerd op de foute aanname dat je alleen compatibel bent als je een soortgelijke persoonlijkheid hebt.quote:
Even je character sheet aanpassen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt gebaseerd op de foute aanname dat je alleen compatibel bent als je een soortgelijke persoonlijkheid hebt.
Daar ging je hoop op een gamerchickquote:
Ik geloof dat wel.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt gebaseerd op de foute aanname dat je alleen compatibel bent als je een soortgelijke persoonlijkheid hebt.
Niet in haar oor kunnen fluisteren: "Ik speel Mario Kart met 1 hand."quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik geloof dat wel.
Zo date ik ook geen vrouwen met bepaalde sterrenbeelden.
"Wat is je sterrenbeeld?"quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik geloof dat wel.
Zo date ik ook geen vrouwen met bepaalde sterrenbeelden.
Samequote:Op woensdag 27 mei 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind dat echt zo'n onzinvraag altijd
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profielquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Wat is je sterrenbeeld?"
"Maagd."
quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profiel
Misschien lukt het daarom wel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |