abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:07:37 #101
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220894685
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Hoofdprijs is maar 1 miljoen, daar ga je tegenwoordig geen villa meer voor vinden :{
Sommige provincies nog wel
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220894689
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:42 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Daarom is het in zulke situaties vaak beter om gewoon je mond te houden :Y
Ja dat doe ik sindsdien ook |:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220894697
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Hoofdprijs is maar 1 miljoen, daar ga je tegenwoordig geen villa meer voor vinden :{
Als jij die miljoen niet wil geef hem dan maar aan mij
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:10:27 #104
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220894709
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Hoofdprijs is maar 1 miljoen, daar ga je tegenwoordig geen villa meer voor vinden :{
Ik zag een appartement van 1,3 miljoen. Wel 130 vierkante meter, maar toch.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:11:09 #105
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894711
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:07 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Sommige provincies nog wel
Maar dan moet je in Groningen of Friesland gaan wonen ofzo
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:11:34 #106
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894713
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:08 schreef essnhills het volgende:

[..]
Als jij die miljoen niet wil geef hem dan maar aan mij
Nee want daar ga jij toch alleen maar garen van kopen :{w
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:12:53 #107
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894723
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik zag een appartement van 1,3 miljoen. Wel 130 vierkante meter, maar toch.
Hier staat een semi-landgoed te koop voor 925k, die heeft 294 m², wel maar 1.836 m² grond
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 22:16:48 #108
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220894739
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik zag een appartement van 1,3 miljoen. Wel 130 vierkante meter, maar toch.
Eitje toch.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:19:28 #109
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220894760
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar dan moet je in Groningen of Friesland gaan wonen ofzo
Het is een soort van Nederland
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:20:33 #110
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220894768
Hoe lopen de bouwplannen op Foqueville of zitten we hier ook al in een huizen crisis
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:23:12 #111
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220894788
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:20 schreef Koen66 het volgende:
Hoe lopen de bouwplannen op Foqueville of zitten we hier ook al in een huizen crisis
Veel leegstand tegenwoordig.
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:26:01 #112
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894808
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Oh god, het is begonnen :')

Bekijk deze YouTube-video
Ik zie Rob Kemps en Soccer staan.

Dat zijn twee rode vlaggen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:26:50 #113
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894812
Ik ga mezelf denk ik maar in slaap huilen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 22:27:31 #114
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220894816
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga mezelf denk ik maar in slaap huilen
Niet doen :*
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:28:30 #115
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220894819
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Veel leegstand tegenwoordig.
Hmmmm idd
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:28:31 #116
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894820
Het zou leuk zijn als het gaat afkoelen. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220894822
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee want daar ga jij toch alleen maar garen van kopen :{w
heul niet!

Ook een huis en kasten om het garen in te stoppen :Y :7
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:36:37 #118
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894856
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:28 schreef essnhills het volgende:

[..]
heul niet!

Ook een huis en kasten om het garen in te stoppen :Y :7
Al die kasten :'(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220894868
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Al die kasten :'(
Alle kasten *)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:38:48 #120
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894869
Ik lig in bed. Nu wachten tot de temp daalt. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 22:40:50 #121
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894876
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar dan moet je in Groningen of Friesland gaan wonen ofzo
Of Zeeland
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 22:41:34 #122
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894879
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lig in bed. Nu wachten tot de temp daalt. ;(
In mijn slaapkamer is het nu warmer dan een uur geleden :')

Saunabuur is weer bezig _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:42:59 #123
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894883
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
In mijn slaapkamer is het nu warmer dan een uur geleden :')

Saunabuur is weer bezig _O_
Ben je lekker mee dan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220894884
2.gif2.gif2.gif2.gif2.gif2.gif2.gif
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:44:05 #125
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894885
Ik ga nog even douchen en nog wat lezen of bedenken wat ik morgen ga tekenen op de dagbesteding
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:45:18 #126
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894892
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Of Zeeland
Maar Zeeland is nog leuk, dan kun je naar het strand
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 22:50:06 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894912
Eigenlijk het enige wat de ramen open heeft bereikt hier is dat de luchtvochtigheid een paar procentpunt lager is nu.

It's something
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:50:41 #128
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894915
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar Zeeland is nog leuk, dan kun je naar het strand
Groningen en Friesland hebben zeker geen strand? Ondanks er wel een kustlijn is
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:52:42 #129
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894923
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Groningen en Friesland hebben zeker geen strand? Ondanks er wel een kustlijn is
Ja vast wel, ben er nog nooit geweest :+ Maar denk wel ander soort strand omdat het aan de Waddenzee ligt en niet aan de open zee
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 22:53:46 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894925
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Groningen en Friesland hebben zeker geen strand? Ondanks er wel een kustlijn is
Volgens mij is er bij de afsluitdijk iets, maar verder is er vrij weinig daar
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:54:57 #131
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894929
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:50 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk het enige wat de ramen open heeft bereikt hier is dat de luchtvochtigheid een paar procentpunt lager is nu.

It's something
Het is hier buiten ook al afgekoeld naar 23 graden *G*

-O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:55:44 #132
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894933
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja vast wel, ben er nog nooit geweest :+ Maar denk wel ander soort strand omdat het aan de Waddenzee ligt en niet aan de open zee
Ik ben er dus ook nooit geweest. Wel staat me vaag iets bij van mijn vakanties op Texel dat het echte strand met zand enzo aan de Noordzee kant was...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 22:56:11 #133
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894936
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:54 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Het is hier buiten ook al afgekoeld naar 23 graden *G*

-O-
Hier is het 18 *O*

Maar ja, hitte-eiland effect dit dat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:57:41 #134
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894943
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik ben er dus ook nooit geweest. Wel staat me vaag iets bij van mijn vakanties op Texel dat het echte strand met zand enzo aan de Noordzee kant was...
Texel is Noord-Holland toch? Maar aan die kant van de Noordzee heb je wel een echt strand ja :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:58:48 #135
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894949
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier is het 18 *O*

Maar ja, hitte-eiland effect dit dat.
In de woonkamer is het 26 :') Boven hopelijk wat koeler want daar staat alles tegen elkaar open, al is de wind natuurlijk wel weer ingekakt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:59:12 #136
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894950
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:57 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Texel is Noord-Holland toch? Maar aan die kant van de Noordzee heb je wel een echt strand ja :Y
Ja dat is Noord-Holland ja
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 23:00:34 #137
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894954
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja dat is Noord-Holland ja
Ben ik ook nooit geweest (Texel dan, Noord-Holland wel :+ )
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 23:03:23 #138
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894966
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]
In de woonkamer is het 26 :') Boven hopelijk wat koeler want daar staat alles tegen elkaar open, al is de wind natuurlijk wel weer ingekakt
24 hier, valt dan nog wel mee. Slaapkamer is weer iets gedaald naar 24,2, zowaar.

Heb me voorgenomen om het gebruik van de airco zo lang mogelijk uit te stellen voor de gewenning, maar zonder natuurlijke koeling gaat dat natuurlijk niet lang duren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 23:04:34 #139
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894969
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
24 hier, valt dan nog wel mee. Slaapkamer is weer iets gedaald naar 24,2, zowaar.

Heb me voorgenomen om het gebruik van de airco zo lang mogelijk uit te stellen voor de gewenning, maar zonder natuurlijke koeling gaat dat natuurlijk niet lang duren.
Ik heb de ventilator er nog niet eens bijgepakt, dus die airco is wel wat voorbarig
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 23:16:01 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894994
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik heb de ventilator er nog niet eens bijgepakt, dus die airco is wel wat voorbarig
Tis hier ook nog prima te doen. Ik slaap alleen vrij beroerd als het warm is, dat voorkom ik graag.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 23:17:25 #141
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894997
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Tis hier ook nog prima te doen. Ik slaap alleen vrij beroerd als het warm is, dat voorkom ik graag.
Mijn straat is de omleidingsroute voor vrachtverkeer, dus denderen er om 05.00 uur alweer zware vrachtwagens door de straat, daar werd ik vanochtend ook wakker van
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 23:21:48 #142
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895007
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:17 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Mijn straat is de omleidingsroute voor vrachtverkeer, dus denderen er om 05.00 uur alweer zware vrachtwagens door de straat, daar werd ik vanochtend ook wakker van
:{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 23:24:34 #143
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220895014
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:{
Ja echt genieten, en is maar voor 2 maanden
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:26:19 #144
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220895019
Best warm in bed.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 23:28:20 #145
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220895024
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:26 schreef CherryLips het volgende:
Best warm in bed.
Lig je weer onder je verzwaarde winterdekbed in pyjama?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:33:03 #146
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220895035
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:28 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Lig je weer onder je verzwaarde winterdekbed in pyjama?
Nee nee dat dekbed had ik juist opgeruimd vrijdag.
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:48:45 #147
501914 Flory-
met streepje!
pi_220895059
TT meepesaant is dat zoals het Zeeuwse impersant? :D
@Nizno
It's weird being the same age as old people
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:50:46 #148
501914 Flory-
met streepje!
pi_220895070
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:26 schreef CherryLips het volgende:
Best warm in bed.
Hier ook, zonder ventilator is het echt niet te doen.
It's weird being the same age as old people
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:53:40 #149
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220895082
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:48 schreef Flory- het volgende:
TT meepesaant is dat zoals het Zeeuwse impersant? :D
@:Nizno
Zie post 3 voor de uitleg in de quote
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 27 mei 2026 @ 00:00:03 #150
501914 Flory-
met streepje!
pi_220895096
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Zie post 3 voor de uitleg in de quote
Ha! klopt helemaal met impersant :Y
It's weird being the same age as old people
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')