Sommige provincies nog welquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Hoofdprijs is maar 1 miljoen, daar ga je tegenwoordig geen villa meer voor vinden
Ja dat doe ik sindsdien ookquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom is het in zulke situaties vaak beter om gewoon je mond te houden
Als jij die miljoen niet wil geef hem dan maar aan mijquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Hoofdprijs is maar 1 miljoen, daar ga je tegenwoordig geen villa meer voor vinden
Ik zag een appartement van 1,3 miljoen. Wel 130 vierkante meter, maar toch.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Maar dan moet je in Groningen of Friesland gaan wonen ofzoquote:
Nee want daar ga jij toch alleen maar garen van kopenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als jij die miljoen niet wil geef hem dan maar aan mij
Hier staat een semi-landgoed te koop voor 925k, die heeft 294 m², wel maar 1.836 m² grondquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag een appartement van 1,3 miljoen. Wel 130 vierkante meter, maar toch.
Eitje toch.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag een appartement van 1,3 miljoen. Wel 130 vierkante meter, maar toch.
Het is een soort van Nederlandquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan moet je in Groningen of Friesland gaan wonen ofzo
Veel leegstand tegenwoordig.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:20 schreef Koen66 het volgende:
Hoe lopen de bouwplannen op Foqueville of zitten we hier ook al in een huizen crisis
Ik zie Rob Kemps en Soccer staan.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Oh god, het is begonnen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Niet doenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga mezelf denk ik maar in slaap huilen
heul niet!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want daar ga jij toch alleen maar garen van kopen
Al die kastenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
heul niet!
Ook een huis en kasten om het garen in te stoppen![]()
Alle kastenquote:
Of Zeelandquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan moet je in Groningen of Friesland gaan wonen ofzo
In mijn slaapkamer is het nu warmer dan een uur geledenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lig in bed. Nu wachten tot de temp daalt.
Ben je lekker mee dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn slaapkamer is het nu warmer dan een uur geleden
Saunabuur is weer bezig
Maar Zeeland is nog leuk, dan kun je naar het strandquote:
Groningen en Friesland hebben zeker geen strand? Ondanks er wel een kustlijn isquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar Zeeland is nog leuk, dan kun je naar het strand
Ja vast wel, ben er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Groningen en Friesland hebben zeker geen strand? Ondanks er wel een kustlijn is
Volgens mij is er bij de afsluitdijk iets, maar verder is er vrij weinig daarquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Groningen en Friesland hebben zeker geen strand? Ondanks er wel een kustlijn is
Het is hier buiten ook al afgekoeld naar 23 gradenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:50 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk het enige wat de ramen open heeft bereikt hier is dat de luchtvochtigheid een paar procentpunt lager is nu.
It's something
Ik ben er dus ook nooit geweest. Wel staat me vaag iets bij van mijn vakanties op Texel dat het echte strand met zand enzo aan de Noordzee kant was...quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vast wel, ben er nog nooit geweestMaar denk wel ander soort strand omdat het aan de Waddenzee ligt en niet aan de open zee
Hier is het 18quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is hier buiten ook al afgekoeld naar 23 graden
Texel is Noord-Holland toch? Maar aan die kant van de Noordzee heb je wel een echt strand jaquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben er dus ook nooit geweest. Wel staat me vaag iets bij van mijn vakanties op Texel dat het echte strand met zand enzo aan de Noordzee kant was...
In de woonkamer is het 26quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het 18
Maar ja, hitte-eiland effect dit dat.
Ja dat is Noord-Holland jaquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Texel is Noord-Holland toch? Maar aan die kant van de Noordzee heb je wel een echt strand ja
Ben ik ook nooit geweest (Texel dan, Noord-Holland welquote:
24 hier, valt dan nog wel mee. Slaapkamer is weer iets gedaald naar 24,2, zowaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de woonkamer is het 26Boven hopelijk wat koeler want daar staat alles tegen elkaar open, al is de wind natuurlijk wel weer ingekakt
Ik heb de ventilator er nog niet eens bijgepakt, dus die airco is wel wat voorbarigquote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
24 hier, valt dan nog wel mee. Slaapkamer is weer iets gedaald naar 24,2, zowaar.
Heb me voorgenomen om het gebruik van de airco zo lang mogelijk uit te stellen voor de gewenning, maar zonder natuurlijke koeling gaat dat natuurlijk niet lang duren.
Tis hier ook nog prima te doen. Ik slaap alleen vrij beroerd als het warm is, dat voorkom ik graag.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb de ventilator er nog niet eens bijgepakt, dus die airco is wel wat voorbarig
Mijn straat is de omleidingsroute voor vrachtverkeer, dus denderen er om 05.00 uur alweer zware vrachtwagens door de straat, daar werd ik vanochtend ook wakker vanquote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tis hier ook nog prima te doen. Ik slaap alleen vrij beroerd als het warm is, dat voorkom ik graag.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn straat is de omleidingsroute voor vrachtverkeer, dus denderen er om 05.00 uur alweer zware vrachtwagens door de straat, daar werd ik vanochtend ook wakker van
Ja echt genieten, en is maar voor 2 maandenquote:
Lig je weer onder je verzwaarde winterdekbed in pyjama?quote:
Nee nee dat dekbed had ik juist opgeruimd vrijdag.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lig je weer onder je verzwaarde winterdekbed in pyjama?
Hier ook, zonder ventilator is het echt niet te doen.quote:
Zie post 3 voor de uitleg in de quotequote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:48 schreef Flory- het volgende:
TT meepesaant is dat zoals het Zeeuwse impersant?![]()
@:Nizno
Ha! klopt helemaal met impersantquote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zie post 3 voor de uitleg in de quote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |