abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:29:43 #251
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896083
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profiel :')

Misschien lukt het daarom wel niet.
Ik heb bij de ene horoscoop weegschaal als sterrenbeeld en bij de andere maagd.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:30:25 #252
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896091
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profiel :')

Misschien lukt het daarom wel niet.
Misschien je sterrenbeeld veranderen naar Ram en met de tekst erbij dat ramt in bed.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 09:30:42 #253
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220896094
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Hier is ie al even open maar ben nog niet geweest.
:o
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:30:44 #254
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220896095
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profiel :')

Misschien lukt het daarom wel niet.
Ik ben vissen en er heeft nog nooit (een leuk) iemand naar me gehengeld
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:30:54 #255
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896096
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Misschien je sterrenbeeld veranderen naar Ram en met de tekst erbij dat ramt in bed.
Sow :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 09:31:20 #256
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220896098
:o

Gefeliciteerd @LTVDK *O*
Your beauty never ever scared me.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:31:54 #257
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896100
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Sow :D
of iets meer voor KPD subforum? :@
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:31:55 #258
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896101
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:30 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik ben vissen en er heeft nog nooit (een leuk) iemand naar me gehengeld
"Wat is je sterrenbeeld?"

"Nou, ik heb wel een beeld bij jouw ster."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:32:22 #259
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220896107
Gefeliciteerd @LTVDK .
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:33:22 #260
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896112
Bij sterrenbeeld Waterman: Ik probeer een zeemeermin aan de haak te slaan.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:34:44 #261
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896119
Bij sterrenbeeld Boogschutter: Ik probeer raak te schieten.

Bij sterrenbeeld Leeuw: Ik ben een leeuw in bed.

Bij sterrenbeeld Tweelingen: Ik hou van trio's, want ja ik ben een tweeling.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:36:58 #262
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896129
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij sterrenbeeld Boogschutter: Ik probeer raak te schieten.

Bij sterrenbeeld Leeuw: Ik ben een leeuw in bed.


Bij sterrenbeeld Tweelingen: Ik hou van trio's, want ja ik ben een tweeling.
8-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:37:23 #263
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896131
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
8-)
Dan weet ik ook jouw sterrenbeeld :P
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:38:40 #264
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220896141
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij sterrenbeeld Boogschutter: Ik probeer raak te schieten.

Bij sterrenbeeld Leeuw: Ik ben een leeuw in bed.

Bij sterrenbeeld Tweelingen: Ik hou van trio's, want ja ik ben een tweeling.
En welk sterrenbeeld ben jij?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220896142
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:01 schreef Nattekat het volgende:
Onweer :o

@:haags
:?
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:39:21 #266
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220896146
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:38 schreef dud0r het volgende:

[..]
En welk sterrenbeeld ben jij?
Teruglezen is een kleine moeite
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:39:24 #267
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896147
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan weet ik ook jouw sterrenbeeld :P
:7
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:39:57 #268
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896154
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:38 schreef dud0r het volgende:

[..]
En welk sterrenbeeld ben jij?
Geen van 3.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:40:36 #269
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220896156
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:39 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Teruglezen is een kleine moeite
Nee is vet veel moeite.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220896157
Het gaat een heerlijk frisse 31° worden vandaag :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:41:03 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896158
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:38 schreef Haags het volgende:

[..]
:?
Sjongejonge, is er eens noodweer, slaap je erdoorheen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:41:12 #272
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896160
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:7
Daarom werkte we zo goed samen als mods met 3 sterrenbeelden in volgorde. :o
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:41:33 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896162
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:40 schreef Barbusse het volgende:
Het gaat een heerlijk frisse 31° worden vandaag :)
23 genot
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:41:38 #274
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896163
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Sjongejonge, is er eens noodweer, slaap je erdoorheen.
Welk noodweer?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 09:42:16 #275
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896169
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:40 schreef dud0r het volgende:

[..]
Nee is vet veel moeite.
:+
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Daarom werkte we zo goed samen als mods met 3 sterrenbeelden in volgorde. :o
Uh huh :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')