Ik heb bij de ene horoscoop weegschaal als sterrenbeeld en bij de andere maagd.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profiel
Misschien lukt het daarom wel niet.
Misschien je sterrenbeeld veranderen naar Ram en met de tekst erbij dat ramt in bed.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profiel
Misschien lukt het daarom wel niet.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is ie al even open maar ben nog niet geweest.
Ik ben vissen en er heeft nog nooit (een leuk) iemand naar me gehengeldquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profiel
Misschien lukt het daarom wel niet.
Sowquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien je sterrenbeeld veranderen naar Ram en met de tekst erbij dat ramt in bed.
of iets meer voor KPD subforum?quote:
"Wat is je sterrenbeeld?"quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben vissen en er heeft nog nooit (een leuk) iemand naar me gehengeld
quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij sterrenbeeld Boogschutter: Ik probeer raak te schieten.
Bij sterrenbeeld Leeuw: Ik ben een leeuw in bed.
Bij sterrenbeeld Tweelingen: Ik hou van trio's, want ja ik ben een tweeling.
Dan weet ik ook jouw sterrenbeeldquote:
En welk sterrenbeeld ben jij?quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij sterrenbeeld Boogschutter: Ik probeer raak te schieten.
Bij sterrenbeeld Leeuw: Ik ben een leeuw in bed.
Bij sterrenbeeld Tweelingen: Ik hou van trio's, want ja ik ben een tweeling.
quote:
Geen van 3.quote:
Nee is vet veel moeite.quote:
Daarom werkte we zo goed samen als mods met 3 sterrenbeelden in volgorde.quote:
23 genotquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:40 schreef Barbusse het volgende:
Het gaat een heerlijk frisse 31° worden vandaag
Welk noodweer?quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sjongejonge, is er eens noodweer, slaap je erdoorheen.
quote:
Uh huhquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom werkte we zo goed samen als mods met 3 sterrenbeelden in volgorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |