Of ze sturen het nog een keertje opquote:
Ik ben weer voor korting op LEGO gegaanquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bol.com wil dat ik mijn select kado selecteer, anders vervalt ie. Ik wete niet eens wat ik wil qua cadeaobon.
Steam.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bol.com wil dat ik mijn select kado selecteer, anders vervalt ie. Ik wete niet eens wat ik wil qua cadeaobon.
Dan moet je gewoon de bol.com bon selecteren, die blijft gewoon in je account staanquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bol.com wil dat ik mijn select kado selecteer, anders vervalt ie. Ik wete niet eens wat ik wil qua cadeaobon.
Nee, ook niet. Ik zou alles dan opnieuw moeten bestellenquote:
Dat maar 2,50 euro, terwijl ik voor de 5 euro korting voor lego wil gaan. Alleen de lego die ik wil is 100 euro. Afzettersquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon de bol.com bon selecteren, die blijft gewoon in je account staan
met kadobonnen kun je kadobonnen kopen en zijn ze langer houdbaar... althans dat kan met de gewone bonnen. ik heb geen select dus geen idee hoe die werken.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat maar 2,50 euro, terwijl ik voor de 5 euro korting voor lego wil gaan. Alleen de lego die ik wil is 100 euro. Afzetters
Volgens mij moet je de bol.com kadobon bij select ook binnen een maand besteden.
Ik zit al op 7.50 Lego korting. Heb al mijn derde cadeau van dit jaar bijelkaar gespaardquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat maar 2,50 euro, terwijl ik voor de 5 euro korting voor lego wil gaan. Alleen de lego die ik wil is 100 euro. Afzetters
Big spender.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit al op 7.50 Lego korting. Heb al mijn derde cadeau van dit jaar bijelkaar gespaard
Ja als je Lego wilt hebben is die bon wel beter jaquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat maar 2,50 euro, terwijl ik voor de 5 euro korting voor lego wil gaan. Alleen de lego die ik wil is 100 euro. Afzetters
Volgens mij moet je de bol.com kadobon bij select ook binnen een maand besteden.
Terugsturen dat je dat niet doetquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik begin nu spijt te krijgen van mijn eerlijkheid. Ze verzoeken me nu het product retour te sturen...
Sommige producten zijn zelfs al uit de verpakking gehaald, dus kunnen ze in principe niet meer aannemenquote:
You sure about that?quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Modde gij zeeën meej oewen protogeese gezwets
quote:
Ja dat gewoon duidelijk maken, niet gaan lopen klooien met retourneren hoor bosquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sommige producten zijn zelfs al uit de verpakking gehaald, dus kunnen ze in principe niet meer aannemen
Dit klinkt bijzonder efficient welquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik begin nu spijt te krijgen van mijn eerlijkheid. Ze verzoeken me nu het product retour te sturen...
Wat was er dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik begin nu spijt te krijgen van mijn eerlijkheid. Ze verzoeken me nu het product retour te sturen...
mailen dat jij niet verzocht hebt aan postNL om de status op retour te zetten, dat dat tussen hun en postnl is om op te lossen als het bij hun een probleem oplevert.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sommige producten zijn zelfs al uit de verpakking gehaald, dus kunnen ze in principe niet meer aannemen
Bem, eu não percebo mesmo nada desta baboseira.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
voor mij is dat niet raar .... ik versta dat .....![]()
krijg je daar een druiper van?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bem, eu não percebo mesmo nada desta baboseira.
dat dan weer niet ...quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bem, eu não percebo mesmo nada desta baboseira.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |