abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:44:38 #26
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894117
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:42 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dus je krijgt het nu gratis? O-)
Of ze sturen het nog een keertje op :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:44:48 #27
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894118
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bol.com wil dat ik mijn select kado selecteer, anders vervalt ie. Ik wete niet eens wat ik wil qua cadeaobon.
Ik ben weer voor korting op LEGO gegaan
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:45:01 #28
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894119
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bol.com wil dat ik mijn select kado selecteer, anders vervalt ie. Ik wete niet eens wat ik wil qua cadeaobon.
Steam. O-)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:45:13 #29
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894122
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bol.com wil dat ik mijn select kado selecteer, anders vervalt ie. Ik wete niet eens wat ik wil qua cadeaobon.
Dan moet je gewoon de bol.com bon selecteren, die blijft gewoon in je account staan
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:45:58 #30
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894127
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Of ze sturen het nog een keertje op :+
Nee, ook niet. Ik zou alles dan opnieuw moeten bestellen
Dat trucje werkt alleen als het pakket op bezorgd staat en je het niet (zegt) te hebben ontvangen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 20:46:34 #31
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220894130
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dan moet je gewoon de bol.com bon selecteren, die blijft gewoon in je account staan
Dat maar 2,50 euro, terwijl ik voor de 5 euro korting voor lego wil gaan. Alleen de lego die ik wil is 100 euro. Afzetters :(

Volgens mij moet je de bol.com kadobon bij select ook binnen een maand besteden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 20:48:41 #32
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220894139
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat maar 2,50 euro, terwijl ik voor de 5 euro korting voor lego wil gaan. Alleen de lego die ik wil is 100 euro. Afzetters :(

Volgens mij moet je de bol.com kadobon bij select ook binnen een maand besteden.
met kadobonnen kun je kadobonnen kopen en zijn ze langer houdbaar... althans dat kan met de gewone bonnen. ik heb geen select dus geen idee hoe die werken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:48:54 #33
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894140
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat maar 2,50 euro, terwijl ik voor de 5 euro korting voor lego wil gaan. Alleen de lego die ik wil is 100 euro. Afzetters :(
Ik zit al op 7.50 Lego korting. Heb al mijn derde cadeau van dit jaar bijelkaar gespaard
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:49:46 #34
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894145
Ik begin nu spijt te krijgen van mijn eerlijkheid. Ze verzoeken me nu het product retour te sturen...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 20:50:38 #35
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220894149
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik zit al op 7.50 Lego korting. Heb al mijn derde cadeau van dit jaar bijelkaar gespaard
Big spender.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:51:05 #36
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894153
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Big spender.
Ja. schrok er zelf eigenlijk ook van
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:52:23 #37
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894161
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat maar 2,50 euro, terwijl ik voor de 5 euro korting voor lego wil gaan. Alleen de lego die ik wil is 100 euro. Afzetters :(

Volgens mij moet je de bol.com kadobon bij select ook binnen een maand besteden.
Ja als je Lego wilt hebben is die bon wel beter ja :P Maar volgens mij is die 1 jaar geldig, dus kun je die beter kiezen voor je punten vervallen, kun je daarna rustig op een aanbieding wachten
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:52:52 #38
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894164
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik begin nu spijt te krijgen van mijn eerlijkheid. Ze verzoeken me nu het product retour te sturen...
Terugsturen dat je dat niet doet
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:54:39 #39
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894175
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Terugsturen dat je dat niet doet
Sommige producten zijn zelfs al uit de verpakking gehaald, dus kunnen ze in principe niet meer aannemen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:54:53 #40
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894178
echt zucht dit
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:55:13 #41
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894182
Ook goed voor mijn psychische toestand
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220894188
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:31 schreef maily het volgende:

[..]
welnee, dat lijkt maar zo
You sure about that?
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Modde gij zeeën meej oewen protogeese gezwets
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wa zeede gij nou?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:57:20 #43
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894199
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Sommige producten zijn zelfs al uit de verpakking gehaald, dus kunnen ze in principe niet meer aannemen
Ja dat gewoon duidelijk maken, niet gaan lopen klooien met retourneren hoor bos
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 20:57:31 #44
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220894201
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]
You sure about that?
[..]
[..]

voor mij is dat niet raar .... ik versta dat ..... :@ O+
pi_220894205
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik begin nu spijt te krijgen van mijn eerlijkheid. Ze verzoeken me nu het product retour te sturen...
Dit klinkt bijzonder efficient wel :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:59:11 #46
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894211
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik begin nu spijt te krijgen van mijn eerlijkheid. Ze verzoeken me nu het product retour te sturen...
Wat was er dan?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 20:59:55 #47
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220894215
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Sommige producten zijn zelfs al uit de verpakking gehaald, dus kunnen ze in principe niet meer aannemen
mailen dat jij niet verzocht hebt aan postNL om de status op retour te zetten, dat dat tussen hun en postnl is om op te lossen als het bij hun een probleem oplevert.

Zolang jij tevreden bent met je product gewoon thuis houden.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220894219
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:57 schreef maily het volgende:

[..]
voor mij is dat niet raar .... ik versta dat ..... :@ O+
Bem, eu não percebo mesmo nada desta baboseira.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 21:01:39 #49
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220894225
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Bem, eu não percebo mesmo nada desta baboseira.
krijg je daar een druiper van?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 21:02:36 #50
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220894230
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Bem, eu não percebo mesmo nada desta baboseira.
dat dan weer niet ... :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')