abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 20:18:05 #1
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220893946


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 20:18:44 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220893949
* ontlurkt

ik lees mijn dialect O+
pi_220893952
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:17 schreef Nizno het volgende:

[..]
Meepesaant is een typisch Brabants en met name Tilburgs dialectwoord dat 'tegelijkertijd', 'terloops' of 'in het voorbijgaan' betekent. Het is afgeleid van de Franse uitdrukking en passant, dat 'onderwijl' of 'even tussendoor' betekent.
Ja ik dacht al dat het iets van TIlburgs moest zijn, maar ik kom dus net uit een ander deel van Brabant

Neffe en bekant gebruik ik dan wel weer vaak.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 20:20:50 #4
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893962
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:18 schreef maily het volgende:
* ontlurkt

ik lees mijn dialect O+
Maily! O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 20:21:28 #5
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893967
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja ik dacht al dat het iets van TIlburgs moest zijn, maar ik kom dus net uit een ander deel van Brabant

Neffe en bekant gebruik ik dan wel weer vaak.
Eej Vergeffe! Beter een keer erin dan twee keer erneffe!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 20:21:49 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220893968
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Maily! O+
Stiggy ^O^
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 20:22:13 #7
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893972
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:21 schreef maily het volgende:

[..]
Stiggy ^O^
*O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 20:27:06 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220894008
Taal O+
Ik hou ervan.
Van dialect ook.

Ik zweef tussen 0165 en 0164 O+
pi_220894026
Wat praten jullie allemaal raar :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 20:31:08 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220894032
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:30 schreef Barbusse het volgende:
Wat praten jullie allemaal raar :@
welnee, dat lijkt maar zo
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:31:40 #11
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894034
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:27 schreef maily het volgende:
Taal O+
Ik hou ervan.
Van dialect ook.

Ik zweef tussen 0165 en 0164 O+
Maily uit het hooggebergte :W
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:32:22 #12
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894037
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:30 schreef Barbusse het volgende:
Wat praten jullie allemaal raar :@
Modde gij zeeën meej oewen protogeese gezwets
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 20:33:14 #13
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220894043
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:30 schreef Barbusse het volgende:
Wat praten jullie allemaal raar :@
Wa zeede gij nou?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:33:23 #14
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894044
PostNL heeft in plaats van mijn pakket als bezorgd geregistreerd als retour..

Ik heb de spullen gewoon hier hoor....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 20:34:07 #15
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220894050
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wa zeede gij nou?
Docht da gij wa zee :{w
pi_220894057
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zeg nooit houdoe :@
Maar jij bent dan ook nep Brabo
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 20:35:03 #17
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220894061
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:34 schreef maily het volgende:

[..]
Docht da gij wa zee :{w
Motte es goe lustere gij.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 20:36:41 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:37:24 #19
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894077
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
PostNL heeft in plaats van mijn pakket als bezorgd geregistreerd als retour..

Ik heb de spullen gewoon hier hoor....
Beter dan andersom in ieder geval :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:37:38 #20
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894079
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:

[..]
Maar jij bent dan ook nep Brabo
Ja grijze import
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:40:47 #21
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894092
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:37 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Beter dan andersom in ieder geval :+
Dat wel, maar ik ben wel nu even in contact met de klantenservice, vind ik wel zo netjes
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 20:42:31 #22
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220894104
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
PostNL heeft in plaats van mijn pakket als bezorgd geregistreerd als retour..

Ik heb de spullen gewoon hier hoor....
Dus je krijgt het nu gratis? O-)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:43:08 #23
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894109
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:42 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dus je krijgt het nu gratis? O-)
Nee, ik zou mijn geld pas terugkrijgen zodra Bol de producten weer heeft...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220894110
Best warm buiten. Toch nog lekker gefietst
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 20:43:30 #25
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220894112
Bol.com wil dat ik mijn select kado selecteer, anders vervalt ie. Ik wete niet eens wat ik wil qua cadeaobon.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:44:38 #26
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894117
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:42 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dus je krijgt het nu gratis? O-)
Of ze sturen het nog een keertje op :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:44:48 #27
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894118
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bol.com wil dat ik mijn select kado selecteer, anders vervalt ie. Ik wete niet eens wat ik wil qua cadeaobon.
Ik ben weer voor korting op LEGO gegaan
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:45:01 #28
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894119
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bol.com wil dat ik mijn select kado selecteer, anders vervalt ie. Ik wete niet eens wat ik wil qua cadeaobon.
Steam. O-)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:45:13 #29
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894122
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bol.com wil dat ik mijn select kado selecteer, anders vervalt ie. Ik wete niet eens wat ik wil qua cadeaobon.
Dan moet je gewoon de bol.com bon selecteren, die blijft gewoon in je account staan
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:45:58 #30
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894127
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Of ze sturen het nog een keertje op :+
Nee, ook niet. Ik zou alles dan opnieuw moeten bestellen
Dat trucje werkt alleen als het pakket op bezorgd staat en je het niet (zegt) te hebben ontvangen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 20:46:34 #31
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220894130
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dan moet je gewoon de bol.com bon selecteren, die blijft gewoon in je account staan
Dat maar 2,50 euro, terwijl ik voor de 5 euro korting voor lego wil gaan. Alleen de lego die ik wil is 100 euro. Afzetters :(

Volgens mij moet je de bol.com kadobon bij select ook binnen een maand besteden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 20:48:41 #32
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220894139
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat maar 2,50 euro, terwijl ik voor de 5 euro korting voor lego wil gaan. Alleen de lego die ik wil is 100 euro. Afzetters :(

Volgens mij moet je de bol.com kadobon bij select ook binnen een maand besteden.
met kadobonnen kun je kadobonnen kopen en zijn ze langer houdbaar... althans dat kan met de gewone bonnen. ik heb geen select dus geen idee hoe die werken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:48:54 #33
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894140
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat maar 2,50 euro, terwijl ik voor de 5 euro korting voor lego wil gaan. Alleen de lego die ik wil is 100 euro. Afzetters :(
Ik zit al op 7.50 Lego korting. Heb al mijn derde cadeau van dit jaar bijelkaar gespaard
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:49:46 #34
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894145
Ik begin nu spijt te krijgen van mijn eerlijkheid. Ze verzoeken me nu het product retour te sturen...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 20:50:38 #35
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220894149
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik zit al op 7.50 Lego korting. Heb al mijn derde cadeau van dit jaar bijelkaar gespaard
Big spender.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:51:05 #36
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894153
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Big spender.
Ja. schrok er zelf eigenlijk ook van
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:52:23 #37
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894161
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat maar 2,50 euro, terwijl ik voor de 5 euro korting voor lego wil gaan. Alleen de lego die ik wil is 100 euro. Afzetters :(

Volgens mij moet je de bol.com kadobon bij select ook binnen een maand besteden.
Ja als je Lego wilt hebben is die bon wel beter ja :P Maar volgens mij is die 1 jaar geldig, dus kun je die beter kiezen voor je punten vervallen, kun je daarna rustig op een aanbieding wachten
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:52:52 #38
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894164
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik begin nu spijt te krijgen van mijn eerlijkheid. Ze verzoeken me nu het product retour te sturen...
Terugsturen dat je dat niet doet
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:54:39 #39
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894175
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Terugsturen dat je dat niet doet
Sommige producten zijn zelfs al uit de verpakking gehaald, dus kunnen ze in principe niet meer aannemen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:54:53 #40
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894178
echt zucht dit
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:55:13 #41
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894182
Ook goed voor mijn psychische toestand
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220894188
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:31 schreef maily het volgende:

[..]
welnee, dat lijkt maar zo
You sure about that?
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Modde gij zeeën meej oewen protogeese gezwets
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wa zeede gij nou?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:57:20 #43
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894199
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Sommige producten zijn zelfs al uit de verpakking gehaald, dus kunnen ze in principe niet meer aannemen
Ja dat gewoon duidelijk maken, niet gaan lopen klooien met retourneren hoor bos
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 20:57:31 #44
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220894201
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]
You sure about that?
[..]
[..]

voor mij is dat niet raar .... ik versta dat ..... :@ O+
pi_220894205
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik begin nu spijt te krijgen van mijn eerlijkheid. Ze verzoeken me nu het product retour te sturen...
Dit klinkt bijzonder efficient wel :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:59:11 #46
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894211
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik begin nu spijt te krijgen van mijn eerlijkheid. Ze verzoeken me nu het product retour te sturen...
Wat was er dan?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 20:59:55 #47
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220894215
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Sommige producten zijn zelfs al uit de verpakking gehaald, dus kunnen ze in principe niet meer aannemen
mailen dat jij niet verzocht hebt aan postNL om de status op retour te zetten, dat dat tussen hun en postnl is om op te lossen als het bij hun een probleem oplevert.

Zolang jij tevreden bent met je product gewoon thuis houden.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220894219
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:57 schreef maily het volgende:

[..]
voor mij is dat niet raar .... ik versta dat ..... :@ O+
Bem, eu não percebo mesmo nada desta baboseira.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 21:01:39 #49
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220894225
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Bem, eu não percebo mesmo nada desta baboseira.
krijg je daar een druiper van?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 21:02:36 #50
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220894230
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Bem, eu não percebo mesmo nada desta baboseira.
dat dan weer niet ... :@
pi_220894231
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:59 schreef Nizno het volgende:

[..]
mailen dat jij niet verzocht hebt aan postNL om de status op retour te zetten, dat dat tussen hun en postnl is om op te lossen als het bij hun een probleem oplevert.

Zolang jij tevreden bent met je product gewoon thuis houden.
Dit dus. Jij bent niet verantwoordelijk voor de fuckups van een ander.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:02:50 #52
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894233
Ik hoorde op de tv opeens "Hij kan heel goed zuigen"

Toen moest ik wel even kijken waar ze het over hadden. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 21:03:15 #53
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220894234
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde op de tv opeens "Hij kan heel goed zuigen"

Toen moest ik wel even kijken waar ze het over hadden. :@
daar zijn er veel van in het F1 forum
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 21:03:25 #54
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220894236
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde op de tv opeens "Hij kan heel goed zuigen"

Toen moest ik wel even kijken waar ze het over hadden. :@
en? waarover hadden ze het?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220894241
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:01 schreef Nizno het volgende:

[..]
krijg je daar een druiper van?
:')

Nee.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:06:12 #56
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894255
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:03 schreef maily het volgende:

[..]
en? waarover hadden ze het?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een of andere machine.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:07:30 #57
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894265
Ik krijg wel 10 euro een cadeaubon en ze komen het hier kosteloos ophalen...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:07:39 #58
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894267
Ze waren er pluisjes mee aan het opzuigen van het land.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:09:16 #59
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894276
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Wat was er dan?
PostNL heeft een bezorgd pakket aangemeld als retour. Ik dus in alle eerlijkheid Bol contacteren....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 21:11:03 #60
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220894287
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
PostNL heeft een bezorgd pakket aangemeld als retour. Ik dus in alle eerlijkheid Bol contacteren....
Ik had laatst in mijn eerlijkheid ook bol.com gebeld met een probleem qua bezorging. Ik kreeg gratis wasdoekjes voor in de wasmachine.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 21:11:27 #61
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220894293
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg wel 10 euro een cadeaubon en ze komen het hier kosteloos ophalen...
even heel goed nadenken wat je volgende stap gaat zijn!!!
pi_220894333
Ik snap echt niet waarom ze je vragen om een betaalde, geleverde èn gewenste bestelling te retourneren... Wat is het idee daarachter? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:17:50 #63
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894335
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:11 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik had laatst in mijn eerlijkheid ook bol.com gebeld met een probleem qua bezorging. Ik kreeg gratis wasdoekjes voor in de wasmachine.
Dat is wel netjes, maar nu moet ik buiten mijn schuld om iets terug sturen wat ik gewoon wil houden
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:18:43 #64
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894341
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:17 schreef Barbusse het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze je vragen om een betaalde, geleverde èn gewenste bestelling te retourneren... Wat is het idee daarachter? :')
Ik ook niet, maar de volgende keer laat ik het lekker zo
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:18:43 #65
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220894342
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:17 schreef Barbusse het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze je vragen om een betaalde, geleverde èn gewenste bestelling te retourneren... Wat is het idee daarachter? :')
Dit. Ik heb het idee dat ik iets aan context mis.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:19:44 #66
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894351
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dit. Ik heb het idee dat ik iets aan context mis.
Gewoon teruglezen...

Ik ga niet meer herhalen ben nu best wel pissed off :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220894353
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik ook niet, maar de volgende keer laat ik het lekker zo
Ja, groot gelijk. Tis niet jouw probleem.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220894359
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dit. Ik heb het idee dat ik iets aan context mis.
Ik denk dat de context een onderbetaalde klantenservice medewerker die dit gewoon over de schutting wilt gooien is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 21:22:12 #69
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894361
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Gewoon teruglezen...

Ik ga niet meer herhalen ben nu best wel pissed off :@ :@
Ik zou gewoon terugsturen 'bedankt voor de bon, maar het is onnodig om het product te retourneren want ik wil het graag houden, grgr bossie'
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:22:55 #70
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894366
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dit. Ik heb het idee dat ik iets aan context mis.
Even kort

PostNl heeft hier vanavond een pakket afgegeven
Echter hebben ze dit retour gemeld bij Bol
Ik in alle eerlijkheid dit melden bij Bol
Resultaat ze willen dat ik het pakket terugstuur, ook de al geopende producten...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 21:23:23 #71
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220894368
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Even kort

PostNl heeft hier vanavond een pakket afgegeven
Echter hebben ze dit retour gemeld bij Bol
Ik in alle eerlijkheid dit melden bij Bol
Resultaat ze willen dat ik het pakket terugstuur, ook de al geopende producten...
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:59 schreef Nizno het volgende:

[..]
mailen dat jij niet verzocht hebt aan postNL om de status op retour te zetten, dat dat tussen hun en postnl is om op te lossen als het bij hun een probleem oplevert.

Zolang jij tevreden bent met je product gewoon thuis houden.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 21:24:00 #72
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220894371
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Even kort

PostNl heeft hier vanavond een pakket afgegeven
Echter hebben ze dit retour gemeld bij Bol
Ik in alle eerlijkheid dit melden bij Bol
Resultaat ze willen dat ik het pakket terugstuur, ook de al geopende producten. Na 30 dagen kan je het niet terug sturen.
Dan hou je het gewoon. Je hebt al betaald?
Ze kunnen je het niet verplichten om het terug te sturen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:24:09 #73
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894372
Nee, ik wil het echt zo laten. Geen zin meer in nog meer shit
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:25:18 #74
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894374
Ja ik ben een zwak persoon ik weet het
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 21:25:58 #75
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220894377
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nee, ik wil het echt zo laten. Geen zin meer in nog meer shit
bel ze anders morgenvroeg even in alle rust na een goede nacht slaap en vertel dat jij tevreden bent over het product en graag iedereen de kosten van een bezorgdienst wilt besparen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 21:27:33 #76
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220894382
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:25 schreef Nizno het volgende:

[..]
bel ze anders morgenvroeg even in alle rust na een goede nacht slaap en vertel dat jij tevreden bent over het product en graag iedereen de kosten van een bezorgdienst wilt besparen
Natuurlijk gedoe met systemen wil besparen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220894387
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja ik ben een zwak persoon ik weet het
Er is niks zwaks aan om een bestelling die je wilt houden ook gewoon te houden, kerel. Ze lossen het zelf maar op.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:28:07 #78
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220894390
Morgen komt toch woonbegeleider langs..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 21:28:51 #79
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220894396
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:27 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Natuurlijk gedoe met systemen wil besparen.
waarschijnlijk dat de medewerker die nu het gesprek heeft gehad zo denkt, grote kans dat diegene die morgen net zo uitgerust is wel snapt hoe het opgelost kan worden zonder extra werk
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 21:30:05 #80
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220894400
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja ik ben een zwak persoon ik weet het
Heh nee joh.
Your beauty never ever scared me.
pi_220894410
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:28 schreef Nizno het volgende:

[..]
waarschijnlijk dat de medewerker die nu het gesprek heeft gehad zo denkt, grote kans dat diegene die morgen net zo uitgerust is wel snapt hoe het opgelost kan worden zonder extra werk
Dat kan met 1 berichtje naar PostNL: "klant geeft aan bestelling ontvangen te hebben, graag status aanpassen van retour naar geleverd."
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:33:38 #82
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220894425
Nou ik ga slapen :W morgen weer naar Le Office allen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 21:34:36 #83
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894432
Oh god, het is begonnen :')

Bekijk deze YouTube-video
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 21:35:18 #84
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220894439
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Oh god, het is begonnen :')

Bekijk deze YouTube-video
ik klik niet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 21:35:21 #85
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220894441
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Oh god, het is begonnen :')

Bekijk deze YouTube-video
Niet geklikt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 21:35:31 #86
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220894443
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik klik niet
GMTA
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220894445
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga slapen :W morgen weer naar Le Office allen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 21:36:05 #88
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894446
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik klik niet
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:35 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Niet geklikt.
Verstandige vrouwen hier
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 21:36:38 #89
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220894451
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]
Verstandige vrouwen hier
ik heb ook niet geklikt :+

Bekijk deze YouTube-video
pi_220894463
Er staat soccer in de thumbnail :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220894489
Ik heb ook een keer gezeik gehad met bol. Was iets dubbel geleverd, en dat had ik netjes gemeld.

Eentje retour.

En daarna een en al gezeik, tot aan incassobureau aan toe.

Uiteindelijk hebben ze het 'opgelost' toen ik op social media ging klagen. De oplossing was dat ik het incassobureau moest betalen en dan kreeg ik dat bedrag + extra als cadeaubon terug..


Later nog eens iets dubbel bezorgd gekregen. Dat heb ik maar gewoon gehouden.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 21:41:09 #92
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220894490
Ik ga maar eens mijn ps5 aanzetten en kijken welke game ik dit keer wil spelen.

tot morgen :W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 21:41:09 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894492
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Oh god, het is begonnen :')

Bekijk deze YouTube-video
Dit is een hele gevaarlijke video om te klikken. Gaan we niet doen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 21:41:18 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894495
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga maar eens mijn ps5 aanzetten en kijken welke game ik dit keer wil spelen.

tot morgen :W
Jij ook hallo
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 21:42:49 #95
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894510
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:41 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook een keer gezeik gehad met bol. Was iets dubbel geleverd, en dat had ik netjes gemeld.

Eentje retour.

En daarna een en al gezeik, tot aan incassobureau aan toe.

Uiteindelijk hebben ze het 'opgelost' toen ik op social media ging klagen. De oplossing was dat ik het incassobureau moest betalen en dan kreeg ik dat bedrag + extra als cadeaubon terug..

Later nog eens iets dubbel bezorgd gekregen. Dat heb ik maar gewoon gehouden.
Daarom is het in zulke situaties vaak beter om gewoon je mond te houden :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 21:43:01 #96
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894511
quote:
Je hebt jouw gratis lot geclaimd voor de Jubileumtrekking.

Met deze speciale trekking op 30 mei vieren we de 300e verjaardag van Staatsloterij.
*G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 21:47:56 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220894550
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]
*G*
Binnenkort dus KSC meet in jouw villa.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 21:49:35 #98
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220894564
ja de laptop gaat uit.

Gute Nacht Freunde :W
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 21:50:38 #99
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894571
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Binnenkort dus KSC meet in jouw villa.
Moet ik hem wel eerst nog winnen :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 22:06:04 #100
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220894679
Hoofdprijs is maar 1 miljoen, daar ga je tegenwoordig geen villa meer voor vinden :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')