abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 15:16:58 #226
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898736
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Niet zo stoer kat, dat is niet geloofwaardig.
Dat is oprecht de laatste keer dat ik mezelf buiten heb gesloten. Dat ik het nog weet zegt genoeg :P

Ik ben altijd heel autistisch in controleren of ik m'n sleutel bij me heb voor ik de deur dicht trek.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:17:13 #227
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898739
quote:
88s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:15 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik hou je niet tegen en Dud0r ook niet, want die is geen mod meer
woah ben ik geen mod meer? woah. Sinds wanneer?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220898740
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dat telt niet want je had wel de sleutel. Ik heb ook eens gehad dat het slot het niet meer deed, sta ik daar :{ met m'n boodschappen -O-
Ik voelde me niet minder buitengesloten hoor :+
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:17:31 #229
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898741
Ik een half jaar geleden nog. Gelukkig was de woonbegeleiding erbij, die hebben een reservesleutel. Maar natuurlijk niet bij zich. Dus toen moest ze even ca 2 x 10 minuten fietsen om de sleutel te halen en te brengen...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:17:44 #230
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898742
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik ben altijd heel autistisch
Fijn dat je het zelf toegeeft
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220898743
ik ben te autistisch om mezelf buiten te sluiten, want voordat ik de deur open maak heb ik al 2 x gevoeld of ik de sleutel heb en terwijl ik de deur dicht trek heb ik de sleutel in mijn hand om hem van de buitenkant af te kunnen sluiten.
OCD heeft zn voordelen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 15:18:12 #232
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898746
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:15 schreef Ama het volgende:

[..]
Kut ik moest te hard lachen.
Deze had je vanaf de maan nog kunnen zien aankomen. Ik was eerder verbaasd geweest als ie niet zo'n opmerking had gemaakt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:18:44 #233
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898750
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:17 schreef gianni61 het volgende:
ik ben te autistisch om mezelf buiten te sluiten, want voordat ik de deur open maak heb ik al 2 x gevoeld of ik de sleutel heb en terwijl ik de deur dicht trek heb ik de sleutel in mijn hand om hem van de buitenkant af te kunnen sluiten.
OCD heeft zn voordelen
Deze rasautist vergeet dat dus wel eens, maar niet iedere autist is hetzelfde, gelukkig niet...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220898751
Het kwam gewoon doordat ik nog naar de berging ben geweest en m'n handen vol had. Beetje uit de routine. Ik zou ook iemand zijn die d'r kind in de auto laat zitten als de routine iets afwijkt.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 15:18:52 #235
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898752
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:17 schreef dud0r het volgende:

[..]
Fijn dat je het zelf toegeeft
Dat is een strenge eis voor FOK!, dus weet niet precies wat je hiermee denkt op te schieten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220898759
Vandaag kon ik werk niet binnenkomen want druppel niet bij me.

Die zit in mn jas. Vandaag is geen jassenweer. Dus die hangt in de hal.
pi_220898770
Ik ben blij dat ik niet de enige ben :D
De laatste keer was toen ik nog bij m'n ouders woonde, toen was ik naar Lowlands geweest en had ik m'n sleutels thuis gelaten want m'n vader zou vrij zijn en me ophalen.
Moest ie toch werken en er was ook een busstaking en het was 30 graden dus mocht ik drie kwartier lopen met zware tas. En de buren waren er ook niet :') Gelukkig werkte m'n moeder dichtbij.
Tap tap tap
pi_220898775
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Het kwam gewoon doordat ik nog naar de berging ben geweest en m'n handen vol had. Beetje uit de routine. Ik zou ook iemand zijn die d'r kind in de auto laat zitten als de routine iets afwijkt.
Als het niet de normale routine is dan vergeet ik het ook ;(
pi_220898778
:O

Helemaal gaar en doorbakken.
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:23:34 #240
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898785
Heb het hier trouwens ook wel eens gehad. Moest mijn vader vanuit werk hierheen rijden om mijn voordeur te openen. :')
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 15:26:19 #241
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220898799
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is oprecht de laatste keer dat ik mezelf buiten heb gesloten. Dat ik het nog weet zegt genoeg :P

Ik ben altijd heel autistisch in controleren of ik m'n sleutel bij me heb voor ik de deur dicht trek.
Ik check de auto ook al 4x :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220898803
Trek in ijsjes.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220898813
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik check de auto ook al 4x :')
Ik zit in de auto en denk HEB IK DE VOORDEUR WEL OP SLOT GEDRAAID en dan sta ik bij het stoplicht in m'n tas naar m'n sleutels te wroeten.
Vroeger ging ik via de garage weg met de fiets en dan zat ik in de trein en dacht ik HEB IK DE GARAGEDEUR WEL DICHT GEDAAN. Hele dag in de stress :')
Tap tap tap
pi_220898819
Nu lig ik in bed en denk ik ZIT DE ACHTERDEUR WEL DICHT _O- En dan kan ik niet slapen tot ik ben wezen kijken, al maakt het geen zak uit eigenlijk.
Tap tap tap
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:28:26 #245
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898820
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is een strenge eis voor FOK!, dus weet niet precies wat je hiermee denkt op te schieten.
Nee hoor, ik mocht ook gewoon lid worden :Y
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220898825
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik zit in de auto en denk HEB IK DE VOORDEUR WEL OP SLOT GEDRAAID en dan sta ik bij het stoplicht in m'n tas naar m'n sleutels te wroeten.
Vroeger ging ik via de garage weg met de fiets en dan zat ik in de trein en dacht ik HEB IK DE GARAGEDEUR WEL DICHT GEDAAN. Hele dag in de stress :')
ik heb nog wel eens een drive by langs mn huis gedaan om te kijken of ik de voordeur wel had dicht getrokken.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:28:58 #247
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898827
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Nu lig ik in bed en denk ik ZIT DE ACHTERDEUR WEL DICHT _O- En dan kan ik niet slapen tot ik ben wezen kijken, al maakt het geen zak uit eigenlijk.
het is half vier waarom ga je naar bed
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 15:29:55 #248
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898830
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:28 schreef dud0r het volgende:

[..]
Nee hoor, ik mocht ook gewoon lid worden :Y
:')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220898831
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:28 schreef dud0r het volgende:

[..]
het is half vier waarom ga je naar bed
Je bent gewoon jaloers.
Tap tap tap
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:30:08 #250
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220898832
Ik heb mijzelf al zeker twintig keer buitengesloten :')

En een keer bij een oudere auto de deur dichtgegooid met de sleutels er nog in :')
-XOXO-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')