Dat is oprecht de laatste keer dat ik mezelf buiten heb gesloten. Dat ik het nog weet zegt genoegquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo stoer kat, dat is niet geloofwaardig.
woah ben ik geen mod meer? woah. Sinds wanneer?quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen en Dud0r ook niet, want die is geen mod meer
Ik voelde me niet minder buitengesloten hoorquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat telt niet want je had wel de sleutel. Ik heb ook eens gehad dat het slot het niet meer deed, sta ik daarmet m'n boodschappen
Fijn dat je het zelf toegeeftquote:
Deze had je vanaf de maan nog kunnen zien aankomen. Ik was eerder verbaasd geweest als ie niet zo'n opmerking had gemaakt.quote:
Deze rasautist vergeet dat dus wel eens, maar niet iedere autist is hetzelfde, gelukkig niet...quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:17 schreef gianni61 het volgende:
ik ben te autistisch om mezelf buiten te sluiten, want voordat ik de deur open maak heb ik al 2 x gevoeld of ik de sleutel heb en terwijl ik de deur dicht trek heb ik de sleutel in mijn hand om hem van de buitenkant af te kunnen sluiten.
OCD heeft zn voordelen
Dat is een strenge eis voor FOK!, dus weet niet precies wat je hiermee denkt op te schieten.quote:
Als het niet de normale routine is dan vergeet ik het ookquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Het kwam gewoon doordat ik nog naar de berging ben geweest en m'n handen vol had. Beetje uit de routine. Ik zou ook iemand zijn die d'r kind in de auto laat zitten als de routine iets afwijkt.
Ik check de auto ook al 4xquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is oprecht de laatste keer dat ik mezelf buiten heb gesloten. Dat ik het nog weet zegt genoeg
Ik ben altijd heel autistisch in controleren of ik m'n sleutel bij me heb voor ik de deur dicht trek.
Ik zit in de auto en denk HEB IK DE VOORDEUR WEL OP SLOT GEDRAAID en dan sta ik bij het stoplicht in m'n tas naar m'n sleutels te wroeten.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik check de auto ook al 4x
Nee hoor, ik mocht ook gewoon lid wordenquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een strenge eis voor FOK!, dus weet niet precies wat je hiermee denkt op te schieten.
ik heb nog wel eens een drive by langs mn huis gedaan om te kijken of ik de voordeur wel had dicht getrokken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit in de auto en denk HEB IK DE VOORDEUR WEL OP SLOT GEDRAAID en dan sta ik bij het stoplicht in m'n tas naar m'n sleutels te wroeten.
Vroeger ging ik via de garage weg met de fiets en dan zat ik in de trein en dacht ik HEB IK DE GARAGEDEUR WEL DICHT GEDAAN. Hele dag in de stress
het is half vier waarom ga je naar bedquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Nu lig ik in bed en denk ik ZIT DE ACHTERDEUR WEL DICHTEn dan kan ik niet slapen tot ik ben wezen kijken, al maakt het geen zak uit eigenlijk.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mocht ook gewoon lid worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |