abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 15:07:06 #201
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220898630
Mijn collega gaat ook een proefrit doen op een Hayabusa :D

Ik heb hem blijkbaar warm gemaakt _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:08:38 #202
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898653
Ik heb alcohol gekocht. Maar het is eigenlijk gewoon een soort limonade met een héél klein beetje alcohol:
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:09:03 #203
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898661
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:06 schreef Ama het volgende:

[..]
Waarom niet? Alsof we hier niet over het WK mogen praten. :{
Nee mag niet :N
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:06 schreef rival het volgende:

[..]
Wij sturen je toch ook niet naar tweakers als je over je Magic begint :{w
Dat is dan ook zeer toepasselijk hier want daardoor stijgt het gemiddelde niveau :Y
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220898662
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:06 schreef Ama het volgende:

[..]
Sow
Dat kan gewoon hij is niet blauw meer :P
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:09:16 #205
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898666
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:08 schreef Ama het volgende:
Ik heb alcohol gekocht.
Dacht dat jij niet dronk
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220898672
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:09 schreef dud0r het volgende:

[..]
Dacht dat jij niet dronk
Alvast voor het WK :P
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:10:13 #207
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898674
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:09 schreef dud0r het volgende:

[..]
Dacht dat jij niet dronk
Klopt maar die blikjes van STËLZ enz zien er wel erg verleidelijk uit de laatste tijd.
Your beauty never ever scared me.
pi_220898681
Ik had mezelf buitengesloten _O-
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 15:11:10 #209
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220898682
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik had mezelf buitengesloten _O-
Mogen we lachen? :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220898686
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Mogen we lachen? :@
Overkomt iedereen toch wel een keer.
Tap tap tap
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:11:36 #211
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898688
quote:
12s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:10 schreef rival het volgende:

[..]
Alvast voor het WK :P
Nou dan koop ik wel weer nieuwe. *O*
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:11:45 #212
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898689
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:10 schreef Ama het volgende:

[..]
Klopt maar die blikjes van STËLZ enz zien er wel erg verleidelijk uit de laatste tijd.
Als je naar iets verleidelijks wil kijken kan ik je ook gewoon een foto sturen hoor ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik had mezelf buitengesloten _O-
Dat is niet zo handig Gerrie
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:12:29 #213
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898696
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Overkomt iedereen toch wel een keer.
Vroegâh regelmatig maar mijn slaapkamerraam zat boven de carport dus ging ik via de container daarop klimmen en zo naar binnen. Wel altijd gedacht oh dit is voor inbrekers ook wel mega easy. _O-
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 15:12:39 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898698
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Overkomt iedereen toch wel een keer.
Ik was 11.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:12:44 #215
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898699
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef dud0r het volgende:
Als je naar iets verleidelijks wil kijken kan ik je ook gewoon een foto sturen hoor ;)
:{
Your beauty never ever scared me.
pi_220898701
Ik was het plastic buiten leggen, maar moest ook nog wat plastic uit de berging meenemen. De sleutels zaten nog in het slot van de berging :') Gelukkig is er meestal nog wel een buur thuis.
Tap tap tap
pi_220898710
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik was 11.
Niet zo stoer kat, dat is niet geloofwaardig.
Tap tap tap
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:13:49 #218
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898712
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:05 schreef dud0r het volgende:
Waarom gaat het hier uberhaupt over voetjebal. ga eens naar VBL met die praat
Er is zelfs een heel subforum voor het WK :+ :+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220898714
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Overkomt iedereen toch wel een keer.
Nog niet
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:14:17 #220
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898715
quote:
88s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:13 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Er is zelfs een heel subforum voor het WK :+ :+
Maar ik wil hier praten.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:14:49 #221
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898721
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Overkomt iedereen toch wel een keer.
:Y
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:12 schreef Ama het volgende:

[..]
:{
:*
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik was 11.
Vorige week dus
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:15:02 #222
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898723
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:14 schreef Ama het volgende:

[..]
Maar ik wil hier praten.
Ik hou je niet tegen en Dud0r ook niet, want die is geen mod meer
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:15:05 #223
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898724
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:14 schreef dud0r het volgende:
Vorige week dus
Kut ik moest te hard lachen.
Your beauty never ever scared me.
pi_220898728
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Overkomt iedereen toch wel een keer.
Vorig jaar! Had wel sleutel maar die draaide niet in het slot. Ben maar bij mn ouders gaan slapen.

Volgende dag de monteur.
Ik geef hem mijn sleutel en hij draait de deur ermee open.

:@
pi_220898732
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:15 schreef rival het volgende:

[..]
Vorig jaar! Had wel sleutel maar die draaide niet in het slot. Ben maar bij mn ouders gaan slapen.

Volgende dag de monteur.
Ik geef hem mijn sleutel en hij draait de deur ermee open.

:@
Dat telt niet want je had wel de sleutel. Ik heb ook eens gehad dat het slot het niet meer deed, sta ik daar :{ met m'n boodschappen -O-
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 15:16:58 #226
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898736
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Niet zo stoer kat, dat is niet geloofwaardig.
Dat is oprecht de laatste keer dat ik mezelf buiten heb gesloten. Dat ik het nog weet zegt genoeg :P

Ik ben altijd heel autistisch in controleren of ik m'n sleutel bij me heb voor ik de deur dicht trek.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:17:13 #227
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898739
quote:
88s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:15 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik hou je niet tegen en Dud0r ook niet, want die is geen mod meer
woah ben ik geen mod meer? woah. Sinds wanneer?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220898740
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dat telt niet want je had wel de sleutel. Ik heb ook eens gehad dat het slot het niet meer deed, sta ik daar :{ met m'n boodschappen -O-
Ik voelde me niet minder buitengesloten hoor :+
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:17:31 #229
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898741
Ik een half jaar geleden nog. Gelukkig was de woonbegeleiding erbij, die hebben een reservesleutel. Maar natuurlijk niet bij zich. Dus toen moest ze even ca 2 x 10 minuten fietsen om de sleutel te halen en te brengen...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:17:44 #230
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898742
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik ben altijd heel autistisch
Fijn dat je het zelf toegeeft
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220898743
ik ben te autistisch om mezelf buiten te sluiten, want voordat ik de deur open maak heb ik al 2 x gevoeld of ik de sleutel heb en terwijl ik de deur dicht trek heb ik de sleutel in mijn hand om hem van de buitenkant af te kunnen sluiten.
OCD heeft zn voordelen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 15:18:12 #232
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898746
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:15 schreef Ama het volgende:

[..]
Kut ik moest te hard lachen.
Deze had je vanaf de maan nog kunnen zien aankomen. Ik was eerder verbaasd geweest als ie niet zo'n opmerking had gemaakt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:18:44 #233
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898750
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:17 schreef gianni61 het volgende:
ik ben te autistisch om mezelf buiten te sluiten, want voordat ik de deur open maak heb ik al 2 x gevoeld of ik de sleutel heb en terwijl ik de deur dicht trek heb ik de sleutel in mijn hand om hem van de buitenkant af te kunnen sluiten.
OCD heeft zn voordelen
Deze rasautist vergeet dat dus wel eens, maar niet iedere autist is hetzelfde, gelukkig niet...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220898751
Het kwam gewoon doordat ik nog naar de berging ben geweest en m'n handen vol had. Beetje uit de routine. Ik zou ook iemand zijn die d'r kind in de auto laat zitten als de routine iets afwijkt.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 15:18:52 #235
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898752
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:17 schreef dud0r het volgende:

[..]
Fijn dat je het zelf toegeeft
Dat is een strenge eis voor FOK!, dus weet niet precies wat je hiermee denkt op te schieten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220898759
Vandaag kon ik werk niet binnenkomen want druppel niet bij me.

Die zit in mn jas. Vandaag is geen jassenweer. Dus die hangt in de hal.
pi_220898770
Ik ben blij dat ik niet de enige ben :D
De laatste keer was toen ik nog bij m'n ouders woonde, toen was ik naar Lowlands geweest en had ik m'n sleutels thuis gelaten want m'n vader zou vrij zijn en me ophalen.
Moest ie toch werken en er was ook een busstaking en het was 30 graden dus mocht ik drie kwartier lopen met zware tas. En de buren waren er ook niet :') Gelukkig werkte m'n moeder dichtbij.
Tap tap tap
pi_220898775
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Het kwam gewoon doordat ik nog naar de berging ben geweest en m'n handen vol had. Beetje uit de routine. Ik zou ook iemand zijn die d'r kind in de auto laat zitten als de routine iets afwijkt.
Als het niet de normale routine is dan vergeet ik het ook ;(
pi_220898778
:O

Helemaal gaar en doorbakken.
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:23:34 #240
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898785
Heb het hier trouwens ook wel eens gehad. Moest mijn vader vanuit werk hierheen rijden om mijn voordeur te openen. :')
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 15:26:19 #241
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220898799
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is oprecht de laatste keer dat ik mezelf buiten heb gesloten. Dat ik het nog weet zegt genoeg :P

Ik ben altijd heel autistisch in controleren of ik m'n sleutel bij me heb voor ik de deur dicht trek.
Ik check de auto ook al 4x :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220898803
Trek in ijsjes.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220898813
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik check de auto ook al 4x :')
Ik zit in de auto en denk HEB IK DE VOORDEUR WEL OP SLOT GEDRAAID en dan sta ik bij het stoplicht in m'n tas naar m'n sleutels te wroeten.
Vroeger ging ik via de garage weg met de fiets en dan zat ik in de trein en dacht ik HEB IK DE GARAGEDEUR WEL DICHT GEDAAN. Hele dag in de stress :')
Tap tap tap
pi_220898819
Nu lig ik in bed en denk ik ZIT DE ACHTERDEUR WEL DICHT _O- En dan kan ik niet slapen tot ik ben wezen kijken, al maakt het geen zak uit eigenlijk.
Tap tap tap
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:28:26 #245
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898820
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is een strenge eis voor FOK!, dus weet niet precies wat je hiermee denkt op te schieten.
Nee hoor, ik mocht ook gewoon lid worden :Y
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220898825
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik zit in de auto en denk HEB IK DE VOORDEUR WEL OP SLOT GEDRAAID en dan sta ik bij het stoplicht in m'n tas naar m'n sleutels te wroeten.
Vroeger ging ik via de garage weg met de fiets en dan zat ik in de trein en dacht ik HEB IK DE GARAGEDEUR WEL DICHT GEDAAN. Hele dag in de stress :')
ik heb nog wel eens een drive by langs mn huis gedaan om te kijken of ik de voordeur wel had dicht getrokken.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:28:58 #247
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898827
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Nu lig ik in bed en denk ik ZIT DE ACHTERDEUR WEL DICHT _O- En dan kan ik niet slapen tot ik ben wezen kijken, al maakt het geen zak uit eigenlijk.
het is half vier waarom ga je naar bed
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 15:29:55 #248
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898830
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:28 schreef dud0r het volgende:

[..]
Nee hoor, ik mocht ook gewoon lid worden :Y
:')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220898831
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:28 schreef dud0r het volgende:

[..]
het is half vier waarom ga je naar bed
Je bent gewoon jaloers.
Tap tap tap
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:30:08 #250
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220898832
Ik heb mijzelf al zeker twintig keer buitengesloten :')

En een keer bij een oudere auto de deur dichtgegooid met de sleutels er nog in :')
-XOXO-
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:31:56 #251
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898846
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Je bent gewoon jaloers.
klopt :@
ik wil ook een dutje doen.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:32:59 #252
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220898856
Ik ga ook even een tukje doen. Hoofd is gaar :O
-XOXO-
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:35:25 #253
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898868
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga ook even een tukje doen. Hoofd is gaar :O
De rest moet nog door koken?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:37:06 #254
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220898875
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:35 schreef dud0r het volgende:

[..]
De rest moet nog door koken?
Nog zes uur op 110 graden. Halverwege omdraaien
-XOXO-
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:38:21 #255
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898883
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:37 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Nog zes uur op 110 graden. Halverwege omdraaien
oke ik zal een timer zetten en je vrouw appen dat ze dat moet doen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 15:39:56 #256
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220898888
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik zit in de auto en denk HEB IK DE VOORDEUR WEL OP SLOT GEDRAAID en dan sta ik bij het stoplicht in m'n tas naar m'n sleutels te wroeten.
Vroeger ging ik via de garage weg met de fiets en dan zat ik in de trein en dacht ik HEB IK DE GARAGEDEUR WEL DICHT GEDAAN. Hele dag in de stress :')
Dit wel ja. Of als ik ga motorrijden: heb ik alles wel bij me? :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 15:40:27 #257
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220898893
Hele huis en tuin opgeruimd en vlees voor de barbecue klaargemaakt, heb het wel gelijk weer tyfuswarm :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 15:41:23 #258
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220898899
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
:O

Helemaal gaar en doorbakken.
Maar ben je inmiddels wel in de banlieues?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220898900
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga ook even een tukje doen. Hoofd is gaar :O
Ik wil ook naar huis toe :'(
pi_220898909
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:41 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar ben je inmiddels wel in de banlieues?
Zit nog in het zakengedeelte; en mijn hotel gelukkig ook. Dus straks rol ik hier de berg af richting hotel en dan doe ik helemaal niets meer.

Uiteten vanmiddag had ook niet gehoeven van mij. Met 32 graden beetje buiten gaan eten is echt killing voor mij.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 15:42:40 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898910
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik wil ook naar huis toe :'(
Ik ook :'(

Wacht, ik ben thuis. En heb een zeer niet productieve werkdag.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220898916
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik ook :'(

Wacht, ik ben thuis. En heb een zeer niet productieve werkdag.
Ik was vanmorgen heel productief. Nu was het vooral luisteren; en dan laatste meeting tussen 17:00 - 18:00
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:45:10 #263
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898927
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik ook :'(

Wacht, ik ben thuis. En heb een zeer niet productieve werkdag.
We zullen dit doorzetten naar je manager.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220898932
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik was vanmorgen heel productief. Nu was het vooral luisteren; en dan laatste meeting tussen 17:00 - 18:00
Wat is dat voor een krankzinnige tijd voor een meeting :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 15:46:22 #265
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220898934
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Zit nog in het zakengedeelte; en mijn hotel gelukkig ook. Dus straks rol ik hier de berg af richting hotel en dan doe ik helemaal niets meer.

Uiteten vanmiddag had ook niet gehoeven van mij. Met 32 graden beetje buiten gaan eten is echt killing voor mij.
En dan zeker ook nog op Frans tempo met veel wijn
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 15:47:02 #266
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220898939
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik ook :'(

Wacht, ik ben thuis. En heb een zeer niet productieve werkdag.
En toch bakken met cash binnengeharkt :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:48:36 #267
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220898952
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik wil ook naar huis toe :'(
Gewoon doen *O*
-XOXO-
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:49:28 #268
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220898956
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Zit nog in het zakengedeelte; en mijn hotel gelukkig ook. Dus straks rol ik hier de berg af richting hotel en dan doe ik helemaal niets meer.

Uiteten vanmiddag had ook niet gehoeven van mij. Met 32 graden beetje buiten gaan eten is echt killing voor mij.
Lekker wijntje erbij, oestertje, steak tartaar :9
-XOXO-
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:49:52 #269
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898959
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met 32 graden beetje buiten gaan eten is echt killing voor mij.
Mweh snap ik.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:56:12 #270
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220899061
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:49 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Lekker wijntje erbij, oestertje, steak tartaar :9
Dit klinkt goed
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220899129
goede avond allen te samen
pi_220899133
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:06 schreef bitterbal het volgende:
goede avond allen te samen
Is het al avond? :o
Ik ga NU naar huis
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:07:26 #273
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220899135
Ik ga even zelf een soort van pesto maken :9
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220899140
ik begin nu een beetje mezelf te worden
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 16:09:53 #275
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220899149
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:07 schreef bitterbal het volgende:
ik begin nu een beetje mezelf te worden
Hiervoor was je meer een frikadel in plaats van bitterbal?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220899159
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hiervoor was je meer een frikadel in plaats van bitterbal?
je hebt niet mee gekregen dat ik ben gearresteerd en veroordeeld?
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:11:51 #277
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220899164
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:06 schreef bitterbal het volgende:
goede avond allen te samen
Hoe is het daar?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220899168
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Hoe is het daar?
ja wel oke. was op het strand dus dat was fijn
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 16:14:18 #279
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220899174
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En toch bakken met cash binnengeharkt :7
Geld verdienen door anderen op hun fouten te wijzen :7
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:16:47 #280
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220899215
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja wel oke. was op het strand dus dat was fijn
:*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 16:17:39 #281
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220899240
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:10 schreef bitterbal het volgende:

[..]
je hebt niet mee gekregen dat ik ben gearresteerd en veroordeeld?
Ik probeerde het luchtig te houden ;(

*kruipt terug in z'n hok*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Spellchecker woensdag 27 mei 2026 @ 16:17:52 #282
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220899247
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Hele huis en tuin opgeruimd en vlees voor de barbecue klaargemaakt, heb het wel gelijk weer tyfuswarm :')
Proficiat meneer! *O* _O_ w/ O+ B:)B
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:18:47 #283
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220899265
Gefeliciteerd @LTVDK *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 16:19:21 #284
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220899277
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik probeerde het luchtig te houden ;(

*kruipt terug in z'n hok*
*lokt NK naar buiten*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220899291
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Hele huis en tuin opgeruimd en vlees voor de barbecue klaargemaakt, heb het wel gelijk weer tyfuswarm :')
:9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220899300
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik probeerde het luchtig te houden ;(

*kruipt terug in z'n hok*
ah :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 16:24:54 #287
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220899316
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
*lokt NK naar buiten*
Trap ik niet in :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220899332
Vrijdag laatste zomerdag. Daarna herfst.
Tap tap tap
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:28:17 #289
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220899333
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:22 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ah :')
Die jongen is sociaal wat beperkt dus het ligt niet aan jou dat het niet overkwam als luchtig houden hoor.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:28:30 #290
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220899335
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdag laatste zomerdag. Daarna herfst.
weten we dat zeker?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220899348
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:28 schreef dud0r het volgende:

[..]
weten we dat zeker?
Ik ben niet van het KNMI maar mijn appje zegt dat het volgende week 22 graden met regen is. 22 graden is prima. De regen is minder.
Tap tap tap
pi_220899354
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik ben niet van het KNMI maar mijn appje zegt dat het volgende week 22 graden met regen is. 22 graden is prima. De regen is minder.
Niet? :o
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:33:17 #293
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220899356
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik ben niet van het KNMI maar mijn appje zegt dat het volgende week 22 graden met regen is. 22 graden is prima. De regen is minder.
Is goed voor de plantjes.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 16:33:23 #294
388664 crew  Dotteke
pi_220899357
Gefeliciteerd LTVDK :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:33:46 #295
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220899358
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:32 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Niet? :o
ik ben ook geschokt. geschokt zeg ik je.
oke niet zo geschokt. maar toch.
geschokt
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:36:47 #296
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220899377
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdag laatste zomerdag. Daarna herfst.
*O* *O* *O* *O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:37:53 #297
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220899394
🥵 op de fiets.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:38:17 #298
370431 drakin
vurig typje
pi_220899399
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik ben niet van het KNMI maar mijn appje zegt dat het volgende week 22 graden met regen is. 22 graden is prima. De regen is minder.
Mijn vierkante meter moestuin is hier blij mee
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220899409
ik heb al iemand gesproken die de fotos voor mij gaat delen. ik ga het verkopen als het lukt
pi_220899440
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:32 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Niet? :o
Nee maar lijkt me wel leuk :D
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')