Nee mag nietquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof we hier niet over het WK mogen praten.
Dat is dan ook zeer toepasselijk hier want daardoor stijgt het gemiddelde niveauquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Wij sturen je toch ook niet naar tweakers als je over je Magic begint
Dacht dat jij niet dronkquote:
Klopt maar die blikjes van STËLZ enz zien er wel erg verleidelijk uit de laatste tijd.quote:
Mogen we lachen?quote:
Als je naar iets verleidelijks wil kijken kan ik je ook gewoon een foto sturen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt maar die blikjes van STËLZ enz zien er wel erg verleidelijk uit de laatste tijd.
Dat is niet zo handig Gerriequote:
Vroegâh regelmatig maar mijn slaapkamerraam zat boven de carport dus ging ik via de container daarop klimmen en zo naar binnen. Wel altijd gedacht oh dit is voor inbrekers ook wel mega easy.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overkomt iedereen toch wel een keer.
Ik was 11.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef dud0r het volgende:
Als je naar iets verleidelijks wil kijken kan ik je ook gewoon een foto sturen hoor
Er is zelfs een heel subforum voor het WKquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:05 schreef dud0r het volgende:
Waarom gaat het hier uberhaupt over voetjebal. ga eens naar VBL met die praat
Nog nietquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik wil hier praten.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is zelfs een heel subforum voor het WK![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
Vorige week dusquote:
Ik hou je niet tegen en Dud0r ook niet, want die is geen mod meerquote:
Vorig jaar! Had wel sleutel maar die draaide niet in het slot. Ben maar bij mn ouders gaan slapen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat telt niet want je had wel de sleutel. Ik heb ook eens gehad dat het slot het niet meer deed, sta ik daarquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
Vorig jaar! Had wel sleutel maar die draaide niet in het slot. Ben maar bij mn ouders gaan slapen.
Volgende dag de monteur.
Ik geef hem mijn sleutel en hij draait de deur ermee open.
Dat is oprecht de laatste keer dat ik mezelf buiten heb gesloten. Dat ik het nog weet zegt genoegquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo stoer kat, dat is niet geloofwaardig.
woah ben ik geen mod meer? woah. Sinds wanneer?quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen en Dud0r ook niet, want die is geen mod meer
Ik voelde me niet minder buitengesloten hoorquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat telt niet want je had wel de sleutel. Ik heb ook eens gehad dat het slot het niet meer deed, sta ik daarmet m'n boodschappen
Fijn dat je het zelf toegeeftquote:
Deze had je vanaf de maan nog kunnen zien aankomen. Ik was eerder verbaasd geweest als ie niet zo'n opmerking had gemaakt.quote:
Deze rasautist vergeet dat dus wel eens, maar niet iedere autist is hetzelfde, gelukkig niet...quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:17 schreef gianni61 het volgende:
ik ben te autistisch om mezelf buiten te sluiten, want voordat ik de deur open maak heb ik al 2 x gevoeld of ik de sleutel heb en terwijl ik de deur dicht trek heb ik de sleutel in mijn hand om hem van de buitenkant af te kunnen sluiten.
OCD heeft zn voordelen
Dat is een strenge eis voor FOK!, dus weet niet precies wat je hiermee denkt op te schieten.quote:
Als het niet de normale routine is dan vergeet ik het ookquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Het kwam gewoon doordat ik nog naar de berging ben geweest en m'n handen vol had. Beetje uit de routine. Ik zou ook iemand zijn die d'r kind in de auto laat zitten als de routine iets afwijkt.
Ik check de auto ook al 4xquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is oprecht de laatste keer dat ik mezelf buiten heb gesloten. Dat ik het nog weet zegt genoeg
Ik ben altijd heel autistisch in controleren of ik m'n sleutel bij me heb voor ik de deur dicht trek.
Ik zit in de auto en denk HEB IK DE VOORDEUR WEL OP SLOT GEDRAAID en dan sta ik bij het stoplicht in m'n tas naar m'n sleutels te wroeten.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik check de auto ook al 4x
Nee hoor, ik mocht ook gewoon lid wordenquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een strenge eis voor FOK!, dus weet niet precies wat je hiermee denkt op te schieten.
ik heb nog wel eens een drive by langs mn huis gedaan om te kijken of ik de voordeur wel had dicht getrokken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit in de auto en denk HEB IK DE VOORDEUR WEL OP SLOT GEDRAAID en dan sta ik bij het stoplicht in m'n tas naar m'n sleutels te wroeten.
Vroeger ging ik via de garage weg met de fiets en dan zat ik in de trein en dacht ik HEB IK DE GARAGEDEUR WEL DICHT GEDAAN. Hele dag in de stress
het is half vier waarom ga je naar bedquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Nu lig ik in bed en denk ik ZIT DE ACHTERDEUR WEL DICHTEn dan kan ik niet slapen tot ik ben wezen kijken, al maakt het geen zak uit eigenlijk.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mocht ook gewoon lid worden
kloptquote:
De rest moet nog door koken?quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga ook even een tukje doen. Hoofd is gaar
oke ik zal een timer zetten en je vrouw appen dat ze dat moet doenquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog zes uur op 110 graden. Halverwege omdraaien
Dit wel ja. Of als ik ga motorrijden: heb ik alles wel bij me?quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit in de auto en denk HEB IK DE VOORDEUR WEL OP SLOT GEDRAAID en dan sta ik bij het stoplicht in m'n tas naar m'n sleutels te wroeten.
Vroeger ging ik via de garage weg met de fiets en dan zat ik in de trein en dacht ik HEB IK DE GARAGEDEUR WEL DICHT GEDAAN. Hele dag in de stress
Maar ben je inmiddels wel in de banlieues?quote:
Ik wil ook naar huis toequote:Op woensdag 27 mei 2026 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga ook even een tukje doen. Hoofd is gaar
Zit nog in het zakengedeelte; en mijn hotel gelukkig ook. Dus straks rol ik hier de berg af richting hotel en dan doe ik helemaal niets meer.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ben je inmiddels wel in de banlieues?
Ik ookquote:
Ik was vanmorgen heel productief. Nu was het vooral luisteren; en dan laatste meeting tussen 17:00 - 18:00quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook
Wacht, ik ben thuis. En heb een zeer niet productieve werkdag.
We zullen dit doorzetten naar je manager.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook
Wat is dat voor een krankzinnige tijd voor een meetingquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen heel productief. Nu was het vooral luisteren; en dan laatste meeting tussen 17:00 - 18:00
En dan zeker ook nog op Frans tempo met veel wijnquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit nog in het zakengedeelte; en mijn hotel gelukkig ook. Dus straks rol ik hier de berg af richting hotel en dan doe ik helemaal niets meer.
Uiteten vanmiddag had ook niet gehoeven van mij. Met 32 graden beetje buiten gaan eten is echt killing voor mij.
En toch bakken met cash binnengeharktquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook
Lekker wijntje erbij, oestertje, steak tartaarquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit nog in het zakengedeelte; en mijn hotel gelukkig ook. Dus straks rol ik hier de berg af richting hotel en dan doe ik helemaal niets meer.
Uiteten vanmiddag had ook niet gehoeven van mij. Met 32 graden beetje buiten gaan eten is echt killing voor mij.
Mweh snap ik.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met 32 graden beetje buiten gaan eten is echt killing voor mij.
Dit klinkt goedquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker wijntje erbij, oestertje, steak tartaar
Hiervoor was je meer een frikadel in plaats van bitterbal?quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:07 schreef bitterbal het volgende:
ik begin nu een beetje mezelf te worden
je hebt niet mee gekregen dat ik ben gearresteerd en veroordeeld?quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hiervoor was je meer een frikadel in plaats van bitterbal?
Geld verdienen door anderen op hun fouten te wijzenquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wel oke. was op het strand dus dat was fijn
Ik probeerde het luchtig te houdenquote:Op woensdag 27 mei 2026 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt niet mee gekregen dat ik ben gearresteerd en veroordeeld?
Proficiat meneer!quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Hele huis en tuin opgeruimd en vlees voor de barbecue klaargemaakt, heb het wel gelijk weer tyfuswarm
*lokt NK naar buiten*quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik probeerde het luchtig te houden
*kruipt terug in z'n hok*
quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Hele huis en tuin opgeruimd en vlees voor de barbecue klaargemaakt, heb het wel gelijk weer tyfuswarm
ahquote:Op woensdag 27 mei 2026 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik probeerde het luchtig te houden
*kruipt terug in z'n hok*
Die jongen is sociaal wat beperkt dus het ligt niet aan jou dat het niet overkwam als luchtig houden hoor.quote:
weten we dat zeker?quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdag laatste zomerdag. Daarna herfst.
Ik ben niet van het KNMI maar mijn appje zegt dat het volgende week 22 graden met regen is. 22 graden is prima. De regen is minder.quote:
Niet?quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet van het KNMI maar mijn appje zegt dat het volgende week 22 graden met regen is. 22 graden is prima. De regen is minder.
Is goed voor de plantjes.quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet van het KNMI maar mijn appje zegt dat het volgende week 22 graden met regen is. 22 graden is prima. De regen is minder.
ik ben ook geschokt. geschokt zeg ik je.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdag laatste zomerdag. Daarna herfst.
Mijn vierkante meter moestuin is hier blij meequote:Op woensdag 27 mei 2026 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |