abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:59:31 #151
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220897400
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Duurt dat niet meestal een paar weken voor die binnenkomen?
Oh vier tot zes weken. Oke oke. Over een maand dus klagen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:59:45 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897403
Moet ik wel eerst controleren of de betaalautomaat wel gebruikt kan worden om te storten :')

Gelukkig moest ik er sowieso naartoe voor lunchgenot
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:01:13 #153
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220897420
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Moet ik wel eerst controleren of de betaalautomaat wel gebruikt kan worden om te storten :')

Gelukkig moest ik er sowieso naartoe voor lunchgenot
Waarschijnlijk moet je naar zo'n Geldmaat locatie
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 13:01:41 #154
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220897423
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:59 schreef dud0r het volgende:

[..]
Oh vier tot zes weken. Oke oke. Over een maand dus klagen
Kunnen we daar weer op gaan wedden, hoeveel boetes, de hoogste snelheid, aantal artikeltjes 5 *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220897424
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:01 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Kunnen we daar weer op gaan wedden, hoeveel boetes, de hoogste snelheid, aantal artikeltjes 5 *G*
Door rood kruis rijden *O*
Tap tap tap
pi_220897425
Huehue
Tap tap tap
pi_220897463
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Wat niet? Nooit zin? Of nooit geen zin? :o
Zin. Nog nooit. Geen dag.
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:12:23 #158
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220897477
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:10 schreef rival het volgende:

[..]
Zin. Nog nooit. Geen dag.
Kan je het ook niet kwijtraken. Dat is dan weer een voordeel.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 13:16:51 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897501
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Waarschijnlijk moet je naar zo'n Geldmaat locatie
Ja die zat er wel, maar niet voor storten.

Maar inmiddels geregeld, ben van dat lugubere cash af.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 13:17:02 #160
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897504
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:10 schreef rival het volgende:

[..]
Zin. Nog nooit. Geen dag.
Ligt eraan waarin.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:23:01 #161
501914 Flory-
met streepje!
pi_220897588
Happy Birthday @LTVDK *O* w/ *O*
It's weird being the same age as old people
pi_220897628
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ligt eraan waarin.
Ging voor het gemak van werk uit.
pi_220897639
Ik ben mijn schaar kwijt. wie heeft hem gepikt? :(
pi_220897686
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ligt eraan waarin.
Jij hebt een opening en ik heb zin huehue |:)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 13:34:45 #165
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897726
quote:
9s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:31 schreef STING het volgende:

[..]
Jij hebt een opening en ik heb zin huehue |:)
Hij heeft geen zin zei ie toch duidelijk :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 13:38:24 #166
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897766
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hij heeft geen zin zei ie toch duidelijk :{w
Dan ook geen opening :(
quote:
9s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:31 schreef STING het volgende:

[..]
Jij hebt een opening en ik heb zin huehue |:)
Even samen interfacen ;(
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:26 schreef rival het volgende:

[..]
Ging voor het gemak van werk uit.
Gemakzuchtige.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220897780
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even samen interfacen ;(
Getting turned off and on again ;(
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 13:41:07 #168
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897812
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:39 schreef STING het volgende:

[..]
Getting turned off and on again ;(
Die ga ik onthouden :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 14:05:44 #169
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898046
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:27 schreef gianni61 het volgende:
Ik ben mijn schaar kwijt. wie heeft hem gepikt? :(
Sorry.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:19:49 #170
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220898128
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja die zat er wel, maar niet voor storten.

Maar inmiddels geregeld, ben van dat lugubere cash af.
En alles was echt? Geen valse briefjes er tussen?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 14:21:22 #171
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898144
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 14:23:25 #172
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898158
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
En alles was echt? Geen valse briefjes er tussen?
Het volledige bedrag staat nu op m'n rekening :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:23:40 #173
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220898162
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:21 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze de namen niet in de volgorde hebben gezet van hoe ze er staan. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:23:47 #174
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220898164
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het volledige bedrag staat nu op m'n rekening :Y
*O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 14:24:36 #175
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220898171
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het volledige bedrag staat nu op m'n rekening :Y
Rijke Tatakat *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220898176
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Jammer dat ze de namen niet in de volgorde hebben gezet van hoe ze er staan. :{
Dat hebben we toch niet nodig.
pi_220898185
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:25 schreef rival het volgende:

[..]
Dat hebben we toch niet nodig.
ja, ik zie toch geen verschil
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 14:31:39 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898225
Bedenk me net dat Happn echt de ultieme app is op dat waterpolotoernooi volgende maand :D

Lekker waterpolosters scharrelen _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:32:17 #179
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220898232
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:26 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ja, ik zie toch geen verschil
Van een aantal namen heb ik nog nooit gehoord. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:34:09 #180
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898265
Wout Weghorst :{ :{
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220898271
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Van een aantal namen heb ik nog nooit gehoord. |:)
ik heb er een doorheen gelezen, maar volgens mij zijn summerville en hato de enige 2 waarbij echt totaal geen lampje gaat branden, maar ongeveer 80% zou ik niet het gezicht bij de naam weten
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:37:03 #182
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898290
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ik heb er een doorheen gelezen, maar volgens mij zijn summerville en hato de enige 2 waarbij echt totaal geen lampje gaat branden, maar ongeveer 80% zou ik niet het gezicht bij de naam weten
Summerville en Hato hebben een vrij goed Premier league seizoen gedraaid. Hato is toch redelijk bekend want komt uit de opleiding van die club uit de hoofdstad... Heeft daar ook in het eerste gespeeld

Dat je SUmmerville niet kent, snap ik dan weer wel
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 14:38:15 #183
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220898304
quote:
88s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wout Weghorst :{ :{
Frimpong was beter geweest.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:40:42 #184
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898337
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Frimpong was beter geweest.
Ja bijvoorbeeld. Ik snap het wel want groot sterk en een irritatie voor verdedigers.Maar ik vind het gewoon een misselijke onsympathieke vent.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220898350
quote:
88s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:37 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Summerville en Hato hebben een vrij goed Premier league seizoen gedraaid. Hato is toch redelijk bekend want komt uit de opleiding van die club uit de hoofdstad... Heeft daar ook in het eerste gespeeld

Dat je SUmmerville niet kent, snap ik dan weer wel
als jij het zegt
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:47:13 #186
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220898388
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ik heb er een doorheen gelezen, maar volgens mij zijn summerville en hato de enige 2 waarbij echt totaal geen lampje gaat branden, maar ongeveer 80% zou ik niet het gezicht bij de naam weten
Summerville zegt mij ook niks. Roefs doet hij mij ook geen belletje rinkelen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220898392
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Summerville zegt mij ook niks. Roefs doet hij mij ook geen belletje rinkelen.
die naam heb ik wel eens gehoord, maar dat ik ook 1 die ik niet op het juiste poppetje zou kunnen plakken
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:47:53 #188
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220898394
quote:
88s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wout Weghorst :{ :{
Want dat is zo'n goede pinch-hitter. Dat heeft ie wekelijks bij Ajax laten zien. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:49:38 #189
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898404
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:47 schreef Luctor.et.Eemergo het volgende:

[..]
Summerville zegt mij ook niks. Roefs doet hij mij ook geen belletje rinkelen.
Geen volger van de Premier League dus :P

Roefs (doelman ) heeft het echt uitstekend gedaan bij Sunderland. Hij is meer dan terecht geselecteerd wmb
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:51:15 #190
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898413
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Want dat is zo'n goede pinch-hitter. Dat heeft ie wekelijks bij Ajax laten zien. :')
Die mag gewoon elleboogstoten uitdelen en er een gele kaart voor krijgen.. Altijd handig zulke spelerss.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:58:38 #191
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898467
Even beginnen aan een nieuwe (grote) Lego Set

Lijkt me beter voor nu. ben nog iets te opgelaten/irritant/betweterig enzo
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220898489
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Want dat is zo'n goede pinch-hitter. Dat heeft ie wekelijks bij Ajax laten zien. :')
Scoorde 2 keer tegen Argentinië als pinch hitter bij het vorige WK.
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:01:36 #193
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898527
Ik heb er geen mening over want daar volg ik voetbal te weinig voor. :+
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:02:35 #194
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898544
Ik eet een bakje kibbeling. #liefdagboek
Your beauty never ever scared me.
pi_220898548
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb er geen mening over want daar volg ik voetbal te weinig voor. :+
ik heb de champions league finale van de vrouwen gekeken, maar daar heb ik in dit verhaal weinig aan
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:03:00 #196
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898556
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:02 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ik heb de champions league finale van de vrouwen gekeken, maar daar heb ik in dit verhaal weinig aan
_O-
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:05:36 #197
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898600
Waarom gaat het hier uberhaupt over voetjebal. ga eens naar VBL met die praat
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:06:27 #198
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898619
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:05 schreef dud0r het volgende:
Waarom gaat het hier uberhaupt over voetjebal. ga eens naar VBL met die praat
Waarom niet? Alsof we hier niet over het WK mogen praten. :{
Your beauty never ever scared me.
pi_220898623
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:05 schreef dud0r het volgende:
Waarom gaat het hier uberhaupt over voetjebal. ga eens naar VBL met die praat
Wij sturen je toch ook niet naar tweakers als je over je Magic begint :{w
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:06:58 #200
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898627
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:06 schreef rival het volgende:

[..]
Wij sturen je toch ook niet naar tweakers als je over je Magic begint :{w
Sow
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')