hmm ja, ik zie dat jumbo een juichjack heeft. ze hadden laatst spaarkaarten liggen voor t-shirts, maar dat zal dan wel van een bepaald product/merk zijn geweestquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:09 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Dus toch een badjas. En de Jumbo ook al iets warms.
Wat niet? Nooit zin? Of nooit geen zin?quote:
Ja maar ja het is allebei beetje warm om aan te doen in de zomer.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm ja, ik zie dat jumbo een juichjack heeft. ze hadden laatst spaarkaarten liggen voor t-shirts, maar dat zal dan wel van een bepaald product/merk zijn geweest
Ik heb de mijne al een aantal jaren. Alleen de batterij moet regelmatig vervangen worden.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef CherryLips het volgende:
WAAROM GAAN COMPUTERMUIZEN NOOIT LANGER DAN EEN HALF JAAR MEE TEGENWOORDIG
die shirts van stelz zijn wel leuk, maar dat drink ik nietquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ja het is allebei beetje warm om aan te doen in de zomer.Dat van de AH en van de Jumbo.
Hmm ik weet niet hoe die eruit ziet.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die shirts van stelz zijn wel leuk, maar dat drink ik niet
Op kantoor is koud hier. En ik voel me weer zieker dan gisterenquote:
Dat klinkt wel als een termijn waarin batterijen opgaan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
November geloof ik, eerst even kijken of nieuwe batterijen de oplossing zijn
Ik heb draadloze muis thuis en op werk, beiden al jaren op zelfde batterijquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al een aantal jaren. Alleen de batterij moet regelmatig vervangen worden.
Als je vanmiddag snel die date doet en pas vanavond de auto overschrijft kun je het nog spannend makenquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:37 schreef Nattekat het volgende:
Oh verhip, bijna een date geregeld
Was wel heel lastig voor de weddenschap. Auto is wel verkocht, maar nog niet overgeschreven, wat als ik een date binnenhengel voor dat gebeurt? Toch wel belangrijke informatie voor de weddenschappen die lopen.
Deze blijkbaar ookquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al een aantal jaren. Alleen de batterij moet regelmatig vervangen worden.
Bij die vorige gingen de batterijen een eeuwigheid mee.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een termijn waarin batterijen opgaan.
eens kijken of ik binnenkort nog in duitsland boodschappen ga doen. misschien hebben die wel leuke actiesquote:
Voor het WK?quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Waar kun je zien wat ze bij de AH en Jumbo hebben?
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er zat hier een Aziatische hoornaar binnen volgens mij
Dit heeft de AH, een badjas:quote:
Klinkt een beetje als matchfixing.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je vanmiddag snel die date doet en pas vanavond de auto overschrijft kun je het nog spannend maken
daar werkt een vliegenmepper niet bij. beter pak je een vlammenwerperquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er zat hier een Aziatische hoornaar binnen volgens mij
En vooral niet inhouden dan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar werkt een vliegenmepper niet bij. beter pak je een vlammenwerper
Hij minder. Doorgespoeld.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.
Minder hard er mee slaanquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef CherryLips het volgende:
WAAROM GAAN COMPUTERMUIZEN NOOIT LANGER DAN EEN HALF JAAR MEE TEGENWOORDIG
quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar werkt een vliegenmepper niet bij. beter pak je een vlammenwerper
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij minder. Doorgespoeld.
En nu heeft Khaled zijn auto dus nog niet?quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als matchfixing.
Maar ik moest een nieuw kentekenbewijs aanvragen, dus dat gaat nog 2-3 dagen duren. Nu is heel m'n huis een puinhoop van m'n zoektocht
Ik heb hem vertrouwdquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu heeft Khaled zijn auto dus nog niet?
Vooral benauwd vind ik het eigenlijk.quote:
Nu gaat die er dus een ramkraak mee doen en dan zeggen dat het jouw auto is en dat jij het hebt gedaanquote:
Wat voor shirts? Ik ben nieuwsgierigquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die shirts van stelz zijn wel leuk, maar dat drink ik niet
Dit ja.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vooral benauwd vind ik het eigenlijk.
Als ik erbij was had ie niet gedurfd.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien had ie me anders neergestoken, je weet het niet
Daarom had ie zo veel contantquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu gaat die er dus een ramkraak mee doen en dan zeggen dat het jouw auto is en dat jij het hebt gedaan
Nattekarquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu gaat die er dus een ramkraak mee doen en dan zeggen dat het jouw auto is en dat jij het hebt gedaan
gelukkig zijn er altijd kansloze mensen die hun gratis shit op marktplaats verkopen :https://www.marktplaats.n(...)oranje-nieuw-in-doosquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat voor shirts? Ik ben nieuwsgierig
Die Jumbo jack is wel cool. al zou ik hem niet dragen/sparen
6 7quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig zijn er altijd kansloze mensen die hun gratis shit op marktplaats verkopen :https://www.marktplaats.n(...)oranje-nieuw-in-doos
quote:
Tnx, ik ga in geen van beide lopen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit heeft de AH, een badjas:
[ afbeelding ]
En bij de Jumbo deze vest/jas die de vrouw draagt:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig zijn er altijd kansloze mensen die hun gratis shit op marktplaats verkopen :https://www.marktplaats.n(...)oranje-nieuw-in-doos
Ik zal je even m'n adres dmmen, moment.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Goed, nu al die cash maar snel inleveren.
Zal wel niet meer 'groen' genoeg zijnquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tnx, ik ga in geen van beide lopen.
Wuppies of leeuwtjes of armbandjes ofzo was nog wel leuk geweest.
Ik zag dat de Scapino nu wel van alles met 50% korting heeft. Misschien koop ik daar voor paar euro wel een oranje tshirt.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tnx, ik ga in geen van beide lopen.
Wuppies of leeuwtjes of armbandjes ofzo was nog wel leuk geweest.
Komende twee weken alleen maar geklaag over bekeuringen.quote:
Duurt dat niet meestal een paar weken voor die binnenkomen?quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komende twee weken alleen maar geklaag over bekeuringen.
Oh vier tot zes weken. Oke oke. Over een maand dus klagenquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Duurt dat niet meestal een paar weken voor die binnenkomen?
Waarschijnlijk moet je naar zo'n Geldmaat locatiequote:Op woensdag 27 mei 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Moet ik wel eerst controleren of de betaalautomaat wel gebruikt kan worden om te storten
Gelukkig moest ik er sowieso naartoe voor lunchgenot
Kunnen we daar weer op gaan wedden, hoeveel boetes, de hoogste snelheid, aantal artikeltjes 5quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh vier tot zes weken. Oke oke. Over een maand dus klagen
Door rood kruis rijdenquote:Op woensdag 27 mei 2026 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we daar weer op gaan wedden, hoeveel boetes, de hoogste snelheid, aantal artikeltjes 5
Zin. Nog nooit. Geen dag.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat niet? Nooit zin? Of nooit geen zin?
Kan je het ook niet kwijtraken. Dat is dan weer een voordeel.quote:
Ja die zat er wel, maar niet voor storten.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je naar zo'n Geldmaat locatie
Ligt eraan waarin.quote:
Hij heeft geen zin zei ie toch duidelijkquote:Op woensdag 27 mei 2026 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Jij hebt een opening en ik heb zin huehue
Dan ook geen openingquote:Op woensdag 27 mei 2026 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft geen zin zei ie toch duidelijk
Even samen interfacenquote:Op woensdag 27 mei 2026 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Jij hebt een opening en ik heb zin huehue
Gemakzuchtige.quote:
Die ga ik onthoudenquote:
Sorry.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:27 schreef gianni61 het volgende:
Ik ben mijn schaar kwijt. wie heeft hem gepikt?
En alles was echt? Geen valse briefjes er tussen?quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja die zat er wel, maar niet voor storten.
Maar inmiddels geregeld, ben van dat lugubere cash af.
Het volledige bedrag staat nu op m'n rekeningquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En alles was echt? Geen valse briefjes er tussen?
Jammer dat ze de namen niet in de volgorde hebben gezet van hoe ze er staan.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het volledige bedrag staat nu op m'n rekening
Rijke Tatakatquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het volledige bedrag staat nu op m'n rekening
Dat hebben we toch niet nodig.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer dat ze de namen niet in de volgorde hebben gezet van hoe ze er staan.
Van een aantal namen heb ik nog nooit gehoord.quote:
ik heb er een doorheen gelezen, maar volgens mij zijn summerville en hato de enige 2 waarbij echt totaal geen lampje gaat branden, maar ongeveer 80% zou ik niet het gezicht bij de naam wetenquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van een aantal namen heb ik nog nooit gehoord.
Summerville en Hato hebben een vrij goed Premier league seizoen gedraaid. Hato is toch redelijk bekend want komt uit de opleiding van die club uit de hoofdstad... Heeft daar ook in het eerste gespeeldquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er een doorheen gelezen, maar volgens mij zijn summerville en hato de enige 2 waarbij echt totaal geen lampje gaat branden, maar ongeveer 80% zou ik niet het gezicht bij de naam weten
Frimpong was beter geweest.quote:
Ja bijvoorbeeld. Ik snap het wel want groot sterk en een irritatie voor verdedigers.Maar ik vind het gewoon een misselijke onsympathieke vent.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Frimpong was beter geweest.
als jij het zegtquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Summerville en Hato hebben een vrij goed Premier league seizoen gedraaid. Hato is toch redelijk bekend want komt uit de opleiding van die club uit de hoofdstad... Heeft daar ook in het eerste gespeeld
Dat je SUmmerville niet kent, snap ik dan weer wel
Summerville zegt mij ook niks. Roefs doet hij mij ook geen belletje rinkelen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er een doorheen gelezen, maar volgens mij zijn summerville en hato de enige 2 waarbij echt totaal geen lampje gaat branden, maar ongeveer 80% zou ik niet het gezicht bij de naam weten
die naam heb ik wel eens gehoord, maar dat ik ook 1 die ik niet op het juiste poppetje zou kunnen plakkenquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Summerville zegt mij ook niks. Roefs doet hij mij ook geen belletje rinkelen.
Want dat is zo'n goede pinch-hitter. Dat heeft ie wekelijks bij Ajax laten zien.quote:
Geen volger van de Premier League dusquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:47 schreef Luctor.et.Eemergo het volgende:
[..]
Summerville zegt mij ook niks. Roefs doet hij mij ook geen belletje rinkelen.
Die mag gewoon elleboogstoten uitdelen en er een gele kaart voor krijgen.. Altijd handig zulke spelerss.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want dat is zo'n goede pinch-hitter. Dat heeft ie wekelijks bij Ajax laten zien.
Scoorde 2 keer tegen Argentinië als pinch hitter bij het vorige WK.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want dat is zo'n goede pinch-hitter. Dat heeft ie wekelijks bij Ajax laten zien.
ik heb de champions league finale van de vrouwen gekeken, maar daar heb ik in dit verhaal weinig aanquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb er geen mening over want daar volg ik voetbal te weinig voor.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb de champions league finale van de vrouwen gekeken, maar daar heb ik in dit verhaal weinig aan
Waarom niet? Alsof we hier niet over het WK mogen praten.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:05 schreef dud0r het volgende:
Waarom gaat het hier uberhaupt over voetjebal. ga eens naar VBL met die praat
Wij sturen je toch ook niet naar tweakers als je over je Magic begintquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:05 schreef dud0r het volgende:
Waarom gaat het hier uberhaupt over voetjebal. ga eens naar VBL met die praat
Sowquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Wij sturen je toch ook niet naar tweakers als je over je Magic begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |