abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220896992
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:09 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Dus toch een badjas. En de Jumbo ook al iets warms. :')
hmm ja, ik zie dat jumbo een juichjack heeft. ze hadden laatst spaarkaarten liggen voor t-shirts, maar dat zal dan wel van een bepaald product/merk zijn geweest
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:31:40 #103
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220896998
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:47 schreef rival het volgende:

[..]
Nog nooit gehad :D
Wat niet? Nooit zin? Of nooit geen zin? :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 12:32:26 #104
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220897004
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:31 schreef gianni61 het volgende:

[..]
hmm ja, ik zie dat jumbo een juichjack heeft. ze hadden laatst spaarkaarten liggen voor t-shirts, maar dat zal dan wel van een bepaald product/merk zijn geweest
Ja maar ja het is allebei beetje warm om aan te doen in de zomer. :') Dat van de AH en van de Jumbo.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:32:33 #105
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220897005
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef CherryLips het volgende:
WAAROM GAAN COMPUTERMUIZEN NOOIT LANGER DAN EEN HALF JAAR MEE TEGENWOORDIG
Ik heb de mijne al een aantal jaren. Alleen de batterij moet regelmatig vervangen worden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220897008
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:32 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja maar ja het is allebei beetje warm om aan te doen in de zomer. :') Dat van de AH en van de Jumbo.
die shirts van stelz zijn wel leuk, maar dat drink ik niet
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 12:36:07 #107
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220897021
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:33 schreef gianni61 het volgende:

[..]
die shirts van stelz zijn wel leuk, maar dat drink ik niet
Hmm ik weet niet hoe die eruit ziet. :o
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:37:19 #108
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897024
Oh verhip, bijna een date geregeld :o

Was wel heel lastig voor de weddenschap. Auto is wel verkocht, maar nog niet overgeschreven, wat als ik een date binnenhengel voor dat gebeurt? Toch wel belangrijke informatie voor de weddenschappen die lopen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:37:24 #109
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220897025
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is warm
Op kantoor is koud hier. En ik voel me weer zieker dan gisteren
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220897030
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]
November geloof ik, eerst even kijken of nieuwe batterijen de oplossing zijn :@
Dat klinkt wel als een termijn waarin batterijen opgaan. :')
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:38:22 #111
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220897040
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik heb de mijne al een aantal jaren. Alleen de batterij moet regelmatig vervangen worden.
Ik heb draadloze muis thuis en op werk, beiden al jaren op zelfde batterij
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 12:39:22 #112
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220897058
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:37 schreef Nattekat het volgende:
Oh verhip, bijna een date geregeld :o

Was wel heel lastig voor de weddenschap. Auto is wel verkocht, maar nog niet overgeschreven, wat als ik een date binnenhengel voor dat gebeurt? Toch wel belangrijke informatie voor de weddenschappen die lopen.
Als je vanmiddag snel die date doet en pas vanavond de auto overschrijft kun je het nog spannend maken
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220897099
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik heb de mijne al een aantal jaren. Alleen de batterij moet regelmatig vervangen worden.
Deze blijkbaar ook :@
Tap tap tap
pi_220897108
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:37 schreef Recce het volgende:

[..]
Dat klinkt wel als een termijn waarin batterijen opgaan. :')
Bij die vorige gingen de batterijen een eeuwigheid mee.
Tap tap tap
pi_220897111
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:36 schreef Ama het volgende:

[..]
Hmm ik weet niet hoe die eruit ziet. :o
eens kijken of ik binnenkort nog in duitsland boodschappen ga doen. misschien hebben die wel leuke acties :+
pi_220897118
Waar kun je zien wat ze bij de AH en Jumbo hebben?
Tap tap tap
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 12:43:01 #117
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220897125
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Waar kun je zien wat ze bij de AH en Jumbo hebben?
Voor het WK?
Your beauty never ever scared me.
pi_220897130
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:43 schreef Ama het volgende:

[..]
Voor het WK?
Ja
Tap tap tap
pi_220897140
Wat zal ik voor lunch nemen?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:44:15 #120
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897148
Er zat hier een Aziatische hoornaar binnen volgens mij :{
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220897162
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er zat hier een Aziatische hoornaar binnen volgens mij :{
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 12:45:18 #122
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220897170
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja
Dit heeft de AH, een badjas:

En bij de Jumbo deze vest/jas die de vrouw draagt:
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:45:29 #123
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897174
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:39 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Als je vanmiddag snel die date doet en pas vanavond de auto overschrijft kun je het nog spannend maken
Klinkt een beetje als matchfixing.

Maar ik moest een nieuw kentekenbewijs aanvragen, dus dat gaat nog 2-3 dagen duren. Nu is heel m'n huis een puinhoop van m'n zoektocht :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220897191
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er zat hier een Aziatische hoornaar binnen volgens mij :{
daar werkt een vliegenmepper niet bij. beter pak je een vlammenwerper
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:46:44 #125
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897196
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:46 schreef gianni61 het volgende:

[..]
daar werkt een vliegenmepper niet bij. beter pak je een vlammenwerper
En vooral niet inhouden dan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:46:44 #126
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897197
quote:
9s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.
Hij minder. Doorgespoeld.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:46:57 #127
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220897200
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef CherryLips het volgende:
WAAROM GAAN COMPUTERMUIZEN NOOIT LANGER DAN EEN HALF JAAR MEE TEGENWOORDIG
Minder hard er mee slaan :Y
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:47:10 #128
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897202
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:46 schreef gianni61 het volgende:

[..]
daar werkt een vliegenmepper niet bij. beter pak je een vlammenwerper
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En vooral niet inhouden dan.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hij minder. Doorgespoeld.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 12:48:02 #129
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220897215
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Klinkt een beetje als matchfixing.

Maar ik moest een nieuw kentekenbewijs aanvragen, dus dat gaat nog 2-3 dagen duren. Nu is heel m'n huis een puinhoop van m'n zoektocht :')
En nu heeft Khaled zijn auto dus nog niet?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:49:04 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897228
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:48 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En nu heeft Khaled zijn auto dus nog niet?
Ik heb hem vertrouwd :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:49:18 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897233
Goed, nu al die cash maar snel inleveren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:49:22 #132
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897235
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb hem vertrouwd :@
:o ;( :'(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:51:00 #133
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220897261
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is warm
Vooral benauwd vind ik het eigenlijk.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:51:35 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897271
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:o ;( :'(
Misschien had ie me anders neergestoken, je weet het niet :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 12:51:59 #135
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220897279
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb hem vertrouwd :@
Nu gaat die er dus een ramkraak mee doen en dan zeggen dat het jouw auto is en dat jij het hebt gedaan
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:52:26 #136
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220897288
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:33 schreef gianni61 het volgende:

[..]
die shirts van stelz zijn wel leuk, maar dat drink ik niet
Wat voor shirts? Ik ben nieuwsgierig

Die Jumbo jack is wel cool. al zou ik hem niet dragen/sparen
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:52:40 #137
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897292
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Vooral benauwd vind ik het eigenlijk.
Dit ja.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Misschien had ie me anders neergestoken, je weet het niet :o
Als ik erbij was had ie niet gedurfd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:52:52 #138
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897295
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:51 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nu gaat die er dus een ramkraak mee doen en dan zeggen dat het jouw auto is en dat jij het hebt gedaan
Daarom had ie zo veel contant :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:53:00 #139
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897299
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:51 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nu gaat die er dus een ramkraak mee doen en dan zeggen dat het jouw auto is en dat jij het hebt gedaan
Nattekar ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220897309
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:52 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Wat voor shirts? Ik ben nieuwsgierig

Die Jumbo jack is wel cool. al zou ik hem niet dragen/sparen
gelukkig zijn er altijd kansloze mensen die hun gratis shit op marktplaats verkopen :https://www.marktplaats.n(...)oranje-nieuw-in-doos
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 12:54:28 #141
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220897324
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:53 schreef gianni61 het volgende:

[..]
gelukkig zijn er altijd kansloze mensen die hun gratis shit op marktplaats verkopen :https://www.marktplaats.n(...)oranje-nieuw-in-doos
6 7 :'( :'( :'(
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 12:54:42 #142
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220897328
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Daarom had ie zo veel contant :o
:!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220897336
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:45 schreef Ama het volgende:

[..]
Dit heeft de AH, een badjas:
[ afbeelding ]
En bij de Jumbo deze vest/jas die de vrouw draagt:
[ afbeelding ]
Tnx, ik ga in geen van beide lopen.

Wuppies of leeuwtjes of armbandjes ofzo was nog wel leuk geweest.
Tap tap tap
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:55:03 #144
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220897337
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:53 schreef gianni61 het volgende:

[..]
gelukkig zijn er altijd kansloze mensen die hun gratis shit op marktplaats verkopen :https://www.marktplaats.n(...)oranje-nieuw-in-doos
:{ hij is lelijk dus dat scheelt. Hoef ik me daar ook niet druk over te maken.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220897341
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Goed, nu al die cash maar snel inleveren.
Ik zal je even m'n adres dmmen, moment.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 12:55:52 #146
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220897348
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Tnx, ik ga in geen van beide lopen.

Wuppies of leeuwtjes of armbandjes ofzo was nog wel leuk geweest.
Zal wel niet meer 'groen' genoeg zijn
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 12:56:09 #147
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220897352
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nattekar ;(
Bad kittiy
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 12:56:21 #148
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220897354
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Tnx, ik ga in geen van beide lopen.

Wuppies of leeuwtjes of armbandjes ofzo was nog wel leuk geweest.
Ik zag dat de Scapino nu wel van alles met 50% korting heeft. Misschien koop ik daar voor paar euro wel een oranje tshirt. :+
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:56:24 #149
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220897356
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb hem vertrouwd :@
Komende twee weken alleen maar geklaag over bekeuringen.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 12:58:28 #150
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220897387
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:56 schreef dud0r het volgende:

[..]
Komende twee weken alleen maar geklaag over bekeuringen.
Duurt dat niet meestal een paar weken voor die binnenkomen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:59:31 #151
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220897400
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Duurt dat niet meestal een paar weken voor die binnenkomen?
Oh vier tot zes weken. Oke oke. Over een maand dus klagen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:59:45 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897403
Moet ik wel eerst controleren of de betaalautomaat wel gebruikt kan worden om te storten :')

Gelukkig moest ik er sowieso naartoe voor lunchgenot
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:01:13 #153
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220897420
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Moet ik wel eerst controleren of de betaalautomaat wel gebruikt kan worden om te storten :')

Gelukkig moest ik er sowieso naartoe voor lunchgenot
Waarschijnlijk moet je naar zo'n Geldmaat locatie
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 13:01:41 #154
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220897423
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:59 schreef dud0r het volgende:

[..]
Oh vier tot zes weken. Oke oke. Over een maand dus klagen
Kunnen we daar weer op gaan wedden, hoeveel boetes, de hoogste snelheid, aantal artikeltjes 5 *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220897424
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:01 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Kunnen we daar weer op gaan wedden, hoeveel boetes, de hoogste snelheid, aantal artikeltjes 5 *G*
Door rood kruis rijden *O*
Tap tap tap
pi_220897425
Huehue
Tap tap tap
pi_220897463
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Wat niet? Nooit zin? Of nooit geen zin? :o
Zin. Nog nooit. Geen dag.
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:12:23 #158
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220897477
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:10 schreef rival het volgende:

[..]
Zin. Nog nooit. Geen dag.
Kan je het ook niet kwijtraken. Dat is dan weer een voordeel.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 13:16:51 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897501
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Waarschijnlijk moet je naar zo'n Geldmaat locatie
Ja die zat er wel, maar niet voor storten.

Maar inmiddels geregeld, ben van dat lugubere cash af.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 13:17:02 #160
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897504
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:10 schreef rival het volgende:

[..]
Zin. Nog nooit. Geen dag.
Ligt eraan waarin.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:23:01 #161
501914 Flory-
met streepje!
pi_220897588
Happy Birthday @LTVDK *O* w/ *O*
It's weird being the same age as old people
pi_220897628
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ligt eraan waarin.
Ging voor het gemak van werk uit.
pi_220897639
Ik ben mijn schaar kwijt. wie heeft hem gepikt? :(
pi_220897686
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ligt eraan waarin.
Jij hebt een opening en ik heb zin huehue |:)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 13:34:45 #165
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897726
quote:
9s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:31 schreef STING het volgende:

[..]
Jij hebt een opening en ik heb zin huehue |:)
Hij heeft geen zin zei ie toch duidelijk :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 13:38:24 #166
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897766
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hij heeft geen zin zei ie toch duidelijk :{w
Dan ook geen opening :(
quote:
9s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:31 schreef STING het volgende:

[..]
Jij hebt een opening en ik heb zin huehue |:)
Even samen interfacen ;(
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:26 schreef rival het volgende:

[..]
Ging voor het gemak van werk uit.
Gemakzuchtige.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220897780
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even samen interfacen ;(
Getting turned off and on again ;(
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 13:41:07 #168
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897812
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:39 schreef STING het volgende:

[..]
Getting turned off and on again ;(
Die ga ik onthouden :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 14:05:44 #169
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898046
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:27 schreef gianni61 het volgende:
Ik ben mijn schaar kwijt. wie heeft hem gepikt? :(
Sorry.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:19:49 #170
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220898128
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja die zat er wel, maar niet voor storten.

Maar inmiddels geregeld, ben van dat lugubere cash af.
En alles was echt? Geen valse briefjes er tussen?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 14:21:22 #171
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898144
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 14:23:25 #172
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898158
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
En alles was echt? Geen valse briefjes er tussen?
Het volledige bedrag staat nu op m'n rekening :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:23:40 #173
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220898162
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:21 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze de namen niet in de volgorde hebben gezet van hoe ze er staan. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:23:47 #174
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220898164
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het volledige bedrag staat nu op m'n rekening :Y
*O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 14:24:36 #175
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220898171
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het volledige bedrag staat nu op m'n rekening :Y
Rijke Tatakat *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220898176
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Jammer dat ze de namen niet in de volgorde hebben gezet van hoe ze er staan. :{
Dat hebben we toch niet nodig.
pi_220898185
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:25 schreef rival het volgende:

[..]
Dat hebben we toch niet nodig.
ja, ik zie toch geen verschil
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 14:31:39 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898225
Bedenk me net dat Happn echt de ultieme app is op dat waterpolotoernooi volgende maand :D

Lekker waterpolosters scharrelen _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:32:17 #179
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220898232
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:26 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ja, ik zie toch geen verschil
Van een aantal namen heb ik nog nooit gehoord. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:34:09 #180
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898265
Wout Weghorst :{ :{
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220898271
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Van een aantal namen heb ik nog nooit gehoord. |:)
ik heb er een doorheen gelezen, maar volgens mij zijn summerville en hato de enige 2 waarbij echt totaal geen lampje gaat branden, maar ongeveer 80% zou ik niet het gezicht bij de naam weten
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:37:03 #182
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898290
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ik heb er een doorheen gelezen, maar volgens mij zijn summerville en hato de enige 2 waarbij echt totaal geen lampje gaat branden, maar ongeveer 80% zou ik niet het gezicht bij de naam weten
Summerville en Hato hebben een vrij goed Premier league seizoen gedraaid. Hato is toch redelijk bekend want komt uit de opleiding van die club uit de hoofdstad... Heeft daar ook in het eerste gespeeld

Dat je SUmmerville niet kent, snap ik dan weer wel
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 14:38:15 #183
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220898304
quote:
88s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wout Weghorst :{ :{
Frimpong was beter geweest.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:40:42 #184
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898337
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Frimpong was beter geweest.
Ja bijvoorbeeld. Ik snap het wel want groot sterk en een irritatie voor verdedigers.Maar ik vind het gewoon een misselijke onsympathieke vent.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220898350
quote:
88s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:37 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Summerville en Hato hebben een vrij goed Premier league seizoen gedraaid. Hato is toch redelijk bekend want komt uit de opleiding van die club uit de hoofdstad... Heeft daar ook in het eerste gespeeld

Dat je SUmmerville niet kent, snap ik dan weer wel
als jij het zegt
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:47:13 #186
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220898388
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ik heb er een doorheen gelezen, maar volgens mij zijn summerville en hato de enige 2 waarbij echt totaal geen lampje gaat branden, maar ongeveer 80% zou ik niet het gezicht bij de naam weten
Summerville zegt mij ook niks. Roefs doet hij mij ook geen belletje rinkelen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220898392
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Summerville zegt mij ook niks. Roefs doet hij mij ook geen belletje rinkelen.
die naam heb ik wel eens gehoord, maar dat ik ook 1 die ik niet op het juiste poppetje zou kunnen plakken
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:47:53 #188
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220898394
quote:
88s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wout Weghorst :{ :{
Want dat is zo'n goede pinch-hitter. Dat heeft ie wekelijks bij Ajax laten zien. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:49:38 #189
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898404
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:47 schreef Luctor.et.Eemergo het volgende:

[..]
Summerville zegt mij ook niks. Roefs doet hij mij ook geen belletje rinkelen.
Geen volger van de Premier League dus :P

Roefs (doelman ) heeft het echt uitstekend gedaan bij Sunderland. Hij is meer dan terecht geselecteerd wmb
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:51:15 #190
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898413
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Want dat is zo'n goede pinch-hitter. Dat heeft ie wekelijks bij Ajax laten zien. :')
Die mag gewoon elleboogstoten uitdelen en er een gele kaart voor krijgen.. Altijd handig zulke spelerss.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:58:38 #191
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898467
Even beginnen aan een nieuwe (grote) Lego Set

Lijkt me beter voor nu. ben nog iets te opgelaten/irritant/betweterig enzo
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220898489
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Want dat is zo'n goede pinch-hitter. Dat heeft ie wekelijks bij Ajax laten zien. :')
Scoorde 2 keer tegen Argentinië als pinch hitter bij het vorige WK.
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:01:36 #193
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898527
Ik heb er geen mening over want daar volg ik voetbal te weinig voor. :+
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:02:35 #194
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898544
Ik eet een bakje kibbeling. #liefdagboek
Your beauty never ever scared me.
pi_220898548
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb er geen mening over want daar volg ik voetbal te weinig voor. :+
ik heb de champions league finale van de vrouwen gekeken, maar daar heb ik in dit verhaal weinig aan
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:03:00 #196
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898556
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:02 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ik heb de champions league finale van de vrouwen gekeken, maar daar heb ik in dit verhaal weinig aan
_O-
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:05:36 #197
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898600
Waarom gaat het hier uberhaupt over voetjebal. ga eens naar VBL met die praat
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:06:27 #198
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898619
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:05 schreef dud0r het volgende:
Waarom gaat het hier uberhaupt over voetjebal. ga eens naar VBL met die praat
Waarom niet? Alsof we hier niet over het WK mogen praten. :{
Your beauty never ever scared me.
pi_220898623
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:05 schreef dud0r het volgende:
Waarom gaat het hier uberhaupt over voetjebal. ga eens naar VBL met die praat
Wij sturen je toch ook niet naar tweakers als je over je Magic begint :{w
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:06:58 #200
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898627
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:06 schreef rival het volgende:

[..]
Wij sturen je toch ook niet naar tweakers als je over je Magic begint :{w
Sow
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 15:07:06 #201
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220898630
Mijn collega gaat ook een proefrit doen op een Hayabusa :D

Ik heb hem blijkbaar warm gemaakt _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:08:38 #202
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898653
Ik heb alcohol gekocht. Maar het is eigenlijk gewoon een soort limonade met een héél klein beetje alcohol:
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')