hmm ja, ik zie dat jumbo een juichjack heeft. ze hadden laatst spaarkaarten liggen voor t-shirts, maar dat zal dan wel van een bepaald product/merk zijn geweestquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:09 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Dus toch een badjas. En de Jumbo ook al iets warms.
Wat niet? Nooit zin? Of nooit geen zin?quote:
Ja maar ja het is allebei beetje warm om aan te doen in de zomer.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm ja, ik zie dat jumbo een juichjack heeft. ze hadden laatst spaarkaarten liggen voor t-shirts, maar dat zal dan wel van een bepaald product/merk zijn geweest
Ik heb de mijne al een aantal jaren. Alleen de batterij moet regelmatig vervangen worden.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef CherryLips het volgende:
WAAROM GAAN COMPUTERMUIZEN NOOIT LANGER DAN EEN HALF JAAR MEE TEGENWOORDIG
die shirts van stelz zijn wel leuk, maar dat drink ik nietquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ja het is allebei beetje warm om aan te doen in de zomer.Dat van de AH en van de Jumbo.
Hmm ik weet niet hoe die eruit ziet.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die shirts van stelz zijn wel leuk, maar dat drink ik niet
Op kantoor is koud hier. En ik voel me weer zieker dan gisterenquote:
Dat klinkt wel als een termijn waarin batterijen opgaan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
November geloof ik, eerst even kijken of nieuwe batterijen de oplossing zijn
Ik heb draadloze muis thuis en op werk, beiden al jaren op zelfde batterijquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al een aantal jaren. Alleen de batterij moet regelmatig vervangen worden.
Als je vanmiddag snel die date doet en pas vanavond de auto overschrijft kun je het nog spannend makenquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:37 schreef Nattekat het volgende:
Oh verhip, bijna een date geregeld
Was wel heel lastig voor de weddenschap. Auto is wel verkocht, maar nog niet overgeschreven, wat als ik een date binnenhengel voor dat gebeurt? Toch wel belangrijke informatie voor de weddenschappen die lopen.
Deze blijkbaar ookquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al een aantal jaren. Alleen de batterij moet regelmatig vervangen worden.
Bij die vorige gingen de batterijen een eeuwigheid mee.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een termijn waarin batterijen opgaan.
eens kijken of ik binnenkort nog in duitsland boodschappen ga doen. misschien hebben die wel leuke actiesquote:
Voor het WK?quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Waar kun je zien wat ze bij de AH en Jumbo hebben?
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er zat hier een Aziatische hoornaar binnen volgens mij
Dit heeft de AH, een badjas:quote:
Klinkt een beetje als matchfixing.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je vanmiddag snel die date doet en pas vanavond de auto overschrijft kun je het nog spannend maken
daar werkt een vliegenmepper niet bij. beter pak je een vlammenwerperquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er zat hier een Aziatische hoornaar binnen volgens mij
En vooral niet inhouden dan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar werkt een vliegenmepper niet bij. beter pak je een vlammenwerper
Hij minder. Doorgespoeld.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.
Minder hard er mee slaanquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef CherryLips het volgende:
WAAROM GAAN COMPUTERMUIZEN NOOIT LANGER DAN EEN HALF JAAR MEE TEGENWOORDIG
quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar werkt een vliegenmepper niet bij. beter pak je een vlammenwerper
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij minder. Doorgespoeld.
En nu heeft Khaled zijn auto dus nog niet?quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als matchfixing.
Maar ik moest een nieuw kentekenbewijs aanvragen, dus dat gaat nog 2-3 dagen duren. Nu is heel m'n huis een puinhoop van m'n zoektocht
Ik heb hem vertrouwdquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu heeft Khaled zijn auto dus nog niet?
Vooral benauwd vind ik het eigenlijk.quote:
Nu gaat die er dus een ramkraak mee doen en dan zeggen dat het jouw auto is en dat jij het hebt gedaanquote:
Wat voor shirts? Ik ben nieuwsgierigquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die shirts van stelz zijn wel leuk, maar dat drink ik niet
Dit ja.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vooral benauwd vind ik het eigenlijk.
Als ik erbij was had ie niet gedurfd.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien had ie me anders neergestoken, je weet het niet
Daarom had ie zo veel contantquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu gaat die er dus een ramkraak mee doen en dan zeggen dat het jouw auto is en dat jij het hebt gedaan
Nattekarquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu gaat die er dus een ramkraak mee doen en dan zeggen dat het jouw auto is en dat jij het hebt gedaan
gelukkig zijn er altijd kansloze mensen die hun gratis shit op marktplaats verkopen :https://www.marktplaats.n(...)oranje-nieuw-in-doosquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat voor shirts? Ik ben nieuwsgierig
Die Jumbo jack is wel cool. al zou ik hem niet dragen/sparen
6 7quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig zijn er altijd kansloze mensen die hun gratis shit op marktplaats verkopen :https://www.marktplaats.n(...)oranje-nieuw-in-doos
quote:
Tnx, ik ga in geen van beide lopen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit heeft de AH, een badjas:
[ afbeelding ]
En bij de Jumbo deze vest/jas die de vrouw draagt:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig zijn er altijd kansloze mensen die hun gratis shit op marktplaats verkopen :https://www.marktplaats.n(...)oranje-nieuw-in-doos
Ik zal je even m'n adres dmmen, moment.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Goed, nu al die cash maar snel inleveren.
Zal wel niet meer 'groen' genoeg zijnquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tnx, ik ga in geen van beide lopen.
Wuppies of leeuwtjes of armbandjes ofzo was nog wel leuk geweest.
Ik zag dat de Scapino nu wel van alles met 50% korting heeft. Misschien koop ik daar voor paar euro wel een oranje tshirt.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tnx, ik ga in geen van beide lopen.
Wuppies of leeuwtjes of armbandjes ofzo was nog wel leuk geweest.
Komende twee weken alleen maar geklaag over bekeuringen.quote:
Duurt dat niet meestal een paar weken voor die binnenkomen?quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komende twee weken alleen maar geklaag over bekeuringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |