abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:46:44 #126
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897197
quote:
9s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.
Hij minder. Doorgespoeld.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:46:57 #127
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220897200
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef CherryLips het volgende:
WAAROM GAAN COMPUTERMUIZEN NOOIT LANGER DAN EEN HALF JAAR MEE TEGENWOORDIG
Minder hard er mee slaan :Y
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:47:10 #128
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897202
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:46 schreef gianni61 het volgende:

[..]
daar werkt een vliegenmepper niet bij. beter pak je een vlammenwerper
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En vooral niet inhouden dan.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hij minder. Doorgespoeld.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 12:48:02 #129
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220897215
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Klinkt een beetje als matchfixing.

Maar ik moest een nieuw kentekenbewijs aanvragen, dus dat gaat nog 2-3 dagen duren. Nu is heel m'n huis een puinhoop van m'n zoektocht :')
En nu heeft Khaled zijn auto dus nog niet?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:49:04 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897228
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:48 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En nu heeft Khaled zijn auto dus nog niet?
Ik heb hem vertrouwd :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:49:18 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897233
Goed, nu al die cash maar snel inleveren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:49:22 #132
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897235
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb hem vertrouwd :@
:o ;( :'(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:51:00 #133
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220897261
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is warm
Vooral benauwd vind ik het eigenlijk.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:51:35 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897271
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:o ;( :'(
Misschien had ie me anders neergestoken, je weet het niet :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 12:51:59 #135
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220897279
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb hem vertrouwd :@
Nu gaat die er dus een ramkraak mee doen en dan zeggen dat het jouw auto is en dat jij het hebt gedaan
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:52:26 #136
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220897288
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:33 schreef gianni61 het volgende:

[..]
die shirts van stelz zijn wel leuk, maar dat drink ik niet
Wat voor shirts? Ik ben nieuwsgierig

Die Jumbo jack is wel cool. al zou ik hem niet dragen/sparen
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:52:40 #137
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897292
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Vooral benauwd vind ik het eigenlijk.
Dit ja.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Misschien had ie me anders neergestoken, je weet het niet :o
Als ik erbij was had ie niet gedurfd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 12:52:52 #138
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220897295
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:51 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nu gaat die er dus een ramkraak mee doen en dan zeggen dat het jouw auto is en dat jij het hebt gedaan
Daarom had ie zo veel contant :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:53:00 #139
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220897299
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:51 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nu gaat die er dus een ramkraak mee doen en dan zeggen dat het jouw auto is en dat jij het hebt gedaan
Nattekar ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220897309
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:52 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Wat voor shirts? Ik ben nieuwsgierig

Die Jumbo jack is wel cool. al zou ik hem niet dragen/sparen
gelukkig zijn er altijd kansloze mensen die hun gratis shit op marktplaats verkopen :https://www.marktplaats.n(...)oranje-nieuw-in-doos
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 12:54:28 #141
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220897324
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:53 schreef gianni61 het volgende:

[..]
gelukkig zijn er altijd kansloze mensen die hun gratis shit op marktplaats verkopen :https://www.marktplaats.n(...)oranje-nieuw-in-doos
6 7 :'( :'( :'(
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 12:54:42 #142
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220897328
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Daarom had ie zo veel contant :o
:!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220897336
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:45 schreef Ama het volgende:

[..]
Dit heeft de AH, een badjas:
[ afbeelding ]
En bij de Jumbo deze vest/jas die de vrouw draagt:
[ afbeelding ]
Tnx, ik ga in geen van beide lopen.

Wuppies of leeuwtjes of armbandjes ofzo was nog wel leuk geweest.
Tap tap tap
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:55:03 #144
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220897337
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:53 schreef gianni61 het volgende:

[..]
gelukkig zijn er altijd kansloze mensen die hun gratis shit op marktplaats verkopen :https://www.marktplaats.n(...)oranje-nieuw-in-doos
:{ hij is lelijk dus dat scheelt. Hoef ik me daar ook niet druk over te maken.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220897341
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Goed, nu al die cash maar snel inleveren.
Ik zal je even m'n adres dmmen, moment.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 12:55:52 #146
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220897348
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Tnx, ik ga in geen van beide lopen.

Wuppies of leeuwtjes of armbandjes ofzo was nog wel leuk geweest.
Zal wel niet meer 'groen' genoeg zijn
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 12:56:09 #147
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220897352
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nattekar ;(
Bad kittiy
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 12:56:21 #148
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220897354
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Tnx, ik ga in geen van beide lopen.

Wuppies of leeuwtjes of armbandjes ofzo was nog wel leuk geweest.
Ik zag dat de Scapino nu wel van alles met 50% korting heeft. Misschien koop ik daar voor paar euro wel een oranje tshirt. :+
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:56:24 #149
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220897356
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb hem vertrouwd :@
Komende twee weken alleen maar geklaag over bekeuringen.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 12:58:28 #150
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220897387
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:56 schreef dud0r het volgende:

[..]
Komende twee weken alleen maar geklaag over bekeuringen.
Duurt dat niet meestal een paar weken voor die binnenkomen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')