abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220898176
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Jammer dat ze de namen niet in de volgorde hebben gezet van hoe ze er staan. :{
Dat hebben we toch niet nodig.
pi_220898185
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:25 schreef rival het volgende:

[..]
Dat hebben we toch niet nodig.
ja, ik zie toch geen verschil
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 14:31:39 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898225
Bedenk me net dat Happn echt de ultieme app is op dat waterpolotoernooi volgende maand :D

Lekker waterpolosters scharrelen _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:32:17 #179
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220898232
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:26 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ja, ik zie toch geen verschil
Van een aantal namen heb ik nog nooit gehoord. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:34:09 #180
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898265
Wout Weghorst :{ :{
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220898271
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Van een aantal namen heb ik nog nooit gehoord. |:)
ik heb er een doorheen gelezen, maar volgens mij zijn summerville en hato de enige 2 waarbij echt totaal geen lampje gaat branden, maar ongeveer 80% zou ik niet het gezicht bij de naam weten
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:37:03 #182
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898290
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ik heb er een doorheen gelezen, maar volgens mij zijn summerville en hato de enige 2 waarbij echt totaal geen lampje gaat branden, maar ongeveer 80% zou ik niet het gezicht bij de naam weten
Summerville en Hato hebben een vrij goed Premier league seizoen gedraaid. Hato is toch redelijk bekend want komt uit de opleiding van die club uit de hoofdstad... Heeft daar ook in het eerste gespeeld

Dat je SUmmerville niet kent, snap ik dan weer wel
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 14:38:15 #183
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220898304
quote:
88s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wout Weghorst :{ :{
Frimpong was beter geweest.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:40:42 #184
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898337
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Frimpong was beter geweest.
Ja bijvoorbeeld. Ik snap het wel want groot sterk en een irritatie voor verdedigers.Maar ik vind het gewoon een misselijke onsympathieke vent.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220898350
quote:
88s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:37 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Summerville en Hato hebben een vrij goed Premier league seizoen gedraaid. Hato is toch redelijk bekend want komt uit de opleiding van die club uit de hoofdstad... Heeft daar ook in het eerste gespeeld

Dat je SUmmerville niet kent, snap ik dan weer wel
als jij het zegt
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:47:13 #186
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220898388
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ik heb er een doorheen gelezen, maar volgens mij zijn summerville en hato de enige 2 waarbij echt totaal geen lampje gaat branden, maar ongeveer 80% zou ik niet het gezicht bij de naam weten
Summerville zegt mij ook niks. Roefs doet hij mij ook geen belletje rinkelen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220898392
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Summerville zegt mij ook niks. Roefs doet hij mij ook geen belletje rinkelen.
die naam heb ik wel eens gehoord, maar dat ik ook 1 die ik niet op het juiste poppetje zou kunnen plakken
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:47:53 #188
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220898394
quote:
88s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wout Weghorst :{ :{
Want dat is zo'n goede pinch-hitter. Dat heeft ie wekelijks bij Ajax laten zien. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:49:38 #189
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898404
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:47 schreef Luctor.et.Eemergo het volgende:

[..]
Summerville zegt mij ook niks. Roefs doet hij mij ook geen belletje rinkelen.
Geen volger van de Premier League dus :P

Roefs (doelman ) heeft het echt uitstekend gedaan bij Sunderland. Hij is meer dan terecht geselecteerd wmb
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:51:15 #190
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898413
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Want dat is zo'n goede pinch-hitter. Dat heeft ie wekelijks bij Ajax laten zien. :')
Die mag gewoon elleboogstoten uitdelen en er een gele kaart voor krijgen.. Altijd handig zulke spelerss.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:58:38 #191
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220898467
Even beginnen aan een nieuwe (grote) Lego Set

Lijkt me beter voor nu. ben nog iets te opgelaten/irritant/betweterig enzo
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220898489
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Want dat is zo'n goede pinch-hitter. Dat heeft ie wekelijks bij Ajax laten zien. :')
Scoorde 2 keer tegen Argentinië als pinch hitter bij het vorige WK.
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:01:36 #193
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898527
Ik heb er geen mening over want daar volg ik voetbal te weinig voor. :+
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:02:35 #194
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898544
Ik eet een bakje kibbeling. #liefdagboek
Your beauty never ever scared me.
pi_220898548
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb er geen mening over want daar volg ik voetbal te weinig voor. :+
ik heb de champions league finale van de vrouwen gekeken, maar daar heb ik in dit verhaal weinig aan
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:03:00 #196
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898556
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:02 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ik heb de champions league finale van de vrouwen gekeken, maar daar heb ik in dit verhaal weinig aan
_O-
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:05:36 #197
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898600
Waarom gaat het hier uberhaupt over voetjebal. ga eens naar VBL met die praat
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:06:27 #198
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898619
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:05 schreef dud0r het volgende:
Waarom gaat het hier uberhaupt over voetjebal. ga eens naar VBL met die praat
Waarom niet? Alsof we hier niet over het WK mogen praten. :{
Your beauty never ever scared me.
pi_220898623
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:05 schreef dud0r het volgende:
Waarom gaat het hier uberhaupt over voetjebal. ga eens naar VBL met die praat
Wij sturen je toch ook niet naar tweakers als je over je Magic begint :{w
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:06:58 #200
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898627
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:06 schreef rival het volgende:

[..]
Wij sturen je toch ook niet naar tweakers als je over je Magic begint :{w
Sow
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')