Oh vier tot zes weken. Oke oke. Over een maand dus klagenquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Duurt dat niet meestal een paar weken voor die binnenkomen?
Waarschijnlijk moet je naar zo'n Geldmaat locatiequote:Op woensdag 27 mei 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Moet ik wel eerst controleren of de betaalautomaat wel gebruikt kan worden om te storten
Gelukkig moest ik er sowieso naartoe voor lunchgenot
Kunnen we daar weer op gaan wedden, hoeveel boetes, de hoogste snelheid, aantal artikeltjes 5quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh vier tot zes weken. Oke oke. Over een maand dus klagen
Door rood kruis rijdenquote:Op woensdag 27 mei 2026 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we daar weer op gaan wedden, hoeveel boetes, de hoogste snelheid, aantal artikeltjes 5
Zin. Nog nooit. Geen dag.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat niet? Nooit zin? Of nooit geen zin?
Kan je het ook niet kwijtraken. Dat is dan weer een voordeel.quote:
Ja die zat er wel, maar niet voor storten.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je naar zo'n Geldmaat locatie
Ligt eraan waarin.quote:
Hij heeft geen zin zei ie toch duidelijkquote:Op woensdag 27 mei 2026 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Jij hebt een opening en ik heb zin huehue
Dan ook geen openingquote:Op woensdag 27 mei 2026 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft geen zin zei ie toch duidelijk
Even samen interfacenquote:Op woensdag 27 mei 2026 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Jij hebt een opening en ik heb zin huehue
Gemakzuchtige.quote:
Die ga ik onthoudenquote:
Sorry.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:27 schreef gianni61 het volgende:
Ik ben mijn schaar kwijt. wie heeft hem gepikt?
En alles was echt? Geen valse briefjes er tussen?quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja die zat er wel, maar niet voor storten.
Maar inmiddels geregeld, ben van dat lugubere cash af.
Het volledige bedrag staat nu op m'n rekeningquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En alles was echt? Geen valse briefjes er tussen?
Jammer dat ze de namen niet in de volgorde hebben gezet van hoe ze er staan.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het volledige bedrag staat nu op m'n rekening
Rijke Tatakatquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het volledige bedrag staat nu op m'n rekening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |