abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:31:56 #251
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898846
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Je bent gewoon jaloers.
klopt :@
ik wil ook een dutje doen.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:32:59 #252
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220898856
Ik ga ook even een tukje doen. Hoofd is gaar :O
-XOXO-
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:35:25 #253
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898868
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga ook even een tukje doen. Hoofd is gaar :O
De rest moet nog door koken?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:37:06 #254
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220898875
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:35 schreef dud0r het volgende:

[..]
De rest moet nog door koken?
Nog zes uur op 110 graden. Halverwege omdraaien
-XOXO-
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:38:21 #255
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898883
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:37 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Nog zes uur op 110 graden. Halverwege omdraaien
oke ik zal een timer zetten en je vrouw appen dat ze dat moet doen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 15:39:56 #256
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220898888
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik zit in de auto en denk HEB IK DE VOORDEUR WEL OP SLOT GEDRAAID en dan sta ik bij het stoplicht in m'n tas naar m'n sleutels te wroeten.
Vroeger ging ik via de garage weg met de fiets en dan zat ik in de trein en dacht ik HEB IK DE GARAGEDEUR WEL DICHT GEDAAN. Hele dag in de stress :')
Dit wel ja. Of als ik ga motorrijden: heb ik alles wel bij me? :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 15:40:27 #257
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220898893
Hele huis en tuin opgeruimd en vlees voor de barbecue klaargemaakt, heb het wel gelijk weer tyfuswarm :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 15:41:23 #258
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220898899
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
:O

Helemaal gaar en doorbakken.
Maar ben je inmiddels wel in de banlieues?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220898900
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga ook even een tukje doen. Hoofd is gaar :O
Ik wil ook naar huis toe :'(
pi_220898909
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:41 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar ben je inmiddels wel in de banlieues?
Zit nog in het zakengedeelte; en mijn hotel gelukkig ook. Dus straks rol ik hier de berg af richting hotel en dan doe ik helemaal niets meer.

Uiteten vanmiddag had ook niet gehoeven van mij. Met 32 graden beetje buiten gaan eten is echt killing voor mij.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 15:42:40 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898910
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik wil ook naar huis toe :'(
Ik ook :'(

Wacht, ik ben thuis. En heb een zeer niet productieve werkdag.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220898916
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik ook :'(

Wacht, ik ben thuis. En heb een zeer niet productieve werkdag.
Ik was vanmorgen heel productief. Nu was het vooral luisteren; en dan laatste meeting tussen 17:00 - 18:00
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:45:10 #263
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220898927
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik ook :'(

Wacht, ik ben thuis. En heb een zeer niet productieve werkdag.
We zullen dit doorzetten naar je manager.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220898932
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik was vanmorgen heel productief. Nu was het vooral luisteren; en dan laatste meeting tussen 17:00 - 18:00
Wat is dat voor een krankzinnige tijd voor een meeting :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 15:46:22 #265
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220898934
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Zit nog in het zakengedeelte; en mijn hotel gelukkig ook. Dus straks rol ik hier de berg af richting hotel en dan doe ik helemaal niets meer.

Uiteten vanmiddag had ook niet gehoeven van mij. Met 32 graden beetje buiten gaan eten is echt killing voor mij.
En dan zeker ook nog op Frans tempo met veel wijn
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 15:47:02 #266
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220898939
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik ook :'(

Wacht, ik ben thuis. En heb een zeer niet productieve werkdag.
En toch bakken met cash binnengeharkt :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:48:36 #267
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220898952
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik wil ook naar huis toe :'(
Gewoon doen *O*
-XOXO-
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:49:28 #268
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220898956
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Zit nog in het zakengedeelte; en mijn hotel gelukkig ook. Dus straks rol ik hier de berg af richting hotel en dan doe ik helemaal niets meer.

Uiteten vanmiddag had ook niet gehoeven van mij. Met 32 graden beetje buiten gaan eten is echt killing voor mij.
Lekker wijntje erbij, oestertje, steak tartaar :9
-XOXO-
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 15:49:52 #269
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898959
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met 32 graden beetje buiten gaan eten is echt killing voor mij.
Mweh snap ik.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:56:12 #270
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220899061
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:49 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Lekker wijntje erbij, oestertje, steak tartaar :9
Dit klinkt goed
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220899129
goede avond allen te samen
pi_220899133
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:06 schreef bitterbal het volgende:
goede avond allen te samen
Is het al avond? :o
Ik ga NU naar huis
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:07:26 #273
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220899135
Ik ga even zelf een soort van pesto maken :9
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220899140
ik begin nu een beetje mezelf te worden
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 16:09:53 #275
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220899149
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:07 schreef bitterbal het volgende:
ik begin nu een beetje mezelf te worden
Hiervoor was je meer een frikadel in plaats van bitterbal?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')