Nee mag nietquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof we hier niet over het WK mogen praten.
Dat is dan ook zeer toepasselijk hier want daardoor stijgt het gemiddelde niveauquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Wij sturen je toch ook niet naar tweakers als je over je Magic begint
Dacht dat jij niet dronkquote:
Klopt maar die blikjes van STËLZ enz zien er wel erg verleidelijk uit de laatste tijd.quote:
Mogen we lachen?quote:
Als je naar iets verleidelijks wil kijken kan ik je ook gewoon een foto sturen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt maar die blikjes van STËLZ enz zien er wel erg verleidelijk uit de laatste tijd.
Dat is niet zo handig Gerriequote:
Vroegâh regelmatig maar mijn slaapkamerraam zat boven de carport dus ging ik via de container daarop klimmen en zo naar binnen. Wel altijd gedacht oh dit is voor inbrekers ook wel mega easy.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overkomt iedereen toch wel een keer.
Ik was 11.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overkomt iedereen toch wel een keer.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef dud0r het volgende:
Als je naar iets verleidelijks wil kijken kan ik je ook gewoon een foto sturen hoor
Er is zelfs een heel subforum voor het WKquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:05 schreef dud0r het volgende:
Waarom gaat het hier uberhaupt over voetjebal. ga eens naar VBL met die praat
Nog nietquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overkomt iedereen toch wel een keer.
Maar ik wil hier praten.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is zelfs een heel subforum voor het WK![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overkomt iedereen toch wel een keer.
quote:
Vorige week dusquote:
Ik hou je niet tegen en Dud0r ook niet, want die is geen mod meerquote:
Vorig jaar! Had wel sleutel maar die draaide niet in het slot. Ben maar bij mn ouders gaan slapen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overkomt iedereen toch wel een keer.
Dat telt niet want je had wel de sleutel. Ik heb ook eens gehad dat het slot het niet meer deed, sta ik daarquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
Vorig jaar! Had wel sleutel maar die draaide niet in het slot. Ben maar bij mn ouders gaan slapen.
Volgende dag de monteur.
Ik geef hem mijn sleutel en hij draait de deur ermee open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |