je hebt niet mee gekregen dat ik ben gearresteerd en veroordeeld?quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hiervoor was je meer een frikadel in plaats van bitterbal?
Geld verdienen door anderen op hun fouten te wijzenquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wel oke. was op het strand dus dat was fijn
Ik probeerde het luchtig te houdenquote:Op woensdag 27 mei 2026 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt niet mee gekregen dat ik ben gearresteerd en veroordeeld?
Proficiat meneer!quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Hele huis en tuin opgeruimd en vlees voor de barbecue klaargemaakt, heb het wel gelijk weer tyfuswarm
*lokt NK naar buiten*quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik probeerde het luchtig te houden
*kruipt terug in z'n hok*
quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Hele huis en tuin opgeruimd en vlees voor de barbecue klaargemaakt, heb het wel gelijk weer tyfuswarm
ahquote:Op woensdag 27 mei 2026 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik probeerde het luchtig te houden
*kruipt terug in z'n hok*
Die jongen is sociaal wat beperkt dus het ligt niet aan jou dat het niet overkwam als luchtig houden hoor.quote:
weten we dat zeker?quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdag laatste zomerdag. Daarna herfst.
Ik ben niet van het KNMI maar mijn appje zegt dat het volgende week 22 graden met regen is. 22 graden is prima. De regen is minder.quote:
Niet?quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet van het KNMI maar mijn appje zegt dat het volgende week 22 graden met regen is. 22 graden is prima. De regen is minder.
Is goed voor de plantjes.quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet van het KNMI maar mijn appje zegt dat het volgende week 22 graden met regen is. 22 graden is prima. De regen is minder.
ik ben ook geschokt. geschokt zeg ik je.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdag laatste zomerdag. Daarna herfst.
Mijn vierkante meter moestuin is hier blij meequote:Op woensdag 27 mei 2026 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |