Eens! Er zijn zelfs mensen die Anne Frank niet met rust kunnen laten want dat vinden zijn VBL vriendjes zo grappigquote:Op maandag 18 mei 2026 20:35 schreef Bart2002 het volgende:
De avatar van de_boswachter. Laat die meid met toch eens met rust. Het blijft veel te lang hangen qua gimmick terwijl het ver over de datum is qua houdbaarheid. Zij heeft toen een foutje gemaakt en jij blijft haar dat eeuwig nadragen. Moet je niet meer doen.
quote:Op maandag 18 mei 2026 20:35 schreef Bart2002 het volgende:
De avatar van de_boswachter. Laat die meid met toch eens met rust. Het blijft veel te lang hangen qua gimmick terwijl het ver over de datum is qua houdbaarheid. Zij heeft toen een foutje gemaakt en jij blijft haar dat eeuwig nadragen. Moet je niet meer doen.
Wie is dat dan? Ik dacht dat dit boswachter zelf was.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:35 schreef Bart2002 het volgende:
De avatar van de_boswachter. Laat die meid met toch eens met rust. Het blijft veel te lang hangen qua gimmick terwijl het ver over de datum is qua houdbaarheid. Zij heeft toen een foutje gemaakt en jij blijft haar dat eeuwig nadragen. Moet je niet meer doen.
Dat is Stacey van Don en Ad. Ze heeft als jeugdzonde in een pornofilm (of meerdere) meegedaan. Had ze later enorm spijt van en ze is er snel mee gestopt weer. Laat het dus rusten zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Ik dacht dat dit boswachter zelf was.
Crosspost:quote:Maar wat blijkt nu: Ze was een heel normaal meisje, maar omdat ze geen peut had heeft ze voor een paar euro meegedaan in een pornofilm Zeg dan maar dagdag (niet die user) tegen je carriere en leven
quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben fan van haar filmpjes van toen, maar 20 jaar later laat je die meid/nu dus vrouw gewoon lekker met rust joh. Beer je lekker af op een stukje internethistorie en ga verder met je leven.
Hypocrietquote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:01 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is Stacey van Don en Ad. Ze heeft als jeugdzonde in een pornofilm (of meerdere) meegedaan. Had ze later enorm spijt van en ze is er snel mee gestopt weer. Laat het dus rusten zou ik zeggen.
[..]
Crosspost:
[..]
Schuldig!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:42 schreef Masberum het volgende:
Aan mensen die nu nog steeds begroeten met 'goeiemoggel'
Bekijk deze YouTube-video
huh? hoe dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Zo nu en dan toch weer je vinger openhalen met medicijnen uit drukstrips.
Hebben ze in Amerika niet vaker tabletten los in een pot?
Lange nagels. Dan druk je onhandiger.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
huh? hoe dan?
is mij echt in ~20 jaar nog nooit gelukt
Ik denk dat ik het met lange nagels echt één keer heb gehad in weet ik veel hoeveel jaar. Sowieso minimaal 15 jaar in ieder geval,quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lange nagels. Dan druk je onhandiger.
terechte klacht, ik vind het vréselijk om « lekker » in de zon te zitten/eten/drinken/etc.quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:07 schreef Eightyone het volgende:
Dat het tijdens de Meimarkt in Tilburg (grotendeels een terrein zonder bomen of andere vormen van beschutting) te heet en zonnig wordt, iig voor mezelf.![]()
Volgend jaar beter.
Ja, zodra het smerig warm wordt wil iedereen ineens van alles buiten gaan doen, flikker opquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:51 schreef Prego het volgende:
[..]
terechte klacht, ik vind het vréselijk om « lekker » in de zon te zitten/eten/drinken/etc.
Dat die uitdrukking echt volslagen idioot is eigenlijkquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:17 schreef Vanyel het volgende:
Dat de startknop van de afwasmachine er opeens de brui aan geeft
Dit is ook deels waarom ik de zomer haat.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, zodra het smerig warm wordt wil iedereen ineens van alles buiten gaan doen, flikker op
Net als: powerkoppel of powervrouw.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:51 schreef Prego het volgende:
[..]
terechte klacht, ik vind het vréselijk om « lekker » in de zon te zitten/eten/drinken/etc.
OT: de overdosis van modewoordjes. « Verbinden » is op dit moment een woord waarvan ik walg. Echt, pleur op
"Aan de voorkant" als men vooraf bedoeltquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Net als: powerkoppel of powervrouw.![]()
'Girlboss'.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Net als: powerkoppel of powervrouw.![]()
Daar zitten nou juist de meeste vitamientjes in. Net als in de korst van de frikandel.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Zo’n dikke stronk in de zak met voorgesneden sla.En met veel pech eet je het per ongeluk.
lekker op een terras zitten en mensen kijkenquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, zodra het smerig warm wordt wil iedereen ineens van alles buiten gaan doen, flikker op
Want frikandellen eten we voor de vitamines.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:43 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Daar zitten nou juist de meeste vitamientjes in. Net als in de korst van de frikandel.
De geur van zweet van stinkende mensen die niet dagelijks of met regelmaat douchen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:38 schreef Eightyone het volgende:
Nog een nadeel van warmte: de vuilnisgeur die (ja, ook ver buiten de Randstad) her en der opstijgt.
Behalve diegenen die ze eerst schillen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Want frikandellen eten we voor de vitamines.
Ik lees altijd over het gebrek aan douchen bij stinkende mensen, maar gek genoeg nooit iets over te lang gedragen kleding. Je kan douchen zo vaak je wilt, als je dezelfde kleding te vaak achter elkaar draagt maakt dat geen drol uit.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De geur van zweet van stinkende mensen die niet dagelijks of met regelmaat douchen.
Nu ineens ruik je ze weer.
In de wachtrijen van attractieparken.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De geur van zweet van stinkende mensen die niet dagelijks of met regelmaat douchen.
Nu ineens ruik je ze weer.
Daarom gewoon dagelijks met je kleren aan douchenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik lees altijd over het gebrek aan douchen bij stinkende mensen, maar gek genoeg nooit iets over te lang gedragen kleding. Je kan douchen zo vaak je wilt, als je dezelfde kleding te vaak achter elkaar draagt maakt dat geen drol uit.
Dus, vaak genoeg douchen én vaak genoeg schone kleding aan.
Met 30 graden in de volle zon 😱quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
In de wachtrijen van attractieparken.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daarom gewoon dagelijks met je kleren aan douchen
2 Vliegen in 1 klap
Opbokken met die hitte.quote:
Het persé binnen willen blijven, bedoel je?quote:
Dat van Outlook is iddquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:49 schreef Loohcs het volgende:
• aanmelden met allerlei veiligheids-waarborgen. Eerst username/ww, dan een code die naar outlook wordt gestuurd en om in outlook te komen wordt een code naar gmail gestuurd...of laatst voor zorgverzekering-app: activatie-code nodig, daarvoor was een polisnummer nodig, daarvoor moest ik bij digid met username/ww inloggen plus sms-code op telefoon (die je ook moet ontgrendelen)...en daarna werd code naar outlook gestuurd waar je ook weer moest inloggen natuurlijk.
• fixatie op data/statistieken in het algemeen en bij sport in het bijzonder. Vooral die xG bij voetbal is ook maar een blackbox waar alle parameters in worden gegooid en daar rolt iets uit. En zoiets wordt dan best belangrijk gemaakt, terwijl als je zelf gekeken hebt weet je ook wel wie de grootste kansen heeft gehad. "Ja, maar data en statistieken maken het objectiveerbaar" wordt dan tegengeworpen... Volgens TIm Krul waren er zelfs spelers die anders gingen voetballen om kunstmatig hun percentage "passes completed" te verhogen (meer veilige balletjes terug op keeper).
• updates van software en websites. Dingen hoeven echt niet altijd hetzelfde te blijven, maar vaak vind ik 't geen verbetering. Tuurlijk als je iets dagelijk gebruikt ben je er na een week of wat wel aan gewend, maar het is voor mijn gevoel vaak ook een soort van "wat is in de mode": dan moet 't vierkant qua design en dan moet 't weer meer rond, dan is een lijst-view hip en dan moet het ineens weer allemaal tegel-view zijn. Mss ben ik noob die de 'echte' veranderingen "onder de motorkap" niet ziet, maar die optische wijzigingen lijken soms meer werkverschaffing dan wat anders. ik word oud, maar soms zijn ze ook wel lastig. Eerst moest ik naar boven swipen om telefoon op te nemen en na een update moest ik naar rechts swipen..
Iig het gerotzooi bij Spotify, waardoor ik al een week of drie, vier m'n eigen lijsten niet kan bewerken zoals het moet.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:49 schreef Loohcs het volgende:
• updates van software en websites. Dingen hoeven echt niet altijd hetzelfde te blijven, maar vaak vind ik 't geen verbetering. Tuurlijk als je iets dagelijk gebruikt ben je er na een week of wat wel aan gewend, maar het is voor mijn gevoel vaak ook een soort van "wat is in de mode": dan moet 't vierkant qua design en dan moet 't weer meer rond, dan is een lijst-view hip en dan moet het ineens weer allemaal tegel-view zijn. Mss ben ik noob die de 'echte' veranderingen "onder de motorkap" niet ziet, maar die optische wijzigingen lijken soms meer werkverschaffing dan wat anders. ik word oud, maar soms zijn ze ook wel lastig. Eerst moest ik naar boven swipen om telefoon op te nemen en na een update moest ik naar rechts swipen..
Of sites die nog voor de opkomst van kleine schermpjes ontworpen zijn, en die ze lekker zo hebben gelaten.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben mobiel en surf vaak ook mobiel. Je wil niet weten wat een fouten je tegenkomt waardoor je moet afhaken: grote blokken die over het scherm schuiven, menu's die je niet kunt gebruiken, reclame veel te groot op het beeldscherm, vastlopende sites en ga zo maar door. Daar gáán je klanten. En terecht!!
(Nu.nl:) Spaanse peuter overleden die bij 38 graden in auto werd achtergelatenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:30 schreef maily het volgende:
Dat veel te veel mensen nog steeds niet nadenken bij "even een boodschapje doen en kind/huisdier in de auto laten"
[ afbeelding ]
Het aparte is dat je tijdens het rijden al gemerkt hebt hoe warm je auto is of wordt vergeleken buiten. En zelfs met je airco op stand eskimo is dat zo weg na parkeren in de zon. Dus hoe stappen mensen dan zo onwetend uit?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:30 schreef maily het volgende:
Dat veel te veel mensen nog steeds niet nadenken bij "even een boodschapje doen en kind/huisdier in de auto laten"
[ afbeelding ]
Ja dat had ik gezienquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
(Nu.nl:) Spaanse peuter overleden die bij 38 graden in auto werd achtergelaten
Meteen uit de ouderlijke macht zettenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:43 schreef vencodark het volgende:
Yup, laatst nog bij het strand.Een poppetje van amper een jaar die in een geparkeerde auto heel de boel bij elkaar huilde en krijste.
Het raam wagenwijd open, geweldig.![]()
Moeder zat onderaan de dijk op een kleedje van het warme weer te genieten.
Nou, dit was een keurig uitziende gereformeerde kerkdame.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Meteen uit de ouderlijke macht zetten
Het is nou al zoooooveel jaren zoooooovaak in het nieuws geweest, dat zelfs de grootste tokkies, die geen nieuws kijken, dit onderhand moeten weten
Jeugdherinneringen. En dan het knarsen horen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:04 schreef StateOfMind het volgende:
Met je vinger tussen de deur komen![]()
![]()
Caramba wat deed dat zeer 😬
Dat gelukkig niet 😱quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeugdherinneringen. En dan het knarsen horen.![]()
Ik zie as we speak de PrijsVrij reclame waarbij Leo zijn voet stoot. Vloekend en al. Deze vind ik wel geniaal.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat gelukkig niet 😱
Ook niks gebroken gelukkig
Maar ik vermoed wel dat ik nu het voorzitterschap van de Bond tegen Vloeken wel kan vergeten
Sowieso wel geinige reclames dat.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie as we speak de PrijsVrij reclame waarbij Leo zijn voet stoot. Vloekend en al. Deze vind ik wel geniaal.
Tussen de deur en wat?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:04 schreef StateOfMind het volgende:
Met je vinger tussen de deur komen![]()
![]()
Caramba wat deed dat zeer 😬
Dan was het niet op zondag. Hoeveel kinderen in de auto?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, dit was een keurig uitziende gereformeerde kerkdame.
De deurpostquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De deurpost
Zojuist boven ook nog eens mijn scheenbeen gestoten tegen de punt van mijn bedrand
Dat is ook af te raden.
Ik denk dat ik de rest van de avond de op bank blijf zitten, gehuld in bubbeltjesplastic.
Nou ja, dit. Zoals elk jaar weer gezegd zou ik heel graag willen dat het anders was en ik er op zijn minst normaal tegen kan, maar ik voel me gedurende het jaar nooit kutter dan in de zomer/op zomerse dagen, helaas.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het persé binnen willen blijven, bedoel je?
Valt hier in principe wel mee, alleen jammer dat het lijf niet helemaal mee werkt als het om heet weer gaat.
Hier idem.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dit. Zoals elk jaar weer gezegd zou ik heel graag willen dat het anders was en ik er op zijn minst normaal tegen kan, maar ik voel me gedurende het jaar nooit kutter dan in de zomer/op zomerse dagen, helaas.
En dan ga ik me er druk om maken en wordt het een vicieuze cirkel, heel irritant
Hier zou geen seconde aandacht voor nodig moeten zijn, want...Nou ja, nadenken, maar hier moet eigenlijk elk reclameblok weer iets over gezegd worden. Zo veel domme mensenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:30 schreef maily het volgende:
Dat veel te veel mensen nog steeds niet nadenken bij "even een boodschapje doen en kind/huisdier in de auto laten"
[ afbeelding ]
Dat heb ik exact andersom.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dit. Zoals elk jaar weer gezegd zou ik heel graag willen dat het anders was en ik er op zijn minst normaal tegen kan, maar ik voel me gedurende het jaar nooit kutter dan in de zomer/op zomerse dagen, helaas.
En dan ga ik me er druk om maken en wordt het een vicieuze cirkel, heel irritant
En onder parasol in de tuin of op een balkon met een goed koud glas drinken? Of ook niet te doen?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dit. Zoals elk jaar weer gezegd zou ik heel graag willen dat het anders was en ik er op zijn minst normaal tegen kan, maar ik voel me gedurende het jaar nooit kutter dan in de zomer/op zomerse dagen, helaas.
En dan ga ik me er druk om maken en wordt het een vicieuze cirkel, heel irritant
In de file kunnen mensen met een oude auto zonder airco staan en is het ook erg warm. En een minuutje kan. Maar kennelijk gaan mensen gewoon een uur de hort op.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier zou geen seconde aandacht voor nodig moeten zijn, want...Nou ja, nadenken, maar hier moet eigenlijk elk reclameblok weer iets over gezegd worden. Zo veel domme mensen
Volgens mij mag je als burger (met augurk) als je 112 belt een ruit inslaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In de file kunnen mensen met een oude auto zonder airco staan en is het ook erg warm. En een minuutje kan. Maar kennelijk gaan mensen gewoon een uur de hort op.![]()
En dieren en kleine kinderen hebben helemaal geen rek.![]()
Het probleem is vooral als ik iets moet, zoals naar kantoor (dat moet dan ook nog met lange broek, man man man) of boodschappen doen ofzo. Zoals het nú is zou ik prima lekker rustig buiten kunnen chillen met wat lekkers, dat kan ik wel goed hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En onder parasol in de tuin of op een balkon met een goed koud glas drinken? Of ook niet te doen?
Ik blijf erbij dat extra reclame gewoon goed is. Je zal maar net 10 mensen tegen houden die anders zouden gaan shoppen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgens mij mag je als burger (met augurk) als je 112 belt een ruit inslaan.
Maar dan kun je ondertussen tenminste je kind nog in de gaten houden, en is het niet een keuze om je kind even alleen in zo'n auto te laten...ook niet fijn, maar als je kind het dan zichtbaar niet trekt pak je er wat water of een vochtige doek ofzo bij (want met zulke temperaturen neem je uiteraard wel wat water mee voor onderweg).quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In de file kunnen mensen met een oude auto zonder airco staan en is het ook erg warm. En een minuutje kan. Maar kennelijk gaan mensen gewoon een uur de hort op.![]()
En dieren en kleine kinderen hebben helemaal geen rek.![]()
Succes met die aankomende mini met het laatste.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het probleem is vooral als ik iets moet, zoals naar kantoor (dat moet dan ook nog met lange broek, man man man) of boodschappen doen ofzo. Zoals het nú is zou ik prima lekker rustig buiten kunnen chillen met wat lekkers, dat kan ik wel goed hebben![]()
Dit en het niet tegen plotselinge harde geluiden kunnen zijn denk ik wel de twee dingen die ik het liefst aan mijzelf zou veranderen als ik een paar wensen mocht doen
Wie weet groei ik daardoor ook wel op onverwachte vlakken, een mens mag hopenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Succes met die aankomende mini met het laatste.
Het was vroeger beter, maar toen speelde er medisch ook nog niks. En m'n huidskleur zit van nature al niet mee, als het om zon gaat (geen ginger, maar toch).quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dit. Zoals elk jaar weer gezegd zou ik heel graag willen dat het anders was en ik er op zijn minst normaal tegen kan, maar ik voel me gedurende het jaar nooit kutter dan in de zomer/op zomerse dagen, helaas.
En dan ga ik me er druk om maken en wordt het een vicieuze cirkel, heel irritant
Groei je ook wel in, ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie weet groei ik daardoor ook wel op onverwachte vlakken, een mens mag hopen
Maar ben je dan te dik?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het probleem is vooral als ik iets moet, zoals naar kantoor (dat moet dan ook nog met lange broek, man man man) of boodschappen doen ofzo. Zoals het nú is zou ik prima lekker rustig buiten kunnen chillen met wat lekkers, dat kan ik wel goed hebben![]()
Dit en het niet tegen plotselinge harde geluiden kunnen zijn denk ik wel de twee dingen die ik het liefst aan mijzelf zou veranderen als ik een paar wensen mocht doen
Nou ja, praktisch gezien een beetje hetzelfde schuitje dan wat betreft hier geen zin in hebben, dus ik wens je succes de komende dagen, het wordt uiteindelijk ook vanzelf weer frisserquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het was vroeger beter, maar toen speelde er medisch ook nog niks. En m'n huidskleur zit van nature al niet mee, als het om zon gaat (geen ginger, maar toch).
Er mag wel iets af, maar BMI is iets bovengemiddeld gok ik, niet massief ofzo. En ik kon er vroeger, toen ik nog redelijk mager was, ook al erg slecht tegen (op vakantie met mijn ouders ging ik dan altijd in de schaduw lopen enzo)quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar ben je dan te dik?
Want niet tegen warmte kunnen is puur conditie toch?
De een kan er beter tegen dan de ander.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er mag wel iets af, maar BMI is iets bovengemiddeld gok ik, niet massief ofzo. En ik kon er vroeger, toen ik nog redelijk mager was, ook al erg slecht tegen (op vakantie met mijn ouders ging ik dan altijd in de schaduw lopen enzo)![]()
Conditie zelf is overigens niet onaardig, ik sport 4-5 dagen per week, onlangs nog bijna vier uur (een marathon) op het langlaufapparaat, dan moet je toch wel iets van basisconditie hebben
Prima discipline als het om sporten gaat, discipline van een baksteen als het om eten gaat.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De een kan er beter tegen dan de ander.
Maar als je (veel) sport moet je bijna wel tegen een beetje warmte kunnen. Dat is ook veel warmte afvoeren, net als rustig bewegen in zoals vandaag 26C. Wat natuurlijk nog maar peanuts is.
4 a 5 dagen per week sporten is erg vaak. Hoe kan het dan dat je toch iets te zwaar bent?
Dat wil het konijn volgende week ook niet hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:44 schreef cinderloom het volgende:
Dat het konijn vanavond niet in de reismand wilde voor haar jaarlijkse vaccinatie.
Volgende week nieuwe poging. Zal het mandje eens in de omgeving eens laten staan
Konijn een paar recepten met konijn laten zien als subtiele hintquote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:37 schreef maily het volgende:
[..]
Dat wil het konijn volgende week ook niet hoor
Van gisteren tot en met aanstaande vrijdag komt het hier niet onder de 26, waarvan een aantal dertigersquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, praktisch gezien een beetje hetzelfde schuitje dan wat betreft hier geen zin in hebben, dus ik wens je succes de komende dagen, het wordt uiteindelijk ook vanzelf weer frisser
Zo'n konijn kun je toch gewoon oppakken en in de mand zetten?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:44 schreef cinderloom het volgende:
Dat het konijn vanavond niet in de reismand wilde voor haar jaarlijkse vaccinatie.
Volgende week nieuwe poging. Zal het mandje eens in de omgeving eens laten staan
flappie draaien?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Konijn een paar recepten met konijn laten zien als subtiele hint
Nee hoor. Sommige mensen kunnen gewoon niet goed tegen warmte. Punt. Dat is dus ook het volk dat niet per se een warme bestemming als vakantieland kiest.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar ben je dan te dik?
Want niet tegen warmte kunnen is puur conditie toch?
Idem. Ik ben eveneens niet dik.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee hoor. Sommige mensen kunnen gewoon niet goed tegen warmte. Punt. Dat is dus ook het volk dat niet per se een warme bestemming als vakantieland kiest.
Ik ben een van die mensen en ben niet te dik.
Het topic vraagt waar erger jij je dood aan. Nou daaraan dus. Volstrekt ontopic reactie.quote:
Schattig stukje kanker.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou jongens, ik heb net denk ik de domste TikTokster voorbij zien komen. Echt zo dom, niet normaal.
Ze laat haar gezicht expres wat verbranden omdat dat zo'n schattig kleurtje geeft. Ook omdat ze op deze manier geen blush hoeft op te doen. Een fijne bijkomstigheid is dat ze haar zonnebril op had waardoor ze nu geen concealer hoeft aan te brengen.
Ik heb serieus geen woorden hoe dom iemand kan zijn, echt. En gevaarlijk ook. Zat jonge meiden vinden dit wel leuk en gaan dit ook doen. Gestoord deze TikTokster. En dom. Had ik al gezegd dat ze dom is?
Kanker lijen moet weer leuk wordenquote:
Al die hersendode huppelkutjes die er weer achteraan gaan idd, want hip & happeningquote:Op maandag 25 mei 2026 18:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kanker lijen moet weer leuk worden
Man man man
En inderdaad, wat zij zichzelf aan doet moet ze helemaal zelf weten, maar al die (piep)jonge meiden die haar volgen gaan dat vervolgens ook doen...
Nou ja, dat bedoelde ik. Ze vindt het zo'n schattig kleurtje, dus gaat ze maar bewust kanker kweken. Man man man.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:52 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Binnen wat jaren mogelijk daadwerkelijk.
Ik heb het gerapporteerd. Ik vraag me af of TikTok er wat mee doet, maar ik heb het in elk geval geprobeerd.quote:
Dat heten kinderen, dat jij ze huppelkutjes noemt zegt wel iets..quote:Op maandag 25 mei 2026 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Al die hersendode huppelkutjes die er weer achteraan gaan idd, want hip & happening
Ben hem een keer tegen het lijf gelopen toen we in Salou op vakantie waren, wat een figuur was dat, weet nog steeds niet of hij echt zo hyper was (al dan niet door pillen) of deed alsofquote:Op maandag 25 mei 2026 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
Vroeger had je Mental Theo die zei dat je met zonnebloemolie en citroensap in de zon moest gaan zitten.
Vroeger zaten we met 30 graden zonder zonnebrand bij een meer. Iedereen leeft nog! Wat een drama tegenwoordig..quote:Op maandag 25 mei 2026 18:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoelde ik. Ze vindt het zo'n schattig kleurtje, dus gaat ze maar bewust kanker kweken. Man man man.
Klopt, waardoor er tegenwoordig alsmaar meer gevallen van huidkanker zijn.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:53 schreef Masberum het volgende:
[..]
Vroeger zaten we met 30 graden zonder zonnebrand bij een meer.
Dat is juist iemand die nooit drugs gebruikte.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben hem een keer tegen het lijf gelopen toen we in Salou op vakantie waren, wat een figuur was dat, weet nog steeds niet of hij echt zo hyper was (al dan niet door pillen) of deed alsof
Dat heeft er meer mee te maken dat we tegenwoordig met 30%+ meer mensen leven. Meer mensen betekent meer gevallen van huidkanker, ook al blijft het naar verhouding gelijk. Kloptquote:Op maandag 25 mei 2026 18:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, waardoor er tegenwoordig alsmaar meer gevallen van huidkanker zijn.
Was eind van de middag, wel bij zo'n club, heel hard praten en gebaren maken en alles, gewoon heel hypervrolijkquote:Op maandag 25 mei 2026 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is juist iemand die nooit drugs gebruikte.Is ook niet druk. Maar misschien toen bij een optreden oid.
Een dooie dj heeft ook niemand wat aan natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2026 19:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was eind van de middag, wel bij zo'n club, heel hard praten en gebaren maken en alles, gewoon heel hypervrolijk
Nou ja, zuipen kon hij wel. Z'n maatje schat ik dan weer rustiger in.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is juist iemand die nooit drugs gebruikte. Is ook niet druk.
Die mediteert er lekker op los ja.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:50 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, zuipen kon hij wel. Z'n maatje schat ik dan weer rustiger in.
Stiekem wel jaloers dat je je hele leven kan teren op, wat, vijf hitjes. Maar ze blijven lekker.quote:
Mental Theo lijkt een redelijke neus te hebben voor geld verdienen. Gevalletje boerenslim.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Stiekem wel jaloers dat je je hele leven kan teren op, wat, vijf hitjes. Maar ze blijven lekker.
Nominatie Darwin Awardquote:Op maandag 25 mei 2026 17:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou jongens, ik heb net denk ik de domste TikTokster voorbij zien komen. Echt zo dom, niet normaal.
Ze laat haar gezicht expres wat verbranden omdat dat zo'n schattig kleurtje geeft. Ook omdat ze op deze manier geen blush hoeft op te doen. Een fijne bijkomstigheid is dat ze haar zonnebril op had waardoor ze nu geen concealer hoeft aan te brengen.
Ik heb serieus geen woorden hoe dom iemand kan zijn, echt. En gevaarlijk ook. Zat jonge meiden vinden dit wel leuk en gaan dit ook doen. Gestoord deze TikTokster. En dom. Had ik al gezegd dat ze dom is?
Had ik met de vaatwasser en die knop kon niet vervangen worden.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:17 schreef Vanyel het volgende:
Dat de startknop van de afwasmachine er opeens de brui aan geeft
Live on stage wordt dan wat lastigquote:Op maandag 25 mei 2026 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een dooie dj heeft ook niemand wat aan natuurlijk
Een hekel is een groot woord, maar het is gewoon te warm. Ik kan me niet voorstellen dat iemand denkt nu, 'wat een heerlijk weer is dit '.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:34 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen die niet begrijpen dat sommige mensen, waaronder ik, een tyfushekel hebben aan dit weer.
Heb nooit begrepen hoe je het klaar speelt om "lekker te liggen bakken". Alleen maar zitten/liggen in de zon, vind ik ook erg. Maar ik heb een te lage lichaamstemperatuur en zonnewarmte is wel prettiger dan cv-warmte (heb ook een hekel aan vloerverwarming, die plaatselijk aan warme stoelen bij het wisselen van klaslokaal doet denken). Krijg nogal wat aanbiedingen van kleding/stooffen van hennep te zien. Onlangs begonnen ze uit te leggen dat hennep koel is. Reden om nooit iets van hennep te kopen, maar mss handig om het als tip door te geven.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:51 schreef Prego het volgende:
[..]
terechte klacht, ik vind het vréselijk om « lekker » in de zon te zitten/eten/drinken/etc.
OT: de overdosis van modewoordjes. « Verbinden » is op dit moment een woord waarvan ik walg. Echt, pleur op
Beide heren draaien nog steeds op feestjes, zei het niet als duo.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Stiekem wel jaloers dat je je hele leven kan teren op, wat, vijf hitjes. Maar ze blijven lekker.
Is net zo idioot als iets in de richting van die en die te zeggen. Maakt het je niet uit of die en die je boodschapschap wel ontvangt? In alleen ongeveer diens kant op praten voldoende?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Aan de voorkant" als men vooraf bedoelt
Neuh maar binnen zitten word je ook gek van. Denk niet dat ze het financieel nodig hebben. En af en toe Defqon main stage meepakken zoals tijdje terug is toch ook vet.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Beide heren draaien nog steeds op feestjes, zei het niet als duo.
Het is niet dat ze helemaal niks meer doen.
Nou, ik denk dat je je daarin vergist.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Een hekel is een groot woord, maar het is gewoon te warm. Ik kan me niet voorstellen dat iemand denkt nu, 'wat een heerlijk weer is dit '.
Toen in de jaren 80 in Noorwegen was (1e keer vliegen was gelijk de laatste keer, wat een gedoe) viel me ook veel stank op. Begreep het na een rondje fietsen langs een meer. Her en der zag je rookzuiltjes. Er is geen riolering in het buitengebied, dus ieder had z'n eigen afvalverbrander.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:38 schreef Eightyone het volgende:
Nog een nadeel van warmte: de vuilnisgeur die (ja, ook ver buiten de Randstad) her en der opstijgt.
Destijds in de gabbertijd werden ze verguisd toen ze commercieel gingen met happy hardcore, maar financieel gezien heeft ze dat geen windeieren gelegd nee.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:40 schreef nostra het volgende:
[..]
Neuh maar binnen zitten word je ook gek van. Denk niet dat ze het financieel nodig hebben. En af en toe Defqon main stage meepakken zoals tijdje terug is toch ook vet.
Handig bij hotelvakantie als er een bad of douchebak is: alle kleren op de grond tijdens het douchen. Volgende dag droog als het gelukt is een heerlijk warme periode te treffen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daarom gewoon dagelijks met je kleren aan douchen
2 Vliegen in 1 klap
Een bejaarde tante deed dat anders. Ze zei: ik jodelde.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat gelukkig niet 😱
Ook niks gebroken gelukkig
Maar ik vermoed wel dat ik nu het voorzitterschap van de Bond tegen Vloeken wel kan vergeten
Vergeet de “wat, volgende week weer 19 graden, ja jeetje, dat hoeft nou ook niet hoor!!!11” mensen niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Volk dat bij dit weer maar blijven zuchten en steunen dat het zo warm is. Ik vind het ook niet alles, maar grow a pair die paar dagen/weken per jaar.
terechte klachtquote:
Ja net benzo's die dingen, mee oppassen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
Die heerlijke anticonceptiepil die je hier elke maand op moet kan halen want voor meer maanden krijg je hem nog steeds niet.
Dat idd wel jaquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja net benzo's die dingen, mee oppassen.
Gelukkig heb je niet zo'n maffe apotheker die het überhaupt niet verstrekt.
Vasectomie een optie?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
Die heerlijke anticonceptiepil die je hier elke maand op moet kan halen want voor meer maanden krijg je hem nog steeds niet.
M\n zus stuurde altijd vakantiekaarten met zonnetje en 30' en gepuf. Toen ging ik vragen waarom ze doorgingen met in het hoogseizoen met mooiweergarantie op vakantie te gaan, terwijl ze niet meer vastzaten aan de schoolvakanties. Ok, week in het voorjaar en week in het najaar. Was alleen net die periode waarin het klimaat merkbaar begon te veranderen. Half mei: zelfde tekst op de ansichtkaart...quote:Op zondag 24 mei 2026 09:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Idem. Ik ben eveneens niet dik.
En als je een redelijk noordelijk oord uitkiest, kan je alsnog genaaid worden door de weergoden.
Er heeft gebruikmakend van hetzelfde portiek een man gewoond, die altijd douchte met iets van zware bloemenwolk. Veel later bleek het een gewoonte te zijn van Joegoslavische mannen, wat hij wsl ook was gezien het naambordje. Het blijft een rare herinnering.quote:
Het is gewoon SARSquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:23 schreef heywoodu het volgende:
Dat het overal 'commissie Corona', 'enquête Corona' etc wordt genoemd
NWS / Parlementaire enquête Corona van start
Het kutste van de hele pandemie, nou ja, behalve de doden enzo dan, was dat iedereen het had en heeft over 'Corona', 'hij heeft Corona', 'tijdens Corona'
Noem het zéker in officiële communicatie gewoon COVID-19, en buiten dat desnoods gewoon COVID (want -19 weglaten is dan nog wel een beetje te begrijpen). Man man man.
Al dat gedoe speelt hier ook al 9-10 maanden, knettergek word je er vanquote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:01 schreef Scriptascripta het volgende:
Mensen die alles wat ze doen, LUID doen. Hoesten, niesen, praten, deuren dicht, keukenkastjes dicht etcetera. Vooral als het je buren zijn…
En het zijn helaas gewoon leefgeluiden, dus je kan er geen flikker mee![]()
Variant van Sars iddquote:
Jij begrijpt het! Gelukkig zijn ze hier vaak weg en liggen ze vroeg op bed. Sterkte!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Al dat gedoe speelt hier ook al 9-10 maanden, knettergek word je er van
Je bedoelt je kinderen?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:38 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Jij begrijpt het! Gelukkig zijn ze hier vaak weg en liggen ze vroeg op bed. Sterkte!
Of zijn het jouw kinderen?quote:
Dat wordt heel lastig.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:43 schreef Prego het volgende:
[..]
Of zijn het jouw kinderen?
OT: mezelf, een dutje doen waardoor ik m’n afspraak met de kapper heb gemist
Toch niet Rick Ashley 😱😱😱quote:Op maandag 1 juni 2026 18:28 schreef maily het volgende:
Een spotifylinkje doorgestuurd krijgen, er op klikken en vervolgens het nummer niet meer kunnen verwijderen .....
waarom niet?!
Dat zou toch vreselijk zijn 😱quote:
Ik zou het eens online proberen.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een "goldcrest wilma" van 150cm willen kopen en bij elk tuincentrum in de omgeving nul op het rekest krijgen, want ze hebben alleen maar kleintjes van 65cm, en die krengen groeien erg langzaam
[ afbeelding ]
Sporen uitwissen van een drugslab kost nou eenmaal veel tijd.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog steeds allerlei soorten herrie en geluidsoverlast van de bovenbuurman, hoezo is die vent al 3 weken bezig met verhuizen, laat vanalles uit z'n klauwen flikkeren, en is al dagenlang bezig met schoonmaken?
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
Toch wel een beetje de vogels die je vanaf 4 uur wakker maken in het weekend.![]()
Of eigenlijk elke dag.
Oordopjes is het antwoordquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
Toch wel een beetje de vogels die je vanaf 4 uur wakker maken in het weekend.![]()
Of eigenlijk elke dag.
Daar lag ik vanochtend over na te denken maar dan ben ik bang dat ik daar voor eeuwig aan vast zit en nooit meer zonder kan.quote:
Ik slaap er al jaren mee en ik denk inderdaad dat ik niet meer zonder kan. Maar is dat zo erg? Ik heb die van Alpina, sleep deep. Blijven prima zitten en blokken redelijk wat geluid. Van die foam dingen die de Hema verkoopt zijn helemaal niks, die moet je niet kopen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar lag ik vanochtend over na te denken maar dan ben ik bang dat ik daar voor eeuwig aan vast zit en nooit meer zonder kan.
Misschien kan ik ze kopen en op het moment dat de vogels niet stoppen, dan in doen voor wat extra uurtjes slaap. Zal ze eens zoeken, thanks.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik slaap er al jaren mee en ik denk inderdaad dat ik niet meer zonder kan. Maar is dat zo erg? Ik heb die van Alpina, sleep deep. Blijven prima zitten en blokken redelijk wat geluid. Van die foam dingen die de Hema verkoopt zijn helemaal niks, die moet je niet kopen.
Lang gehad, van Pluggerz, maar het leek weleens alsof m'n ene oor op het randje van ontstoken zat (en ja, ik maakte ze regelmatig schoon).quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:32 schreef Blues het volgende:
Wij hebben al jaren siliconen oordopjes. Ideaal en ik slaap sindsdien ook langer en beter door geen omgevingsgeluiden
Ik dacht van de week nog aan je toen ik's ochtends wakker lag van twee bekvechtende kauwen. Je oordoptip in en rustquote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:32 schreef Blues het volgende:
Wij hebben al jaren siliconen oordopjes. Ideaal en ik slaap sindsdien ook langer en beter door geen omgevingsgeluiden
Dat dus.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:27 schreef de_boswachter het volgende:
Iedereen heeft wel zaken waar hij/zij/hen, etc., zich enorm aan ergert.
Wat jammer is, want dat geluid vind ik altijd heerlijk rustgevend en mooi, dat je nagenoeg niks hoort buiten behalve de vogeltjesquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
Toch wel een beetje de vogels die je vanaf 4 uur wakker maken in het weekend.![]()
Of eigenlijk elke dag.
Ik ben dan vooral bang dat ik mijn wekker niet hoor, maar dat valt zeker wel mee?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik slaap er al jaren mee en ik denk inderdaad dat ik niet meer zonder kan. Maar is dat zo erg? Ik heb die van Alpina, sleep deep. Blijven prima zitten en blokken redelijk wat geluid. Van die foam dingen die de Hema verkoopt zijn helemaal niks, die moet je niet kopen.
Ik heb vaak vroege shifts om 6 uur en ik ben altijd op tijd gekomenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben dan vooral bang dat ik mijn wekker niet hoor, maar dat valt zeker wel mee?
De slaapdopjes van Pluggerz voel je slechts minimaal. Die hebben geen harde delen.quote:Op zondag 7 juni 2026 09:03 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind oordopjes helemaal niks. Je merkt toch altijd dat je wat in je oor hebt wat er niet hoort.
Dan voelt het nog steeds wel alsof je iets in je oor hebt. Dat is eigenlijk waar ik niet tegen kan. Zelfde gevoel als met sokken aan slapen ofzo.quote:Op zondag 7 juni 2026 09:17 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De slaapdopjes van Pluggerz voel je slechts minimaal. Die hebben geen harde delen.
Echt goede oordopjes zijn prijzig (>100 euro) maar erg goed want op maat gemaakt en houden veel geluid tegen. De wekker hoor je echt wel want dichtbij. Ik voel er niet veel van.quote:Op zondag 7 juni 2026 09:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan voelt het nog steeds wel alsof je iets in je oor hebt. Dat is eigenlijk waar ik niet tegen kan. Zelfde gevoel als met sokken aan slapen ofzo.
De lolligheid zit vooral in de namiddag. Ze lijken rekening te houden met de middagdip van mensen.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:57 schreef Loohcs het volgende:
En NPO radio 1 is een soort 3fm voor boomers geworden, met steeds meer (matige) muziek, domme spelletjes, overdreven interactie met luisteraar, en flauwe 'geintjes' met filelezer of weerman/vrouw. En ik weet dat ik niet verplicht ben om te luisteren, maar ik mis het oude/normale radio 1 wel (Bureau buitenland is overdag bijna 't enige programma met inhoud)
Luister dan naar BNR. Dat is de hele dag inhoud.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:57 schreef Loohcs het volgende:
Het bedroevende aanbod op radio/tv. In talkshows zit altijd wel iemand (vaak 'n collega's uit 't wereldje) zijn/haar eigen boekje/programma te pluggen o.a. Twan Huys over wandelen; Afke Boven over eilandmensen
En NPO radio 1 is een soort 3fm voor boomers geworden, met steeds meer (matige) muziek, domme spelletjes, overdreven interactie met luisteraar, en flauwe 'geintjes' met filelezer of weerman/vrouw. En ik weet dat ik niet verplicht ben om te luisteren, maar ik mis het oude/normale radio 1 wel (Bureau buitenland is overdag bijna 't enige programma met inhoud)
Daarom luister ik op de Q Music app naar non-stop muziek. Enkel wat reclame tussendoor en voor de rest alleen maar muziek. Héérlijk.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:57 schreef Loohcs het volgende:
Het bedroevende aanbod op radio/tv. In talkshows zit altijd wel iemand (vaak 'n collega's uit 't wereldje) zijn/haar eigen boekje/programma te pluggen o.a. Twan Huys over wandelen; Afke Boven over eilandmensen
En NPO radio 1 is een soort 3fm voor boomers geworden, met steeds meer (matige) muziek, domme spelletjes, overdreven interactie met luisteraar, en flauwe 'geintjes' met filelezer of weerman/vrouw. En ik weet dat ik niet verplicht ben om te luisteren, maar ik mis het oude/normale radio 1 wel (Bureau buitenland is overdag bijna 't enige programma met inhoud)
Nu.nl is hier ook erg goed in. Heb je een heel uitgebreid (nieuws)artikel maar blijkt het een advertentie of reclamesponsor oid.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:57 schreef Eightyone het volgende:
Het massaal aanprijzen van lege hulzen.
Zoals in een of ander uitgebreid reclameartikel over Monica Geuze, vermomd als redactioneel stuk (vandaag op de site van het AD/regionale kranten).
En ja, ik weet wat erin staat, dus de clickbait heeft gewerkt.![]()
Gelul over 'authentiek' en zo. M'n kaak ligt nog net niet op m'n toetsenbord.
Hey, die klacht heb ik ook eens in dit topic geplaatst,quote:Op zondag 7 juni 2026 09:49 schreef raptorix het volgende:
Automobilisten die denken dat een richtingaanwijzer een soort van kerstverlichting is die je in de bocht aanzet in plaats van die aan te zetten als je komt aanrijden.
Net al AD en consorten allemaal DPG-meuk, opgekocht door de Belgen om geld te verdienen, niet om nieuws te brengenquote:Op zondag 7 juni 2026 22:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu.nl is hier ook erg goed in. Heb je een heel uitgebreid (nieuws)artikel maar blijkt het een advertentie of reclamesponsor oid.
Mensen in het algemeen bij mij.quote:Op zondag 7 juni 2026 23:01 schreef Seeburg54 het volgende:
De grootste ergernis is wel al die kutmensen om me heen.
Het gaat meer om mensen die je vreselijk tegenvallen. Na jaren.quote:Op maandag 8 juni 2026 07:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mensen in het algemeen bij mij.
Dit kan niet waar zijn.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:03 schreef Kissingbird het volgende:
Digitale koffies (of andere drankjes) die uitgedeeld worden
Weet je zeker dat het geen terrorwalvis is? @Cockwhalequote:Op maandag 8 juni 2026 16:38 schreef Seeburg54 het volgende:
De terrorkat van de buren die een oud bejaard katje te grazen wil nemen.
Wellicht wordt er gedoeld op dit?quote:
YouTubers, influencers, andersoortig volk dat geld wil vanuit ‘artistieke’ werkzaamheden (quote:
Nopequote:
quote:Op maandag 8 juni 2026 17:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen terrorwalvis is? @:cockwhale
quote:Op maandag 8 juni 2026 19:31 schreef StateOfMind het volgende:
In de 30 jaar dat ik auto rij, ben ik nog nooit een spookrijder tegen gekomen.
Tot vanmiddag
Gelukkig niet op de snelweg, maar op een grote doorgaande weg met 2 heel duidelijk gescheiden rijrichtingen.
Toch was het een idioot gelukt om het niet be begrijpen![]()
Gelukkig stopte hij op tijd, en na een flinke scheldkannonade van mij en andere geschrokken mede automobilisten draaide hij om en reed weg, dit keer de goede richting op.
Ik kan je zeggen dat ja je een rotberoerte schrikt, en je moet er niet aan denken om 's avonds in het donker op de snelweg zo'n mafklapper tegen te komen.
GLS zou verboden moeten worden.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat je wat in het buitenland koopt en ze het besluiten te versturen met een pauper bezorgdienst. Het ligt nu al een week (nog steeds in het buitenland) bij GLS
Oei, dat is wel echt heel klote.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:39 schreef Prego het volgende:
Dat ik een vrije dag heb genomen om te slapenen dat juist op deze dag ze hebben besloten om zonder aankondiging het hele terrein rondom m’n appartement te snoeien met grof geschut
De herrie
![]()
Die pauperclub presteerde het om een pakket hier in stukken af te leveren, ik hoef daar niks meer van. Debielen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DHL belooft dat ze vandaag langskomen met een pakketje (briefpost), krijg ik net bericht dat ze niet kunnen bezorgen en er een andere datum gekozen moet worden. De bezorger was volgens de track & trace onderweg
Net zoals constant nietszeggende gifjes posten in een sc. Vreselijkquote:Op maandag 8 juni 2026 17:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope
Iedere dag worden er in een paar topics op FOK! braaf wat digitale koffie'tjes (of andere drankjes) uitgedeeld en met blijdschap ontvangen.![]()
Daar doelde ik op![]()
Tevens: mensen die dingen invullen voor een ander zonder te checken of dit klopt
Edit: afhankelijk van wat het is. Iedereen vult in.
Ik heb eigenlijk, hoe raar het ook klinkt, nog nooit negatieve ervaringen met DHL gehad. Zijn hier altijd op tijd.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DHL belooft dat ze vandaag langskomen met een pakketje (briefpost), krijg ik net bericht dat ze niet kunnen bezorgen en er een andere datum gekozen moet worden. De bezorger was volgens de track & trace onderweg
AH GLS, dan kun je het als vermist beschouwenquote:Op maandag 8 juni 2026 18:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat je wat in het buitenland koopt en ze het besluiten te versturen met een pauper bezorgdienst. Het ligt nu al een week (nog steeds in het buitenland) bij GLS
Vergeetachtigheid kan ook veroorzaakt worden door stress. Teveel over iets anders piekeren.quote:Op woensdag 10 juni 2026 09:44 schreef dick_laurent het volgende:
Grootste ergernis in mijn huwelijk.....De enkele versnelling die mijn vrouw heeft in haar brein zoals ik het vaak maar zeg....
Echt, ik houd van haar en ze is een geweldig mens.... maar ze heeft letterlijk maar 1 versnelling zeg ik altijd maar:
- Wat ze nu aan het doen is, dat doet ze, en dat doet ze over het algemeen goed.
Maar zeg je tegen haar, kan je straks hiermee helpen? Kan je zometeen dit of dat doen? Dan zegt ze altijd, 'ja hoor' maar is er oprecht een 75 tot 80% kans dat ze het dan gewoon vergeet. Dat ik denk van, hoe... ik vroeg je dit slechts een paar uur geleden, niet een maand geleden, hoe kan je dit NU al to-taal vergeten zijn?
Haar korte termijn geheugen is echt, echt schokkend slecht. En ze is pas eind 30. Sometimes it worries me...![]()
en ja - het kan ook dat ze me gewoon keihard trollt en doet alsof, ik weet dat sommigen dat nu zullen denken, 100% kan ik dat niet uitsluiten nee, maar haar kennende, ze is geen vals/achterbaks persoon, zo is haar karakter echt niet, ik ken haar te lang en te goed daarvoor. Dus ik neig toch naar te denken dat ze het oprecht gewoon vergeet.
Vergeten de ‘typische’ ADHD-ers ook niet gauw de meest recente en minuscule taken en verzoekjes?quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vergeetachtigheid kan ook veroorzaakt worden door stress. Teveel over iets anders piekeren.
Dit heb ik ook hoorquote:Op woensdag 10 juni 2026 09:44 schreef dick_laurent het volgende:
Grootste ergernis in mijn huwelijk.....De enkele versnelling die mijn vrouw heeft in haar brein zoals ik het vaak maar zeg....
Echt, ik houd van haar en ze is een geweldig mens.... maar ze heeft letterlijk maar 1 versnelling zeg ik altijd maar:
- Wat ze nu aan het doen is, dat doet ze, en dat doet ze over het algemeen goed.
Maar zeg je tegen haar, kan je straks hiermee helpen? Kan je zometeen dit of dat doen? Dan zegt ze altijd, 'ja hoor' maar is er oprecht een 75 tot 80% kans dat ze het dan gewoon vergeet. Dat ik denk van, hoe... ik vroeg je dit slechts een paar uur geleden, niet een maand geleden, hoe kan je dit NU al to-taal vergeten zijn?
Haar korte termijn geheugen is echt, echt schokkend slecht. En ze is pas eind 30. Sometimes it worries me...![]()
en ja - het kan ook dat ze me gewoon keihard trollt en doet alsof, ik weet dat sommigen dat nu zullen denken, 100% kan ik dat niet uitsluiten nee, maar haar kennende, ze is geen vals/achterbaks persoon, zo is haar karakter echt niet, ik ken haar te lang en te goed daarvoor. Dus ik neig toch naar te denken dat ze het oprecht gewoon vergeet.
Ik snap je, nee ze weet nog wel vrijwel altijd dat ik het gevraagd heb, dus dan is het meestal een "OHJA oeps" reactie die ik dan krijg.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit heb ik ook hoor
Belangrijke nuance: vergeet ze zoiets dan te doen op het juiste moment, of is ze echt totaal vergeten dat die woorden überhaupt zijn gezegd (als in, wanneer jij zegt 'je zou toch dit doen?', weet ze dan nog wel dat ze dat zou doen?)?
Als iemand aan mij vraagt of ik over 3 uur de oven aan wil zetten, ik noem maar wat, ga ik dat zonder wekker geheid vergeten. Maar als over 4 uur dan wordt gezegd "je zou toch de oven aanzetten?", dan denk ik wel "oh ja, dat is waar". Dat is anders dan de hele 'opdracht' vergeten zijn, dus niet echt een geheugending
Nou zijn we uiteraard twee verschillende personen, maar als het verder hetzelfde is als bij mij kan ik dat laatste inderdaad wel bevestigenquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik snap je, nee ze weet nog wel vrijwel altijd dat ik het gevraagd heb, dus dan is het meestal een "OHJA oeps" reactie die ik dan krijg.
Maar het is wel ergerlijk voor mij omdat ik vaak het gevoel heb dat ik voor 2 mensen dingen moet onthouden![]()
Maar ja, tis wat het is, ik ben er wel redelijk van overtuigd dat ze het niet expres doet om me te fucken ofzo.
En na die persoon is de bak vol, gaat dat ding piepen en ben je nog verder van huis.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef vencodark het volgende:
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes.
Daarom gebruik ik die machines ook nooit meerquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef vencodark het volgende:
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes.
Heel herkenbaar. Ik moet dinsdagavond de vuilniszak buiten zetten. Dat vergeet ik zonder hulp 9 van de tien keer, als het eenmaal dinsdagavond is. Dus heb op mijn telefoon maar een wekelijks alarm ingesteld, voor ieder gebrek is een oplossingquote:Op woensdag 10 juni 2026 11:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit heb ik ook hoor
Belangrijke nuance: vergeet ze zoiets dan te doen op het juiste moment, of is ze echt totaal vergeten dat die woorden überhaupt zijn gezegd (als in, wanneer jij zegt 'je zou toch dit doen?', weet ze dan nog wel dat ze dat zou doen?)?
Als iemand aan mij vraagt of ik over 3 uur de oven aan wil zetten, ik noem maar wat, ga ik dat zonder wekker geheid vergeten. Maar als over 4 uur dan wordt gezegd "je zou toch de oven aanzetten?", dan denk ik wel "oh ja, dat is waar". Dat is anders dan de hele 'opdracht' vergeten zijn, dus niet echt een geheugending
Hier kwamen een tijd terug twee kleine meisjes uit de buurt langs de deur om dit soort spul op te halen. Hun tas was nog leegquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik die machines ook nooit meerLaat gewoon eens in de zoveel tijd boodschappen thuisbezorgen en dan geef ik gelijk al het statiegeld mee, scheelt een hoop gedoe
Eigenlijk is dat hele blikjesverhaal, een inkomensoverhevelingsoperatie van luie mensen met geld, naar daklozen en andere mensen in geldnood, die toch tijd zat hebben. En geen auto's meer hoeven open te brekenquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier kwamen een tijd terug twee kleine meisjes uit de buurt langs de deur om dit soort spul op te halen. Hun tas was nog leegmaar nadat ze hier waren geweest zat ie ook gelijk helemaal vol
En daarna bedacht ik me dat er nog een grote vuilniszak helemaal vol in de schuur staat, die mogen ze de volgende keer hebben. Zij blij, luie heywoodu blij
Eens, daarom doe ik dat voornamelijk in Dagbaggerquote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Net zoals constant nietszeggende gifjes posten in een sc. Vreselijk
En daarom is het schijnheilig om hier te klagen over andere users in topics als er bij jou ook alleen maar poep uitkomt. En tevens loop je hier nu ook te baggeren.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eens, daarom doe ik dat voornamelijk in Dagbagger![]()
Tevens
Ga lekker elders rellen of maak een wandelingquote:Op woensdag 10 juni 2026 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
En daarom is het schijnheilig om hier te klagen over andere users in topics als er bij jou ook alleen maar poep uitkomt. En tevens loop je hier nu ook te baggeren.
Nieuws krijg je via pushmeldingen en de online kranten toch altijd wel binnen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:29 schreef Seeburg54 het volgende:
Het nieuws.
Niet meer kijken, slecht voor je bloeddruk.![]()
Daar ben ik het 100% mee eens.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nieuws krijg je via pushmeldingen en de online kranten toch altijd wel binnen.
Journaal heb ik daarom al heel lang niet meer gezien.
En sowieso heb ik de nuchtere instelling (behalve op zaterdagavond![]()
) dat het geen enkel nut heeft om me druk te maken om zaken waar ik toch geen enkele invloed op heb.
Die van de Lidl zijn fijn en stevig.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:12 schreef Teslynd het volgende:
Die van AH zijn erg dun geworden en het begin zoeken is daardoor wat lastiger.
Of dat ie dan in de lengte scheurt en je 'm dubbel af blijft rollen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:52 schreef TLC het volgende:
Nieuwe wc rollen waar geen duidelijk begin aan zit, dat je dus praktisch meteen die hele rol moet verscheuren![]()
Hier zo inleverpuntwinkel, dus die ergernis heb ik niet meer, want er is ook bulk inleverautomaat.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef vencodark het volgende:
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes.
Laatst kwam ik iemand in de AH tegen op zaterdagmorgen met zeker vijf volle vuilniszakken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef vencodark het volgende:
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes.
Ik vind dat de politci die dat bedacht hebben, en degenen die ermee instemden en zorgen voor de uitvoer, de boel zelf mogen opruimen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat statiegeld beleid hier in Nederland heeft zo gefaald. Breng het terug naar de flessen zoals het was. Het is hier in Rotterdam overal een pleuriszooi op straat door iedereen die de vuilnisbakken opentrekt en erin gaat wroeten (waardoor dus al het vuilnis op straat terecht komt en uiteraard niet opgeruimd wordt).
Nee hoorquote:Op donderdag 11 juni 2026 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
Maar kennelijk is het leven van een gepensioneerde echt ronduit kut.
Nog erger is plakband die steeds verkeerd afbreekt, of afbreekt op momenten dat het niet moet. Vervolgens kan je weer op zoek naar het beginnetje.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:05 schreef Farenji het volgende:
Plakband dat niet plakt. JE HEBT 1 TAAK, PLAKBAND!
En pleisters die niet plakken. Is meestal zo met Hansaplast ripoffs.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:05 schreef Farenji het volgende:
Plakband dat niet plakt. JE HEBT 1 TAAK, PLAKBAND!
De standaard-pleisters van Hansaplast zelf ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En pleisters die niet plakken. Is meestal zo met Hansaplast ripoffs.
Ik had zonder deze ergernis gekund.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:17 schreef cinderloom het volgende:
Mensen met remsporen in hun lichte (spijker) broek die vanaf de buitenkans zichtbaar zijn
Ik zonder deze buitenkans.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had zonder deze ergernis gekund.
Hier heb je van die speciale dingen die aan de prullenbakken hangen waar je je statiegeldflesje in kan hangen, juist om jouw ergernis te voorkomen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat statiegeld beleid hier in Nederland heeft zo gefaald. Breng het terug naar de flessen zoals het was. Het is hier in Rotterdam overal een pleuriszooi op straat door iedereen die de vuilnisbakken opentrekt en erin gaat wroeten (waardoor dus al het vuilnis op straat terecht komt en uiteraard niet opgeruimd wordt).
dat hebben ze hier ook.. worden de prullenbakken alsnog overhoop gehaaldquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hier heb je van die speciale dingen die aan de prullenbakken hangen waar je je statiegeldflesje in kan hangen, juist om jouw ergernis te voorkomen.
Als je hier in de stad op een bankje zit, zie je om de paar minuten wel iemand naar dezelfde prullenbak gaan. Het is hopeloos.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hebben ze hier ook.. worden de prullenbakken alsnog overhoop gehaald
Meestal als je het station in loopt. Maar veel meer niet nee.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:55 schreef Eightyone het volgende:
Zijn er tegenwoordig btw weinig klokken meer op stations/haltes, of lijkt dat maar zo?
"Ach, ze hebben toch constant een telefoon in hun handen."
Eindhoven, de bankjes voor de Bijenkorf.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als je hier in de stad op een bankje zit, zie je om de paar minuten wel iemand naar dezelfde prullenbak gaan. Het is hopeloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |