abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220835206
Iedereen heeft wel zaken waar hij/zij/hen, etc., zich enorm aan ergert. Zoals aan gedrag van anderen, bepaalde nare dingen die telkens weer opnieuw gebeuren die voorkomen hadden kunnen worden, of noem maar op. Uiteraard kun je niet gelijk alles bedenken waar je je aan ergert, dus je kunt hier op elk moment terugkomen om zulke zaken te posten als je weer iets te binnen schiet waar je je ook kapot aan kunt ergeren.

Dus wat zijn de zaken waar je je het meest aan ergert?

----------------

En door. *O*
U MAD?
pi_220835269
De avatar van de_boswachter. Laat die meid met toch eens met rust. Het blijft veel te lang hangen qua gimmick terwijl het ver over de datum is qua houdbaarheid. Zij heeft toen een foutje gemaakt en jij blijft haar dat eeuwig nadragen. Moet je niet meer doen.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  Redactie Frontpage maandag 18 mei 2026 @ 20:53:26 #3
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220835368
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:35 schreef Bart2002 het volgende:
De avatar van de_boswachter. Laat die meid met toch eens met rust. Het blijft veel te lang hangen qua gimmick terwijl het ver over de datum is qua houdbaarheid. Zij heeft toen een foutje gemaakt en jij blijft haar dat eeuwig nadragen. Moet je niet meer doen.
Eens! Er zijn zelfs mensen die Anne Frank niet met rust kunnen laten want dat vinden zijn VBL vriendjes zo grappig
  dinsdag 19 mei 2026 @ 06:18:51 #4
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220836796


[ Bericht 20% gewijzigd door Eightyone op 19-05-2026 12:22:40 (Gezever) ]
pi_220836812
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:35 schreef Bart2002 het volgende:
De avatar van de_boswachter. Laat die meid met toch eens met rust. Het blijft veel te lang hangen qua gimmick terwijl het ver over de datum is qua houdbaarheid. Zij heeft toen een foutje gemaakt en jij blijft haar dat eeuwig nadragen. Moet je niet meer doen.
:?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220839294
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:35 schreef Bart2002 het volgende:
De avatar van de_boswachter. Laat die meid met toch eens met rust. Het blijft veel te lang hangen qua gimmick terwijl het ver over de datum is qua houdbaarheid. Zij heeft toen een foutje gemaakt en jij blijft haar dat eeuwig nadragen. Moet je niet meer doen.
Wie is dat dan? Ik dacht dat dit boswachter zelf was. :@
pi_220839308
Aan moderne tekenfilms. Er wordt voortdurend in gegild en gekrijst en de humor is zo dom.
Het lijkt wel of het debiel zijn de nieuwe mores is in tekenfilmland.
pi_220841945
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 13:21 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wie is dat dan? Ik dacht dat dit boswachter zelf was. :@
Dat is Stacey van Don en Ad. Ze heeft als jeugdzonde in een pornofilm (of meerdere) meegedaan. Had ze later enorm spijt van en ze is er snel mee gestopt weer. Laat het dus rusten zou ik zeggen.

quote:
Maar wat blijkt nu: Ze was een heel normaal meisje, maar omdat ze geen peut had heeft ze voor een paar euro meegedaan in een pornofilm Zeg dan maar dagdag (niet die user) tegen je carriere en leven
Crosspost:

quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 20:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ik ben fan van haar filmpjes van toen, maar 20 jaar later laat je die meid/nu dus vrouw gewoon lekker met rust joh. Beer je lekker af op een stukje internethistorie en ga verder met je leven.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  Redactie Frontpage dinsdag 19 mei 2026 @ 19:04:04 #9
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220841963
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:01 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Dat is Stacey van Don en Ad. Ze heeft als jeugdzonde in een pornofilm (of meerdere) meegedaan. Had ze later enorm spijt van en ze is er snel mee gestopt weer. Laat het dus rusten zou ik zeggen.
[..]
Crosspost:
[..]

Hypocriet _O-
pi_220843090
https://nos.nl/artikel/26(...)alen-lidl-in-brabant

Fruit tussen de drugs gevonden in de Lidl :r :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220843119
Aan mensen die nu nog steeds begroeten met 'goeiemoggel'

Bekijk deze YouTube-video
pi_220843123
Zo nu en dan toch weer je vinger openhalen met medicijnen uit drukstrips.
Hebben ze in Amerika niet vaker tabletten los in een pot? :Y)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220843854
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:42 schreef Masberum het volgende:
Aan mensen die nu nog steeds begroeten met 'goeiemoggel'

Bekijk deze YouTube-video
Schuldig!
U MAD?
pi_220843939
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Zo nu en dan toch weer je vinger openhalen met medicijnen uit drukstrips.
Hebben ze in Amerika niet vaker tabletten los in een pot? :Y)
huh? hoe dan? :{

is mij echt in ~20 jaar nog nooit gelukt :D
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220844140
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:32 schreef mschol het volgende:

[..]
huh? hoe dan? :{

is mij echt in ~20 jaar nog nooit gelukt :D
Lange nagels. Dan druk je onhandiger. :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220851716
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Lange nagels. Dan druk je onhandiger. :Y
Ik denk dat ik het met lange nagels echt één keer heb gehad in weet ik veel hoeveel jaar. Sowieso minimaal 15 jaar in ieder geval, :D.

Tegenwoordig geven ze een deel van mijn medicatie ook mee in een pot. Daar kan ik me pas aan ergeren. Als ik dan mijn medicijnen mee moet nemen, zit ik gelijk vast aan een hele pot, ook als er nog maar een kwart of minder over is. Neemt zo onnodig veel ruimte in, in mijn tas.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:07:03 #17
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220855835
Dat het tijdens de Meimarkt in Tilburg (grotendeels een terrein zonder bomen of andere vormen van beschutting) te heet en zonnig wordt, iig voor mezelf. -O-

Volgend jaar beter.
pi_220856325
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:07 schreef Eightyone het volgende:
Dat het tijdens de Meimarkt in Tilburg (grotendeels een terrein zonder bomen of andere vormen van beschutting) te heet en zonnig wordt, iig voor mezelf. -O-

Volgend jaar beter.
terechte klacht, ik vind het vréselijk om « lekker » in de zon te zitten/eten/drinken/etc.

OT: de overdosis van modewoordjes. « Verbinden » is op dit moment een woord waarvan ik walg. Echt, pleur op :{w
pi_220856327
Van die onopgevoede honten die in de tuin rondlopen en keihard afgaan wanneer je langs een compleet dicht hek door het paadje loopt. Net ook, ik schrok me de pleuris.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 21 mei 2026 @ 19:03:34 #20
284411 crew  heywoodu
pi_220856402
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:51 schreef Prego het volgende:

[..]
terechte klacht, ik vind het vréselijk om « lekker » in de zon te zitten/eten/drinken/etc.
Ja, zodra het smerig warm wordt wil iedereen ineens van alles buiten gaan doen, flikker op :{
pi_220856490
Dat de startknop van de afwasmachine er opeens de brui aan geeft :(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220856494
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:17 schreef Vanyel het volgende:
Dat de startknop van de afwasmachine er opeens de brui aan geeft :(
Dat die uitdrukking echt volslagen idioot is eigenlijk :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220856626
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, zodra het smerig warm wordt wil iedereen ineens van alles buiten gaan doen, flikker op :{
Dit is ook deels waarom ik de zomer haat.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220856685
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:51 schreef Prego het volgende:

[..]
terechte klacht, ik vind het vréselijk om « lekker » in de zon te zitten/eten/drinken/etc.

OT: de overdosis van modewoordjes. « Verbinden » is op dit moment een woord waarvan ik walg. Echt, pleur op :{w
Net als: powerkoppel of powervrouw. :r

Verder eens: eten midden in de zon vind ik niks. Terras met flinke schaduw en koele plek kan ik wel hebben.
Maar verder eet ik niet bijzonder graag buiten. :')
pi_220856813
Zo’n dikke stronk in de zak met voorgesneden sla. :{ En met veel pech eet je het per ongeluk. :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 21 mei 2026 @ 20:04:30 #26
284411 crew  heywoodu
pi_220856944
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:40 schreef vencodark het volgende:

[..]
Net als: powerkoppel of powervrouw. :r

"Aan de voorkant" als men vooraf bedoelt :'(
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:34:35 #27
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220857318
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:40 schreef vencodark het volgende:

[..]
Net als: powerkoppel of powervrouw. :r

'Girlboss'.
pi_220857409
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Zo’n dikke stronk in de zak met voorgesneden sla. :{ En met veel pech eet je het per ongeluk. :')
Daar zitten nou juist de meeste vitamientjes in. Net als in de korst van de frikandel.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_220857607
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, zodra het smerig warm wordt wil iedereen ineens van alles buiten gaan doen, flikker op :{
lekker op een terras zitten en mensen kijken :{w
  vrijdag 22 mei 2026 @ 09:38:03 #30
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220859389
Nog een nadeel van warmte: de vuilnisgeur die (ja, ook ver buiten de Randstad) her en der opstijgt.
pi_220859504
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:43 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Daar zitten nou juist de meeste vitamientjes in. Net als in de korst van de frikandel.
Want frikandellen eten we voor de vitamines. :P
pi_220860642
Ik probeer al 2 dagen contact te krijgen met de Rabobank om een simpele vraag te stellen. Niet bereikbaar. Niet via chat, niet telefonisch. Ook niet als ik bel via rabo app. Optie terugbellen ingeschakeld. En dan is er euforie,ik word teruggebeld! *O* Ik leg uit waarom ik bel, word doorverbonden. Wacht 10 minuten...ik voel al nattigheid. En dan wordt de verbinding verbroken. Zomaar.
Wat een vreselijke kutzooi die Rabobank. :(
pi_220861169
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:38 schreef Eightyone het volgende:
Nog een nadeel van warmte: de vuilnisgeur die (ja, ook ver buiten de Randstad) her en der opstijgt.
De geur van zweet van stinkende mensen die niet dagelijks of met regelmaat douchen. :X
Nu ineens ruik je ze weer.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220861246
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:05 schreef vencodark het volgende:

[..]
Want frikandellen eten we voor de vitamines. :P
Behalve diegenen die ze eerst schillen natuurlijk.
pi_220861249
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
De geur van zweet van stinkende mensen die niet dagelijks of met regelmaat douchen. :X
Nu ineens ruik je ze weer.
Ik lees altijd over het gebrek aan douchen bij stinkende mensen, maar gek genoeg nooit iets over te lang gedragen kleding. Je kan douchen zo vaak je wilt, als je dezelfde kleding te vaak achter elkaar draagt maakt dat geen drol uit.

Dus, vaak genoeg douchen én vaak genoeg schone kleding aan.
pi_220861272
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
De geur van zweet van stinkende mensen die niet dagelijks of met regelmaat douchen. :X
Nu ineens ruik je ze weer.
In de wachtrijen van attractieparken. ;(
pi_220861333
Kort Roodstaan Rabobank. Ik wist niet eens dat ik het had, want ik sta nooit rood. Allemaal vragen van de bank over hypotheek,heb je kinderen en auto's die je hebt.
Omdat de bank zogenaamd door regels van de overheid precies wil weten wat erin komt en eruit. :')
Waar woon ik, fucking Rusland?

[ Bericht 4% gewijzigd door Seeburg54 op 22-05-2026 14:47:23 ]
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:39:21 #38
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220861343
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik lees altijd over het gebrek aan douchen bij stinkende mensen, maar gek genoeg nooit iets over te lang gedragen kleding. Je kan douchen zo vaak je wilt, als je dezelfde kleding te vaak achter elkaar draagt maakt dat geen drol uit.

Dus, vaak genoeg douchen én vaak genoeg schone kleding aan.
Daarom gewoon dagelijks met je kleren aan douchen *O*

2 Vliegen in 1 klap *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:39:50 #39
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220861345
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:21 schreef vencodark het volgende:

[..]
In de wachtrijen van attractieparken. ;(
Met 30 graden in de volle zon 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220861444
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:39 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Daarom gewoon dagelijks met je kleren aan douchen *O*

2 Vliegen in 1 klap *O*
_O_
  Forum Admin vrijdag 22 mei 2026 @ 14:55:04 #41
35723 crew  GGMM
pi_220861454
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 15:36:31 #42
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220861645
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:55 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Opbokken met die hitte.

Al valt dat bij mij mee.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:31:49 #43
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220861886
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:55 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
:r

[ Bericht 7% gewijzigd door Eightyone op 22-05-2026 17:04:53 ]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2026 @ 16:40:01 #44
284411 crew  heywoodu
pi_220861935
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:55 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Doe dit maar niet.
pi_220862062
Je herkent meteen de echte Fok!kers.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:04:30 #46
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220862077
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
Je herkent meteen de echte Fok!kers.
Het persé binnen willen blijven, bedoel je?

Valt hier in principe wel mee, alleen jammer dat het lijf niet helemaal mee werkt als het om heet weer gaat.
pi_220862205
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:39 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Met 30 graden in de volle zon 😱
In België. ;(
pi_220862301
• aanmelden met allerlei veiligheids-waarborgen. Eerst username/ww, dan een code die naar outlook wordt gestuurd en om in outlook te komen wordt een code naar gmail gestuurd...of laatst voor zorgverzekering-app: activatie-code nodig, daarvoor was een polisnummer nodig, daarvoor moest ik bij digid met username/ww inloggen plus sms-code op telefoon (die je ook moet ontgrendelen)...en daarna werd code naar outlook gestuurd waar je ook weer moest inloggen natuurlijk.

• fixatie op data/statistieken in het algemeen en bij sport in het bijzonder. Vooral die xG bij voetbal is ook maar een blackbox waar alle parameters in worden gegooid en daar rolt iets uit. En zoiets wordt dan best belangrijk gemaakt, terwijl als je zelf gekeken hebt weet je ook wel wie de grootste kansen heeft gehad. "Ja, maar data en statistieken maken het objectiveerbaar" wordt dan tegengeworpen... Volgens TIm Krul waren er zelfs spelers die anders gingen voetballen om kunstmatig hun percentage "passes completed" te verhogen (meer veilige balletjes terug op keeper).

• updates van software en websites. Dingen hoeven echt niet altijd hetzelfde te blijven, maar vaak vind ik 't geen verbetering. Tuurlijk als je iets dagelijk gebruikt ben je er na een week of wat wel aan gewend, maar het is voor mijn gevoel vaak ook een soort van "wat is in de mode": dan moet 't vierkant qua design en dan moet 't weer meer rond, dan is een lijst-view hip en dan moet het ineens weer allemaal tegel-view zijn. Mss ben ik noob die de 'echte' veranderingen "onder de motorkap" niet ziet, maar die optische wijzigingen lijken soms meer werkverschaffing dan wat anders. ik word oud, maar soms zijn ze ook wel lastig. Eerst moest ik naar boven swipen om telefoon op te nemen en na een update moest ik naar rechts swipen..
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:53:41 #49
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220862315
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:28 schreef vencodark het volgende:

[..]
In België. ;(
😱 -O- :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:55:19 #50
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220862324
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:49 schreef Loohcs het volgende:
• aanmelden met allerlei veiligheids-waarborgen. Eerst username/ww, dan een code die naar outlook wordt gestuurd en om in outlook te komen wordt een code naar gmail gestuurd...of laatst voor zorgverzekering-app: activatie-code nodig, daarvoor was een polisnummer nodig, daarvoor moest ik bij digid met username/ww inloggen plus sms-code op telefoon (die je ook moet ontgrendelen)...en daarna werd code naar outlook gestuurd waar je ook weer moest inloggen natuurlijk.

• fixatie op data/statistieken in het algemeen en bij sport in het bijzonder. Vooral die xG bij voetbal is ook maar een blackbox waar alle parameters in worden gegooid en daar rolt iets uit. En zoiets wordt dan best belangrijk gemaakt, terwijl als je zelf gekeken hebt weet je ook wel wie de grootste kansen heeft gehad. "Ja, maar data en statistieken maken het objectiveerbaar" wordt dan tegengeworpen... Volgens TIm Krul waren er zelfs spelers die anders gingen voetballen om kunstmatig hun percentage "passes completed" te verhogen (meer veilige balletjes terug op keeper).

• updates van software en websites. Dingen hoeven echt niet altijd hetzelfde te blijven, maar vaak vind ik 't geen verbetering. Tuurlijk als je iets dagelijk gebruikt ben je er na een week of wat wel aan gewend, maar het is voor mijn gevoel vaak ook een soort van "wat is in de mode": dan moet 't vierkant qua design en dan moet 't weer meer rond, dan is een lijst-view hip en dan moet het ineens weer allemaal tegel-view zijn. Mss ben ik noob die de 'echte' veranderingen "onder de motorkap" niet ziet, maar die optische wijzigingen lijken soms meer werkverschaffing dan wat anders. ik word oud, maar soms zijn ze ook wel lastig. Eerst moest ik naar boven swipen om telefoon op te nemen en na een update moest ik naar rechts swipen..
Dat van Outlook is idd :( :{w :r :X :N 8)7 |:( }:|
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:55:56 #51
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220862327
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:49 schreef Loohcs het volgende:

• updates van software en websites. Dingen hoeven echt niet altijd hetzelfde te blijven, maar vaak vind ik 't geen verbetering. Tuurlijk als je iets dagelijk gebruikt ben je er na een week of wat wel aan gewend, maar het is voor mijn gevoel vaak ook een soort van "wat is in de mode": dan moet 't vierkant qua design en dan moet 't weer meer rond, dan is een lijst-view hip en dan moet het ineens weer allemaal tegel-view zijn. Mss ben ik noob die de 'echte' veranderingen "onder de motorkap" niet ziet, maar die optische wijzigingen lijken soms meer werkverschaffing dan wat anders. ik word oud, maar soms zijn ze ook wel lastig. Eerst moest ik naar boven swipen om telefoon op te nemen en na een update moest ik naar rechts swipen..
Iig het gerotzooi bij Spotify, waardoor ik al een week of drie, vier m'n eigen lijsten niet kan bewerken zoals het moet. }:|

Edit: het blijkt eindelijk gerepareerd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Eightyone op 23-05-2026 06:57:52 ]
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:00:12 #52
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220862342
Ik ben mobiel en surf vaak ook mobiel. Je wil niet weten wat een fouten je tegenkomt waardoor je moet afhaken: grote blokken die over het scherm schuiven, menu’s die je niet kunt gebruiken, reclame veel te groot op het beeldscherm, vastlopende sites en ga zo maar door. Daar gáán je klanten. En terecht!!
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:15:43 #53
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220862410
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben mobiel en surf vaak ook mobiel. Je wil niet weten wat een fouten je tegenkomt waardoor je moet afhaken: grote blokken die over het scherm schuiven, menu's die je niet kunt gebruiken, reclame veel te groot op het beeldscherm, vastlopende sites en ga zo maar door. Daar gáán je klanten. En terecht!!
Of sites die nog voor de opkomst van kleine schermpjes ontworpen zijn, en die ze lekker zo hebben gelaten.

Betere internettijden misschien, maar als je bijvoorbeeld www.dutchcharts.nl op je smartphone opent is het toch een beetje gepruts. :+
  Spellchecker vrijdag 22 mei 2026 @ 18:30:43 #54
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220862467
Dat veel te veel mensen nog steeds niet nadenken bij "even een boodschapje doen en kind/huisdier in de auto laten"

pi_220862556
Yup, laatst nog bij het strand. ;( Een poppetje van amper een jaar die in een geparkeerde auto heel de boel bij elkaar huilde en krijste.
Het raam wagenwijd open, geweldig. :{w
Moeder zat onderaan de dijk op een kleedje van het warme weer te genieten. :%
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:57:21 #56
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220862645
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:30 schreef maily het volgende:
Dat veel te veel mensen nog steeds niet nadenken bij "even een boodschapje doen en kind/huisdier in de auto laten"

[ afbeelding ]
(Nu.nl:) Spaanse peuter overleden die bij 38 graden in auto werd achtergelaten

:%
pi_220862679
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:30 schreef maily het volgende:
Dat veel te veel mensen nog steeds niet nadenken bij "even een boodschapje doen en kind/huisdier in de auto laten"

[ afbeelding ]
Het aparte is dat je tijdens het rijden al gemerkt hebt hoe warm je auto is of wordt vergeleken buiten. En zelfs met je airco op stand eskimo is dat zo weg na parkeren in de zon. Dus hoe stappen mensen dan zo onwetend uit? ;(

Goed als ze er extra reclame voor maken.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Spellchecker vrijdag 22 mei 2026 @ 19:00:14 #58
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220862681
quote:
Ja dat had ik gezien :'(
Deze afbeelding maar weer eens afgestoft :X
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:03:14 #59
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220862706
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:43 schreef vencodark het volgende:
Yup, laatst nog bij het strand. ;( Een poppetje van amper een jaar die in een geparkeerde auto heel de boel bij elkaar huilde en krijste.
Het raam wagenwijd open, geweldig. :{w
Moeder zat onderaan de dijk op een kleedje van het warme weer te genieten. :%
Meteen uit de ouderlijke macht zetten :{w

Het is nou al zoooooveel jaren zoooooovaak in het nieuws geweest, dat zelfs de grootste tokkies, die geen nieuws kijken, dit onderhand moeten weten :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:04:49 #60
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220862723
Met je vinger tussen de deur komen :{w :X :(

Caramba wat deed dat zeer 😬
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220862845
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:03 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Meteen uit de ouderlijke macht zetten :{w

Het is nou al zoooooveel jaren zoooooovaak in het nieuws geweest, dat zelfs de grootste tokkies, die geen nieuws kijken, dit onderhand moeten weten :{w
Nou, dit was een keurig uitziende gereformeerde kerkdame. -O-
pi_220862858
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:04 schreef StateOfMind het volgende:
Met je vinger tussen de deur komen :{w :X :(

Caramba wat deed dat zeer 😬
Jeugdherinneringen. En dan het knarsen horen. :X :X
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:23:25 #63
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220862897
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Jeugdherinneringen. En dan het knarsen horen. :X :X
Dat gelukkig niet 😱
Ook niks gebroken gelukkig *O*

Maar ik vermoed wel dat ik nu het voorzitterschap van de Bond tegen Vloeken wel kan vergeten :@
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220862915
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:23 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat gelukkig niet 😱
Ook niks gebroken gelukkig *O*

Maar ik vermoed wel dat ik nu het voorzitterschap van de Bond tegen Vloeken wel kan vergeten :@
Ik zie as we speak de PrijsVrij reclame waarbij Leo zijn voet stoot. Vloekend en al. Deze vind ik wel geniaal. _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:29:05 #65
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220862936
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik zie as we speak de PrijsVrij reclame waarbij Leo zijn voet stoot. Vloekend en al. Deze vind ik wel geniaal. _O-
Sowieso wel geinige reclames dat.

Die van de Aldi ook trouwens met die Andy nogwat.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Spellchecker vrijdag 22 mei 2026 @ 19:36:04 #66
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220862983
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:04 schreef StateOfMind het volgende:
Met je vinger tussen de deur komen :{w :X :(

Caramba wat deed dat zeer 😬
Tussen de deur en wat? O-)
  Spellchecker vrijdag 22 mei 2026 @ 19:36:46 #67
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220862993
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:17 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nou, dit was een keurig uitziende gereformeerde kerkdame. -O-
Dan was het niet op zondag. Hoeveel kinderen in de auto? :X
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:44:54 #68
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220863080
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:36 schreef maily het volgende:

[..]
Tussen de deur en wat? O-)
De deurpost :P

Zojuist boven ook nog eens mijn scheenbeen gestoten tegen de punt van mijn bedrand :(

Dat is ook af te raden.

Ik denk dat ik de rest van de avond de op bank blijf zitten, gehuld in bubbeltjesplastic.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Spellchecker vrijdag 22 mei 2026 @ 19:47:49 #69
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220863111
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:44 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
De deurpost :P

Zojuist boven ook nog eens mijn scheenbeen gestoten tegen de punt van mijn bedrand :(

Dat is ook af te raden.

Ik denk dat ik de rest van de avond de op bank blijf zitten, gehuld in bubbeltjesplastic.
_O_ _O-
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2026 @ 19:48:27 #70
284411 crew  heywoodu
pi_220863121
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:04 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Het persé binnen willen blijven, bedoel je?

Valt hier in principe wel mee, alleen jammer dat het lijf niet helemaal mee werkt als het om heet weer gaat.
Nou ja, dit. Zoals elk jaar weer gezegd zou ik heel graag willen dat het anders was en ik er op zijn minst normaal tegen kan, maar ik voel me gedurende het jaar nooit kutter dan in de zomer/op zomerse dagen, helaas.

En dan ga ik me er druk om maken en wordt het een vicieuze cirkel, heel irritant :+
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:51:03 #71
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220863152
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, dit. Zoals elk jaar weer gezegd zou ik heel graag willen dat het anders was en ik er op zijn minst normaal tegen kan, maar ik voel me gedurende het jaar nooit kutter dan in de zomer/op zomerse dagen, helaas.

En dan ga ik me er druk om maken en wordt het een vicieuze cirkel, heel irritant :+
Hier idem.

Niet eens zozeer vanwege de temperatuur an sich, maar meer dat het dan zo verschrikkelijk onaangenaam warm wordt in huis.

Bovenwoning (dus sowieso warmer) vol op het zuiden, geen zonwering, geen airco.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2026 @ 19:51:23 #72
284411 crew  heywoodu
pi_220863155
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:30 schreef maily het volgende:
Dat veel te veel mensen nog steeds niet nadenken bij "even een boodschapje doen en kind/huisdier in de auto laten"

[ afbeelding ]
Hier zou geen seconde aandacht voor nodig moeten zijn, want...Nou ja, nadenken, maar hier moet eigenlijk elk reclameblok weer iets over gezegd worden. Zo veel domme mensen :'(
pi_220863197
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, dit. Zoals elk jaar weer gezegd zou ik heel graag willen dat het anders was en ik er op zijn minst normaal tegen kan, maar ik voel me gedurende het jaar nooit kutter dan in de zomer/op zomerse dagen, helaas.

En dan ga ik me er druk om maken en wordt het een vicieuze cirkel, heel irritant :+
Dat heb ik exact andersom. :s)
Vakman pur sang
pi_220863198
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, dit. Zoals elk jaar weer gezegd zou ik heel graag willen dat het anders was en ik er op zijn minst normaal tegen kan, maar ik voel me gedurende het jaar nooit kutter dan in de zomer/op zomerse dagen, helaas.

En dan ga ik me er druk om maken en wordt het een vicieuze cirkel, heel irritant :+
En onder parasol in de tuin of op een balkon met een goed koud glas drinken? Of ook niet te doen?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220863203
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hier zou geen seconde aandacht voor nodig moeten zijn, want...Nou ja, nadenken, maar hier moet eigenlijk elk reclameblok weer iets over gezegd worden. Zo veel domme mensen :'(
In de file kunnen mensen met een oude auto zonder airco staan en is het ook erg warm. En een minuutje kan. Maar kennelijk gaan mensen gewoon een uur de hort op. :X
En dieren en kleine kinderen hebben helemaal geen rek. ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:59:01 #76
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220863222
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
In de file kunnen mensen met een oude auto zonder airco staan en is het ook erg warm. En een minuutje kan. Maar kennelijk gaan mensen gewoon een uur de hort op. :X
En dieren en kleine kinderen hebben helemaal geen rek. ;(
Volgens mij mag je als burger (met augurk) als je 112 belt een ruit inslaan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2026 @ 19:59:38 #77
284411 crew  heywoodu
pi_220863227
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
En onder parasol in de tuin of op een balkon met een goed koud glas drinken? Of ook niet te doen?
Het probleem is vooral als ik iets moet, zoals naar kantoor (dat moet dan ook nog met lange broek, man man man) of boodschappen doen ofzo. Zoals het nú is zou ik prima lekker rustig buiten kunnen chillen met wat lekkers, dat kan ik wel goed hebben :P

Dit en het niet tegen plotselinge harde geluiden kunnen zijn denk ik wel de twee dingen die ik het liefst aan mijzelf zou veranderen als ik een paar wensen mocht doen :@
pi_220863228
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:59 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Volgens mij mag je als burger (met augurk) als je 112 belt een ruit inslaan.
Ik blijf erbij dat extra reclame gewoon goed is. Je zal maar net 10 mensen tegen houden die anders zouden gaan shoppen. :X
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2026 @ 20:01:03 #79
284411 crew  heywoodu
pi_220863242
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
In de file kunnen mensen met een oude auto zonder airco staan en is het ook erg warm. En een minuutje kan. Maar kennelijk gaan mensen gewoon een uur de hort op. :X
En dieren en kleine kinderen hebben helemaal geen rek. ;(
Maar dan kun je ondertussen tenminste je kind nog in de gaten houden, en is het niet een keuze om je kind even alleen in zo'n auto te laten...ook niet fijn, maar als je kind het dan zichtbaar niet trekt pak je er wat water of een vochtige doek ofzo bij (want met zulke temperaturen neem je uiteraard wel wat water mee voor onderweg).
pi_220863247
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het probleem is vooral als ik iets moet, zoals naar kantoor (dat moet dan ook nog met lange broek, man man man) of boodschappen doen ofzo. Zoals het nú is zou ik prima lekker rustig buiten kunnen chillen met wat lekkers, dat kan ik wel goed hebben :P

Dit en het niet tegen plotselinge harde geluiden kunnen zijn denk ik wel de twee dingen die ik het liefst aan mijzelf zou veranderen als ik een paar wensen mocht doen :@
Succes met die aankomende mini met het laatste. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2026 @ 20:02:57 #81
284411 crew  heywoodu
pi_220863254
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Succes met die aankomende mini met het laatste. :D
Wie weet groei ik daardoor ook wel op onverwachte vlakken, een mens mag hopen :D
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:04:13 #82
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220863263
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, dit. Zoals elk jaar weer gezegd zou ik heel graag willen dat het anders was en ik er op zijn minst normaal tegen kan, maar ik voel me gedurende het jaar nooit kutter dan in de zomer/op zomerse dagen, helaas.

En dan ga ik me er druk om maken en wordt het een vicieuze cirkel, heel irritant :+
Het was vroeger beter, maar toen speelde er medisch ook nog niks. En m'n huidskleur zit van nature al niet mee, als het om zon gaat (geen ginger, maar toch). :+
pi_220863266
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Wie weet groei ik daardoor ook wel op onverwachte vlakken, een mens mag hopen :D
Groei je ook wel in, ja. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220863269
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het probleem is vooral als ik iets moet, zoals naar kantoor (dat moet dan ook nog met lange broek, man man man) of boodschappen doen ofzo. Zoals het nú is zou ik prima lekker rustig buiten kunnen chillen met wat lekkers, dat kan ik wel goed hebben :P

Dit en het niet tegen plotselinge harde geluiden kunnen zijn denk ik wel de twee dingen die ik het liefst aan mijzelf zou veranderen als ik een paar wensen mocht doen :@
Maar ben je dan te dik?
Want niet tegen warmte kunnen is puur conditie toch?
Vakman pur sang
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2026 @ 20:05:41 #85
284411 crew  heywoodu
pi_220863272
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:04 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Het was vroeger beter, maar toen speelde er medisch ook nog niks. En m'n huidskleur zit van nature al niet mee, als het om zon gaat (geen ginger, maar toch). :+
Nou ja, praktisch gezien een beetje hetzelfde schuitje dan wat betreft hier geen zin in hebben, dus ik wens je succes de komende dagen, het wordt uiteindelijk ook vanzelf weer frisser ^O^
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2026 @ 20:07:55 #86
284411 crew  heywoodu
pi_220863286
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maar ben je dan te dik?
Want niet tegen warmte kunnen is puur conditie toch?
Er mag wel iets af, maar BMI is iets bovengemiddeld gok ik, niet massief ofzo. En ik kon er vroeger, toen ik nog redelijk mager was, ook al erg slecht tegen (op vakantie met mijn ouders ging ik dan altijd in de schaduw lopen enzo) :P

Conditie zelf is overigens niet onaardig, ik sport 4-5 dagen per week, onlangs nog bijna vier uur (een marathon) op het langlaufapparaat, dan moet je toch wel iets van basisconditie hebben :P
pi_220863327
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Er mag wel iets af, maar BMI is iets bovengemiddeld gok ik, niet massief ofzo. En ik kon er vroeger, toen ik nog redelijk mager was, ook al erg slecht tegen (op vakantie met mijn ouders ging ik dan altijd in de schaduw lopen enzo) :P

Conditie zelf is overigens niet onaardig, ik sport 4-5 dagen per week, onlangs nog bijna vier uur (een marathon) op het langlaufapparaat, dan moet je toch wel iets van basisconditie hebben :P
De een kan er beter tegen dan de ander.
Maar als je (veel) sport moet je bijna wel tegen een beetje warmte kunnen. Dat is ook veel warmte afvoeren, net als rustig bewegen in zoals vandaag 26C. Wat natuurlijk nog maar peanuts is.

4 a 5 dagen per week sporten is erg vaak. Hoe kan het dan dat je toch iets te zwaar bent?
Vakman pur sang
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2026 @ 20:33:10 #88
284411 crew  heywoodu
pi_220863471
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
De een kan er beter tegen dan de ander.
Maar als je (veel) sport moet je bijna wel tegen een beetje warmte kunnen. Dat is ook veel warmte afvoeren, net als rustig bewegen in zoals vandaag 26C. Wat natuurlijk nog maar peanuts is.

4 a 5 dagen per week sporten is erg vaak. Hoe kan het dan dat je toch iets te zwaar bent?
Prima discipline als het om sporten gaat, discipline van een baksteen als het om eten gaat.
pi_220863574
Dat het konijn vanavond niet in de reismand wilde voor haar jaarlijkse vaccinatie.
Volgende week nieuwe poging. Zal het mandje eens in de omgeving eens laten staan
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 11:29:21 #90
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220866357
Alles en iedereen wordt tegenwoordig maar "partner van" genoemd ipv vriend/vriendin/man/vrouw (als je ouderwets wil doen echtgenoot/echtgenote) :r
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Spellchecker zaterdag 23 mei 2026 @ 11:37:06 #91
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220866390
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:44 schreef cinderloom het volgende:
Dat het konijn vanavond niet in de reismand wilde voor haar jaarlijkse vaccinatie.
Volgende week nieuwe poging. Zal het mandje eens in de omgeving eens laten staan
Dat wil het konijn volgende week ook niet hoor _O-
  zaterdag 23 mei 2026 @ 12:33:32 #92
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220866757
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:37 schreef maily het volgende:

[..]
Dat wil het konijn volgende week ook niet hoor _O-
Konijn een paar recepten met konijn laten zien als subtiele hint O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 12:35:21 #93
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220866797
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, praktisch gezien een beetje hetzelfde schuitje dan wat betreft hier geen zin in hebben, dus ik wens je succes de komende dagen, het wordt uiteindelijk ook vanzelf weer frisser ^O^
Van gisteren tot en met aanstaande vrijdag komt het hier niet onder de 26, waarvan een aantal dertigers :{w

Daarna gelukkig weer 20-25
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 12:39:23 #94
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220866862
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:44 schreef cinderloom het volgende:
Dat het konijn vanavond niet in de reismand wilde voor haar jaarlijkse vaccinatie.
Volgende week nieuwe poging. Zal het mandje eens in de omgeving eens laten staan
Zo'n konijn kun je toch gewoon oppakken en in de mand zetten?

Of is het er zo een:

Bekijk deze YouTube-video

😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220867041
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:33 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Konijn een paar recepten met konijn laten zien als subtiele hint O-)
flappie draaien?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220867115
Dit weer en de mensen die ineens helemaal vrolijk zijn. Ik ben echt zo anders.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220873604
Vandaag wat koeler, maar wat een kutweer.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 24 mei 2026 @ 09:03:17 #98
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220873712
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maar ben je dan te dik?
Want niet tegen warmte kunnen is puur conditie toch?
Nee hoor. Sommige mensen kunnen gewoon niet goed tegen warmte. Punt. Dat is dus ook het volk dat niet per se een warme bestemming als vakantieland kiest.

Ik ben een van die mensen en ben niet te dik.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 24 mei 2026 @ 09:24:36 #99
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220873780
quote:
17s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:03 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nee hoor. Sommige mensen kunnen gewoon niet goed tegen warmte. Punt. Dat is dus ook het volk dat niet per se een warme bestemming als vakantieland kiest.

Ik ben een van die mensen en ben niet te dik.
Idem. Ik ben eveneens niet dik.

En als je een redelijk noordelijk oord uitkiest, kan je alsnog genaaid worden door de weergoden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Eightyone op 24-05-2026 11:19:34 ]
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 12:48:48 #100
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220875490
Ik ben een bleke ginger met een bierpens en ik vind dit weer heurlyck :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_220876997
Forum Admins die wel kunnen uitdelen, maar niet kunnen incasseren.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220877021
En Forum Admins mensen die niet met feedback overweg kunnen. En feitelijk überhaupt geen enkele notie hebben wat feedback nou eigenlijk is.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 15:13:08 #103
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220877031
Laat het toch eens rusten joh
pi_220877049
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
Laat het toch eens rusten joh
Het topic vraagt waar erger jij je dood aan. Nou daaraan dus. Volstrekt ontopic reactie.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zondag 24 mei 2026 @ 16:50:52 #105
370685 -Spring
-Spring
pi_220879365
Als er een datum geprikt moet worden voor een overleg of zo en ik mag dat regelen:
'Ik kan iedere woensdag en vrijdag!'

Dus ik gooi woensdag en vrijdag in de groep.

Je kunt erop wachten dat er vervolgens een 'jamaar deze woensdag kan ik niet en volgende week vrijdag ook niet' komt.

Zeg dat dan meteen bij het doorgeven :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 24 mei 2026 @ 20:22:20 #107
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220879426
Mensen die altijd telefoneren met de luidspreker op standje 10 en dan denken zelf ook te moeten schreeuwen.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_220886519
Nou jongens, ik heb net denk ik de domste TikTokster voorbij zien komen. Echt zo dom, niet normaal.

Ze laat haar gezicht expres wat verbranden omdat dat zo'n schattig kleurtje geeft. Ook omdat ze op deze manier geen blush hoeft op te doen. Een fijne bijkomstigheid is dat ze haar zonnebril op had waardoor ze nu geen concealer hoeft aan te brengen.

Ik heb serieus geen woorden hoe dom iemand kan zijn, echt. En gevaarlijk ook. Zat jonge meiden vinden dit wel leuk en gaan dit ook doen. Gestoord deze TikTokster. En dom. Had ik al gezegd dat ze dom is?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 25 mei 2026 @ 17:46:51 #109
284411 crew  heywoodu
pi_220886602
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou jongens, ik heb net denk ik de domste TikTokster voorbij zien komen. Echt zo dom, niet normaal.

Ze laat haar gezicht expres wat verbranden omdat dat zo'n schattig kleurtje geeft. Ook omdat ze op deze manier geen blush hoeft op te doen. Een fijne bijkomstigheid is dat ze haar zonnebril op had waardoor ze nu geen concealer hoeft aan te brengen.

Ik heb serieus geen woorden hoe dom iemand kan zijn, echt. En gevaarlijk ook. Zat jonge meiden vinden dit wel leuk en gaan dit ook doen. Gestoord deze TikTokster. En dom. Had ik al gezegd dat ze dom is?
Schattig stukje kanker.
  maandag 25 mei 2026 @ 17:52:02 #110
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220886658
quote:
9s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Schattig stukje kanker.
Binnen wat jaren mogelijk daadwerkelijk.
  maandag 25 mei 2026 @ 18:12:52 #111
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220886779
quote:
9s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Schattig stukje kanker.
Kanker lijen moet weer leuk worden *O*

Man man man |:(

En inderdaad, wat zij zichzelf aan doet moet ze helemaal zelf weten, maar al die (piep)jonge meiden die haar volgen gaan dat vervolgens ook doen...
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 25 mei 2026 @ 18:18:36 #112
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220886816
Ontopic: deze pleurishitte terwijl het pas de laatste week van mei is.

Vrijdag en zaterdag was het 29, gisteren 30.
Vandaag 31 en morgen 32 :r

Dat maakt het al tot een hittegolf (immers minimaal 5 dagen achtereen 25+, waarvan minimaal 3 dagen 30 of hoger).

En tot en met zaterdag komt het ook niet onder de 26.

Binnen nu al 25 graden, dat wordt tegen het weekend nog hoger.

Maar, vandaag toch maar een airco besteld (mobiel).
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 18:25:25 #113
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220886849
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Kanker lijen moet weer leuk worden *O*

Man man man |:(

En inderdaad, wat zij zichzelf aan doet moet ze helemaal zelf weten, maar al die (piep)jonge meiden die haar volgen gaan dat vervolgens ook doen...
Al die hersendode huppelkutjes die er weer achteraan gaan idd, want hip & happening :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 25 mei 2026 @ 18:28:07 #114
284411 crew  heywoodu
pi_220886864
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:52 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Binnen wat jaren mogelijk daadwerkelijk.
Nou ja, dat bedoelde ik. Ze vindt het zo'n schattig kleurtje, dus gaat ze maar bewust kanker kweken. Man man man.
pi_220886887
quote:
9s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Schattig stukje kanker.
Ik heb het gerapporteerd. Ik vraag me af of TikTok er wat mee doet, maar ik heb het in elk geval geprobeerd.
pi_220886974
Vroeger had je Mental Theo die zei dat je met zonnebloemolie en citroensap in de zon moest gaan zitten.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220887007
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Al die hersendode huppelkutjes die er weer achteraan gaan idd, want hip & happening :')
Dat heten kinderen, dat jij ze huppelkutjes noemt zegt wel iets.. :X
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 18:53:07 #118
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220887020
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
Vroeger had je Mental Theo die zei dat je met zonnebloemolie en citroensap in de zon moest gaan zitten.
Ben hem een keer tegen het lijf gelopen toen we in Salou op vakantie waren, wat een figuur was dat, weet nog steeds niet of hij echt zo hyper was (al dan niet door pillen) of deed alsof :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_220887021
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, dat bedoelde ik. Ze vindt het zo'n schattig kleurtje, dus gaat ze maar bewust kanker kweken. Man man man.
Vroeger zaten we met 30 graden zonder zonnebrand bij een meer. Iedereen leeft nog! Wat een drama tegenwoordig..
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 25 mei 2026 @ 18:55:06 #120
284411 crew  heywoodu
pi_220887041
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:53 schreef Masberum het volgende:

[..]
Vroeger zaten we met 30 graden zonder zonnebrand bij een meer.
Klopt, waardoor er tegenwoordig alsmaar meer gevallen van huidkanker zijn.
pi_220887065
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Ben hem een keer tegen het lijf gelopen toen we in Salou op vakantie waren, wat een figuur was dat, weet nog steeds niet of hij echt zo hyper was (al dan niet door pillen) of deed alsof :')
Dat is juist iemand die nooit drugs gebruikte. :D Is ook niet druk. Maar misschien toen bij een optreden oid.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220887084
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Klopt, waardoor er tegenwoordig alsmaar meer gevallen van huidkanker zijn.
Dat heeft er meer mee te maken dat we tegenwoordig met 30%+ meer mensen leven. Meer mensen betekent meer gevallen van huidkanker, ook al blijft het naar verhouding gelijk. Klopt
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 19:04:41 #123
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220887117
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat is juist iemand die nooit drugs gebruikte. :D Is ook niet druk. Maar misschien toen bij een optreden oid.
Was eind van de middag, wel bij zo'n club, heel hard praten en gebaren maken en alles, gewoon heel hypervrolijk :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_220887143
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Was eind van de middag, wel bij zo'n club, heel hard praten en gebaren maken en alles, gewoon heel hypervrolijk :P
Een dooie dj heeft ook niemand wat aan natuurlijk ;)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 25 mei 2026 @ 19:50:07 #125
13309 nostra
ask why
pi_220887452
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is juist iemand die nooit drugs gebruikte. Is ook niet druk.
Nou ja, zuipen kon hij wel. Z'n maatje schat ik dan weer rustiger in.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220887488
quote:
7s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:50 schreef nostra het volgende:

[..]
Nou ja, zuipen kon hij wel. Z'n maatje schat ik dan weer rustiger in.
Die mediteert er lekker op los ja.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 25 mei 2026 @ 19:56:14 #127
13309 nostra
ask why
pi_220887500
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Die mediteert er lekker op los ja.
Stiekem wel jaloers dat je je hele leven kan teren op, wat, vijf hitjes. Maar ze blijven lekker. :+
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  maandag 25 mei 2026 @ 19:59:34 #128
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220887525
quote:
89s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:56 schreef nostra het volgende:

[..]
Stiekem wel jaloers dat je je hele leven kan teren op, wat, vijf hitjes. Maar ze blijven lekker. :+
Mental Theo lijkt een redelijke neus te hebben voor geld verdienen. Gevalletje boerenslim.
pi_220887622
Aftershave die ruikt naar parfum :')
U MAD?
pi_220887824
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou jongens, ik heb net denk ik de domste TikTokster voorbij zien komen. Echt zo dom, niet normaal.

Ze laat haar gezicht expres wat verbranden omdat dat zo'n schattig kleurtje geeft. Ook omdat ze op deze manier geen blush hoeft op te doen. Een fijne bijkomstigheid is dat ze haar zonnebril op had waardoor ze nu geen concealer hoeft aan te brengen.

Ik heb serieus geen woorden hoe dom iemand kan zijn, echt. En gevaarlijk ook. Zat jonge meiden vinden dit wel leuk en gaan dit ook doen. Gestoord deze TikTokster. En dom. Had ik al gezegd dat ze dom is?
Nominatie Darwin Award ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220889542
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:43 schreef TLC het volgende:

[..]
Nominatie Darwin Award ^O^
Met wat jaartjes te zien in over mijn lijk.
pi_220891536
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:17 schreef Vanyel het volgende:
Dat de startknop van de afwasmachine er opeens de brui aan geeft :(
Had ik met de vaatwasser en die knop kon niet vervangen worden.
Had het al eerder met de naaimachine, een Phaff uit de jaren 80. Omdat Phaff al gestopt was, voorzichtig gevraagd of ze hem mss toch konden maken met een andere knop. Kreeg direct het klemmende verzoek hem voor reparatie te brengen en géén goedkope zoals van de jaarlijkse Lidl-aanbieding te kopen. Phaff bleek nog of alweer te bestaan. Hij is gerepareerd en schoongemaakt (decennia aan stof verwijderd). Onlangs was ik weer in de winkel, voor fournituren. Die hebben ze slechts beperkt. Dacht er aan te vragen of ze ook tweedehands lock-machines hebben, voor als ik weer het naaien/repareren op kan pakken, en dat werd direct bevestigd. Ook het idee met een 2e hands te beginnen omdat ik niet weet of ik wel met dat gecompliceerd ogende dradengedoe overweg kan, werd bevestigd. Er stonden veel machines, die tweedehands bleken te zijn. Nogmaals dank aan de dames van het naaiforum die me op deze mogelijkheid attendeerden.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:27:53 #133
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220891561
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Een dooie dj heeft ook niemand wat aan natuurlijk ;)
Live on stage wordt dan wat lastig :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:29:08 #134
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220891567
Ontopic: dat mijn mobiele airco morgen wordt geleverd op vandaag :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220891592
Mensen die niet begrijpen dat sommige mensen, waaronder ik, een tyfushekel hebben aan dit weer.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220891599
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:34 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen die niet begrijpen dat sommige mensen, waaronder ik, een tyfushekel hebben aan dit weer.
Een hekel is een groot woord, maar het is gewoon te warm. Ik kan me niet voorstellen dat iemand denkt nu, 'wat een heerlijk weer is dit '.
pi_220891601
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:51 schreef Prego het volgende:

[..]
terechte klacht, ik vind het vréselijk om « lekker » in de zon te zitten/eten/drinken/etc.

OT: de overdosis van modewoordjes. « Verbinden » is op dit moment een woord waarvan ik walg. Echt, pleur op :{w
Heb nooit begrepen hoe je het klaar speelt om "lekker te liggen bakken". Alleen maar zitten/liggen in de zon, vind ik ook erg. Maar ik heb een te lage lichaamstemperatuur en zonnewarmte is wel prettiger dan cv-warmte (heb ook een hekel aan vloerverwarming, die plaatselijk aan warme stoelen bij het wisselen van klaslokaal doet denken). Krijg nogal wat aanbiedingen van kleding/stooffen van hennep te zien. Onlangs begonnen ze uit te leggen dat hennep koel is. Reden om nooit iets van hennep te kopen, maar mss handig om het als tip door te geven.
Het is nu plezierig in de balkon/galerij-pottentuin bezig te zijn. Natuurlijk niet aan de kant waar de zon brandt. Als ik over de hete galerij naar het portiek loop, draag ik iets met lange mouwen nu de zon ze fel is. Diverse zaaisels zijn overigens al mislukt. Alleen bij een lange warme zomer zal het nog wat worden met de kerstomaatjes die nog geen 15 cm hoog zijn (vandaag verspeend).
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:36:28 #138
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220891604
quote:
89s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:56 schreef nostra het volgende:

[..]
Stiekem wel jaloers dat je je hele leven kan teren op, wat, vijf hitjes. Maar ze blijven lekker. :+
Beide heren draaien nog steeds op feestjes, zei het niet als duo.

Het is niet dat ze helemaal niks meer doen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220891622
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
"Aan de voorkant" als men vooraf bedoelt :'(
Is net zo idioot als iets in de richting van die en die te zeggen. Maakt het je niet uit of die en die je boodschapschap wel ontvangt? In alleen ongeveer diens kant op praten voldoende?
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:40:38 #140
13309 nostra
ask why
pi_220891625
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Beide heren draaien nog steeds op feestjes, zei het niet als duo.

Het is niet dat ze helemaal niks meer doen.
Neuh maar binnen zitten word je ook gek van. Denk niet dat ze het financieel nodig hebben. En af en toe Defqon main stage meepakken zoals tijdje terug is toch ook vet. :+
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220891627
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Een hekel is een groot woord, maar het is gewoon te warm. Ik kan me niet voorstellen dat iemand denkt nu, 'wat een heerlijk weer is dit '.
Nou, ik denk dat je je daarin vergist.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220891649
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:38 schreef Eightyone het volgende:
Nog een nadeel van warmte: de vuilnisgeur die (ja, ook ver buiten de Randstad) her en der opstijgt.
Toen in de jaren 80 in Noorwegen was (1e keer vliegen was gelijk de laatste keer, wat een gedoe) viel me ook veel stank op. Begreep het na een rondje fietsen langs een meer. Her en der zag je rookzuiltjes. Er is geen riolering in het buitengebied, dus ieder had z'n eigen afvalverbrander.

M'n zus leerde dat de gft-bak niet gesloten moet worden. Ze houdt het open met een wasknijper op de bakrand onder het deksel. Ik heb op balkon een zak waar potgrond in zat als tuinvuilzak. Staat gewoon open. Het slechte groen slinkt vanzelf. Het wemelt niet van ongedierte. Zo'n zak is niet snel vol door het geslink. Het GFT-afval wordt in een deels afgesloten bak verzameld om af en toe weg te brengen. .

[ Bericht 20% gewijzigd door Teslynd op 26-05-2026 14:50:31 ( tip gft-afval was vergeten) ]
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:48:36 #143
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220891679
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:40 schreef nostra het volgende:

[..]
Neuh maar binnen zitten word je ook gek van. Denk niet dat ze het financieel nodig hebben. En af en toe Defqon main stage meepakken zoals tijdje terug is toch ook vet. :+
Destijds in de gabbertijd werden ze verguisd toen ze commercieel gingen met happy hardcore, maar financieel gezien heeft ze dat geen windeieren gelegd nee.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220891708
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:39 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Daarom gewoon dagelijks met je kleren aan douchen *O*

2 Vliegen in 1 klap *O*
Handig bij hotelvakantie als er een bad of douchebak is: alle kleren op de grond tijdens het douchen. Volgende dag droog als het gelukt is een heerlijk warme periode te treffen.
pi_220891755
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:23 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat gelukkig niet 😱
Ook niks gebroken gelukkig *O*

Maar ik vermoed wel dat ik nu het voorzitterschap van de Bond tegen Vloeken wel kan vergeten :@
Een bejaarde tante deed dat anders. Ze zei: ik jodelde.
pi_220891802
Volk dat bij dit weer maar blijven zuchten en steunen dat het zo warm is. Ik vind het ook niet alles, maar grow a pair die paar dagen/weken per jaar :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_220891909
Die heerlijke anticonceptiepil die je hier elke maand op moet kan halen want voor meer maanden krijg je hem nog steeds niet. :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220891925
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Volk dat bij dit weer maar blijven zuchten en steunen dat het zo warm is. Ik vind het ook niet alles, maar grow a pair die paar dagen/weken per jaar :').
Vergeet de “wat, volgende week weer 19 graden, ja jeetje, dat hoeft nou ook niet hoor!!!11” mensen niet.

Mensen die 1 temperatuur in de kop hebben en alles wat afwijkt is geklaag. 52 weken per jaar genot. _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220891979
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:36 schreef Teslynd het volgende:

[..] vloerverwarming,
terechte klacht :{w

OT: stront van honden. Ik woon in een dorp waar de gemiddelde leeftijd behoorlijk hoog ligt en er lopen veel oude mensen rond met van die kleine hondjes. Ze schijten overal, maar opruimen.. ho maar :r En een grote bek die ik krijg wanneer ik ze erop aanspreek.. ik ben net naar de supermarkt gelopen en dat is maar 150 meter en ik zag 6 keer drollen liggen op de stoep, kom nou toch :r :N
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:43:53 #150
13309 nostra
ask why
pi_220892000
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
Die heerlijke anticonceptiepil die je hier elke maand op moet kan halen want voor meer maanden krijg je hem nog steeds niet. :')
Ja net benzo's die dingen, mee oppassen. :')

Gelukkig heb je niet zo'n maffe apotheker die het überhaupt niet verstrekt.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220892007
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:43 schreef nostra het volgende:

[..]
Ja net benzo's die dingen, mee oppassen. :')

Gelukkig heb je niet zo'n maffe apotheker die het überhaupt niet verstrekt.
Dat idd wel ja :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220892097
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
Die heerlijke anticonceptiepil die je hier elke maand op moet kan halen want voor meer maanden krijg je hem nog steeds niet. :')
Vasectomie een optie?
pi_220892118
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:24 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Idem. Ik ben eveneens niet dik.

En als je een redelijk noordelijk oord uitkiest, kan je alsnog genaaid worden door de weergoden.

M\n zus stuurde altijd vakantiekaarten met zonnetje en 30' en gepuf. Toen ging ik vragen waarom ze doorgingen met in het hoogseizoen met mooiweergarantie op vakantie te gaan, terwijl ze niet meer vastzaten aan de schoolvakanties. Ok, week in het voorjaar en week in het najaar. Was alleen net die periode waarin het klimaat merkbaar begon te veranderen. Half mei: zelfde tekst op de ansichtkaart...
pi_220892185
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:14 schreef de_boswachter het volgende:
Aftershave die ruikt naar parfum :')
Er heeft gebruikmakend van hetzelfde portiek een man gewoond, die altijd douchte met iets van zware bloemenwolk. Veel later bleek het een gewoonte te zijn van Joegoslavische mannen, wat hij wsl ook was gezien het naambordje. Het blijft een rare herinnering.
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:09:40 #155
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220905399
De nieuwe lading aan AI-stront.

De Kids Top 20 met een nep-presentatrice. Wat voor voorbeeld geef je kinderen dan. :')

https://www.ad.nl/show/ki(...)erbijsterd~ab57bf74/

Lekker bekende oude nummers verbouwen met hulp van AI, met toestemming van Universal, en die vervolgens op Spotify zetten:

https://www.nu.nl/tweaker(...)bekende-nummers.html

[ Bericht 9% gewijzigd door Eightyone op 28-05-2026 13:58:51 ]
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 13:26:54 #156
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220905491
Bluray rips van series waar geen subtitles in de .mkv bestanden ingebakken zitten :{ Heb seizoen 1 en 2 van Sons of Anarchy wèl met subs kunnen kijken, maar de uploader heeft ze niet bij de resterende seizoenen gedaan... en srt bestanden downloaden heeft geen nut want de TV ziet die dingen niet :r
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 mei 2026 @ 14:23:28 #157
284411 crew  heywoodu
pi_220913064
Dat het overal 'commissie Corona', 'enquête Corona' etc wordt genoemd :(
NWS / Parlementaire enquête Corona van start

Het kutste van de hele pandemie, nou ja, behalve de doden enzo dan, was dat iedereen het had en heeft over 'Corona', 'hij heeft Corona', 'tijdens Corona' :(

Noem het zéker in officiële communicatie gewoon COVID-19, en buiten dat desnoods gewoon COVID (want -19 weglaten is dan nog wel een beetje te begrijpen). Man man man.
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 15:16:58 #158
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220913399
quote:
8s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:23 schreef heywoodu het volgende:
Dat het overal 'commissie Corona', 'enquête Corona' etc wordt genoemd :(
NWS / Parlementaire enquête Corona van start

Het kutste van de hele pandemie, nou ja, behalve de doden enzo dan, was dat iedereen het had en heeft over 'Corona', 'hij heeft Corona', 'tijdens Corona' :(

Noem het zéker in officiële communicatie gewoon COVID-19, en buiten dat desnoods gewoon COVID (want -19 weglaten is dan nog wel een beetje te begrijpen). Man man man.
Het is gewoon SARS :{w
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 15:59:48 #159
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220913766
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Het is gewoon SARS :{w
Het is gewoon ziek zijn
pi_220913775
Mensen die alles wat ze doen, LUID doen. Hoesten, niesen, praten, deuren dicht, keukenkastjes dicht etcetera. Vooral als het je buren zijn…

En het zijn helaas gewoon leefgeluiden, dus je kan er geen flikker mee :(
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 mei 2026 @ 16:15:55 #161
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220913889
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:01 schreef Scriptascripta het volgende:
Mensen die alles wat ze doen, LUID doen. Hoesten, niesen, praten, deuren dicht, keukenkastjes dicht etcetera. Vooral als het je buren zijn…

En het zijn helaas gewoon leefgeluiden, dus je kan er geen flikker mee :(
Al dat gedoe speelt hier ook al 9-10 maanden, knettergek word je er van :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:20:17 #162
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220913929
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Het is gewoon SARS :{w
Variant van Sars idd :Y
SARS-CoV-2.

Vandaar dat er redelijk snel vaccins waren.
Want begin jaren 2000 brak er in Azië heel plotseling een Sars epidemie uit, en men was dus volop met onderzoek bezig.

Maar die epidemie was ook heel plotseling weer over, dus is men gestopt met onderzoek.

En dat onderzoek kwam goed van pas later.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220914040
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Al dat gedoe speelt hier ook al 9-10 maanden, knettergek word je er van :{
Jij begrijpt het! Gelukkig zijn ze hier vaak weg en liggen ze vroeg op bed. Sterkte!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:16:41 #164
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220915378
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:38 schreef Scriptascripta het volgende:

[..]
Jij begrijpt het! Gelukkig zijn ze hier vaak weg en liggen ze vroeg op bed. Sterkte!
Je bedoelt je kinderen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_220919078
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je bedoelt je kinderen?
Die hebben we niet. Het zijn toch echt de buren ;)
pi_220921961
Eigenwijze mensen. Ik kan die echt niet hendelen.
pi_220922433
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je bedoelt je kinderen?
Of zijn het jouw kinderen?

OT: mezelf, een dutje doen waardoor ik m’n afspraak met de kapper heb gemist :|W
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:48:34 #168
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220922491
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:43 schreef Prego het volgende:

[..]
Of zijn het jouw kinderen?

OT: mezelf, een dutje doen waardoor ik m’n afspraak met de kapper heb gemist :|W
Dat wordt heel lastig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220927930
Warmte
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220931986
Aan iedereen in Den Haag die het statiegeld op blikjes en kleine flesjes wel een goed idee vond. Ik weet niet hoe het in andere grote steden is, maar in Rotterdam is het overal een zooi in de buurt van vuilnisbakken. (Dakloze) mensen klauwen vuilnisbakken leeg en alle afval laten ze lekker op straat liggen.

Tijd om de boel terug te draaien.
  Spellchecker maandag 1 juni 2026 @ 18:28:59 #171
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220937221
Een spotifylinkje doorgestuurd krijgen, er op klikken en vervolgens het nummer niet meer kunnen verwijderen .....

waarom niet?!
  maandag 1 juni 2026 @ 18:31:27 #172
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220937232
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:28 schreef maily het volgende:
Een spotifylinkje doorgestuurd krijgen, er op klikken en vervolgens het nummer niet meer kunnen verwijderen .....

waarom niet?!
Toch niet Rick Ashley 😱😱😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Spellchecker maandag 1 juni 2026 @ 18:34:23 #173
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220937247
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:31 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Toch niet Rick Ashley 😱😱😱
Nee _O-
  maandag 1 juni 2026 @ 18:46:40 #174
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220937314
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:34 schreef maily het volgende:

[..]
Nee _O-
Dat zou toch vreselijk zijn 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 18:51:05 #175
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220937339
Een "goldcrest wilma" van 150cm willen kopen en bij elk tuincentrum in de omgeving nul op het rekest krijgen, want ze hebben alleen maar kleintjes van 65cm, en die krengen groeien erg langzaam :{

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Spellchecker maandag 1 juni 2026 @ 18:54:32 #176
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220937348
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een "goldcrest wilma" van 150cm willen kopen en bij elk tuincentrum in de omgeving nul op het rekest krijgen, want ze hebben alleen maar kleintjes van 65cm, en die krengen groeien erg langzaam :{

[ afbeelding ]
Ik zou het eens online proberen.
  maandag 1 juni 2026 @ 23:41:15 #177
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220939201
Wie is of was hoeperdepoep?
Bekijk deze YouTube-video
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 10:08:28 #178
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220940687
Nog steeds allerlei soorten herrie en geluidsoverlast van de bovenbuurman, hoezo is die vent al 3 weken bezig met verhuizen, laat vanalles uit z'n klauwen flikkeren, en is al dagenlang bezig met schoonmaken? :(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:45:26 #179
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220941225
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog steeds allerlei soorten herrie en geluidsoverlast van de bovenbuurman, hoezo is die vent al 3 weken bezig met verhuizen, laat vanalles uit z'n klauwen flikkeren, en is al dagenlang bezig met schoonmaken? :(
Sporen uitwissen van een drugslab kost nou eenmaal veel tijd.

Gr gr de bovenbuurman :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 13:58:03 #180
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220942944
Zag zo'n twee uur geleden via de intercom dat medewerkers van de kringloopwinkel een zooi kastjes, tafels, stoelen en het fornuis meenamen, dus met wat geluk is het nu echt wel voorbij *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_220965279
Dat er aanbieders en gebruikers zijn van deelvervoer, prima. Maarre, waarom kun je na het huren van zo'n scooter of fiets het ding niet op een plek achterlaten waar anderen er in ieder geval geen last van hebben? En dan kijk ik tegenwoordig met name naar de huurfietsen van Voi. Voor een bushokje, midden op de stoep, op het fietspad, in een bocht, op een parkeerplek voor auto's, voor een fietsenrek ipv erin, achteloos in het park op de grond achtergelaten, zo dicht mogelijk bij de ingang van een winkel (op een of andere manier lijken de gebruikers ervan overtuigd dat ze ernaar moeten streven om zo dicht als fysiek mogelijk de plaats van bestemming met het voertuig te moeten naderen). Dat doe je met je eigen bezit toch ook niet?
  vrijdag 5 juni 2026 @ 17:14:34 #182
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220966619
De voorlamp van m'n fiets die opeens spoorloos is. Alleen een lege houder resteert nog. :')

Geen idee of 'ie er ongemerkt vanaf is gevallen, of dat er een flauwe grap met me is uitgehaald in die paar minuten dat 'ie onbeheerd voor een of andere winkel stond.
pi_220967205
Een bepaalde user
  FOK!Fotograaf vrijdag 5 juni 2026 @ 19:23:35 #184
842 Zorro
Z
pi_220967271
Deze kutregen.
En dat het plat dak dan ineens lekt waardoor de berging allemaal nat wordt :(
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 6 juni 2026 @ 05:38:24 #185
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220969353
Muziek proberen te Shazammen die blijkbaar zo merkwaardig is, dat zelfs de DJ van dienst de titel niet blijkt te weten (zender: WFMU). :{

Dit soort dingen is iig een voordeel als je gewoon van hedendaagse Top 40-muziek houdt.
pi_220972058
games/programma's die een knop hebben "save and quit"
maar dan niet afsluiten maar teruggaan naar het hoofdmenu :r :r
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220973449
Toch wel een beetje de vogels die je vanaf 4 uur wakker maken in het weekend. ;(
Of eigenlijk elke dag.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 17:30:50 #188
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220973498
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
Toch wel een beetje de vogels die je vanaf 4 uur wakker maken in het weekend. ;(
Of eigenlijk elke dag.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 17:34:47 #189
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220973527
Alhoewel een .50 wellicht wat overkill is voor wat vogeltjes.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220973535
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
Toch wel een beetje de vogels die je vanaf 4 uur wakker maken in het weekend. ;(
Of eigenlijk elke dag.
Oordopjes is het antwoord ;)
pi_220973545
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Oordopjes is het antwoord ;)
Daar lag ik vanochtend over na te denken maar dan ben ik bang dat ik daar voor eeuwig aan vast zit en nooit meer zonder kan. ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220973576
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Daar lag ik vanochtend over na te denken maar dan ben ik bang dat ik daar voor eeuwig aan vast zit en nooit meer zonder kan. ;(
Ik slaap er al jaren mee en ik denk inderdaad dat ik niet meer zonder kan. Maar is dat zo erg? Ik heb die van Alpina, sleep deep. Blijven prima zitten en blokken redelijk wat geluid. Van die foam dingen die de Hema verkoopt zijn helemaal niks, die moet je niet kopen.
pi_220973592
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik slaap er al jaren mee en ik denk inderdaad dat ik niet meer zonder kan. Maar is dat zo erg? Ik heb die van Alpina, sleep deep. Blijven prima zitten en blokken redelijk wat geluid. Van die foam dingen die de Hema verkoopt zijn helemaal niks, die moet je niet kopen.
Misschien kan ik ze kopen en op het moment dat de vogels niet stoppen, dan in doen voor wat extra uurtjes slaap. Zal ze eens zoeken, thanks. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220973729
Wij hebben al jaren siliconen oordopjes. Ideaal en ik slaap sindsdien ook langer en beter door geen omgevingsgeluiden *O*
  zaterdag 6 juni 2026 @ 18:53:46 #195
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220973787
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:32 schreef Blues het volgende:
Wij hebben al jaren siliconen oordopjes. Ideaal en ik slaap sindsdien ook langer en beter door geen omgevingsgeluiden *O*
Lang gehad, van Pluggerz, maar het leek weleens alsof m'n ene oor op het randje van ontstoken zat (en ja, ik maakte ze regelmatig schoon).

Maar in principe zijn het fijne dopjes, ze zitten heel zacht.

Ik neutraliseer omgevingsgeluid nu met het ruisje van een ventilator. White noise. Als het er te koud voor is, draai ik hem wel om. En je hebt ook van die kleintjes die je in de usb-ingang van een (beetje moderne) wekkerradio kunt steken.
pi_220973961
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:32 schreef Blues het volgende:
Wij hebben al jaren siliconen oordopjes. Ideaal en ik slaap sindsdien ook langer en beter door geen omgevingsgeluiden *O*
Ik dacht van de week nog aan je toen ik's ochtends wakker lag van twee bekvechtende kauwen. Je oordoptip in en rust O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:45:08 #197
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_220974006
quote:
3s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:27 schreef de_boswachter het volgende:
Iedereen heeft wel zaken waar hij/zij/hen, etc., zich enorm aan ergert.

Dat dus.
Prrrrr
pi_220974613
Vrouwen met een wild beboste bever :D
Pecunia non olet
pi_220975117
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:32 schreef obligataire het volgende:
Vrouwen met een wild beboste bever :D
Ja bestaat dat nog :’)
U MAD?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 juni 2026 @ 23:41:11 #200
284411 crew  heywoodu
pi_220975502
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
Toch wel een beetje de vogels die je vanaf 4 uur wakker maken in het weekend. ;(
Of eigenlijk elke dag.
Wat jammer is, want dat geluid vind ik altijd heerlijk rustgevend en mooi, dat je nagenoeg niks hoort buiten behalve de vogeltjes O+

Maar dan graag niet om 4 uur al inderdaad ;(

Nog een paar weken en dan begint het beetje bij beetje weer later :9
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 juni 2026 @ 23:42:04 #201
284411 crew  heywoodu
pi_220975513
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik slaap er al jaren mee en ik denk inderdaad dat ik niet meer zonder kan. Maar is dat zo erg? Ik heb die van Alpina, sleep deep. Blijven prima zitten en blokken redelijk wat geluid. Van die foam dingen die de Hema verkoopt zijn helemaal niks, die moet je niet kopen.
Ik ben dan vooral bang dat ik mijn wekker niet hoor, maar dat valt zeker wel mee? :P
pi_220976251
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik ben dan vooral bang dat ik mijn wekker niet hoor, maar dat valt zeker wel mee? :P
Ik heb vaak vroege shifts om 6 uur en ik ben altijd op tijd gekomen :)
pi_220976401
Ik vind oordopjes helemaal niks. Je merkt toch altijd dat je wat in je oor hebt wat er niet hoort.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 7 juni 2026 @ 09:17:41 #204
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220976464
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:03 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind oordopjes helemaal niks. Je merkt toch altijd dat je wat in je oor hebt wat er niet hoort.
De slaapdopjes van Pluggerz voel je slechts minimaal. Die hebben geen harde delen.
pi_220976555
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:17 schreef Eightyone het volgende:

[..]
De slaapdopjes van Pluggerz voel je slechts minimaal. Die hebben geen harde delen.
Dan voelt het nog steeds wel alsof je iets in je oor hebt. Dat is eigenlijk waar ik niet tegen kan. Zelfde gevoel als met sokken aan slapen ofzo.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220976638
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dan voelt het nog steeds wel alsof je iets in je oor hebt. Dat is eigenlijk waar ik niet tegen kan. Zelfde gevoel als met sokken aan slapen ofzo.
Echt goede oordopjes zijn prijzig (>100 euro) maar erg goed want op maat gemaakt en houden veel geluid tegen. De wekker hoor je echt wel want dichtbij. Ik voel er niet veel van.
Pecunia non olet
pi_220976703
Automobilisten die denken dat een richtingaanwijzer een soort van kerstverlichting is die je in de bocht aanzet in plaats van die aan te zetten als je komt aanrijden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220980249
Het bedroevende aanbod op radio/tv. In talkshows zit altijd wel iemand (vaak 'n collega's uit 't wereldje) zijn/haar eigen boekje/programma te pluggen o.a. Twan Huys over wandelen; Afke Boven over eilandmensen

En NPO radio 1 is een soort 3fm voor boomers geworden, met steeds meer (matige) muziek, domme spelletjes, overdreven interactie met luisteraar, en flauwe 'geintjes' met filelezer of weerman/vrouw. En ik weet dat ik niet verplicht ben om te luisteren, maar ik mis het oude/normale radio 1 wel (Bureau buitenland is overdag bijna 't enige programma met inhoud)
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  zondag 7 juni 2026 @ 16:57:18 #209
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220980252
Het massaal aanprijzen van lege hulzen.

Zoals in een of ander uitgebreid reclameartikel over Monica Geuze, vermomd als redactioneel stuk (vandaag op de site van het AD/regionale kranten).

En ja, ik weet wat erin staat, dus de clickbait heeft gewerkt. :')

Gelul over 'authentiek' en zo. M'n kaak ligt nog net niet op m'n toetsenbord.
  zondag 7 juni 2026 @ 16:58:52 #210
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220980268
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:57 schreef Loohcs het volgende:

En NPO radio 1 is een soort 3fm voor boomers geworden, met steeds meer (matige) muziek, domme spelletjes, overdreven interactie met luisteraar, en flauwe 'geintjes' met filelezer of weerman/vrouw. En ik weet dat ik niet verplicht ben om te luisteren, maar ik mis het oude/normale radio 1 wel (Bureau buitenland is overdag bijna 't enige programma met inhoud)
De lolligheid zit vooral in de namiddag. Ze lijken rekening te houden met de middagdip van mensen.

Spraakmakers luister ik vaak terug bij het inslapen. Er mankeert wmb weinig aan, afgezien van het accent van Roos dan.
  zondag 7 juni 2026 @ 17:24:21 #211
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220980634
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:57 schreef Loohcs het volgende:
Het bedroevende aanbod op radio/tv. In talkshows zit altijd wel iemand (vaak 'n collega's uit 't wereldje) zijn/haar eigen boekje/programma te pluggen o.a. Twan Huys over wandelen; Afke Boven over eilandmensen

En NPO radio 1 is een soort 3fm voor boomers geworden, met steeds meer (matige) muziek, domme spelletjes, overdreven interactie met luisteraar, en flauwe 'geintjes' met filelezer of weerman/vrouw. En ik weet dat ik niet verplicht ben om te luisteren, maar ik mis het oude/normale radio 1 wel (Bureau buitenland is overdag bijna 't enige programma met inhoud)
Luister dan naar BNR. Dat is de hele dag inhoud.
pi_220982034
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:57 schreef Loohcs het volgende:
Het bedroevende aanbod op radio/tv. In talkshows zit altijd wel iemand (vaak 'n collega's uit 't wereldje) zijn/haar eigen boekje/programma te pluggen o.a. Twan Huys over wandelen; Afke Boven over eilandmensen

En NPO radio 1 is een soort 3fm voor boomers geworden, met steeds meer (matige) muziek, domme spelletjes, overdreven interactie met luisteraar, en flauwe 'geintjes' met filelezer of weerman/vrouw. En ik weet dat ik niet verplicht ben om te luisteren, maar ik mis het oude/normale radio 1 wel (Bureau buitenland is overdag bijna 't enige programma met inhoud)
Daarom luister ik op de Q Music app naar non-stop muziek. Enkel wat reclame tussendoor en voor de rest alleen maar muziek. Héérlijk.
pi_220982072
Waar erger ik me niet aan tegenwoordig kun je beter vragen.
  zondag 7 juni 2026 @ 22:38:44 #214
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220982766
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:57 schreef Eightyone het volgende:
Het massaal aanprijzen van lege hulzen.

Zoals in een of ander uitgebreid reclameartikel over Monica Geuze, vermomd als redactioneel stuk (vandaag op de site van het AD/regionale kranten).

En ja, ik weet wat erin staat, dus de clickbait heeft gewerkt. :')

Gelul over 'authentiek' en zo. M'n kaak ligt nog net niet op m'n toetsenbord.
Nu.nl is hier ook erg goed in. Heb je een heel uitgebreid (nieuws)artikel maar blijkt het een advertentie of reclamesponsor oid.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 7 juni 2026 @ 22:40:26 #215
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220982805
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:49 schreef raptorix het volgende:
Automobilisten die denken dat een richtingaanwijzer een soort van kerstverlichting is die je in de bocht aanzet in plaats van die aan te zetten als je komt aanrijden.
Hey, die klacht heb ik ook eens in dit topic geplaatst, :D. Hartstikke eens dus. Waar heb je die knipperlichten voor als je ze pas aan zet als je al bezig bent met betreffende manoeuvre.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Redactie Frontpage zondag 7 juni 2026 @ 22:52:01 #216
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220982867
quote:
17s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:38 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nu.nl is hier ook erg goed in. Heb je een heel uitgebreid (nieuws)artikel maar blijkt het een advertentie of reclamesponsor oid.
Net al AD en consorten allemaal DPG-meuk, opgekocht door de Belgen om geld te verdienen, niet om nieuws te brengen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220982921
De grootste ergernis is wel al die kutmensen om me heen.
pi_220983465
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 23:01 schreef Seeburg54 het volgende:
De grootste ergernis is wel al die kutmensen om me heen.
Mensen in het algemeen bij mij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220983498
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 07:03 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Mensen in het algemeen bij mij.
Het gaat meer om mensen die je vreselijk tegenvallen. Na jaren.
  maandag 8 juni 2026 @ 15:56:36 #220
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220986517
Mensen die viesmad worden als je hun gedrag kopieert en hen behandelt zoals zij jou behandelen :') :(
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220986650
Schuivende muismat
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220986695
De terrorkat van de buren die een oud bejaard katje te grazen wil nemen. :(
pi_220986810
Digitale koffies (of andere drankjes) die uitgedeeld worden. :')
Mensen die daar blij mee zijn |:(
Smile, it's free therapy.
  maandag 8 juni 2026 @ 17:03:51 #224
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220986813
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:03 schreef Kissingbird het volgende:
Digitale koffies (of andere drankjes) die uitgedeeld worden
Dit kan niet waar zijn.
  maandag 8 juni 2026 @ 17:04:25 #225
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220986815
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:38 schreef Seeburg54 het volgende:
De terrorkat van de buren die een oud bejaard katje te grazen wil nemen.
Weet je zeker dat het geen terrorwalvis is? @Cockwhale
pi_220986817
quote:
5s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:03 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Dit kan niet waar zijn.
Helaas wel ja
Triestigheid ten top op FOK! :7
Smile, it's free therapy.
pi_220986830
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:40 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ja bestaat dat nog :’)
In de Duitse sauna lopen er genoeg van rond zo :r
Smile, it's free therapy.
  maandag 8 juni 2026 @ 17:17:28 #228
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220986876
quote:
5s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:03 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Dit kan niet waar zijn.
Wellicht wordt er gedoeld op dit?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 8 juni 2026 @ 17:18:33 #229
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220986879
quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:17 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wellicht wordt er gedoeld op dit?
Wie zíjn die mensen :?
  maandag 8 juni 2026 @ 17:22:59 #230
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220986894
quote:
5s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:18 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Wie zíjn die mensen :?
YouTubers, influencers, andersoortig volk dat geld wil vanuit ‘artistieke’ werkzaamheden ( :+ ).

En voor sommige ZZP’ers kan ik me het voorstellen, want ik schaar bijv. ook journalisten in nichegroepen daaronder maar bij YouTubers en influencers en dergelijke vind ik het altijd maar bedelgedrag. Neemt natuurlijk niet weg dat ze het niemand verplichten, :+.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220986919
quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:17 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wellicht wordt er gedoeld op dit?
Nope
Iedere dag worden er in een paar topics op FOK! braaf wat digitale koffie'tjes (of andere drankjes) uitgedeeld en met blijdschap ontvangen. :')
Daar doelde ik op :P

Tevens: mensen die dingen invullen voor een ander zonder te checken of dit klopt :X
Edit: afhankelijk van wat het is. Iedereen vult in.
Smile, it's free therapy.
  maandag 8 juni 2026 @ 18:03:34 #232
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220987042
Wachten tot je pakket door DHL wordt bezorgd. Als het tegenzit ben je drie uur van de leg.
pi_220987054
Dat je wat in het buitenland koopt en ze het besluiten te versturen met een pauper bezorgdienst. Het ligt nu al een week (nog steeds in het buitenland) bij GLS :'(
pi_220987448
quote:
5s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:04 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Weet je zeker dat het geen terrorwalvis is? @:cockwhale
:@
pi_220987621
collegas die geen verantwoordelijkheid nemen of kennen en stipt om half 6 alles uit hun poten laten pleuren en weggaan en niets overdragen op zn minst :r :r :r
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  maandag 8 juni 2026 @ 19:31:44 #236
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220987704
In de 30 jaar dat ik auto rij, ben ik nog nooit een spookrijder tegen gekomen.

Tot vanmiddag :{w

Gelukkig niet op de snelweg, maar op een grote doorgaande weg met 2 heel duidelijk gescheiden rijrichtingen.

Toch was het een idioot gelukt om het niet be begrijpen |:( |:(
Gelukkig stopte hij op tijd, en na een flinke scheldkannonade van mij en andere geschrokken mede automobilisten draaide hij om en reed weg, dit keer de goede richting op.

Ik kan je zeggen dat ja je een rotberoerte schrikt, en je moet er niet aan denken om 's avonds in het donker op de snelweg zo'n mafklapper tegen te komen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220988134
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 19:31 schreef StateOfMind het volgende:
In de 30 jaar dat ik auto rij, ben ik nog nooit een spookrijder tegen gekomen.

Tot vanmiddag :{w

Gelukkig niet op de snelweg, maar op een grote doorgaande weg met 2 heel duidelijk gescheiden rijrichtingen.

Toch was het een idioot gelukt om het niet be begrijpen |:( |:(
Gelukkig stopte hij op tijd, en na een flinke scheldkannonade van mij en andere geschrokken mede automobilisten draaide hij om en reed weg, dit keer de goede richting op.

Ik kan je zeggen dat ja je een rotberoerte schrikt, en je moet er niet aan denken om 's avonds in het donker op de snelweg zo'n mafklapper tegen te komen.
:o
  dinsdag 9 juni 2026 @ 06:15:08 #238
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220991039
Acties voor goede doelen in Rtl Boulevard (momenteel het Armoedefonds). Hoe goed bedoeld ook: het is alsof je water met olie mengt. Later in het programma gaat het weer over celebrity X in een peperdure jurk, of zo.

Daar moet RTL toch een geschiktere plek voor hebben in hun programmering.
pi_220994089
M'n oom die geen nieuwe telefoon wil aanschaffen. -O-
En het huidige ding valt steeds uit en/of lijkt niet op te laden. Maar gelukkig heeft hij nog een reserve telefoon. Exact dezelfde. Mét dezelfde issues.
En dan elke dag "ja ik was weer even niet bereikbaar, haha, maar hij doet het weer hoor!!!1" o|O
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:51:25 #240
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220994122
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat je wat in het buitenland koopt en ze het besluiten te versturen met een pauper bezorgdienst. Het ligt nu al een week (nog steeds in het buitenland) bij GLS :'(
GLS zou verboden moeten worden.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220994402
Dat ik een vrije dag heb genomen om te slapen :Z en dat juist op deze dag ze hebben besloten om zonder aankondiging het hele terrein rondom m’n appartement te snoeien met grof geschut |:( De herrie :( :N

En dat ik -wederom- naar de supermarkt ga en vanalles koop behalve waarvoor ik eigenlijk kwam |:(
pi_220994555
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 14:39 schreef Prego het volgende:
Dat ik een vrije dag heb genomen om te slapen :Z en dat juist op deze dag ze hebben besloten om zonder aankondiging het hele terrein rondom m’n appartement te snoeien met grof geschut |:( De herrie :( :N

Oei, dat is wel echt heel klote. ;( En zonde van je vrije dag.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220994858
Mensen op Marktplaats die een goed bod doen en vervolgens niet meer reageren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 juni 2026 @ 20:46:24 #244
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220996889
DHL belooft dat ze vandaag langskomen met een pakketje (briefpost), krijg ik net bericht dat ze niet kunnen bezorgen en er een andere datum gekozen moet worden. De bezorger was volgens de track & trace onderweg :')

:r
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_220996972
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DHL belooft dat ze vandaag langskomen met een pakketje (briefpost), krijg ik net bericht dat ze niet kunnen bezorgen en er een andere datum gekozen moet worden. De bezorger was volgens de track & trace onderweg :')

:r
Die pauperclub presteerde het om een pakket hier in stukken af te leveren, ik hoef daar niks meer van. Debielen.
pi_220997155
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:30 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Nope
Iedere dag worden er in een paar topics op FOK! braaf wat digitale koffie'tjes (of andere drankjes) uitgedeeld en met blijdschap ontvangen. :')
Daar doelde ik op :P

Tevens: mensen die dingen invullen voor een ander zonder te checken of dit klopt :X
Edit: afhankelijk van wat het is. Iedereen vult in.
Net zoals constant nietszeggende gifjes posten in een sc. Vreselijk :{w
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220997263
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DHL belooft dat ze vandaag langskomen met een pakketje (briefpost), krijg ik net bericht dat ze niet kunnen bezorgen en er een andere datum gekozen moet worden. De bezorger was volgens de track & trace onderweg :')

:r
Ik heb eigenlijk, hoe raar het ook klinkt, nog nooit negatieve ervaringen met DHL gehad. Zijn hier altijd op tijd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 10 juni 2026 @ 00:22:55 #248
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220998090
Ik heb blijkbaar te lang met mijn rechtervoet in een verkeerde houding gezeten tijdens het gamen, want zodra ik eenmaal opsta en ga lopen, merk ik dat die voet enorm stijf is bij de enkel en elke stap erg pijnlijk is :( :( :(

Erg fijn, want ik wilde eigenlijk naar bed gaan zo, maar traplopen zit er nu even niet in vrees ik.

Dan maar een naproxen nemen en wachten tot de pijn minder is, zodat ik de trap op kan :') }:|
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 juni 2026 @ 08:40:50 #249
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220998655
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat je wat in het buitenland koopt en ze het besluiten te versturen met een pauper bezorgdienst. Het ligt nu al een week (nog steeds in het buitenland) bij GLS :'(
AH GLS, dan kun je het als vermist beschouwen :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 09:44:21 #250
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220998992
Grootste ergernis in mijn huwelijk.....De enkele versnelling die mijn vrouw heeft in haar brein zoals ik het vaak maar zeg....
Echt, ik houd van haar en ze is een geweldig mens.... maar ze heeft letterlijk maar 1 versnelling zeg ik altijd maar:
- Wat ze nu aan het doen is, dat doet ze, en dat doet ze over het algemeen goed.

Maar zeg je tegen haar, kan je straks hiermee helpen? Kan je zometeen dit of dat doen? Dan zegt ze altijd, 'ja hoor' maar is er oprecht een 75 tot 80% kans dat ze het dan gewoon vergeet. Dat ik denk van, hoe... ik vroeg je dit slechts een paar uur geleden, niet een maand geleden, hoe kan je dit NU al to-taal vergeten zijn?

Haar korte termijn geheugen is echt, echt schokkend slecht. En ze is pas eind 30. Sometimes it worries me... :{

en ja - het kan ook dat ze me gewoon keihard trollt en doet alsof, ik weet dat sommigen dat nu zullen denken, 100% kan ik dat niet uitsluiten nee, maar haar kennende, ze is geen vals/achterbaks persoon, zo is haar karakter echt niet, ik ken haar te lang en te goed daarvoor. Dus ik neig toch naar te denken dat ze het oprecht gewoon vergeet. ;(
  woensdag 10 juni 2026 @ 11:03:54 #251
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220999894
quote:
11s.gif Op woensdag 10 juni 2026 09:44 schreef dick_laurent het volgende:
Grootste ergernis in mijn huwelijk.....De enkele versnelling die mijn vrouw heeft in haar brein zoals ik het vaak maar zeg....
Echt, ik houd van haar en ze is een geweldig mens.... maar ze heeft letterlijk maar 1 versnelling zeg ik altijd maar:
- Wat ze nu aan het doen is, dat doet ze, en dat doet ze over het algemeen goed.

Maar zeg je tegen haar, kan je straks hiermee helpen? Kan je zometeen dit of dat doen? Dan zegt ze altijd, 'ja hoor' maar is er oprecht een 75 tot 80% kans dat ze het dan gewoon vergeet. Dat ik denk van, hoe... ik vroeg je dit slechts een paar uur geleden, niet een maand geleden, hoe kan je dit NU al to-taal vergeten zijn?

Haar korte termijn geheugen is echt, echt schokkend slecht. En ze is pas eind 30. Sometimes it worries me... :{

en ja - het kan ook dat ze me gewoon keihard trollt en doet alsof, ik weet dat sommigen dat nu zullen denken, 100% kan ik dat niet uitsluiten nee, maar haar kennende, ze is geen vals/achterbaks persoon, zo is haar karakter echt niet, ik ken haar te lang en te goed daarvoor. Dus ik neig toch naar te denken dat ze het oprecht gewoon vergeet. ;(
Vergeetachtigheid kan ook veroorzaakt worden door stress. Teveel over iets anders piekeren.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220999907
Of, dat ze in het gevraagde totaaaaaal geen zin heeft :+
pi_221000003
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Vergeetachtigheid kan ook veroorzaakt worden door stress. Teveel over iets anders piekeren.
Vergeten de ‘typische’ ADHD-ers ook niet gauw de meest recente en minuscule taken en verzoekjes? :+
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 10 juni 2026 @ 11:49:30 #254
284411 crew  heywoodu
pi_221000175
quote:
11s.gif Op woensdag 10 juni 2026 09:44 schreef dick_laurent het volgende:
Grootste ergernis in mijn huwelijk.....De enkele versnelling die mijn vrouw heeft in haar brein zoals ik het vaak maar zeg....
Echt, ik houd van haar en ze is een geweldig mens.... maar ze heeft letterlijk maar 1 versnelling zeg ik altijd maar:
- Wat ze nu aan het doen is, dat doet ze, en dat doet ze over het algemeen goed.

Maar zeg je tegen haar, kan je straks hiermee helpen? Kan je zometeen dit of dat doen? Dan zegt ze altijd, 'ja hoor' maar is er oprecht een 75 tot 80% kans dat ze het dan gewoon vergeet. Dat ik denk van, hoe... ik vroeg je dit slechts een paar uur geleden, niet een maand geleden, hoe kan je dit NU al to-taal vergeten zijn?

Haar korte termijn geheugen is echt, echt schokkend slecht. En ze is pas eind 30. Sometimes it worries me... :{

en ja - het kan ook dat ze me gewoon keihard trollt en doet alsof, ik weet dat sommigen dat nu zullen denken, 100% kan ik dat niet uitsluiten nee, maar haar kennende, ze is geen vals/achterbaks persoon, zo is haar karakter echt niet, ik ken haar te lang en te goed daarvoor. Dus ik neig toch naar te denken dat ze het oprecht gewoon vergeet. ;(
Dit heb ik ook hoor :P

Belangrijke nuance: vergeet ze zoiets dan te doen op het juiste moment, of is ze echt totaal vergeten dat die woorden überhaupt zijn gezegd (als in, wanneer jij zegt 'je zou toch dit doen?', weet ze dan nog wel dat ze dat zou doen?)?

Als iemand aan mij vraagt of ik over 3 uur de oven aan wil zetten, ik noem maar wat, ga ik dat zonder wekker geheid vergeten. Maar als over 4 uur dan wordt gezegd "je zou toch de oven aanzetten?", dan denk ik wel "oh ja, dat is waar". Dat is anders dan de hele 'opdracht' vergeten zijn, dus niet echt een geheugending :P

[ Bericht 9% gewijzigd door heywoodu op 10-06-2026 12:01:07 ]
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 12:15:16 #255
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221000380
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit heb ik ook hoor :P

Belangrijke nuance: vergeet ze zoiets dan te doen op het juiste moment, of is ze echt totaal vergeten dat die woorden überhaupt zijn gezegd (als in, wanneer jij zegt 'je zou toch dit doen?', weet ze dan nog wel dat ze dat zou doen?)?

Als iemand aan mij vraagt of ik over 3 uur de oven aan wil zetten, ik noem maar wat, ga ik dat zonder wekker geheid vergeten. Maar als over 4 uur dan wordt gezegd "je zou toch de oven aanzetten?", dan denk ik wel "oh ja, dat is waar". Dat is anders dan de hele 'opdracht' vergeten zijn, dus niet echt een geheugending :P
Ik snap je, nee ze weet nog wel vrijwel altijd dat ik het gevraagd heb, dus dan is het meestal een "OHJA oeps" reactie die ik dan krijg.
Maar het is wel ergerlijk voor mij omdat ik vaak het gevoel heb dat ik voor 2 mensen dingen moet onthouden }:|
Maar ja, tis wat het is, ik ben er wel redelijk van overtuigd dat ze het niet expres doet om me te fucken ofzo.
pi_221000467
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes. }:|
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 10 juni 2026 @ 12:29:32 #257
284411 crew  heywoodu
pi_221000482
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:15 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ik snap je, nee ze weet nog wel vrijwel altijd dat ik het gevraagd heb, dus dan is het meestal een "OHJA oeps" reactie die ik dan krijg.
Maar het is wel ergerlijk voor mij omdat ik vaak het gevoel heb dat ik voor 2 mensen dingen moet onthouden }:|
Maar ja, tis wat het is, ik ben er wel redelijk van overtuigd dat ze het niet expres doet om me te fucken ofzo.
Nou zijn we uiteraard twee verschillende personen, maar als het verder hetzelfde is als bij mij kan ik dat laatste inderdaad wel bevestigen :P

Ik heb ook de hele dag wekkers staan en nog vergeet ik van alles te doen :+
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:48:18 #258
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221000620
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef vencodark het volgende:
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes. }:|
En na die persoon is de bak vol, gaat dat ding piepen en ben je nog verder van huis.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Redactie Frontpage woensdag 10 juni 2026 @ 13:11:34 #259
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221000847
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef vencodark het volgende:
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes. }:|
Daarom gebruik ik die machines ook nooit meer :') Laat gewoon eens in de zoveel tijd boodschappen thuisbezorgen en dan geef ik gelijk al het statiegeld mee, scheelt een hoop gedoe
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221000881
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit heb ik ook hoor :P

Belangrijke nuance: vergeet ze zoiets dan te doen op het juiste moment, of is ze echt totaal vergeten dat die woorden überhaupt zijn gezegd (als in, wanneer jij zegt 'je zou toch dit doen?', weet ze dan nog wel dat ze dat zou doen?)?

Als iemand aan mij vraagt of ik over 3 uur de oven aan wil zetten, ik noem maar wat, ga ik dat zonder wekker geheid vergeten. Maar als over 4 uur dan wordt gezegd "je zou toch de oven aanzetten?", dan denk ik wel "oh ja, dat is waar". Dat is anders dan de hele 'opdracht' vergeten zijn, dus niet echt een geheugending :P
Heel herkenbaar. Ik moet dinsdagavond de vuilniszak buiten zetten. Dat vergeet ik zonder hulp 9 van de tien keer, als het eenmaal dinsdagavond is. Dus heb op mijn telefoon maar een wekelijks alarm ingesteld, voor ieder gebrek is een oplossing :D
Pecunia non olet
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 10 juni 2026 @ 13:18:48 #261
284411 crew  heywoodu
pi_221000893
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Daarom gebruik ik die machines ook nooit meer :') Laat gewoon eens in de zoveel tijd boodschappen thuisbezorgen en dan geef ik gelijk al het statiegeld mee, scheelt een hoop gedoe
Hier kwamen een tijd terug twee kleine meisjes uit de buurt langs de deur om dit soort spul op te halen. Hun tas was nog leeg ;( maar nadat ze hier waren geweest zat ie ook gelijk helemaal vol :+

En daarna bedacht ik me dat er nog een grote vuilniszak helemaal vol in de schuur staat, die mogen ze de volgende keer hebben. Zij blij, luie heywoodu blij :D
pi_221001390
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hier kwamen een tijd terug twee kleine meisjes uit de buurt langs de deur om dit soort spul op te halen. Hun tas was nog leeg ;( maar nadat ze hier waren geweest zat ie ook gelijk helemaal vol :+

En daarna bedacht ik me dat er nog een grote vuilniszak helemaal vol in de schuur staat, die mogen ze de volgende keer hebben. Zij blij, luie heywoodu blij :D
Eigenlijk is dat hele blikjesverhaal, een inkomensoverhevelingsoperatie van luie mensen met geld, naar daklozen en andere mensen in geldnood, die toch tijd zat hebben. En geen auto's meer hoeven open te breken :!

Eigenlijk lijkt het best wel op de toeslagen van het Rijk ;)
Pecunia non olet
pi_221003002
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 21:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Net zoals constant nietszeggende gifjes posten in een sc. Vreselijk :{w
Eens, daarom doe ik dat voornamelijk in Dagbagger *G*
Tevens :6

[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 10-06-2026 18:01:28 ]
Smile, it's free therapy.
  woensdag 10 juni 2026 @ 17:57:38 #264
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221003044
De NOS.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221003090
Een vriendin die CONSTANT yapt tijdens series en films. ALS er eens een minuut van stilte valt is het een uitzondering, of ze is iets aan het eten. En als ik er eens iets van zef of een blik gooi, dan is het "SORRY HOOR DAT IK HET GEZELLIG MAAK". Soms kijk ik dan ook een aflevering van iets die we al gezien hebben s'avonds nog eens, omdat ik de helft gemist heb door haar afleiding :D
Verder is ze wel leuk hoor :P
pi_221003119
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:51 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Eens, daarom doe ik dat voornamelijk in Dagbagger *G*
Tevens :6
En daarom is het schijnheilig om hier te klagen over andere users in topics als er bij jou ook alleen maar poep uitkomt. En tevens loop je hier nu ook te baggeren. :W
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221003179
quote:
13s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:08 schreef Soury het volgende:

[..]
En daarom is het schijnheilig om hier te klagen over andere users in topics als er bij jou ook alleen maar poep uitkomt. En tevens loop je hier nu ook te baggeren. :W
Ga lekker elders rellen of maak een wandeling :*
Smile, it's free therapy.
pi_221003250
Het nieuws.
Niet meer kijken, slecht voor je bloeddruk. :{w }:|
  woensdag 10 juni 2026 @ 19:56:23 #269
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221003854
Dood ergeren is een groot woord, want het is mijn moeder O+, maar als die meerijdt rijdt die echt heel irritant mee.
Altijd al zo geweest als ze niet zelf achter het stuur zit.

Als in: als er 400 meter verderop een auto remt, dan raakt ze al in paniek en roept ze "remmen remmen 😱" en dat soort gein en dat ik afstand moet houden.

Terwijl moeders als ze zelf rijdt veeeeeel dichter op voorgangers rijdt dan ik.

Pa moest vandaag vanwege verlenging rijbewijs een oogonderzoek ondergaan, en in Ede kon ie het snelst terecht.
Normaliter zou ma dan samen met pa gaan, maar omdat ma een ontstoken kies heeft en liever ook niet reed, heb ik ze maar gebracht.

Maar irritant is het wel, zo'n meerijder :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 juni 2026 @ 20:00:41 #270
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221003889
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:29 schreef Seeburg54 het volgende:
Het nieuws.
Niet meer kijken, slecht voor je bloeddruk. :{w }:|
Nieuws krijg je via pushmeldingen en de online kranten toch altijd wel binnen.
Journaal heb ik daarom al heel lang niet meer gezien.

En sowieso heb ik de nuchtere instelling (behalve op zaterdagavond O-) B:)B ) dat het geen enkel nut heeft om me druk te maken om zaken waar ik toch geen enkele invloed op heb.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221004240
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Nieuws krijg je via pushmeldingen en de online kranten toch altijd wel binnen.
Journaal heb ik daarom al heel lang niet meer gezien.

En sowieso heb ik de nuchtere instelling (behalve op zaterdagavond O-) B:)B ) dat het geen enkel nut heeft om me druk te maken om zaken waar ik toch geen enkele invloed op heb.
Daar ben ik het 100% mee eens.
Maar ik vind het moeilijk zat als ik die zelfingenomen rotbekken vanuit Den Haag nog meer ellende hoor uitkramen.
pi_221004255
Nieuwe wc rollen waar geen duidelijk begin aan zit, dat je dus praktisch meteen die hele rol moet verscheuren :( o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221004741
Die van AH zijn erg dun geworden en het begin zoeken is daardoor wat lastiger.
  woensdag 10 juni 2026 @ 22:45:31 #274
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221004922
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:12 schreef Teslynd het volgende:
Die van AH zijn erg dun geworden en het begin zoeken is daardoor wat lastiger.
Die van de Lidl zijn fijn en stevig.
Had eerst die van het Kruidvat, maar die van de Lidl zijn veel beter dus.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221004951
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:52 schreef TLC het volgende:
Nieuwe wc rollen waar geen duidelijk begin aan zit, dat je dus praktisch meteen die hele rol moet verscheuren :( o|O
Of dat ie dan in de lengte scheurt en je 'm dubbel af blijft rollen.
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 09:28:05 #276
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221006445
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef vencodark het volgende:
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes. }:|
Hier zo inleverpuntwinkel, dus die ergernis heb ik niet meer, want er is ook bulk inleverautomaat.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221007347
Oude mensen. Vrouwen die pinnig zijn. Mannen die knorrig zijn. Elke dag weer.

Zijn ze boos omdat ze op de fiets voorrang moeten verlenen omdat jij van rechts komt. Is hun brilsterkte klaarblijkelijk al 5 jaar niet gecontroleerd want je hoort je eigen knipperlicht tikken, maar ze menen dat je geen licht aan hebt staan. :')

Ik herken dit zo niet van m’n eigen familie.
Maar kennelijk is het leven van een gepensioneerde echt ronduit kut. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:01:25 #278
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_221007510
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef vencodark het volgende:
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes. }:|
Laatst kwam ik iemand in de AH tegen op zaterdagmorgen met zeker vijf volle vuilniszakken.

Donder op.

Het kostte me veel moeite om er niets van te zeggen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gunner op 11-06-2026 12:09:14 ]
Where law ends, tyrrany begins.
pi_221007541
Dat statiegeld beleid hier in Nederland heeft zo gefaald. Breng het terug naar de flessen zoals het was. Het is hier in Rotterdam overal een pleuriszooi op straat door iedereen die de vuilnisbakken opentrekt en erin gaat wroeten (waardoor dus al het vuilnis op straat terecht komt en uiteraard niet opgeruimd wordt).
  Moderator / Redactie FP donderdag 11 juni 2026 @ 13:03:16 #280
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221008101
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat statiegeld beleid hier in Nederland heeft zo gefaald. Breng het terug naar de flessen zoals het was. Het is hier in Rotterdam overal een pleuriszooi op straat door iedereen die de vuilnisbakken opentrekt en erin gaat wroeten (waardoor dus al het vuilnis op straat terecht komt en uiteraard niet opgeruimd wordt).
Ik vind dat de politci die dat bedacht hebben, en degenen die ermee instemden en zorgen voor de uitvoer, de boel zelf mogen opruimen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221008208
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:30 schreef Pisces29 het volgende:

Maar kennelijk is het leven van een gepensioneerde echt ronduit kut. :D
Nee hoor :D Ik moest lachen om je rant _O-
pi_221008228
Het wachten op een groot pakket maar je moet over 2 uurtjes weg.... zal je net zien... ben je nét weg... enz
pi_221017824
Plakband dat niet plakt. JE HEBT 1 TAAK, PLAKBAND! :(
  vrijdag 12 juni 2026 @ 11:12:16 #284
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221017851
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:05 schreef Farenji het volgende:
Plakband dat niet plakt. JE HEBT 1 TAAK, PLAKBAND! :(
Nog erger is plakband die steeds verkeerd afbreekt, of afbreekt op momenten dat het niet moet. Vervolgens kan je weer op zoek naar het beginnetje. :%

Tip: haal níet de brede verpakkingstape van So Low (die ligt inmiddels bij het vuilnis, na ongeveer 10 % van de rol gebruikt te hebben), die met dat gele papieren omhulsel. Die van Action doet wel gewoon wat 'ie moet doen.
pi_221018664
Mediamarkt die geen prijzen heeft staan. Of je even elk artikel wil scannen voor de prijs. :{
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221018925
Mensen in het verkeer die geen richting aangeven :{w
Als fietser achter een auto staan en de brandstofstank in moeten ademen :{w

Vliegen/muggen etc die continu in je gezicht rondvliegen. Kom nou toch, je kan vliegen, je kan overal heen en dan kies je mijn gezicht uit :')
  vrijdag 12 juni 2026 @ 15:37:11 #287
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221019468
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:05 schreef Farenji het volgende:
Plakband dat niet plakt. JE HEBT 1 TAAK, PLAKBAND! :(
En pleisters die niet plakken. Is meestal zo met Hansaplast ripoffs.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_221019700
Het leed dat 2e spoor heet. Die kutbedrijven met hun non empathische aanpak. Fik af kuttent.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 16:08:05 #289
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221019726
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 15:37 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
En pleisters die niet plakken. Is meestal zo met Hansaplast ripoffs.
De standaard-pleisters van Hansaplast zelf ook. :{

Vroeger was de (anno nu) extra sterke van Hansaplast gewoon de standaard-variant. Wat nu de standaard-pleisters zijn, voelt een stuk slapper. Voor de extra sterke betaal je natuurlijk wel meer.
pi_221020638
Mensen met remsporen in hun lichte (spijker) broek die vanaf de buitenkans zichtbaar zijn
pi_221020701
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:17 schreef cinderloom het volgende:
Mensen met remsporen in hun lichte (spijker) broek die vanaf de buitenkans zichtbaar zijn
Ik had zonder deze ergernis gekund. :r
  Spellchecker vrijdag 12 juni 2026 @ 18:46:12 #292
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221020785
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:28 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik had zonder deze ergernis gekund. :r
Ik zonder deze buitenkans.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 15:36:55 #293
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221028832
Deze dichte wand die al een half jaar te zien is in het food court op Utrecht Centraal, met dezelfde aankondiging.

In plaats van Leon, ook dat nog. :{

Wanneer dat Pad Thai daar eindelijk komt? Niemand die het weet.

pi_221029172
Al die kut ads die ik eerst moet wegklikken voordat ik hier kan inloggen.:(

En nee ik ga niet betalen voor een abo
  zaterdag 13 juni 2026 @ 16:53:34 #295
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221029531
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat statiegeld beleid hier in Nederland heeft zo gefaald. Breng het terug naar de flessen zoals het was. Het is hier in Rotterdam overal een pleuriszooi op straat door iedereen die de vuilnisbakken opentrekt en erin gaat wroeten (waardoor dus al het vuilnis op straat terecht komt en uiteraard niet opgeruimd wordt).
Hier heb je van die speciale dingen die aan de prullenbakken hangen waar je je statiegeldflesje in kan hangen, juist om jouw ergernis te voorkomen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 13 juni 2026 @ 16:57:06 #296
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221029563
Wel een statiegeldergernis; bij de Jumbo in de buurt kan je het geld niet op je pinpas krijgen. Oke, nou, beetje jammer maar oké. Dan gaan we voor cash.

Moet je in de kassarij gaan staan (kan namelijk niet bij de servicebalie) en wachten tot je aan de beurt bent om vervolgens dat bonnetje te laten scannen en een paar euro’s in je handen gedouwd te krijgen, :') ;(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221029572
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 16:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Hier heb je van die speciale dingen die aan de prullenbakken hangen waar je je statiegeldflesje in kan hangen, juist om jouw ergernis te voorkomen.
dat hebben ze hier ook.. worden de prullenbakken alsnog overhoop gehaald
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zaterdag 13 juni 2026 @ 17:55:51 #298
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221029943
Zijn er tegenwoordig btw weinig klokken meer op stations/haltes, of lijkt dat maar zo?

"Ach, ze hebben toch constant een telefoon in hun handen."
pi_221029951
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 16:58 schreef mschol het volgende:

[..]
dat hebben ze hier ook.. worden de prullenbakken alsnog overhoop gehaald
Als je hier in de stad op een bankje zit, zie je om de paar minuten wel iemand naar dezelfde prullenbak gaan. Het is hopeloos.
pi_221030195
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:55 schreef Eightyone het volgende:
Zijn er tegenwoordig btw weinig klokken meer op stations/haltes, of lijkt dat maar zo?

"Ach, ze hebben toch constant een telefoon in hun handen."
Meestal als je het station in loopt. Maar veel meer niet nee.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 18:58:03 #301
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221030258
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Als je hier in de stad op een bankje zit, zie je om de paar minuten wel iemand naar dezelfde prullenbak gaan. Het is hopeloos.
Eindhoven, de bankjes voor de Bijenkorf. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')