De slaapdopjes van Pluggerz voel je slechts minimaal. Die hebben geen harde delen.quote:Op zondag 7 juni 2026 09:03 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind oordopjes helemaal niks. Je merkt toch altijd dat je wat in je oor hebt wat er niet hoort.
Dan voelt het nog steeds wel alsof je iets in je oor hebt. Dat is eigenlijk waar ik niet tegen kan. Zelfde gevoel als met sokken aan slapen ofzo.quote:Op zondag 7 juni 2026 09:17 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De slaapdopjes van Pluggerz voel je slechts minimaal. Die hebben geen harde delen.
Echt goede oordopjes zijn prijzig (>100 euro) maar erg goed want op maat gemaakt en houden veel geluid tegen. De wekker hoor je echt wel want dichtbij. Ik voel er niet veel van.quote:Op zondag 7 juni 2026 09:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan voelt het nog steeds wel alsof je iets in je oor hebt. Dat is eigenlijk waar ik niet tegen kan. Zelfde gevoel als met sokken aan slapen ofzo.
De lolligheid zit vooral in de namiddag. Ze lijken rekening te houden met de middagdip van mensen.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:57 schreef Loohcs het volgende:
En NPO radio 1 is een soort 3fm voor boomers geworden, met steeds meer (matige) muziek, domme spelletjes, overdreven interactie met luisteraar, en flauwe 'geintjes' met filelezer of weerman/vrouw. En ik weet dat ik niet verplicht ben om te luisteren, maar ik mis het oude/normale radio 1 wel (Bureau buitenland is overdag bijna 't enige programma met inhoud)
Luister dan naar BNR. Dat is de hele dag inhoud.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:57 schreef Loohcs het volgende:
Het bedroevende aanbod op radio/tv. In talkshows zit altijd wel iemand (vaak 'n collega's uit 't wereldje) zijn/haar eigen boekje/programma te pluggen o.a. Twan Huys over wandelen; Afke Boven over eilandmensen
En NPO radio 1 is een soort 3fm voor boomers geworden, met steeds meer (matige) muziek, domme spelletjes, overdreven interactie met luisteraar, en flauwe 'geintjes' met filelezer of weerman/vrouw. En ik weet dat ik niet verplicht ben om te luisteren, maar ik mis het oude/normale radio 1 wel (Bureau buitenland is overdag bijna 't enige programma met inhoud)
Daarom luister ik op de Q Music app naar non-stop muziek. Enkel wat reclame tussendoor en voor de rest alleen maar muziek. Héérlijk.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:57 schreef Loohcs het volgende:
Het bedroevende aanbod op radio/tv. In talkshows zit altijd wel iemand (vaak 'n collega's uit 't wereldje) zijn/haar eigen boekje/programma te pluggen o.a. Twan Huys over wandelen; Afke Boven over eilandmensen
En NPO radio 1 is een soort 3fm voor boomers geworden, met steeds meer (matige) muziek, domme spelletjes, overdreven interactie met luisteraar, en flauwe 'geintjes' met filelezer of weerman/vrouw. En ik weet dat ik niet verplicht ben om te luisteren, maar ik mis het oude/normale radio 1 wel (Bureau buitenland is overdag bijna 't enige programma met inhoud)
Nu.nl is hier ook erg goed in. Heb je een heel uitgebreid (nieuws)artikel maar blijkt het een advertentie of reclamesponsor oid.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:57 schreef Eightyone het volgende:
Het massaal aanprijzen van lege hulzen.
Zoals in een of ander uitgebreid reclameartikel over Monica Geuze, vermomd als redactioneel stuk (vandaag op de site van het AD/regionale kranten).
En ja, ik weet wat erin staat, dus de clickbait heeft gewerkt.![]()
Gelul over 'authentiek' en zo. M'n kaak ligt nog net niet op m'n toetsenbord.
Hey, die klacht heb ik ook eens in dit topic geplaatst,quote:Op zondag 7 juni 2026 09:49 schreef raptorix het volgende:
Automobilisten die denken dat een richtingaanwijzer een soort van kerstverlichting is die je in de bocht aanzet in plaats van die aan te zetten als je komt aanrijden.
Net al AD en consorten allemaal DPG-meuk, opgekocht door de Belgen om geld te verdienen, niet om nieuws te brengenquote:Op zondag 7 juni 2026 22:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu.nl is hier ook erg goed in. Heb je een heel uitgebreid (nieuws)artikel maar blijkt het een advertentie of reclamesponsor oid.
Mensen in het algemeen bij mij.quote:Op zondag 7 juni 2026 23:01 schreef Seeburg54 het volgende:
De grootste ergernis is wel al die kutmensen om me heen.
Het gaat meer om mensen die je vreselijk tegenvallen. Na jaren.quote:Op maandag 8 juni 2026 07:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mensen in het algemeen bij mij.
Dit kan niet waar zijn.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:03 schreef Kissingbird het volgende:
Digitale koffies (of andere drankjes) die uitgedeeld worden
Weet je zeker dat het geen terrorwalvis is? @Cockwhalequote:Op maandag 8 juni 2026 16:38 schreef Seeburg54 het volgende:
De terrorkat van de buren die een oud bejaard katje te grazen wil nemen.
Wellicht wordt er gedoeld op dit?quote:
YouTubers, influencers, andersoortig volk dat geld wil vanuit ‘artistieke’ werkzaamheden (quote:
Nopequote:
quote:Op maandag 8 juni 2026 17:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen terrorwalvis is? @:cockwhale
quote:Op maandag 8 juni 2026 19:31 schreef StateOfMind het volgende:
In de 30 jaar dat ik auto rij, ben ik nog nooit een spookrijder tegen gekomen.
Tot vanmiddag
Gelukkig niet op de snelweg, maar op een grote doorgaande weg met 2 heel duidelijk gescheiden rijrichtingen.
Toch was het een idioot gelukt om het niet be begrijpen![]()
Gelukkig stopte hij op tijd, en na een flinke scheldkannonade van mij en andere geschrokken mede automobilisten draaide hij om en reed weg, dit keer de goede richting op.
Ik kan je zeggen dat ja je een rotberoerte schrikt, en je moet er niet aan denken om 's avonds in het donker op de snelweg zo'n mafklapper tegen te komen.
GLS zou verboden moeten worden.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat je wat in het buitenland koopt en ze het besluiten te versturen met een pauper bezorgdienst. Het ligt nu al een week (nog steeds in het buitenland) bij GLS
Oei, dat is wel echt heel klote.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:39 schreef Prego het volgende:
Dat ik een vrije dag heb genomen om te slapenen dat juist op deze dag ze hebben besloten om zonder aankondiging het hele terrein rondom m’n appartement te snoeien met grof geschut
De herrie
![]()
Die pauperclub presteerde het om een pakket hier in stukken af te leveren, ik hoef daar niks meer van. Debielen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DHL belooft dat ze vandaag langskomen met een pakketje (briefpost), krijg ik net bericht dat ze niet kunnen bezorgen en er een andere datum gekozen moet worden. De bezorger was volgens de track & trace onderweg
Net zoals constant nietszeggende gifjes posten in een sc. Vreselijkquote:Op maandag 8 juni 2026 17:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope
Iedere dag worden er in een paar topics op FOK! braaf wat digitale koffie'tjes (of andere drankjes) uitgedeeld en met blijdschap ontvangen.![]()
Daar doelde ik op![]()
Tevens: mensen die dingen invullen voor een ander zonder te checken of dit klopt
Edit: afhankelijk van wat het is. Iedereen vult in.
Ik heb eigenlijk, hoe raar het ook klinkt, nog nooit negatieve ervaringen met DHL gehad. Zijn hier altijd op tijd.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DHL belooft dat ze vandaag langskomen met een pakketje (briefpost), krijg ik net bericht dat ze niet kunnen bezorgen en er een andere datum gekozen moet worden. De bezorger was volgens de track & trace onderweg
AH GLS, dan kun je het als vermist beschouwenquote:Op maandag 8 juni 2026 18:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat je wat in het buitenland koopt en ze het besluiten te versturen met een pauper bezorgdienst. Het ligt nu al een week (nog steeds in het buitenland) bij GLS
Vergeetachtigheid kan ook veroorzaakt worden door stress. Teveel over iets anders piekeren.quote:Op woensdag 10 juni 2026 09:44 schreef dick_laurent het volgende:
Grootste ergernis in mijn huwelijk.....De enkele versnelling die mijn vrouw heeft in haar brein zoals ik het vaak maar zeg....
Echt, ik houd van haar en ze is een geweldig mens.... maar ze heeft letterlijk maar 1 versnelling zeg ik altijd maar:
- Wat ze nu aan het doen is, dat doet ze, en dat doet ze over het algemeen goed.
Maar zeg je tegen haar, kan je straks hiermee helpen? Kan je zometeen dit of dat doen? Dan zegt ze altijd, 'ja hoor' maar is er oprecht een 75 tot 80% kans dat ze het dan gewoon vergeet. Dat ik denk van, hoe... ik vroeg je dit slechts een paar uur geleden, niet een maand geleden, hoe kan je dit NU al to-taal vergeten zijn?
Haar korte termijn geheugen is echt, echt schokkend slecht. En ze is pas eind 30. Sometimes it worries me...![]()
en ja - het kan ook dat ze me gewoon keihard trollt en doet alsof, ik weet dat sommigen dat nu zullen denken, 100% kan ik dat niet uitsluiten nee, maar haar kennende, ze is geen vals/achterbaks persoon, zo is haar karakter echt niet, ik ken haar te lang en te goed daarvoor. Dus ik neig toch naar te denken dat ze het oprecht gewoon vergeet.
Vergeten de ‘typische’ ADHD-ers ook niet gauw de meest recente en minuscule taken en verzoekjes?quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vergeetachtigheid kan ook veroorzaakt worden door stress. Teveel over iets anders piekeren.
Dit heb ik ook hoorquote:Op woensdag 10 juni 2026 09:44 schreef dick_laurent het volgende:
Grootste ergernis in mijn huwelijk.....De enkele versnelling die mijn vrouw heeft in haar brein zoals ik het vaak maar zeg....
Echt, ik houd van haar en ze is een geweldig mens.... maar ze heeft letterlijk maar 1 versnelling zeg ik altijd maar:
- Wat ze nu aan het doen is, dat doet ze, en dat doet ze over het algemeen goed.
Maar zeg je tegen haar, kan je straks hiermee helpen? Kan je zometeen dit of dat doen? Dan zegt ze altijd, 'ja hoor' maar is er oprecht een 75 tot 80% kans dat ze het dan gewoon vergeet. Dat ik denk van, hoe... ik vroeg je dit slechts een paar uur geleden, niet een maand geleden, hoe kan je dit NU al to-taal vergeten zijn?
Haar korte termijn geheugen is echt, echt schokkend slecht. En ze is pas eind 30. Sometimes it worries me...![]()
en ja - het kan ook dat ze me gewoon keihard trollt en doet alsof, ik weet dat sommigen dat nu zullen denken, 100% kan ik dat niet uitsluiten nee, maar haar kennende, ze is geen vals/achterbaks persoon, zo is haar karakter echt niet, ik ken haar te lang en te goed daarvoor. Dus ik neig toch naar te denken dat ze het oprecht gewoon vergeet.
Ik snap je, nee ze weet nog wel vrijwel altijd dat ik het gevraagd heb, dus dan is het meestal een "OHJA oeps" reactie die ik dan krijg.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit heb ik ook hoor
Belangrijke nuance: vergeet ze zoiets dan te doen op het juiste moment, of is ze echt totaal vergeten dat die woorden überhaupt zijn gezegd (als in, wanneer jij zegt 'je zou toch dit doen?', weet ze dan nog wel dat ze dat zou doen?)?
Als iemand aan mij vraagt of ik over 3 uur de oven aan wil zetten, ik noem maar wat, ga ik dat zonder wekker geheid vergeten. Maar als over 4 uur dan wordt gezegd "je zou toch de oven aanzetten?", dan denk ik wel "oh ja, dat is waar". Dat is anders dan de hele 'opdracht' vergeten zijn, dus niet echt een geheugending
Nou zijn we uiteraard twee verschillende personen, maar als het verder hetzelfde is als bij mij kan ik dat laatste inderdaad wel bevestigenquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik snap je, nee ze weet nog wel vrijwel altijd dat ik het gevraagd heb, dus dan is het meestal een "OHJA oeps" reactie die ik dan krijg.
Maar het is wel ergerlijk voor mij omdat ik vaak het gevoel heb dat ik voor 2 mensen dingen moet onthouden![]()
Maar ja, tis wat het is, ik ben er wel redelijk van overtuigd dat ze het niet expres doet om me te fucken ofzo.
En na die persoon is de bak vol, gaat dat ding piepen en ben je nog verder van huis.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef vencodark het volgende:
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes.
Daarom gebruik ik die machines ook nooit meerquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef vencodark het volgende:
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes.
Heel herkenbaar. Ik moet dinsdagavond de vuilniszak buiten zetten. Dat vergeet ik zonder hulp 9 van de tien keer, als het eenmaal dinsdagavond is. Dus heb op mijn telefoon maar een wekelijks alarm ingesteld, voor ieder gebrek is een oplossingquote:Op woensdag 10 juni 2026 11:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit heb ik ook hoor
Belangrijke nuance: vergeet ze zoiets dan te doen op het juiste moment, of is ze echt totaal vergeten dat die woorden überhaupt zijn gezegd (als in, wanneer jij zegt 'je zou toch dit doen?', weet ze dan nog wel dat ze dat zou doen?)?
Als iemand aan mij vraagt of ik over 3 uur de oven aan wil zetten, ik noem maar wat, ga ik dat zonder wekker geheid vergeten. Maar als over 4 uur dan wordt gezegd "je zou toch de oven aanzetten?", dan denk ik wel "oh ja, dat is waar". Dat is anders dan de hele 'opdracht' vergeten zijn, dus niet echt een geheugending
Hier kwamen een tijd terug twee kleine meisjes uit de buurt langs de deur om dit soort spul op te halen. Hun tas was nog leegquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik die machines ook nooit meerLaat gewoon eens in de zoveel tijd boodschappen thuisbezorgen en dan geef ik gelijk al het statiegeld mee, scheelt een hoop gedoe
Eigenlijk is dat hele blikjesverhaal, een inkomensoverhevelingsoperatie van luie mensen met geld, naar daklozen en andere mensen in geldnood, die toch tijd zat hebben. En geen auto's meer hoeven open te brekenquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier kwamen een tijd terug twee kleine meisjes uit de buurt langs de deur om dit soort spul op te halen. Hun tas was nog leegmaar nadat ze hier waren geweest zat ie ook gelijk helemaal vol
En daarna bedacht ik me dat er nog een grote vuilniszak helemaal vol in de schuur staat, die mogen ze de volgende keer hebben. Zij blij, luie heywoodu blij
Eens, daarom doe ik dat voornamelijk in Dagbaggerquote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Net zoals constant nietszeggende gifjes posten in een sc. Vreselijk
En daarom is het schijnheilig om hier te klagen over andere users in topics als er bij jou ook alleen maar poep uitkomt. En tevens loop je hier nu ook te baggeren.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eens, daarom doe ik dat voornamelijk in Dagbagger![]()
Tevens
Ga lekker elders rellen of maak een wandelingquote:Op woensdag 10 juni 2026 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
En daarom is het schijnheilig om hier te klagen over andere users in topics als er bij jou ook alleen maar poep uitkomt. En tevens loop je hier nu ook te baggeren.
Nieuws krijg je via pushmeldingen en de online kranten toch altijd wel binnen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:29 schreef Seeburg54 het volgende:
Het nieuws.
Niet meer kijken, slecht voor je bloeddruk.![]()
Daar ben ik het 100% mee eens.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nieuws krijg je via pushmeldingen en de online kranten toch altijd wel binnen.
Journaal heb ik daarom al heel lang niet meer gezien.
En sowieso heb ik de nuchtere instelling (behalve op zaterdagavond![]()
) dat het geen enkel nut heeft om me druk te maken om zaken waar ik toch geen enkele invloed op heb.
Die van de Lidl zijn fijn en stevig.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:12 schreef Teslynd het volgende:
Die van AH zijn erg dun geworden en het begin zoeken is daardoor wat lastiger.
Of dat ie dan in de lengte scheurt en je 'm dubbel af blijft rollen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:52 schreef TLC het volgende:
Nieuwe wc rollen waar geen duidelijk begin aan zit, dat je dus praktisch meteen die hele rol moet verscheuren![]()
Hier zo inleverpuntwinkel, dus die ergernis heb ik niet meer, want er is ook bulk inleverautomaat.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef vencodark het volgende:
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes.
Laatst kwam ik iemand in de AH tegen op zaterdagmorgen met zeker vijf volle vuilniszakken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef vencodark het volgende:
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes.
Ik vind dat de politci die dat bedacht hebben, en degenen die ermee instemden en zorgen voor de uitvoer, de boel zelf mogen opruimen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat statiegeld beleid hier in Nederland heeft zo gefaald. Breng het terug naar de flessen zoals het was. Het is hier in Rotterdam overal een pleuriszooi op straat door iedereen die de vuilnisbakken opentrekt en erin gaat wroeten (waardoor dus al het vuilnis op straat terecht komt en uiteraard niet opgeruimd wordt).
Nee hoorquote:Op donderdag 11 juni 2026 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
Maar kennelijk is het leven van een gepensioneerde echt ronduit kut.
Nog erger is plakband die steeds verkeerd afbreekt, of afbreekt op momenten dat het niet moet. Vervolgens kan je weer op zoek naar het beginnetje.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:05 schreef Farenji het volgende:
Plakband dat niet plakt. JE HEBT 1 TAAK, PLAKBAND!
En pleisters die niet plakken. Is meestal zo met Hansaplast ripoffs.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:05 schreef Farenji het volgende:
Plakband dat niet plakt. JE HEBT 1 TAAK, PLAKBAND!
De standaard-pleisters van Hansaplast zelf ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En pleisters die niet plakken. Is meestal zo met Hansaplast ripoffs.
Ik had zonder deze ergernis gekund.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:17 schreef cinderloom het volgende:
Mensen met remsporen in hun lichte (spijker) broek die vanaf de buitenkans zichtbaar zijn
Ik zonder deze buitenkans.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had zonder deze ergernis gekund.
Hier heb je van die speciale dingen die aan de prullenbakken hangen waar je je statiegeldflesje in kan hangen, juist om jouw ergernis te voorkomen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat statiegeld beleid hier in Nederland heeft zo gefaald. Breng het terug naar de flessen zoals het was. Het is hier in Rotterdam overal een pleuriszooi op straat door iedereen die de vuilnisbakken opentrekt en erin gaat wroeten (waardoor dus al het vuilnis op straat terecht komt en uiteraard niet opgeruimd wordt).
dat hebben ze hier ook.. worden de prullenbakken alsnog overhoop gehaaldquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hier heb je van die speciale dingen die aan de prullenbakken hangen waar je je statiegeldflesje in kan hangen, juist om jouw ergernis te voorkomen.
Als je hier in de stad op een bankje zit, zie je om de paar minuten wel iemand naar dezelfde prullenbak gaan. Het is hopeloos.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hebben ze hier ook.. worden de prullenbakken alsnog overhoop gehaald
Meestal als je het station in loopt. Maar veel meer niet nee.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:55 schreef Eightyone het volgende:
Zijn er tegenwoordig btw weinig klokken meer op stations/haltes, of lijkt dat maar zo?
"Ach, ze hebben toch constant een telefoon in hun handen."
Eindhoven, de bankjes voor de Bijenkorf.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als je hier in de stad op een bankje zit, zie je om de paar minuten wel iemand naar dezelfde prullenbak gaan. Het is hopeloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |