abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 juni 2026 @ 23:42:04 #201
284411 crew  heywoodu
pi_220975513
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik slaap er al jaren mee en ik denk inderdaad dat ik niet meer zonder kan. Maar is dat zo erg? Ik heb die van Alpina, sleep deep. Blijven prima zitten en blokken redelijk wat geluid. Van die foam dingen die de Hema verkoopt zijn helemaal niks, die moet je niet kopen.
Ik ben dan vooral bang dat ik mijn wekker niet hoor, maar dat valt zeker wel mee? :P
pi_220976251
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik ben dan vooral bang dat ik mijn wekker niet hoor, maar dat valt zeker wel mee? :P
Ik heb vaak vroege shifts om 6 uur en ik ben altijd op tijd gekomen :)
pi_220976401
Ik vind oordopjes helemaal niks. Je merkt toch altijd dat je wat in je oor hebt wat er niet hoort.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 7 juni 2026 @ 09:17:41 #204
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220976464
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:03 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind oordopjes helemaal niks. Je merkt toch altijd dat je wat in je oor hebt wat er niet hoort.
De slaapdopjes van Pluggerz voel je slechts minimaal. Die hebben geen harde delen.
pi_220976555
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:17 schreef Eightyone het volgende:

[..]
De slaapdopjes van Pluggerz voel je slechts minimaal. Die hebben geen harde delen.
Dan voelt het nog steeds wel alsof je iets in je oor hebt. Dat is eigenlijk waar ik niet tegen kan. Zelfde gevoel als met sokken aan slapen ofzo.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220976638
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dan voelt het nog steeds wel alsof je iets in je oor hebt. Dat is eigenlijk waar ik niet tegen kan. Zelfde gevoel als met sokken aan slapen ofzo.
Echt goede oordopjes zijn prijzig (>100 euro) maar erg goed want op maat gemaakt en houden veel geluid tegen. De wekker hoor je echt wel want dichtbij. Ik voel er niet veel van.
Pecunia non olet
pi_220976703
Automobilisten die denken dat een richtingaanwijzer een soort van kerstverlichting is die je in de bocht aanzet in plaats van die aan te zetten als je komt aanrijden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220980249
Het bedroevende aanbod op radio/tv. In talkshows zit altijd wel iemand (vaak 'n collega's uit 't wereldje) zijn/haar eigen boekje/programma te pluggen o.a. Twan Huys over wandelen; Afke Boven over eilandmensen

En NPO radio 1 is een soort 3fm voor boomers geworden, met steeds meer (matige) muziek, domme spelletjes, overdreven interactie met luisteraar, en flauwe 'geintjes' met filelezer of weerman/vrouw. En ik weet dat ik niet verplicht ben om te luisteren, maar ik mis het oude/normale radio 1 wel (Bureau buitenland is overdag bijna 't enige programma met inhoud)
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  zondag 7 juni 2026 @ 16:57:18 #209
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220980252
Het massaal aanprijzen van lege hulzen.

Zoals in een of ander uitgebreid reclameartikel over Monica Geuze, vermomd als redactioneel stuk (vandaag op de site van het AD/regionale kranten).

En ja, ik weet wat erin staat, dus de clickbait heeft gewerkt. :')

Gelul over 'authentiek' en zo. M'n kaak ligt nog net niet op m'n toetsenbord.
  zondag 7 juni 2026 @ 16:58:52 #210
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220980268
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:57 schreef Loohcs het volgende:

En NPO radio 1 is een soort 3fm voor boomers geworden, met steeds meer (matige) muziek, domme spelletjes, overdreven interactie met luisteraar, en flauwe 'geintjes' met filelezer of weerman/vrouw. En ik weet dat ik niet verplicht ben om te luisteren, maar ik mis het oude/normale radio 1 wel (Bureau buitenland is overdag bijna 't enige programma met inhoud)
De lolligheid zit vooral in de namiddag. Ze lijken rekening te houden met de middagdip van mensen.

Spraakmakers luister ik vaak terug bij het inslapen. Er mankeert wmb weinig aan, afgezien van het accent van Roos dan.
  zondag 7 juni 2026 @ 17:24:21 #211
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220980634
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:57 schreef Loohcs het volgende:
Het bedroevende aanbod op radio/tv. In talkshows zit altijd wel iemand (vaak 'n collega's uit 't wereldje) zijn/haar eigen boekje/programma te pluggen o.a. Twan Huys over wandelen; Afke Boven over eilandmensen

En NPO radio 1 is een soort 3fm voor boomers geworden, met steeds meer (matige) muziek, domme spelletjes, overdreven interactie met luisteraar, en flauwe 'geintjes' met filelezer of weerman/vrouw. En ik weet dat ik niet verplicht ben om te luisteren, maar ik mis het oude/normale radio 1 wel (Bureau buitenland is overdag bijna 't enige programma met inhoud)
Luister dan naar BNR. Dat is de hele dag inhoud.
pi_220982034
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:57 schreef Loohcs het volgende:
Het bedroevende aanbod op radio/tv. In talkshows zit altijd wel iemand (vaak 'n collega's uit 't wereldje) zijn/haar eigen boekje/programma te pluggen o.a. Twan Huys over wandelen; Afke Boven over eilandmensen

En NPO radio 1 is een soort 3fm voor boomers geworden, met steeds meer (matige) muziek, domme spelletjes, overdreven interactie met luisteraar, en flauwe 'geintjes' met filelezer of weerman/vrouw. En ik weet dat ik niet verplicht ben om te luisteren, maar ik mis het oude/normale radio 1 wel (Bureau buitenland is overdag bijna 't enige programma met inhoud)
Daarom luister ik op de Q Music app naar non-stop muziek. Enkel wat reclame tussendoor en voor de rest alleen maar muziek. Héérlijk.
pi_220982072
Waar erger ik me niet aan tegenwoordig kun je beter vragen.
  zondag 7 juni 2026 @ 22:38:44 #214
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220982766
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:57 schreef Eightyone het volgende:
Het massaal aanprijzen van lege hulzen.

Zoals in een of ander uitgebreid reclameartikel over Monica Geuze, vermomd als redactioneel stuk (vandaag op de site van het AD/regionale kranten).

En ja, ik weet wat erin staat, dus de clickbait heeft gewerkt. :')

Gelul over 'authentiek' en zo. M'n kaak ligt nog net niet op m'n toetsenbord.
Nu.nl is hier ook erg goed in. Heb je een heel uitgebreid (nieuws)artikel maar blijkt het een advertentie of reclamesponsor oid.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 7 juni 2026 @ 22:40:26 #215
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220982805
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:49 schreef raptorix het volgende:
Automobilisten die denken dat een richtingaanwijzer een soort van kerstverlichting is die je in de bocht aanzet in plaats van die aan te zetten als je komt aanrijden.
Hey, die klacht heb ik ook eens in dit topic geplaatst, :D. Hartstikke eens dus. Waar heb je die knipperlichten voor als je ze pas aan zet als je al bezig bent met betreffende manoeuvre.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Redactie Frontpage zondag 7 juni 2026 @ 22:52:01 #216
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220982867
quote:
17s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:38 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nu.nl is hier ook erg goed in. Heb je een heel uitgebreid (nieuws)artikel maar blijkt het een advertentie of reclamesponsor oid.
Net al AD en consorten allemaal DPG-meuk, opgekocht door de Belgen om geld te verdienen, niet om nieuws te brengen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220982921
De grootste ergernis is wel al die kutmensen om me heen.
pi_220983465
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 23:01 schreef Seeburg54 het volgende:
De grootste ergernis is wel al die kutmensen om me heen.
Mensen in het algemeen bij mij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220983498
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 07:03 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Mensen in het algemeen bij mij.
Het gaat meer om mensen die je vreselijk tegenvallen. Na jaren.
  maandag 8 juni 2026 @ 15:56:36 #220
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220986517
Mensen die viesmad worden als je hun gedrag kopieert en hen behandelt zoals zij jou behandelen :') :(
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220986650
Schuivende muismat
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220986695
De terrorkat van de buren die een oud bejaard katje te grazen wil nemen. :(
pi_220986810
Digitale koffies (of andere drankjes) die uitgedeeld worden. :')
Mensen die daar blij mee zijn |:(
Smile, it's free therapy.
  maandag 8 juni 2026 @ 17:03:51 #224
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220986813
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:03 schreef Kissingbird het volgende:
Digitale koffies (of andere drankjes) die uitgedeeld worden
Dit kan niet waar zijn.
  maandag 8 juni 2026 @ 17:04:25 #225
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220986815
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:38 schreef Seeburg54 het volgende:
De terrorkat van de buren die een oud bejaard katje te grazen wil nemen.
Weet je zeker dat het geen terrorwalvis is? @Cockwhale
pi_220986817
quote:
5s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:03 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Dit kan niet waar zijn.
Helaas wel ja
Triestigheid ten top op FOK! :7
Smile, it's free therapy.
pi_220986830
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:40 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ja bestaat dat nog :’)
In de Duitse sauna lopen er genoeg van rond zo :r
Smile, it's free therapy.
  maandag 8 juni 2026 @ 17:17:28 #228
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220986876
quote:
5s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:03 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Dit kan niet waar zijn.
Wellicht wordt er gedoeld op dit?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 8 juni 2026 @ 17:18:33 #229
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220986879
quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:17 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wellicht wordt er gedoeld op dit?
Wie zíjn die mensen :?
  maandag 8 juni 2026 @ 17:22:59 #230
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220986894
quote:
5s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:18 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Wie zíjn die mensen :?
YouTubers, influencers, andersoortig volk dat geld wil vanuit ‘artistieke’ werkzaamheden ( :+ ).

En voor sommige ZZP’ers kan ik me het voorstellen, want ik schaar bijv. ook journalisten in nichegroepen daaronder maar bij YouTubers en influencers en dergelijke vind ik het altijd maar bedelgedrag. Neemt natuurlijk niet weg dat ze het niemand verplichten, :+.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220986919
quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:17 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wellicht wordt er gedoeld op dit?
Nope
Iedere dag worden er in een paar topics op FOK! braaf wat digitale koffie'tjes (of andere drankjes) uitgedeeld en met blijdschap ontvangen. :')
Daar doelde ik op :P

Tevens: mensen die dingen invullen voor een ander zonder te checken of dit klopt :X
Edit: afhankelijk van wat het is. Iedereen vult in.
Smile, it's free therapy.
  maandag 8 juni 2026 @ 18:03:34 #232
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220987042
Wachten tot je pakket door DHL wordt bezorgd. Als het tegenzit ben je drie uur van de leg.
pi_220987054
Dat je wat in het buitenland koopt en ze het besluiten te versturen met een pauper bezorgdienst. Het ligt nu al een week (nog steeds in het buitenland) bij GLS :'(
pi_220987448
quote:
5s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:04 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Weet je zeker dat het geen terrorwalvis is? @:cockwhale
:@
pi_220987621
collegas die geen verantwoordelijkheid nemen of kennen en stipt om half 6 alles uit hun poten laten pleuren en weggaan en niets overdragen op zn minst :r :r :r
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  maandag 8 juni 2026 @ 19:31:44 #236
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220987704
In de 30 jaar dat ik auto rij, ben ik nog nooit een spookrijder tegen gekomen.

Tot vanmiddag :{w

Gelukkig niet op de snelweg, maar op een grote doorgaande weg met 2 heel duidelijk gescheiden rijrichtingen.

Toch was het een idioot gelukt om het niet be begrijpen |:( |:(
Gelukkig stopte hij op tijd, en na een flinke scheldkannonade van mij en andere geschrokken mede automobilisten draaide hij om en reed weg, dit keer de goede richting op.

Ik kan je zeggen dat ja je een rotberoerte schrikt, en je moet er niet aan denken om 's avonds in het donker op de snelweg zo'n mafklapper tegen te komen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220988134
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 19:31 schreef StateOfMind het volgende:
In de 30 jaar dat ik auto rij, ben ik nog nooit een spookrijder tegen gekomen.

Tot vanmiddag :{w

Gelukkig niet op de snelweg, maar op een grote doorgaande weg met 2 heel duidelijk gescheiden rijrichtingen.

Toch was het een idioot gelukt om het niet be begrijpen |:( |:(
Gelukkig stopte hij op tijd, en na een flinke scheldkannonade van mij en andere geschrokken mede automobilisten draaide hij om en reed weg, dit keer de goede richting op.

Ik kan je zeggen dat ja je een rotberoerte schrikt, en je moet er niet aan denken om 's avonds in het donker op de snelweg zo'n mafklapper tegen te komen.
:o
  dinsdag 9 juni 2026 @ 06:15:08 #238
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220991039
Acties voor goede doelen in Rtl Boulevard (momenteel het Armoedefonds). Hoe goed bedoeld ook: het is alsof je water met olie mengt. Later in het programma gaat het weer over celebrity X in een peperdure jurk, of zo.

Daar moet RTL toch een geschiktere plek voor hebben in hun programmering.
pi_220994089
M'n oom die geen nieuwe telefoon wil aanschaffen. -O-
En het huidige ding valt steeds uit en/of lijkt niet op te laden. Maar gelukkig heeft hij nog een reserve telefoon. Exact dezelfde. Mét dezelfde issues.
En dan elke dag "ja ik was weer even niet bereikbaar, haha, maar hij doet het weer hoor!!!1" o|O
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:51:25 #240
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220994122
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat je wat in het buitenland koopt en ze het besluiten te versturen met een pauper bezorgdienst. Het ligt nu al een week (nog steeds in het buitenland) bij GLS :'(
GLS zou verboden moeten worden.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220994402
Dat ik een vrije dag heb genomen om te slapen :Z en dat juist op deze dag ze hebben besloten om zonder aankondiging het hele terrein rondom m’n appartement te snoeien met grof geschut |:( De herrie :( :N

En dat ik -wederom- naar de supermarkt ga en vanalles koop behalve waarvoor ik eigenlijk kwam |:(
pi_220994555
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 14:39 schreef Prego het volgende:
Dat ik een vrije dag heb genomen om te slapen :Z en dat juist op deze dag ze hebben besloten om zonder aankondiging het hele terrein rondom m’n appartement te snoeien met grof geschut |:( De herrie :( :N

Oei, dat is wel echt heel klote. ;( En zonde van je vrije dag.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220994858
Mensen op Marktplaats die een goed bod doen en vervolgens niet meer reageren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 juni 2026 @ 20:46:24 #244
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220996889
DHL belooft dat ze vandaag langskomen met een pakketje (briefpost), krijg ik net bericht dat ze niet kunnen bezorgen en er een andere datum gekozen moet worden. De bezorger was volgens de track & trace onderweg :')

:r
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_220996972
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DHL belooft dat ze vandaag langskomen met een pakketje (briefpost), krijg ik net bericht dat ze niet kunnen bezorgen en er een andere datum gekozen moet worden. De bezorger was volgens de track & trace onderweg :')

:r
Die pauperclub presteerde het om een pakket hier in stukken af te leveren, ik hoef daar niks meer van. Debielen.
pi_220997155
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:30 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Nope
Iedere dag worden er in een paar topics op FOK! braaf wat digitale koffie'tjes (of andere drankjes) uitgedeeld en met blijdschap ontvangen. :')
Daar doelde ik op :P

Tevens: mensen die dingen invullen voor een ander zonder te checken of dit klopt :X
Edit: afhankelijk van wat het is. Iedereen vult in.
Net zoals constant nietszeggende gifjes posten in een sc. Vreselijk :{w
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220997263
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DHL belooft dat ze vandaag langskomen met een pakketje (briefpost), krijg ik net bericht dat ze niet kunnen bezorgen en er een andere datum gekozen moet worden. De bezorger was volgens de track & trace onderweg :')

:r
Ik heb eigenlijk, hoe raar het ook klinkt, nog nooit negatieve ervaringen met DHL gehad. Zijn hier altijd op tijd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 10 juni 2026 @ 00:22:55 #248
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220998090
Ik heb blijkbaar te lang met mijn rechtervoet in een verkeerde houding gezeten tijdens het gamen, want zodra ik eenmaal opsta en ga lopen, merk ik dat die voet enorm stijf is bij de enkel en elke stap erg pijnlijk is :( :( :(

Erg fijn, want ik wilde eigenlijk naar bed gaan zo, maar traplopen zit er nu even niet in vrees ik.

Dan maar een naproxen nemen en wachten tot de pijn minder is, zodat ik de trap op kan :') }:|
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 juni 2026 @ 08:40:50 #249
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220998655
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat je wat in het buitenland koopt en ze het besluiten te versturen met een pauper bezorgdienst. Het ligt nu al een week (nog steeds in het buitenland) bij GLS :'(
AH GLS, dan kun je het als vermist beschouwen :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 09:44:21 #250
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220998992
Grootste ergernis in mijn huwelijk.....De enkele versnelling die mijn vrouw heeft in haar brein zoals ik het vaak maar zeg....
Echt, ik houd van haar en ze is een geweldig mens.... maar ze heeft letterlijk maar 1 versnelling zeg ik altijd maar:
- Wat ze nu aan het doen is, dat doet ze, en dat doet ze over het algemeen goed.

Maar zeg je tegen haar, kan je straks hiermee helpen? Kan je zometeen dit of dat doen? Dan zegt ze altijd, 'ja hoor' maar is er oprecht een 75 tot 80% kans dat ze het dan gewoon vergeet. Dat ik denk van, hoe... ik vroeg je dit slechts een paar uur geleden, niet een maand geleden, hoe kan je dit NU al to-taal vergeten zijn?

Haar korte termijn geheugen is echt, echt schokkend slecht. En ze is pas eind 30. Sometimes it worries me... :{

en ja - het kan ook dat ze me gewoon keihard trollt en doet alsof, ik weet dat sommigen dat nu zullen denken, 100% kan ik dat niet uitsluiten nee, maar haar kennende, ze is geen vals/achterbaks persoon, zo is haar karakter echt niet, ik ken haar te lang en te goed daarvoor. Dus ik neig toch naar te denken dat ze het oprecht gewoon vergeet. ;(
  woensdag 10 juni 2026 @ 11:03:54 #251
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220999894
quote:
11s.gif Op woensdag 10 juni 2026 09:44 schreef dick_laurent het volgende:
Grootste ergernis in mijn huwelijk.....De enkele versnelling die mijn vrouw heeft in haar brein zoals ik het vaak maar zeg....
Echt, ik houd van haar en ze is een geweldig mens.... maar ze heeft letterlijk maar 1 versnelling zeg ik altijd maar:
- Wat ze nu aan het doen is, dat doet ze, en dat doet ze over het algemeen goed.

Maar zeg je tegen haar, kan je straks hiermee helpen? Kan je zometeen dit of dat doen? Dan zegt ze altijd, 'ja hoor' maar is er oprecht een 75 tot 80% kans dat ze het dan gewoon vergeet. Dat ik denk van, hoe... ik vroeg je dit slechts een paar uur geleden, niet een maand geleden, hoe kan je dit NU al to-taal vergeten zijn?

Haar korte termijn geheugen is echt, echt schokkend slecht. En ze is pas eind 30. Sometimes it worries me... :{

en ja - het kan ook dat ze me gewoon keihard trollt en doet alsof, ik weet dat sommigen dat nu zullen denken, 100% kan ik dat niet uitsluiten nee, maar haar kennende, ze is geen vals/achterbaks persoon, zo is haar karakter echt niet, ik ken haar te lang en te goed daarvoor. Dus ik neig toch naar te denken dat ze het oprecht gewoon vergeet. ;(
Vergeetachtigheid kan ook veroorzaakt worden door stress. Teveel over iets anders piekeren.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220999907
Of, dat ze in het gevraagde totaaaaaal geen zin heeft :+
pi_221000003
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Vergeetachtigheid kan ook veroorzaakt worden door stress. Teveel over iets anders piekeren.
Vergeten de ‘typische’ ADHD-ers ook niet gauw de meest recente en minuscule taken en verzoekjes? :+
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 10 juni 2026 @ 11:49:30 #254
284411 crew  heywoodu
pi_221000175
quote:
11s.gif Op woensdag 10 juni 2026 09:44 schreef dick_laurent het volgende:
Grootste ergernis in mijn huwelijk.....De enkele versnelling die mijn vrouw heeft in haar brein zoals ik het vaak maar zeg....
Echt, ik houd van haar en ze is een geweldig mens.... maar ze heeft letterlijk maar 1 versnelling zeg ik altijd maar:
- Wat ze nu aan het doen is, dat doet ze, en dat doet ze over het algemeen goed.

Maar zeg je tegen haar, kan je straks hiermee helpen? Kan je zometeen dit of dat doen? Dan zegt ze altijd, 'ja hoor' maar is er oprecht een 75 tot 80% kans dat ze het dan gewoon vergeet. Dat ik denk van, hoe... ik vroeg je dit slechts een paar uur geleden, niet een maand geleden, hoe kan je dit NU al to-taal vergeten zijn?

Haar korte termijn geheugen is echt, echt schokkend slecht. En ze is pas eind 30. Sometimes it worries me... :{

en ja - het kan ook dat ze me gewoon keihard trollt en doet alsof, ik weet dat sommigen dat nu zullen denken, 100% kan ik dat niet uitsluiten nee, maar haar kennende, ze is geen vals/achterbaks persoon, zo is haar karakter echt niet, ik ken haar te lang en te goed daarvoor. Dus ik neig toch naar te denken dat ze het oprecht gewoon vergeet. ;(
Dit heb ik ook hoor :P

Belangrijke nuance: vergeet ze zoiets dan te doen op het juiste moment, of is ze echt totaal vergeten dat die woorden überhaupt zijn gezegd (als in, wanneer jij zegt 'je zou toch dit doen?', weet ze dan nog wel dat ze dat zou doen?)?

Als iemand aan mij vraagt of ik over 3 uur de oven aan wil zetten, ik noem maar wat, ga ik dat zonder wekker geheid vergeten. Maar als over 4 uur dan wordt gezegd "je zou toch de oven aanzetten?", dan denk ik wel "oh ja, dat is waar". Dat is anders dan de hele 'opdracht' vergeten zijn, dus niet echt een geheugending :P

[ Bericht 9% gewijzigd door heywoodu op 10-06-2026 12:01:07 ]
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 12:15:16 #255
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221000380
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit heb ik ook hoor :P

Belangrijke nuance: vergeet ze zoiets dan te doen op het juiste moment, of is ze echt totaal vergeten dat die woorden überhaupt zijn gezegd (als in, wanneer jij zegt 'je zou toch dit doen?', weet ze dan nog wel dat ze dat zou doen?)?

Als iemand aan mij vraagt of ik over 3 uur de oven aan wil zetten, ik noem maar wat, ga ik dat zonder wekker geheid vergeten. Maar als over 4 uur dan wordt gezegd "je zou toch de oven aanzetten?", dan denk ik wel "oh ja, dat is waar". Dat is anders dan de hele 'opdracht' vergeten zijn, dus niet echt een geheugending :P
Ik snap je, nee ze weet nog wel vrijwel altijd dat ik het gevraagd heb, dus dan is het meestal een "OHJA oeps" reactie die ik dan krijg.
Maar het is wel ergerlijk voor mij omdat ik vaak het gevoel heb dat ik voor 2 mensen dingen moet onthouden }:|
Maar ja, tis wat het is, ik ben er wel redelijk van overtuigd dat ze het niet expres doet om me te fucken ofzo.
pi_221000467
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes. }:|
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 10 juni 2026 @ 12:29:32 #257
284411 crew  heywoodu
pi_221000482
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:15 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ik snap je, nee ze weet nog wel vrijwel altijd dat ik het gevraagd heb, dus dan is het meestal een "OHJA oeps" reactie die ik dan krijg.
Maar het is wel ergerlijk voor mij omdat ik vaak het gevoel heb dat ik voor 2 mensen dingen moet onthouden }:|
Maar ja, tis wat het is, ik ben er wel redelijk van overtuigd dat ze het niet expres doet om me te fucken ofzo.
Nou zijn we uiteraard twee verschillende personen, maar als het verder hetzelfde is als bij mij kan ik dat laatste inderdaad wel bevestigen :P

Ik heb ook de hele dag wekkers staan en nog vergeet ik van alles te doen :+
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:48:18 #258
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221000620
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef vencodark het volgende:
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes. }:|
En na die persoon is de bak vol, gaat dat ding piepen en ben je nog verder van huis.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Redactie Frontpage woensdag 10 juni 2026 @ 13:11:34 #259
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221000847
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef vencodark het volgende:
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes. }:|
Daarom gebruik ik die machines ook nooit meer :') Laat gewoon eens in de zoveel tijd boodschappen thuisbezorgen en dan geef ik gelijk al het statiegeld mee, scheelt een hoop gedoe
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221000881
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit heb ik ook hoor :P

Belangrijke nuance: vergeet ze zoiets dan te doen op het juiste moment, of is ze echt totaal vergeten dat die woorden überhaupt zijn gezegd (als in, wanneer jij zegt 'je zou toch dit doen?', weet ze dan nog wel dat ze dat zou doen?)?

Als iemand aan mij vraagt of ik over 3 uur de oven aan wil zetten, ik noem maar wat, ga ik dat zonder wekker geheid vergeten. Maar als over 4 uur dan wordt gezegd "je zou toch de oven aanzetten?", dan denk ik wel "oh ja, dat is waar". Dat is anders dan de hele 'opdracht' vergeten zijn, dus niet echt een geheugending :P
Heel herkenbaar. Ik moet dinsdagavond de vuilniszak buiten zetten. Dat vergeet ik zonder hulp 9 van de tien keer, als het eenmaal dinsdagavond is. Dus heb op mijn telefoon maar een wekelijks alarm ingesteld, voor ieder gebrek is een oplossing :D
Pecunia non olet
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 10 juni 2026 @ 13:18:48 #261
284411 crew  heywoodu
pi_221000893
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Daarom gebruik ik die machines ook nooit meer :') Laat gewoon eens in de zoveel tijd boodschappen thuisbezorgen en dan geef ik gelijk al het statiegeld mee, scheelt een hoop gedoe
Hier kwamen een tijd terug twee kleine meisjes uit de buurt langs de deur om dit soort spul op te halen. Hun tas was nog leeg ;( maar nadat ze hier waren geweest zat ie ook gelijk helemaal vol :+

En daarna bedacht ik me dat er nog een grote vuilniszak helemaal vol in de schuur staat, die mogen ze de volgende keer hebben. Zij blij, luie heywoodu blij :D
pi_221001390
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hier kwamen een tijd terug twee kleine meisjes uit de buurt langs de deur om dit soort spul op te halen. Hun tas was nog leeg ;( maar nadat ze hier waren geweest zat ie ook gelijk helemaal vol :+

En daarna bedacht ik me dat er nog een grote vuilniszak helemaal vol in de schuur staat, die mogen ze de volgende keer hebben. Zij blij, luie heywoodu blij :D
Eigenlijk is dat hele blikjesverhaal, een inkomensoverhevelingsoperatie van luie mensen met geld, naar daklozen en andere mensen in geldnood, die toch tijd zat hebben. En geen auto's meer hoeven open te breken :!

Eigenlijk lijkt het best wel op de toeslagen van het Rijk ;)
Pecunia non olet
pi_221003002
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 21:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Net zoals constant nietszeggende gifjes posten in een sc. Vreselijk :{w
Eens, daarom doe ik dat voornamelijk in Dagbagger *G*
Tevens :6

[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 10-06-2026 18:01:28 ]
Smile, it's free therapy.
  woensdag 10 juni 2026 @ 17:57:38 #264
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221003044
De NOS.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221003090
Een vriendin die CONSTANT yapt tijdens series en films. ALS er eens een minuut van stilte valt is het een uitzondering, of ze is iets aan het eten. En als ik er eens iets van zef of een blik gooi, dan is het "SORRY HOOR DAT IK HET GEZELLIG MAAK". Soms kijk ik dan ook een aflevering van iets die we al gezien hebben s'avonds nog eens, omdat ik de helft gemist heb door haar afleiding :D
Verder is ze wel leuk hoor :P
pi_221003119
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:51 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Eens, daarom doe ik dat voornamelijk in Dagbagger *G*
Tevens :6
En daarom is het schijnheilig om hier te klagen over andere users in topics als er bij jou ook alleen maar poep uitkomt. En tevens loop je hier nu ook te baggeren. :W
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221003179
quote:
13s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:08 schreef Soury het volgende:

[..]
En daarom is het schijnheilig om hier te klagen over andere users in topics als er bij jou ook alleen maar poep uitkomt. En tevens loop je hier nu ook te baggeren. :W
Ga lekker elders rellen of maak een wandeling :*
Smile, it's free therapy.
pi_221003250
Het nieuws.
Niet meer kijken, slecht voor je bloeddruk. :{w }:|
  woensdag 10 juni 2026 @ 19:56:23 #269
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221003854
Dood ergeren is een groot woord, want het is mijn moeder O+, maar als die meerijdt rijdt die echt heel irritant mee.
Altijd al zo geweest als ze niet zelf achter het stuur zit.

Als in: als er 400 meter verderop een auto remt, dan raakt ze al in paniek en roept ze "remmen remmen 😱" en dat soort gein en dat ik afstand moet houden.

Terwijl moeders als ze zelf rijdt veeeeeel dichter op voorgangers rijdt dan ik.

Pa moest vandaag vanwege verlenging rijbewijs een oogonderzoek ondergaan, en in Ede kon ie het snelst terecht.
Normaliter zou ma dan samen met pa gaan, maar omdat ma een ontstoken kies heeft en liever ook niet reed, heb ik ze maar gebracht.

Maar irritant is het wel, zo'n meerijder :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 juni 2026 @ 20:00:41 #270
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221003889
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:29 schreef Seeburg54 het volgende:
Het nieuws.
Niet meer kijken, slecht voor je bloeddruk. :{w }:|
Nieuws krijg je via pushmeldingen en de online kranten toch altijd wel binnen.
Journaal heb ik daarom al heel lang niet meer gezien.

En sowieso heb ik de nuchtere instelling (behalve op zaterdagavond O-) B:)B ) dat het geen enkel nut heeft om me druk te maken om zaken waar ik toch geen enkele invloed op heb.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221004240
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Nieuws krijg je via pushmeldingen en de online kranten toch altijd wel binnen.
Journaal heb ik daarom al heel lang niet meer gezien.

En sowieso heb ik de nuchtere instelling (behalve op zaterdagavond O-) B:)B ) dat het geen enkel nut heeft om me druk te maken om zaken waar ik toch geen enkele invloed op heb.
Daar ben ik het 100% mee eens.
Maar ik vind het moeilijk zat als ik die zelfingenomen rotbekken vanuit Den Haag nog meer ellende hoor uitkramen.
pi_221004255
Nieuwe wc rollen waar geen duidelijk begin aan zit, dat je dus praktisch meteen die hele rol moet verscheuren :( o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221004741
Die van AH zijn erg dun geworden en het begin zoeken is daardoor wat lastiger.
  woensdag 10 juni 2026 @ 22:45:31 #274
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221004922
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:12 schreef Teslynd het volgende:
Die van AH zijn erg dun geworden en het begin zoeken is daardoor wat lastiger.
Die van de Lidl zijn fijn en stevig.
Had eerst die van het Kruidvat, maar die van de Lidl zijn veel beter dus.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221004951
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:52 schreef TLC het volgende:
Nieuwe wc rollen waar geen duidelijk begin aan zit, dat je dus praktisch meteen die hele rol moet verscheuren :( o|O
Of dat ie dan in de lengte scheurt en je 'm dubbel af blijft rollen.
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 09:28:05 #276
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221006445
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef vencodark het volgende:
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes. }:|
Hier zo inleverpuntwinkel, dus die ergernis heb ik niet meer, want er is ook bulk inleverautomaat.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221007347
Oude mensen. Vrouwen die pinnig zijn. Mannen die knorrig zijn. Elke dag weer.

Zijn ze boos omdat ze op de fiets voorrang moeten verlenen omdat jij van rechts komt. Is hun brilsterkte klaarblijkelijk al 5 jaar niet gecontroleerd want je hoort je eigen knipperlicht tikken, maar ze menen dat je geen licht aan hebt staan. :')

Ik herken dit zo niet van m’n eigen familie.
Maar kennelijk is het leven van een gepensioneerde echt ronduit kut. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:01:25 #278
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_221007510
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef vencodark het volgende:
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes. }:|
Laatst kwam ik iemand in de AH tegen op zaterdagmorgen met zeker vijf volle vuilniszakken.

Donder op.

Het kostte me veel moeite om er niets van te zeggen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gunner op 11-06-2026 12:09:14 ]
Where law ends, tyrrany begins.
pi_221007541
Dat statiegeld beleid hier in Nederland heeft zo gefaald. Breng het terug naar de flessen zoals het was. Het is hier in Rotterdam overal een pleuriszooi op straat door iedereen die de vuilnisbakken opentrekt en erin gaat wroeten (waardoor dus al het vuilnis op straat terecht komt en uiteraard niet opgeruimd wordt).
  Moderator / Redactie FP donderdag 11 juni 2026 @ 13:03:16 #280
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221008101
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat statiegeld beleid hier in Nederland heeft zo gefaald. Breng het terug naar de flessen zoals het was. Het is hier in Rotterdam overal een pleuriszooi op straat door iedereen die de vuilnisbakken opentrekt en erin gaat wroeten (waardoor dus al het vuilnis op straat terecht komt en uiteraard niet opgeruimd wordt).
Ik vind dat de politci die dat bedacht hebben, en degenen die ermee instemden en zorgen voor de uitvoer, de boel zelf mogen opruimen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221008208
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:30 schreef Pisces29 het volgende:

Maar kennelijk is het leven van een gepensioneerde echt ronduit kut. :D
Nee hoor :D Ik moest lachen om je rant _O-
pi_221008228
Het wachten op een groot pakket maar je moet over 2 uurtjes weg.... zal je net zien... ben je nét weg... enz
pi_221017824
Plakband dat niet plakt. JE HEBT 1 TAAK, PLAKBAND! :(
  vrijdag 12 juni 2026 @ 11:12:16 #284
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221017851
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:05 schreef Farenji het volgende:
Plakband dat niet plakt. JE HEBT 1 TAAK, PLAKBAND! :(
Nog erger is plakband die steeds verkeerd afbreekt, of afbreekt op momenten dat het niet moet. Vervolgens kan je weer op zoek naar het beginnetje. :%

Tip: haal níet de brede verpakkingstape van So Low (die ligt inmiddels bij het vuilnis, na ongeveer 10 % van de rol gebruikt te hebben), die met dat gele papieren omhulsel. Die van Action doet wel gewoon wat 'ie moet doen.
pi_221018664
Mediamarkt die geen prijzen heeft staan. Of je even elk artikel wil scannen voor de prijs. :{
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221018925
Mensen in het verkeer die geen richting aangeven :{w
Als fietser achter een auto staan en de brandstofstank in moeten ademen :{w

Vliegen/muggen etc die continu in je gezicht rondvliegen. Kom nou toch, je kan vliegen, je kan overal heen en dan kies je mijn gezicht uit :')
  vrijdag 12 juni 2026 @ 15:37:11 #287
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221019468
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:05 schreef Farenji het volgende:
Plakband dat niet plakt. JE HEBT 1 TAAK, PLAKBAND! :(
En pleisters die niet plakken. Is meestal zo met Hansaplast ripoffs.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_221019700
Het leed dat 2e spoor heet. Die kutbedrijven met hun non empathische aanpak. Fik af kuttent.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 16:08:05 #289
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221019726
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 15:37 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
En pleisters die niet plakken. Is meestal zo met Hansaplast ripoffs.
De standaard-pleisters van Hansaplast zelf ook. :{

Vroeger was de (anno nu) extra sterke van Hansaplast gewoon de standaard-variant. Wat nu de standaard-pleisters zijn, voelt een stuk slapper. Voor de extra sterke betaal je natuurlijk wel meer.
pi_221020638
Mensen met remsporen in hun lichte (spijker) broek die vanaf de buitenkans zichtbaar zijn
pi_221020701
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:17 schreef cinderloom het volgende:
Mensen met remsporen in hun lichte (spijker) broek die vanaf de buitenkans zichtbaar zijn
Ik had zonder deze ergernis gekund. :r
  Spellchecker vrijdag 12 juni 2026 @ 18:46:12 #292
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221020785
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:28 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik had zonder deze ergernis gekund. :r
Ik zonder deze buitenkans.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 15:36:55 #293
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221028832
Deze dichte wand die al een half jaar te zien is in het food court op Utrecht Centraal, met dezelfde aankondiging.

In plaats van Leon, ook dat nog. :{

Wanneer dat Pad Thai daar eindelijk komt? Niemand die het weet.

pi_221029172
Al die kut ads die ik eerst moet wegklikken voordat ik hier kan inloggen.:(

En nee ik ga niet betalen voor een abo
  zaterdag 13 juni 2026 @ 16:53:34 #295
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221029531
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat statiegeld beleid hier in Nederland heeft zo gefaald. Breng het terug naar de flessen zoals het was. Het is hier in Rotterdam overal een pleuriszooi op straat door iedereen die de vuilnisbakken opentrekt en erin gaat wroeten (waardoor dus al het vuilnis op straat terecht komt en uiteraard niet opgeruimd wordt).
Hier heb je van die speciale dingen die aan de prullenbakken hangen waar je je statiegeldflesje in kan hangen, juist om jouw ergernis te voorkomen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 13 juni 2026 @ 16:57:06 #296
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221029563
Wel een statiegeldergernis; bij de Jumbo in de buurt kan je het geld niet op je pinpas krijgen. Oke, nou, beetje jammer maar oké. Dan gaan we voor cash.

Moet je in de kassarij gaan staan (kan namelijk niet bij de servicebalie) en wachten tot je aan de beurt bent om vervolgens dat bonnetje te laten scannen en een paar euro’s in je handen gedouwd te krijgen, :') ;(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221029572
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 16:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Hier heb je van die speciale dingen die aan de prullenbakken hangen waar je je statiegeldflesje in kan hangen, juist om jouw ergernis te voorkomen.
dat hebben ze hier ook.. worden de prullenbakken alsnog overhoop gehaald
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zaterdag 13 juni 2026 @ 17:55:51 #298
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221029943
Zijn er tegenwoordig btw weinig klokken meer op stations/haltes, of lijkt dat maar zo?

"Ach, ze hebben toch constant een telefoon in hun handen."
pi_221029951
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 16:58 schreef mschol het volgende:

[..]
dat hebben ze hier ook.. worden de prullenbakken alsnog overhoop gehaald
Als je hier in de stad op een bankje zit, zie je om de paar minuten wel iemand naar dezelfde prullenbak gaan. Het is hopeloos.
pi_221030195
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:55 schreef Eightyone het volgende:
Zijn er tegenwoordig btw weinig klokken meer op stations/haltes, of lijkt dat maar zo?

"Ach, ze hebben toch constant een telefoon in hun handen."
Meestal als je het station in loopt. Maar veel meer niet nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')