abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 juni 2026 @ 23:42:04 #201
284411 crew  heywoodu
pi_220975513
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik slaap er al jaren mee en ik denk inderdaad dat ik niet meer zonder kan. Maar is dat zo erg? Ik heb die van Alpina, sleep deep. Blijven prima zitten en blokken redelijk wat geluid. Van die foam dingen die de Hema verkoopt zijn helemaal niks, die moet je niet kopen.
Ik ben dan vooral bang dat ik mijn wekker niet hoor, maar dat valt zeker wel mee? :P
pi_220976251
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik ben dan vooral bang dat ik mijn wekker niet hoor, maar dat valt zeker wel mee? :P
Ik heb vaak vroege shifts om 6 uur en ik ben altijd op tijd gekomen :)
pi_220976401
Ik vind oordopjes helemaal niks. Je merkt toch altijd dat je wat in je oor hebt wat er niet hoort.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 7 juni 2026 @ 09:17:41 #204
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220976464
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:03 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind oordopjes helemaal niks. Je merkt toch altijd dat je wat in je oor hebt wat er niet hoort.
De slaapdopjes van Pluggerz voel je slechts minimaal. Die hebben geen harde delen.
pi_220976555
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:17 schreef Eightyone het volgende:

[..]
De slaapdopjes van Pluggerz voel je slechts minimaal. Die hebben geen harde delen.
Dan voelt het nog steeds wel alsof je iets in je oor hebt. Dat is eigenlijk waar ik niet tegen kan. Zelfde gevoel als met sokken aan slapen ofzo.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220976638
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dan voelt het nog steeds wel alsof je iets in je oor hebt. Dat is eigenlijk waar ik niet tegen kan. Zelfde gevoel als met sokken aan slapen ofzo.
Echt goede oordopjes zijn prijzig (>100 euro) maar erg goed want op maat gemaakt en houden veel geluid tegen. De wekker hoor je echt wel want dichtbij. Ik voel er niet veel van.
Pecunia non olet
pi_220976703
Automobilisten die denken dat een richtingaanwijzer een soort van kerstverlichting is die je in de bocht aanzet in plaats van die aan te zetten als je komt aanrijden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220980249
Het bedroevende aanbod op radio/tv. In talkshows zit altijd wel iemand (vaak 'n collega's uit 't wereldje) zijn/haar eigen boekje/programma te pluggen o.a. Twan Huys over wandelen; Afke Boven over eilandmensen

En NPO radio 1 is een soort 3fm voor boomers geworden, met steeds meer (matige) muziek, domme spelletjes, overdreven interactie met luisteraar, en flauwe 'geintjes' met filelezer of weerman/vrouw. En ik weet dat ik niet verplicht ben om te luisteren, maar ik mis het oude/normale radio 1 wel (Bureau buitenland is overdag bijna 't enige programma met inhoud)
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  zondag 7 juni 2026 @ 16:57:18 #209
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220980252
Het massaal aanprijzen van lege hulzen.

Zoals in een of ander uitgebreid reclameartikel over Monica Geuze, vermomd als redactioneel stuk (vandaag op de site van het AD/regionale kranten).

En ja, ik weet wat erin staat, dus de clickbait heeft gewerkt. :')

Gelul over 'authentiek' en zo. M'n kaak ligt nog net niet op m'n toetsenbord.
  zondag 7 juni 2026 @ 16:58:52 #210
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220980268
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:57 schreef Loohcs het volgende:

En NPO radio 1 is een soort 3fm voor boomers geworden, met steeds meer (matige) muziek, domme spelletjes, overdreven interactie met luisteraar, en flauwe 'geintjes' met filelezer of weerman/vrouw. En ik weet dat ik niet verplicht ben om te luisteren, maar ik mis het oude/normale radio 1 wel (Bureau buitenland is overdag bijna 't enige programma met inhoud)
De lolligheid zit vooral in de namiddag. Ze lijken rekening te houden met de middagdip van mensen.

Spraakmakers luister ik vaak terug bij het inslapen. Er mankeert wmb weinig aan, afgezien van het accent van Roos dan.
  zondag 7 juni 2026 @ 17:24:21 #211
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220980634
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:57 schreef Loohcs het volgende:
Het bedroevende aanbod op radio/tv. In talkshows zit altijd wel iemand (vaak 'n collega's uit 't wereldje) zijn/haar eigen boekje/programma te pluggen o.a. Twan Huys over wandelen; Afke Boven over eilandmensen

En NPO radio 1 is een soort 3fm voor boomers geworden, met steeds meer (matige) muziek, domme spelletjes, overdreven interactie met luisteraar, en flauwe 'geintjes' met filelezer of weerman/vrouw. En ik weet dat ik niet verplicht ben om te luisteren, maar ik mis het oude/normale radio 1 wel (Bureau buitenland is overdag bijna 't enige programma met inhoud)
Luister dan naar BNR. Dat is de hele dag inhoud.
pi_220982034
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:57 schreef Loohcs het volgende:
Het bedroevende aanbod op radio/tv. In talkshows zit altijd wel iemand (vaak 'n collega's uit 't wereldje) zijn/haar eigen boekje/programma te pluggen o.a. Twan Huys over wandelen; Afke Boven over eilandmensen

En NPO radio 1 is een soort 3fm voor boomers geworden, met steeds meer (matige) muziek, domme spelletjes, overdreven interactie met luisteraar, en flauwe 'geintjes' met filelezer of weerman/vrouw. En ik weet dat ik niet verplicht ben om te luisteren, maar ik mis het oude/normale radio 1 wel (Bureau buitenland is overdag bijna 't enige programma met inhoud)
Daarom luister ik op de Q Music app naar non-stop muziek. Enkel wat reclame tussendoor en voor de rest alleen maar muziek. Héérlijk.
pi_220982072
Waar erger ik me niet aan tegenwoordig kun je beter vragen.
  zondag 7 juni 2026 @ 22:38:44 #214
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220982766
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:57 schreef Eightyone het volgende:
Het massaal aanprijzen van lege hulzen.

Zoals in een of ander uitgebreid reclameartikel over Monica Geuze, vermomd als redactioneel stuk (vandaag op de site van het AD/regionale kranten).

En ja, ik weet wat erin staat, dus de clickbait heeft gewerkt. :')

Gelul over 'authentiek' en zo. M'n kaak ligt nog net niet op m'n toetsenbord.
Nu.nl is hier ook erg goed in. Heb je een heel uitgebreid (nieuws)artikel maar blijkt het een advertentie of reclamesponsor oid.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 7 juni 2026 @ 22:40:26 #215
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220982805
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:49 schreef raptorix het volgende:
Automobilisten die denken dat een richtingaanwijzer een soort van kerstverlichting is die je in de bocht aanzet in plaats van die aan te zetten als je komt aanrijden.
Hey, die klacht heb ik ook eens in dit topic geplaatst, :D. Hartstikke eens dus. Waar heb je die knipperlichten voor als je ze pas aan zet als je al bezig bent met betreffende manoeuvre.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Redactie Frontpage zondag 7 juni 2026 @ 22:52:01 #216
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220982867
quote:
17s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:38 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nu.nl is hier ook erg goed in. Heb je een heel uitgebreid (nieuws)artikel maar blijkt het een advertentie of reclamesponsor oid.
Net al AD en consorten allemaal DPG-meuk, opgekocht door de Belgen om geld te verdienen, niet om nieuws te brengen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220982921
De grootste ergernis is wel al die kutmensen om me heen.
pi_220983465
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 23:01 schreef Seeburg54 het volgende:
De grootste ergernis is wel al die kutmensen om me heen.
Mensen in het algemeen bij mij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220983498
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 07:03 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Mensen in het algemeen bij mij.
Het gaat meer om mensen die je vreselijk tegenvallen. Na jaren.
  maandag 8 juni 2026 @ 15:56:36 #220
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220986517
Mensen die viesmad worden als je hun gedrag kopieert en hen behandelt zoals zij jou behandelen :') :(
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220986650
Schuivende muismat
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220986695
De terrorkat van de buren die een oud bejaard katje te grazen wil nemen. :(
pi_220986810
Digitale koffies (of andere drankjes) die uitgedeeld worden. :')
Mensen die daar blij mee zijn |:(
Smile, it's free therapy.
  maandag 8 juni 2026 @ 17:03:51 #224
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220986813
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:03 schreef Kissingbird het volgende:
Digitale koffies (of andere drankjes) die uitgedeeld worden
Dit kan niet waar zijn.
  maandag 8 juni 2026 @ 17:04:25 #225
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220986815
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:38 schreef Seeburg54 het volgende:
De terrorkat van de buren die een oud bejaard katje te grazen wil nemen.
Weet je zeker dat het geen terrorwalvis is? @Cockwhale
pi_220986817
quote:
5s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:03 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Dit kan niet waar zijn.
Helaas wel ja
Triestigheid ten top op FOK! :7
Smile, it's free therapy.
pi_220986830
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:40 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ja bestaat dat nog :’)
In de Duitse sauna lopen er genoeg van rond zo :r
Smile, it's free therapy.
  maandag 8 juni 2026 @ 17:17:28 #228
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220986876
quote:
5s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:03 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Dit kan niet waar zijn.
Wellicht wordt er gedoeld op dit?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 8 juni 2026 @ 17:18:33 #229
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220986879
quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:17 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wellicht wordt er gedoeld op dit?
Wie zíjn die mensen :?
  maandag 8 juni 2026 @ 17:22:59 #230
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220986894
quote:
5s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:18 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Wie zíjn die mensen :?
YouTubers, influencers, andersoortig volk dat geld wil vanuit ‘artistieke’ werkzaamheden ( :+ ).

En voor sommige ZZP’ers kan ik me het voorstellen, want ik schaar bijv. ook journalisten in nichegroepen daaronder maar bij YouTubers en influencers en dergelijke vind ik het altijd maar bedelgedrag. Neemt natuurlijk niet weg dat ze het niemand verplichten, :+.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220986919
quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:17 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wellicht wordt er gedoeld op dit?
Nope
Iedere dag worden er in een paar topics op FOK! braaf wat digitale koffie'tjes (of andere drankjes) uitgedeeld en met blijdschap ontvangen. :')
Daar doelde ik op :P

Tevens: mensen die dingen invullen voor een ander zonder te checken of dit klopt :X
Edit: afhankelijk van wat het is. Iedereen vult in.
Smile, it's free therapy.
  maandag 8 juni 2026 @ 18:03:34 #232
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220987042
Wachten tot je pakket door DHL wordt bezorgd. Als het tegenzit ben je drie uur van de leg.
pi_220987054
Dat je wat in het buitenland koopt en ze het besluiten te versturen met een pauper bezorgdienst. Het ligt nu al een week (nog steeds in het buitenland) bij GLS :'(
pi_220987448
quote:
5s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:04 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Weet je zeker dat het geen terrorwalvis is? @:cockwhale
:@
pi_220987621
collegas die geen verantwoordelijkheid nemen of kennen en stipt om half 6 alles uit hun poten laten pleuren en weggaan en niets overdragen op zn minst :r :r :r
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  maandag 8 juni 2026 @ 19:31:44 #236
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220987704
In de 30 jaar dat ik auto rij, ben ik nog nooit een spookrijder tegen gekomen.

Tot vanmiddag :{w

Gelukkig niet op de snelweg, maar op een grote doorgaande weg met 2 heel duidelijk gescheiden rijrichtingen.

Toch was het een idioot gelukt om het niet be begrijpen |:( |:(
Gelukkig stopte hij op tijd, en na een flinke scheldkannonade van mij en andere geschrokken mede automobilisten draaide hij om en reed weg, dit keer de goede richting op.

Ik kan je zeggen dat ja je een rotberoerte schrikt, en je moet er niet aan denken om 's avonds in het donker op de snelweg zo'n mafklapper tegen te komen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220988134
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 19:31 schreef StateOfMind het volgende:
In de 30 jaar dat ik auto rij, ben ik nog nooit een spookrijder tegen gekomen.

Tot vanmiddag :{w

Gelukkig niet op de snelweg, maar op een grote doorgaande weg met 2 heel duidelijk gescheiden rijrichtingen.

Toch was het een idioot gelukt om het niet be begrijpen |:( |:(
Gelukkig stopte hij op tijd, en na een flinke scheldkannonade van mij en andere geschrokken mede automobilisten draaide hij om en reed weg, dit keer de goede richting op.

Ik kan je zeggen dat ja je een rotberoerte schrikt, en je moet er niet aan denken om 's avonds in het donker op de snelweg zo'n mafklapper tegen te komen.
:o
  dinsdag 9 juni 2026 @ 06:15:08 #238
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220991039
Acties voor goede doelen in Rtl Boulevard (momenteel het Armoedefonds). Hoe goed bedoeld ook: het is alsof je water met olie mengt. Later in het programma gaat het weer over celebrity X in een peperdure jurk, of zo.

Daar moet RTL toch een geschiktere plek voor hebben in hun programmering.
pi_220994089
M'n oom die geen nieuwe telefoon wil aanschaffen. -O-
En het huidige ding valt steeds uit en/of lijkt niet op te laden. Maar gelukkig heeft hij nog een reserve telefoon. Exact dezelfde. Mét dezelfde issues.
En dan elke dag "ja ik was weer even niet bereikbaar, haha, maar hij doet het weer hoor!!!1" o|O
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:51:25 #240
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220994122
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat je wat in het buitenland koopt en ze het besluiten te versturen met een pauper bezorgdienst. Het ligt nu al een week (nog steeds in het buitenland) bij GLS :'(
GLS zou verboden moeten worden.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220994402
Dat ik een vrije dag heb genomen om te slapen :Z en dat juist op deze dag ze hebben besloten om zonder aankondiging het hele terrein rondom m’n appartement te snoeien met grof geschut |:( De herrie :( :N

En dat ik -wederom- naar de supermarkt ga en vanalles koop behalve waarvoor ik eigenlijk kwam |:(
pi_220994555
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 14:39 schreef Prego het volgende:
Dat ik een vrije dag heb genomen om te slapen :Z en dat juist op deze dag ze hebben besloten om zonder aankondiging het hele terrein rondom m’n appartement te snoeien met grof geschut |:( De herrie :( :N

Oei, dat is wel echt heel klote. ;( En zonde van je vrije dag.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220994858
Mensen op Marktplaats die een goed bod doen en vervolgens niet meer reageren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 juni 2026 @ 20:46:24 #244
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220996889
DHL belooft dat ze vandaag langskomen met een pakketje (briefpost), krijg ik net bericht dat ze niet kunnen bezorgen en er een andere datum gekozen moet worden. De bezorger was volgens de track & trace onderweg :')

:r
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_220996972
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DHL belooft dat ze vandaag langskomen met een pakketje (briefpost), krijg ik net bericht dat ze niet kunnen bezorgen en er een andere datum gekozen moet worden. De bezorger was volgens de track & trace onderweg :')

:r
Die pauperclub presteerde het om een pakket hier in stukken af te leveren, ik hoef daar niks meer van. Debielen.
pi_220997155
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:30 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Nope
Iedere dag worden er in een paar topics op FOK! braaf wat digitale koffie'tjes (of andere drankjes) uitgedeeld en met blijdschap ontvangen. :')
Daar doelde ik op :P

Tevens: mensen die dingen invullen voor een ander zonder te checken of dit klopt :X
Edit: afhankelijk van wat het is. Iedereen vult in.
Net zoals constant nietszeggende gifjes posten in een sc. Vreselijk :{w
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220997263
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DHL belooft dat ze vandaag langskomen met een pakketje (briefpost), krijg ik net bericht dat ze niet kunnen bezorgen en er een andere datum gekozen moet worden. De bezorger was volgens de track & trace onderweg :')

:r
Ik heb eigenlijk, hoe raar het ook klinkt, nog nooit negatieve ervaringen met DHL gehad. Zijn hier altijd op tijd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 10 juni 2026 @ 00:22:55 #248
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220998090
Ik heb blijkbaar te lang met mijn rechtervoet in een verkeerde houding gezeten tijdens het gamen, want zodra ik eenmaal opsta en ga lopen, merk ik dat die voet enorm stijf is bij de enkel en elke stap erg pijnlijk is :( :( :(

Erg fijn, want ik wilde eigenlijk naar bed gaan zo, maar traplopen zit er nu even niet in vrees ik.

Dan maar een naproxen nemen en wachten tot de pijn minder is, zodat ik de trap op kan :') }:|
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 juni 2026 @ 08:40:50 #249
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220998655
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat je wat in het buitenland koopt en ze het besluiten te versturen met een pauper bezorgdienst. Het ligt nu al een week (nog steeds in het buitenland) bij GLS :'(
AH GLS, dan kun je het als vermist beschouwen :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 09:44:21 #250
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220998992
Grootste ergernis in mijn huwelijk.....De enkele versnelling die mijn vrouw heeft in haar brein zoals ik het vaak maar zeg....
Echt, ik houd van haar en ze is een geweldig mens.... maar ze heeft letterlijk maar 1 versnelling zeg ik altijd maar:
- Wat ze nu aan het doen is, dat doet ze, en dat doet ze over het algemeen goed.

Maar zeg je tegen haar, kan je straks hiermee helpen? Kan je zometeen dit of dat doen? Dan zegt ze altijd, 'ja hoor' maar is er oprecht een 75 tot 80% kans dat ze het dan gewoon vergeet. Dat ik denk van, hoe... ik vroeg je dit slechts een paar uur geleden, niet een maand geleden, hoe kan je dit NU al to-taal vergeten zijn?

Haar korte termijn geheugen is echt, echt schokkend slecht. En ze is pas eind 30. Sometimes it worries me... :{

en ja - het kan ook dat ze me gewoon keihard trollt en doet alsof, ik weet dat sommigen dat nu zullen denken, 100% kan ik dat niet uitsluiten nee, maar haar kennende, ze is geen vals/achterbaks persoon, zo is haar karakter echt niet, ik ken haar te lang en te goed daarvoor. Dus ik neig toch naar te denken dat ze het oprecht gewoon vergeet. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')