Wellicht wordt er gedoeld op dit?quote:
YouTubers, influencers, andersoortig volk dat geld wil vanuit ‘artistieke’ werkzaamheden (quote:
Nopequote:
quote:Op maandag 8 juni 2026 17:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen terrorwalvis is? @:cockwhale
quote:Op maandag 8 juni 2026 19:31 schreef StateOfMind het volgende:
In de 30 jaar dat ik auto rij, ben ik nog nooit een spookrijder tegen gekomen.
Tot vanmiddag
Gelukkig niet op de snelweg, maar op een grote doorgaande weg met 2 heel duidelijk gescheiden rijrichtingen.
Toch was het een idioot gelukt om het niet be begrijpen![]()
Gelukkig stopte hij op tijd, en na een flinke scheldkannonade van mij en andere geschrokken mede automobilisten draaide hij om en reed weg, dit keer de goede richting op.
Ik kan je zeggen dat ja je een rotberoerte schrikt, en je moet er niet aan denken om 's avonds in het donker op de snelweg zo'n mafklapper tegen te komen.
GLS zou verboden moeten worden.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat je wat in het buitenland koopt en ze het besluiten te versturen met een pauper bezorgdienst. Het ligt nu al een week (nog steeds in het buitenland) bij GLS
Oei, dat is wel echt heel klote.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:39 schreef Prego het volgende:
Dat ik een vrije dag heb genomen om te slapenen dat juist op deze dag ze hebben besloten om zonder aankondiging het hele terrein rondom m’n appartement te snoeien met grof geschut
De herrie
![]()
Die pauperclub presteerde het om een pakket hier in stukken af te leveren, ik hoef daar niks meer van. Debielen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DHL belooft dat ze vandaag langskomen met een pakketje (briefpost), krijg ik net bericht dat ze niet kunnen bezorgen en er een andere datum gekozen moet worden. De bezorger was volgens de track & trace onderweg
Net zoals constant nietszeggende gifjes posten in een sc. Vreselijkquote:Op maandag 8 juni 2026 17:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope
Iedere dag worden er in een paar topics op FOK! braaf wat digitale koffie'tjes (of andere drankjes) uitgedeeld en met blijdschap ontvangen.![]()
Daar doelde ik op![]()
Tevens: mensen die dingen invullen voor een ander zonder te checken of dit klopt
Edit: afhankelijk van wat het is. Iedereen vult in.
Ik heb eigenlijk, hoe raar het ook klinkt, nog nooit negatieve ervaringen met DHL gehad. Zijn hier altijd op tijd.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DHL belooft dat ze vandaag langskomen met een pakketje (briefpost), krijg ik net bericht dat ze niet kunnen bezorgen en er een andere datum gekozen moet worden. De bezorger was volgens de track & trace onderweg
AH GLS, dan kun je het als vermist beschouwenquote:Op maandag 8 juni 2026 18:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat je wat in het buitenland koopt en ze het besluiten te versturen met een pauper bezorgdienst. Het ligt nu al een week (nog steeds in het buitenland) bij GLS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |