abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 juni 2026 @ 23:42:04 #201
284411 crew  heywoodu
pi_220975513
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik slaap er al jaren mee en ik denk inderdaad dat ik niet meer zonder kan. Maar is dat zo erg? Ik heb die van Alpina, sleep deep. Blijven prima zitten en blokken redelijk wat geluid. Van die foam dingen die de Hema verkoopt zijn helemaal niks, die moet je niet kopen.
Ik ben dan vooral bang dat ik mijn wekker niet hoor, maar dat valt zeker wel mee? :P
pi_220976251
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik ben dan vooral bang dat ik mijn wekker niet hoor, maar dat valt zeker wel mee? :P
Ik heb vaak vroege shifts om 6 uur en ik ben altijd op tijd gekomen :)
pi_220976401
Ik vind oordopjes helemaal niks. Je merkt toch altijd dat je wat in je oor hebt wat er niet hoort.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 7 juni 2026 @ 09:17:41 #204
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220976464
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:03 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind oordopjes helemaal niks. Je merkt toch altijd dat je wat in je oor hebt wat er niet hoort.
De slaapdopjes van Pluggerz voel je slechts minimaal. Die hebben geen harde delen.
pi_220976555
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:17 schreef Eightyone het volgende:

[..]
De slaapdopjes van Pluggerz voel je slechts minimaal. Die hebben geen harde delen.
Dan voelt het nog steeds wel alsof je iets in je oor hebt. Dat is eigenlijk waar ik niet tegen kan. Zelfde gevoel als met sokken aan slapen ofzo.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220976638
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dan voelt het nog steeds wel alsof je iets in je oor hebt. Dat is eigenlijk waar ik niet tegen kan. Zelfde gevoel als met sokken aan slapen ofzo.
Echt goede oordopjes zijn prijzig (>100 euro) maar erg goed want op maat gemaakt en houden veel geluid tegen. De wekker hoor je echt wel want dichtbij. Ik voel er niet veel van.
Pecunia non olet
pi_220976703
Automobilisten die denken dat een richtingaanwijzer een soort van kerstverlichting is die je in de bocht aanzet in plaats van die aan te zetten als je komt aanrijden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220980249
Het bedroevende aanbod op radio/tv. In talkshows zit altijd wel iemand (vaak 'n collega's uit 't wereldje) zijn/haar eigen boekje/programma te pluggen o.a. Twan Huys over wandelen; Afke Boven over eilandmensen

En NPO radio 1 is een soort 3fm voor boomers geworden, met steeds meer (matige) muziek, domme spelletjes, overdreven interactie met luisteraar, en flauwe 'geintjes' met filelezer of weerman/vrouw. En ik weet dat ik niet verplicht ben om te luisteren, maar ik mis het oude/normale radio 1 wel (Bureau buitenland is overdag bijna 't enige programma met inhoud)
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  zondag 7 juni 2026 @ 16:57:18 #209
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220980252
Het massaal aanprijzen van lege hulzen.

Zoals in een of ander uitgebreid reclameartikel over Monica Geuze, vermomd als redactioneel stuk (vandaag op de site van het AD/regionale kranten).

En ja, ik weet wat erin staat, dus de clickbait heeft gewerkt. :')

Gelul over 'authentiek' en zo. M'n kaak ligt nog net niet op m'n toetsenbord.
  zondag 7 juni 2026 @ 16:58:52 #210
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220980268
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:57 schreef Loohcs het volgende:

En NPO radio 1 is een soort 3fm voor boomers geworden, met steeds meer (matige) muziek, domme spelletjes, overdreven interactie met luisteraar, en flauwe 'geintjes' met filelezer of weerman/vrouw. En ik weet dat ik niet verplicht ben om te luisteren, maar ik mis het oude/normale radio 1 wel (Bureau buitenland is overdag bijna 't enige programma met inhoud)
De lolligheid zit vooral in de namiddag. Ze lijken rekening te houden met de middagdip van mensen.

Spraakmakers luister ik vaak terug bij het inslapen. Er mankeert wmb weinig aan, afgezien van het accent van Roos dan.
  zondag 7 juni 2026 @ 17:24:21 #211
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220980634
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:57 schreef Loohcs het volgende:
Het bedroevende aanbod op radio/tv. In talkshows zit altijd wel iemand (vaak 'n collega's uit 't wereldje) zijn/haar eigen boekje/programma te pluggen o.a. Twan Huys over wandelen; Afke Boven over eilandmensen

En NPO radio 1 is een soort 3fm voor boomers geworden, met steeds meer (matige) muziek, domme spelletjes, overdreven interactie met luisteraar, en flauwe 'geintjes' met filelezer of weerman/vrouw. En ik weet dat ik niet verplicht ben om te luisteren, maar ik mis het oude/normale radio 1 wel (Bureau buitenland is overdag bijna 't enige programma met inhoud)
Luister dan naar BNR. Dat is de hele dag inhoud.
pi_220982034
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:57 schreef Loohcs het volgende:
Het bedroevende aanbod op radio/tv. In talkshows zit altijd wel iemand (vaak 'n collega's uit 't wereldje) zijn/haar eigen boekje/programma te pluggen o.a. Twan Huys over wandelen; Afke Boven over eilandmensen

En NPO radio 1 is een soort 3fm voor boomers geworden, met steeds meer (matige) muziek, domme spelletjes, overdreven interactie met luisteraar, en flauwe 'geintjes' met filelezer of weerman/vrouw. En ik weet dat ik niet verplicht ben om te luisteren, maar ik mis het oude/normale radio 1 wel (Bureau buitenland is overdag bijna 't enige programma met inhoud)
Daarom luister ik op de Q Music app naar non-stop muziek. Enkel wat reclame tussendoor en voor de rest alleen maar muziek. Héérlijk.
pi_220982072
Waar erger ik me niet aan tegenwoordig kun je beter vragen.
  zondag 7 juni 2026 @ 22:38:44 #214
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220982766
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:57 schreef Eightyone het volgende:
Het massaal aanprijzen van lege hulzen.

Zoals in een of ander uitgebreid reclameartikel over Monica Geuze, vermomd als redactioneel stuk (vandaag op de site van het AD/regionale kranten).

En ja, ik weet wat erin staat, dus de clickbait heeft gewerkt. :')

Gelul over 'authentiek' en zo. M'n kaak ligt nog net niet op m'n toetsenbord.
Nu.nl is hier ook erg goed in. Heb je een heel uitgebreid (nieuws)artikel maar blijkt het een advertentie of reclamesponsor oid.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 7 juni 2026 @ 22:40:26 #215
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220982805
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:49 schreef raptorix het volgende:
Automobilisten die denken dat een richtingaanwijzer een soort van kerstverlichting is die je in de bocht aanzet in plaats van die aan te zetten als je komt aanrijden.
Hey, die klacht heb ik ook eens in dit topic geplaatst, :D. Hartstikke eens dus. Waar heb je die knipperlichten voor als je ze pas aan zet als je al bezig bent met betreffende manoeuvre.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Redactie Frontpage zondag 7 juni 2026 @ 22:52:01 #216
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220982867
quote:
17s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:38 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nu.nl is hier ook erg goed in. Heb je een heel uitgebreid (nieuws)artikel maar blijkt het een advertentie of reclamesponsor oid.
Net al AD en consorten allemaal DPG-meuk, opgekocht door de Belgen om geld te verdienen, niet om nieuws te brengen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220982921
De grootste ergernis is wel al die kutmensen om me heen.
pi_220983465
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 23:01 schreef Seeburg54 het volgende:
De grootste ergernis is wel al die kutmensen om me heen.
Mensen in het algemeen bij mij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220983498
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 07:03 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Mensen in het algemeen bij mij.
Het gaat meer om mensen die je vreselijk tegenvallen. Na jaren.
  maandag 8 juni 2026 @ 15:56:36 #220
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220986517
Mensen die viesmad worden als je hun gedrag kopieert en hen behandelt zoals zij jou behandelen :') :(
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220986650
Schuivende muismat
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220986695
De terrorkat van de buren die een oud bejaard katje te grazen wil nemen. :(
pi_220986810
Digitale koffies (of andere drankjes) die uitgedeeld worden. :')
Mensen die daar blij mee zijn |:(
Smile, it's free therapy.
  maandag 8 juni 2026 @ 17:03:51 #224
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220986813
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:03 schreef Kissingbird het volgende:
Digitale koffies (of andere drankjes) die uitgedeeld worden
Dit kan niet waar zijn.
  maandag 8 juni 2026 @ 17:04:25 #225
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220986815
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:38 schreef Seeburg54 het volgende:
De terrorkat van de buren die een oud bejaard katje te grazen wil nemen.
Weet je zeker dat het geen terrorwalvis is? @Cockwhale
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')