abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juni 2026 @ 11:03:54 #251
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220999894
quote:
11s.gif Op woensdag 10 juni 2026 09:44 schreef dick_laurent het volgende:
Grootste ergernis in mijn huwelijk.....De enkele versnelling die mijn vrouw heeft in haar brein zoals ik het vaak maar zeg....
Echt, ik houd van haar en ze is een geweldig mens.... maar ze heeft letterlijk maar 1 versnelling zeg ik altijd maar:
- Wat ze nu aan het doen is, dat doet ze, en dat doet ze over het algemeen goed.

Maar zeg je tegen haar, kan je straks hiermee helpen? Kan je zometeen dit of dat doen? Dan zegt ze altijd, 'ja hoor' maar is er oprecht een 75 tot 80% kans dat ze het dan gewoon vergeet. Dat ik denk van, hoe... ik vroeg je dit slechts een paar uur geleden, niet een maand geleden, hoe kan je dit NU al to-taal vergeten zijn?

Haar korte termijn geheugen is echt, echt schokkend slecht. En ze is pas eind 30. Sometimes it worries me... :{

en ja - het kan ook dat ze me gewoon keihard trollt en doet alsof, ik weet dat sommigen dat nu zullen denken, 100% kan ik dat niet uitsluiten nee, maar haar kennende, ze is geen vals/achterbaks persoon, zo is haar karakter echt niet, ik ken haar te lang en te goed daarvoor. Dus ik neig toch naar te denken dat ze het oprecht gewoon vergeet. ;(
Vergeetachtigheid kan ook veroorzaakt worden door stress. Teveel over iets anders piekeren.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220999907
Of, dat ze in het gevraagde totaaaaaal geen zin heeft :+
pi_221000003
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Vergeetachtigheid kan ook veroorzaakt worden door stress. Teveel over iets anders piekeren.
Vergeten de ‘typische’ ADHD-ers ook niet gauw de meest recente en minuscule taken en verzoekjes? :+
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 10 juni 2026 @ 11:49:30 #254
284411 crew  heywoodu
pi_221000175
quote:
11s.gif Op woensdag 10 juni 2026 09:44 schreef dick_laurent het volgende:
Grootste ergernis in mijn huwelijk.....De enkele versnelling die mijn vrouw heeft in haar brein zoals ik het vaak maar zeg....
Echt, ik houd van haar en ze is een geweldig mens.... maar ze heeft letterlijk maar 1 versnelling zeg ik altijd maar:
- Wat ze nu aan het doen is, dat doet ze, en dat doet ze over het algemeen goed.

Maar zeg je tegen haar, kan je straks hiermee helpen? Kan je zometeen dit of dat doen? Dan zegt ze altijd, 'ja hoor' maar is er oprecht een 75 tot 80% kans dat ze het dan gewoon vergeet. Dat ik denk van, hoe... ik vroeg je dit slechts een paar uur geleden, niet een maand geleden, hoe kan je dit NU al to-taal vergeten zijn?

Haar korte termijn geheugen is echt, echt schokkend slecht. En ze is pas eind 30. Sometimes it worries me... :{

en ja - het kan ook dat ze me gewoon keihard trollt en doet alsof, ik weet dat sommigen dat nu zullen denken, 100% kan ik dat niet uitsluiten nee, maar haar kennende, ze is geen vals/achterbaks persoon, zo is haar karakter echt niet, ik ken haar te lang en te goed daarvoor. Dus ik neig toch naar te denken dat ze het oprecht gewoon vergeet. ;(
Dit heb ik ook hoor :P

Belangrijke nuance: vergeet ze zoiets dan te doen op het juiste moment, of is ze echt totaal vergeten dat die woorden überhaupt zijn gezegd (als in, wanneer jij zegt 'je zou toch dit doen?', weet ze dan nog wel dat ze dat zou doen?)?

Als iemand aan mij vraagt of ik over 3 uur de oven aan wil zetten, ik noem maar wat, ga ik dat zonder wekker geheid vergeten. Maar als over 4 uur dan wordt gezegd "je zou toch de oven aanzetten?", dan denk ik wel "oh ja, dat is waar". Dat is anders dan de hele 'opdracht' vergeten zijn, dus niet echt een geheugending :P

[ Bericht 9% gewijzigd door heywoodu op 10-06-2026 12:01:07 ]
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 12:15:16 #255
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221000380
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit heb ik ook hoor :P

Belangrijke nuance: vergeet ze zoiets dan te doen op het juiste moment, of is ze echt totaal vergeten dat die woorden überhaupt zijn gezegd (als in, wanneer jij zegt 'je zou toch dit doen?', weet ze dan nog wel dat ze dat zou doen?)?

Als iemand aan mij vraagt of ik over 3 uur de oven aan wil zetten, ik noem maar wat, ga ik dat zonder wekker geheid vergeten. Maar als over 4 uur dan wordt gezegd "je zou toch de oven aanzetten?", dan denk ik wel "oh ja, dat is waar". Dat is anders dan de hele 'opdracht' vergeten zijn, dus niet echt een geheugending :P
Ik snap je, nee ze weet nog wel vrijwel altijd dat ik het gevraagd heb, dus dan is het meestal een "OHJA oeps" reactie die ik dan krijg.
Maar het is wel ergerlijk voor mij omdat ik vaak het gevoel heb dat ik voor 2 mensen dingen moet onthouden }:|
Maar ja, tis wat het is, ik ben er wel redelijk van overtuigd dat ze het niet expres doet om me te fucken ofzo.
pi_221000467
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes. }:|
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 10 juni 2026 @ 12:29:32 #257
284411 crew  heywoodu
pi_221000482
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:15 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ik snap je, nee ze weet nog wel vrijwel altijd dat ik het gevraagd heb, dus dan is het meestal een "OHJA oeps" reactie die ik dan krijg.
Maar het is wel ergerlijk voor mij omdat ik vaak het gevoel heb dat ik voor 2 mensen dingen moet onthouden }:|
Maar ja, tis wat het is, ik ben er wel redelijk van overtuigd dat ze het niet expres doet om me te fucken ofzo.
Nou zijn we uiteraard twee verschillende personen, maar als het verder hetzelfde is als bij mij kan ik dat laatste inderdaad wel bevestigen :P

Ik heb ook de hele dag wekkers staan en nog vergeet ik van alles te doen :+
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:48:18 #258
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221000620
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef vencodark het volgende:
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes. }:|
En na die persoon is de bak vol, gaat dat ding piepen en ben je nog verder van huis.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Redactie Frontpage woensdag 10 juni 2026 @ 13:11:34 #259
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221000847
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef vencodark het volgende:
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes. }:|
Daarom gebruik ik die machines ook nooit meer :') Laat gewoon eens in de zoveel tijd boodschappen thuisbezorgen en dan geef ik gelijk al het statiegeld mee, scheelt een hoop gedoe
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221000881
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit heb ik ook hoor :P

Belangrijke nuance: vergeet ze zoiets dan te doen op het juiste moment, of is ze echt totaal vergeten dat die woorden überhaupt zijn gezegd (als in, wanneer jij zegt 'je zou toch dit doen?', weet ze dan nog wel dat ze dat zou doen?)?

Als iemand aan mij vraagt of ik over 3 uur de oven aan wil zetten, ik noem maar wat, ga ik dat zonder wekker geheid vergeten. Maar als over 4 uur dan wordt gezegd "je zou toch de oven aanzetten?", dan denk ik wel "oh ja, dat is waar". Dat is anders dan de hele 'opdracht' vergeten zijn, dus niet echt een geheugending :P
Heel herkenbaar. Ik moet dinsdagavond de vuilniszak buiten zetten. Dat vergeet ik zonder hulp 9 van de tien keer, als het eenmaal dinsdagavond is. Dus heb op mijn telefoon maar een wekelijks alarm ingesteld, voor ieder gebrek is een oplossing :D
Pecunia non olet
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 10 juni 2026 @ 13:18:48 #261
284411 crew  heywoodu
pi_221000893
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Daarom gebruik ik die machines ook nooit meer :') Laat gewoon eens in de zoveel tijd boodschappen thuisbezorgen en dan geef ik gelijk al het statiegeld mee, scheelt een hoop gedoe
Hier kwamen een tijd terug twee kleine meisjes uit de buurt langs de deur om dit soort spul op te halen. Hun tas was nog leeg ;( maar nadat ze hier waren geweest zat ie ook gelijk helemaal vol :+

En daarna bedacht ik me dat er nog een grote vuilniszak helemaal vol in de schuur staat, die mogen ze de volgende keer hebben. Zij blij, luie heywoodu blij :D
pi_221001390
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hier kwamen een tijd terug twee kleine meisjes uit de buurt langs de deur om dit soort spul op te halen. Hun tas was nog leeg ;( maar nadat ze hier waren geweest zat ie ook gelijk helemaal vol :+

En daarna bedacht ik me dat er nog een grote vuilniszak helemaal vol in de schuur staat, die mogen ze de volgende keer hebben. Zij blij, luie heywoodu blij :D
Eigenlijk is dat hele blikjesverhaal, een inkomensoverhevelingsoperatie van luie mensen met geld, naar daklozen en andere mensen in geldnood, die toch tijd zat hebben. En geen auto's meer hoeven open te breken :!

Eigenlijk lijkt het best wel op de toeslagen van het Rijk ;)
Pecunia non olet
pi_221003002
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 21:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Net zoals constant nietszeggende gifjes posten in een sc. Vreselijk :{w
Eens, daarom doe ik dat voornamelijk in Dagbagger *G*
Tevens :6

[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 10-06-2026 18:01:28 ]
Smile, it's free therapy.
  woensdag 10 juni 2026 @ 17:57:38 #264
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221003044
De NOS.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221003090
Een vriendin die CONSTANT yapt tijdens series en films. ALS er eens een minuut van stilte valt is het een uitzondering, of ze is iets aan het eten. En als ik er eens iets van zef of een blik gooi, dan is het "SORRY HOOR DAT IK HET GEZELLIG MAAK". Soms kijk ik dan ook een aflevering van iets die we al gezien hebben s'avonds nog eens, omdat ik de helft gemist heb door haar afleiding :D
Verder is ze wel leuk hoor :P
pi_221003119
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:51 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Eens, daarom doe ik dat voornamelijk in Dagbagger *G*
Tevens :6
En daarom is het schijnheilig om hier te klagen over andere users in topics als er bij jou ook alleen maar poep uitkomt. En tevens loop je hier nu ook te baggeren. :W
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221003179
quote:
13s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:08 schreef Soury het volgende:

[..]
En daarom is het schijnheilig om hier te klagen over andere users in topics als er bij jou ook alleen maar poep uitkomt. En tevens loop je hier nu ook te baggeren. :W
Ga lekker elders rellen of maak een wandeling :*
Smile, it's free therapy.
pi_221003250
Het nieuws.
Niet meer kijken, slecht voor je bloeddruk. :{w }:|
  woensdag 10 juni 2026 @ 19:56:23 #269
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221003854
Dood ergeren is een groot woord, want het is mijn moeder O+, maar als die meerijdt rijdt die echt heel irritant mee.
Altijd al zo geweest als ze niet zelf achter het stuur zit.

Als in: als er 400 meter verderop een auto remt, dan raakt ze al in paniek en roept ze "remmen remmen 😱" en dat soort gein en dat ik afstand moet houden.

Terwijl moeders als ze zelf rijdt veeeeeel dichter op voorgangers rijdt dan ik.

Pa moest vandaag vanwege verlenging rijbewijs een oogonderzoek ondergaan, en in Ede kon ie het snelst terecht.
Normaliter zou ma dan samen met pa gaan, maar omdat ma een ontstoken kies heeft en liever ook niet reed, heb ik ze maar gebracht.

Maar irritant is het wel, zo'n meerijder :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 juni 2026 @ 20:00:41 #270
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221003889
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:29 schreef Seeburg54 het volgende:
Het nieuws.
Niet meer kijken, slecht voor je bloeddruk. :{w }:|
Nieuws krijg je via pushmeldingen en de online kranten toch altijd wel binnen.
Journaal heb ik daarom al heel lang niet meer gezien.

En sowieso heb ik de nuchtere instelling (behalve op zaterdagavond O-) B:)B ) dat het geen enkel nut heeft om me druk te maken om zaken waar ik toch geen enkele invloed op heb.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221004240
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Nieuws krijg je via pushmeldingen en de online kranten toch altijd wel binnen.
Journaal heb ik daarom al heel lang niet meer gezien.

En sowieso heb ik de nuchtere instelling (behalve op zaterdagavond O-) B:)B ) dat het geen enkel nut heeft om me druk te maken om zaken waar ik toch geen enkele invloed op heb.
Daar ben ik het 100% mee eens.
Maar ik vind het moeilijk zat als ik die zelfingenomen rotbekken vanuit Den Haag nog meer ellende hoor uitkramen.
pi_221004255
Nieuwe wc rollen waar geen duidelijk begin aan zit, dat je dus praktisch meteen die hele rol moet verscheuren :( o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221004741
Die van AH zijn erg dun geworden en het begin zoeken is daardoor wat lastiger.
  woensdag 10 juni 2026 @ 22:45:31 #274
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221004922
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:12 schreef Teslynd het volgende:
Die van AH zijn erg dun geworden en het begin zoeken is daardoor wat lastiger.
Die van de Lidl zijn fijn en stevig.
Had eerst die van het Kruidvat, maar die van de Lidl zijn veel beter dus.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221004951
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:52 schreef TLC het volgende:
Nieuwe wc rollen waar geen duidelijk begin aan zit, dat je dus praktisch meteen die hele rol moet verscheuren :( o|O
Of dat ie dan in de lengte scheurt en je 'm dubbel af blijft rollen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')