abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juni 2026 @ 11:03:54 #251
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220999894
quote:
11s.gif Op woensdag 10 juni 2026 09:44 schreef dick_laurent het volgende:
Grootste ergernis in mijn huwelijk.....De enkele versnelling die mijn vrouw heeft in haar brein zoals ik het vaak maar zeg....
Echt, ik houd van haar en ze is een geweldig mens.... maar ze heeft letterlijk maar 1 versnelling zeg ik altijd maar:
- Wat ze nu aan het doen is, dat doet ze, en dat doet ze over het algemeen goed.

Maar zeg je tegen haar, kan je straks hiermee helpen? Kan je zometeen dit of dat doen? Dan zegt ze altijd, 'ja hoor' maar is er oprecht een 75 tot 80% kans dat ze het dan gewoon vergeet. Dat ik denk van, hoe... ik vroeg je dit slechts een paar uur geleden, niet een maand geleden, hoe kan je dit NU al to-taal vergeten zijn?

Haar korte termijn geheugen is echt, echt schokkend slecht. En ze is pas eind 30. Sometimes it worries me... :{

en ja - het kan ook dat ze me gewoon keihard trollt en doet alsof, ik weet dat sommigen dat nu zullen denken, 100% kan ik dat niet uitsluiten nee, maar haar kennende, ze is geen vals/achterbaks persoon, zo is haar karakter echt niet, ik ken haar te lang en te goed daarvoor. Dus ik neig toch naar te denken dat ze het oprecht gewoon vergeet. ;(
Vergeetachtigheid kan ook veroorzaakt worden door stress. Teveel over iets anders piekeren.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220999907
Of, dat ze in het gevraagde totaaaaaal geen zin heeft :+
pi_221000003
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Vergeetachtigheid kan ook veroorzaakt worden door stress. Teveel over iets anders piekeren.
Vergeten de ‘typische’ ADHD-ers ook niet gauw de meest recente en minuscule taken en verzoekjes? :+
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 10 juni 2026 @ 11:49:30 #254
284411 crew  heywoodu
pi_221000175
quote:
11s.gif Op woensdag 10 juni 2026 09:44 schreef dick_laurent het volgende:
Grootste ergernis in mijn huwelijk.....De enkele versnelling die mijn vrouw heeft in haar brein zoals ik het vaak maar zeg....
Echt, ik houd van haar en ze is een geweldig mens.... maar ze heeft letterlijk maar 1 versnelling zeg ik altijd maar:
- Wat ze nu aan het doen is, dat doet ze, en dat doet ze over het algemeen goed.

Maar zeg je tegen haar, kan je straks hiermee helpen? Kan je zometeen dit of dat doen? Dan zegt ze altijd, 'ja hoor' maar is er oprecht een 75 tot 80% kans dat ze het dan gewoon vergeet. Dat ik denk van, hoe... ik vroeg je dit slechts een paar uur geleden, niet een maand geleden, hoe kan je dit NU al to-taal vergeten zijn?

Haar korte termijn geheugen is echt, echt schokkend slecht. En ze is pas eind 30. Sometimes it worries me... :{

en ja - het kan ook dat ze me gewoon keihard trollt en doet alsof, ik weet dat sommigen dat nu zullen denken, 100% kan ik dat niet uitsluiten nee, maar haar kennende, ze is geen vals/achterbaks persoon, zo is haar karakter echt niet, ik ken haar te lang en te goed daarvoor. Dus ik neig toch naar te denken dat ze het oprecht gewoon vergeet. ;(
Dit heb ik ook hoor :P

Belangrijke nuance: vergeet ze zoiets dan te doen op het juiste moment, of is ze echt totaal vergeten dat die woorden überhaupt zijn gezegd (als in, wanneer jij zegt 'je zou toch dit doen?', weet ze dan nog wel dat ze dat zou doen?)?

Als iemand aan mij vraagt of ik over 3 uur de oven aan wil zetten, ik noem maar wat, ga ik dat zonder wekker geheid vergeten. Maar als over 4 uur dan wordt gezegd "je zou toch de oven aanzetten?", dan denk ik wel "oh ja, dat is waar". Dat is anders dan de hele 'opdracht' vergeten zijn, dus niet echt een geheugending :P

[ Bericht 9% gewijzigd door heywoodu op 10-06-2026 12:01:07 ]
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 12:15:16 #255
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221000380
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit heb ik ook hoor :P

Belangrijke nuance: vergeet ze zoiets dan te doen op het juiste moment, of is ze echt totaal vergeten dat die woorden überhaupt zijn gezegd (als in, wanneer jij zegt 'je zou toch dit doen?', weet ze dan nog wel dat ze dat zou doen?)?

Als iemand aan mij vraagt of ik over 3 uur de oven aan wil zetten, ik noem maar wat, ga ik dat zonder wekker geheid vergeten. Maar als over 4 uur dan wordt gezegd "je zou toch de oven aanzetten?", dan denk ik wel "oh ja, dat is waar". Dat is anders dan de hele 'opdracht' vergeten zijn, dus niet echt een geheugending :P
Ik snap je, nee ze weet nog wel vrijwel altijd dat ik het gevraagd heb, dus dan is het meestal een "OHJA oeps" reactie die ik dan krijg.
Maar het is wel ergerlijk voor mij omdat ik vaak het gevoel heb dat ik voor 2 mensen dingen moet onthouden }:|
Maar ja, tis wat het is, ik ben er wel redelijk van overtuigd dat ze het niet expres doet om me te fucken ofzo.
pi_221000467
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes. }:|
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 10 juni 2026 @ 12:29:32 #257
284411 crew  heywoodu
pi_221000482
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:15 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ik snap je, nee ze weet nog wel vrijwel altijd dat ik het gevraagd heb, dus dan is het meestal een "OHJA oeps" reactie die ik dan krijg.
Maar het is wel ergerlijk voor mij omdat ik vaak het gevoel heb dat ik voor 2 mensen dingen moet onthouden }:|
Maar ja, tis wat het is, ik ben er wel redelijk van overtuigd dat ze het niet expres doet om me te fucken ofzo.
Nou zijn we uiteraard twee verschillende personen, maar als het verder hetzelfde is als bij mij kan ik dat laatste inderdaad wel bevestigen :P

Ik heb ook de hele dag wekkers staan en nog vergeet ik van alles te doen :+
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:48:18 #258
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221000620
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef vencodark het volgende:
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes. }:|
En na die persoon is de bak vol, gaat dat ding piepen en ben je nog verder van huis.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Redactie Frontpage woensdag 10 juni 2026 @ 13:11:34 #259
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221000847
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef vencodark het volgende:
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes. }:|
Daarom gebruik ik die machines ook nooit meer :') Laat gewoon eens in de zoveel tijd boodschappen thuisbezorgen en dan geef ik gelijk al het statiegeld mee, scheelt een hoop gedoe
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221000881
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit heb ik ook hoor :P

Belangrijke nuance: vergeet ze zoiets dan te doen op het juiste moment, of is ze echt totaal vergeten dat die woorden überhaupt zijn gezegd (als in, wanneer jij zegt 'je zou toch dit doen?', weet ze dan nog wel dat ze dat zou doen?)?

Als iemand aan mij vraagt of ik over 3 uur de oven aan wil zetten, ik noem maar wat, ga ik dat zonder wekker geheid vergeten. Maar als over 4 uur dan wordt gezegd "je zou toch de oven aanzetten?", dan denk ik wel "oh ja, dat is waar". Dat is anders dan de hele 'opdracht' vergeten zijn, dus niet echt een geheugending :P
Heel herkenbaar. Ik moet dinsdagavond de vuilniszak buiten zetten. Dat vergeet ik zonder hulp 9 van de tien keer, als het eenmaal dinsdagavond is. Dus heb op mijn telefoon maar een wekelijks alarm ingesteld, voor ieder gebrek is een oplossing :D
Pecunia non olet
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 10 juni 2026 @ 13:18:48 #261
284411 crew  heywoodu
pi_221000893
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Daarom gebruik ik die machines ook nooit meer :') Laat gewoon eens in de zoveel tijd boodschappen thuisbezorgen en dan geef ik gelijk al het statiegeld mee, scheelt een hoop gedoe
Hier kwamen een tijd terug twee kleine meisjes uit de buurt langs de deur om dit soort spul op te halen. Hun tas was nog leeg ;( maar nadat ze hier waren geweest zat ie ook gelijk helemaal vol :+

En daarna bedacht ik me dat er nog een grote vuilniszak helemaal vol in de schuur staat, die mogen ze de volgende keer hebben. Zij blij, luie heywoodu blij :D
pi_221001390
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hier kwamen een tijd terug twee kleine meisjes uit de buurt langs de deur om dit soort spul op te halen. Hun tas was nog leeg ;( maar nadat ze hier waren geweest zat ie ook gelijk helemaal vol :+

En daarna bedacht ik me dat er nog een grote vuilniszak helemaal vol in de schuur staat, die mogen ze de volgende keer hebben. Zij blij, luie heywoodu blij :D
Eigenlijk is dat hele blikjesverhaal, een inkomensoverhevelingsoperatie van luie mensen met geld, naar daklozen en andere mensen in geldnood, die toch tijd zat hebben. En geen auto's meer hoeven open te breken :!

Eigenlijk lijkt het best wel op de toeslagen van het Rijk ;)
Pecunia non olet
pi_221003002
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 21:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Net zoals constant nietszeggende gifjes posten in een sc. Vreselijk :{w
Eens, daarom doe ik dat voornamelijk in Dagbagger *G*
Tevens :6

[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 10-06-2026 18:01:28 ]
Smile, it's free therapy.
  woensdag 10 juni 2026 @ 17:57:38 #264
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221003044
De NOS.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221003090
Een vriendin die CONSTANT yapt tijdens series en films. ALS er eens een minuut van stilte valt is het een uitzondering, of ze is iets aan het eten. En als ik er eens iets van zef of een blik gooi, dan is het "SORRY HOOR DAT IK HET GEZELLIG MAAK". Soms kijk ik dan ook een aflevering van iets die we al gezien hebben s'avonds nog eens, omdat ik de helft gemist heb door haar afleiding :D
Verder is ze wel leuk hoor :P
pi_221003119
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:51 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Eens, daarom doe ik dat voornamelijk in Dagbagger *G*
Tevens :6
En daarom is het schijnheilig om hier te klagen over andere users in topics als er bij jou ook alleen maar poep uitkomt. En tevens loop je hier nu ook te baggeren. :W
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221003179
quote:
13s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:08 schreef Soury het volgende:

[..]
En daarom is het schijnheilig om hier te klagen over andere users in topics als er bij jou ook alleen maar poep uitkomt. En tevens loop je hier nu ook te baggeren. :W
Ga lekker elders rellen of maak een wandeling :*
Smile, it's free therapy.
pi_221003250
Het nieuws.
Niet meer kijken, slecht voor je bloeddruk. :{w }:|
  woensdag 10 juni 2026 @ 19:56:23 #269
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221003854
Dood ergeren is een groot woord, want het is mijn moeder O+, maar als die meerijdt rijdt die echt heel irritant mee.
Altijd al zo geweest als ze niet zelf achter het stuur zit.

Als in: als er 400 meter verderop een auto remt, dan raakt ze al in paniek en roept ze "remmen remmen 😱" en dat soort gein en dat ik afstand moet houden.

Terwijl moeders als ze zelf rijdt veeeeeel dichter op voorgangers rijdt dan ik.

Pa moest vandaag vanwege verlenging rijbewijs een oogonderzoek ondergaan, en in Ede kon ie het snelst terecht.
Normaliter zou ma dan samen met pa gaan, maar omdat ma een ontstoken kies heeft en liever ook niet reed, heb ik ze maar gebracht.

Maar irritant is het wel, zo'n meerijder :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 juni 2026 @ 20:00:41 #270
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221003889
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:29 schreef Seeburg54 het volgende:
Het nieuws.
Niet meer kijken, slecht voor je bloeddruk. :{w }:|
Nieuws krijg je via pushmeldingen en de online kranten toch altijd wel binnen.
Journaal heb ik daarom al heel lang niet meer gezien.

En sowieso heb ik de nuchtere instelling (behalve op zaterdagavond O-) B:)B ) dat het geen enkel nut heeft om me druk te maken om zaken waar ik toch geen enkele invloed op heb.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221004240
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Nieuws krijg je via pushmeldingen en de online kranten toch altijd wel binnen.
Journaal heb ik daarom al heel lang niet meer gezien.

En sowieso heb ik de nuchtere instelling (behalve op zaterdagavond O-) B:)B ) dat het geen enkel nut heeft om me druk te maken om zaken waar ik toch geen enkele invloed op heb.
Daar ben ik het 100% mee eens.
Maar ik vind het moeilijk zat als ik die zelfingenomen rotbekken vanuit Den Haag nog meer ellende hoor uitkramen.
pi_221004255
Nieuwe wc rollen waar geen duidelijk begin aan zit, dat je dus praktisch meteen die hele rol moet verscheuren :( o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221004741
Die van AH zijn erg dun geworden en het begin zoeken is daardoor wat lastiger.
  woensdag 10 juni 2026 @ 22:45:31 #274
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221004922
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:12 schreef Teslynd het volgende:
Die van AH zijn erg dun geworden en het begin zoeken is daardoor wat lastiger.
Die van de Lidl zijn fijn en stevig.
Had eerst die van het Kruidvat, maar die van de Lidl zijn veel beter dus.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221004951
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:52 schreef TLC het volgende:
Nieuwe wc rollen waar geen duidelijk begin aan zit, dat je dus praktisch meteen die hele rol moet verscheuren :( o|O
Of dat ie dan in de lengte scheurt en je 'm dubbel af blijft rollen.
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 09:28:05 #276
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221006445
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef vencodark het volgende:
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes. }:|
Hier zo inleverpuntwinkel, dus die ergernis heb ik niet meer, want er is ook bulk inleverautomaat.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221007347
Oude mensen. Vrouwen die pinnig zijn. Mannen die knorrig zijn. Elke dag weer.

Zijn ze boos omdat ze op de fiets voorrang moeten verlenen omdat jij van rechts komt. Is hun brilsterkte klaarblijkelijk al 5 jaar niet gecontroleerd want je hoort je eigen knipperlicht tikken, maar ze menen dat je geen licht aan hebt staan. :')

Ik herken dit zo niet van m’n eigen familie.
Maar kennelijk is het leven van een gepensioneerde echt ronduit kut. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:01:25 #278
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_221007510
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef vencodark het volgende:
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes. }:|
Laatst kwam ik iemand in de AH tegen op zaterdagmorgen met zeker vijf volle vuilniszakken.

Donder op.

Het kostte me veel moeite om er niets van te zeggen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gunner op 11-06-2026 12:09:14 ]
Where law ends, tyrrany begins.
pi_221007541
Dat statiegeld beleid hier in Nederland heeft zo gefaald. Breng het terug naar de flessen zoals het was. Het is hier in Rotterdam overal een pleuriszooi op straat door iedereen die de vuilnisbakken opentrekt en erin gaat wroeten (waardoor dus al het vuilnis op straat terecht komt en uiteraard niet opgeruimd wordt).
  Moderator / Redactie FP donderdag 11 juni 2026 @ 13:03:16 #280
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221008101
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat statiegeld beleid hier in Nederland heeft zo gefaald. Breng het terug naar de flessen zoals het was. Het is hier in Rotterdam overal een pleuriszooi op straat door iedereen die de vuilnisbakken opentrekt en erin gaat wroeten (waardoor dus al het vuilnis op straat terecht komt en uiteraard niet opgeruimd wordt).
Ik vind dat de politci die dat bedacht hebben, en degenen die ermee instemden en zorgen voor de uitvoer, de boel zelf mogen opruimen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221008208
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:30 schreef Pisces29 het volgende:

Maar kennelijk is het leven van een gepensioneerde echt ronduit kut. :D
Nee hoor :D Ik moest lachen om je rant _O-
pi_221008228
Het wachten op een groot pakket maar je moet over 2 uurtjes weg.... zal je net zien... ben je nét weg... enz
pi_221017824
Plakband dat niet plakt. JE HEBT 1 TAAK, PLAKBAND! :(
  vrijdag 12 juni 2026 @ 11:12:16 #284
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221017851
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:05 schreef Farenji het volgende:
Plakband dat niet plakt. JE HEBT 1 TAAK, PLAKBAND! :(
Nog erger is plakband die steeds verkeerd afbreekt, of afbreekt op momenten dat het niet moet. Vervolgens kan je weer op zoek naar het beginnetje. :%

Tip: haal níet de brede verpakkingstape van So Low (die ligt inmiddels bij het vuilnis, na ongeveer 10 % van de rol gebruikt te hebben), die met dat gele papieren omhulsel. Die van Action doet wel gewoon wat 'ie moet doen.
pi_221018664
Mediamarkt die geen prijzen heeft staan. Of je even elk artikel wil scannen voor de prijs. :{
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221018925
Mensen in het verkeer die geen richting aangeven :{w
Als fietser achter een auto staan en de brandstofstank in moeten ademen :{w

Vliegen/muggen etc die continu in je gezicht rondvliegen. Kom nou toch, je kan vliegen, je kan overal heen en dan kies je mijn gezicht uit :')
  vrijdag 12 juni 2026 @ 15:37:11 #287
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221019468
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:05 schreef Farenji het volgende:
Plakband dat niet plakt. JE HEBT 1 TAAK, PLAKBAND! :(
En pleisters die niet plakken. Is meestal zo met Hansaplast ripoffs.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_221019700
Het leed dat 2e spoor heet. Die kutbedrijven met hun non empathische aanpak. Fik af kuttent.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 16:08:05 #289
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221019726
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 15:37 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
En pleisters die niet plakken. Is meestal zo met Hansaplast ripoffs.
De standaard-pleisters van Hansaplast zelf ook. :{

Vroeger was de (anno nu) extra sterke van Hansaplast gewoon de standaard-variant. Wat nu de standaard-pleisters zijn, voelt een stuk slapper. Voor de extra sterke betaal je natuurlijk wel meer.
pi_221020638
Mensen met remsporen in hun lichte (spijker) broek die vanaf de buitenkans zichtbaar zijn
pi_221020701
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:17 schreef cinderloom het volgende:
Mensen met remsporen in hun lichte (spijker) broek die vanaf de buitenkans zichtbaar zijn
Ik had zonder deze ergernis gekund. :r
  Spellchecker vrijdag 12 juni 2026 @ 18:46:12 #292
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221020785
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:28 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik had zonder deze ergernis gekund. :r
Ik zonder deze buitenkans.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 15:36:55 #293
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221028832
Deze dichte wand die al een half jaar te zien is in het food court op Utrecht Centraal, met dezelfde aankondiging.

In plaats van Leon, ook dat nog. :{

Wanneer dat Pad Thai daar eindelijk komt? Niemand die het weet.

pi_221029172
Al die kut ads die ik eerst moet wegklikken voordat ik hier kan inloggen.:(

En nee ik ga niet betalen voor een abo
  zaterdag 13 juni 2026 @ 16:53:34 #295
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221029531
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat statiegeld beleid hier in Nederland heeft zo gefaald. Breng het terug naar de flessen zoals het was. Het is hier in Rotterdam overal een pleuriszooi op straat door iedereen die de vuilnisbakken opentrekt en erin gaat wroeten (waardoor dus al het vuilnis op straat terecht komt en uiteraard niet opgeruimd wordt).
Hier heb je van die speciale dingen die aan de prullenbakken hangen waar je je statiegeldflesje in kan hangen, juist om jouw ergernis te voorkomen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 13 juni 2026 @ 16:57:06 #296
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221029563
Wel een statiegeldergernis; bij de Jumbo in de buurt kan je het geld niet op je pinpas krijgen. Oke, nou, beetje jammer maar oké. Dan gaan we voor cash.

Moet je in de kassarij gaan staan (kan namelijk niet bij de servicebalie) en wachten tot je aan de beurt bent om vervolgens dat bonnetje te laten scannen en een paar euro’s in je handen gedouwd te krijgen, :') ;(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221029572
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 16:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Hier heb je van die speciale dingen die aan de prullenbakken hangen waar je je statiegeldflesje in kan hangen, juist om jouw ergernis te voorkomen.
dat hebben ze hier ook.. worden de prullenbakken alsnog overhoop gehaald
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zaterdag 13 juni 2026 @ 17:55:51 #298
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221029943
Zijn er tegenwoordig btw weinig klokken meer op stations/haltes, of lijkt dat maar zo?

"Ach, ze hebben toch constant een telefoon in hun handen."
pi_221029951
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 16:58 schreef mschol het volgende:

[..]
dat hebben ze hier ook.. worden de prullenbakken alsnog overhoop gehaald
Als je hier in de stad op een bankje zit, zie je om de paar minuten wel iemand naar dezelfde prullenbak gaan. Het is hopeloos.
pi_221030195
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:55 schreef Eightyone het volgende:
Zijn er tegenwoordig btw weinig klokken meer op stations/haltes, of lijkt dat maar zo?

"Ach, ze hebben toch constant een telefoon in hun handen."
Meestal als je het station in loopt. Maar veel meer niet nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')