abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 09:28:05 #276
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221006445
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef vencodark het volgende:
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes. }:|
Hier zo inleverpuntwinkel, dus die ergernis heb ik niet meer, want er is ook bulk inleverautomaat.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221007347
Oude mensen. Vrouwen die pinnig zijn. Mannen die knorrig zijn. Elke dag weer.

Zijn ze boos omdat ze op de fiets voorrang moeten verlenen omdat jij van rechts komt. Is hun brilsterkte klaarblijkelijk al 5 jaar niet gecontroleerd want je hoort je eigen knipperlicht tikken, maar ze menen dat je geen licht aan hebt staan. :')

Ik herken dit zo niet van m’n eigen familie.
Maar kennelijk is het leven van een gepensioneerde echt ronduit kut. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:01:25 #278
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_221007510
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef vencodark het volgende:
Dat je slechts een paar statiegeld blikjes wilt inleveren en er vrijwel standaard al 1 of meer personen bij het automaat staan met een giga wagen of tas vol blikjes. }:|
Laatst kwam ik iemand in de AH tegen op zaterdagmorgen met zeker vijf volle vuilniszakken.

Donder op.

Het kostte me veel moeite om er niets van te zeggen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gunner op 11-06-2026 12:09:14 ]
Where law ends, tyrrany begins.
pi_221007541
Dat statiegeld beleid hier in Nederland heeft zo gefaald. Breng het terug naar de flessen zoals het was. Het is hier in Rotterdam overal een pleuriszooi op straat door iedereen die de vuilnisbakken opentrekt en erin gaat wroeten (waardoor dus al het vuilnis op straat terecht komt en uiteraard niet opgeruimd wordt).
  Moderator / Redactie FP donderdag 11 juni 2026 @ 13:03:16 #280
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221008101
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat statiegeld beleid hier in Nederland heeft zo gefaald. Breng het terug naar de flessen zoals het was. Het is hier in Rotterdam overal een pleuriszooi op straat door iedereen die de vuilnisbakken opentrekt en erin gaat wroeten (waardoor dus al het vuilnis op straat terecht komt en uiteraard niet opgeruimd wordt).
Ik vind dat de politci die dat bedacht hebben, en degenen die ermee instemden en zorgen voor de uitvoer, de boel zelf mogen opruimen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221008208
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:30 schreef Pisces29 het volgende:

Maar kennelijk is het leven van een gepensioneerde echt ronduit kut. :D
Nee hoor :D Ik moest lachen om je rant _O-
pi_221008228
Het wachten op een groot pakket maar je moet over 2 uurtjes weg.... zal je net zien... ben je nét weg... enz
pi_221017824
Plakband dat niet plakt. JE HEBT 1 TAAK, PLAKBAND! :(
  vrijdag 12 juni 2026 @ 11:12:16 #284
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221017851
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:05 schreef Farenji het volgende:
Plakband dat niet plakt. JE HEBT 1 TAAK, PLAKBAND! :(
Nog erger is plakband die steeds verkeerd afbreekt, of afbreekt op momenten dat het niet moet. Vervolgens kan je weer op zoek naar het beginnetje. :%

Tip: haal níet de brede verpakkingstape van So Low (die ligt inmiddels bij het vuilnis, na ongeveer 10 % van de rol gebruikt te hebben), die met dat gele papieren omhulsel. Die van Action doet wel gewoon wat 'ie moet doen.
pi_221018664
Mediamarkt die geen prijzen heeft staan. Of je even elk artikel wil scannen voor de prijs. :{
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221018925
Mensen in het verkeer die geen richting aangeven :{w
Als fietser achter een auto staan en de brandstofstank in moeten ademen :{w

Vliegen/muggen etc die continu in je gezicht rondvliegen. Kom nou toch, je kan vliegen, je kan overal heen en dan kies je mijn gezicht uit :')
  vrijdag 12 juni 2026 @ 15:37:11 #287
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221019468
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:05 schreef Farenji het volgende:
Plakband dat niet plakt. JE HEBT 1 TAAK, PLAKBAND! :(
En pleisters die niet plakken. Is meestal zo met Hansaplast ripoffs.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_221019700
Het leed dat 2e spoor heet. Die kutbedrijven met hun non empathische aanpak. Fik af kuttent.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 16:08:05 #289
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221019726
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 15:37 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
En pleisters die niet plakken. Is meestal zo met Hansaplast ripoffs.
De standaard-pleisters van Hansaplast zelf ook. :{

Vroeger was de (anno nu) extra sterke van Hansaplast gewoon de standaard-variant. Wat nu de standaard-pleisters zijn, voelt een stuk slapper. Voor de extra sterke betaal je natuurlijk wel meer.
pi_221020638
Mensen met remsporen in hun lichte (spijker) broek die vanaf de buitenkans zichtbaar zijn
pi_221020701
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:17 schreef cinderloom het volgende:
Mensen met remsporen in hun lichte (spijker) broek die vanaf de buitenkans zichtbaar zijn
Ik had zonder deze ergernis gekund. :r
  Spellchecker vrijdag 12 juni 2026 @ 18:46:12 #292
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221020785
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:28 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik had zonder deze ergernis gekund. :r
Ik zonder deze buitenkans.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 15:36:55 #293
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221028832
Deze dichte wand die al een half jaar te zien is in het food court op Utrecht Centraal, met dezelfde aankondiging.

In plaats van Leon, ook dat nog. :{

Wanneer dat Pad Thai daar eindelijk komt? Niemand die het weet.

pi_221029172
Al die kut ads die ik eerst moet wegklikken voordat ik hier kan inloggen.:(

En nee ik ga niet betalen voor een abo
  zaterdag 13 juni 2026 @ 16:53:34 #295
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221029531
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat statiegeld beleid hier in Nederland heeft zo gefaald. Breng het terug naar de flessen zoals het was. Het is hier in Rotterdam overal een pleuriszooi op straat door iedereen die de vuilnisbakken opentrekt en erin gaat wroeten (waardoor dus al het vuilnis op straat terecht komt en uiteraard niet opgeruimd wordt).
Hier heb je van die speciale dingen die aan de prullenbakken hangen waar je je statiegeldflesje in kan hangen, juist om jouw ergernis te voorkomen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 13 juni 2026 @ 16:57:06 #296
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221029563
Wel een statiegeldergernis; bij de Jumbo in de buurt kan je het geld niet op je pinpas krijgen. Oke, nou, beetje jammer maar oké. Dan gaan we voor cash.

Moet je in de kassarij gaan staan (kan namelijk niet bij de servicebalie) en wachten tot je aan de beurt bent om vervolgens dat bonnetje te laten scannen en een paar euro’s in je handen gedouwd te krijgen, :') ;(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221029572
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 16:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Hier heb je van die speciale dingen die aan de prullenbakken hangen waar je je statiegeldflesje in kan hangen, juist om jouw ergernis te voorkomen.
dat hebben ze hier ook.. worden de prullenbakken alsnog overhoop gehaald
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zaterdag 13 juni 2026 @ 17:55:51 #298
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221029943
Zijn er tegenwoordig btw weinig klokken meer op stations/haltes, of lijkt dat maar zo?

"Ach, ze hebben toch constant een telefoon in hun handen."
pi_221029951
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 16:58 schreef mschol het volgende:

[..]
dat hebben ze hier ook.. worden de prullenbakken alsnog overhoop gehaald
Als je hier in de stad op een bankje zit, zie je om de paar minuten wel iemand naar dezelfde prullenbak gaan. Het is hopeloos.
pi_221030195
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:55 schreef Eightyone het volgende:
Zijn er tegenwoordig btw weinig klokken meer op stations/haltes, of lijkt dat maar zo?

"Ach, ze hebben toch constant een telefoon in hun handen."
Meestal als je het station in loopt. Maar veel meer niet nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')