Al dat gedoe speelt hier ook al 9-10 maanden, knettergek word je er vanquote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:01 schreef Scriptascripta het volgende:
Mensen die alles wat ze doen, LUID doen. Hoesten, niesen, praten, deuren dicht, keukenkastjes dicht etcetera. Vooral als het je buren zijn…
En het zijn helaas gewoon leefgeluiden, dus je kan er geen flikker mee![]()
Variant van Sars iddquote:
Jij begrijpt het! Gelukkig zijn ze hier vaak weg en liggen ze vroeg op bed. Sterkte!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Al dat gedoe speelt hier ook al 9-10 maanden, knettergek word je er van
Je bedoelt je kinderen?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:38 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Jij begrijpt het! Gelukkig zijn ze hier vaak weg en liggen ze vroeg op bed. Sterkte!
Of zijn het jouw kinderen?quote:
Dat wordt heel lastig.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:43 schreef Prego het volgende:
[..]
Of zijn het jouw kinderen?
OT: mezelf, een dutje doen waardoor ik m’n afspraak met de kapper heb gemist
Toch niet Rick Ashley 😱😱😱quote:Op maandag 1 juni 2026 18:28 schreef maily het volgende:
Een spotifylinkje doorgestuurd krijgen, er op klikken en vervolgens het nummer niet meer kunnen verwijderen .....
waarom niet?!
Dat zou toch vreselijk zijn 😱quote:
Ik zou het eens online proberen.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een "goldcrest wilma" van 150cm willen kopen en bij elk tuincentrum in de omgeving nul op het rekest krijgen, want ze hebben alleen maar kleintjes van 65cm, en die krengen groeien erg langzaam
[ afbeelding ]
Sporen uitwissen van een drugslab kost nou eenmaal veel tijd.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog steeds allerlei soorten herrie en geluidsoverlast van de bovenbuurman, hoezo is die vent al 3 weken bezig met verhuizen, laat vanalles uit z'n klauwen flikkeren, en is al dagenlang bezig met schoonmaken?
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
Toch wel een beetje de vogels die je vanaf 4 uur wakker maken in het weekend.![]()
Of eigenlijk elke dag.
Oordopjes is het antwoordquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
Toch wel een beetje de vogels die je vanaf 4 uur wakker maken in het weekend.![]()
Of eigenlijk elke dag.
Daar lag ik vanochtend over na te denken maar dan ben ik bang dat ik daar voor eeuwig aan vast zit en nooit meer zonder kan.quote:
Ik slaap er al jaren mee en ik denk inderdaad dat ik niet meer zonder kan. Maar is dat zo erg? Ik heb die van Alpina, sleep deep. Blijven prima zitten en blokken redelijk wat geluid. Van die foam dingen die de Hema verkoopt zijn helemaal niks, die moet je niet kopen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar lag ik vanochtend over na te denken maar dan ben ik bang dat ik daar voor eeuwig aan vast zit en nooit meer zonder kan.
Misschien kan ik ze kopen en op het moment dat de vogels niet stoppen, dan in doen voor wat extra uurtjes slaap. Zal ze eens zoeken, thanks.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik slaap er al jaren mee en ik denk inderdaad dat ik niet meer zonder kan. Maar is dat zo erg? Ik heb die van Alpina, sleep deep. Blijven prima zitten en blokken redelijk wat geluid. Van die foam dingen die de Hema verkoopt zijn helemaal niks, die moet je niet kopen.
Lang gehad, van Pluggerz, maar het leek weleens alsof m'n ene oor op het randje van ontstoken zat (en ja, ik maakte ze regelmatig schoon).quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:32 schreef Blues het volgende:
Wij hebben al jaren siliconen oordopjes. Ideaal en ik slaap sindsdien ook langer en beter door geen omgevingsgeluiden
Ik dacht van de week nog aan je toen ik's ochtends wakker lag van twee bekvechtende kauwen. Je oordoptip in en rustquote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:32 schreef Blues het volgende:
Wij hebben al jaren siliconen oordopjes. Ideaal en ik slaap sindsdien ook langer en beter door geen omgevingsgeluiden
Dat dus.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:27 schreef de_boswachter het volgende:
Iedereen heeft wel zaken waar hij/zij/hen, etc., zich enorm aan ergert.
Wat jammer is, want dat geluid vind ik altijd heerlijk rustgevend en mooi, dat je nagenoeg niks hoort buiten behalve de vogeltjesquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
Of eigenlijk elke dag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |