Het topic vraagt waar erger jij je dood aan. Nou daaraan dus. Volstrekt ontopic reactie.quote:
Schattig stukje kanker.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou jongens, ik heb net denk ik de domste TikTokster voorbij zien komen. Echt zo dom, niet normaal.
Ze laat haar gezicht expres wat verbranden omdat dat zo'n schattig kleurtje geeft. Ook omdat ze op deze manier geen blush hoeft op te doen. Een fijne bijkomstigheid is dat ze haar zonnebril op had waardoor ze nu geen concealer hoeft aan te brengen.
Ik heb serieus geen woorden hoe dom iemand kan zijn, echt. En gevaarlijk ook. Zat jonge meiden vinden dit wel leuk en gaan dit ook doen. Gestoord deze TikTokster. En dom. Had ik al gezegd dat ze dom is?
Kanker lijen moet weer leuk wordenquote:
Al die hersendode huppelkutjes die er weer achteraan gaan idd, want hip & happeningquote:Op maandag 25 mei 2026 18:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kanker lijen moet weer leuk worden
Man man man
En inderdaad, wat zij zichzelf aan doet moet ze helemaal zelf weten, maar al die (piep)jonge meiden die haar volgen gaan dat vervolgens ook doen...
Nou ja, dat bedoelde ik. Ze vindt het zo'n schattig kleurtje, dus gaat ze maar bewust kanker kweken. Man man man.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:52 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Binnen wat jaren mogelijk daadwerkelijk.
Ik heb het gerapporteerd. Ik vraag me af of TikTok er wat mee doet, maar ik heb het in elk geval geprobeerd.quote:
Dat heten kinderen, dat jij ze huppelkutjes noemt zegt wel iets..quote:Op maandag 25 mei 2026 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Al die hersendode huppelkutjes die er weer achteraan gaan idd, want hip & happening
Ben hem een keer tegen het lijf gelopen toen we in Salou op vakantie waren, wat een figuur was dat, weet nog steeds niet of hij echt zo hyper was (al dan niet door pillen) of deed alsofquote:Op maandag 25 mei 2026 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
Vroeger had je Mental Theo die zei dat je met zonnebloemolie en citroensap in de zon moest gaan zitten.
Vroeger zaten we met 30 graden zonder zonnebrand bij een meer. Iedereen leeft nog! Wat een drama tegenwoordig..quote:Op maandag 25 mei 2026 18:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoelde ik. Ze vindt het zo'n schattig kleurtje, dus gaat ze maar bewust kanker kweken. Man man man.
Klopt, waardoor er tegenwoordig alsmaar meer gevallen van huidkanker zijn.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:53 schreef Masberum het volgende:
[..]
Vroeger zaten we met 30 graden zonder zonnebrand bij een meer.
Dat is juist iemand die nooit drugs gebruikte.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben hem een keer tegen het lijf gelopen toen we in Salou op vakantie waren, wat een figuur was dat, weet nog steeds niet of hij echt zo hyper was (al dan niet door pillen) of deed alsof
Dat heeft er meer mee te maken dat we tegenwoordig met 30%+ meer mensen leven. Meer mensen betekent meer gevallen van huidkanker, ook al blijft het naar verhouding gelijk. Kloptquote:Op maandag 25 mei 2026 18:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, waardoor er tegenwoordig alsmaar meer gevallen van huidkanker zijn.
Was eind van de middag, wel bij zo'n club, heel hard praten en gebaren maken en alles, gewoon heel hypervrolijkquote:Op maandag 25 mei 2026 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is juist iemand die nooit drugs gebruikte.Is ook niet druk. Maar misschien toen bij een optreden oid.
Een dooie dj heeft ook niemand wat aan natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2026 19:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was eind van de middag, wel bij zo'n club, heel hard praten en gebaren maken en alles, gewoon heel hypervrolijk
Nou ja, zuipen kon hij wel. Z'n maatje schat ik dan weer rustiger in.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is juist iemand die nooit drugs gebruikte. Is ook niet druk.
Die mediteert er lekker op los ja.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:50 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, zuipen kon hij wel. Z'n maatje schat ik dan weer rustiger in.
Stiekem wel jaloers dat je je hele leven kan teren op, wat, vijf hitjes. Maar ze blijven lekker.quote:
Mental Theo lijkt een redelijke neus te hebben voor geld verdienen. Gevalletje boerenslim.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Stiekem wel jaloers dat je je hele leven kan teren op, wat, vijf hitjes. Maar ze blijven lekker.
Nominatie Darwin Awardquote:Op maandag 25 mei 2026 17:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou jongens, ik heb net denk ik de domste TikTokster voorbij zien komen. Echt zo dom, niet normaal.
Ze laat haar gezicht expres wat verbranden omdat dat zo'n schattig kleurtje geeft. Ook omdat ze op deze manier geen blush hoeft op te doen. Een fijne bijkomstigheid is dat ze haar zonnebril op had waardoor ze nu geen concealer hoeft aan te brengen.
Ik heb serieus geen woorden hoe dom iemand kan zijn, echt. En gevaarlijk ook. Zat jonge meiden vinden dit wel leuk en gaan dit ook doen. Gestoord deze TikTokster. En dom. Had ik al gezegd dat ze dom is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |