Die mediteert er lekker op los ja.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:50 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, zuipen kon hij wel. Z'n maatje schat ik dan weer rustiger in.
Stiekem wel jaloers dat je je hele leven kan teren op, wat, vijf hitjes. Maar ze blijven lekker.quote:
Mental Theo lijkt een redelijke neus te hebben voor geld verdienen. Gevalletje boerenslim.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Stiekem wel jaloers dat je je hele leven kan teren op, wat, vijf hitjes. Maar ze blijven lekker.
Nominatie Darwin Awardquote:Op maandag 25 mei 2026 17:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou jongens, ik heb net denk ik de domste TikTokster voorbij zien komen. Echt zo dom, niet normaal.
Ze laat haar gezicht expres wat verbranden omdat dat zo'n schattig kleurtje geeft. Ook omdat ze op deze manier geen blush hoeft op te doen. Een fijne bijkomstigheid is dat ze haar zonnebril op had waardoor ze nu geen concealer hoeft aan te brengen.
Ik heb serieus geen woorden hoe dom iemand kan zijn, echt. En gevaarlijk ook. Zat jonge meiden vinden dit wel leuk en gaan dit ook doen. Gestoord deze TikTokster. En dom. Had ik al gezegd dat ze dom is?
Had ik met de vaatwasser en die knop kon niet vervangen worden.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:17 schreef Vanyel het volgende:
Dat de startknop van de afwasmachine er opeens de brui aan geeft
Live on stage wordt dan wat lastigquote:Op maandag 25 mei 2026 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een dooie dj heeft ook niemand wat aan natuurlijk
Een hekel is een groot woord, maar het is gewoon te warm. Ik kan me niet voorstellen dat iemand denkt nu, 'wat een heerlijk weer is dit '.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:34 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen die niet begrijpen dat sommige mensen, waaronder ik, een tyfushekel hebben aan dit weer.
Heb nooit begrepen hoe je het klaar speelt om "lekker te liggen bakken". Alleen maar zitten/liggen in de zon, vind ik ook erg. Maar ik heb een te lage lichaamstemperatuur en zonnewarmte is wel prettiger dan cv-warmte (heb ook een hekel aan vloerverwarming, die plaatselijk aan warme stoelen bij het wisselen van klaslokaal doet denken). Krijg nogal wat aanbiedingen van kleding/stooffen van hennep te zien. Onlangs begonnen ze uit te leggen dat hennep koel is. Reden om nooit iets van hennep te kopen, maar mss handig om het als tip door te geven.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:51 schreef Prego het volgende:
[..]
terechte klacht, ik vind het vréselijk om « lekker » in de zon te zitten/eten/drinken/etc.
OT: de overdosis van modewoordjes. « Verbinden » is op dit moment een woord waarvan ik walg. Echt, pleur op
Beide heren draaien nog steeds op feestjes, zei het niet als duo.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Stiekem wel jaloers dat je je hele leven kan teren op, wat, vijf hitjes. Maar ze blijven lekker.
Is net zo idioot als iets in de richting van die en die te zeggen. Maakt het je niet uit of die en die je boodschapschap wel ontvangt? In alleen ongeveer diens kant op praten voldoende?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Aan de voorkant" als men vooraf bedoelt
Neuh maar binnen zitten word je ook gek van. Denk niet dat ze het financieel nodig hebben. En af en toe Defqon main stage meepakken zoals tijdje terug is toch ook vet.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Beide heren draaien nog steeds op feestjes, zei het niet als duo.
Het is niet dat ze helemaal niks meer doen.
Nou, ik denk dat je je daarin vergist.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Een hekel is een groot woord, maar het is gewoon te warm. Ik kan me niet voorstellen dat iemand denkt nu, 'wat een heerlijk weer is dit '.
Toen in de jaren 80 in Noorwegen was (1e keer vliegen was gelijk de laatste keer, wat een gedoe) viel me ook veel stank op. Begreep het na een rondje fietsen langs een meer. Her en der zag je rookzuiltjes. Er is geen riolering in het buitengebied, dus ieder had z'n eigen afvalverbrander.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:38 schreef Eightyone het volgende:
Nog een nadeel van warmte: de vuilnisgeur die (ja, ook ver buiten de Randstad) her en der opstijgt.
Destijds in de gabbertijd werden ze verguisd toen ze commercieel gingen met happy hardcore, maar financieel gezien heeft ze dat geen windeieren gelegd nee.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:40 schreef nostra het volgende:
[..]
Neuh maar binnen zitten word je ook gek van. Denk niet dat ze het financieel nodig hebben. En af en toe Defqon main stage meepakken zoals tijdje terug is toch ook vet.
Handig bij hotelvakantie als er een bad of douchebak is: alle kleren op de grond tijdens het douchen. Volgende dag droog als het gelukt is een heerlijk warme periode te treffen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daarom gewoon dagelijks met je kleren aan douchen
2 Vliegen in 1 klap
Een bejaarde tante deed dat anders. Ze zei: ik jodelde.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat gelukkig niet 😱
Ook niks gebroken gelukkig
Maar ik vermoed wel dat ik nu het voorzitterschap van de Bond tegen Vloeken wel kan vergeten
Vergeet de “wat, volgende week weer 19 graden, ja jeetje, dat hoeft nou ook niet hoor!!!11” mensen niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Volk dat bij dit weer maar blijven zuchten en steunen dat het zo warm is. Ik vind het ook niet alles, maar grow a pair die paar dagen/weken per jaar.
terechte klachtquote:
Ja net benzo's die dingen, mee oppassen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
Die heerlijke anticonceptiepil die je hier elke maand op moet kan halen want voor meer maanden krijg je hem nog steeds niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |