abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 21 mei 2026 @ 20:04:30 #26
284411 crew  heywoodu
pi_220856944
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:40 schreef vencodark het volgende:

[..]
Net als: powerkoppel of powervrouw. :r

"Aan de voorkant" als men vooraf bedoelt :'(
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:34:35 #27
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220857318
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:40 schreef vencodark het volgende:

[..]
Net als: powerkoppel of powervrouw. :r

'Girlboss'.
pi_220857409
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Zo’n dikke stronk in de zak met voorgesneden sla. :{ En met veel pech eet je het per ongeluk. :')
Daar zitten nou juist de meeste vitamientjes in. Net als in de korst van de frikandel.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_220857607
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, zodra het smerig warm wordt wil iedereen ineens van alles buiten gaan doen, flikker op :{
lekker op een terras zitten en mensen kijken :{w
  vrijdag 22 mei 2026 @ 09:38:03 #30
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220859389
Nog een nadeel van warmte: de vuilnisgeur die (ja, ook ver buiten de Randstad) her en der opstijgt.
pi_220859504
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:43 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Daar zitten nou juist de meeste vitamientjes in. Net als in de korst van de frikandel.
Want frikandellen eten we voor de vitamines. :P
pi_220860642
Ik probeer al 2 dagen contact te krijgen met de Rabobank om een simpele vraag te stellen. Niet bereikbaar. Niet via chat, niet telefonisch. Ook niet als ik bel via rabo app. Optie terugbellen ingeschakeld. En dan is er euforie,ik word teruggebeld! *O* Ik leg uit waarom ik bel, word doorverbonden. Wacht 10 minuten...ik voel al nattigheid. En dan wordt de verbinding verbroken. Zomaar.
Wat een vreselijke kutzooi die Rabobank. :(
pi_220861169
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:38 schreef Eightyone het volgende:
Nog een nadeel van warmte: de vuilnisgeur die (ja, ook ver buiten de Randstad) her en der opstijgt.
De geur van zweet van stinkende mensen die niet dagelijks of met regelmaat douchen. :X
Nu ineens ruik je ze weer.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220861246
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:05 schreef vencodark het volgende:

[..]
Want frikandellen eten we voor de vitamines. :P
Behalve diegenen die ze eerst schillen natuurlijk.
pi_220861249
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
De geur van zweet van stinkende mensen die niet dagelijks of met regelmaat douchen. :X
Nu ineens ruik je ze weer.
Ik lees altijd over het gebrek aan douchen bij stinkende mensen, maar gek genoeg nooit iets over te lang gedragen kleding. Je kan douchen zo vaak je wilt, als je dezelfde kleding te vaak achter elkaar draagt maakt dat geen drol uit.

Dus, vaak genoeg douchen én vaak genoeg schone kleding aan.
pi_220861272
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
De geur van zweet van stinkende mensen die niet dagelijks of met regelmaat douchen. :X
Nu ineens ruik je ze weer.
In de wachtrijen van attractieparken. ;(
pi_220861333
Kort Roodstaan Rabobank. Ik wist niet eens dat ik het had, want ik sta nooit rood. Allemaal vragen van de bank over hypotheek,heb je kinderen en auto's die je hebt.
Omdat de bank zogenaamd door regels van de overheid precies wil weten wat erin komt en eruit. :')
Waar woon ik, fucking Rusland?

[ Bericht 4% gewijzigd door Seeburg54 op 22-05-2026 14:47:23 ]
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:39:21 #38
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220861343
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik lees altijd over het gebrek aan douchen bij stinkende mensen, maar gek genoeg nooit iets over te lang gedragen kleding. Je kan douchen zo vaak je wilt, als je dezelfde kleding te vaak achter elkaar draagt maakt dat geen drol uit.

Dus, vaak genoeg douchen én vaak genoeg schone kleding aan.
Daarom gewoon dagelijks met je kleren aan douchen *O*

2 Vliegen in 1 klap *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:39:50 #39
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220861345
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:21 schreef vencodark het volgende:

[..]
In de wachtrijen van attractieparken. ;(
Met 30 graden in de volle zon 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220861444
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:39 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Daarom gewoon dagelijks met je kleren aan douchen *O*

2 Vliegen in 1 klap *O*
_O_
  Forum Admin vrijdag 22 mei 2026 @ 14:55:04 #41
35723 crew  GGMM
pi_220861454
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 15:36:31 #42
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220861645
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:55 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Opbokken met die hitte.

Al valt dat bij mij mee.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:31:49 #43
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220861886
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:55 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
:r

[ Bericht 7% gewijzigd door Eightyone op 22-05-2026 17:04:53 ]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2026 @ 16:40:01 #44
284411 crew  heywoodu
pi_220861935
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:55 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Doe dit maar niet.
pi_220862062
Je herkent meteen de echte Fok!kers.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:04:30 #46
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220862077
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
Je herkent meteen de echte Fok!kers.
Het persé binnen willen blijven, bedoel je?

Valt hier in principe wel mee, alleen jammer dat het lijf niet helemaal mee werkt als het om heet weer gaat.
pi_220862205
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:39 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Met 30 graden in de volle zon 😱
In België. ;(
pi_220862301
• aanmelden met allerlei veiligheids-waarborgen. Eerst username/ww, dan een code die naar outlook wordt gestuurd en om in outlook te komen wordt een code naar gmail gestuurd...of laatst voor zorgverzekering-app: activatie-code nodig, daarvoor was een polisnummer nodig, daarvoor moest ik bij digid met username/ww inloggen plus sms-code op telefoon (die je ook moet ontgrendelen)...en daarna werd code naar outlook gestuurd waar je ook weer moest inloggen natuurlijk.

• fixatie op data/statistieken in het algemeen en bij sport in het bijzonder. Vooral die xG bij voetbal is ook maar een blackbox waar alle parameters in worden gegooid en daar rolt iets uit. En zoiets wordt dan best belangrijk gemaakt, terwijl als je zelf gekeken hebt weet je ook wel wie de grootste kansen heeft gehad. "Ja, maar data en statistieken maken het objectiveerbaar" wordt dan tegengeworpen... Volgens TIm Krul waren er zelfs spelers die anders gingen voetballen om kunstmatig hun percentage "passes completed" te verhogen (meer veilige balletjes terug op keeper).

• updates van software en websites. Dingen hoeven echt niet altijd hetzelfde te blijven, maar vaak vind ik 't geen verbetering. Tuurlijk als je iets dagelijk gebruikt ben je er na een week of wat wel aan gewend, maar het is voor mijn gevoel vaak ook een soort van "wat is in de mode": dan moet 't vierkant qua design en dan moet 't weer meer rond, dan is een lijst-view hip en dan moet het ineens weer allemaal tegel-view zijn. Mss ben ik noob die de 'echte' veranderingen "onder de motorkap" niet ziet, maar die optische wijzigingen lijken soms meer werkverschaffing dan wat anders. ik word oud, maar soms zijn ze ook wel lastig. Eerst moest ik naar boven swipen om telefoon op te nemen en na een update moest ik naar rechts swipen..
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:53:41 #49
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220862315
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:28 schreef vencodark het volgende:

[..]
In België. ;(
😱 -O- :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:55:19 #50
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220862324
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:49 schreef Loohcs het volgende:
• aanmelden met allerlei veiligheids-waarborgen. Eerst username/ww, dan een code die naar outlook wordt gestuurd en om in outlook te komen wordt een code naar gmail gestuurd...of laatst voor zorgverzekering-app: activatie-code nodig, daarvoor was een polisnummer nodig, daarvoor moest ik bij digid met username/ww inloggen plus sms-code op telefoon (die je ook moet ontgrendelen)...en daarna werd code naar outlook gestuurd waar je ook weer moest inloggen natuurlijk.

• fixatie op data/statistieken in het algemeen en bij sport in het bijzonder. Vooral die xG bij voetbal is ook maar een blackbox waar alle parameters in worden gegooid en daar rolt iets uit. En zoiets wordt dan best belangrijk gemaakt, terwijl als je zelf gekeken hebt weet je ook wel wie de grootste kansen heeft gehad. "Ja, maar data en statistieken maken het objectiveerbaar" wordt dan tegengeworpen... Volgens TIm Krul waren er zelfs spelers die anders gingen voetballen om kunstmatig hun percentage "passes completed" te verhogen (meer veilige balletjes terug op keeper).

• updates van software en websites. Dingen hoeven echt niet altijd hetzelfde te blijven, maar vaak vind ik 't geen verbetering. Tuurlijk als je iets dagelijk gebruikt ben je er na een week of wat wel aan gewend, maar het is voor mijn gevoel vaak ook een soort van "wat is in de mode": dan moet 't vierkant qua design en dan moet 't weer meer rond, dan is een lijst-view hip en dan moet het ineens weer allemaal tegel-view zijn. Mss ben ik noob die de 'echte' veranderingen "onder de motorkap" niet ziet, maar die optische wijzigingen lijken soms meer werkverschaffing dan wat anders. ik word oud, maar soms zijn ze ook wel lastig. Eerst moest ik naar boven swipen om telefoon op te nemen en na een update moest ik naar rechts swipen..
Dat van Outlook is idd :( :{w :r :X :N 8)7 |:( }:|
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')