"Aan de voorkant" als men vooraf bedoeltquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Net als: powerkoppel of powervrouw.![]()
'Girlboss'.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Net als: powerkoppel of powervrouw.![]()
Daar zitten nou juist de meeste vitamientjes in. Net als in de korst van de frikandel.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Zo’n dikke stronk in de zak met voorgesneden sla.En met veel pech eet je het per ongeluk.
lekker op een terras zitten en mensen kijkenquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, zodra het smerig warm wordt wil iedereen ineens van alles buiten gaan doen, flikker op
Want frikandellen eten we voor de vitamines.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:43 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Daar zitten nou juist de meeste vitamientjes in. Net als in de korst van de frikandel.
De geur van zweet van stinkende mensen die niet dagelijks of met regelmaat douchen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:38 schreef Eightyone het volgende:
Nog een nadeel van warmte: de vuilnisgeur die (ja, ook ver buiten de Randstad) her en der opstijgt.
Behalve diegenen die ze eerst schillen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Want frikandellen eten we voor de vitamines.
Ik lees altijd over het gebrek aan douchen bij stinkende mensen, maar gek genoeg nooit iets over te lang gedragen kleding. Je kan douchen zo vaak je wilt, als je dezelfde kleding te vaak achter elkaar draagt maakt dat geen drol uit.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De geur van zweet van stinkende mensen die niet dagelijks of met regelmaat douchen.
Nu ineens ruik je ze weer.
In de wachtrijen van attractieparken.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De geur van zweet van stinkende mensen die niet dagelijks of met regelmaat douchen.
Nu ineens ruik je ze weer.
Daarom gewoon dagelijks met je kleren aan douchenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik lees altijd over het gebrek aan douchen bij stinkende mensen, maar gek genoeg nooit iets over te lang gedragen kleding. Je kan douchen zo vaak je wilt, als je dezelfde kleding te vaak achter elkaar draagt maakt dat geen drol uit.
Dus, vaak genoeg douchen én vaak genoeg schone kleding aan.
Met 30 graden in de volle zon 😱quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
In de wachtrijen van attractieparken.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daarom gewoon dagelijks met je kleren aan douchen
2 Vliegen in 1 klap
Opbokken met die hitte.quote:
Het persé binnen willen blijven, bedoel je?quote:
Dat van Outlook is iddquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:49 schreef Loohcs het volgende:
• aanmelden met allerlei veiligheids-waarborgen. Eerst username/ww, dan een code die naar outlook wordt gestuurd en om in outlook te komen wordt een code naar gmail gestuurd...of laatst voor zorgverzekering-app: activatie-code nodig, daarvoor was een polisnummer nodig, daarvoor moest ik bij digid met username/ww inloggen plus sms-code op telefoon (die je ook moet ontgrendelen)...en daarna werd code naar outlook gestuurd waar je ook weer moest inloggen natuurlijk.
• fixatie op data/statistieken in het algemeen en bij sport in het bijzonder. Vooral die xG bij voetbal is ook maar een blackbox waar alle parameters in worden gegooid en daar rolt iets uit. En zoiets wordt dan best belangrijk gemaakt, terwijl als je zelf gekeken hebt weet je ook wel wie de grootste kansen heeft gehad. "Ja, maar data en statistieken maken het objectiveerbaar" wordt dan tegengeworpen... Volgens TIm Krul waren er zelfs spelers die anders gingen voetballen om kunstmatig hun percentage "passes completed" te verhogen (meer veilige balletjes terug op keeper).
• updates van software en websites. Dingen hoeven echt niet altijd hetzelfde te blijven, maar vaak vind ik 't geen verbetering. Tuurlijk als je iets dagelijk gebruikt ben je er na een week of wat wel aan gewend, maar het is voor mijn gevoel vaak ook een soort van "wat is in de mode": dan moet 't vierkant qua design en dan moet 't weer meer rond, dan is een lijst-view hip en dan moet het ineens weer allemaal tegel-view zijn. Mss ben ik noob die de 'echte' veranderingen "onder de motorkap" niet ziet, maar die optische wijzigingen lijken soms meer werkverschaffing dan wat anders. ik word oud, maar soms zijn ze ook wel lastig. Eerst moest ik naar boven swipen om telefoon op te nemen en na een update moest ik naar rechts swipen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |