Sushi of gemengd?quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:27 schreef Blues het volgende:
En....... wat was het heerlijk, gisteren bij de Japanner ons uittro-vakantieetentje gedaan, dan ff op je eigen bank wat tv gekeken en dan je eigen bed [ link | afbeelding ]
Teppanyaki!quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sushi of gemengd?
Ik hou wel van sushi, ben ook de enige in de familie die dat echt lust
Wauwquote:Op donderdag 14 mei 2026 11:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Tippanyaki!
golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #36
Goeie spreekbeurtquote:Op donderdag 14 mei 2026 11:50 schreef Clubsoda het volgende:
Je bent echt lekker bezig he, Lucky? Lukt het ook allemaal met je lijf en energie en zo? Fijn dat je zo geniet van het thuis zijn, BluesWas het wel fijn?
Ik heb nogal een rommelige week. Het idee was dat ik vrijdag vrij zou nemen en dat betekende alleen maandag werken. Dat is schromelijk overdreven, want ik was net al een week op vakantie, maar ik vind Hemelvaart een te mooie kans om te laten lopen. Maandag een lange werkdag, in de avond nog werk-ALV en daarna bellen met mijn exDat is geen werk, maar zo voelt het soms wel
Ik trek avondverplichtingen steeds slechter denk ik, dus dinsdag weinig waard. Toch nog een poos zitten werken want ik krijg het allemaal niet af door die vrije dagen
Gisteravond moest ik een praatje geven in een [ziekte]café, ook weer laat thuis. Ik vergeet altijd dat ik best goed ben in zulke dingen
Maar het kost ook een hoop energie. Dus vandaag weer sloom, ik heb met maar een rondje gehold. Het is zulke onbestendig weer dat we vandaag binnenactiviteiten doen en vooralsnog bestaan die uit Kaiserschmarrn en dingen met asperges maken en Cars kijken
En dan moet ik morgen toch nog werken omdat ik te laat was met mijn agenda goed op orde brengen. Maar ik ga na twee uurtjes naar huis en dan twee nachten naar de schoonfamilie. Zo werd een lang weekend toch zo ongeveer een normale werkweek
![]()
Dit was mijn spreekbeurt
Heel herkenbaar. Ik vind het ook maar ingewikkeld met al die vrije dagen enzo.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:50 schreef Clubsoda het volgende:
Je bent echt lekker bezig he, Lucky? Lukt het ook allemaal met je lijf en energie en zo? Fijn dat je zo geniet van het thuis zijn, BluesWas het wel fijn?
Ik heb nogal een rommelige week. Het idee was dat ik vrijdag vrij zou nemen en dat betekende alleen maandag werken. Dat is schromelijk overdreven, want ik was net al een week op vakantie, maar ik vind Hemelvaart een te mooie kans om te laten lopen. Maandag een lange werkdag, in de avond nog werk-ALV en daarna bellen met mijn exDat is geen werk, maar zo voelt het soms wel
Ik trek avondverplichtingen steeds slechter denk ik, dus dinsdag weinig waard. Toch nog een poos zitten werken want ik krijg het allemaal niet af door die vrije dagen
Gisteravond moest ik een praatje geven in een [ziekte]café, ook weer laat thuis. Ik vergeet altijd dat ik best goed ben in zulke dingen
Maar het kost ook een hoop energie. Dus vandaag weer sloom, ik heb met maar een rondje gehold. Het is zulke onbestendig weer dat we vandaag binnenactiviteiten doen en vooralsnog bestaan die uit Kaiserschmarrn en dingen met asperges maken en Cars kijken
En dan moet ik morgen toch nog werken omdat ik te laat was met mijn agenda goed op orde brengen. Maar ik ga na twee uurtjes naar huis en dan twee nachten naar de schoonfamilie. Zo werd een lang weekend toch zo ongeveer een normale werkweek
![]()
Dit was mijn spreekbeurt
Vandaag gaat tot nu toe goed qua hoofd hier!quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:29 schreef AnneX het volgende:
In ieder geval weer rust in de tent van Tele. Ook in je hoofd?
Lucky! Straks heb je ook nog een vacature voor een workawayer!
Thuis voor Blues & golfer: ook rust in de tent.
Hopelijk geeft de as. operatie weer soulaas voor de mobiliteit.
De kleding in rolletjes in de koffer is bevallen, heb ik begrepen.
Gisteravond het zingen alsnog afgezegd. De laatste keren ging ik ook wel eens in de pauze weg.
Gisteravond kwam ik op het idee om op de vrijdagochtend mee te zingen, vooraf aan het werken in hetzelfde theater.
Een aantal mensen daar ken ik al.
Grappig omdat zij daar via mij zijn gaan zingen.
Dan hoef ik ook niet meer ‘s avonds alsnog de deur uit.
#energie
Dit klinkt als een rustigere Telequote:Op donderdag 14 mei 2026 13:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Vandaag gaat tot nu toe goed qua hoofd hier!
We waren om 8:00 op, toen heeft B me na het ontbijt nog een uurtje geholpen om op een handigere manier via m'n laptop met de grote computer op werk te kunnen communiceren (handig om grote analyses te runnen).
Om 10:00 was hij de deur uit met al z'n klusmaterialen, en ben ik rustig aan het werk gegaan.
Eerste analyse is klaar met rekenen en de tweede staat aan. Presentatie voor volgende week aan het voorbereiden terwijl ik check of de analyses het doen.
Nu ga ik een rondje hardlopen, want het regent niet meer.
Vanmiddag misschien een derde analyse aanzetten en figuren/afbeeldingen zoeken voor m'n presentatie. Dan misschien morgen nog maar een half dagje werk!
Het kan soms beter in mijn communicatie, want hij kan niet ruiken wat ik 'echt' wil/zou willen/zin in heb. De compromis en de grenzen voor hem vind ik belangrijker dan die van mij, ik kan mijn energie en liefhebberijen thuis wel weer krijgen, daarom ben ik graag thuis. En, heel belangrijk, ik heb gelukkig niet meer die FOMO op vakanties van vroegerquote:Op donderdag 14 mei 2026 12:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
En Blues, ik heb het idee dat je heel goed op jezelf let en volgens mij doe je het goed. Je gaat niet in de wegcijfermodus, heel knap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow badje. Daar ga ik morgen ook weer eens in! Tnx voor de inspiratie.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Fijn dat je hoofd weer beter gaat Tele!
Ik werd wakker met hoofdpijn en tikje raar(der dan normaal) oog. Natuurlijk op een feestdagOp zich reden om oogarts te bellen maar veel meer dan oogdruk meten (hoog) zal die toch niet doen. Druppelen doe ik al zelf en het is niet zo hevig dan de vorige keer toen ik er een week mee heb doorgelopen. Dus we kijken (hurhur) het maar aan. HAP bellen voor doorverwijzing kan altijd nog als het niet weggaat. Maar niet zaterdag want dan ga ik naar Harry Potter!
Intussen wel administratie, socials en websites voor de diverse clubjes gedaan.
Dus vanmiddag heb ik mijn badje met mega grote bruisbal wel verdiend
quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:38 schreef Blues het volgende:
Dit geeft onze vakantie wel goed weer... ik wandelen en/of klimmen en dan zwaaien naar g die beneden geduldig wachtte en altijd zei: doe rustig aan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haak met mijn rug heel vaak af bij sjokactiviteiten (winkelen
). Vind ik ook nooit erg, laat mij maar rustig ergens zitten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ingewikkeld hoor, die ouderschapsdingen met exen. Ik bel voor een aantal familierechtadvocaten en krijg regelmatig allerlei ellende over 'de andere partij' te horen. Regelmatig hele nare dingen maar soms ook wel problemen die ik niet als problemen zie. Laatst een vader die over zijn toeren was omdat zijn ex zijn kind had ingeschreven bij een tandarts in haar woonplaats. Hij had de tandarts gebeld om te zeggen dat er gedeeld gezag is en dat dit toch niet zomaar kan maar de tandarts zei dat ze het onderling moesten oplossen. Ik weet verder niet wat er nog meer speelt maar wees blij dat dat kind gewoon naar de tandarts gaat denk ik dan.
Wel moeilijk denk ik dat je in zo'n gesprek niet jezelf kunt zijn. Jullie zijn na die relatie verder gegroeid maar de ruimte voor je verbeterde zelf is er dan eigenlijk niet lijkt me.
En Blues, ik heb het idee dat je heel goed op jezelf let en volgens mij doe je het goed. Je gaat niet in de wegcijfermodus, heel knap.
Precies. Ik heb een collega die sinds een paar maanden een heel zieke man heeft en die man communiceert dus niets. Snapt ook niets van zijn eigen lijf, maakt steeds de verkeerde inschattingen en wil nooit hulp. Het is zo zonde als het op die manier gaat.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Het kan soms beter in mijn communicatie, want hij kan niet ruiken wat ik 'echt' wil/zou willen/zin in heb. De compromis en de grenzen voor hem vind ik belangrijker dan die van mij, ik kan mijn energie en liefhebberijen thuis wel weer krijgen, daarom ben ik graag thuis. En, heel belangrijk, ik heb gelukkig niet meer die FOMO op vakanties van vroeger
Allerbelangrijkste is voor allebei om duidelijk te zeggen wat je wilt, wat er aan de hand is. Liefst meteen. Voor hem en voor mij. Zonder dat je de hele dag aan het 'gaat het' vragen bent.
Niet te eigenwijs he jijquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Fijn dat je hoofd weer beter gaat Tele!
Ik werd wakker met hoofdpijn en tikje raar(der dan normaal) oog. Natuurlijk op een feestdagOp zich reden om oogarts te bellen maar veel meer dan oogdruk meten (hoog) zal die toch niet doen. Druppelen doe ik al zelf en het is niet zo hevig dan de vorige keer toen ik er een week mee heb doorgelopen. Dus we kijken (hurhur) het maar aan. HAP bellen voor doorverwijzing kan altijd nog als het niet weggaat. Maar niet zaterdag want dan ga ik naar Harry Potter!
Intussen wel administratie, socials en websites voor de diverse clubjes gedaan.
Dus vanmiddag heb ik mijn badje met mega grote bruisbal wel verdiend
Hier wil ik meer van weten.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:56 schreef Clubsoda het volgende:
Kaiserschmarrn in de oven bereiden is een toptip trouwens
Leuk! En handig om achter de baan te gaan zitten. De meeste mensen willen vast ter hoogte van het net zitten.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:40 schreef flipsen het volgende:
Gisteren in een opwelling kaartje gekocht voor het Premier Padel toernooi dat nu in Buenos Aires is, met alle toppersStraks naar toe, heel de dag kijken hoe het echt moet hehe. In een hal die in één van de slechtste buurten van de stad ligt, ook wel apart. Al even op streetview gekeken en er isbgelukkig bewaakte parkeerplek. Vandaag zijn de 1/8 finales en zijn er nog geen vaste stoelen, je kan gewoon gaan zitten waar je wil. Wel fijn bedacht ik me gisteravond, want mijn nek/schouder zit echt muurvast
Dus ik ga wel "achter" de baan zitten zodat ik niet steeds van links naar rechts hoef te kijken, want dat gaat lastig
/lief dagboek
quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, het was al bijna 4 weken geleden, maar het is weer zo ver hoorEen stuivertje erbij, muntvondst 104. Mei 2026 is de 29e kalendermaand op rij waarin ik geld vind
Zo even de administratie en de kaart bijwerken
Mijn dag is goed
![]()
[ afbeelding ]
Jawelquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:31 schreef derLudolf het volgende:
Ben je eigenlijk al eens munten tegengekomen die vastgelijmd zaten? Heb je daar gereedschap voor in de noodpakket?
Na 10 minuten nog gewoon vloeibaarquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende keer maar eens 1 of 2 eieren door de smulbak gooien. Eerst klutsen, dan in de muffinvorm 10 minuten op 100 graden in de airfryer, af laten koelenm, blokjes van joeksen. Eens kijken wat dat wordt.
Heeft iemand dat al weleens gedaan, eieren in de AF?
Een struikelmuntquote:Op donderdag 14 mei 2026 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JawelGeen gereedschap voor. Vind het leuker om er iedere keer als ik er langs loop om te kunnen grinniken hoe zielig mensen kunnen zijn
![]()
[ afbeelding ]
Ja — 100 °C is (veel) te laag voor eieren in de airfryer. Daardoor blijven ze vloeibaar, precies wat je zag gebeuren. Bij airfryers stollen eieren pas goed bij duidelijk hogere temperaturen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na 10 minuten nog gewoon vloeibaarNog maar 10 minuten dan. Anders toch even de temp wat omhoog.
Wat is dit?quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:42 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
Tis nog rustig, dames spelen nu, daarna de heren. Kwam ook gelijk de "baas" van mijn oude club uit Mar del Plata tegen, gezellige boel
Komt goed johquote:Op donderdag 14 mei 2026 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja — 100 °C is (veel) te laag voor eieren in de airfryer. Daardoor blijven ze vloeibaar, precies wat je zag gebeuren. Bij airfryers stollen eieren pas goed bij duidelijk hogere temperaturen.
Wat wél werkt (gebaseerd op meerdere airfryer‑recepten)
Voor geklutste eieren in een muffinvorm:
Temperatuur: 170–180 °C
Tijd: 8–12 minuten
Voorverwarmen: aanbevolen (zorgt voor sneller en gelijkmatiger stollen)
Vulling: vormpjes max. ¾ vol
Bij deze instellingen zijn eimuffins stevig en gaar, zonder rubberig te worden [airfryeronline.nl], [mijnairfryer.nl], [receptenplein.nl]
Waarom jouw poging niet werkte
100 °C is vergelijkbaar met zacht au‑bain‑marie → ei stolt daar nauwelijks
Geen voorverwarmen = nog tragere garing
Muffinvorm + lucht = vraagt juist wat hogere hitte, geen lagere
Praktisch stappenplan (kort)
Airfryer voorverwarmen op 180 °C
Muffinvorm invetten (of siliconen gebruiken)
Gekluts ei erin (max. ¾ vol)
Bakken 10 minuten op 180 °C
Even wiebelen / prikken → zo nodig 2 minuten extra
👉 Tip: worden ze bovenop te snel donker? Dan volgende keer 170 °C en iets langer.
Weet ik hetquote:Op donderdag 14 mei 2026 17:45 schreef Clubsoda het volgende:
Maar geklutste eieren in een muffinvorm is toch gewoon vergelijkbaar met (eenhaps)fritatta uit de oven![]()
Ik deed gisteravond fritatta op 200 graden ofzo, minuut of 25 in de gewone heteluchtoven (de airfryer is te klein voor de vorm). Zoiets, beetje op gevoel, zo dat de kaas niet aanbrandt maar alles wel gaar is. Daar zal vanzelfsprekend wel groente in, dus daarom kan ie langer zonder uit te drogen.
Gaat t wel met haar? De poes van zes miljoenquote:Op donderdag 14 mei 2026 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Krijg ook geld terug van de belasting. In de verste verte niet zoveel als @:derLudolf maar de helft van het bloedonderzoek van Elin
Ah, ik dacht van het geld van Ome Janquote:Op donderdag 14 mei 2026 18:21 schreef Blues het volgende:
Wij konden lekker op vakantie van wat spaargeld en de belastingteruggave![]()
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 14 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor @:sigme![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg: kon niet beter
Hoest met jouw oog?quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:19 schreef derLudolf het volgende:
![]()
Wanneer wordt exportpup geëxporteerd?
Pups mogen op z'n vroegst de grens over als ze 15 weken oud zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:19 schreef derLudolf het volgende:
![]()
Wanneer wordt exportpup geëxporteerd?
En met het jouwe dan?quote:
Ik ben een (mid)dag in WO2 gedoken en dan leest jouw woordkeuze opeens heel anders dan je bedoeltquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Pups mogen op z'n vroegst de grens over als ze 15 weken oud zijn.
Exportpup gaat 4 juni op transport.
Lijkt naar langzaam zijn default rare toestand terug te kerenquote:
Oranje (shirt)quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:50 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
Nu de wereldkampioenen aan het werk zien
Zit er in. Verneem het nog steeds. Het nummer dat ik kreeg gisteravond was constant bezet, dus vanochtend naar naar huisartsenpost geweest in het ziekenhuis in Nordhorn. Die beste man heeft alleen met het blote oog gekeken en zag niets. Wel oogdruppels en zalf meegekregen en morgen naar een oogarts twee dorpen verderop.quote:
Goede service dan, dat nummerquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zit er in. Verneem het nog steeds. Het nummer dat ik kreeg gisteravond was constant bezet, dus vanochtend naar naar huisartsenpost geweest in het ziekenhuis in Nordhorn. Die beste man heeft alleen met het blote oog gekeken en zag niets. Wel oogdruppels en zalf meegekregen en morgen naar een oogarts twee dorpen verderop.
Nou dat is dan lekker op tijd, naar een oogarts 2 dagen laterquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zit er in. Verneem het nog steeds. Het nummer dat ik kreeg gisteravond was constant bezet, dus vanochtend naar naar huisartsenpost geweest in het ziekenhuis in Nordhorn. Die beste man heeft alleen met het blote oog gekeken en zag niets. Wel oogdruppels en zalf meegekregen en morgen naar een oogarts twee dorpen verderop.
Gelukkig komen ze in paren ja. Reserve is vét handigquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Niks mis met jouw oog [ link | afbeelding ]
In NL in zulke gevallen ook hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou dat is dan lekker op tijd, naar een oogarts 2 dagen later
Ik ben in een ver verleden zelfs een door de huisarts naar een opticien gestuurd, die had betere apparatuur om in ogen te kijken dan hij.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:40 schreef derLudolf het volgende:
Tja, feestdagen he, het is niet levensbedreigend. Maar had eigenlijk ook wel gedacht dat een huisarts een vergrootglas of zo'n soort verrekijker als bril zou hebben. Assistent zei al vooraf dat arts daar enkel zou kunnen kijken en gaf direct briefje voor nooddienst in Osnabrück. Ik hoefde niet naar die dokter, maar goed even laten kijken kan geen kwaad. Als hij het nodig had gevonden had ie wel gezegd dat ik naar Osnabrück moest.
Lukt je vast welquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:45 schreef derLudolf het volgende:
Ja ik hoop dat ik raak druppel. Die het netjes om de zoveel tijd. Moest 6x/daags en zalf voor slapen gaan. Benieuwd of die zelf lukt. Had al Nederlands filmpje bekeken.
Gisteren aan telefoon zei ik onaangenaam.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
En volgens mij is DerLudolf geen pieper dus dan wordt de urgentie ook minder snel gezien.
Ja, daar gaan ze niet voor rennenquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gisteren aan telefoon zei ik onaangenaam.
"Ja doet het nou pijn?"
Als ik onaangenaam zeg wel, maar vergaan van de pijn zoals bij spit, nee dat is het niet.
Heb om 16u de kachel maar aangestoken en net nog een blokje opgegooid - het is nu een lekkere 21,5°Cquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:40 schreef Sarabi het volgende:
Dat was een koud en nat festival, nu in de auto opwarmen.
Jammer van het weer zeg, wel wat bezoekers?quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:40 schreef Sarabi het volgende:
Dat was een koud en nat festival, nu in de auto opwarmen.
Is makkelijker hequote:Op donderdag 14 mei 2026 21:41 schreef derLudolf het volgende:
Zalf maar toegediend, eigenlijk makkelijker dan druppels. Had alleen geen duimstok en een derde hand paraat om 1cm af te meten. Je zou vaag moeten zien maar dat valt meeMaar ik voel niets vettigs in m'n gezicht dus zal wel goed gemikt zijn.
Wat blues zegt, hopelijk wel volk en omzet?quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:40 schreef Sarabi het volgende:
Dat was een koud en nat festival, nu in de auto opwarmen.
Jup, terwijl in dat filmpje werd gezegd dat het moeilijk (er) is.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is makkelijker he![]()
Ik doe het ook op de gok. De 1cm is maar een richtlijn.
Wellicht ben je aan de zuinige kant geweest als je niet vaag ziet. Maar je komt er de nacht wel mee door.
Flikker op manquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup, terwijl in dat filmpje werd gezegd dat het moeilijk (er) is.
Jawel, op ieder ander festival waren we tevreden geweest met deze omzet. Maar dit festival is normaal echt buitengewoon druk.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Jammer van het weer zeg, wel wat bezoekers?
quote:
Ik moest aan jullie denken. Zo lekker een warme douchequote:Op donderdag 14 mei 2026 21:40 schreef Sarabi het volgende:
Dat was een koud en nat festival, nu in de auto opwarmen.
Een slangklem boven de versnellingsbak... Klem van 8 euro... 3 uur werk uit- en weer inbouwenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:55 schreef fietsie het volgende:
Bluh, auto bij de garage.
Verliest koelvloeistof, dan weer 2 maanden niet, dan weer een deciliter of 2 weg, dan weer 3 maanden zonder bijvullen.
En in die maanden rijd ik steeds ongeveer dezelfde kms.
Seniorbrokjes hebben volgens mij vooral aanpassingen in fosfor- en natriumgehalte zodat het minder belastend is voor de nieren. En ik geloof soms ook wat toevoegingen van supplementen voor gewrichten. En wat kcal armer denk ik ook, maar dat is sterilised ook al.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vlindertje, jij hebt vast wel uitgezocht wat de voordelen zijn van senior kattenbrokjes ten opzichte van sterilised. Zijn seniorbrokjes niet vaak kleiner? Hans kauwt nauwelijks dus dat is niet zo handig.
Ik dacht al: wat heb jij een slechte navigatiequote:Op vrijdag 15 mei 2026 07:45 schreef borisz het volgende:
Zal niet helemaal droog blijven. Maar wel aan de lange wandel vandaag. 28km tussen Heeze en Maarheeze.
Met een flinke omweg van station naar station. 😋
Oops. En kon je weer autorijden!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:48 schreef derLudolf het volgende:
Er zaten twee metaalsplinters in m'n oog. Verwijderen ging eigenlijk best prima, toen ging ze vertellen wat ze had gedaan reageerde ik daar niet zo lekker op.
Stoel achterover, zij m'n benen opgetild. Twee assistentes er bij. Arts wou niet dat ik op de grond ging liggen, uiteindelijk wel gedaan toen ze weg ging. Na drie keer bloeddruk meten mocht ik opstaan.
#daarmoetjedeoorlogmeewinnen
Welk merk verf is het?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Zo, nu daadwerkelijk bijgelezen ipv alleen Lucky beantwoord.
@:derLudolf goed dat je vandaag toch terecht kon, prettig dat het er nu uit is. Moet je nu verder nog wat doen? Behalve niet horen wat ze gedaan heeft. Doet me denken aan mijn broertje, die ging bij verzorging op de middelbare school een keer onderuit toen er wat expliciete beschrijvende informatie over botbreuken gegeven werd
. Met ogen zou ik het denk ik ook niet super chill vinden om te horen!
Ik ben druk geweest vandaag. Vanochtend vroeg al spullen uit kamer nichtje halen en ikea bedje in elkaar zetten, daarna een meeting, even naar action voor meubelviltjes, daarna nog een meeting. Daarna bed schoonmaken, schuren en eerste laag gelakt. Ik vind het nog wel erg vlekkerig, dus er moet sowieso nog een tweede laag. Hopelijk is dat genoeg, en anders nog een derde..
Plaatje van hoe het er nu bij staat:
[ link | afbeelding ]
En nu voelde het alsof het al 17u ofzo was, maar dat is helemaal niet waar. Dus ik ga eerst een nieuw soort natvoer bestellen bij de Duitse maxizoo waar meer eiwit in zit dan de vernieuwde receptuur van de animonda carny die ik altijd gebruikte (@:Lucky_Strike gaf jij nou ook wel eens premiere meat menu? Toevallig ervaring met de smaak rind & reh?). En dan ga ik even naar de markt, kijken of ik een telefoonhoesje kan scoren. Anders probeer ik het morgen op de grotere markt weer. Hopelijk is dan tegen de tijd dat ik thuis ben, de verfgeur weer beetje weg boven!
Aan de verfspecialisten hier: ik heb nu gelakt met een schuimroller (van de action) maar het is dus behoorlijk vlekkerig wel. Heb ik dan vooral te zuinig geverfd, moet ik tweede laag een ander soort rollertje hebben of kan ik tweede laag beter met een kwast verven?
Histor perfect finish. Ik vind het vooral oneffen, bv:quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Welk merk verf is het?
Mijn beperkte ervaring met het lakken van hout is dat sommige kleuren en merken veel sneller en beter dekken dan andere.
M'n ouders hebben hun deurkozijnen en plinten afwisselend knalrood, appeltjesgroen en hemelsblauw. De rode verf dekte (op witte ondergrond) echt voor geen ene meter en die hebben ze toen van een ander merk laten mengen.
Maar dan ligt het niet aan de roller. Ik zou doorgaan met een roller, want met een kwast zie je de lijntjes zo.
Achgos... maar goed dat je het vooraf niet wist!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:48 schreef derLudolf het volgende:
Er zaten twee metaalsplinters in m'n oog. Verwijderen ging eigenlijk best prima, toen ging ze vertellen wat ze had gedaan reageerde ik daar niet zo lekker op.
Stoel achterover, zij m'n benen opgetild. Twee assistentes er bij. Arts wou niet dat ik op de grond ging liggen, uiteindelijk wel gedaan toen ze weg ging. Na drie keer bloeddruk meten mocht ik opstaan.
#daarmoetjedeoorlogmeewinnen
Senangquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Balen van de start van je dag @:tele6 Wil niet zeggen dat de hele dag een fiasco is he, hopelijk ben je in deel 2 wat meer senaat.
Ik had hem goed getypt maar autocorrect heeft blijkbaar een eigen wilquote:
Tenzij er een afdeling van de bloedbank in het ziekenhuis zitquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:49 schreef Candaasje het volgende:
Oh dat is naar @:derLudolf , fijn dat ze er wel uit zijn nu.
(Ik ben ook wel eens KO gegaan bij de opticien toen het allemaal erg lang duurde).
De meeste flauwvallers in het ZH tref je trouwens op de afdeling van het militair hospitaal
Is wel weer duidelijk wie er daar in huis de baas isquote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik had hem goed getypt maar autocorrect heeft blijkbaar een eigen wil![]()
Behalve m'n ogen mogen ze me na mijn dood echt helemaal leegtrekken en als ze stiekem m'n bloed 's nachts konden aftappen had ik daar ook geen bezwaar tegen maar nu ben ik er te egoïstisch voorquote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tenzij er een afdeling van de bloedbank in het ziekenhuis zit
Lekker tactloos allemaal van Bquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vandaag weer een baaldag. Zo jammer.
Vannacht sliep ik pas om 4:00 -- ik heb een plekje op m'n been dat gigantisch jeukt. Zit er al een maand of twee en houdt me zo nu en dan uit m'n slaap, maar het ziet er niet uit als eczeem of schimmelinfectie dus ik dacht dat ik me gewoon aanstelde. Maar ja, ik kan er niet van slapen. Nu heb ik dinsdag een afspraak met de huisarts.
Maar m'n dag is in het water gevallen omdat ik maar 2,5u slaap heb gehad en ook nog eens super gespannen in bed lag. Ik ben na het ontbijt terug in bed gegaan en wilde dan na een paar uur opnieuw proberen om wat van m'n dag te maken, maar daar is niet echt meer tijd voor want B wil 14:30 met me naar Ikea.
En hij was opmerkingen aan het maken over m'n joggingbroek en wijde t-shirt dus nu ben ik iig gedoucht en heb ik een nette spijkerbroek en een blouse aan.
Mooie kers op de taart was gisteren dat B vertelde dat hij bij het klussen tegen die vriendin en haar ouders (die ik ook al heel lang ken) heeft gezegd dat ik niet mee was komen klussen omdat ik liever op m'n vrije dag aan m'n werk zat. NEE OEN IK KON OP DONDERDAG NIET KLUSSEN WANT WE HADDEN EEN DATE
B zegt dat ik niet bang hoef te zijn dat ze nu denken dat ik een workaholic ben. Dat was het punt niet. Grr
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is wel weer duidelijk wie er daar in huis de baas is
Deze was al met blanke lak afgelakt door ikea, dus ik heb geen grondverf of primer gebruikt. De meneer in de bouwmarkt zei dat ik waarschijnlijk te hard heb geduwd op de roller. Ik heb nu voor de hoekjes een kwast gehaald en voor de rest een viltlakroller ipv die van schuim, zoals @derLudolf adviseerde. Dus hopelijk lost tweede laag, plus ander soort roller, plus goed opletten dat ik echt alleen rol en niet duw het op!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:43 schreef Candaasje het volgende:
Tweede laag lost vaak het probleem al op. Ik weet niet of je eerst een primer/grondlak had gepakt? Want dat kan ook al erg schelen, Ikea meubels zuigen enorm verf. Onze boekenkast (Billy’s) had ook wat meer nodig.
En wij lakken hout af met een combinatie van kwast en roller; met een roller kun je snel de verf verdelen over grotere vlakken, en met de kwast lak je het dan nog een keer netjes af.
(Maar er zijn ook legio mensen die één van de twee pakken.)
De kans dat jij senaat denkt waar ik senang denk, leek me al verwaarloosbaarquote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik had hem goed getypt maar autocorrect heeft blijkbaar een eigen wil![]()
Eerst tien kilometer het bos in en om de Beuven rechtsafquote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik dacht al: wat heb jij een slechte navigatie
Hehehe, welcome to the clubquote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:48 schreef derLudolf het volgende:
Er zaten twee metaalsplinters in m'n oog. Verwijderen ging eigenlijk best prima, toen ging ze vertellen wat ze had gedaan reageerde ik daar niet zo lekker op.
Stoel achterover, zij m'n benen opgetild. Twee assistentes er bij. Arts wou niet dat ik op de grond ging liggen, uiteindelijk wel gedaan toen ze weg ging. Na drie keer bloeddruk meten mocht ik opstaan.
#daarmoetjedeoorlogmeewinnen
Zo, nu ook deze gelezen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:52 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 ik had trouwens qua werk een interessante dag vandaag.
Lijkt erop dat er een mega dataset me in de schoot geworpen gaat worden (alle metingen gedaan door analisten, alle analyses zou ik dan mogen doen) ... gegarandeerd een mooie publicatie (want mega gave en grote dataset) maarrrrrr past niet bij de PhD waar ik voor aangenomen ben. Dus als je uittekent dat m'n boekje 4 hoofdstukken zou worden, en ik heb al een 5e hoofdstuk uit een interdisciplinaire samenwerking, dan zou de analyse van de dataset het 6e hoofdstuk moeten worden.
M'n begeleiders zeggen "Het is aan jou om te kiezen" maar sinds ik nee gezegd had (want waar haal ik de tijd vandaan??) zijn ze al twee keer op het gesprek teruggekomen om te vragen of ik dat echt zeker weet dat ik niet wil. Hmmm.
Ik zat vandaag te bedenken, misschien als ik komend schooljaar probeer onder al m'n onderwijsverplichtingen uit te komen, dat ik het met die tijd red?
Ik zou dat misschien kunnen regelen, want vorig jaar heb ik met collega S lesgegeven en dit jaar met collega T, dus dan kan ik aandringen dat S en T het komend jaar samen aan de beurt zijn
Maar anders, hoe beslis je zoiets. Ik kan ook niet toveren?
Het punt is vooral dat omdat het niet helemaal bij m'n PhD onderwerp past, ik me weer helemaal zou moeten inlezen voordat het een zinnig artikel zou kunnen worden.
Eerder idee was dat ik de data-analyse kon doen en iemand anders de inhoudelijke dingen (iemand die zich wel al ingelezen heeft) maar die persoon kunnen we niet vinden
Als tijd geen rol zou spelen, zou ik het willen doen. Het zijn leuke analyses om te runnen en ik verwacht dat het echt een leuk verhaal kan worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:38 schreef vlindertje89 het volgende:
@:flipsen dat is wel jammer van de temperatuur! Maar fijn dat het buiten dat wel een topdag was
[..]
Zo, nu ook deze gelezen.
Allerbelangrijkste: wat zou jij het liefste willen, als tijd geen rol zou spelen?
Het heeft er ruim voldoende mee te maken. Als ik voor die 4 hoofdstukken niet vast zou zitten aan afspraken binnen ons consortium, zou het denk ik zelfs best 1 van die 4 kunnen hebben worden.quote:Als je het eigenlijk wel zou willen:
- is de evt publicatie hieruit wel enigszins aan je andere publicaties te koppelen? Heeft het er op de een of andere manier zodanig mee te maken dat je het in je inleiding aan elkaar kan koppelen? Zo nee, is dat een grote ramp? En/of kun je hem eventueel ook buiten je boekje houden maar wel bij je publicaties erin zetten (als je een publicatie lijstje moest maken, ik wel).
Ik heb laatst zitten tellen. Mijn contract zegt 10% vd tijd onderwijs geven en ik heb idd gemiddeld 4 uur per week lesgegeven afgelopen jaar.quote:- check even hoeveel onderwijs je moet of mag geven. Dat verschilt tussen uni's volgens mij een beetje, of misschien staat er wel wat over in de cao. Bij mijn hoofd-uni zit er een duidelijk maximum aan, en volgens mij mogen we het zelfs niet verplichten (maar dat weet ik niet helemaal zeker). Heb je enig idee hoeveel fte onderwijs je dit jaar en vorig jaar gegeven hebt? Met die info weet je in elk geval waar je 'recht op hebt' qua onderwijs weigeren. Los daarvan lijkt het me prima om de mededeling te doen dat gezien S en T in de afgelopen twee jaar beide maar één jaar onderwijs gegeven hebben en jij twee, jij het komend jaar niet doet en zij het dus samen mogen verdelen. Ik zou dat dus niet per se vragen, maar met je begeleiders bespreken in de zin van 'twee jaar geleden en vorig jaar hebben ik + S/T het onderwijs gedraaid, dus ik neem aan dat dit jaar ik dan zij het onderwijs samen doen en ik degene ben die niet hoeft'. En dan ook meteen koppelen aan dat je erover nagedacht hebt en eigenlijk het toch wel op wil pakken, maar dat je dan dus inderdaad echt geen tijd hebt voor onderwijs dit jaar.
- als onderwijs echt niet eruit kan, kun je dan je begeleiders zeggen dat je het eigenlijk wel zou willen maar dat je met onderwijs erbij niet ziet hoe je dat qua tijd kan bolwerken? En of ze mee willen denken over of er dan ergens anders wat af kan of uitbesteed kan worden om tijd vrij te maken om je erop in te lezen etc?
Fulltime is 38 uur, dus je zit dan zelfs iets boven wat moetquote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als tijd geen rol zou spelen, zou ik het willen doen. Het zijn leuke analyses om te runnen en ik verwacht dat het echt een leuk verhaal kan worden.
[..]
Het heeft er ruim voldoende mee te maken. Als ik voor die 4 hoofdstukken niet vast zou zitten aan afspraken binnen ons consortium, zou het denk ik zelfs best 1 van die 4 kunnen hebben worden.
Ik weet eigenlijk ook niet hoe strikt de consortiumafspraken zijn. Er is een proposal geschreven voor mijn positie maar ik heb in de afgelopen 1,5 jaar geen vragen gekregen over of ik ook doe wat daarin stond.
Waar het qua onderwerp/overlap een beetje op neerkomt is, ik doe onderzoek naar methoden en pas die op heel veel datasets toe om te checken dat ze werken. De dataset die nu door de analisten van het consortium gemeten is, is een van de datasets waar ik mijn methoden op ga toepassen. Maar een basic "dit is er aan de hand met deze ene specifieke dataset" zou zonde zijn om niet te doen.
Stel jij doet onderzoek naar de validiteit van IQ-testen bij peuters en je collega heeft bij 230 Friese en Brabantse peuters testen afgenomen, dan zou het zonde zijn om niet ook iets te schrijven over hoe ze scoren in Friesland versus Brabant, ook al is dat niet jouw onderzoeksvraag.
[..]
Ik heb laatst zitten tellen. Mijn contract zegt 10% vd tijd onderwijs geven en ik heb idd gemiddeld 4 uur per week lesgegeven afgelopen jaar.
Het wordt bij ons niet bijgehouden hoeveel onderwijs je geeft dus ik zou ermee wegkomen om komend jaar minder te doen. (Zou niet per se opvallen)
Het zou wel een beetje een draai zijn om onder onderwijs te gaan proberen uit te komen, want ik heb eerder dit jaar juist geïnformeerd naar of ik maanden bij m'n PhD op zou kunnen krijgen om een van onze cursussen te (leren) verbeteren/updaten. Daar is geen geld voor.
Ik kan idd misschien gewoon het beste vragen of ze meedenken over waar ik tijd vrij kan spelen
En het is niet eens zo dicht bij Ermelo (km of 10). Maar ze houden het hier al sinds jaar en dag en 2027 en 2028 liggen ook al vast geloof ik. Misschien dat we in 2027 wel mee gaan doen. Nou ja, Mariela en Merlina dan he, ik coach wel vanaf de zijlijnquote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:38 schreef AnneX het volgende:
Ermelo of all places 😉
Hoe is het met de puzzel van staking en aankomende reizigers?
Had ik al gezegd dat de strik van het schortje aan de 'ik ben in de markt voor een vrijer' kant moet zittenquote:
Kreeg je die instructie, of voelde je die behoefte ?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 22:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat de strik van het schortje aan de 'ik ben in de markt voor een vrijer' kant moet zitten
Instructiequote:Op vrijdag 15 mei 2026 22:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kreeg je die instructie, of voelde je die behoefte ?
Worthless without picsquote:Op vrijdag 15 mei 2026 22:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Er waren twee man nodig om me in mijn dirndl te ritsen maar toen PASTE hijWordt nog wat backstage tijdens de uitvoeringen
![]()
Waar mijn middel wat breed bleek, was het bloesje juist weer wat... ruim. Comité van 9 dames (kleding en koor) heeft me gekeurd en geconstateerd dat ik óf wat opvulling óf een kleiner bloesje nodig heb
Ik heb per 4u werkgroep 1u voorbereidingstijd gerekend, want dat is wat ik er dit jaar voor nodig had. Ik heb hier niet gehoord dat er een specifieke tijdsduur voor staat. Maar heb dus wel iets van voorbereiding meegerekendquote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Toch vanavond al tweede laag gedaan. Ziet er heel goed uitmorgenochtend even kijken of ik dan helemaal tevreden ben of dat ik het hoofdbord aan de binnenkant toch nog een keertje doe, alleen daar zie ik heel licht nog wat vlekken doordat ik er aan het einde met net te weinig verf nog een keer overheen gegaan ben om wat druipers weg te werken. Hopelijk is dat morgen weg of vind ik het zo onopvallend dat ik het er bij laat
. En anders is dat ook kwartiertje werk ofzo, dus dan doe ik het alsnog wel. Heb nog ruim genoeg verf ervoor, dus als ik dan toch bezig ben ook zonde om het dan nét niet helemaal naar mijn zin af te maken.
@:Tele6 hoe is de rest van je dag gegaan?
Oh, en wat betreft die 4u pw lesgeven: reken je dan met de uren die ervoor staan, of alleen de uren die je daadwerkelijk college/werkgroep etc hebt gegeven? Indien dat laatste, dan heb je mogelijk best wat 'teveel' onderwijs gegeven. Bij ons staat bv voor een werkgroep 4 of 6 uur afhankelijk van in welk jaar de cursus zit, en niet alleen de 2u dat we daadwerkelijk werkgroep geven. Omdat je ook voorbereidingstijd etc hebt.
Blijkbaar doet een dirndl dat met hemquote:
Ja dat ehb ik tegenwoordig als ik rond 9 uur. naar bed ga. En dan ga ik weer liggen en dan slaap ik uit tot 9 uur. Moet wel beter kunnen, maar last heb ik er niet van of zoquote:
Jij hebt denk ik geen peuter op een dreibettzimmerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 09:12 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb toch iets anders in gedachte bij een hotelkamer workout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder: @fietsie heb jij een topic gezien over Max nu racend op de Nurburgring?
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:13 schreef sigme het volgende:
Zo, uurtje gesportschoold.
@:annex nee & nee & nee
Wat doe je zoal op een hotelkamer met een kettlebell?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 09:09 schreef Clubsoda het volgende:
Deze nacht was te kortmaar de hotelkamerworkout zit er weer op. Het motiveert toch om niet voor niets een kettlebell van 10 kilo meegesleept te willen hebben
Die leg je de peuter om de enkels zodat hij niet in de weg loopt?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat doe je zoal op een hotelkamer met een kettlebell?
Loopt je peuter dan niet in de weg?
Warming-up 30 sec per oefening:quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat doe je zoal op een hotelkamer met een kettlebell?
Loopt je peuter dan niet in de weg?
Zoals Bert Visscher zegt "kind voor de buis, rust in het huis"quote:
Gaat het goed nu, ja? Pfffft.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Maandag komt de eetclub hier. Maar dan ook werken dus nu maar voorbereiden. De bobotie is klaar, Courgettesoep ook. Morgen nog mango cheesecake maken. Dan hoef ik maandag alleen nog de rijst te koken en de salade te maken.
Gisteren zag ik hier zo tegenop, wist ik niet hoe dit te regelen maar nu ik me weer goed voel gaat het van een leien dakje
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:01 schreef Blues het volgende:
Ik ben de "pianoman" aan het oefenen op de mondharmonica, kleinzoonJ speelt dat op de piano, kleinzoonA zit inmiddels op drumles en gaat ook ff oefenen komende tijd, dus als we bij elkaar zijn met Pinksteren voor A's verjaardag kunnen we de Kelly family nadoen🥁🎹🎶🥰
Jazeker, en nu ook even extra bruistabletten. En natuurlijk heel veel waterquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gaat het goed nu, ja? Pfffft.
Gebruik je ook supplementen preventief?
Blij voor je Kaatquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jazeker, en nu ook even extra bruistabletten. En natuurlijk heel veel water
“Na iedere plas een glas” 🥃quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jazeker, en nu ook even extra bruistabletten. En natuurlijk heel veel water
En wie gaat zingen? Is golfer de tekst aan het oefenen?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:01 schreef Blues het volgende:
Ik ben de "pianoman" aan het oefenen op de mondharmonica, kleinzoonJ speelt dat op de piano, kleinzoonA zit inmiddels op drumles en gaat ook ff oefenen komende tijd, dus als we bij elkaar zijn met Pinksteren voor A's verjaardag kunnen we de Kelly family nadoen🥁🎹🎶🥰
Oh😳 op school - en nog - was ik zó slecht in dat soort sommen met afstanden en snelheden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hond Moira rent 25km/u berg op, 38km/u berg af. Behoorlijk indrukwekkend voor een mastína van 50 kilo.
Ja, ze gaat vaak een stuk alleen aan de wandel in het bos dus dan heeft ze voor de zekerheid de tracker om. Meestal als wij de bult over zijn realiseert ze zich dat we weg zijn en trekt ze een sprint, en dan kunnen we de snelheid live meekijken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh😳 op school - en nog - was ik zó slecht in dat soort sommen met afstanden en snelheden.
Had je een gps tracker om de hals gedaan?
Hm, duurt 1 uur... Dat wordt hem niet vandaagquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:32 schreef fietsie het volgende:
@:flipsen Kara en Nate zijn jouw neck of the woods aan het verkennen
En dan krijg je als toetje van de aflevering ook nog eens het recept van Kara's peanutbutter-garlic noodlesquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hm, duurt 1 uur... Dat wordt hem niet vandaag
Over die capsules hadden ze vorige week een uurtjequote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hm, duurt 1 uur... Dat wordt hem niet vandaag
Turbo-edit: In de intro zie je die capsule-hotels aan de bergwand voorbij komen, die heb ik onlangs nog in een offerte opgenomen voor klanten. Maar ze bedankten, vanwege hoogtevrees, dus nu gewoon saai in een hotelMaar ik zou hier zelf best een keer een nachtje willen proefslapen
![]()
Owww die capsule hotel is gaaf! Verder een vervelend stel.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hm, duurt 1 uur... Dat wordt hem niet vandaag
Turbo-edit: In de intro zie je die capsule-hotels aan de bergwand voorbij komen, die heb ik onlangs nog in een offerte opgenomen voor klanten. Maar ze bedankten, vanwege hoogtevrees, dus nu gewoon saai in een hotelMaar ik zou hier zelf best een keer een nachtje willen proefslapen
![]()
Moeilijk te krijgen hoor, goeie schoonmaakhulpenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik slaap wel op een rotsachtige bodem beneden ipv zo’n capsule, wat eng.
Had van de week een oproepje gedaan voor schoonmaak hulp. Maar de reacties kwamen in de spam, die zie ik nu pas. Een meneer gaf aan dat zijn vrouw wilde schoonmaken. Ik op hun profiel kijken….Gristelijk met dikke hoofdletters. Dat gaat m niet worden
Zeker moeilijk, het is nu ook maar voor maximaal een jaar totdat mijn hulp weer terug is. Maar een evangelist gaat me te verquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Moeilijk te krijgen hoor, goeie schoonmaakhulpen
Haar noodles maak ik regelmatig in de camperquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan krijg je als toetje van de aflevering ook nog eens het recept van Kara's peanutbutter-garlic noodles
En een moslim die met zo streng in de leer was is, was dat ook een probleem geweest?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik slaap wel op een rotsachtige bodem beneden ipv zo’n capsule, wat eng.
Had van de week een oproepje gedaan voor schoonmaak hulp. Maar de reacties kwamen in de spam, die zie ik nu pas. Een meneer gaf aan dat zijn vrouw wilde schoonmaken. Ik op hun profiel kijken….Gristelijk met dikke hoofdletters. Dat gaat m niet worden
Voel je je bedreigd?quote:
Je emoticon zei wat andersquote:
Die jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je emoticon zei wat anders
Graham is te oud voor mij, gay en vooral een bekende Engelse presentator die, naast het delen van leuke feitjes, op de BBC vooral heerlijk zit te bitchen over de inzendingen.
Ja, maar dat zijn over het algemeen geen mensen die je proberen over te halen over te stappen naar de islam, nog nooit meegemaakt. Dat was dit stel wel volgens hun fb pagina en dat heb ik best vaak meegemaakt en die stoppen echt niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En een moslim die met zo streng in de leer was is, was dat ook een probleem geweest?
Oh pfwoei gelukkig maarquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je emoticon zei wat anders
Graham is te oud voor mij, gay en vooral een bekende Engelse presentator die, naast het delen van leuke feitjes, op de BBC vooral heerlijk zit te bitchen over de inzendingen.
Bij Christenen heb ik dat ook nog nooit meegemaakt terwijl ik in Wageningen toch best wat Koxianen in m'n jaar zaten.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn over het algemeen geen mensen die je proberen over te halen over te stappen naar de islam, nog nooit meegemaakt. Dat was dit stel wel volgens hun fb pagina en dat heb ik best vaak meegemaakt en die stoppen echt niet.
Ik had pinksterbeweging in mijn omgevingquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij Christenen heb ik dat ook nog nooit meegemaakt terwijl ik in Wageningen toch best wat Koxianen in m'n jaar zaten.
quote:Op zondag 17 mei 2026 09:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Valkenburg en hebben ook een bezoekje Aachen gedaan. Beide plaatsen zijn nauwelijks interessant,
Die 46u vind ik zo bizar. Het idee alleen alquote:Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Blues het volgende:
Kreeg lange update van M.
2e kuur is ingelopen (van vrijdag tot vandaag, weer 46 uur), ze heeft het megakoud gehad en een tikkie misselijk, verder is het te doen
Die grotten hebben we al eens gedaan. Dat was inderdaad wel leuk. Maar gewoon door zo'n dorp wandelen is al niet zo mijn ding en Valkenburg is verder toch gewoon een grote tourist trapquote:Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet door de mergelgrotten gekropen enzo?
Bovendien zo te zien lekker gegeten. Sinds wanneer maakt lekker eten een plaats niet interessant?(of was dat elders)
Te doen…quote:Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Blues het volgende:
Kreeg lange update van M.
2e kuur is ingelopen (van vrijdag tot vandaag, weer 46 uur), ze heeft het megakoud gehad en een tikkie misselijk, verder is het te doen
Ik ook.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Vanyel het volgende:
Die 46u vind ik zo bizar. Het idee alleen al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag ga ik normale dingen doen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hulp zou zelf hulp van psych begeleiding kunnen gebruikenquote:Op zondag 17 mei 2026 12:00 schreef AnneX het volgende:
Te doen…![]()
De man van hulp ondergaat voor de zoveelste keer in 11 jaar een chemo etc.
Ligt als een deaud vogeltje op de bank. Vrouwlief heeft daar geen begrip voor. Slopend.
quote:Op zondag 17 mei 2026 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik ben gisteren de hele dag bezig geweest om samen met CoPilot te rekenen aan de muntjesvinderij. Ik nam namelijk aan dat e.e.a. een normale verdeling zou volgen maar dat bleek niet zo te zijn. Aangezien de events in mijn proces willekeurig en onafhankelijk zijn en in de tijd een constante kans hebben, volgt er een exponentiële of Poisson-verdeling. Dat betekent dat je op basis van het gemiddelde allerlei leuke voorspellingen kunt doen zoals
Wat is de kans dat ik vandaag een muntje vind? (10,66 %)
Wat is de kans dat ik de komende week minstens 3 muntjes vind? (4,59 %)
Wat is de kans dat ik de rest van het jaar in minimaal 2 maanden minstens 5 muntjes vind? (ongeveer 58 % (!))SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag ga ik normale dingen doenWat zijn normale dingen
![]()
Ja dat weet je bij mij maar nooitquote:
Tja…al een aantal malen voorgesteld. Zij wil niet. (Want “weet” er alles van).quote:Op zondag 17 mei 2026 12:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Hulp zou zelf hulp van psych begeleiding kunnen gebruiken
Leven met chronisch zieke partner is niet heel makkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle hoeken en gaten en extra en dan 1 x maand?quote:Op zondag 17 mei 2026 12:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, ik dacht een hulp te hebben, maar ze vraagt een vast bedrag voor het huis, gaat niet weg voordat alles schoon is.. Voor een normale gezinswoning is dan 70 euro prima maan ik heb een niet heel groot appartement
Zoveel hoeken en gaten heb ik nietquote:Op zondag 17 mei 2026 12:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Alle hoeken en gaten en extra en dan 1 x maand?
Krijg de NL ondertiteling er niet in en mijn Duits (nooit op school gehad) is niet goed genoeg.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:48 schreef derLudolf het volgende:
Leuke serie van NDR en WDR.
Over Klaas (mit K) die het loon- en akkerbouwbedrijf met BGA biogasinstallaties ineens moet runnen nadat z'n pa vorig jaar met in een verkeersongeval is overleden.
Bekijk deze YouTube-video
¤2500 extra per week aan kosten door die oranje idioot.
quote:Op zondag 17 mei 2026 12:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja…al een aantal malen voorgesteld. Zij wil niet. (Want “weet” er alles van).
En nu zijn wij luisterpunt.Dan "moeten" ze samen in therapieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou mss meer inzicht en begrip geven voor allebei. Wat doe je elkaar aan als je zo moet leven
Je hébt maar 1 leven.
Minder koud. Steek de kachel zo weer in de grens. Voor vanavond goulash er uit liggen, goede winterkostquote:
Zeker!quote:Op zondag 17 mei 2026 11:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Valkenburg is verder toch gewoon een grote tourist trap![]()
De parel van Limburgquote:Op zondag 17 mei 2026 12:06 schreef borisz het volgende:
Eens over Aachen LS. Dagje gedaan, maar was er wel snel op uitgekeken. Voordeel is dat er een busverbinding naar Heerlen was en werd voor de deur afgezet
. Toen wel goeie Duitse kost gegeten.
Gesport. Was hangt. Politieke zaken gedaan. Zo naar de stamkroeg voor Volendam - Telstarrrrrrrrrr
Ik hoorde dodaars vanochtend op m'n hardlooprondje. En ik zag een boomklever.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:22 schreef Blues het volgende:
Grote wandeling in de wijk gedaan. Lekker veel vogeltjes gehoord, eekhoorns gezien en weinig mensen op straat want soms druppelt het. Het ruikt ook zo lekker en wordt al warmer voelde ik
Dowattus?quote:Op zondag 17 mei 2026 15:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik hoorde dodaars vanochtend op m'n hardlooprondje. En ik zag een boomklever.
quote:Op zondag 17 mei 2026 16:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Dodaars | Vogelbescherming https://share.google/yfCthl64bR3opCO1f
Futensoort
Zolang de pijn vermindert, er geen (pussige) afscheiding of andere rare zaken zijn en je een algehele verbetering merkt kun je er vanuit gaan dat het erbij hoort.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:07 schreef derLudolf het volgende:
Ik kan het telefoonnummer op het pand van de overbuurman niet goed zijn @:Cat-astrophe - wel al beter dan gisteren. Weet jij toevallig of dat normaal is / hoe lang herstel duurt?
En het bier vloeide rijkelijk, gok ik zoquote:Op zondag 17 mei 2026 12:06 schreef borisz het volgende:
Zo naar de stamkroeg voor Volendam - Telstarrrrrrrrrr
En de bitterballen!quote:Op zondag 17 mei 2026 16:43 schreef flipsen het volgende:
[..]
En het bier vloeide rijkelijk, gok ik zo
Lekker he. 25 jaar na je afstuderen kom je alsnog een reallife hands on use case tegen voor die ongeinquote:Op zondag 17 mei 2026 17:03 schreef Candaasje het volgende:
En lekker aan het kansrekenen Fles, ik krijg er gelijk flashbacks van
Ja. Wij zijn zo 4 dingen kwijt. 3 Dingen zijn na een aantal weken teruggevonden, de vierde hebben we vervangen. We hebben maar nieuw gekocht maar de oude zijn nog niet gevonden. Nou gaat het enkel om een aantal krammen en komen ze heus ooit boven water maar toch storend.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:20 schreef z80 het volgende:
Ken je dat?
Je het iets nodig, in mijn geval een nippel. Je weet zeker dat je deze hebt. En ook al meerdere keren gebruikt.
Maar dat ding is nu nergens te vinden. Niet op de normale plek, niet op een mogelijke plek. En ook niet ergens achter in een kast/schap.
Zul je zien als ik morgen een nieuwe koop ik bij thuiskomst de oude direct terug vind.
Okee thanks for nothing copilotquote:Op zondag 17 mei 2026 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb weer zo'n ei-muffin in de AF zitten voor door de groentebak vanavond
Wat heb je allemaal op je lijst staan precies?quote:Op zondag 17 mei 2026 17:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een mooie route rond WOI bezienswaardigheden gemaakt voor onze Belgiëreis. Ik zie er nu al soort van tegenop om dingen als 'dodengang' en 'executieplaats' te zien. De route is in theorie voor de eerste dag maar het hangt van de lengte van de stops af hoe ver we komen. We zien wel. De tassen zijn al gepakt want ik moet morgen nog werken.
Heerlen is genieten. Voor de treurtrips en street art.quote:
Vraag het anders even aan Andréquote:Op zondag 17 mei 2026 17:20 schreef z80 het volgende:
Ken je dat?
Je het iets nodig, in mijn geval een nippel. Je weet zeker dat je deze hebt. En ook al meerdere keren gebruikt.
Maar dat ding is nu nergens te vinden. Niet op de normale plek, niet op een mogelijke plek. En ook niet ergens achter in een kast/schap.
Zul je zien als ik morgen een nieuwe koop ik bij thuiskomst de oude direct terug vind.
En het Mijnwerkersmuseun is een aanraderquote:Op zondag 17 mei 2026 17:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Heerlen is genieten. Voor de treurtrips en street art.
Maar als je wil wandelen is Heerlen een perfect basiskamp. Bussen naar alle uithoeken van Limburg.
Ik zat de laatste jaren vaak in het Nivonhuis en kom er dit najaar of voorjaar zeker weer als ik het Pelgrimspad ga afmaken. 😊
Deze. Sommige zullen een stop zijn van enkele minuten, anderen enkele uren.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal op je lijst staan precies?
Museum wordt ook nog bezocht, in Ieper.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Tyne Cot is echt mega huge. Daar loop je eigenlijk altijd wel minstens 2 touringcars vol volk tegen het lijf. Doordeweeks Engelse schoolkinderen, in het weekend bejaarden. Ik zou een wat kleinere begraafplaats pakken. Je kunt ze onmogelijk missen, er liggen er ongeveer 600 in de Westhoek. Verder zou ik een museum erbij nemen. Hooghe Crater is een leuke, ook een cafeetje ernaast. En wat je zeker ook even moet bezoeken is een Duitse begraafplaats. Daar zijn er ineens maar heel weinig van. In de Westhoek eigenlijk alleen Langemark-Poelkapelle. Rest ziet er goed uit!
Houthulst bos kun je nog naar kijken voor op de terugweg!
Oh In Flanders Fields, ja kan ook. Heel modern en audiovisueel, anders dan de meeste andere musea aan het front die meestal gewoon een collectie oud roest zijn. Daarvan kun je er ééntje pakken, dan heb je de rest ook wel gezien. IFF is wel andersquote:Op zondag 17 mei 2026 18:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Museum wordt ook nog bezocht, in Ieper.
We houden wel van een goede audiovisuele immersionquote:Op zondag 17 mei 2026 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh In Flanders Fields, ja kan ook. Heel modern en audiovisueel, anders dan de meeste andere musea aan het front die meestal gewoon een collectie oud roest zijn. Daarvan kun je er ééntje pakken, dan heb je de rest ook wel gezien. IFF is wel anders
In Esen is een leuke bierbrouwerijquote:Op zondag 17 mei 2026 18:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het moet ook niet alleen over WOI gaan die dagen.
Mocht ik verslingerd raken aan WOI, zal ik dit onthouden.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Mocht je het interessant genoeg vinden om nogeens terug te gaan, dan kan ik je de Militärgeschichtlicher Reiseführer van Markus Klauer aanraden. In het Duits, dat wel. Er is ook iets dergelijks in het Engels, dat heet Before Endeavours Fade van Rose M. Coombs. En hoewel dat HET standaardwerk is (want Engels) is die van Klauer beter.
Dat heb ik met kastelen. Afgelopen vakantieweek genoeg geklommen en eigenlijk komt het allemaal op hetzelfde neerquote:Op zondag 17 mei 2026 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mocht ik verslingerd raken aan WOI, zal ik dit onthouden.
Geen bierbrouwerij voor ons, ik drink namelijk niet. En we zijn al een aantal keer in brouwerijen geweest, ik geloof het wel
Vaak is dat zo inderdaad. Ik heb in het rondje slagveld ook zo veel mogelijk variatie aangebracht. Geen 5 begraafplaatsen, memorials of loopgraven maar van elk 1.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat heb ik met kastelen. Afgelopen vakantieweek genoeg geklommen en eigenlijk komt het allemaal op hetzelfde neer
Fijne week alvast en ook sterkte met wat je te zien krijgt en erover leert.
Ondanks dat dit waarschijnlijk prachtig appartement is, ga ik volgende keer gewoon weer naar een huisje van een mens in plaats van een bedrijf.quote:For quality and safety purposes, the Accommodation may be provided with equipment that monitors the environment in the Accommodation (including noise levels, temperature and movement) to ensure that Guests have a pleasant stay and neighbours are not disturbed. The Guest is not allowed to interrupt, disable or remove this equipment. Any problems with or need for repair or maintenance of this equipment must be reported immediately by the Guest.
Dit is echt typisch zo'n huisjesverhuurbedrijf ding. Maar wel gek dat het niet vooraf bekend was.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Men wil blijkbaar ook 500 euro borg. We hebben geboekt met een prijs per nacht. Voor 3 nachten is die prijs blijkbaar opgebouwd inclusief 105 euro schoonmaakkosten![]()
Vreemde gang van zaken. Waarom was dit allemaal niet van te voren bekend.
Kun je er nog vanaf? Dit klinkt als naaierijquote:Op zondag 17 mei 2026 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Men wil blijkbaar ook 500 euro borg. We hebben geboekt met een prijs per nacht. Voor 3 nachten is die prijs blijkbaar opgebouwd inclusief 105 euro schoonmaakkosten![]()
Vreemde gang van zaken. Waarom was dit allemaal niet van te voren bekend.
Ja inderdaad. Of van die FIRE lui. Of allebei.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit is echt typisch zo'n huisjesverhuurbedrijf ding. Maar wel gek dat het niet vooraf bekend was.
Met dit soort grappen ga je wel via airbnb boeken.
Niet annuleerbaar. Dat wisten we wel van te voren. Het is geen naaierij, het is via een betrouwbare partner geboekt.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je er nog vanaf? Dit klinkt als naaierij
Ik heb volgens mij nog nooit op mijn Samsung telefoons (en ik heb er wat versleten…) alles wat jij noemt vooraf geïnstalleerd gehad.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom kopen deze apparaten? Denken ze dat dit normaal is?
Samsung gebruikers, verlicht mij!
Dit is een van de redenen dat ik geen Samsung gebruiker ben.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom kopen deze apparaten? Denken ze dat dit normaal is?
Samsung gebruikers, verlicht mij!
Hij is van mijn werk maar kwam nieuw in doos en nog geseald zonder Google profiel dus dat kan het niet zijn. Ik had al wel gehoord over de troep op Samsung maar ik was toch verbaasdquote:Op zondag 17 mei 2026 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit op mijn Samsung telefoons (en ik heb er wat versleten…) alles wat jij noemt vooraf geïnstalleerd gehad.
Heb je misschien van je werk een Google account/-profiel gekregen waarin die zooi al vooraf geactiveerd is?
De massa zal waarschijnlijk wel al die meuk gebruiken of een deel daarvan, maar ik gooi alles er af, ook van mijn iPad's, wat ik niet wil gebruiken…
Ok, dan trek ik mijn mopper daarover in. Goed te weten.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:35 schreef Clubsoda het volgende:
Bad- en badlinnen apart betalen is een Belgisch ding. Deens ook trouwens.
Nou jaquote:Op zondag 17 mei 2026 21:44 schreef Blues het volgende:
Van een andere orde is, dat in Italië op je eetrekening altijd het couvert apart/extra vermeld staat/betaald moet worden.
Dit jaar was het elke keer 3 euro pp.
Je MOET toch aan een tafeltje met borden en bestek eten, je kan toch niet kiezen om op de grond met handen te eten of zo 😅 en dan zeggen, wij hebben geen gebruik gemaakt van het couvert, haal die 6 eu er maar af.![]()
Eventuele fooi wilden ze dan weer cash. Rare jongens die Italianen.
Net als die achteloos neergezette mandjes brood of bakjes olijven vooraf, die kan je vaak ook op de rekening terugvinden als je er iets van gegeten hebt. Doe je dat niet, dan staat het er niet op.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:44 schreef Blues het volgende:
Van een andere orde is, dat in Italië op je eetrekening altijd het couvert apart/extra vermeld staat/betaald moet worden.
Dit jaar was het elke keer 3 euro pp.
Je MOET toch aan een tafeltje met borden en bestek eten, je kan toch niet kiezen om op de grond met handen te eten of zo 😅 en dan zeggen, wij hebben geen gebruik gemaakt van het couvert, haal die 6 eu er maar af.![]()
Eventuele fooi wilden ze dan weer cash. Rare jongens die Italianen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag ben ik bij bijzondere voetbalwedstrijden gaan kijken: Excelsior-De Graafschap, Excelsior - Ajax en Excelsior - SC Cambuur. De spelers zijn van 9-19 jaar oud en een van de spelers heeft de bouw van een quarterback bij Amerikaans football. Hij stopte echt alle spelers/ballen. Er deden kinderen mee van twee vrienden. Blij toe dat het pas later op de dag begon met regenen hier, want er waren maar weinig schuilplekken langs voetbalveld.
@sigme een hele dikke knuffel! Familie, het blijft moeilijk...
@Blues fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad!
@Lucky_Strike Woehoe! Vakantie en sollicitatie! Succes en veel plezier!
@Dr_Flash gaaf muntjesvindkaart!
@Cat-astrophe eet smakelijk en ik ben ook nieuwsgierig naar dirndl achtergrondverhaal
@derLudolf Beterschap met je oog! Het is ook eng als er iets met je oog moet gebeuren!
@Kaatje1 wat jammer van mislukte cheesecake! Veel plezier met je etentje morgen en fijn dat je blaasontsteking zo snel weg is.
@z80 Geluksvogel! Precies tijdens de buien overdekt zitten!
@Tele6 Dikke knuffel! Er zijn al een hoop wijze woorden gezegd en ik heb niets toe te voegen.
@MadMaster staan de whiskeyflessen bij jouw thuis ook zo mooi?
https://www.funda.nl/deta(...)4456631/media/foto/4
@fietsie Dikke knuffel omdat je lief bent!
Ja, deels wel, in een op maat gemaakte kast in de huiskamer.quote:Op zondag 17 mei 2026 22:39 schreef Yinny het volgende:
@:madmaster staan de whiskeyflessen bij jouw thuis ook zo mooi?
https://www.funda.nl/deta(...)4456631/media/foto/4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |