abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220815048
De gevraagde na-foto!


Hij staat nu even in grootste stand tot lak helemaal uitgehard is. Volgend weekend zet ik m in kleinste stand, dan zit het voetenbord op 1/3 van de afstand die nu tussen middelste poten en voetenbord zit. En dan komt er daar rechts naast nog een poang stoel. En als het al lukt hang ik nog wat lichtballen op over de muur.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:04:35 #204
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220815105
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je emoticon zei wat anders :P

Graham is te oud voor mij, gay en vooral een bekende Engelse presentator die, naast het delen van leuke feitjes, op de BBC vooral heerlijk zit te bitchen over de inzendingen.
Oh pfwoei gelukkig maar :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:12:44 #205
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220815330
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, maar dat zijn over het algemeen geen mensen die je proberen over te halen over te stappen naar de islam, nog nooit meegemaakt. Dat was dit stel wel volgens hun fb pagina en dat heb ik best vaak meegemaakt en die stoppen echt niet.
Bij Christenen heb ik dat ook nog nooit meegemaakt terwijl ik in Wageningen toch best wat Koxianen in m'n jaar zaten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:15:27 #206
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220815404
Sprak laatst met iemand hier in het dorp, ongeveer mijn leeftijd. Bleek gereformeerde dominee te wezen in Emlicheim. Z'n vrouw hier in het dorp. Dat ie jager was en tevens opleiding tot had gedaan timmerman wist eerder dan dat ie dominee is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:19:27 #207
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220815511
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220816849
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Bij Christenen heb ik dat ook nog nooit meegemaakt terwijl ik in Wageningen toch best wat Koxianen in m'n jaar zaten.
Ik had pinksterbeweging in mijn omgeving :D En afgelopen zomer nog een tijdelijke vrijwilliger die moslims probeerde over te laten stappen
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 17 mei 2026 @ 09:44:52 #209
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220820271
Mogge. We zijn terug uit Valkenburg en hebben ook een bezoekje Aachen gedaan. Beide plaatsen zijn nauwelijks interessant, behalve dat de dom van Aachen enorm indrukwekkend is. Maar met onze vrienden was het heel gezellig en ook met de vrienden die we op de terugweg bezochten.







Vandaag tuin en solliciteren. Morgen werken. Dinsdag tot en met vrijdag naar België.
Spoilers!
pi_220821928
Heerlijk eten zie ik daar en vandaag solliciteren! Heel veel succes *G* (op zondag?) En lekker vooruitzicht naar B.
pi_220821941
Kreeg lange update van M.
2e kuur is ingelopen (van vrijdag tot vandaag, weer 46 uur), ze heeft het megakoud gehad en een tikkie misselijk, verder is het te doen O+
pi_220821971
Vandaag niks gepland. Beetje wandelen lezen oefenen op de mondharmonica want ik moet de 25e wel goed beslagen ten ijs komen als we de Kellyfamilie gaan zijn. Ook wil ik het jazzy intro op de piano van pianoman weer updaten... wat is dat toch... als je een nr lang niet hebt gespeeld het wegzakt :(
pi_220822004
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Valkenburg en hebben ook een bezoekje Aachen gedaan. Beide plaatsen zijn nauwelijks interessant,
:o

Niet door de mergelgrotten gekropen enzo?

Bovendien zo te zien lekker gegeten. Sinds wanneer maakt lekker eten een plaats niet interessant? :o (of was dat elders)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220822024
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Blues het volgende:
Kreeg lange update van M.
2e kuur is ingelopen (van vrijdag tot vandaag, weer 46 uur), ze heeft het megakoud gehad en een tikkie misselijk, verder is het te doen O+
Die 46u vind ik zo bizar. Het idee alleen al
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:50:36 #215
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220822057
Mogge (nog)

Wat ziet dat er allemaal lekker uit @Lucky_Strike

Durfde er niet naar te vragen hoe het met M gaat, fijn dat het “goed te doen” is maar toch -O-

Ik heb zowaar tot iets voor 9 uur uitgeslapen, toen ging de alarm voor medicijnen voor Elin, ander had ik waarschijnlijk nog langer geslapen, had her blijkbaar nodig.

Zometeen mango cheesecake maken voor morgen en tetris spelen in de koelkast om alles kwijt te kunnen en kijken of ik spreekuur afspraken heb morgen.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 17 mei 2026 @ 11:53:09 #216
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220822094
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o

Niet door de mergelgrotten gekropen enzo?

Bovendien zo te zien lekker gegeten. Sinds wanneer maakt lekker eten een plaats niet interessant? :o (of was dat elders)
Die grotten hebben we al eens gedaan. Dat was inderdaad wel leuk. Maar gewoon door zo'n dorp wandelen is al niet zo mijn ding en Valkenburg is verder toch gewoon een grote tourist trap :? We hebben daar niets gegeten. Die plank was in Margraten, bij Loods81. Enorme aanrader.
Spoilers!
pi_220822214
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Blues het volgende:
Kreeg lange update van M.
2e kuur is ingelopen (van vrijdag tot vandaag, weer 46 uur), ze heeft het megakoud gehad en een tikkie misselijk, verder is het te doen O+
Te doen… _O_
De man van hulp ondergaat voor de zoveelste keer in 11 jaar een chemo etc.
Ligt als een deaud vogeltje op de bank. Vrouwlief heeft daar geen begrip voor. Slopend.

In Aachen was toentertijd een imposante boekenwinkel in een kerk.
Ach, die is er ook in Maastricht.
Mooi ijs en een uitstekende borrelplank :Y)
Succes met de solli en de Tuin.

Droog. Dan alsnog naar een lokaal cultureel festival op tien unieke locaties als in een tuin, ineen boomgaard.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:06:09 #218
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220822354
Eens over Aachen LS :Y. Dagje gedaan, maar was er wel snel op uitgekeken. Voordeel is dat er een busverbinding naar Heerlen was en werd voor de deur afgezet :+. Toen wel goeie Duitse kost gegeten. :P

Gesport. Was hangt. Politieke zaken gedaan. Zo naar de stamkroeg voor Volendam - Telstarrrrrrrrrr
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220822387
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Vanyel het volgende:

Die 46u vind ik zo bizar. Het idee alleen al.
Ik ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:09:32 #220
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220822407
En ik ben gisteren de hele dag bezig geweest om samen met CoPilot te rekenen aan de muntjesvinderij. Ik nam namelijk aan dat e.e.a. een normale verdeling zou volgen maar dat bleek niet zo te zijn. Aangezien de events in mijn proces willekeurig en onafhankelijk zijn en in de tijd een constante kans hebben, volgt er een exponentiële of Poisson-verdeling. Dat betekent dat je op basis van het gemiddelde allerlei leuke voorspellingen kunt doen zoals

Wat is de kans dat ik vandaag een muntje vind? (10,66 %)
Wat is de kans dat ik de komende week minstens 3 muntjes vind? (4,59 %)
Wat is de kans dat ik de rest van het jaar in minimaal 2 maanden minstens 5 muntjes vind? (ongeveer 58 % (!))

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag ga ik normale dingen doen :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220822414
😳 jij kunt rekenen! _O_
pi_220822418
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:00 schreef AnneX het volgende:

Te doen… _O_
De man van hulp ondergaat voor de zoveelste keer in 11 jaar een chemo etc.
Ligt als een deaud vogeltje op de bank. Vrouwlief heeft daar geen begrip voor. Slopend.

Hulp zou zelf hulp van psych begeleiding kunnen gebruiken :)
Leven met chronisch zieke partner is niet heel makkelijk ;)
pi_220822423
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik ben gisteren de hele dag bezig geweest om samen met CoPilot te rekenen aan de muntjesvinderij. Ik nam namelijk aan dat e.e.a. een normale verdeling zou volgen maar dat bleek niet zo te zijn. Aangezien de events in mijn proces willekeurig en onafhankelijk zijn en in de tijd een constante kans hebben, volgt er een exponentiële of Poisson-verdeling. Dat betekent dat je op basis van het gemiddelde allerlei leuke voorspellingen kunt doen zoals

Wat is de kans dat ik vandaag een muntje vind? (10,66 %)
Wat is de kans dat ik de komende week minstens 3 muntjes vind? (4,59 %)
Wat is de kans dat ik de rest van het jaar in minimaal 2 maanden minstens 5 muntjes vind? (ongeveer 58 % (!))

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag ga ik normale dingen doen :+
:D Wat zijn normale dingen :+
  zondag 17 mei 2026 @ 12:14:31 #224
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220822447
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:11 schreef Blues het volgende:

[..]
:D Wat zijn normale dingen :+
Ja dat weet je bij mij maar nooit :+

Boekje maken voor mijn aanstaande vakantie en bed verschonen. En de afwas denk ik.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 17 mei 2026 @ 12:22:19 #225
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220822537
Nou, ik dacht een hulp te hebben, maar ze vraagt een vast bedrag voor het huis, gaat niet weg voordat alles schoon is.. Voor een normale gezinswoning is dan 70 euro prima maan ik heb een niet heel groot appartement
We have far more in common than that which devides us..
pi_220822546
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:11 schreef Blues het volgende:

[..]
Hulp zou zelf hulp van psych begeleiding kunnen gebruiken :)
Leven met chronisch zieke partner is niet heel makkelijk ;)
Tja…al een aantal malen voorgesteld. Zij wil niet. (Want “weet” er alles van).
En nu zijn wij luisterpunt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220822559
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, ik dacht een hulp te hebben, maar ze vraagt een vast bedrag voor het huis, gaat niet weg voordat alles schoon is.. Voor een normale gezinswoning is dan 70 euro prima maan ik heb een niet heel groot appartement
Alle hoeken en gaten en extra en dan 1 x maand?
  zondag 17 mei 2026 @ 12:38:40 #228
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220822698
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:24 schreef AnneX het volgende:

[..]
Alle hoeken en gaten en extra en dan 1 x maand?
Zoveel hoeken en gaten heb ik niet ;)
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:48:53 #229
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220822923
Leuke serie van NDR en WDR.
Over Klaas (mit K) die het loon- en akkerbouwbedrijf met BGA biogasinstallaties ineens moet runnen nadat z'n pa vorig jaar met in een verkeersongeval is overleden.

Bekijk deze YouTube-video

¤2500 extra per week aan kosten door die oranje idioot.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220823215
Voor de alleenwonenden onder ons, je kan meedoen aan een experiment. Ik vind het zo creatief, leuk bedacht dat ik er bijna zelf aan mee zou doen.
pi_220823241
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:48 schreef derLudolf het volgende:
Leuke serie van NDR en WDR.
Over Klaas (mit K) die het loon- en akkerbouwbedrijf met BGA biogasinstallaties ineens moet runnen nadat z'n pa vorig jaar met in een verkeersongeval is overleden.

Bekijk deze YouTube-video

¤2500 extra per week aan kosten door die oranje idioot.
Krijg de NL ondertiteling er niet in en mijn Duits (nooit op school gehad) is niet goed genoeg. -O-
pi_220823247
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:23 schreef AnneX het volgende:

[..]
Tja…al een aantal malen voorgesteld. Zij wil niet. (Want “weet” er alles van).
En nu zijn wij luisterpunt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan "moeten" ze samen in therapie :) Dat zou mss meer inzicht en begrip geven voor allebei. Wat doe je elkaar aan als je zo moet leven :? Je hébt maar 1 leven.
pi_220823255
Grote wandeling in de wijk gedaan. Lekker veel vogeltjes gehoord, eekhoorns gezien en weinig mensen op straat want soms druppelt het. Het ruikt ook zo lekker en wordt al warmer voelde ik O+
  zondag 17 mei 2026 @ 13:33:02 #234
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220823356
Warmer? :? zou tijd worden :wtf:
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 17 mei 2026 @ 13:55:47 #235
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220823566
*O* dinsdag kennismaking met een eventuele nieuwe hulp
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 14:43:03 #236
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220824192
quote:
11s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Warmer? :? zou tijd worden :wtf:
Minder koud. Steek de kachel zo weer in de grens. Voor vanavond goulash er uit liggen, goede winterkost
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220824501
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Valkenburg is verder toch gewoon een grote tourist trap :?
Zeker!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220824518
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:06 schreef borisz het volgende:
Eens over Aachen LS :Y. Dagje gedaan, maar was er wel snel op uitgekeken. Voordeel is dat er een busverbinding naar Heerlen was en werd voor de deur afgezet :+. Toen wel goeie Duitse kost gegeten. :P

Gesport. Was hangt. Politieke zaken gedaan. Zo naar de stamkroeg voor Volendam - Telstarrrrrrrrrr
De parel van Limburg O+ :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 17 mei 2026 @ 15:26:46 #239
43653 sigme
Veraan
pi_220824707
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:22 schreef Blues het volgende:
Grote wandeling in de wijk gedaan. Lekker veel vogeltjes gehoord, eekhoorns gezien en weinig mensen op straat want soms druppelt het. Het ruikt ook zo lekker en wordt al warmer voelde ik O+
Ik hoorde dodaars vanochtend op m'n hardlooprondje. En ik zag een boomklever.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 16:07:16 #240
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220825138
Ik kan het telefoonnummer op het pand van de overbuurman niet goed zijn @Cat-astrophe - wel al beter dan gisteren. Weet jij toevallig of dat normaal is / hoe lang herstel duurt?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220825253
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:26 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik hoorde dodaars vanochtend op m'n hardlooprondje. En ik zag een boomklever.
Dowattus?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220825335
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:16 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Dowattus?
Dodaars | Vogelbescherming https://share.google/yfCthl64bR3opCO1f

Futensoort O+
pi_220825361
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:22 schreef Blues het volgende:

[..]
Dodaars | Vogelbescherming https://share.google/yfCthl64bR3opCO1f

Futensoort O+
:)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 17 mei 2026 @ 16:24:27 #244
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220825364
De mango cheesecake is een jammerlijke mislukking. Morgen na werk even wat spullen halen ter vervanging
We have far more in common than that which devides us..
pi_220825466
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:07 schreef derLudolf het volgende:
Ik kan het telefoonnummer op het pand van de overbuurman niet goed zijn @:Cat-astrophe - wel al beter dan gisteren. Weet jij toevallig of dat normaal is / hoe lang herstel duurt?
Zolang de pijn vermindert, er geen (pussige) afscheiding of andere rare zaken zijn en je een algehele verbetering merkt kun je er vanuit gaan dat het erbij hoort.
Oogweefsel herstelt bizar snel.
Disclaimer: Ik denk best wat te weten van oogklachten vanuit eigen ervaring... alleen hoe dat met visusverbetering werkt... niemand thuis :')

Bij twijfel dus morgen even bellen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 16:41:11 #246
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220825652
Ja bel voor de zekerheid even denk ik. Nadeel is dat ik z'n telefoonnummer nu ongeveer uit m'n hoofd ken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 17 mei 2026 @ 16:43:09 #247
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220825699
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:06 schreef borisz het volgende:
Zo naar de stamkroeg voor Volendam - Telstarrrrrrrrrr
En het bier vloeide rijkelijk, gok ik zo B:)B
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 16:59:06 #248
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220826086
Jaaaaaaaa!
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 16:59:21 #249
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220826089
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:43 schreef flipsen het volgende:

[..]
En het bier vloeide rijkelijk, gok ik zo B:)B
En de bitterballen!
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220826107
Middag!

Ik heb in de schuur staan schilderen en kreeg het toch het laatste half uur wel fris.
Toevallig zelfde kleur als @vlindertje89 , we hebben ooit een bistrosetje van m'n ouders doorgeschoven gekregen, alleen het tafelblad (allemaal houten plankjes van 4,5cm) moesten we dan nog zelf vervangen. De stoeltjes waren al terra-kleurig, dus wij hadden er vorige week ook okergeel bij gekocht. Vrolijk kleurtje voor in de tuin O+

Ik denk alleen dat nu na 4 jaar de stoeltjes toch ook weer een nieuwe lik verf kunnen gebruiken. En het onderstel ook (maar daar heb ik al zwarte metaalverf voor, want die had ik al voor het gaas van de konijnenren. Als het ooit weer eens droog is, dan kan ik daar ook weer eens mee verder...)

/welgoedvoordeplantjes
  zondag 17 mei 2026 @ 17:01:58 #251
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220826117
Ik heb weer zo'n ei-muffin in de AF zitten voor door de groentebak vanavond :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220826127
46 uur...heftig.... ik weet niet of ik zelf nog voor zo'n behandeling zou kiezen.
Maar goed, ik ben ook niet in die situatie, dus dan is het makkelijk/anders praten...

En lekker aan het kansrekenen Fles, ik krijg er gelijk flashbacks van :D
pi_220826142
Wij eten linzen ala Ottolenghi, maar voor nu hebben we even twee kleine loempia's in de AF gegooid :9
  zondag 17 mei 2026 @ 17:08:12 #254
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220826191
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:03 schreef Candaasje het volgende:
En lekker aan het kansrekenen Fles, ik krijg er gelijk flashbacks van :D
Lekker he. 25 jaar na je afstuderen kom je alsnog een reallife hands on use case tegen voor die ongein :D _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220826398
Ik word dadelijk door neef en nicht opgehaald voor een diner bij Da Vinci*
Kleine kinderen worden groot (en ik woon op hun route) O+ Maar tante mag betalen :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 17 mei 2026 @ 17:20:14 #256
63722 z80
I fink you freaky
pi_220826411
Ken je dat?
Je het iets nodig, in mijn geval een nippel. Je weet zeker dat je deze hebt. En ook al meerdere keren gebruikt.
Maar dat ding is nu nergens te vinden. Niet op de normale plek, niet op een mogelijke plek. En ook niet ergens achter in een kast/schap.
Zul je zien als ik morgen een nieuwe koop ik bij thuiskomst de oude direct terug vind.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220826618
De nippel ligt bij Twee vlaggen ergens…
  zondag 17 mei 2026 @ 17:34:03 #258
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220826633
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:20 schreef z80 het volgende:
Ken je dat?
Je het iets nodig, in mijn geval een nippel. Je weet zeker dat je deze hebt. En ook al meerdere keren gebruikt.
Maar dat ding is nu nergens te vinden. Niet op de normale plek, niet op een mogelijke plek. En ook niet ergens achter in een kast/schap.
Zul je zien als ik morgen een nieuwe koop ik bij thuiskomst de oude direct terug vind.
Ja. Wij zijn zo 4 dingen kwijt. 3 Dingen zijn na een aantal weken teruggevonden, de vierde hebben we vervangen. We hebben maar nieuw gekocht maar de oude zijn nog niet gevonden. Nou gaat het enkel om een aantal krammen en komen ze heus ooit boven water maar toch storend.
Spoilers!
  zondag 17 mei 2026 @ 17:37:03 #259
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220826677
Ik heb een mooie route rond WOI bezienswaardigheden gemaakt voor onze Belgiëreis. Ik zie er nu al soort van tegenop om dingen als 'dodengang' en 'executieplaats' te zien. De route is in theorie voor de eerste dag maar het hangt van de lengte van de stops af hoe ver we komen. We zien wel. De tassen zijn al gepakt want ik moet morgen nog werken.
Spoilers!
  zondag 17 mei 2026 @ 17:42:13 #260
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220826717
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb weer zo'n ei-muffin in de AF zitten voor door de groentebak vanavond :s)
Okee thanks for nothing copilot :') 10 minuten op 160 graden is dus NIET genoeg. 25 minuten op 130 gaat beter.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 17 mei 2026 @ 17:42:58 #261
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220826726
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een mooie route rond WOI bezienswaardigheden gemaakt voor onze Belgiëreis. Ik zie er nu al soort van tegenop om dingen als 'dodengang' en 'executieplaats' te zien. De route is in theorie voor de eerste dag maar het hangt van de lengte van de stops af hoe ver we komen. We zien wel. De tassen zijn al gepakt want ik moet morgen nog werken.
Wat heb je allemaal op je lijst staan precies? :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 17:55:01 #262
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220826863
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]
De parel van Limburg O+ :D
Heerlen is genieten. Voor de treurtrips en street art.
Maar als je wil wandelen is Heerlen een perfect basiskamp. Bussen naar alle uithoeken van Limburg.
Ik zat de laatste jaren vaak in het Nivonhuis en kom er dit najaar of voorjaar zeker weer als ik het Pelgrimspad ga afmaken. 😊
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 17 mei 2026 @ 17:57:27 #263
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220826912
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:20 schreef z80 het volgende:
Ken je dat?
Je het iets nodig, in mijn geval een nippel. Je weet zeker dat je deze hebt. En ook al meerdere keren gebruikt.
Maar dat ding is nu nergens te vinden. Niet op de normale plek, niet op een mogelijke plek. En ook niet ergens achter in een kast/schap.
Zul je zien als ik morgen een nieuwe koop ik bij thuiskomst de oude direct terug vind.
Vraag het anders even aan André :Y

Bekijk deze YouTube-video
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 17 mei 2026 @ 18:01:21 #264
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220826943
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:55 schreef borisz het volgende:

[..]
Heerlen is genieten. Voor de treurtrips en street art.
Maar als je wil wandelen is Heerlen een perfect basiskamp. Bussen naar alle uithoeken van Limburg.
Ik zat de laatste jaren vaak in het Nivonhuis en kom er dit najaar of voorjaar zeker weer als ik het Pelgrimspad ga afmaken. 😊
En het Mijnwerkersmuseun is een aanrader :Y
Spoilers!
  zondag 17 mei 2026 @ 18:10:49 #265
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
  zondag 17 mei 2026 @ 18:15:14 #266
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220827049
Tyne Cot is echt mega huge. Daar loop je eigenlijk altijd wel minstens 2 touringcars vol volk tegen het lijf. Doordeweeks Engelse schoolkinderen, in het weekend bejaarden. Ik zou een wat kleinere begraafplaats pakken. Je kunt ze onmogelijk missen, er liggen er ongeveer 600 in de Westhoek. Verder zou ik een museum erbij nemen. Hooghe Crater is een leuke, ook een cafeetje ernaast. En wat je zeker ook even moet bezoeken is een Duitse begraafplaats. Daar zijn er ineens maar heel weinig van. In de Westhoek eigenlijk alleen Langemark-Poelkapelle. Rest ziet er goed uit! ^O^

Houthulst bos kun je nog naar kijken voor op de terugweg!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 17 mei 2026 @ 18:28:04 #267
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220827164
quote:
3s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Tyne Cot is echt mega huge. Daar loop je eigenlijk altijd wel minstens 2 touringcars vol volk tegen het lijf. Doordeweeks Engelse schoolkinderen, in het weekend bejaarden. Ik zou een wat kleinere begraafplaats pakken. Je kunt ze onmogelijk missen, er liggen er ongeveer 600 in de Westhoek. Verder zou ik een museum erbij nemen. Hooghe Crater is een leuke, ook een cafeetje ernaast. En wat je zeker ook even moet bezoeken is een Duitse begraafplaats. Daar zijn er ineens maar heel weinig van. In de Westhoek eigenlijk alleen Langemark-Poelkapelle. Rest ziet er goed uit! ^O^

Houthulst bos kun je nog naar kijken voor op de terugweg!
Museum wordt ook nog bezocht, in Ieper.

Ik zoek dat Houthulst bos nog even op, thanks :)
Spoilers!
  zondag 17 mei 2026 @ 18:31:11 #268
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220827181
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Museum wordt ook nog bezocht, in Ieper.
Oh In Flanders Fields, ja kan ook. Heel modern en audiovisueel, anders dan de meeste andere musea aan het front die meestal gewoon een collectie oud roest zijn. Daarvan kun je er ééntje pakken, dan heb je de rest ook wel gezien. IFF is wel anders :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 17 mei 2026 @ 18:39:22 #269
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220827232
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh In Flanders Fields, ja kan ook. Heel modern en audiovisueel, anders dan de meeste andere musea aan het front die meestal gewoon een collectie oud roest zijn. Daarvan kun je er ééntje pakken, dan heb je de rest ook wel gezien. IFF is wel anders :)
We houden wel van een goede audiovisuele immersion :)

Er is zo veel daar. Het moet ook niet alleen over WOI gaan die dagen. We zien wel. Ik heb een richtlijn, dat is in elk geval al fijn.

Nu maar eens eten maken. Wel matig dat ik daarvoor op moet staan.
Spoilers!
  zondag 17 mei 2026 @ 18:39:38 #270
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220827234
Mocht je het interessant genoeg vinden om nogeens terug te gaan, dan kan ik je de Militärgeschichtlicher Reiseführer van Markus Klauer aanraden. In het Duits, dat wel. Er is ook iets dergelijks in het Engels, dat heet Before Endeavours Fade van Rose M. Coombs. En hoewel dat HET standaardwerk is (want Engels) is die van Klauer beter.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 17 mei 2026 @ 18:40:10 #271
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220827238
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het moet ook niet alleen over WOI gaan die dagen.
In Esen is een leuke bierbrouwerij :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 17 mei 2026 @ 20:11:42 #272
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220827847
quote:
3s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Mocht je het interessant genoeg vinden om nogeens terug te gaan, dan kan ik je de Militärgeschichtlicher Reiseführer van Markus Klauer aanraden. In het Duits, dat wel. Er is ook iets dergelijks in het Engels, dat heet Before Endeavours Fade van Rose M. Coombs. En hoewel dat HET standaardwerk is (want Engels) is die van Klauer beter.
Mocht ik verslingerd raken aan WOI, zal ik dit onthouden.

Geen bierbrouwerij voor ons, ik drink namelijk niet. En we zijn al een aantal keer in brouwerijen geweest, ik geloof het wel :)
Spoilers!
pi_220827952
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mocht ik verslingerd raken aan WOI, zal ik dit onthouden.

Geen bierbrouwerij voor ons, ik drink namelijk niet. En we zijn al een aantal keer in brouwerijen geweest, ik geloof het wel :)
Dat heb ik met kastelen. Afgelopen vakantieweek genoeg geklommen en eigenlijk komt het allemaal op hetzelfde neer :+

Fijne week alvast en ook sterkte met wat je te zien krijgt en erover leert.
  zondag 17 mei 2026 @ 20:34:07 #274
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220828006
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Dat heb ik met kastelen. Afgelopen vakantieweek genoeg geklommen en eigenlijk komt het allemaal op hetzelfde neer :+

Fijne week alvast en ook sterkte met wat je te zien krijgt en erover leert.
Vaak is dat zo inderdaad. Ik heb in het rondje slagveld ook zo veel mogelijk variatie aangebracht. Geen 5 begraafplaatsen, memorials of loopgraven maar van elk 1.

Maar ik vraag me wel serieus af in wat voor appartement we terecht gaan komen. Hij is poepchic maar na boeken kreeg ik een mail met de vraag of we handdoeken en bed opmaken willen kopen :? Nu zie ik bij online inchecken dat we ons afval zelf in een container moeten gooien op straffe van 50 euro boete :D Eerder inchecken kost 60 euro. En deze is ook wel bijzonder

quote:
For quality and safety purposes, the Accommodation may be provided with equipment that monitors the environment in the Accommodation (including noise levels, temperature and movement) to ensure that Guests have a pleasant stay and neighbours are not disturbed. The Guest is not allowed to interrupt, disable or remove this equipment. Any problems with or need for repair or maintenance of this equipment must be reported immediately by the Guest.
Ondanks dat dit waarschijnlijk prachtig appartement is, ga ik volgende keer gewoon weer naar een huisje van een mens in plaats van een bedrijf.
Spoilers!
  zondag 17 mei 2026 @ 20:35:42 #275
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220828022
Da's raar allemaal zeg :{ Nou, maar hopen dat het meevalt :{
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 17 mei 2026 @ 20:50:46 #276
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220828138
Men wil blijkbaar ook 500 euro borg. We hebben geboekt met een prijs per nacht. Voor 3 nachten is die prijs blijkbaar opgebouwd inclusief 105 euro schoonmaakkosten _O-

Vreemde gang van zaken. Waarom was dit allemaal niet van te voren bekend.
Spoilers!
  zondag 17 mei 2026 @ 20:53:00 #277
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220828160
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Men wil blijkbaar ook 500 euro borg. We hebben geboekt met een prijs per nacht. Voor 3 nachten is die prijs blijkbaar opgebouwd inclusief 105 euro schoonmaakkosten _O-

Vreemde gang van zaken. Waarom was dit allemaal niet van te voren bekend.
Dit is echt typisch zo'n huisjesverhuurbedrijf ding. Maar wel gek dat het niet vooraf bekend was.
Met dit soort grappen ga je wel via airbnb boeken.
  zondag 17 mei 2026 @ 20:55:21 #278
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220828171
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Men wil blijkbaar ook 500 euro borg. We hebben geboekt met een prijs per nacht. Voor 3 nachten is die prijs blijkbaar opgebouwd inclusief 105 euro schoonmaakkosten _O-

Vreemde gang van zaken. Waarom was dit allemaal niet van te voren bekend.
Kun je er nog vanaf? Dit klinkt als naaierij :X
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 17 mei 2026 @ 20:56:44 #279
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220828181
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dit is echt typisch zo'n huisjesverhuurbedrijf ding. Maar wel gek dat het niet vooraf bekend was.
Met dit soort grappen ga je wel via airbnb boeken.
Ja inderdaad. Of van die FIRE lui. Of allebei.

Nou ja, dit gaat de pret niet drukken natuurlijk. We gaan vast leuke dagen hebben *O*
Spoilers!
  zondag 17 mei 2026 @ 20:58:14 #280
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220828187
quote:
11s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Kun je er nog vanaf? Dit klinkt als naaierij :X
Niet annuleerbaar. Dat wisten we wel van te voren. Het is geen naaierij, het is via een betrouwbare partner geboekt.
Spoilers!
  zondag 17 mei 2026 @ 20:59:48 #281
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220828194
Waarschijnlijk vaak feestende jongeren in die appartementen _O-
  zondag 17 mei 2026 @ 21:02:23 #282
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220828218
Nou veel plezier alvast, we horen het achteraf wel :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 17 mei 2026 @ 21:03:02 #283
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220828221
Nieuw onderwerp om over te mopperen. Ik zit mijn zakelijke telefoon in te stellen, een Samsung. Daar wordt gewoon volautomatisch Facebook, Gemini, Instagram, Spotify, Temu, Candy Crush e.v.a. op geïnstalleerd }:|
Spoilers!
  zondag 17 mei 2026 @ 21:09:45 #284
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220828263
LinkedIn, Amazon Shopping, Youtube Music.
Spoilers!
pi_220828282
:r
  zondag 17 mei 2026 @ 21:19:58 #286
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220828346
Waarom kopen deze apparaten? Denken ze dat dit normaal is?

Samsung gebruikers, verlicht mij!
Spoilers!
pi_220828399
Ik heb ook altijd Samsung maar gooi er dan bij een nieuwe foon 80% af idd.
  zondag 17 mei 2026 @ 21:29:24 #288
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220828410
Ik heb Motorola. Ook Android maar daarbij is al die onzin niet voorgeïnstalleerd.
Spoilers!
  zondag 17 mei 2026 @ 21:30:58 #289
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220828420
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 21:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom kopen deze apparaten? Denken ze dat dit normaal is?

Samsung gebruikers, verlicht mij!
Ik heb volgens mij nog nooit op mijn Samsung telefoons (en ik heb er wat versleten…) alles wat jij noemt vooraf geïnstalleerd gehad.
Heb je misschien van je werk een Google account/-profiel gekregen waarin die zooi al vooraf geactiveerd is?

De massa zal waarschijnlijk wel al die meuk gebruiken of een deel daarvan, maar ik gooi alles er af, ook van mijn iPad's, wat ik niet wil gebruiken…
pi_220828461
Bad- en badlinnen apart betalen is een Belgisch ding. Deens ook trouwens.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220828506
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 21:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom kopen deze apparaten? Denken ze dat dit normaal is?

Samsung gebruikers, verlicht mij!
Dit is een van de redenen dat ik geen Samsung gebruiker ben.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220828513
Van een andere orde is, dat in Italië op je eetrekening altijd het couvert apart/extra vermeld staat/betaald moet worden.
Dit jaar was het elke keer 3 euro pp.

Je MOET toch aan een tafeltje met borden en bestek eten, je kan toch niet kiezen om op de grond met handen te eten of zo 😅 en dan zeggen, wij hebben geen gebruik gemaakt van het couvert, haal die 6 eu er maar af. :P

Eventuele fooi wilden ze dan weer cash. Rare jongens die Italianen.
  zondag 17 mei 2026 @ 21:51:50 #293
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220828564
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 21:30 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik heb volgens mij nog nooit op mijn Samsung telefoons (en ik heb er wat versleten…) alles wat jij noemt vooraf geïnstalleerd gehad.
Heb je misschien van je werk een Google account/-profiel gekregen waarin die zooi al vooraf geactiveerd is?

De massa zal waarschijnlijk wel al die meuk gebruiken of een deel daarvan, maar ik gooi alles er af, ook van mijn iPad's, wat ik niet wil gebruiken…
Hij is van mijn werk maar kwam nieuw in doos en nog geseald zonder Google profiel dus dat kan het niet zijn. Ik had al wel gehoord over de troep op Samsung maar ik was toch verbaasd :D

quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 21:35 schreef Clubsoda het volgende:
Bad- en badlinnen apart betalen is een Belgisch ding. Deens ook trouwens.
Ok, dan trek ik mijn mopper daarover in. Goed te weten.
Spoilers!
  zondag 17 mei 2026 @ 21:52:14 #294
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220828569
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 21:44 schreef Blues het volgende:
Van een andere orde is, dat in Italië op je eetrekening altijd het couvert apart/extra vermeld staat/betaald moet worden.
Dit jaar was het elke keer 3 euro pp.

Je MOET toch aan een tafeltje met borden en bestek eten, je kan toch niet kiezen om op de grond met handen te eten of zo 😅 en dan zeggen, wij hebben geen gebruik gemaakt van het couvert, haal die 6 eu er maar af. :P

Eventuele fooi wilden ze dan weer cash. Rare jongens die Italianen.
Nou ja _O-
Spoilers!
  zondag 17 mei 2026 @ 22:01:22 #295
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220828631
Ooit begonnen aan een Samsung toen ze dat soort dingen nog niet deden.
En nu is het gewoon makkelijker om dan maar te blijven.
Kan me wel herinneren dat de meeste apps die jij noemt wel een beetje gepushed worden maar je kan wel kiezen om ze niet te laten installeren.
Er zijn wel wat samsung apps waar je niet omheen kan, die kan je ook niet verwijderen.
  zondag 17 mei 2026 @ 22:03:12 #296
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220828645
Ik gebruik een samsung op het werk, haat het ding
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 17 mei 2026 @ 22:06:53 #297
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220828660
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 21:44 schreef Blues het volgende:
Van een andere orde is, dat in Italië op je eetrekening altijd het couvert apart/extra vermeld staat/betaald moet worden.
Dit jaar was het elke keer 3 euro pp.

Je MOET toch aan een tafeltje met borden en bestek eten, je kan toch niet kiezen om op de grond met handen te eten of zo 😅 en dan zeggen, wij hebben geen gebruik gemaakt van het couvert, haal die 6 eu er maar af. :P

Eventuele fooi wilden ze dan weer cash. Rare jongens die Italianen.
Net als die achteloos neergezette mandjes brood of bakjes olijven vooraf, die kan je vaak ook op de rekening terugvinden als je er iets van gegeten hebt. Doe je dat niet, dan staat het er niet op.
Wat ze dan met die etenswaren doen na afloop van je diner als je het niet gebruikt, wil ik niet weten. Ze blijven meestal wel tijdens het hele diner op tafel staan… :X

En als ze geen fooi via pinbetaling (kunnen) accepteren, jammer dan.
Ik heb nooit meer cash op zak…
pi_220828862
Hoi, allemaal!

Hier was het even druk met voorbereidingen voor mijn 50ste verjaardag!
Ik had de volgende taarten gekocht: appelkruimeltaart, lime pie, naked red velvet, carrot cake, notentaart en nog vanille cupcakes, plantaardige chocolade cupcakes en lemon bars. Alles is opgegaan! Ik had 70 stuks gebak met 64 gasten.... Maar ja, wie kan er ook weerstand bieden aan Koekela baksels?
Het was een heerlijk feestje overdags, met veel kinderen (24!). We hadden het hele gebouw voor onszelf en er werd flink gebruik gemaakt van de karaoke mogelijkheden. Ja, ik heb zelf ook nog gezongen en er is bewijs (maar dat ga ik niet op internet zetten). Mijn zus had een hele lieve speech, waarbij ik flink wat tranen moest laten. Gelukkig ook veel gelachen en vooral veel lol gehad!
Mijn zusje en moeder zijn speciaal hiervoor uit Engeland gekomen en mijn zusje heeft hier gelogeerd.
Helaas was kind ziek vanaf maandag en op mijn verjaardag was hij nog net niet helemaal beter. We zouden samen de Macarena zingen, compleet met dansje, maar dat ging dus niet door.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag ben ik bij bijzondere voetbalwedstrijden gaan kijken: Excelsior-De Graafschap, Excelsior - Ajax en Excelsior - SC Cambuur. De spelers zijn van 9-19 jaar oud en een van de spelers heeft de bouw van een quarterback bij Amerikaans football. Hij stopte echt alle spelers/ballen. Er deden kinderen mee van twee vrienden. Blij toe dat het pas later op de dag begon met regenen hier, want er waren maar weinig schuilplekken langs voetbalveld.

@sigme een hele dikke knuffel! Familie, het blijft moeilijk...

@Blues fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad!

@Lucky_Strike Woehoe! Vakantie en sollicitatie! Succes en veel plezier!

@Dr_Flash gaaf muntjesvindkaart!

@Cat-astrophe eet smakelijk en ik ben ook nieuwsgierig naar dirndl achtergrondverhaal

@derLudolf Beterschap met je oog! Het is ook eng als er iets met je oog moet gebeuren!

@Kaatje1 wat jammer van mislukte cheesecake! Veel plezier met je etentje morgen en fijn dat je blaasontsteking zo snel weg is.

@z80 Geluksvogel! Precies tijdens de buien overdekt zitten!

@Tele6 Dikke knuffel! Er zijn al een hoop wijze woorden gezegd en ik heb niets toe te voegen.

@MadMaster staan de whiskeyflessen bij jouw thuis ook zo mooi?
https://www.funda.nl/deta(...)4456631/media/foto/4

@fietsie Dikke knuffel omdat je lief bent!
  zondag 17 mei 2026 @ 22:43:00 #299
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220828878
quote:
17s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:39 schreef Yinny het volgende:

@:madmaster staan de whiskeyflessen bij jouw thuis ook zo mooi?
https://www.funda.nl/deta(...)4456631/media/foto/4
Ja, deels wel, in een op maat gemaakte kast in de huiskamer.
De rest staat her en der in mijn kamer boven…
  zondag 17 mei 2026 @ 22:43:38 #300
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220828884
Heb jij niet per ongeluk een 5 ipv een 4 getypt @Yinny
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 17 mei 2026 @ 22:46:32 #301
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220828903
Van harte nog @Yinny! Wat een grote ploeg zeg, fijn dat je zo geliefd bent O+
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')