abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220821941
Kreeg lange update van M.
2e kuur is ingelopen (van vrijdag tot vandaag, weer 46 uur), ze heeft het megakoud gehad en een tikkie misselijk, verder is het te doen O+
pi_220821971
Vandaag niks gepland. Beetje wandelen lezen oefenen op de mondharmonica want ik moet de 25e wel goed beslagen ten ijs komen als we de Kellyfamilie gaan zijn. Ook wil ik het jazzy intro op de piano van pianoman weer updaten... wat is dat toch... als je een nr lang niet hebt gespeeld het wegzakt :(
pi_220822004
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Valkenburg en hebben ook een bezoekje Aachen gedaan. Beide plaatsen zijn nauwelijks interessant,
:o

Niet door de mergelgrotten gekropen enzo?

Bovendien zo te zien lekker gegeten. Sinds wanneer maakt lekker eten een plaats niet interessant? :o (of was dat elders)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220822024
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Blues het volgende:
Kreeg lange update van M.
2e kuur is ingelopen (van vrijdag tot vandaag, weer 46 uur), ze heeft het megakoud gehad en een tikkie misselijk, verder is het te doen O+
Die 46u vind ik zo bizar. Het idee alleen al
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:50:36 #215
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220822057
Mogge (nog)

Wat ziet dat er allemaal lekker uit @Lucky_Strike

Durfde er niet naar te vragen hoe het met M gaat, fijn dat het “goed te doen” is maar toch -O-

Ik heb zowaar tot iets voor 9 uur uitgeslapen, toen ging de alarm voor medicijnen voor Elin, ander had ik waarschijnlijk nog langer geslapen, had her blijkbaar nodig.

Zometeen mango cheesecake maken voor morgen en tetris spelen in de koelkast om alles kwijt te kunnen en kijken of ik spreekuur afspraken heb morgen.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 17 mei 2026 @ 11:53:09 #216
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220822094
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o

Niet door de mergelgrotten gekropen enzo?

Bovendien zo te zien lekker gegeten. Sinds wanneer maakt lekker eten een plaats niet interessant? :o (of was dat elders)
Die grotten hebben we al eens gedaan. Dat was inderdaad wel leuk. Maar gewoon door zo'n dorp wandelen is al niet zo mijn ding en Valkenburg is verder toch gewoon een grote tourist trap :? We hebben daar niets gegeten. Die plank was in Margraten, bij Loods81. Enorme aanrader.
Spoilers!
pi_220822214
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Blues het volgende:
Kreeg lange update van M.
2e kuur is ingelopen (van vrijdag tot vandaag, weer 46 uur), ze heeft het megakoud gehad en een tikkie misselijk, verder is het te doen O+
Te doen… _O_
De man van hulp ondergaat voor de zoveelste keer in 11 jaar een chemo etc.
Ligt als een deaud vogeltje op de bank. Vrouwlief heeft daar geen begrip voor. Slopend.

In Aachen was toentertijd een imposante boekenwinkel in een kerk.
Ach, die is er ook in Maastricht.
Mooi ijs en een uitstekende borrelplank :Y)
Succes met de solli en de Tuin.

Droog. Dan alsnog naar een lokaal cultureel festival op tien unieke locaties als in een tuin, ineen boomgaard.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:06:09 #218
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220822354
Eens over Aachen LS :Y. Dagje gedaan, maar was er wel snel op uitgekeken. Voordeel is dat er een busverbinding naar Heerlen was en werd voor de deur afgezet :+. Toen wel goeie Duitse kost gegeten. :P

Gesport. Was hangt. Politieke zaken gedaan. Zo naar de stamkroeg voor Volendam - Telstarrrrrrrrrr
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220822387
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Vanyel het volgende:

Die 46u vind ik zo bizar. Het idee alleen al.
Ik ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:09:32 #220
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220822407
En ik ben gisteren de hele dag bezig geweest om samen met CoPilot te rekenen aan de muntjesvinderij. Ik nam namelijk aan dat e.e.a. een normale verdeling zou volgen maar dat bleek niet zo te zijn. Aangezien de events in mijn proces willekeurig en onafhankelijk zijn en in de tijd een constante kans hebben, volgt er een exponentiële of Poisson-verdeling. Dat betekent dat je op basis van het gemiddelde allerlei leuke voorspellingen kunt doen zoals

Wat is de kans dat ik vandaag een muntje vind? (10,66 %)
Wat is de kans dat ik de komende week minstens 3 muntjes vind? (4,59 %)
Wat is de kans dat ik de rest van het jaar in minimaal 2 maanden minstens 5 muntjes vind? (ongeveer 58 % (!))

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag ga ik normale dingen doen :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220822414
😳 jij kunt rekenen! _O_
pi_220822418
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:00 schreef AnneX het volgende:

Te doen… _O_
De man van hulp ondergaat voor de zoveelste keer in 11 jaar een chemo etc.
Ligt als een deaud vogeltje op de bank. Vrouwlief heeft daar geen begrip voor. Slopend.

Hulp zou zelf hulp van psych begeleiding kunnen gebruiken :)
Leven met chronisch zieke partner is niet heel makkelijk ;)
pi_220822423
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik ben gisteren de hele dag bezig geweest om samen met CoPilot te rekenen aan de muntjesvinderij. Ik nam namelijk aan dat e.e.a. een normale verdeling zou volgen maar dat bleek niet zo te zijn. Aangezien de events in mijn proces willekeurig en onafhankelijk zijn en in de tijd een constante kans hebben, volgt er een exponentiële of Poisson-verdeling. Dat betekent dat je op basis van het gemiddelde allerlei leuke voorspellingen kunt doen zoals

Wat is de kans dat ik vandaag een muntje vind? (10,66 %)
Wat is de kans dat ik de komende week minstens 3 muntjes vind? (4,59 %)
Wat is de kans dat ik de rest van het jaar in minimaal 2 maanden minstens 5 muntjes vind? (ongeveer 58 % (!))

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag ga ik normale dingen doen :+
:D Wat zijn normale dingen :+
  zondag 17 mei 2026 @ 12:14:31 #224
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220822447
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:11 schreef Blues het volgende:

[..]
:D Wat zijn normale dingen :+
Ja dat weet je bij mij maar nooit :+

Boekje maken voor mijn aanstaande vakantie en bed verschonen. En de afwas denk ik.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 17 mei 2026 @ 12:22:19 #225
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220822537
Nou, ik dacht een hulp te hebben, maar ze vraagt een vast bedrag voor het huis, gaat niet weg voordat alles schoon is.. Voor een normale gezinswoning is dan 70 euro prima maan ik heb een niet heel groot appartement
We have far more in common than that which devides us..
pi_220822546
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:11 schreef Blues het volgende:

[..]
Hulp zou zelf hulp van psych begeleiding kunnen gebruiken :)
Leven met chronisch zieke partner is niet heel makkelijk ;)
Tja…al een aantal malen voorgesteld. Zij wil niet. (Want “weet” er alles van).
En nu zijn wij luisterpunt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220822559
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, ik dacht een hulp te hebben, maar ze vraagt een vast bedrag voor het huis, gaat niet weg voordat alles schoon is.. Voor een normale gezinswoning is dan 70 euro prima maan ik heb een niet heel groot appartement
Alle hoeken en gaten en extra en dan 1 x maand?
  zondag 17 mei 2026 @ 12:38:40 #228
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220822698
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:24 schreef AnneX het volgende:

[..]
Alle hoeken en gaten en extra en dan 1 x maand?
Zoveel hoeken en gaten heb ik niet ;)
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:48:53 #229
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220822923
Leuke serie van NDR en WDR.
Over Klaas (mit K) die het loon- en akkerbouwbedrijf met BGA biogasinstallaties ineens moet runnen nadat z'n pa vorig jaar met in een verkeersongeval is overleden.

Bekijk deze YouTube-video

¤2500 extra per week aan kosten door die oranje idioot.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220823215
Voor de alleenwonenden onder ons, je kan meedoen aan een experiment. Ik vind het zo creatief, leuk bedacht dat ik er bijna zelf aan mee zou doen.
pi_220823241
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:48 schreef derLudolf het volgende:
Leuke serie van NDR en WDR.
Over Klaas (mit K) die het loon- en akkerbouwbedrijf met BGA biogasinstallaties ineens moet runnen nadat z'n pa vorig jaar met in een verkeersongeval is overleden.

Bekijk deze YouTube-video

¤2500 extra per week aan kosten door die oranje idioot.
Krijg de NL ondertiteling er niet in en mijn Duits (nooit op school gehad) is niet goed genoeg. -O-
pi_220823247
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:23 schreef AnneX het volgende:

[..]
Tja…al een aantal malen voorgesteld. Zij wil niet. (Want “weet” er alles van).
En nu zijn wij luisterpunt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan "moeten" ze samen in therapie :) Dat zou mss meer inzicht en begrip geven voor allebei. Wat doe je elkaar aan als je zo moet leven :? Je hébt maar 1 leven.
pi_220823255
Grote wandeling in de wijk gedaan. Lekker veel vogeltjes gehoord, eekhoorns gezien en weinig mensen op straat want soms druppelt het. Het ruikt ook zo lekker en wordt al warmer voelde ik O+
  zondag 17 mei 2026 @ 13:33:02 #234
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220823356
Warmer? :? zou tijd worden :wtf:
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 17 mei 2026 @ 13:55:47 #235
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220823566
*O* dinsdag kennismaking met een eventuele nieuwe hulp
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 14:43:03 #236
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220824192
quote:
11s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Warmer? :? zou tijd worden :wtf:
Minder koud. Steek de kachel zo weer in de grens. Voor vanavond goulash er uit liggen, goede winterkost
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220824501
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Valkenburg is verder toch gewoon een grote tourist trap :?
Zeker!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220824518
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:06 schreef borisz het volgende:
Eens over Aachen LS :Y. Dagje gedaan, maar was er wel snel op uitgekeken. Voordeel is dat er een busverbinding naar Heerlen was en werd voor de deur afgezet :+. Toen wel goeie Duitse kost gegeten. :P

Gesport. Was hangt. Politieke zaken gedaan. Zo naar de stamkroeg voor Volendam - Telstarrrrrrrrrr
De parel van Limburg O+ :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 17 mei 2026 @ 15:26:46 #239
43653 sigme
Veraan
pi_220824707
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:22 schreef Blues het volgende:
Grote wandeling in de wijk gedaan. Lekker veel vogeltjes gehoord, eekhoorns gezien en weinig mensen op straat want soms druppelt het. Het ruikt ook zo lekker en wordt al warmer voelde ik O+
Ik hoorde dodaars vanochtend op m'n hardlooprondje. En ik zag een boomklever.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 16:07:16 #240
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220825138
Ik kan het telefoonnummer op het pand van de overbuurman niet goed zijn @Cat-astrophe - wel al beter dan gisteren. Weet jij toevallig of dat normaal is / hoe lang herstel duurt?
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')