abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220822546
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:11 schreef Blues het volgende:

[..]
Hulp zou zelf hulp van psych begeleiding kunnen gebruiken :)
Leven met chronisch zieke partner is niet heel makkelijk ;)
Tja…al een aantal malen voorgesteld. Zij wil niet. (Want “weet” er alles van).
En nu zijn wij luisterpunt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220822559
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, ik dacht een hulp te hebben, maar ze vraagt een vast bedrag voor het huis, gaat niet weg voordat alles schoon is.. Voor een normale gezinswoning is dan 70 euro prima maan ik heb een niet heel groot appartement
Alle hoeken en gaten en extra en dan 1 x maand?
  zondag 17 mei 2026 @ 12:38:40 #228
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220822698
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:24 schreef AnneX het volgende:

[..]
Alle hoeken en gaten en extra en dan 1 x maand?
Zoveel hoeken en gaten heb ik niet ;)
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:48:53 #229
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220822923
Leuke serie van NDR en WDR.
Over Klaas (mit K) die het loon- en akkerbouwbedrijf met BGA biogasinstallaties ineens moet runnen nadat z'n pa vorig jaar met in een verkeersongeval is overleden.

Bekijk deze YouTube-video

¤2500 extra per week aan kosten door die oranje idioot.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220823215
Voor de alleenwonenden onder ons, je kan meedoen aan een experiment. Ik vind het zo creatief, leuk bedacht dat ik er bijna zelf aan mee zou doen.
pi_220823241
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:48 schreef derLudolf het volgende:
Leuke serie van NDR en WDR.
Over Klaas (mit K) die het loon- en akkerbouwbedrijf met BGA biogasinstallaties ineens moet runnen nadat z'n pa vorig jaar met in een verkeersongeval is overleden.

Bekijk deze YouTube-video

¤2500 extra per week aan kosten door die oranje idioot.
Krijg de NL ondertiteling er niet in en mijn Duits (nooit op school gehad) is niet goed genoeg. -O-
pi_220823247
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:23 schreef AnneX het volgende:

[..]
Tja…al een aantal malen voorgesteld. Zij wil niet. (Want “weet” er alles van).
En nu zijn wij luisterpunt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan "moeten" ze samen in therapie :) Dat zou mss meer inzicht en begrip geven voor allebei. Wat doe je elkaar aan als je zo moet leven :? Je hébt maar 1 leven.
pi_220823255
Grote wandeling in de wijk gedaan. Lekker veel vogeltjes gehoord, eekhoorns gezien en weinig mensen op straat want soms druppelt het. Het ruikt ook zo lekker en wordt al warmer voelde ik O+
  zondag 17 mei 2026 @ 13:33:02 #234
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220823356
Warmer? :? zou tijd worden :wtf:
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 17 mei 2026 @ 13:55:47 #235
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220823566
*O* dinsdag kennismaking met een eventuele nieuwe hulp
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 14:43:03 #236
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220824192
quote:
11s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Warmer? :? zou tijd worden :wtf:
Minder koud. Steek de kachel zo weer in de grens. Voor vanavond goulash er uit liggen, goede winterkost
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220824501
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Valkenburg is verder toch gewoon een grote tourist trap :?
Zeker!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220824518
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:06 schreef borisz het volgende:
Eens over Aachen LS :Y. Dagje gedaan, maar was er wel snel op uitgekeken. Voordeel is dat er een busverbinding naar Heerlen was en werd voor de deur afgezet :+. Toen wel goeie Duitse kost gegeten. :P

Gesport. Was hangt. Politieke zaken gedaan. Zo naar de stamkroeg voor Volendam - Telstarrrrrrrrrr
De parel van Limburg O+ :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 17 mei 2026 @ 15:26:46 #239
43653 sigme
Veraan
pi_220824707
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:22 schreef Blues het volgende:
Grote wandeling in de wijk gedaan. Lekker veel vogeltjes gehoord, eekhoorns gezien en weinig mensen op straat want soms druppelt het. Het ruikt ook zo lekker en wordt al warmer voelde ik O+
Ik hoorde dodaars vanochtend op m'n hardlooprondje. En ik zag een boomklever.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 16:07:16 #240
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220825138
Ik kan het telefoonnummer op het pand van de overbuurman niet goed zijn @Cat-astrophe - wel al beter dan gisteren. Weet jij toevallig of dat normaal is / hoe lang herstel duurt?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220825253
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:26 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik hoorde dodaars vanochtend op m'n hardlooprondje. En ik zag een boomklever.
Dowattus?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220825335
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:16 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Dowattus?
Dodaars | Vogelbescherming https://share.google/yfCthl64bR3opCO1f

Futensoort O+
pi_220825361
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:22 schreef Blues het volgende:

[..]
Dodaars | Vogelbescherming https://share.google/yfCthl64bR3opCO1f

Futensoort O+
:)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 17 mei 2026 @ 16:24:27 #244
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220825364
De mango cheesecake is een jammerlijke mislukking. Morgen na werk even wat spullen halen ter vervanging
We have far more in common than that which devides us..
pi_220825466
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:07 schreef derLudolf het volgende:
Ik kan het telefoonnummer op het pand van de overbuurman niet goed zijn @:Cat-astrophe - wel al beter dan gisteren. Weet jij toevallig of dat normaal is / hoe lang herstel duurt?
Zolang de pijn vermindert, er geen (pussige) afscheiding of andere rare zaken zijn en je een algehele verbetering merkt kun je er vanuit gaan dat het erbij hoort.
Oogweefsel herstelt bizar snel.
Disclaimer: Ik denk best wat te weten van oogklachten vanuit eigen ervaring... alleen hoe dat met visusverbetering werkt... niemand thuis :')

Bij twijfel dus morgen even bellen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 16:41:11 #246
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220825652
Ja bel voor de zekerheid even denk ik. Nadeel is dat ik z'n telefoonnummer nu ongeveer uit m'n hoofd ken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 17 mei 2026 @ 16:43:09 #247
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220825699
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:06 schreef borisz het volgende:
Zo naar de stamkroeg voor Volendam - Telstarrrrrrrrrr
En het bier vloeide rijkelijk, gok ik zo B:)B
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 16:59:06 #248
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220826086
Jaaaaaaaa!
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 16:59:21 #249
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220826089
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:43 schreef flipsen het volgende:

[..]
En het bier vloeide rijkelijk, gok ik zo B:)B
En de bitterballen!
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220826107
Middag!

Ik heb in de schuur staan schilderen en kreeg het toch het laatste half uur wel fris.
Toevallig zelfde kleur als @vlindertje89 , we hebben ooit een bistrosetje van m'n ouders doorgeschoven gekregen, alleen het tafelblad (allemaal houten plankjes van 4,5cm) moesten we dan nog zelf vervangen. De stoeltjes waren al terra-kleurig, dus wij hadden er vorige week ook okergeel bij gekocht. Vrolijk kleurtje voor in de tuin O+

Ik denk alleen dat nu na 4 jaar de stoeltjes toch ook weer een nieuwe lik verf kunnen gebruiken. En het onderstel ook (maar daar heb ik al zwarte metaalverf voor, want die had ik al voor het gaas van de konijnenren. Als het ooit weer eens droog is, dan kan ik daar ook weer eens mee verder...)

/welgoedvoordeplantjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')