abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220806246
Fijn van de verf @vlindertje89 krijgen we een foto als het af is? Vast heel mooi namelijk O+
pi_220806406
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 07:14 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Wat ben jij vroeg, @:dr_flash?
Blijkbaar doet een dirndl dat met hem :D

In juni fotoshoot! Er schijnen pruiken met vlechten bij betrokken te zijn....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 16 mei 2026 @ 08:58:50 #153
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220806408
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 07:14 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Wat ben jij vroeg, @:dr_flash?
Ja dat ehb ik tegenwoordig als ik rond 9 uur. naar bed ga. En dan ga ik weer liggen en dan slaap ik uit tot 9 uur. Moet wel beter kunnen, maar last heb ik er niet van of zo :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220806448
Deze nacht was te kort }:| maar de hotelkamerworkout zit er weer op. Het motiveert toch om niet voor niets een kettlebell van 10 kilo meegesleept te willen hebben :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 09:12:44 #155
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220806460
Ik heb toch iets anders in gedachte bij een hotelkamer workout
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220806463
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:12 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb toch iets anders in gedachte bij een hotelkamer workout
Jij hebt denk ik geen peuter op een dreibettzimmer :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220806697
Mogge!

Gisteren eind van de middag van het een op andere moment enorme blaasontsteking (incl bloed) Contact met de HAP en advies (wat ik al deed) veel drinken en indien nodig bellen en komen. Geloof dat ik gisteren ca 3,5l water heb gedronken (en dan ook nog thee en koffie) en toch maar naar bed (zus wist ervan en zou me kunnen brengen) en toen ik er om 3 uur uit moest was er vrijwel niets meer aan de hand *O* *O* *O*
Vandaag ook nog maar nog meer dan normaal drinken
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 09:39:25 #158
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220806798
M'n oog voelt ook al stuk beter als gisteren maar zie er nog niet scherp mee. Nou ja, moest 3/4 dagen antibiotica, dus ga er van uit dat herstel ook zo lang duurt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 16 mei 2026 @ 09:40:28 #159
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220806809
MIdden mei gewoon hagel..... pffff.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220807018
Djeesus Kaatje ! Wat een schrik😳 Sterkte ermee.

Hagel!? Dat is stom. Straks eens kijken naar de vooruitzichten.
En weer een trui aan vandaag. Nog geen kledingwissel in de kast.

Cat! Wat zijn de plannen met dirndl en fotoshoot? Hebben jullie een Bierfeest gepland?

@sigme is het wat rustiger in huis met 2 pups?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder: @fietsie heb jij een topic gezien over Max nu racend op de Nurburgring?
pi_220807172
Zo, uurtje gesportschoold.

@AnneX nee & nee & nee
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220807218
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:13 schreef sigme het volgende:
Zo, uurtje gesportschoold.

@:annex nee & nee & nee
-O-
pi_220807245
@fietsie had jij deze al gevonden? logisch zeg! met Le Mans en 2025 in topic titel.
SPT / [Endurance] 24 Heures du Mans 2025 - op 3 wielen
pi_220807261
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:09 schreef Clubsoda het volgende:
Deze nacht was te kort }:| maar de hotelkamerworkout zit er weer op. Het motiveert toch om niet voor niets een kettlebell van 10 kilo meegesleept te willen hebben :P
Wat doe je zoal op een hotelkamer met een kettlebell?
Loopt je peuter dan niet in de weg?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 10:40:06 #165
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220807408
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wat doe je zoal op een hotelkamer met een kettlebell?
Loopt je peuter dan niet in de weg?
Die leg je de peuter om de enkels zodat hij niet in de weg loopt? :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220807500
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wat doe je zoal op een hotelkamer met een kettlebell?
Loopt je peuter dan niet in de weg?
Warming-up 30 sec per oefening:

1. Knieheffen op de plaats
2. Heupcirkels
3. Air squats
4. Armzwaaien losjes
5. Reverse lunges zonder gewicht
6. Rustig good mornings (handen op heupen)
---
Workout
Doe 2 rondes van onderstaande circuit.
Werk: 45 sec
Rust/wissel: 15 sec

1. Kettlebell Deadlift
2. Goblet Squat
3. Reverse Lunges
4. Glute Bridge
5. Marching Hold
6. Kettlebell Swing
7. Wall Sit

Cooling-down — 3 minuten

30–45 sec per stretch:

* Hamstring stretch
* Quad stretch
* Heupopener
* Borst openen tegen muur
* Rustige diepe ademhaling

De peuter kijkt dan tv :+

[ Bericht 3% gewijzigd door Clubsoda op 16-05-2026 11:06:09 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 11:16:03 #167
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220807640
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:49 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
De peuter kijkt dan tv :+
Zoals Bert Visscher zegt "kind voor de buis, rust in het huis"
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220807848
Dat is een waarheid als een koe.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 12:06:36 #169
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220807917
Hmm zit een beetje te denken wat ik ga doen. Wou nog een kozijn van de schuur verven, maar het regent inmiddels. Wat nog wat andere dingen in de schuur doen, maar op de grond ligt nog veel zaagsel, dat lijkt me op dit moment ook niet handig. Net als de schuur dan maar stofzuigen
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 12:07:45 #170
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220807931
Toen net de zon scheen en ik in de tuin bezig was, was fel licht ook niet fijn
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220807977
Het is HERFST mensen O+

:wtf:
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 12:18:03 #172
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220807998
Ja er zitten al weer gele blaadjes aan de bomen
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 13:33:37 #173
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220808551
Groeten uit Nieuw-Milligen. Net voor een buitje binnen. 27km Veluwe Zwerfpad voltooid, vooral door het Kroondomein.

Zwijntjes 😍 (zie Insta/stories)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220810570
Maandag komt de eetclub hier. Maar dan ook werken dus nu maar voorbereiden. De bobotie is klaar, Courgettesoep ook. Morgen nog mango cheesecake maken. Dan hoef ik maandag alleen nog de rijst te koken en de salade te maken.
Gisteren zag ik hier zo tegenop, wist ik niet hoe dit te regelen maar nu ik me weer goed voel gaat het van een leien dakje
We have far more in common than that which devides us..
pi_220810634
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Maandag komt de eetclub hier. Maar dan ook werken dus nu maar voorbereiden. De bobotie is klaar, Courgettesoep ook. Morgen nog mango cheesecake maken. Dan hoef ik maandag alleen nog de rijst te koken en de salade te maken.
Gisteren zag ik hier zo tegenop, wist ik niet hoe dit te regelen maar nu ik me weer goed voel gaat het van een leien dakje
Gaat het goed nu, ja? Pfffft.
Gebruik je ook supplementen preventief?
pi_220810717
Ik ben de "pianoman" aan het oefenen op de mondharmonica, kleinzoonJ speelt dat op de piano, kleinzoonA zit inmiddels op drumles en gaat ook ff oefenen komende tijd, dus als we bij elkaar zijn met Pinksteren voor A's verjaardag kunnen we de Kelly family nadoen🥁🎹🎶🥰
pi_220810842
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:01 schreef Blues het volgende:
Ik ben de "pianoman" aan het oefenen op de mondharmonica, kleinzoonJ speelt dat op de piano, kleinzoonA zit inmiddels op drumles en gaat ook ff oefenen komende tijd, dus als we bij elkaar zijn met Pinksteren voor A's verjaardag kunnen we de Kelly family nadoen🥁🎹🎶🥰
*O*
pi_220810952
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:52 schreef AnneX het volgende:

[..]
Gaat het goed nu, ja? Pfffft.
Gebruik je ook supplementen preventief?
Jazeker, en nu ook even extra bruistabletten. En natuurlijk heel veel water
We have far more in common than that which devides us..
pi_220811078
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Jazeker, en nu ook even extra bruistabletten. En natuurlijk heel veel water
Blij voor je Kaat :* :*
pi_220811137
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Jazeker, en nu ook even extra bruistabletten. En natuurlijk heel veel water
“Na iedere plas een glas” 🥃
#copyright Blues
pi_220811148
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:01 schreef Blues het volgende:
Ik ben de "pianoman" aan het oefenen op de mondharmonica, kleinzoonJ speelt dat op de piano, kleinzoonA zit inmiddels op drumles en gaat ook ff oefenen komende tijd, dus als we bij elkaar zijn met Pinksteren voor A's verjaardag kunnen we de Kelly family nadoen🥁🎹🎶🥰
En wie gaat zingen? Is golfer de tekst aan het oefenen?
pi_220811221
Hond Moira rent 25km/u berg op, 38km/u berg af. Behoorlijk indrukwekkend voor een mastína van 50 kilo.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220811255
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hond Moira rent 25km/u berg op, 38km/u berg af. Behoorlijk indrukwekkend voor een mastína van 50 kilo.
Oh😳 op school - en nog - was ik zķ slecht in dat soort sommen met afstanden en snelheden.
Had je een gps tracker om de hals gedaan?
pi_220811320
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:50 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oh😳 op school - en nog - was ik zķ slecht in dat soort sommen met afstanden en snelheden.
Had je een gps tracker om de hals gedaan?
Ja, ze gaat vaak een stuk alleen aan de wandel in het bos dus dan heeft ze voor de zekerheid de tracker om. Meestal als wij de bult over zijn realiseert ze zich dat we weg zijn en trekt ze een sprint, en dan kunnen we de snelheid live meekijken.
La derecha oprime, la izquierda libera
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:32:53 #185
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220811656
@flipsen Kara en Nate zijn jouw neck of the woods aan het verkennen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:51:05 #186
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220812472
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:32 schreef fietsie het volgende:
@:flipsen Kara en Nate zijn jouw neck of the woods aan het verkennen
Hm, duurt 1 uur... Dat wordt hem niet vandaag

Turbo-edit: In de intro zie je die capsule-hotels aan de bergwand voorbij komen, die heb ik onlangs nog in een offerte opgenomen voor klanten. Maar ze bedankten, vanwege hoogtevrees, dus nu gewoon saai in een hotel :D Maar ik zou hier zelf best een keer een nachtje willen proefslapen :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:52:18 #187
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220812489
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:51 schreef flipsen het volgende:

[..]
Hm, duurt 1 uur... Dat wordt hem niet vandaag
En dan krijg je als toetje van de aflevering ook nog eens het recept van Kara's peanutbutter-garlic noodles ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:53:02 #188
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220812505
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:51 schreef flipsen het volgende:

[..]
Hm, duurt 1 uur... Dat wordt hem niet vandaag

Turbo-edit: In de intro zie je die capsule-hotels aan de bergwand voorbij komen, die heb ik onlangs nog in een offerte opgenomen voor klanten. Maar ze bedankten, vanwege hoogtevrees, dus nu gewoon saai in een hotel :D Maar ik zou hier zelf best een keer een nachtje willen proefslapen :Y
Over die capsules hadden ze vorige week een uurtje ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220813019
Ik slaap wel op een rotsachtige bodem beneden ipv zo’n capsule, wat eng.

Had van de week een oproepje gedaan voor schoonmaak hulp. Maar de reacties kwamen in de spam, die zie ik nu pas. Een meneer gaf aan dat zijn vrouw wilde schoonmaken. Ik op hun profiel kijken….Gristelijk met dikke hoofdletters. Dat gaat m niet worden
We have far more in common than that which devides us..
pi_220813165
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:51 schreef flipsen het volgende:

[..]
Hm, duurt 1 uur... Dat wordt hem niet vandaag

Turbo-edit: In de intro zie je die capsule-hotels aan de bergwand voorbij komen, die heb ik onlangs nog in een offerte opgenomen voor klanten. Maar ze bedankten, vanwege hoogtevrees, dus nu gewoon saai in een hotel :D Maar ik zou hier zelf best een keer een nachtje willen proefslapen :Y
Owww die capsule hotel is gaaf! Verder een vervelend stel. :D
pi_220813181
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik slaap wel op een rotsachtige bodem beneden ipv zo’n capsule, wat eng.

Had van de week een oproepje gedaan voor schoonmaak hulp. Maar de reacties kwamen in de spam, die zie ik nu pas. Een meneer gaf aan dat zijn vrouw wilde schoonmaken. Ik op hun profiel kijken….Gristelijk met dikke hoofdletters. Dat gaat m niet worden
Moeilijk te krijgen hoor, goeie schoonmaakhulpen -O-
pi_220813197
g maakte koffie-ijs. Mijn favo _O_ en ach....... met een glaasje limoncello erbij (nog zelfgemaakte van collega) was het weer heel vervelend :P
pi_220813233
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Blues het volgende:

[..]
Moeilijk te krijgen hoor, goeie schoonmaakhulpen -O-
Zeker moeilijk, het is nu ook maar voor maximaal een jaar totdat mijn hulp weer terug is. Maar een evangelist gaat me te ver
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:10:09 #194
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220813734
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:52 schreef fietsie het volgende:

[..]
En dan krijg je als toetje van de aflevering ook nog eens het recept van Kara's peanutbutter-garlic noodles ;)
Haar noodles maak ik regelmatig in de camper :D
pi_220813874
Thuis. Songfestival kijken met O+ Graham O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:28:20 #196
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220814197
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
O+ Graham O+
Wie is dat? :wtf:
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:52 #197
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220814283
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik slaap wel op een rotsachtige bodem beneden ipv zo’n capsule, wat eng.

Had van de week een oproepje gedaan voor schoonmaak hulp. Maar de reacties kwamen in de spam, die zie ik nu pas. Een meneer gaf aan dat zijn vrouw wilde schoonmaken. Ik op hun profiel kijken….Gristelijk met dikke hoofdletters. Dat gaat m niet worden
En een moslim die met zo streng in de leer was is, was dat ook een probleem geweest?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220814292
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wie is dat? :wtf:
Voel je je bedreigd? O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:46:57 #199
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220814644
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Voel je je bedreigd? O+
Nee.

Ik stelde gewoon een vraag.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220814850
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nee.

Ik stelde gewoon een vraag.
Je emoticon zei wat anders :P

Graham is te oud voor mij, gay en vooral een bekende Engelse presentator die, naast het delen van leuke feitjes, op de BBC vooral heerlijk zit te bitchen over de inzendingen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')