quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:01 schreef Blues het volgende:
Ik ben de "pianoman" aan het oefenen op de mondharmonica, kleinzoonJ speelt dat op de piano, kleinzoonA zit inmiddels op drumles en gaat ook ff oefenen komende tijd, dus als we bij elkaar zijn met Pinksteren voor A's verjaardag kunnen we de Kelly family nadoen🥁🎹🎶🥰
Jazeker, en nu ook even extra bruistabletten. En natuurlijk heel veel waterquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gaat het goed nu, ja? Pfffft.
Gebruik je ook supplementen preventief?
Blij voor je Kaatquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jazeker, en nu ook even extra bruistabletten. En natuurlijk heel veel water
“Na iedere plas een glas” 🥃quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jazeker, en nu ook even extra bruistabletten. En natuurlijk heel veel water
En wie gaat zingen? Is golfer de tekst aan het oefenen?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:01 schreef Blues het volgende:
Ik ben de "pianoman" aan het oefenen op de mondharmonica, kleinzoonJ speelt dat op de piano, kleinzoonA zit inmiddels op drumles en gaat ook ff oefenen komende tijd, dus als we bij elkaar zijn met Pinksteren voor A's verjaardag kunnen we de Kelly family nadoen🥁🎹🎶🥰
Oh😳 op school - en nog - was ik zó slecht in dat soort sommen met afstanden en snelheden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hond Moira rent 25km/u berg op, 38km/u berg af. Behoorlijk indrukwekkend voor een mastína van 50 kilo.
Ja, ze gaat vaak een stuk alleen aan de wandel in het bos dus dan heeft ze voor de zekerheid de tracker om. Meestal als wij de bult over zijn realiseert ze zich dat we weg zijn en trekt ze een sprint, en dan kunnen we de snelheid live meekijken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh😳 op school - en nog - was ik zó slecht in dat soort sommen met afstanden en snelheden.
Had je een gps tracker om de hals gedaan?
Hm, duurt 1 uur... Dat wordt hem niet vandaagquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:32 schreef fietsie het volgende:
@:flipsen Kara en Nate zijn jouw neck of the woods aan het verkennen
En dan krijg je als toetje van de aflevering ook nog eens het recept van Kara's peanutbutter-garlic noodlesquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hm, duurt 1 uur... Dat wordt hem niet vandaag
Over die capsules hadden ze vorige week een uurtjequote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hm, duurt 1 uur... Dat wordt hem niet vandaag
Turbo-edit: In de intro zie je die capsule-hotels aan de bergwand voorbij komen, die heb ik onlangs nog in een offerte opgenomen voor klanten. Maar ze bedankten, vanwege hoogtevrees, dus nu gewoon saai in een hotelMaar ik zou hier zelf best een keer een nachtje willen proefslapen
![]()
Owww die capsule hotel is gaaf! Verder een vervelend stel.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hm, duurt 1 uur... Dat wordt hem niet vandaag
Turbo-edit: In de intro zie je die capsule-hotels aan de bergwand voorbij komen, die heb ik onlangs nog in een offerte opgenomen voor klanten. Maar ze bedankten, vanwege hoogtevrees, dus nu gewoon saai in een hotelMaar ik zou hier zelf best een keer een nachtje willen proefslapen
![]()
Moeilijk te krijgen hoor, goeie schoonmaakhulpenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik slaap wel op een rotsachtige bodem beneden ipv zo’n capsule, wat eng.
Had van de week een oproepje gedaan voor schoonmaak hulp. Maar de reacties kwamen in de spam, die zie ik nu pas. Een meneer gaf aan dat zijn vrouw wilde schoonmaken. Ik op hun profiel kijken….Gristelijk met dikke hoofdletters. Dat gaat m niet worden
Zeker moeilijk, het is nu ook maar voor maximaal een jaar totdat mijn hulp weer terug is. Maar een evangelist gaat me te verquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Moeilijk te krijgen hoor, goeie schoonmaakhulpen
Haar noodles maak ik regelmatig in de camperquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan krijg je als toetje van de aflevering ook nog eens het recept van Kara's peanutbutter-garlic noodles
En een moslim die met zo streng in de leer was is, was dat ook een probleem geweest?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik slaap wel op een rotsachtige bodem beneden ipv zo’n capsule, wat eng.
Had van de week een oproepje gedaan voor schoonmaak hulp. Maar de reacties kwamen in de spam, die zie ik nu pas. Een meneer gaf aan dat zijn vrouw wilde schoonmaken. Ik op hun profiel kijken….Gristelijk met dikke hoofdletters. Dat gaat m niet worden
Voel je je bedreigd?quote:
Je emoticon zei wat andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |