Blijkbaar doet een dirndl dat met hemquote:
Ja dat ehb ik tegenwoordig als ik rond 9 uur. naar bed ga. En dan ga ik weer liggen en dan slaap ik uit tot 9 uur. Moet wel beter kunnen, maar last heb ik er niet van of zoquote:
Jij hebt denk ik geen peuter op een dreibettzimmerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 09:12 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb toch iets anders in gedachte bij een hotelkamer workout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder: @fietsie heb jij een topic gezien over Max nu racend op de Nurburgring?
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:13 schreef sigme het volgende:
Zo, uurtje gesportschoold.
@:annex nee & nee & nee
Wat doe je zoal op een hotelkamer met een kettlebell?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 09:09 schreef Clubsoda het volgende:
Deze nacht was te kortmaar de hotelkamerworkout zit er weer op. Het motiveert toch om niet voor niets een kettlebell van 10 kilo meegesleept te willen hebben
Die leg je de peuter om de enkels zodat hij niet in de weg loopt?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat doe je zoal op een hotelkamer met een kettlebell?
Loopt je peuter dan niet in de weg?
Warming-up 30 sec per oefening:quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat doe je zoal op een hotelkamer met een kettlebell?
Loopt je peuter dan niet in de weg?
Zoals Bert Visscher zegt "kind voor de buis, rust in het huis"quote:
Gaat het goed nu, ja? Pfffft.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Maandag komt de eetclub hier. Maar dan ook werken dus nu maar voorbereiden. De bobotie is klaar, Courgettesoep ook. Morgen nog mango cheesecake maken. Dan hoef ik maandag alleen nog de rijst te koken en de salade te maken.
Gisteren zag ik hier zo tegenop, wist ik niet hoe dit te regelen maar nu ik me weer goed voel gaat het van een leien dakje
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:01 schreef Blues het volgende:
Ik ben de "pianoman" aan het oefenen op de mondharmonica, kleinzoonJ speelt dat op de piano, kleinzoonA zit inmiddels op drumles en gaat ook ff oefenen komende tijd, dus als we bij elkaar zijn met Pinksteren voor A's verjaardag kunnen we de Kelly family nadoen🥁🎹🎶🥰
Jazeker, en nu ook even extra bruistabletten. En natuurlijk heel veel waterquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gaat het goed nu, ja? Pfffft.
Gebruik je ook supplementen preventief?
Blij voor je Kaatquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jazeker, en nu ook even extra bruistabletten. En natuurlijk heel veel water
“Na iedere plas een glas” 🥃quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jazeker, en nu ook even extra bruistabletten. En natuurlijk heel veel water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |